Intern ook? Als dat zo is heb ik mij vergist...ThinkPadd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:21:
Bij een Xbox kun je de hardeschijf vervangen hoor...
Of ik begrijp je post niet helemaal....
De Xbox 360 heeft geen interne HDD?Anoniem: 209041 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:23:
[...]
Intern ook? Als dat zo is heb ik mij vergist...
Bij een Xbox is een harde schijf een los accesoire dat je er op klikt en op zich wel onderdeel wordt van het design. Maar echt intern is het niet, het blijft een opklikding wat supersimpel te vervangen is.Anoniem: 209041 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:23:
[...]
Intern ook? Als dat zo is heb ik mij vergist...
Als je voor bang for buck gaat zou ik toch de Xbox kiezen. Blueray is overrated (ik denk dat verwisselbare media zowiezo zijn beste tijd heeft gehad). Spellen voor zowel Xbox als PS3 werken vaak soepeler voor de Xbox, schijnbaar is het moeilijk te programmeren voor de PS3. Ook heeft Microsoft een hoop leuke dingen op de E3 laten zien met betrekking tot wat ze nog in petto hebben voor de Xbox.
[ Voor 34% gewijzigd door Marzman op 08-06-2009 18:45 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Misschien heb je iets aan mijn review ( heb ook mijn ps3 verkocht en een xbox360 gekocht )... als je nog andere vragen hebt hoor ik het welAnoniem: 209041 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:20:
Mensen,
Ik sta op het punt mijn PS3 te verkopen. Nu wil ik graag wat redenen waarom ik dit idd zou moeten doen en ook eerlijk waarom niet..Waarom hebben jullie bijv voor de XBOX gekozen en niet voor de PS3?
Reden wel:
Betere spellen
Online gamen werkt beter
Reden niet:
PS3 is krachtiger wat resulteert in betere graphics in de toekomst
Hardeschijf is te vervangen
Microsoft komt met een nieuwe console(volgens de geruchten)
productreview: Microsoft Xbox 360 Pro 60GB Wit review door FireBladeX
Beetje kansloze discussie. Je hebt al een besluit genomen om de PS3 weg te doen, dus dit heeft al een serie redenen gehad, anders had je er niet aan gedacht om dat te doen.Anoniem: 209041 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:20:
Ik sta op het punt mijn PS3 te verkopen. Nu wil ik graag wat redenen waarom ik dit idd zou moeten doen en ook eerlijk waarom niet..Waarom hebben jullie bijv voor de XBOX gekozen en niet voor de PS3?
Reden wel:
Betere spellen
Online gamen werkt beter
Reden niet:
Je moet de console kopen waarop de games draaien die je wilt spelen en als je vrienden allemaal een 360 hebben, zou ik niet een ps3 nemen, maar als het niet uitmaakt, dan zou ik gewoon houden wat je hebt en eventueel een 360 erbij kopen. Dat heb ikzelf gedaan omdat veel 360 games nu gewoon goedkoop zijn 2e hands want de 360 is al een tijdje uit.
Argumenten als 'betere games' en 'online werkt beter' zijn IMHO onzin, het eerste is subjectief (want ik vind de PS3 games beter bv) en het 2e is ook subjectief want beide werken gewoon naar behoren, met de een wellicht het ene wat beter (bv browser, gratis) en de ander het andere weer beter (cross-game chat).
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik heb voor een Xbox 360 gekozen omdat veel van mijn vrienden er ook één hebben en met online gamen is dat natuurlijk handig. Ook vind ik de 360 persoonlijk meer leuke games hebben maar dat verschilt natuurlijk per persoon. ^^Anoniem: 209041 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:20:
Mensen,
Reden wel:
Betere spellen
Online gamen werkt beter
Reden niet:
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Ik omdat een Xbox 1/3 koste van een PS3. Als ik al een PS3 had gehad was ik lekker daar mee blijven spelen, maar ik ben wel heel tevreden over de Xbox al doe ik er niet heel veel mee (ben meer een casual gamer, een WII paste misschien meer in mijn profiel).i7x schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:32:
[...]
Ik heb voor een Xbox 360 gekozen omdat veel van mijn vrienden er ook één hebben en met online gamen is dat natuurlijk handig. Ook vind ik de 360 persoonlijk meer leuke games hebben maar dat verschilt natuurlijk per persoon. ^^
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb vooral een Xbox gekocht om Gears of War 2 te kunnen spelen
Ook vind ik het wel leuk om af en toe lekker op de bank te hangen en wat te racen, te schieten of te knokken, lekker makkelijk. Ding aan, spel selecteren/disc er in en hop. Dat kan ook wel op de PS3, maar daar zijn de spellen die ik wil spelen niet te krijgen én ik vind de hard- en software nogal duur.
Geen reden, maar wel leuk, vind ik de arcadespelletjes die je kan kopen
Geen reden, maar wel leuk, vind ik de arcadespelletjes die je kan kopen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb vooral een Xbox gekocht om spellen te spelen, maar dat zal er de komende weken niet inzitten.
Ondanks al mijn geluk met het ontwijken van bekende problemen met apparatuur heeft mijn Xbox net de welbekende errror E74 gegeven. Alles los gehad en verschillende kabels gebruikt maar het mocht niet helpen.
Net nu ik in zo'n speelrush zat . Soms raak ik hem weken niet aan maar nu zat ik elke dag wel ff te voetballen of door fallout te rennnen. wie heeft er ervaring met de Xboxservice ? Gaat het echt 3 weken duren voor ik hem terug heb of langer/korter ?
En dan te bedenken welke toffe spellen op dit moment naar me onderweg zijn. Hopen dat die lang onderweg zijn
Ondanks al mijn geluk met het ontwijken van bekende problemen met apparatuur heeft mijn Xbox net de welbekende errror E74 gegeven. Alles los gehad en verschillende kabels gebruikt maar het mocht niet helpen.
Net nu ik in zo'n speelrush zat . Soms raak ik hem weken niet aan maar nu zat ik elke dag wel ff te voetballen of door fallout te rennnen. wie heeft er ervaring met de Xboxservice ? Gaat het echt 3 weken duren voor ik hem terug heb of langer/korter ?
En dan te bedenken welke toffe spellen op dit moment naar me onderweg zijn. Hopen dat die lang onderweg zijn
Anoniem: 284904
Ik kreeg dezelfde foutmelding op de 1e dag van de kerstvakantie...toen de kerstvakantie voorbij was had ik mijn xbox terug. Dus bij mij duurde het 2 weken. Zolang kon ik alleen niet wachten, dus had ik maar een Elite gekocht. De gerepareerde pro heb ik daarna goedkoop verkocht aan mijn zwager. Iedereen blijBeakzz schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:30:
Ik heb vooral een Xbox gekocht om spellen te spelen, maar dat zal er de komende weken niet inzitten.
Oei dat is echt een rottijd om zoiets te krijgen dus kan begrijpen dat je in combi met de acties toendertijd een nieuwe hebt gekocht. Mijne is een Falcom van nog geen 8 maanden oud dus heb niet echt zin om nu weer een nieuwe te halen. Achja zo kom ik weer aan andere dingen toeAnoniem: 284904 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:59:
[...]
Ik kreeg dezelfde foutmelding op de 1e dag van de kerstvakantie...toen de kerstvakantie voorbij was had ik mijn xbox terug. Dus bij mij duurde het 2 weken. Zolang kon ik alleen niet wachten, dus had ik maar een Elite gekocht. De gerepareerde pro heb ik daarna goedkoop verkocht aan mijn zwager. Iedereen blij
Ah thanks voor de info, zal de demo eens proberen danAnoniem: 295631 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 09:13:
[...]
Wanneer je het vergelijkt met CIV 4 is de gameplay minder diep en heb je bv minder gebouwen en wonders te bouwen (heb overigens de expansion nooit gekocht). Toch vermaak ik me prima met Civ Rev'! Volgens mij is er ook een demo van op Xbox Live, die zou je ook eens kunnen proberen.
