Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Joejoe!
Dus mijn vraag is: hoe laat moeten wij op Utrecht Centraal zijn? Ik moet namelijk all the way uit het uiterste zuiden van Limburg komen en naar een kameraad (Zero2Fear) rijden in Goirle.I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
<meeting@meeting-manager.nl>: internal software error. Command output:
"meeting@meeting-manager.nl" doesn't resolve to a Zarafa mail user on this
server: no such user
Final-Recipient: rfc822; meeting@meeting-manager.nl
Original-Recipient: rfc822;meeting@meeting-manager.nl
Action: failed
Status: 5.3.0
Diagnostic-Code: x-unix; "meeting@meeting-manager.nl" doesn't resolve to a
Zarafa mail user on this server: no such user
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Schema van de OP wil ik aanhouden en om 10:30 in Utrecht verzamelen en niet veel later utrecht in gaan.
Ik ga met de auto inderdaad Frank.
Nu snap ik wel dat een groep geargeeks wel opvalt, maar waar spreken we ergens af op Utrecht CS?Nomad schreef op zondag 05 juli 2009 @ 19:05:
ikzelf ben altijd te bereiken via de mail in mijn profiel, dan weet je dat voor de volgende keer.
Schema van de OP wil ik aanhouden en om 10:30 in Utrecht verzamelen en niet veel later utrecht in gaan.
Ik ga met de auto inderdaad Frank.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Dat klopt, er hangt ook een heel groot vertrekbord dat je niet over het hoofd kan zien. Dat is ook een makkelijke verzamelplek.Nomad schreef op zondag 05 juli 2009 @ 19:59:
als ik me goed herinner zit er midden in CS een albert heijn to go, waar we de laatste flesjes drinken kunnen kopen alvorens het mooie weer te testen
Ik heb trouwens ingevuld dat ik defenitief kan, het moet gek lopen wil het niet kunnen, iets met incomplete roosters.
Als ik me goed herinner, kan je daar beter geen broodjes kopen ...Nomad schreef op zondag 05 juli 2009 @ 19:59:
als ik me goed herinner zit er midden in CS een albert heijn to go, waar we de laatste flesjes drinken kunnen kopen alvorens het mooie weer te testen
Hoewel CS op zaterdag-ochtend waarschijnlijk niet druk is.
Lijkt er trouwens op dat er een grote kans is dat ik kan komen.
Is er iemand die een compact meeheeft trouwens? Zo'n DP1, DP2 of EP-1?
Ik KAN meenemen (enkel op verzoek):
Mamiya RB-67 (met 50, 90 en 180).
Minolta auto meter IIIF (met spotlichtdingetje).
Nikon D300 met 30/1.4, 35/2, 85/1.8, Sigma 70-200 HSM (eerste versie), 135/3.5 pre-AI
Als niemand wat verzoekt neem ik enkel een minoxje mee met wat film.
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
De afspreek plek hou ik voor de ah-to-go, die inderdaad ook ongeveer naast dat grote vertrekbord hangt.
Misschien inderdaad maar geen broodjes kopen dan bij ah-to-go
Toegegeven jij hoeft dan tenminste niet te gokken naar je focus-punt maargoed.
Verwijderd
Lijkt er wel op dat we slecht weer gaan treffen helaas.
Zou je je Sigma 30 willen meenemen? Ben nog op zoek naar een prime rond de 30 mm, maar ik weet nog niet of ik voor de 30 of de 35 1.8 van Nikon ga.qadn schreef op maandag 06 juli 2009 @ 07:23:
Ik denk dat de parkeerplaats op de eerste verdieping (aan CS vast) een goede plek is om af te spreken.
Hoewel CS op zaterdag-ochtend waarschijnlijk niet druk is.
Lijkt er trouwens op dat er een grote kans is dat ik kan komen.
Is er iemand die een compact meeheeft trouwens? Zo'n DP1, DP2 of EP-1?
Ik KAN meenemen (enkel op verzoek):
Mamiya RB-67 (met 50, 90 en 180).
Minolta auto meter IIIF (met spotlichtdingetje).
Nikon D300 met 30/1.4, 35/2, 85/1.8, Sigma 70-200 HSM (eerste versie), 135/3.5 pre-AI
Als niemand wat verzoekt neem ik enkel een minoxje mee met wat film.
