Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

ElBarto schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 15:29:
[...]Bouw alsjeblieft niet je hele console om Natal heen. Ik raak mijn Wii al zelden tot nooit aan omdat ik de besturing gewoon niet trek. Laat Microsoft gewoon fijn een lekker krachtige console met een normale controller maken.
En dat zal ook zeker zo blijven, maar Natal is gewoon een extraatje. Ontwikkelaars kunnen ervoor kiezen om Natal te gebruiken, maar ik weet zeker dat het in een standaard shooter niet of nauwelijks gebruikt gaat worden.

Dus misschien komen er leuke party-games die wel gebruik maken van Natal en die zijn wat mij betreft zeker welkom. Maar verder hoeven hardcore-gamers zich echt geen zorgen te maken hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Jongens, is Lego Star Wars the complete saga wat? Ik kan helaas geen demo meer vinden op Live en van de reviews wordt ik niet veel wijzer. Heeft het genoeg speelplezier voor 2 tientjes :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 15:07
Mr Magic schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 11:24:
[...]

Er gaat een gerucht dat Microsoft volgend jaar herfst met een krachtigere versie van de Xbox 360 uitkomt die nog wel backward compatible is en waar de nieuwe Natal-uitbreiding bijgeleverd zal worden. Of het waar is...
MS gaat echt niet met een 360 V2 komen.

Wat ik wel denk is dat Natal op de 360 als een testcase wordt opgezet en gebruikt, en dan bij de volgende generatie volleig geintergreed gaat worden.

Net zoals met xbox Live op de eerste xbox was. Daar is live gestart, getest en ontwikkeld, en bij de 360 was het volledig geintegreerd.

Ik denk juist wel dat MS hun volgende console volledig om Natal heen gaat bouwen, maar niet zoals bij de Wii. Ik denk dat Natal een deel van de dash interface gaat vormen, en dat dat hij bij casual games wel als controller zal werken. Maar voor de hardcore games zal de controller blijven bestaan.

Maar stel je voor hoe makkelijk het zel worden om door je dash en de marketplace te bladeren met Natal, ipv controller.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:09
ronwiel schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 16:19:
Jongens, is Lego Star Wars the complete saga wat? Ik kan helaas geen demo meer vinden op Live en van de reviews wordt ik niet veel wijzer. Heeft het genoeg speelplezier voor 2 tientjes :)?
Voor die 2 tientjes kan ik je het spel zeker aanraden. Normaal de 6 films uitspelen duurt al een leuke tijd en daarna met alle unlockable content het geheel nog eens doorlopen.

Wat puzzel element kunt je hem vergelijken met Lego indiana en Lego batman (platformpjes bouwen enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-06 19:44
Henkje.doc schreef op zondag 14 juni 2009 @ 07:50:
[...]

Voor die 2 tientjes kan ik je het spel zeker aanraden. Normaal de 6 films uitspelen duurt al een leuke tijd en daarna met alle unlockable content het geheel nog eens doorlopen.

Wat puzzel element kunt je hem vergelijken met Lego indiana en Lego batman (platformpjes bouwen enz.)
Vooral met zijn 2-en (local multiplayer met 2 controllers, geen splitscreen!) is het erg leuk, gewoon doen voor die prijs...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
yzf1kr schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 17:37:
[...]

Wat ik wel denk is dat Natal op de 360 als een testcase wordt opgezet en gebruikt, en dan bij de volgende generatie volleig geintergreed gaat worden.
Natal komt echt nooit op de markt zoals het nu is, er zijn gewoon teveel problemen ivm de camera en hoe je acties start, precisie (gooi bal weg, wanneer laat je hem los?), kat loopt door beeld etc.) plus je wordt er heel snel heel moe van, ga maar eens een paar uur armen zwaaien.

Die demo was meer bedoelt om de hype te creeeren onder potentiele 360 kopers dat 'het eraan zit te komen' en een schijnbaar contrast te creeeren met de concurrentie (zo van: "wij hebben veel geavanceerdere techniek dan hun"), maar MS doet dit al jaren op alle fronten, windows software, development software, databases, en ook de 360. MS heeft 3 typeringen voor de demos die ze geven. Type 1 demo, is een video zonder interactiviteit. Type 2 demo is een demo waarbij interactiviteit ge'faked' wordt en het lijkt alsof alles werkt maar dat is maar schijn, en een Type 3 demo waarbij alles live getoond wordt. Natal (en ook milo) waren type 2 demos en zeker geen type3 demos.

Dat de producten van sony en nintendo er schril bij afstaken is niet vreemd, ze waren veel realistischer wat er mogelijk is wanneer je er ECHT een product van gaat maken.
Ik denk juist wel dat MS hun volgende console volledig om Natal heen gaat bouwen, maar niet zoals bij de Wii. Ik denk dat Natal een deel van de dash interface gaat vormen, en dat dat hij bij casual games wel als controller zal werken. Maar voor de hardcore games zal de controller blijven bestaan.
Ik denk dat zowel nintendo en sony van harte hopen dat MS zn volgende console volledig rond natal zal bouwen.
Maar stel je voor hoe makkelijk het zel worden om door je dash en de marketplace te bladeren met Natal, ipv controller.
Wellicht moet je je wat verdiepen in wat MS allemaal al gedaan heeft de afgelopen jaren. MS research had jaren geleden al een interface af met 'minority report' functionaliteit, voor windows. Het zit niet in windows, en waarom niet? Simpele reden: na een paar minuten worden je armen echt heel erg moe van het gewapper. Leuk voor wanneer je je lichaam wilt trainen, maar dat is slechts een niche binnen het gaming segment.

[ Voor 3% gewijzigd door EfBe op 14-06-2009 10:30 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-07 14:36

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

EfBe schreef op zondag 14 juni 2009 @ 10:27:
[...]

Natal komt echt nooit op de markt zoals het nu is, er zijn gewoon teveel problemen ivm de camera en hoe je acties start, precisie (gooi bal weg, wanneer laat je hem los?), kat loopt door beeld etc.) plus je wordt er heel snel heel moe van, ga maar eens een paar uur armen zwaaien.

Die demo was meer bedoelt om de hype te creeeren onder potentiele 360 kopers dat 'het eraan zit te komen' en een schijnbaar contrast te creeeren met de concurrentie (zo van: "wij hebben veel geavanceerdere techniek dan hun"), maar MS doet dit al jaren op alle fronten, windows software, development software, databases, en ook de 360. MS heeft 3 typeringen voor de demos die ze geven. Type 1 demo, is een video zonder interactiviteit. Type 2 demo is een demo waarbij interactiviteit ge'faked' wordt en het lijkt alsof alles werkt maar dat is maar schijn, en een Type 3 demo waarbij alles live getoond wordt. Natal (en ook milo) waren type 2 demos en zeker geen type3 demos.