Mja, maar die heb ik dus al helemaal grijs gespeeld
Overigens ben ik absoluut niet gecharmeerd van die microsoft points (en de microtransactions trend de laatste tijd in het algemeen), maar da's een andere discussie.
Castle Crashers?Rene59 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:05:
Mja, maar die heb ik dus al helemaal grijs gespeeldWas meer op zoek naar een recente game waar je met 2 spelers al over straat lopend al het tuig in elkaar beukt
Overigens ben ik absoluut niet gecharmeerd van die microsoft points (en de microtransactions trend de laatste tijd in het algemeen), maar da's een andere discussie.
Ik heb anderhalve week geleden mijn Xbox opgestuurd en had 'm binnen 5 werkdagen terug (een nieuw exemplaar zelfs). Die paar dagen moet je toch wel doorkomen?Anoniem: 284904 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:59:
[...]
Ik kreeg dezelfde foutmelding op de 1e dag van de kerstvakantie...toen de kerstvakantie voorbij was had ik mijn xbox terug. Dus bij mij duurde het 2 weken. Zolang kon ik alleen niet wachten, dus had ik maar een Elite gekocht. De gerepareerde pro heb ik daarna goedkoop verkocht aan mijn zwager. Iedereen blij
[Edit: ik zie dat ik wat scheef heb gequoted, maar het idee blijft dat de reparatie van een Xbox niet al te lang meer op zich laat wachten :)]
[ Voor 10% gewijzigd door Kooj1980 op 09-06-2009 10:35 ]
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Het was meer dat ik een Xbox had met 20 GB (een ouder model). Ik wilde dus geen/minder risico meer lopen en besloot daarom dus om een nieuwe te halen. Bijkomend voordeel was de grote harde schijf die ik nu ook echt wel gebruik. En de Xbox is dus een stuk stiller en zwart past beter bij de rest van mijn inrichtingKooj1980 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:37:
[...]
Ik heb anderhalve week geleden mijn Xbox opgestuurd en had 'm binnen 5 werkdagen terug (een nieuw exemplaar zelfs). Die paar dagen moet je toch wel doorkomen?
Die Xbox van mij kwam uit april 2006, dus die was ook redelijk oudAnoniem: 284904 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:49:
[...]
Het was meer dat ik een Xbox had met 20 GB (een ouder model). Ik wilde dus geen/minder risico meer lopen en besloot daarom dus om een nieuwe te halen. Bijkomend voordeel was de grote harde schijf die ik nu ook echt wel gebruik. En de Xbox is dus een stuk stiller en zwart past beter bij de rest van mijn inrichting
Gisteravond lekker TR:Underworld aan het spelen, disc error...
Ik had hem besteld via gamehubs.com dus ik hun benaderd via email. Sta er toch van te kijken hoe goed ze je daar behandelen. Ik hoef nu alleen de DVD op te sturen (inclusief case zou mij meer geld kosten voor verzending volgens hun) en wanneer deze aangekomen is sturen ze mij een nieuwe retour.
Toch best netjes, en dit geeft toch maar aan dat je niet altijd huiverig hoeft te zijn om iets in het buitenland te kopen, denk dat er webshops in Nederland zouden zijn die minder adequaat hadden gereageerd
Ik had hem besteld via gamehubs.com dus ik hun benaderd via email. Sta er toch van te kijken hoe goed ze je daar behandelen. Ik hoef nu alleen de DVD op te sturen (inclusief case zou mij meer geld kosten voor verzending volgens hun) en wanneer deze aangekomen is sturen ze mij een nieuwe retour.
Toch best netjes, en dit geeft toch maar aan dat je niet altijd huiverig hoeft te zijn om iets in het buitenland te kopen, denk dat er webshops in Nederland zouden zijn die minder adequaat hadden gereageerd
Nintendo SWITCH! FTW
Ben nu al paar uutjes Tom Clany's End War aan het spelen, weet niet of jullie die ook hebben gespeeld maar komt er nog een eind aan.
Hoeveel missies zijn er in het totaal, want het is de heletijd hetzelfde. Er komen geen nieuwe units bij dus 2 x engineers ( raketventjes ), 2 x tank en 2 x heli en je ownt alles. Heb heli + 10%dmg en -5%hp dus die zijn sterker tegen alles behalve transporters maar daar heb ik de tanks voor. Met die engineers neem ik alles één voor één in en klaar, speel je 5 minuten en heb je het level gehaald. Speel hem sowieso wel even uit, krijg ik wat achievments erbij maar super uitdagend is het niet. Ziet er allemaal wel mooi uit, maar ze hadden er meer uit kunnen halen. Misschien meer red alert of halo wars achtig dat je ook een basis moet opbouwen ofoz.
Hoeveel missies zijn er in het totaal, want het is de heletijd hetzelfde. Er komen geen nieuwe units bij dus 2 x engineers ( raketventjes ), 2 x tank en 2 x heli en je ownt alles. Heb heli + 10%dmg en -5%hp dus die zijn sterker tegen alles behalve transporters maar daar heb ik de tanks voor. Met die engineers neem ik alles één voor één in en klaar, speel je 5 minuten en heb je het level gehaald. Speel hem sowieso wel even uit, krijg ik wat achievments erbij maar super uitdagend is het niet. Ziet er allemaal wel mooi uit, maar ze hadden er meer uit kunnen halen. Misschien meer red alert of halo wars achtig dat je ook een basis moet opbouwen ofoz.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Of straks tekken 6. (daar zit een streets of rage achtige mode in) Oh en een xbla watchmen, alleen schijnt die niet echt top te zijn, zou ik nog even een paar reviews van lezen.
OH en de turtles natuurlijk
10 second ninja DONE
Nounou, dan heb je behoorlijk geluk gehadKooj1980 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:55:
[...]
Die Xbox van mij kwam uit april 2006, dus die was ook redelijk oud. Ik kreeg als vervangend exemplaar eentje uit april 2009. Heb in de tussentijd wel een grotere vaste schijf erbij gehaald, dat is zeker de moeite waard nu je spellen op de schijf kunt installeren.
Maar ik ben verder ook uitermate tevreden over de Xbox en de service van MS!
@Soco-cola: Lukte het ook niet om de game eerst te installeren? En daarna pas te spelen? Overigens moet een game natuurlijk gewoon krasvrij zijn, maar ik ben benieuwd of dat wel lukte.
Er komen trouwens echt teveel spellen aan die ik gewoon moet hebben:
- Modern Warfare 2
- Bioshock 2
- Alan Wake
- Splinter Cell: Conviction
- Assassin's Creed 2
- Halo: ODST
- Halo: Reach
Je hebt tegenwoordig helemaal geen tijd meer om de niet tripe A titels te spelen. Ik had bijvoorbeeld best wel X-Men Origins: Wolverine willen spelen, maar als ik die spellen ook nog moet spelen heb ik geen tijd meer voor andere sociale activiteiten...wat een dilemma
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 284904 op 09-06-2009 15:58 ]
Had mijn Xbox 360 binnen 3 dagen terug. Ik denk dat ik geluk heb gehad als ik al die andere verhalen hoor. Had zelfs nog een dag eerder gekund omdat UPS ongeveer 3 uur nadat ik had gebeld al op de stoep stond en ik toen nog geen doos had. Ze kwamen toen de volgende dag terugBeakzz schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:30:
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Anoniem: 115217
Kan ik ergens informatie vinden welke hd tv's geschikt zijn in combinatie met een 360? Wil er een aanschaffen en ga hem voornamelijk voor gamen gebruiken, prijsklasse 400/450 euro
Anoniem: 125609
allemaal?Anoniem: 115217 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:44:
Kan ik ergens informatie vinden welke hd tv's geschikt zijn in combinatie met een 360? Wil er een aanschaffen en ga hem voornamelijk voor gamen gebruiken, prijsklasse 400/450 euro
Een Samsung...dan zit je meestal wel goedAnoniem: 115217 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:44:
Weekje of 5 geleden Forza Motorsport 2 gekocht, wat een lang spel.
Echt een te gek spel, en het heeft me aardig enthousiast gemaakt over FM3.