[ Voor 3% gewijzigd door Fl4pp13 op 07-07-2009 08:31 ]
Tis nogal druk bij DSP nederweert (heeft alles overgenomen van ETB) en het is als consument nu geen aanrader om je spullen naar Canon te sturen.
Als CPS lid krijg ik het 23juli terug, zonder CPS bijna 2 maanden later.
Inschrijvingen zijn gesloten? Anders wil ik misschien nog komen met mijn vriendin. Moet ik alleen nog wel even met het vrouwtje kortsluiten natuurlijk
[ Voor 32% gewijzigd door Fairy op 07-07-2009 12:02 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Ik heb even met het vrouwtje overlegd, maar ze ziet het sjouwen door de stad heen niet echt zitten, dat hebben we al een keer gedaan. Ik kan me daar wel in vinden.
Maybe next time!
ben even in overleg moment
EDIT 2 !!
We gaan toch wel mee!
Alleen we gaan niet mee eten, dus we zullen tot +- 16:00 erbij zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Fairy op 07-07-2009 12:38 ]
Sorry, maar ik zit zaterdag in de Aygo richting SuisseYamy_Daffy schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:19:
Weer eens de hand schudden van Neo!
Maak even een overzichtje van al je apparatuur (die mogelijk uitgeleend kan worden) en zet alle serienummers er in. Zo kun je achteraf nooit in de problemen raken als iemand met je objectief wegloopt en je achteraf een lens terugkrijgt waar je het idee van hebt van "die is niet van mij
Zet ook even je contactgegevens er in, als je tas ineens kwijt is, en de vinder is echt een eerlijke vinder, dan komt je tas misschien nog terug.
[ Voor 15% gewijzigd door Fairy op 07-07-2009 13:04 ]
uiteraard is de inschrijving nog gewoon open.
jammer dat je er niet bij bent neo
Ja dat was alweer een tijdje terugNomad schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:10:
leuk dat je ook komt fairy, vorige keer dat ik je sprak is alweer lang geleden.
uiteraard is de inschrijving nog gewoon open.
jammer dat je er niet bij bent neo
Laatste tijd niet echt superveel tijd gehad voor de fotografie dus vind het wel leuk om weer eens een dag aan het fotograferen te wijden. En als je dan met meer mensen gaat die dat leuk vinden dan is dat natuurlijk een pré.
Ik houd voorlopig de meeting planner ook maar even in de gaten want een meeting die gericht is op natuur spreekt mij ook wel aan, en mijn vriendin helemaal. Urban lijkt mij ook leuk, maar die zijn vaak niet in de buurt, en ik weet niet of het vrouwtje daar wel zo gek van is
Nos problemos.Fl4pp13 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 08:29:
[...]
Zou je je Sigma 30 willen meenemen? Ben nog op zoek naar een prime rond de 30 mm, maar ik weet nog niet of ik voor de 30 of de 35 1.8 van Nikon ga.
Ik zou zelf gaan voor de Nikon als ik nu zou moeten kiezen. Toen ik deze kocht was die er nog niet.
Aan de andere kant, ook geen reden om over te stappen ofzo, ze zijn gewoon beide goed.
Maar ehm eten jullie nou wel of niet meeVerwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 18:40:
Wij eten niet mee en willen graag om 4 uur weer richting huis dus wij eten ook niet mee.
Verwijderd
Als je goed leest zie je dat wij NIET mee eten.
Ik wil graag samen met vriendjelief ergens eten. Bij ons ergens in de buurt.
De dag duur me ook lang genoeg
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 19:18 ]
Ik kan aanstaande zaterdag ook niet.neographikal schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:25:
[...]
Sorry, maar ik zit zaterdag in de Aygo richting SuisseVolgende keer beter, dan ben ik er wel weer
Eten bij vrienden.
Ik hou het in de gaten.
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Verwijderd
De vorige meet in Utrecht was niet zo.Fairy schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:21:
[...]
Ja dat was alweer een tijdje terug
Laatste tijd niet echt superveel tijd gehad voor de fotografie dus vind het wel leuk om weer eens een dag aan het fotograferen te wijden. En als je dan met meer mensen gaat die dat leuk vinden dan is dat natuurlijk een pré.