Dat de producten van sony en nintendo er schril bij afstaken is niet vreemd, ze waren veel realistischer wat er mogelijk is wanneer je er ECHT een product van gaat maken.

[...]

Ik denk dat zowel nintendo en sony van harte hopen dat MS zn volgende console volledig rond natal zal bouwen.

[...]

Wellicht moet je je wat verdiepen in wat MS allemaal al gedaan heeft de afgelopen jaren. MS research had jaren geleden al een interface af met 'minority report' functionaliteit, voor windows. Het zit niet in windows, en waarom niet? Simpele reden: na een paar minuten worden je armen echt heel erg moe van het gewapper. Leuk voor wanneer je je lichaam wilt trainen, maar dat is slechts een niche binnen het gaming segment.
Heb jij, als je de vroegere ervaringen achterwege laat, ook maar enig bewijs voor je beweringen? Van dat type 2 demo's enzo? En er zijn gewoon mensen die dat met je armen zwaaien leuk vinden en dat weet MS ook. Als je moe wordt kan je gewoon met de normale controller verder.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 17:34
Even heel kort: wat zijn de mogelijkheden om vanaf je xbox films e.d. vanaf de windows XP pc te streamen? Ik heb al wat dingen geprobeert zoals TVersity en PS3 Media center, maar die werken nog niet zoals het zou moeten. Iemand tips?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Gewoon spullen op DVD-tjes branden en je bent klaar.

Edit: Ik bedoel de kale bestanden he? Niet hercoderen dat is zonde. Je kan bijv. prima WMV-HD bestanden op een DVD branden en dat in HD bekijken :).

[ Voor 59% gewijzigd door Blaat op 14-06-2009 10:49 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

R420R schreef op zondag 14 juni 2009 @ 10:39:
[...]

Heb jij, als je de vroegere ervaringen achterwege laat, ook maar enig bewijs voor je beweringen? Van dat type 2 demo's enzo? En er zijn gewoon mensen die dat met je armen zwaaien leuk vinden en dat weet MS ook. Als je moe wordt kan je gewoon met de normale controller verder.
MS heeft vorige week bij een late night show in Amerika Natal ook gedemonstreerd. Dat zag er toch behoorlijk 'Type 3 demo" achtig uit hoor aangezien de presentator ook een paar potjes speelt.

check deze video, youtube laat hem niet insluiten hier: http://www.youtube.com/watch?v=NZ5J4yXA5sM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
R420R schreef op zondag 14 juni 2009 @ 10:39:
[...]Heb jij, als je de vroegere ervaringen achterwege laat, ook maar enig bewijs voor je beweringen? Van dat type 2 demo's enzo?
Ja hoor. staat gewoon beschreven in dit geweldige boek:
http://www.alibris.co.uk/.../isbn/0595161286?cid=null

Laat de datum dat het gepubliceerd is je niet op het verkeerde been zetten, ze werken nog net zo, indien niet nog erger. Is niets mis mee, zo doen veel bedrijven nu eenmaal zaken, maar het is wellicht wel nuttig het een en ander in perspectief te blijven zien ipv wat demootjes te geloven. Case in point: de demos van het OS wat uiteindelijk Vista werd. Bij lange na hebben ze het niet gehaald. Was ook niet gek, een demo is makkelijk te faken, de realiteit niet. En dit is al jaaaaaaaaaren zo. Ik zie als MVP nogal wat interne builds van software van MS, praat met teamleden en dan is het contrast soms erg groot met wat je als demo ziet op een of andere beurs als teched, pdc en voor de gaming tak is het niet anders: MS is niet anders georganiseerd rondom de 360, ze werken net zo als alle andere takken. De dingen die ze laten zijn zijn, wat er te zien is, veelbelovend, echter het contrast met wat werkelijk kan, wat MS research klaar heeft etc. is vaak erg groot, en dat is wat je je moet realiseren. Als ik die lulkoek over bv milo lees op allerlei gamingsites dan denk ik ... heeremetiid, hoe dom kun je zijn zeg.
En er zijn gewoon mensen die dat met je armen zwaaien leuk vinden en dat weet MS ook. Als je moe wordt kan je gewoon met de normale controller verder.
Dan is het een add-on en gaat geen hond het gebruiken. De wii is zo succesvol omdat de controller het wii-concept is, en niet een add-on zoals de eye-toy dat ook is. (want in feite is het een optimalisatie van de eyetoy).

[ Voor 44% gewijzigd door EfBe op 14-06-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

EfBe schreef op zondag 14 juni 2009 @ 11:30:
[...]

Ja hoor. staat gewoon beschreven in dit geweldige boek:
http://www.alibris.co.uk/.../isbn/0595161286?cid=null
En vanwege een boek van 10 jaar oud zijn de hierboven geposte filmpjes geen geldig argument om aan te tonen dat de demos wel degelijk werken :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Boeboe schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:07:
[...]
En vanwege een boek van 10 jaar oud zijn de hierboven geposte filmpjes geen geldig argument om aan te tonen dat de demos wel degelijk werken :?
Volgens mij heb je zitten slapen bij de leesles. Ik zeg niet dat de demos niet werken, ik zeg dat wat jij DENKT dat je ziet (nl. iets wat met wat meer werk zo de wereld in kan) niet is wat je ziet. Maar soit, je gelooft maar wat je wilt geloven hoor, ik geef alleen maar een kanttekening aan, het is aan jou om dat te negeren of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Ik zal niet beweren dat Natal overhyped en overdreven wordt. Ik weet ook zeker dat de demo's geïdealiseerd zijn. Ik geloof echter niet dat je niet krijgt wat je ziet. Ik ruik hier echter ook een anti-microsoft attitude. Iedereen heeft recht op zen mening maar dit gaat wel erg ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113793

Beetje jammer dit. Je begint te blaten dat het niet werkt, gebaseerd op een boek, je "ervaringen als mvp" en het verleden van Microsoft. Dat het Milo verhaal overhyped wordt ben ik het mee eens, maar de speelbare demo (Ricochet) laat toch wel degelijk mogelijkheden zien van het project. Misschien dat je af moet wachten voordat je iets volledig af gaat kraken omdat Microsoft je niet aanstaat. Natal is een geweldig concept. Of de uitwerking goed is moeten we nog zien, maar dit soort posts horen naar mijn mening niet hier thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 17:34
R420R schreef op zondag 14 juni 2009 @ 10:48:
Gewoon spullen op DVD-tjes branden en je bent klaar.