Ben nu level 47 en ik moet en zal de 1000G hiervoor halen.
Echt een te gek spel, en het heeft me aardig enthousiast gemaakt over FM3.
Ben nu level 47 en ik moet en zal de 1000G hiervoor halen.
[ Voor 6% gewijzigd door Dijkertje op 09-06-2009 21:26 ]
Ik zit Prototype nu te spelen en dan wat een vet spel is dit zeg. Graphics zien er gelikt uit en je kunt echt eindeloos veel dingen doen. Denk dat ik hier voorlopig nog wel mee zoet ben. Weet niet of er demo's zijn, maar als dat zo is.. probeer het maar eens keer uit
Mee eens, gewoon de mooiste kopen en uitspelen en aan de volgende beginnen. Wat wel jammer is dat je nu haast geen multiplayer kunt spelen omdat je de volgende al weer uit wilt spelen. Singleplayer dan he, kunt ze altijd nog doorverkopen. Daarom niet kopen als de 60,- zijn maar als ze goedkoper zijn of online want je hebt toch nog een wachtlijstjeAnoniem: 284904 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:55:
[...]
Je hebt tegenwoordig helemaal geen tijd meer om de niet tripe A titels te spelen. Ik had bijvoorbeeld best wel X-Men Origins: Wolverine willen spelen, maar als ik die spellen ook nog moet spelen heb ik geen tijd meer voor andere sociale activiteiten...wat een dilemma
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Geen demo of zelfs video's.Floris-K schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:56:
Ik zit Prototype nu te spelen en dan wat een vet spel is dit zeg. Graphics zien er gelikt uit en je kunt echt eindeloos veel dingen doen. Denk dat ik hier voorlopig nog wel mee zoet ben. Weet niet of er demo's zijn, maar als dat zo is.. probeer het maar eens keer uit
ligt het aan mij of worden van steeds minder games een fatsoenlijke demo gebracht?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Van een sandbox game is dat niet zo heel raar natuurlijk. Daar is het wat lastiger om 'even snel' 1 level als demo te pakken.
Heb wel het idee dat je verder gelijk hebt. Misschien zijn uitgevers bang dat het dan tegenvalt ofzo.
Heb wel het idee dat je verder gelijk hebt. Misschien zijn uitgevers bang dat het dan tegenvalt ofzo.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Anoniem: 261819
Mwah.. ze kunnen ook een simpele timer implementeren zodat de demo stopt na een x aantal minuten. Crackdown doet dit en wellicht andere games ook.BM schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:28:
Van een sandbox game is dat niet zo heel raar natuurlijk. Daar is het wat lastiger om 'even snel' 1 level als demo te pakken.
Voor de mensen die op zoek zijn naar 2 zutspellen en een wireless controller voor 26 euro: klik
Geen slechte prijs lijkt me zo. Mijn bestelling is ook nu al verzonden, verrrassend snel voor Play.com-begrippen.
(Edit voor hieronder:)
Je kunt ook bestellen bij mymemory.co.uk, daar hebben ze PayPal-ondersteuning. Is volgens mij net iets goedkoper als je die twee extra spellen toch niet echt hoeft.
Geen slechte prijs lijkt me zo. Mijn bestelling is ook nu al verzonden, verrrassend snel voor Play.com-begrippen.
Je kunt ook bestellen bij mymemory.co.uk, daar hebben ze PayPal-ondersteuning. Is volgens mij net iets goedkoper als je die twee extra spellen toch niet echt hoeft.
[ Voor 28% gewijzigd door Kooj1980 op 10-06-2009 10:24 ]
Mooie prijs, ik heb alleen geen credit cardKooj1980 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:41:
Voor de mensen die op zoek zijn naar 2 zutspellen en een wireless controller voor 26 euro: klik
Hier staat er 47.95 euro?Kooj1980 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:41:
Helaas, dan is de prijs aangepast. Bij memory.co.uk zijn de controllers nog steeds goedkoop, maar dan mis je dus Indiana Jones en Kunf Fu Panda. Hoe erg dat is, hangt af van je achievementverslaving/het kind in jezelf
Gisteren een uurtje geometry wars 2 gespeeld. Daar word je dus echt compleet
van he! Maar wel een vet spel zeg

Heb al ff zitten zoeken maar zijn er ook Elite's of Pro's met de nieuwste chipset mem dat ingebouwde mem?
Is nu een pro in de aanbieding voor 225 bij de saturn maar hoe kan ik aan de doos zien welke versie het is?
Is nu een pro in de aanbieding voor 225 bij de saturn maar hoe kan ik aan de doos zien welke versie het is?
Ik heb nog wel controllers te koop ;-)Crackh34d schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:54:
[...]
Mooie prijs, ik heb alleen geen credit cardWaarom accepteren ze nou geen Paypal?
Geen nieuwe weliswaar maar werken nog goed.
http://www.engadget.com/2...ects-the-mythical-consol/wimpie007 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:31:
Heb al ff zitten zoeken maar zijn er ook Elite's of Pro's met de nieuwste chipset mem dat ingebouwde mem?
Check daaro op ongeveer het midden.
Nou na meer dan 3 jaar heeft m'n 360 definitief de geest gegeven (RROD
). Ik wil een nieuwe arcade versie gaan kopen en de HD van m'n oude xbox overzetten. Het is me alleen niet duidelijk of dit mogelijk is (zonder transferkit?) ?
vtec just kicked in yo!
Je kunt altijd proberen te bellen om te zien of je nog garantie krijgt... Die van mij was ook al meer dan drie jaar oud en ik heb nu een nieuw exemplaar, zonder extra kostenxerix schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:38:
Nou na meer dan 3 jaar heeft m'n 360 definitief de geest gegeven (RROD). Ik wil een nieuwe arcade versie gaan kopen en de HD van m'n oude xbox overzetten. Het is me alleen niet duidelijk of dit mogelijk is (zonder transferkit?) ?
Transferkit is alleen nodig voor overzetten van de ene HD naar de ander, gewoon die HD overprikken werkt gewoon!xerix schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:38:
Nou na meer dan 3 jaar heeft m'n 360 definitief de geest gegeven (RROD). Ik wil een nieuwe arcade versie gaan kopen en de HD van m'n oude xbox overzetten. Het is me alleen niet duidelijk of dit mogelijk is (zonder transferkit?) ?
Let wel op dat je als je niet de enige gebruiker van de box bent de license transfer wizard moet uitvoeren, anders kunnen andere account welke niet op live zitten geen arcade games spelen, ze krijgen dan de trial.wimpie007 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:04:
[...]
Transferkit is alleen nodig voor overzetten van de ene HD naar de ander, gewoon die HD overprikken werkt gewoon!
10 second ninja DONE
idd erg leuk, mijn favo xbla game, hoewel sf2 hd remix me ook zeer bekoort heeft.Rene59 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:21:
Gisteren een uurtje geometry wars 2 gespeeld. Daar word je dus echt compleetvan he! Maar wel een vet spel zeg
In mijn 'vakantie' (ben over niet al te lange tijd alleen thuis, miss Sagat en jr zijn dan een maandje weg) wil ik smile nog even halen, de overige achievements heb ik al.
TIP: voeg wat tweakers toe, uit het gw2 topic, je hebt dan wat highscores als referentiekader. En je hoeft niet bang te zijn dat je alleen maar tegen onhaalbare high scores aanloopt, ze zijn er van laag naar hoog
Af en toe speel ik ook nog steeds de diverse modi om te kijken of ik me op dat gebied kan verbeteren.