Ik houd voorlopig de meeting planner ook maar even in de gaten want een meeting die gericht is op natuur spreekt mij ook wel aan, en mijn vriendin helemaal. Urban lijkt mij ook leuk, maar die zijn vaak niet in de buurt, en ik weet niet of het vrouwtje daar wel zo gek van is
Dus ik hoop dat het nu beter wordt.
Het Urban gebeuren vind ik niet zo leuk.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 20:52 ]
*woosh*Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:00:
[...]
Als je goed leest zie je dat wij NIET mee eten.
Ik wil graag samen met vriendjelief ergens eten. Bij ons ergens in de buurt.
Ze wil nog even graag met z'n 2en samen zijn. Is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten dus daar zijn we even aan toe. Vandaar.
Niet omdat we het niet leuk vinden hoor, maar gewoon even omdat we dat even nodig hebben.
Verwijderd
Geheel terecht, je privé leven gaat voor. Het is al mooi dat jullie de moeite nemen om een aantal uur toch nog mee te pakken.Fairy schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:30:
[...]
...
Niet omdat we het niet leuk vinden hoor, maar gewoon even omdat we dat even nodig hebben.
De 70-300 gaat helaas niet mee, vanwege problemen met de autofocus. Sleep
Bwuh? hoe is *woosh* zo te interpreteren?Fairy schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 21:30:
[...]
Ze wil nog even graag met z'n 2en samen zijn. Is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten dus daar zijn we even aan toe. Vandaar.

Verwijderd
Ow, neemt iemand toevallig een B+W 77mm MRC circ POL mee? Ik wil die wel eens proberen.
[ Voor 20% gewijzigd door Deathchant op 08-07-2009 09:20 ]
Ik heb altijd een B+W 77mm MRC pola bij me.Deathchant schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 09:20:
Iemand nog interesse in fotoboeken gedrukt bij de Hema? Ik heb daar foto's van mijn dimage Z5 nog instaan van Ierland en noorwegen.
Ow, neemt iemand toevallig een B+W 77mm MRC circ POL mee? Ik wil die wel eens proberen.
Wij hebben de volgende: 20x30 cm liggend Leren omslag 60 pagina's. Goede prijs, ik ben wel benieuwd hoe duur het gaat worden nadat het geen introductieprijs meer is.
Waarschijnlijk neem ik uit de Canon-stal nog het volgende mee:
EOS 30D
EOS 1Ds Mk III
24-70mm L 2.8
50mm 1.4
580EX
Daar kan eventueel nog bij: 24-105 4.0 IS, 70-200 2.8 (non-IS) en 100-400 IS. Maar zeker die laatste is een onding om mee te sjouwen, dus die neem ik eigenlijk alleen maar op verzoek mee
Afhankelijk van de hoeveelheid spullen wordt het een Lowepro Slingshot 200AW of een Stealth Reporter 650AW. Hopelijk red ik het met de Slingshot...
Ik heb niet heel veel te bieden wat anderen kunnen testen, maar ik ben juist zelf nog aan het twijfelen over glaswerk op mijn 30D. Ik zou dus graag de Sigma 17-70 en 18-50 en de grip op de 30D willen proberen.
Waarschijnlijk neem ik een trein vanuit Nijmegen. Meer mensen vanuit die richting? Of tref ik DonMetal in Arnhem in de trein en komen daar in Ede nog drie mensen bij?
Edit: weekendplanning is oké. Count me in.
[ Voor 30% gewijzigd door dreamscape op 08-07-2009 11:48 ]
Punctuality is the politeness of kings
Namelijk een donkerder vlekje bovenin de foto's exact in het midden:

Groot
Ik heb altijd de auto sensor cleaning aan, heb vrij weinig van lenzen gewisseld....zou ik dan toch wat stof op de sensor hebben? Misschien dat iemand op de gearmeeting zijn blaasbalgje wilt meenemen en mij wilt voordoen hoe ik de sensor schoonmaak?
De meeting lijkt me ideaal als iemand mijn cam even schoonmaakt. Dan kan ik meteen meepikken hoe het moet
[ Voor 41% gewijzigd door Deathchant op 08-07-2009 21:32 ]
En, gaat vrouwlief ook mee of?dreamscape schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:28:
Ik ben wel erg laat, maar ik wil waarschijnlijk wel graag mee. Ik moet nog even bij ms. dreamscape checken wat de weekendplanning is, maar als het even kan ga ik mee.