Edit: Ik bedoel de kale bestanden he? Niet hercoderen dat is zonde. Je kan bijv. prima WMV-HD bestanden op een DVD branden en dat in HD bekijken :).
Nou da's niet echt de oplossing die ik zoek.. ik heb ook nog een oude xbox waar ik prima spulletjes op zou kunnen zetten, maar ik vind het streamen juist zo lekker makkelijk. De pc staat toch altijd aan. Met die PS3 media center gaat het met een aantal bestanden wel aardig, maar het is nog erg buggy. Ik mis vaak een hoop bestanden (vooral als ik een map met een paar honderd foto's open gaat het mis) en bij bijvoorbeeld ogm of mkv bestanden kan ik niet vooruit/achteruit spoelen.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Anoniem: 113793 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 14:31:
[...]
Beetje jammer dit. Je begint te blaten dat het niet werkt, gebaseerd op een boek, je "ervaringen als mvp" en het verleden van Microsoft. Dat het Milo verhaal overhyped wordt ben ik het mee eens, maar de speelbare demo (Ricochet) laat toch wel degelijk mogelijkheden zien van het project. Misschien dat je af moet wachten voordat je iets volledig af gaat kraken omdat Microsoft je niet aanstaat. Natal is een geweldig concept. Of de uitwerking goed is moeten we nog zien, maar dit soort posts horen naar mijn mening niet hier thuis.
Ah, alleen cheerleader posts dus? Ik zeg ook niet dat het bout is en ruk en dat het niet kan, ik gaf alleen een kanttekening bij de ideeen die gegeven werden alsof dit de next-gen controller zou worden of uberhaupt dat het een product is wat al bijna klaar is, het is verre van dat.

En MS mij niet aanstaat? Hoe kom je daarbij? Omdat ik een kanttekening plaats ergens bij? Heh, humor :)

Nogmaals, je gelooft maar wat je wilt geloven, ik geef alleen een kanttekening aan, doe ermee wat je wilt. Het punt is alleen: het is voor wat mensen van MS kunnen verwachten mbt de 360 realistischer om ook realistisch naar nieuwe ontwikkelingen te kijken, ipv te dagdromen. Daarom snap ik het gezeur op mijn kanttekening ook niet zo. Jij en anderen reageren als door een wesp gestoken alsof ik jullie in jullie mooie droom kom storen met onzinnige doembeelden. 8). Tja, dat lijkt me nou juist niet thuishoren in deze thread.

[ Voor 20% gewijzigd door EfBe op 14-06-2009 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:39
EfBe schreef op zondag 14 juni 2009 @ 15:21:
[...]

Ah, alleen cheerleader posts dus? Ik zeg ook niet dat het bout is en ruk en dat het niet kan, ik gaf alleen een kanttekening bij de ideeen die gegeven werden alsof dit de next-gen controller zou worden of uberhaupt dat het een product is wat al bijna klaar is, het is verre van dat.

En MS mij niet aanstaat? Hoe kom je daarbij? Omdat ik een kanttekening plaats ergens bij? Heh, humor :)
Nofi, maar je kan toch moeilijk zeggen dat je neutraal bent. Je post in het PS3 topic alleen maar positief en in het Xbox 360 topic alleen maar negatief kritisch :P. Dat is helemaal niet erg, maar om dan in dit topic dingen te gaan afkraken is niet zo netjes.

Vooral het verhaal over type 2 demo is nogal ongeloofwaardig. Of wil je serieus beweren dat zelfs Jimmy Fallon in de Late Night Show gechoreografeerd is 8)7 Natuurlijk moeten we kritisch blijven, maar dat zullen we wel zien als MS het op de markt brengt. Als het dan niet werkt, dan zullen ze wel door het ijs zakken. De concurrentie is immers sterk op dat vlak met Motion Plus van Nintendo en de nieuwe gekleurde stokjes (ik weet echt niet hoe dat heet) van Sony. Maar tot op heden wil ik ze best het voordeel van de twijfel geven... het is immers echt weer wat anders dan de kant die Nintendo en Sony opgaan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:57
@EfBe Ik ben het vaak met je eens, en ik denk ook dat vooral Milo wat mooier gemaakt is in de demo. Maar ik ben het niet met je eens dat Natal grote potentie heeft. Ik geloof dat toepassingen als headtracking en accessoires nog steeds goed mogelijk zijn en juist het systeem beter kunnen helpen te tracken. Het is immers gemakkelijker voor de cam om een duidelijk gedefinieerd object te volgen.

Vooral headtracking kan ook nog eens de hardcore aanspreken (check arma 2 headtracking). En dat zou erg slim zijn want dan spreek je je huidige hardcore markt aan + de casual markt (met fitness applicaties).

Ik denk alleen dat als MS het op de markt brengt ze het goed moeten doen, dwz voor de casual een andere interface, die hebben geen behoefte aan gaming en trailer kanalen. De NXE zou voldoende customizable daarvoor moeten zijn. Verder moeten ze voldoende games hebben, natuurlijk de gebruikelijke quiz/sports en fitness troep en verschillende inventieve hardcore games (boxing/swordfighting etc). Dingen als Milo kunnen wel degelijk goed geïntegreerd worden in bv rpg's. Wat boeit het nou dat je niet alles kan zeggen en hij je vragen omzeilt, dat is nu sowieso toch nog veel beperkter (5 keuzes maximaal). Het lijkt me eigenlijk wel leuk om alles in ieder geval te kunnen zeggen en dan nog een reactie terug te krijgen, ook al is die ontwijkend.

De bal ligt natuurlijk bij MS, maar zoals al gezegd werd door Pachter: For the first time they got it right. Hopelijk houden ze dat ook zo en maken ze er geen lips/in the movies prut van. Ik zeg 50% kans op succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Hoedje schreef op zondag 14 juni 2009 @ 15:32:
[...]Nofi, maar je kan toch moeilijk zeggen dat je neutraal bent. Je post in het PS3 topic alleen maar positief en in het Xbox 360 topic alleen maar negatief kritisch :P. Dat is helemaal niet erg, maar om dan in dit topic dingen te gaan afkraken is niet zo netjes.
Waar kraak ik dingen af? Dat is het hem nu juist. Zodra iemand niet laaiend enthousiast is en kanttekeningen plaatst is die persoon anti-MS, aan het afkraken en wat al niet meer. Sorry maar dat vind ik echt aan sneuheid grenzen.

Ik heb zowel een ps3 als een 360 en heb echt geen geld uitgegeven aan een 360 om daar niet ook leuke games op te willen spelen.
Vooral het verhaal over type 2 demo is nogal ongeloofwaardig. Of wil je serieus beweren dat zelfs Jimmy Fallon in de Late Night Show gechoreografeerd is 8)7
Mja, ik zal je lame smiley maar negeren. Het systeem werkt met een infrarood raster geprojecteerd op de objects in de kamer. De camera registreert hoe de joints in dat raster in de 3D wereld zich bevinden. Dit is nooit precies te krijgen, dus heb die illusie niet. Verder ziet de camera geen mensen, maar slechts dat raster en de objects waarop het valt. Loopt iemand voor jou langs, dan zal de camera dat registreren als jouw beweging. Verder is contrasterende kleding gewenst, om objects te herkennen die op dezelfde afstand van de camera zich bevinden en bv 2 mensen naast elkaar op de bank te herkennen. Op de public 'demo' had men die kleding aan, in de prefab video in de huiskamer met die happy family tijdens de e3 show niet. Die video was echt fake, en aantoonbaar fake. Jazeker dat het type-2 demo was.