10 second ninja DONE
Thanks voor de tip, als ik een beetje heb kunnen oefenen zal ik eens kijken 
En bedankt voor de tip uit je sig! Ik bekijk net Ikaruga op gamespot en moest meteen aan Xenon 2 denken. Die ga ik dus ook zeker kopen he
En bedankt voor de tip uit je sig! Ik bekijk net Ikaruga op gamespot en moest meteen aan Xenon 2 denken. Die ga ik dus ook zeker kopen he
ik weet niet of ik hier in het juiste topic zit, omdat het hier vooral over ervaringen lijkt te gaan maar daar ben ik eigenlijk ook naar op zoek
Is er hier iemand die nog niet zo heel lang geleden tot aanschaf van een xbox 360 over is gegaan? Ik vraag me namelijk af of het nog de moeite waard is om nu nog geld te investeren in een xbox 360 aangezien deze al een aardige tijd op de markt is. Ik heb het idee dat er alweer een nieuwe xbox staat te wachten om gelaunched te worden
Ik zit nu in het dubio om of een nieuwe pc te kopen opgewassen tegen wat groter grafisch geweld of misschien een xbox 360 te kopen. Aangezien een xbox360 vele malen gebruiksvriendelijker is voor gamen, vooral online dan de pc naar mijn mening dan
En enkele van mijn vrienden hebben er ook al 1, deze hebben ze al een hele tijd dus om hun om advies te vragen heeft weinig zin vond ik zelf 
Ik heb trouwens geen tft scherm maar een 55 cm beeldbuis tv, zorgt dit voor waardeloze graphics en beeldkwaliteit of valt het mee?
Dus om het kort te houden, xbox360 kopen, is het nog de moeite waard? Hoe lang kan hij nog mee? Indien minder dan 2 jaar dan kan ik beter een nieuwe pc kopen
Alvast bedankt!
Is er hier iemand die nog niet zo heel lang geleden tot aanschaf van een xbox 360 over is gegaan? Ik vraag me namelijk af of het nog de moeite waard is om nu nog geld te investeren in een xbox 360 aangezien deze al een aardige tijd op de markt is. Ik heb het idee dat er alweer een nieuwe xbox staat te wachten om gelaunched te worden
Ik zit nu in het dubio om of een nieuwe pc te kopen opgewassen tegen wat groter grafisch geweld of misschien een xbox 360 te kopen. Aangezien een xbox360 vele malen gebruiksvriendelijker is voor gamen, vooral online dan de pc naar mijn mening dan
Ik heb trouwens geen tft scherm maar een 55 cm beeldbuis tv, zorgt dit voor waardeloze graphics en beeldkwaliteit of valt het mee?
Dus om het kort te houden, xbox360 kopen, is het nog de moeite waard? Hoe lang kan hij nog mee? Indien minder dan 2 jaar dan kan ik beter een nieuwe pc kopen
Alvast bedankt!
Ik ben wellicht wat bevooroordeeld, maar ga toch reagerenProqzor schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:32:
ik weet niet of ik hier in het juiste topic zit, omdat het hier vooral over ervaringen lijkt te gaan maar daar ben ik eigenlijk ook naar op zoek![]()
Is er hier iemand die nog niet zo heel lang geleden tot aanschaf van een xbox 360 over is gegaan? Ik vraag me namelijk af of het nog de moeite waard is om nu nog geld te investeren in een xbox 360 aangezien deze al een aardige tijd op de markt is. Ik heb het idee dat er alweer een nieuwe xbox staat te wachten om gelaunched te worden![]()
Ik zit nu in het dubio om of een nieuwe pc te kopen opgewassen tegen wat groter grafisch geweld of misschien een xbox 360 te kopen. Aangezien een xbox360 vele malen gebruiksvriendelijker is voor gamen, vooral online dan de pc naar mijn mening danEn enkele van mijn vrienden hebben er ook al 1, deze hebben ze al een hele tijd dus om hun om advies te vragen heeft weinig zin vond ik zelf
Alvast bedankt!
Het zou naief zijn om te denken dat MS niet al met de opvolger van de 360 bezig is. Dat zijn ze gewoonweg wel, net als Sony al werkt aan de PS4, en Nintendo aan een Wii opvolger knutseld. Dit wil niet zeggen dat die apparaten binnen nu en 3 jaar uitkomen. De 360 zou volgens MS sowieso tot 2015 mee moeten. Kan best dat dan in 2012 de Xbox 720 (oid) uitkomt, maar support gaat dan door tot 2015. In mijn ogen doe je er een prima koop aan. Voor rond de 200 euro koop je een leuke 360, maar volgens mij kun je voor dat geld je pc niet upgraden
CRT scherm is niet ideaal. Je zult nog steeds prima graphics hebben, maar een HDTV zal prettiger werken. Sommige games schijnen wat issues te hebben met ondertitels die op CRTs niet goed zichtbaar zijn (Dead Rising, Banjo Kazooie bv), maar volgens mij is het merendeel daarvan later gepatched om dat te verhelpen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hallo allemaal,
Ik ben volledig nieuw hier en sinds 2 dagen een trotse bezitter van een xbox 360 elite.
Heb nog nooit een console gehad en kan zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben over de xbox 360. Werkt vlekkeloos met HDMI -> Receiver -> HDTV.
Nu is de situatie dat wij (in studenten huis) een pctje hebben staan met een goed draaiende server 2003.
Hier staan met name films en muziek op. Nu begrijp ik dat het mogelijk moet zijn om films en muziek te streamen van server -> xbox.
Ik heb al eindeloos zitten googlen maar kan eigenlijk niet concreet vinden hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.
Heb iets gevonden, dan moet je WMP 11 draaien via een virtuele XP vanaf de server.???? Is dit de enige manier of kan dit simpeler??
Kan iemand mij stapgewijs vertellen hoe ik dit kan doen?
Gegevens PC met server 2003 SP2:
- P3 1.01 GHz
- RAM 256 MB
- 1 TB hardisk
- Zowel xbox als server zitten op dezelfde switch welke is aangesloten op het modem.
Hoop dat jullie me op weg kunnen/willen helpen......
Ik ben volledig nieuw hier en sinds 2 dagen een trotse bezitter van een xbox 360 elite.
Heb nog nooit een console gehad en kan zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben over de xbox 360. Werkt vlekkeloos met HDMI -> Receiver -> HDTV.
Nu is de situatie dat wij (in studenten huis) een pctje hebben staan met een goed draaiende server 2003.
Hier staan met name films en muziek op. Nu begrijp ik dat het mogelijk moet zijn om films en muziek te streamen van server -> xbox.
Ik heb al eindeloos zitten googlen maar kan eigenlijk niet concreet vinden hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.
Heb iets gevonden, dan moet je WMP 11 draaien via een virtuele XP vanaf de server.???? Is dit de enige manier of kan dit simpeler??
Kan iemand mij stapgewijs vertellen hoe ik dit kan doen?
Gegevens PC met server 2003 SP2:
- P3 1.01 GHz
- RAM 256 MB
- 1 TB hardisk
- Zowel xbox als server zitten op dezelfde switch welke is aangesloten op het modem.
Hoop dat jullie me op weg kunnen/willen helpen......
PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6
Als je in je xbox menu naar het music gedeelte gaat bij 'My Xbox', dan krijg je instructies. Er staat eigenlijk exact wat je moet doen.
www.xbox.com/pcsetup, volg deze regels en het werkt. Je krijgt er wel een proces bij in het taakbeheer wat nogal wat geheugen vreet. (waarom weet niemand, maarja Microsoft he) Zeker met die serverpower van jullie
, even oppassen hiermee.
Videos streamen is me niet gelukt, elke keer als ik een film wil afspelen. (hd, dvd of avi) dan krijg ik of een lost connection of 'may not be played'-message.
Muziek werkt aardig, ik heb alleen mijn volledige muziekmappen geshared en hij ziet het dan niet zo op de manier als je het zien als je naar die map gaat op je pc, maar hij ziet het als mp3-mappen (weet effe niet hoe dat heet) dus ik heb 15000 nummers, in 1000 mappen, terwijl dit eigenlijk 100 mappen zijn ofzo. (erg onoverzichtelijk, maarja)
www.xbox.com/pcsetup, volg deze regels en het werkt. Je krijgt er wel een proces bij in het taakbeheer wat nogal wat geheugen vreet. (waarom weet niemand, maarja Microsoft he) Zeker met die serverpower van jullie
Videos streamen is me niet gelukt, elke keer als ik een film wil afspelen. (hd, dvd of avi) dan krijg ik of een lost connection of 'may not be played'-message.