Edit: weekendplanning is oké. Count me in.
Het is een andere body maargoed: komt op het zelfde neer:Deathchant schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:31:
hmmmm ik zie het niet op iedere foto terugkomen, alleen op foto's met dit soort blauwe luchten......
De meeting lijkt me ideaal als iemand mijn cam even schoonmaakt. Dan kan ik meteen meepikken hoe het moet
http://www.youtube.com/watch?v=huOdzpl534k
Joejoe!
Het is me gisteren behoorlijk in de rug geschoten. Ik had er al een tijd last van, maar nu is het een stuk heviger. Ik weet niet of dit tot zaterdag doorzet. Als het doorzet mag ik namelijk niks meer tillen, en dat is niet echt doenbaar in een meet waarbij je meestal toch bijna alle apparatuur meeneemt.
Ik probeer er bij te zijn, maar ik kan het pas op het laatste moment echt zeker weten. Op dit moment kan ik nauwelijks normaal in mijn stoel zitten...
[ Voor 6% gewijzigd door Fairy op 09-07-2009 08:52 ]
Zijn er mensen die een laptop meenemen om bijv gemaakte foto's gelijk te kunnen bekijken ?
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
Als ik het red om er bij ze zijn neem ik mijn kwastensetje ook wel even mee, dan poetsen we hem zo op.Deathchant schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:05:
Kijk dat is mooi. dan ga ik me even zo'n rocketblower halenThanks!
Verwijderd
Nu kan ik zelf niet, maar zeg, je kunt toch nog wel een camera met zeg een 35 mm sjouwen? Gezellig bij kletsen is soms ook leuk.Fairy schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 08:52:
Als het doorzet mag ik namelijk niks meer tillen, en dat is niet echt doenbaar in een meet waarbij je meestal toch bijna alle apparatuur meeneemt.
Aan de andere kant weet ik natuurlijk niet hoe fijn je autostoel zit met zo een rug...
Fijn, dankje. Ik had verder geen idee of dit gevoelig was of niet. Ik durf het niet zelf. Maar volgens youtube filmpjes kun je er niet erg veel verkeerd aan doen. Zo'n kwastje met 2-3 druppels van die speciale alcohol en 2x sweepen en het zou goed zijn.Fairy schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:33:
[...]
Als ik het red om er bij ze zijn neem ik mijn kwastensetje ook wel even mee, dan poetsen we hem zo op.
Ik heb kuipstoelen in de auto die lekker zittenVerwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:41:
Aan de andere kant weet ik natuurlijk niet hoe fijn je autostoel zit met zo een rug...
[ Voor 28% gewijzigd door Deathchant op 09-07-2009 09:52 ]
Verwijderd
Met zo'n rug zit je geliefst niet in de auto. Ik zorg er wel voor dat hij komt.Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:41:
[...]
Nu kan ik zelf niet, maar zeg, je kunt toch nog wel een camera met zeg een 35 mm sjouwen? Gezellig bij kletsen is soms ook leuk.
Nee, vrouwlief blijft fijn thuis. Gaat met katten spelen en WoW'en of zo
Punctuality is the politeness of kings
PS reactie op Deathchant: Die kwastjes met alcohol bedoel ik niet, dat zijn swabs. Ik bedoel de statische kwastjes. Ik heb zelf op mijn camera maar 1x de swab gebruikt, toen ie nieuw was. Tot nu toe bij al mijn camera's zat er wel ergens een olievlekje. Daarna is enkel een kwastje genoeg om hem schoon te houden. Kwastje is wel behoorlijk duur, maar hij gaat een eeuwigheid mee.
Ik lees idd nu veel over canons die teveel olie gebruiken bij het spiegelmechanisme en dat er wel eens een spatje zou kunnen zijn (die donkere ronde vlek.).Fairy schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:57:
PS reactie op Deathchant: Die kwastjes met alcohol bedoel ik niet, dat zijn swabs. Ik bedoel de statische kwastjes. Ik heb zelf op mijn camera maar 1x de swab gebruikt, toen ie nieuw was. Tot nu toe bij al mijn camera's zat er wel ergens een olievlekje. Daarna is enkel een kwastje genoeg om hem schoon te houden. Kwastje is wel behoorlijk duur, maar hij gaat een eeuwigheid mee.