Er zijn wel meer problemen te verzinnen, ik heb er al eerder een aantal opgenoemd. Ik geef niet aan dat het ruk is, ik zeg alleen dat als men denkt dat dit de volgende generatie controller wordt, je echt bedrogen uitkomt, want daar is het niet geschikt voor. Het is geschikt voor workouts als 360-fit en aanverwante zaken, en een enkele gadgetfreak zal wellicht het blijven beweren dat het besturen van een interface beter gaat met je handen en niet-preciese movement van je pointer mbv je vinger, het zij zo.

Dus, wil je serieus discussieren hierover of wil je net als de andere cheerleaders hier maar wat roepen en iedereen die wel degelijk erover nagedacht heeft afserveren als 'anti' ?
Natuurlijk moeten we kritisch blijven, maar dat zullen we wel zien als MS het op de markt brengt. Als het dan niet werkt, dan zullen ze wel door het ijs zakken. De concurrentie is immers sterk op dat vlak met Motion Plus van Nintendo en de nieuwe gekleurde stokjes (ik weet echt niet hoe dat heet) van Sony. Maar tot op heden wil ik ze best het voordeel van de twijfel geven... het is immers echt weer wat anders dan de kant die Nintendo en Sony opgaan.
Het is anders, dat is zeker zo. Je kunt er andere dingen mee doen dan met de dingen van sony en nintendo. Je kunt er 1 ding niet mee: gamen. Je kunt wel workout zaken doen en daar wellicht games omheen verzinnen die beter werken dan wat nintendo nu heeft en wat sony met zn sambaballen wil bereiken. Maar ga niet beweren dat dit een motion-capture gaat doen van de gamer en zo gamen echt gaat veranderen of dermate precies is dat het een controller zou kunnen worden. Ga maar eens nadenken hoe deze camera zou moeten detecteren dat jij op een knop drukt of een bal gooit (wanneer laat je hem los?).
DarkShadow schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:08:
@EfBe Ik ben het vaak met je eens, en ik denk ook dat vooral Milo wat mooier gemaakt is in de demo. Maar ik ben het niet met je eens dat Natal grote potentie heeft. Ik geloof dat toepassingen als headtracking en accessoires nog steeds goed mogelijk zijn en juist het systeem beter kunnen helpen te tracken. Het is immers gemakkelijker voor de cam om een duidelijk gedefinieerd object te volgen.
Dus wat sony bedacht heeft bedoel je? Dat is nl via de eyetoy het tracken van objecten die voorgedefinieerd licht afgeven.

Denk eerst na over hoe natal werkt. Daarna kun je wellicht dingen erbij gaan halen die in het verlengde liggen van wat MS heeft bedacht. Waarom zou je objects gaan tracken op andere manieren dan een raster, dan kun je net zo goed het raster weggooien en alleen de objects tracken.
Dingen als Milo kunnen wel degelijk goed geïntegreerd worden in bv rpg's. Wat boeit het nou dat je niet alles kan zeggen en hij je vragen omzeilt, dat is nu sowieso toch nog veel beperkter (5 keuzes maximaal). Het lijkt me eigenlijk wel leuk om alles in ieder geval te kunnen zeggen en dan nog een reactie terug te krijgen, ook al is die ontwijkend.
Tuurlijk, maar daar is niets revolutionairs aan want dan pak je wat speechrecognition papers van de ACM site en gaat aan de slag. Je kunt nu via speechrecognition ook al Microsoft exchange besturen, bv via je mobiel. In die zin is het helemaal niet zo revolutionair, het demo-de erg goed en iedereen was 'in awe'. Het nare is alleen dat de demo veel TE fake was, het leek nl. precies alsof kate met die milo aan het praten was. Je kunt dan wel gaan roepen "dit kan niet echt zijn, maar ik zie het toch" en daar gaat het mis: de meerderheid van de kijkers ziet alleen "sjeeeemig, wat zijn ze goed zeg!" en een kleine groep roept "Maar het kan niet!" en het gewenste effect is bereikt. :)
De bal ligt natuurlijk bij MS, maar zoals al gezegd werd door Pachter: For the first time they got it right. Hopelijk houden ze dat ook zo en maken ze er geen lips/in the movies prut van. Ik zeg 50% kans op succes.
Wat hadden ze dan goed? Milo en Natal? Kan ik daar mee aan de slag dit jaar? Nee. Volgend jaar? nee. De gamer wil gewoon games. En niet meer van hetzelfde, maar nieuwe ervaringen, grootser, intenser. Alle drie lieten ze zien dat ze dat niet voor elkaar hebben.

En ja, dat is critisch en ja, de cheerleaders zullen dat anti-<insert favorite console here> vinden, so what? We hebben er als consumenten toch geen reet aan als de markt zich settled rondom een kleiner wordende groep zich steeds herhalende games? Ik zeg hiermee niet dat bv natal of andere motion crap dat dus oplost en ik me tegenspreek, ik zeg juist dat je anno 2009 en komend jaar, met je 360 of ps3 gamet met je controller en dus een game wilt spelen die nieuw is (anders kun je net zo goed een oude game spelen) en meer biedt dan wat je al gezien hebt. Ik zie dat niet in grote lijnen gebeuren, het is sequal na sequal van beproefde franchises en af en toe een nieuwe franchise met dezelfde kenmerken.

Best wel entertainment, daar niet van, maar er zit zoveel meer in. Ik zou daarom graag zien dat men ipv geld te stoppen in natal en milo om nintendo de loef af te steken geld zou steken in het starten van bv 5 of zelfs meer nieuwe franchises die ervaringen geven die je nu niet vaak terug vindt en die je kunt spelen met wat men al heeft: de console en de controller. Nu zijn de echte juweeltjes te schaars naar mijn mening. Ik bedoel... nog een halo game. kom op...

[ Voor 34% gewijzigd door EfBe op 14-06-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:43
Speculeren over hoe de natal het zal doen is wat nutteloos, de functionaliteiten en technische details zijn tenslotte nog niet bekend. Ze hebben in ieder geval wel iemand aangenomen die van wanten weet. http://www.joystiq.com/20...ee-on-project-natal-team/

Zie wat hoe hij via de wii 3beeld op een platte tv tovert, echt absurd; http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw.