Muziek werkt aardig, ik heb alleen mijn volledige muziekmappen geshared en hij ziet het dan niet zo op de manier als je het zien als je naar die map gaat op je pc, maar hij ziet het als mp3-mappen (weet effe niet hoe dat heet) dus ik heb 15000 nummers, in 1000 mappen, terwijl dit eigenlijk 100 mappen zijn ofzo. (erg onoverzichtelijk, maarja)
[ Voor 3% gewijzigd door KoffieNT op 11-06-2009 10:03 ]
:D
Kort samengevat: Je hebt een upnp mediaserver nodig. WMP heeft standaard zoiets aan boord, maar bijna niemand gebruikt het omdat het zo brak is (vooral configuratiemogelijkheden zijn nul). TVersity en Winamp remote zijn 2 bekende voorbeelden waarmee je de klus kan klaren
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Kun je niet gewoon mediafbestanden vanaf een fileshare afspelen? 
360 ondersteund volgens mij een beste rits codecs van zichzelf, toch?
360 ondersteund volgens mij een beste rits codecs van zichzelf, toch?
Xbox
Die share kun je alleen maar benaderen via WMP, of ja, ik ben nog niets anders (legaals) tegengekomen.
Vertaling moet ik een pc of 360 kopen?Proqzor schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:32:
ik weet niet of ik hier in het juiste topic zit, maar.....
Ik had eerst een hele lap tekst getypt, maar het komt eigenlijk voornamelijk neer op budget.
Heb jij genoeg geld dan kan je imho best goed gamen op een pc (misschien zelfs beter als je gfx heel belangrijk vind). Als je budgetair beperkter bent dan is de 360 de beste keuze.
- xbox live
- beter spel aanbod (pc krijgt vaak de spellen niet of veel later, of het zijn slechte ports, 1 voorbehoud, imho speelt fps en rts nog steeds fijner op pc, maar dat zijn genres waar ik minder mee heb tegenwoordig)
- gemak (ja ik weet dat we tweakers zijn, en dat ook op de 360 je games kan installeren, maar het is nog steeds een voordeel)
Ik heb zelf thuis ook een tijdje op een 55cm tv ge360-ed, en tuurlijk zijn de gfx dan minder, maar zoals gezegd het is niet een dusdanig probleem dat de console een slechte keuze word.
10 second ninja DONE
Anoniem: 37384
Met het eerste stuk van je verhaal ben ik het eens. Maar zelf heb ik een HD-tv en toen ik mijn Xbox laatst in een gewone tv prikte schrok ik wel even. Je mist dan wel het Next-gen gevoel en sommige teksten zijn onleesbaar e.d. Ik kan toch echt wel aanraden om ook een HD-tv te kopen. Maar dan wordt een pc-upgrade misschien weer interessanter, omdat zo'n tv natuurlijk ook weer geld kost. Maar buiten je Xbox heb je er natuurlijk ook plezier van een mooi HD-scherm, met tv of films kijken.Sagat schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:41:
[...]
Ik heb zelf thuis ook een tijdje op een 55cm tv ge360-ed, en tuurlijk zijn de gfx dan minder, maar zoals gezegd het is niet een dusdanig probleem dat de console een slechte keuze word.
Ik moet zelf zeggen dat sinds ik een Xbox heb ik amper tot nooit meer op de pc game. Een 360 is sowieso een goede aankoop vind ik zelf, dus het is gewoon een aanrader. Veel toffe games en het is gewoon een goed platform met een gigantische community.
Voor iedereen die op een beeldbuis tv speelt, meteen ff naar de winkel voor een advanced scart kabel. Dat maakt namelijk een wereld van verschik
(ook met de lettertjes).
Anoniem: 37384
Ja dat heb ik ook vaker gelezen, dat is natuurlijk ook een interessante optieronwiel schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:20:
Voor iedereen die op een beeldbuis tv speelt, meteen ff naar de winkel voor een advanced scart kabel. Dat maakt namelijk een wereld van verschik(ook met de lettertjes).
Ja ik. Ik heb dat ding nu ongeveer een maandje en het bevalt me uitstekend. Het is zoveel makkelijker om gewoon dat ding aan te zetten, een spel op te starten en dan lekker vanaf de bank beestjes in stukken te zagen of rond te scheuren. Ondertussen zonder problemen praten met medespelers, muziekje luisteren, film kijken etc.Proqzor schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:32:
ik weet niet of ik hier in het juiste topic zit, omdat het hier vooral over ervaringen lijkt te gaan maar daar ben ik eigenlijk ook naar op zoek![]()
Natuurlijk speel ik ook nog veel op mijn pc, maar de Xbox is voor mij qua gebruikersgemak toch een stuk hoger. Spellen kosten ook geen ruk meer en er is een grote tweedehandskeuze. Bovendien is het leuker als ik mensen langs heb om samen een spelletje te spelen
Ik heb ook een hele oude (>15 jaar) Sony Trinitron bbtv. Met de standaardkabel die je erbij kreeg was het ruk, nu ik de scartkabel gekocht heb ziet het er toch best goed uit. Nee, het is geen hd(ready) maar het is best goed. En anders kan ik 'm ook nog altijd aan mijn beamer hangen, dan heb ik 720p bij 2m10 beelddiagonaalIk heb trouwens geen tft scherm maar een 55 cm beeldbuis tv, zorgt dit voor waardeloze graphics en beeldkwaliteit of valt het mee?
En je kan 'm ook nog aan je monitor hangen uiteraard.
Ik vind van wel. Een PS3 viel af omdat het ding te duur en te groot is en er geen exclusieve spellen zijn die mij interesseren. De levensduur is ook maar net wat je er zelf van maakt. Stel dat Microsoft begin 2012 stopt met de Xbox, dan zijn er nog massa's spellen die je kan spelen. Ik bedoel, de Snes heeft ook nog veel spelers, of de Dreamcast.Dus om het kort te houden, xbox360 kopen, is het nog de moeite waard? Hoe lang kan hij nog mee? Indien minder dan 2 jaar dan kan ik beter een nieuwe pc kopen
Alvast bedankt!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dank je voor de tip.KoffieNT schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:03:
Als je in je xbox menu naar het music gedeelte gaat bij 'My Xbox', dan krijg je instructies. Er staat eigenlijk exact wat je moet doen.
www.xbox.com/pcsetup, volg deze regels en het werkt. Je krijgt er wel een proces bij in het taakbeheer wat nogal wat geheugen vreet. (waarom weet niemand, maarja Microsoft he) Zeker met die serverpower van jullie, even oppassen hiermee.
Ga het ook eerst nog even proberen met mijn laptop (vista met mediacenter).
Even kijken of ik mijn films en muziek knap in mediacenter kan archiveren. Neem aan dat ik dan 1 op 1 het beeld van media center op mijn xbox kan krijgen? Zit dan alleen nog met de videoTS, image's en HD films...
PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6
Anoniem: 155599
Die heb ik ook, simpel omdat een kabel van 10/15 euro (2dehands) goedkoper is als een nieuwe hd tv XD.Anoniem: 37384 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:28:
[...]
Ja dat heb ik ook vaker gelezen, dat is natuurlijk ook een interessante optie
En het scheelt wel wat, kleine lettertjes die ik eerst niet kon lezen, kan ik nu moeilijk lezen.
Mijn keuze: Xbox360 Waarom?
- Je vrienden hebben er al (online gamen lachen,gieren,brullen).
- Voor de prijs van een nieuwe PC (900euro bijv) heb je ook een Xbox360+HDTV. Misschien geen 40" maar een 32" moet wel lukken.
- Grafisch is de Xbox360 gewoon nog erg mooi.
En als je je huidige TV gehoud is er niks aan de hand. Als je trouwens nu een aardige TFT hebt, kun je ook de microsoft kabel kopen en hem daar op aansluiten (op je VGA ingang). Dat heb ik momenteel ook op een Samsung 22" en dat geeft gewoon mooi beeld.