De witte streepjes die DonMetal zag, zullen waarschijnlijk met een blaasbalg eraf komen.
Ik ga morgen mn laptop weer eens opnieuw installeren (windows 7Fastex schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:06:
Ik zit nog even te twijfelen of ik ook kom...
Zijn er mensen die een laptop meenemen om bijv gemaakte foto's gelijk te kunnen bekijken ?
Joejoe!
Als ik kom, neem ik ook even mijn powerbook G4 mee...DonMetal schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:41:
[...]
Ik ga morgen mn laptop weer eens opnieuw installeren (windows 7) en dan denk ik dat ik hem wel meeneem
Gaan er trouwens ook mensen uit de omgeving Alphen aan den rijn mee ?
[ Voor 13% gewijzigd door Mike2k op 09-07-2009 13:03 ]
Wat is jullie voorkeur, mits leverbaar in utrecht:
-chinees
-wok restaurant
-pizzeria
-mexicaans
-wat anders?
Jammer, wilde je heel vriendelijk vragen of ik je 300 F/4 IS mocht proberen, maar dat zal ik je maar niet aandoen... daarnaast is het ook nog steeds onzeker of ik erbij kan zijn, part of the job helaas!Fairy schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 08:52:
Ik probeer er bij te zijn, maar ik kan het pas op het laatste moment echt zeker weten. Op dit moment kan ik nauwelijks normaal in mijn stoel zitten...
de Stairway to Heaven is al een paar keer geopperd in deze draadNomad schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:30:
Wegens drukte ga ik even een restaurantje regelen en reserveren voor zeg 16 man ofzo, en dan bel ik een paar uur van te voren wel even op met hoeveel we uiteindelijk komen.
Wat is jullie voorkeur, mits leverbaar in utrecht:
-chinees
-wok restaurant
-pizzeria
-mexicaans
-wat anders?

[ Voor 17% gewijzigd door DonMetal op 09-07-2009 14:49 ]
Joejoe!
Verwijderd
Tis wel makkelijk te vinden iig.DonMetal schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 14:48:
[...]
de Stairway to Heaven is al een paar keer geopperd in deze draad
Makkelijk te vinden etc, klinkt goed.
Stairway to heaven it is wat mij betreft.
Zal op de dag zelf nog even vragen wie definitief mee eet, zal ze vanavond even bellen om voor ongeveer 15 man te reserveren.
Ik ga naar mijn oma, gaat niet zo goed.
Nomad, zou jij wat printjes mee kunnen nemen van je nieuwe printer? Of gaat dat niet lukken. Onderwerp etc. maakt me niet uit, vooral dynamisch bereik ben ik erg benieuwd naar. Het valt me op dat een afbeelding op mijn scherm meer bereik heeft dan printjes (van Profoto). Kan dit kloppen, ik heb er echt geen verstand van maar dit viel me wel op.
EDIT: qadn: geef je oma een dikke zoen, ik hoop dat het allemaal goed komt
[ Voor 9% gewijzigd door Moby op 09-07-2009 15:20 ]
Verwijderd
Sterkte namens Fairy en mijqadn schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:16:
Jongens, ik doe afhaken, sorry
Ik ga naar mijn oma, gaat niet zo goed.
Printjes meenemen, hmmMobyrick schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:19:
Ik weet nog niet of ik mee ga eten.
Nomad, zou jij wat printjes mee kunnen nemen van je nieuwe printer? Of gaat dat niet lukken. Onderwerp etc. maakt me niet uit, vooral dynamisch bereik ben ik erg benieuwd naar. Het valt me op dat een afbeelding op mijn scherm meer bereik heeft dan printjes (van Profoto). Kan dit kloppen, ik heb er echt geen verstand van maar dit viel me wel op.