Ik heb er wel vertrouwen in dat de natal wel aan zal slaan, niet als standalone, maar als extra.

[ Voor 8% gewijzigd door SCIxX op 14-06-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Je moet voor de grap je eigen posts eens nalezen. Als je dan nog niet tot de conclusie komt dat je aan het afkraken bent moet je toch eens een cursus zelfinterpretatie gaan volgen zal ik je even haarfijn uitleggen waarom dat er wel zo uitziet.

Alvast excuses aan evt oplettende modjes, als mensen dogma's neerpleuren zet ik mijn hakken in het zand en word ik tegendraads.

Allemaal leuk en aardig dat je skeptisch bent. Laat ons ook eens blij zijn met een (evt dooie) mus. En dan zijn we opeens cheerleaders? We stellen valide vraagtekens bij je ongefundeerde beweringen, we dagen je uit om je standpunt aan ons over te leggen en ons te overtuigen maar we krijgen daar geen normaal antwoord op. Vind je het gek dat we het idee hebben dat je uit je nek kletst?

De enige reden die je ons hebt gegeven waarom je dit standpunt hebt is dat "MS het zo al jaren doet"... dus??? Dat is net zo'n drogredenering als "alle vorige games van <vul favo uitgever in> waren goed, dus de volgende game is ook goed". Fout! Er kunnen wel degelijk uitzonderingen zijn die de regel bevestigen. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het niet nodig is zo zwart-wit te zijn. Je point is duidelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Blaat op 14-06-2009 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Discussiëren over dit soort dingen is prima, maar houd het een beetje op niveau alsjeblieft, continu op de man spelen en een vervelende toon aanslaan is nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
R420R schreef op zondag 14 juni 2009 @ 18:08:
Je moet voor de grap je eigen posts eens nalezen. Als je dan nog niet tot de conclusie komt dat je aan het afkraken bent moet je toch eens een cursus zelfinterpretatie gaan volgen zal ik je even haarfijn uitleggen waarom dat er wel zo uitziet.
heh,whatever. :) Jij bekritiseert mij als anti-MS. Tja, dan zijn we gauw klaar denk ik ;).
Allemaal leuk en aardig dat je skeptisch bent. Laat ons ook eens blij zijn met een (evt dooie) mus. En dan zijn we opeens cheerleaders? We stellen valide vraagtekens bij je ongefundeerde beweringen, we dagen je uit om je standpunt aan ons over te leggen en ons te overtuigen maar we krijgen daar geen normaal antwoord op. Vind je het gek dat we het idee hebben dat je uit je nek kletst?
Ik leg hierboven uit hoe en wat. Dat je dat nog steeds uit iemands nek kletsen vindt, tja, dan houdt het op en doe je ermee wat je wilt.
De enige reden die je ons hebt gegeven waarom je dit standpunt hebt is dat "MS het zo al jaren doet"... dus??? Dat is net zo'n drogredenering als "alle vorige games van <vul favo uitgever in> waren goed, dus de volgende game is ook goed". Fout! Er kunnen wel degelijk uitzonderingen zijn die de regel bevestigen. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het niet nodig is zo zwart-wit te zijn. Je point is duidelijk.
Leescht mijn vorige post, eerwaarde. Ik ben ook niet zwart-wit, ik geef aan dat ik denk dat er wel degelijk nuttige toepassingen voor zijn, maar niet in de hoek waar men denkt dat ze te vinden zijn. Maar goed, als je dat niet mag zeggen hier, het zij zo :) Mij heb je er niet mee hoor, alleen jezelf. Niet om deze discussie, maar omdat je niet kritisch genoeg bent. Jij bent ook een consument, net als iedereen hier. Wees kritisch! Je geeft je geld maar 1 keer uit, waarom mag dat niet topkwaliteit zijn en een product zijn wat doet wat jij denkt dat het doet? En trust me, Microsoft is erg geinteresseerd in kritiek, domweg omdat ze dan ook de andere kant horen van wat ze zelf denken dat goed is. Als je met argumenten aankomt zijn ze altijd bereidt te luisteren en soms doen ze er wat mee (hangt er vanaf met welke afdeling je praat), zeker als je argumenten goed zijn. Zij weten echt wel dat wanneer je louter applaus hoort, het irrealistisch is, niets is perfect, en dus weten ze dan ook dat ze de dingen die het applaudiserend publiek niet wil zien over het hoofd zien. Ironisch genoeg is kritiek hebben buiten MS over MS spul minder gewaardeerd ;). Maakt mij verder niet uit, doe ermee wat je wilt zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zoek zo'n advanced scart kabel maar vindt meerdere soorten. O.a. deze bij Informatique (met 3 tulp stekkers) en dit type bij de Wehkamp (wel met directe scart aansluiting). Welke moet ik nu hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Paradise schreef op zondag 14 juni 2009 @ 21:01:
Ik zoek zo'n advanced scart kabel maar vindt meerdere soorten. O.a. deze bij Informatique (met 3 tulp stekkers) en dit type bij de Wehkamp (wel met directe scart aansluiting). Welke moet ik nu hebben?
Die bij informatique lijkt me een component kabel, geen scart cabel, althans het plaatje dat erbij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:59
RGB werkt toch niet met een composiet stekkertje, die gele in de eerste foto?

Lijkt me dat je dan die van Wehkamp moe hebben, of de foto van informatique klopt niet, aangezien ze het wel over rgb hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:31
EfBe schreef op zondag 14 juni 2009 @ 21:28:
[...]

Die bij informatique lijkt me een component kabel, geen scart cabel, althans het plaatje dat erbij staat.
Die op het plaatje bij informatique lijkt mij geen component kabel, maar een S-Video/composiet kabel.

Volgens mij is dit een component kabel: http://www.informatique.nl/632698

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
kwiebus schreef op zondag 14 juni 2009 @ 22:02:
[...]

Die op het plaatje bij informatique lijkt mij geen component kabel, maar een S-Video/composiet kabel.

Volgens mij is dit een component kabel: http://www.informatique.nl/632698
Ja, maar die heb ik er standaard bij geleverd gekregen. :) Begrijp dat de Advanced Scart Cable die in de OP genoemd wordt dus de kabel is die ik bij de Wehkamp kan bestellen? Dan doe ik dat. :) Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:21
Paradise schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:11:
[...]

Ja, maar die heb ik er standaard bij geleverd gekregen. :) Begrijp dat de Advanced Scart Cable die in de OP genoemd wordt dus de kabel is die ik bij de Wehkamp kan bestellen? Dan doe ik dat. :) Bedankt.
Dat is idd de scart kabel. Die andere is component (HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Speel momenteel Blacksite 51, leuke recht toe recht aan shooter tegen aliens in Irak !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Ziet er inderdaad uit als een leuke b-titel :). ff kijken of ik em ergens el cheapo kan vinden ;).