Als je trouwens veel werkt op je PC (grafisch) dan kan je misschien beter nieuwe PC doen... maar als je puur kijkt naar gaming? Xbox360 in jou geval.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik vroeg me af of er nog goede 4 player split screen spellen zijn tegenwoordig.
Ik ben deze echt al een hele tijd niet tegen gekomen, maar misschien dat ik er een paar heb gemist. Ik weet dat Halo 3 en Fuzion Frenzy die mogelijkheid bieden en DOA 4 volgens mij ook. Maar voor de rest??
Is er niet nog een leuk race spel dat met zijn vieren gespeeld kan worden?
Ik ben deze echt al een hele tijd niet tegen gekomen, maar misschien dat ik er een paar heb gemist. Ik weet dat Halo 3 en Fuzion Frenzy die mogelijkheid bieden en DOA 4 volgens mij ook. Maar voor de rest??
-Ja hier heb ik dus ook naar gekeken. Ik vind online gamen met een paar maten echt vele malen leuker dan single player. Alhoewel, halo 1 heb ik 13 keer uitgespeeld:P dus afhankelijk van de game kan dit een beetje afwijkenStalllone schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:11:
[...]
Mijn keuze: Xbox360 Waarom?
- Je vrienden hebben er al (online gamen lachen,gieren,brullen).
- Voor de prijs van een nieuwe PC (900euro bijv) heb je ook een Xbox360+HDTV. Misschien geen 40" maar een 32" moet wel lukken.
- Grafisch is de Xbox360 gewoon nog erg mooi.
En als je je huidige TV gehoud is er niks aan de hand. Als je trouwens nu een aardige TFT hebt, kun je ook de microsoft kabel kopen en hem daar op aansluiten (op je VGA ingang). Dat heb ik momenteel ook op een Samsung 22" en dat geeft gewoon mooi beeld.
Als je trouwens veel werkt op je PC (grafisch) dan kan je misschien beter nieuwe PC doen... maar als je puur kijkt naar gaming? Xbox360 in jou geval.
-Precies die optie heb ik ook bekeken. Een nieuw gamepc zou voor mij 840 euro kosten. Echter heb ik dan alleen nog maar een pc en nog steeds een oude tv
-Ik heb het bij een maatje van mij gezien en eht zag er echt verbluffend uit. Maar ik ben dan ook niks meer gewend dan natuurlijk
Ik heb trouwens ook het woordje msn horen vallen, is dit moeilijk om te installeren of mee te werken? duurt het bijvoorbeeld een eeuw om iets in te typen?
Maar mijn pc is voor gaming en office dus
Installeren? Zit gewoon in het dashboard ingebouwdProqzor schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:10:
[...]
Ik heb trouwens ook het woordje msn horen vallen, is dit moeilijk om te installeren of mee te werken? duurt het bijvoorbeeld een eeuw om iets in te typen?
En ja, daar is best mee te werken, al zou ik dan wel óf het chatpad erbij kopen, of een usb keyboard aansluiten (dat werkt volgens mij, niet zeker). Met een controller typen is mja... niet ideaal
Xbox
Op de vorige bladzijde hebben ze het er nog over. Valt dit niet gewoon in een lijst ergens terug te vinden? (Wikipedia ofzo)dikki dik schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:49:
Ik weet uit persoonlijke ervaring dat de Logitech Dinovo Mini er perfect op werkt. Andere usb-keyboards weet ik niet.BM schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:24:
[...]
Installeren? Zit gewoon in het dashboard ingebouwd
En ja, daar is best mee te werken, al zou ik dan wel óf het chatpad erbij kopen, of een usb keyboard aansluiten (dat werkt volgens mij, niet zeker). Met een controller typen is mja... niet ideaal
MSN vind ik ook maar een voldoendetje op de Xbox. Gewoon echt een basiscommunicatie programmatje, meer is het niet. Ik heb het gisteren zelf voor de eerste keergebruikt, samen met het keyboardje wat ik gisteren ook heb ontvangen.
[ Voor 37% gewijzigd door KoffieNT op 11-06-2009 13:41 ]
Haha, understatement of the year inderdaad. Met zo'n chatpad die je op je controller klikt is het wel goed te doen, hoewel ik het nog steeds niet geweldig vind werken.
Call of Duty 5 kan het volgens mij ook mee.dikki dik schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:49:
hier is een leuk stukje te zien over de werking van Natal. Het leuke hiervan vind ik dat je de werking ziet bij personen die dus geen ontwikkelaar zijn en er amper mee gewerkt hebben.
http://www.latenightwithj...nado-demos-project-natal/
Het valt mij op dat het systeem redelijk goed is in het herkennen van kleine bewegingen richting het scherm (gas geven bij burnout)
Ik heb namelijk het idee dat de WII alleen bewegingen als "zwaaien" goed herkend. (no offense)
Het valt mij op dat het systeem redelijk goed is in het herkennen van kleine bewegingen richting het scherm (gas geven bij burnout)
Ik heb namelijk het idee dat de WII alleen bewegingen als "zwaaien" goed herkend. (no offense)
Philips toestellen hebben over het algemeen erg hoge inputlag. Ik zou mooi eerst hier even goed inlezen: http://www.hdtvtest.co.uk/Proqzor schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:10:
[...]
-Precies die optie heb ik ook bekeken. Een nieuw gamepc zou voor mij 840 euro kosten. Echter heb ik dan alleen nog maar een pc en nog steeds een oude tvdus met een xbox en een leuke lcd tv pak ik 2 vliegen in 1 klap ;D Ik heb al een leuke philips lcd gezien Philips dingetje. Deze is groot genoeg naar mijn mening aangezien ik nog niet op mezelf woon en wanneer dit wel gebeurd zal het eerst niet zo heel groot zijn denk ik.
Alle usb-keyboards werken gewoon, zelfs draadloze. Als ik tekst moet invoeren, plug ik altijd mijn toetsenbordje even omBM schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:24:
[...]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik heb met Vista en de Xbox 360 het hele gedoetje aan de praat gekregen. Mijn laptop met wifi en de box wired. Echter ben ik een paar maanden later terug gegaan naar XP omdat Vista gewoon ruk is. Alleen krijg ik nu het media center gebeuren niet meer aan de praat met de xbox (nu ook wifi). Ik ben hier al een paar keer mee aan de slag gegaan, fora bekeken en instructies gevolgd...steeds zonder resultaat en ook eerlijk gezegd zonder echt doorzettingsvermogen om hier een hele middag aan kwijt te zijn. Als iemand nou echt weet hoe het wel moet, dan hoor ik het graag.Bart_Denon schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:47:
[...]
Dank je voor de tip.
Ga het ook eerst nog even proberen met mijn laptop (vista met mediacenter).
Even kijken of ik mijn films en muziek knap in mediacenter kan archiveren. Neem aan dat ik dan 1 op 1 het beeld van media center op mijn xbox kan krijgen? Zit dan alleen nog met de videoTS, image's en HD films...
Maar met Vista is het een kwestie van de instructies volgen via media center op je xbox. Code invullen op je pc/laptop media center en dan heb je via je box toegang tot een hoop leuke functies. Althans, bij mij werkte het zo simpel...
En om ook even in te haken op een xbox en de levenscyclus van het apparaat;
MS gaat HD films streamen voor de Xbox 360. Een nieuwe feat (voor NL) geintroduceerd op de E3. Check tweakers E3 berichtgeving maar over alles wat er bericht is vanaf de E3 over de X360. Denk dat dit fantastische apparaat nog wel een tijdje mee gaat. (ook facebook en twitter komen naar XB-Live om maar wat te noemen)
Een greep uit de fab line-up die komt COD: Modern Warfare 2, OP Flashpoint 2, Halo (ODST & Reach), Forza 3, Assassin's Creed II, Left 4 Dead II, Mass Effect II, Splinter Cell: Conviction etc, etc...