EDIT: qadn: geef je oma een dikke zoen, ik hoop dat het allemaal goed komt
Stuur anders maar 2 A4 plaatjes, print ik ze wel voor je uit, eenmalige lieve actie
Kan je ze rechtstreeks vergelijken. Wat voor papier wil je?, satin, pearl, glossy? (ik zou pearl doen
en sterkte qadn
Nomad, Zero2Fear en ikzelf blijven tot 15:00 dus je hoeft ons niet op te nemen in de reservering.
Op de dag zelf ga ik een definitief lijstje maken, de 15 mensen waar ik voor reserveer is slechts een grove schatting.Deathchant schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:49:
Sterkte qadn.
Nomad, Zero2Fear en ikzelf blijven tot 15:00 dus je hoeft ons niet op te nemen in de reservering.
Joejoe!
@DonMetal:

Dan is er misschien toch nog 1 bekendeKillzone schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 19:26:
Hmm, zie dit topic nu pas. Aangezien ik zaterdag toch vrij ben, ga ik misschien ook wel mee.
@DonMetal:
Flappie is er ook btw
Joejoe!
qadn: Sterkte man!
PS: als ik sommige lijstjes zie, denk een beetje aan de kilogrammen. Een tas met 2 primes en een flitser vind Ik zelf al meer dan genoeg
Verwijderd
Ach ik ken ook niet iedereen hier bij nick en naam. Wel vaak rond zien slingeren hier dus wel weer enigsinds bekent.DonMetal schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:00:
[...]
Dan is er misschien toch nog 1 bekende
offtopic:
Flappie is er ook btw
En lekker boeien het gewicht, vind het altijd al zo'n onzin (ook bij telefoons- wtf!)
Maar 6 kilo voor die tas? Zit er soms een plaat lood in de bodem ofzo. Zoveel stop je er toch niet in? Misschien dat die ballhead relatief zwaar is?
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Had mijn laptop er nog in, stom stom. Zonder laptop 4,5 kilo.Ethirty schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:29:
P'cies. Hoe lichter hoe sneller het valt. Ik stop gewoon mijn tas vol en als het te zwaar wordt zet ik hem wel neer.
Maar 6 kilo voor die tas? Zit er soms een plaat lood in de bodem ofzo. Zoveel stop je er toch niet in? Misschien dat die ballhead relatief zwaar is?
Vergis je niet, de tas alleen al is vrij groot, meer een trekkingtas. Weegt op zich al behoorlijk wat.
Hoe laat willen jullie ongeveer gaan eten? Ik blijk 's avonds nog een verjaardag te hebben in Maurik (ja, kom ik lekker laat achter
Als je iets doet, doe het dan goed.
Even organisatorisch puntje:
schrijf mijn mail even op uit mijn profiel, ik ben via de mail te bereiken morgen (heb een iphone die elke 15 minuten mail binnen haalt, dus het kan max 15 minuten duren voordat ik je bericht krijg), en zal morgen ook nog even mijn 06 nummer geven ter plaatse.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Verwijderd
Korras schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:50:
en ik haak ook helaas af. m'n opa ligt in het ziekenhuis.

Sterkte!
Lunch is ook niet zo kritisch waar je dat doet en moet altijd wel goed komen.
is iedereen zijn batterijen al aan het opladen en de kaartjes aan het legen etc?
Shit, busted, ik mis er alleen eentje zie ik nou. Ik heb hem verkocht met 2 batterijen dus ik ga even zoeken.Nomad schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 20:49:
lunch wil ik daar ter plekke opzoeken, even afhankelijk van hoe laat we iedereen hebben op het station en dus beginnen met de dag.
Lunch is ook niet zo kritisch waar je dat doet en moet altijd wel goed komen.
is iedereen zijn batterijen al aan het opladen en de kaartjes aan het legen etc?
EDIT: gevonden! Tot morgen allemaal.
PS: dit is mijn reisschema, zie ik nog iemand onderweg?
09:30, Haarlem, Spoor 1
09:41, Amsterdam Sloterdijk
09:46, Amsterdam Centraal, Spoor 2a (aankomst)
09:52, Amsterdam Centraal, Spoor 5b (vertrek)
10:00, Amsterdam Amstel
10:20, Utrecht Centraal, spoor 14 (aankomst)
[ Voor 23% gewijzigd door Moby op 10-07-2009 21:02 ]
--> Vul de definitieve aanmeld lijst ook even in als je zeker weet dat je mee wilt :)