Edit: Uit 2007? Heb er nog nooit van gehoord. Ziet er uit als de UE3.

[ Voor 27% gewijzigd door Blaat op 15-06-2009 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:01

Player1S

Probably out in the dark

R420R schreef op maandag 15 juni 2009 @ 10:03:
Ziet er inderdaad uit als een leuke b-titel :). ff kijken of ik em ergens el cheapo kan vinden ;).

Edit: Uit 2007? Heb er nog nooit van gehoord. Ziet er uit als de UE3.
play.com heeft 'em voor 10 euro.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

C00l, bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Laatst online: 15-06 16:03
jongens even tussendoor. Mijn xbox is recent dood gegaan, net 2 maanden na z'n garantie. Hoe duur is een xbox360 tegenwoordig bij de MM? Ik meen dat hij een tijdje geleden 150 eu was maar is dit nog steeds zo? Kon het zo snel niet vinden op de site

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Ken. schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:37:
Mijn Elite hangt elke keer een paar seconden als ik een spel opstart.
Vrij matige bijkomstigheid is daarbij dat ik automatisch ook elke keer uit de partychat ga :X

Heb mijn cache al gecleared een tijdje geleden, en dat hielp in het begin wel goed.
Maar op dit nou elke maand te doen lijkt me niet echt ideaal. Komt dit iemand bekend voor en is er een oplossing voor ?
Mijn Elite hangt ook regelmatig....ook als ik bijvoorbeeld op de B druk. Ik heb ook al 2x gehad dat hij tijdens het spelen gewoon stil blijft staan.

Hoe kan je je cache clearen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-07 12:49

Blaasvis

Cidora \o/

adros schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:56:
jongens even tussendoor. Mijn xbox is recent dood gegaan, net 2 maanden na z'n garantie. Hoe duur is een xbox360 tegenwoordig bij de MM? Ik meen dat hij een tijdje geleden 150 eu was maar is dit nog steeds zo? Kon het zo snel niet vinden op de site
Bel eerst eens even met microsoft, misschien repareren ze em wel voor een paar tientjes of word ie gewoon gerepareerd ;)

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:49

Sagat

Is pappa x2!

En mocht dat niet kunnen wegens, creatief aanpassen ;) dan staat er een paar post terug een mooie aanbieding met een berg leuke spellen :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
RomanW schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:30:
De Xbox 360 Arcade kost nu maar 119 euro bij de MediaMarkt in Middelburg (dankzij een actie bij de Bart Smit).

Kwam heel goed uit voor mij aangezien mijn vorige 360 was overleden, buiten de garantie was en ik nog een extra controller nodig had. :D
is dit nogsteeds zo?

en zou ik m dan bij de mm hier in utrecht ook voor die prijs kunnen krijgen? dan ga ik m namelijk gelijk halen :P

[ Voor 13% gewijzigd door adros op 15-06-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Denon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-07 18:57
adros schreef op maandag 15 juni 2009 @ 14:16:
[...]
is dit nogsteeds zo?
en zou ik m dan bij de mm hier in utrecht ook voor die prijs kunnen krijgen? dan ga ik m namelijk gelijk halen :P
Laat je toch MM Utrecht ff bellen met Middelburg. Denk namelijk dat ze landelijk wel dezelfde prijzen moeten hanteren.

PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07 07:49
Bart_Denon schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:22:
[...]

Laat je toch MM Utrecht ff bellen met Middelburg. Denk namelijk dat ze landelijk wel dezelfde prijzen moeten hanteren.
Doen ze niet, toen ik vorige jaar December opzoek was naar een Xbox 360 Elite, zag ik een mooie aanbieding voor 225 euro bij de Mediamarkt in Heerlen.
Ik gebeld naar de Mediamarkt in Middelburg en Bergen op Zoom of ik hem ook voor die prijs kon krijgen. Maar daar deden ze niet aan, elke Mediamarkt was een winkel opzich met soms gezamelijke, maar ook individuele aanbiedingen per winkel!

Maar toch succes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

adros schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:56:
Ik weet niet welke versie je nu hebt, maar neem een arcade versie.
Als je al een 'hogere' versie hebt dan hoef je alleen je hdd over te prikken, en je krijgt er een zooi arcade games bij.

Weet alleen niet of de arcade versie met een hdmi poort komt mocht je daar behoefte aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:08

BM

Moderator Spielerij
(jarig!)
Mediamarkten zakken alleen in prijs als in een straal van 30km een winkel het product goedkoper aanbied, toch?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:44

Ken.

\m/.([oO]).\m/

EDIT voor hierboven:
Klopt inderdaad.
Anoniem: 102880 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:58:
[...]

Mijn Elite hangt ook regelmatig....ook als ik bijvoorbeeld op de B druk. Ik heb ook al 2x gehad dat hij tijdens het spelen gewoon stil blijft staan.

Hoe kan je je cache clearen eigenlijk?
http://news.teamxbox.com/...ache-Clear-Code-Revealed/

Je updates zijn dan wel weg.
Het leek bij mij overigens (tijdelijk) wel goed te werken.

[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 15-06-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Ken. schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:53:
EDIT voor hierboven:
Klopt inderdaad.

[...]

http://news.teamxbox.com/...ache-Clear-Code-Revealed/

Je updates zijn dan wel weg.
Het leek bij mij overigens (tijdelijk) wel goed te werken.
Updates als NXE ook?

@Hieronder, thanks. Gewone gameupdates/patches dus alleen maar. Maakt verder niet echt uit dus, toch maar even doen dan. Kan geen kwaad verder dusja.

[ Voor 18% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 15-06-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashayungi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:30
yzf1kr schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 17:37:
[...]

Net zoals met xbox Live op de eerste xbox was. Daar is live gestart, getest en ontwikkeld, en bij de 360 was het volledig geintegreerd.

Nou... het schijnt, dat Microsoft de CPU en GPU nóg kleiner wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ik kan helaas niks vinden via Google, dus hij zal helaas nog niet aangekondigd zijn, maar weten jullie misschien iets over een nieuwe SSX of Burnout :)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 15-07 08:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Nee, wel weet ik dat 't Burnout team op een nieuwe Need for Speed is gezet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 22:43
Het is feest ! Mijn geliefde Xbox is terug van weg geweest ;)

Afgelopen dinsdag opgestuurd en vandaag met een nieuw moederbord, Dvddrive en een maandje gold weer terug. Het voelde weer als de 1e keer!! (Met mijn xbox spelen ;) )

Ben ik nu verslaafd ? nooit geweest iig maar ik hem hem wel gemist. Het bewijs voor mij dat ik geen miskoop heb gedaan :p Ik ga weer ff verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:08

BM

Moderator Spielerij
(jarig!)
Mashayungi schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:20:
[...]