Oftewel, genoeg in het vooruitzicht om in ieder geval nog 2 jaar op je bank te hangen en te schreeuwen tegen je TV
Ow en meteen nog even een tip: ik haal al mijn spellen bij play . com wat erg betrouwbaar is en als je af en toe kijkt een errug goede aanbieding is voor spellen van 13 euries.
[ Voor 4% gewijzigd door Xecuter NL op 11-06-2009 15:29 ]
Dat media center is sowieso niet boeiend. Gewoon mediasharing aan en via je video library, is veel makkelijker. Bovendien werken DivXen bij mij daar wel en in het MC nietXecuter NL schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:26:
[...]
Ik heb met Vista en de Xbox 360 het hele gedoetje aan de praat gekregen. Mijn laptop met wifi en de box wired. Echter ben ik een paar maanden later terug gegaan naar XP omdat Vista gewoon ruk is. Alleen krijg ik nu het media center gebeuren niet meer aan de praat met de xbox (nu ook wifi). Ik ben hier al een paar keer mee aan de slag gegaan, fora bekeken en instructies gevolgd...steeds zonder resultaat en ook eerlijk gezegd zonder echt doorzettingsvermogen om hier een hele middag aan kwijt te zijn. Als iemand nou echt weet hoe het wel moet, dan hoor ik het graag.
Maar met Vista is het een kwestie van de instructies volgen via media center op je xbox. Code invullen op je pc/laptop media center en dan heb je via je box toegang tot een hoop leuke functies. Althans, bij mij werkte het zo simpel...
En om ook even in te haken op een xbox en de levenscyclus van het apparaat;
MS gaat HD films streamen voor de Xbox 360. Een nieuwe feat (voor NL) geintroduceerd op de E3. Check tweakers E3 berichtgeving maar over alles wat er bericht is vanaf de E3 over de X360. Denk dat dit fantastische apparaat nog wel een tijdje mee gaat. (ook facebook en twitter komen naar XB-Live om maar wat te noemen)
Een greep uit de fab line-up die komt COD: Modern Warfare 2, OP Flashpoint 2, Halo (ODST & Reach), Forza 3, Assassin's Creed II, Left 4 Dead II, Mass Effect II, Splinter Cell: Conviction etc, etc...
Oftewel, genoeg in het vooruitzicht om in ieder geval nog 2 jaar op je bank te hangen en te schreeuwen tegen je TV
Ow en meteen nog even een tip: ik haal al mijn spellen bij play . com wat erg betrouwbaar is en als je af en toe kijkt een errug goede aanbieding is voor spellen van 13 euries.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 119903
Even snelle vraag. Ik weet dat xbox 360 divx ondersteund maar ook .srt bestanden?
Oke bedankt voor reply hieronder;)
Oke bedankt voor reply hieronder;)
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 119903 op 11-06-2009 16:31 ]
Nope, ik heb het wel eens geprobeerd maar de Xbox weigerde ondertiteling te tonen (zij gewoon dat er geen ondertitels aanwezig waren of iets dergelijks). Je zult dus of films met ingebakken subs moeten downloaden of de complete film ISO's.
Kan je misschien ook aangeven waarom je MC niet zo boeiend is?Willybubba schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:47:
[...]
Dat media center is sowieso niet boeiend. Gewoon mediasharing aan en via je video library, is veel makkelijker. Bovendien werken DivXen bij mij daar wel en in het MC niet
En wat houd 'gewone mediasharing via video library' in??
Voornamelijk wil ik VideoTS en ISO's streamen, kan dat ook op jou manier?
Anoniem: 119903
Bedankt ik heb ook een goed proggie daarvoor gevonden: http://www.calcitapp.com/AVIAddXSubs.phpi7x schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:26:
Nope, ik heb het wel eens geprobeerd maar de Xbox weigerde ondertiteling te tonen (zij gewoon dat er geen ondertitels aanwezig waren of iets dergelijks). Je zult dus of films met ingebakken subs moeten downloaden of de complete film ISO's.
Tversity werkt erg goed met sub en srt bestanden.Anoniem: 119903 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:16:
Even snelle vraag. Ik weet dat xbox 360 divx ondersteund maar ook .srt bestanden?
Held !Anoniem: 119903 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 17:04:
[...]
Bedankt ik heb ook een goed proggie daarvoor gevonden: http://www.calcitapp.com/AVIAddXSubs.php
Zit al zo lang te kloten met films met ondertiteling..
Wauw, dat ziet er heel goed uit. Ik twijfelde een jaar geleden tussen de Wii en de xbox, maar vanwege het spelaanbod ben ik voor de 360 gegaan. Het ziet er naar uit dat ik niets ga missen. Als M$ met een pakket komt met dat apparaatje met een Wii-sports achtige game ga ik dat zeker kopen!Radko schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 14:44:
hier is een leuk stukje te zien over de werking van Natal. Het leuke hiervan vind ik dat je de werking ziet bij personen die dus geen ontwikkelaar zijn en er amper mee gewerkt hebben.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Wow net even de demo gespeeld van UFC Undisputed maar heb nog nooit een worstel/vecht spel gespeeld dat zo lekker bestuurd. Enige wat ik me afvraag.. is het spel zelf ook zo eenvoudig? (Demo met beide spelers gedaan
)
Je kunt de moeilijkheidsgraad ook omhoog gooien, evenals dat als je begint met carreer het toch wel lastiger wordt hoor. Vooral het begin.la_fusion schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:27:
Wow net even de demo gespeeld van UFC Undisputed maar heb nog nooit een worstel/vecht spel gespeeld dat zo lekker bestuurd. Enige wat ik me afvraag.. is het spel zelf ook zo eenvoudig? (Demo met beide spelers gedaan)
Ik heb hem zelf gekocht, was helemaal overtuigd door de demo, vond het echt lekker spel. En speel het nog steeds sporadisch (wegens tijdgebrek), echt leuke game!
Anoniem: 283904
Zou dit verhaal(over hoe te streamen), met de hier genoemde programmatjes niet iets moois zijn voor de topicstartpost? Ik zie dat er wel een link staat naar hoe DivX te streamen maar misschien zou het een mooie aanvulling zijn? Ik kan het niet maken dus dat laat ik iig aan jullie over, net als het idee. Ik zal t wel zien:)
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 283904 op 12-06-2009 08:59 ]
heb de demo ook laatst gespeeld, en kon meteen zonder al te veel moeite gaan spelen. maar vind inderdaad dat het spel te simpel is. ben bang dat het snel gaat vervelen. na een paar potjes tegen mn broertje had ik zoiets dit is te makkelijk. (en mn broertje kan best goed gamen)la_fusion schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:27:
Wow net even de demo gespeeld van UFC Undisputed maar heb nog nooit een worstel/vecht spel gespeeld dat zo lekker bestuurd. Enige wat ik me afvraag.. is het spel zelf ook zo eenvoudig? (Demo met beide spelers gedaan)
moet zeggen dat de meest goede (lees leuke) besturing toch die van fight night vond. das wel lachen met je rechter stick de stoten uitdelen.
[ Voor 10% gewijzigd door dangerpaki op 12-06-2009 09:15 ]
Amerikaanse 360 versie van Ghostbusters is regio-vrij
Zoals je weet zal de Xbox 360 verie van Ghostbusters in Europa later uitkomen dan de Playstation 3 versie omdat het spel dankzij een deal met Atari door Sony uitgegeven wordt. Maar wil je niet wachten op de Xbox 360, dan is het mogelijk om de Amerikaanse versie te importeren. Destructoid laat namelijk weten dat Atari de Amerikaanse versie regio-vrij laat drukken. Wat betekent dat de verstokte fans gewoon midden juni het spel kunnen spelen terwijl de Europese versie op zich laat wachten tot later dit jaar.
bron: xboxworld.nl
dus toch geen ps3 exclusive.. dan maar spel bestellen op gamehubs
Zoals je weet zal de Xbox 360 verie van Ghostbusters in Europa later uitkomen dan de Playstation 3 versie omdat het spel dankzij een deal met Atari door Sony uitgegeven wordt. Maar wil je niet wachten op de Xbox 360, dan is het mogelijk om de Amerikaanse versie te importeren. Destructoid laat namelijk weten dat Atari de Amerikaanse versie regio-vrij laat drukken. Wat betekent dat de verstokte fans gewoon midden juni het spel kunnen spelen terwijl de Europese versie op zich laat wachten tot later dit jaar.
bron: xboxworld.nl
Stond reeds een aantal dagen geleden op tweakers 
Zit weer een heel eind verder in Star Ocean. Nog altijd op disc 1 na 15 uur, maar gezien de gigantisch lange cutscenes die ik zonet gehad heb (ik schat dat ik +30 minuten zat te kijken) kan ik wel begrijpen waarom het zo omvangrijk is ondanks het feit dat alle cutscenes ingame zijn
Zit weer een heel eind verder in Star Ocean. Nog altijd op disc 1 na 15 uur, maar gezien de gigantisch lange cutscenes die ik zonet gehad heb (ik schat dat ik +30 minuten zat te kijken) kan ik wel begrijpen waarom het zo omvangrijk is ondanks het feit dat alle cutscenes ingame zijn
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Iemand al gehoord van Rocket riot? Nieuw xbla spel. Las er vanochtend over in de trein.
Klinkt wel interresant&is nog nederlands ook!
meer info op gamer.nl
en via dit linkje
Klinkt wel interresant&is nog nederlands ook!
meer info op gamer.nl
en via dit linkje
10 second ninja DONE
Ziet er enorm leuk en chaotisch uit. VInd echter nergens iets terug over een releasedatum
Wellicht interessant voor degene onder ons die nog geen Xbox360 hebben:
Nu bij Bol.com voor 249 euro
XBox360 Pro
Halo 3
Kung Fu Panda
Lego Indiana Jones
Mass Effect
Burnout Paradise
PGR3
Sega Superstars Tennis
Viva Pinata
XBox360 Pro
Halo 3
Kung Fu Panda
Lego Indiana Jones
Mass Effect
Burnout Paradise
PGR3
Sega Superstars Tennis
Viva Pinata

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
De Xbox 360 Arcade kost nu maar 119 euro bij de MediaMarkt in Middelburg (dankzij een actie bij de Bart Smit).
Kwam heel goed uit voor mij aangezien mijn vorige 360 was overleden, buiten de garantie was en ik nog een extra controller nodig had.
Kwam heel goed uit voor mij aangezien mijn vorige 360 was overleden, buiten de garantie was en ik nog een extra controller nodig had.
Niet duur, ik heb zelf al een xbox360 maar als ik het niet had en er geld voor had, kopenRuud2001 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:01:
XBox360 Pro
Halo 3
Kung Fu Panda
Lego Indiana Jones
Mass Effect
Burnout Paradise
PGR3
Sega Superstars Tennis
Viva Pinata
[afbeelding]
Anoniem: 162418
Haha, zijn ze het magazijn aan het opruimen bij bol.com ofzo?Rockvee2 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 18:38:
[...]
Niet duur, ik heb zelf al een xbox360 maar als ik het niet had en er geld voor had, kopen
Wel een mooie aanbieding. Als je dan instapt heb je meteen een flinke stapel spellen, waaronder een aantal toppers
Tales of vesperia demo staat ook op XBL onderhand had ik gezien. Leuke characters maar het vecht systeem trekt me niet zo..
Er gaat een gerucht dat Microsoft volgend jaar herfst met een krachtigere versie van de Xbox 360 uitkomt die nog wel backward compatible is en waar de nieuwe Natal-uitbreiding bijgeleverd zal worden. Of het waar is...BM schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:39:
[...]
Het zou naief zijn om te denken dat MS niet al met de opvolger van de 360 bezig is. Dat zijn ze gewoonweg wel, net als Sony al werkt aan de PS4, en Nintendo aan een Wii opvolger knutseld. Dit wil niet zeggen dat die apparaten binnen nu en 3 jaar uitkomen.
Lijkt me heel sterk. Je splitst de 360 base dan helemaal op want vrijwel alle nieuwe AAA spellen zullen de krachtigere versie vereisen.Mr Magic schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 11:24:
[...]
Er gaat een gerucht dat Microsoft volgend jaar herfst met een krachtigere versie van de Xbox 360 uitkomt die nog wel backward compatible is en waar de nieuwe Natal-uitbreiding bijgeleverd zal worden. Of het waar is...
De prijs zal ook hoger zijn dan een gemiddelde 360 nu en als Sony de PS3 dan wat in prijs verlaagt zie ik veel mensen overstappen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het vechtsysteem is identiek aan dat van Symphonia, dus voor velen is dat vechtsysteem juist het selling pointSCIxX schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 10:20:
Tales of vesperia demo staat ook op XBL onderhand had ik gezien. Leuke characters maar het vecht systeem trekt me niet zo..
In de Natal filmpjes (van E3) geven ze aan dat het gewoon werkt met de huidige XBOX 360 versies...L1nt schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 11:41:
[...]
Lijkt me heel sterk. Je splitst de 360 base dan helemaal op want vrijwel alle nieuwe AAA spellen zullen de krachtigere versie vereisen.
De prijs zal ook hoger zijn dan een gemiddelde 360 nu en als Sony de PS3 dan wat in prijs verlaagt zie ik veel mensen overstappen.
Mag niet hopen dat ze dit grapje ook gaan uithalen. Als je dan een verse console op de markt zet, laat hem dan vernieuwend zijn. Je ziet waar het Nintendo heeft gebracht; een community waarbij er te weinig games zijn en de console 80% van zijn levensduur staat te verstoffen. Met zoiets help je je eigen community om zeep. Mensen moeten het gevoel hebben dat het werkelijk nut heeft veel geld voor een nieuw apparaat neer te leggen anders komt het niet van de grond. Nee, ze doen er verstandiger aan Natal als een los pakket te verkopen en later met een volledig vernieuwende console (standaard met natal?) te komen. De community is er nog niet klaar voor.Mr Magic schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 11:24:
[...]
Er gaat een gerucht dat Microsoft volgend jaar herfst met een krachtigere versie van de Xbox 360 uitkomt die nog wel backward compatible is en waar de nieuwe Natal-uitbreiding bijgeleverd zal worden. Of het waar is...
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
zal dat natal ding met dat jochie echt zijn.. Volgens mij niet.. Aangezien die peter M. er mee bezig houd.. Meneertje ik vertel wat er komt in de game en dan vervolgens toch een goede spel afleveren met niet alle opties.. Het lijkt me een gerenderd ding waar goed mee geacteerd is
Volgens mij hebben journalisten toch al bevestigd dat het werkt?
Xbox
Holy crap, dat zijn best een aantal spellen zegRuud2001 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:01:
XBox360 Pro
Halo 3
Kung Fu Panda
Lego Indiana Jones
Mass Effect
Burnout Paradise
PGR3
Sega Superstars Tennis
Viva Pinata
[afbeelding]
Bouw alsjeblieft niet je hele console om Natal heen. Ik raak mijn Wii al zelden tot nooit aan omdat ik de besturing gewoon niet trek. Laat Microsoft gewoon fijn een lekker krachtige console met een normale controller maken.R420R schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 13:04:
[...]
Mag niet hopen dat ze dit grapje ook gaan uithalen. Als je dan een verse console op de markt zet, laat hem dan vernieuwend zijn. Je ziet waar het Nintendo heeft gebracht; een community waarbij er te weinig games zijn en de console 80% van zijn levensduur staat te verstoffen. Met zoiets help je je eigen community om zeep. Mensen moeten het gevoel hebben dat het werkelijk nut heeft veel geld voor een nieuw apparaat neer te leggen anders komt het niet van de grond. Nee, ze doen er verstandiger aan Natal als een los pakket te verkopen en later met een volledig vernieuwende console (standaard met natal?) te komen. De community is er nog niet klaar voor.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
IddTroonStaal schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 13:56:
[...]
Holy crap, dat zijn best een aantal spellen zegLijkt me een goede deal als je er nog niet eentje hebt.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dit topic is gesloten.