Nou... het schijnt, dat Microsoft de CPU en GPU nóg kleiner wil maken.
Dat is niks nieuws, dat doen zowel Sony, als MS, als Nintendo :) Maakt het allemaal wat goedkoper en minder heet namelijk. Schijnt dat MS uiteindelijk CPU en GPU op 1 chip wil gaan plaatsen. Zal allemaal best, maar blijft exact dezelfde 360 als het altijd is. Kleiner maken van CPU en GPU maakt het niet ineens een 360v2 :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:31
Anoniem: 217897 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:53:
[...]
Weet alleen niet of de arcade versie met een hdmi poort komt mocht je daar behoefte aan hebben.
Een arcade komt enkel niet met hdmi kabel meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-07 20:18
kwiebus schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:59:
[...]

Een arcade komt enkel niet met hdmi kabel meegeleverd.
Een pro ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En een Elite dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Kabeltjes zijn leuk en aardig, maar zitten jullie niet te wachten op paar goede en nieuwe titels...

- Prototype
- Red Faction
- Modern Warfare 2
- GRAW 3
- Assasins Creed 2

Net Blacksite 51 uitgespeeld ( 10 euro bij play.com ) wel aardige straight shooter zonder hele verhalen en uit te spelen in twee avondjes. Had daarvoor Halo Wars gedaan, en nu toe aan een nieuwe game. Moet nog even kijken welke, tussendoor beetje online gamen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 14:31
Heb zojuist voor een huisgenoot Red Faction bij TheHut besteld voor 43,-. Maar eens kijken of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Kheldar schreef op maandag 15 juni 2009 @ 23:58:
Heb zojuist voor een huisgenoot Red Faction bij TheHut besteld voor 43,-. Maar eens kijken of het wat is.
Hopen dat je huissgenoot hem sneller binnen heeft dan ik. Ik wacht nu al sinds 21-5 op Bionic Commando :(
Pas na een maand wil TheHut gaan kijken waar je bestelling ergens uithangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik wacht al ongeveer 5 weken op Battlefield Bad Company van The Hut. Hij is vorige week (eindelijk) pas verzonden. Man man, wat doet The Hut er lang over :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 22:43
Jij hebt het tenminste volgehouden. Ik had hem 2 weken geleden al afbesteld. The orange Box staat ondertussen al 5 weken in bestelling daar dus die ga ik binnenkort ook maar cancelen.
Beetje jammer want ondertussen staat dat spel nog elke week bij de aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Ligt xbox-live eruit vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

ind0mi schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:53:
Ligt xbox-live eruit vandaag?
Yep. Heb je ook een message van gekregen als het goed is. Dit staat op Major Nelson:
One last reminder that on Tuesday, June 16th starting at 12:01AM PST Xbox Live will be offline for up to 24 hours while we perform scheduled maintenance. During this time Xbox Live and the ‘My Xbox’ section of Xbox.com will be unavailable, and the Xbox.com forums will be read-only. The rest of Xbox.com will be available with limited interruptions.

When we turn the service back on you won’t see anything different on your console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:00
kazuka schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 06:37:
[...]
Hopen dat je huissgenoot hem sneller binnen heeft dan ik. Ik wacht nu al sinds 21-5 op Bionic Commando :(
Pas na een maand wil TheHut gaan kijken waar je bestelling ergens uithangt.
Ik had op 16-5 5 titels besteld, 4 waren er zo binnen, 1 heb ik na 2 weken over gemaild. Daar mocht ik ook pas na een maand wat van zeggen, maar kreeg vanochtend een mail van TheHut dat ze hem terug gekregen hebben en of ik een nieuwe wil of mijn geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:37

rajackar

Blood Minister

Heb net het volgende artikel even gelezen:
http://wii.ign.com/articles/994/994116p1.html
Nu moet ik zeggen dat ik de "kritiek" op natal na mijn initiele enthousiasme wel deel. Vooral omdat je idd niks meer vast hebt. Uiteindelijk hangt het er natuurlijk vanaf hoe devs hier mee omgaan. Ik ben benieuwd naar de eerste echte game demo's.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeoMe schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:19:
Kabeltjes zijn leuk en aardig, maar zitten jullie niet te wachten op paar goede en nieuwe titels...

- Prototype
- Red Faction
- Modern Warfare 2
- GRAW 3
- Assasins Creed 2

Net Blacksite 51 uitgespeeld ( 10 euro bij play.com ) wel aardige straight shooter zonder hele verhalen en uit te spelen in twee avondjes. Had daarvoor Halo Wars gedaan, en nu toe aan een nieuwe game. Moet nog even kijken welke, tussendoor beetje online gamen.
Ik zit ook te wachten op wat nieuwe spellen, maar nu zou ik wel een fijne single player campaign willen hebben. Nog aanraders van spellen die ik nog niet gespeeld heb?

Blacksite vond ik trouwens erg matig hoor. Totaal geen behoefte aan om die nog een keer te spelen of de multiplayer te gaan doen (daar gaat mijn trueachievements-score :( ). Ik was al lang blij dat ik hem uitgespeeld had.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 284904 op 16-06-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-07 20:36

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Prototype is een leuke game als je bijv. ook Wolverine leuk vond.
Heb er toch al een weekje veel plezier aan en 1,5 keer uitgespeeld na weet ik hoeveel uur ;)

Loopt hier op T.net ook een topic over prototype. Kun je wat ervaringen lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

NATAL:

nieuws: 'Nieuwe Xbox met Natal verschijnt in 2010'

XBOX LIVE:
Vandaag onderhoudt, dus alles ligt eruit.

[ Voor 15% gewijzigd door NeoMe op 16-06-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De "bron" is 1UP, zou toch meer dan genoeg moeten zeggen :O.
Ze hebben blijkbaar weer eens geld/pageviews nodig.

[ Voor 31% gewijzigd door boe2 op 16-06-2009 11:57 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverMane
  • Laatst online: 21:51
rajackar schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:26:
Heb net het volgende artikel even gelezen:
http://wii.ign.com/articles/994/994116p1.html
Nu moet ik zeggen dat ik de "kritiek" op natal na mijn initiele enthousiasme wel deel. Vooral omdat je idd niks meer vast hebt. Uiteindelijk hangt het er natuurlijk vanaf hoe devs hier mee omgaan. Ik ben benieuwd naar de eerste echte game demo's.
In principe moet het nog gewoon werken als je zelfs een plastic speelgoed zwaartje of pistool in je hand hebt. Dat maakt de techniek zo gaaf naar mijn mening, er is juist heel veel vrijheid. Ook zou je nog gewoon met een controller kunnen spelen alleen dan met b.v. headtracking erbij.

(=<`#9]~6ZY32Vx/4Rs+0No-&Jk)"Fh}|Bcy?`=*z]Kw%oG4UUS0/@-ejc(:'8dc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Microsoft debunks Xbox Natal rumor
>> From seattlepi.com:
The Internet is abuzz with a rumor that Microsoft's Project Natal add-on for Xbox 360 actually is the company's next video-game console.

But according to one Microsoft spokeswoman, that's not the case.

As I reported last week, Project Natal - which allows players to use their bodies to control a game, without a hand-held device - is hardware designed to extend the life of the Xbox 360. The Xbox 360 was released in 2005 and Microsoft is hoping its lifespan will stretch into 2015. The spokeswoman said Natal is not about a new console.
Full Story: seattlepi.com

allemaal verschillende verhalen dus.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel even duidelijk erbij vertellen dat het een gerucht is en dat het niet echt om een nieuwe xbox gaat. Gewoon een vernieuwde 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

als het allemaal nog maar een gerucht is, waarom staat het dan op de frontpage? toch wel een betrouwbaar gerucht dan

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 16-06-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Laatst online: 06-07 14:31
Anoniem: 218213 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:52:
als het allemaal nog maar een gerucht is, waarom staat het dan op de frontpage? toch wel een betrouwbaar gerucht dan
Soms glippen er ook wel eens berichten door van iets minder betrouwbare bronnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

ja dat merk ik de laatste tijd ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Het is wat een raadsel hoe dit op de tweakers frontpage geraakt is. 1UP heeft zowiso al een zeer slechte reputatie op het vlak van valse geruchten en in dit artikel vermelden ze zelf ook al duidelijk dat het om een gerucht gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:52
Een schaamteloze crosspost (;)):

In januari van dit jaar had ik mijn Xbox 360 (Xenon) verkocht en vandaag heb ik weer een nieuwe aangeschaft:

Xbox 360 (Falcon) ''Best of Halo Pack''

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/remcojanssens/Xbox1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/remcojanssens/Xbox2.jpg

Nu moet ik alleen nog wachten tot Xbox Live weer online is en dan kan ik mijn oude account terughalen, het nieuwe dashboard weer downloaden en al die nieuwe demo's eens uit gaan proberen! :*)

/me Yonix360 has returned to Xbox Live! ;)

Wat wel jammer is, is dat ik nu weer helemaal van voor af aan kan gaan beginnen met het opzetten van een leuke Xbox 360 gameverzameling. :P Maar goed, ik heb er nu al twee. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:44

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Daarom verkoop ik NOOIT consoles of spellen.
Waarom had je 'm überhaupt verkocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ken. schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:31:
Zodat ie z'n examens niet zou verkloten? :+

Zou ik een zeer valide argument vinden in elk geval. Toegeven aan je verslaving en hem daarom gewoon verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ken. schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:31:
Ik had sinds de release van Fallout 3 de console niet meer gebruikt en stond maar stof te happen. Tevens was de console ook defect, omdat ik hem regelmatig zes maal opnieuw op moest starten voordat ik in het dashboard terecht kwam. En de garantie was verlopen, want de console was van december 2005. :)

Maar ach, ik ben in ieder geval blij dat ik de keuze heb gemaakt om toch weer een Xbox 360 aan te schaffen! :*)

@Kazuka: School was ook een afweegfactor inderdaad. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 16-06-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Same here, 3 maanden nadat me broer z'n 360 verkocht heb ik er weer een gekocht. Hoofdzakelijk omdat GTA 4 uitkwam. Ik had em bijna weer verkocht, maar omdat ik er bijna niks voor terug kreeg heb ik em maar als dvd speler gehouden.

Eind vorig jaar een grotere HD gekocht om games op te zetten en sindsdien game ik toch weer regelmatig :). Ben heel blij dat ik em heb gehouden, zeker nu je op marktplaats voor een 10 a 15 euro top games in huis hebt. Overiges speelde ook mee dat ik m'n Wii heb verkocht en op m'n Mac niet wil gamen :).

EDIT:

Weet iemand of je misschien via de klantenservice een reset van je Xbox live profile kan aanvragen (gamerpoints). Ik las namelijk wel ergens dat als je cheat of je misdraagt op Live je profiel ook gereset kan worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Ronwiel op 16-06-2009 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Play-asia heeft wel een leuke weekaanbieding:

Prince of Persia voor 12 euro

Vreemd..dacht dat ik regiovrij had gezien 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 162418 op 16-06-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Anoniem: 162418 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:52:
Play-asia heeft wel een leuke weekaanbieding:

Prince of Persia voor 12 euro
Heel leuk, maar niet pal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:19

Vrijdag

De Zwarte

Yonix schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:03:
Een schaamteloze crosspost (;)):

In januari van dit jaar had ik mijn Xbox 360 (Xenon) verkocht en vandaag heb ik weer een nieuwe aangeschaft:

Xbox 360 (Falcon) ''Best of Halo Pack''

[afbeelding]

[afbeelding]
Euhm, dat is toch met de Jasper? Ik heb die pack ook en op mijn voeding staat 150w.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
maar als de xbox arcade niet in de aanbieding is, wat is de standaard prijs bij mediamarkt?

Ik kan het namelijk nergens vinden en dr staat ook dat ze geen prijsinfo verstrekken per telefoon.... Kan iemand mij deze info dus even verstrekken?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
adros schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:39:
maar als de xbox arcade niet in de aanbieding is, wat is de standaard prijs bij mediamarkt?

Ik kan het namelijk nergens vinden en dr staat ook dat ze geen prijsinfo verstrekken per telefoon.... Kan iemand mij deze info dus even verstrekken?

Alvast bedankt
Ik gok hem op 150-180 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:41:
[...]

Ik gok hem op 150-180 euro.
ja bedankt maar dit kon ik zelf ook nog wel bedenken :| Punt is voor 150 rij ik wel ff naar utrecht, maar als ie 170 kan ik m hier net zo goed in amersfoort halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
TroonStaal schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:18:
[...]

Euhm, dat is toch met de Jasper? Ik heb die pack ook en op mijn voeding staat 150w.
Op mijn voeding staat 175w, dus dan moet het wel de Falcon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-07 15:52
Hmz bij de Saturn komt er morgen een XBOX Pro 60 family pack in de aanbieding voo 195 met Burnout Paradise en Trivial Pursuit en nog een 4 op een rij spel ofzo.

Iemand al ervaring met dit pack en welke versie van de xbox erinzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:19

Vrijdag

De Zwarte

Yonix schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:46:
[...]

Op mijn voeding staat 175w, dus dan moet het wel de Falcon zijn.
Ah okee. Ik vond het al vreemd, dan heb ik wellicht een latere batch te pakken.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:31

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica