The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Ik ga verder nog meenemen: De nieuwe aanwinsten. Sigma 28mm f2.8 MF maar vooral: Vivitar 135mm f2.8 MF.
Als we toch TS wijzigingen voorstellen: Mag ik dan aanvragen dat de volgorde van de aanmelders gesorteerd wordt op merk? i.e. Canon bij Canon en Nikon bij Nikon, Pentax bij Pentax, Sony bij Sony en wat-ik-vergeten-ben bij wat-ik-vergeten-ben.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2009 15:05 ]
Ik hoop wel dat iedereen nu beseft dat ze dus waarschijnlijk niet met mijn 50mm 1.8 kunnen spelen. De uitgesproken kans om eens een keer met dit exotisch stukje glas te spelen. Jammer voor jullie, het had zo leuk kunnen wezen. Jullie kunnen nog veranderen van datum om deze buitenkans toch niet te laten lopen...
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Gear: Pentax K10D, DA*16-50, DA*50-135 en een DA*55. Dagen: zaterdagen.
Ah! Meer PentaxErasmo schreef op maandag 01 juni 2009 @ 17:42:
Aangemeld onder voorbehoud, ik kan tot maximaal een week van te voren horen dat ik wacht moet lopen.
Maar ik ben voorlopig nog de enige Pentaxiaan?
* -Mous- schrijft zich in.
[ Voor 53% gewijzigd door -Mous- op 05-06-2009 15:32 ]
Als je iets doet, doe het dan goed.
Wel handig ivm. vrijvragen op werk ed.
4 juli, wanneer de meesten kunnen (met verschil van 3 mensen op het moment) is een datum waarop ik zelf niet kan. Wat minder praktisch organiseren is.
Het alternatief is 11 juli, dan kan ik zelf ook en is dus mijn voorkeur.
Overleg het intern met de andere mods nog even welke datum het definitief wordt.
[ Voor 71% gewijzigd door sapphire op 08-06-2009 18:02 ]
Zoals ik zei, ik kom er op terug
Sorry hoor... Geeft denk ik alleen maar aan dat we dit een zeer leuk initiatief vindenNomad schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:23:
De posts hierboven mij schieten geheel niet op, ook zonder die posts wist iedereen dat al.
Zoals ik zei, ik kom er op terug
Verwijderd
Frank|A schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:53:
...
(ps. Is er interesse om een model te vragen of ze ff langs komt?)
Met al die fotografen denkt heel Utrecht dat ze een beroemdheid is

Ik wil zelf nog steeds de Tamron 17-55 F/2.8 en de Canon 17-50 F/2.8 IS vergelijken.
Als ik kom, dan neem ik een 400D + grip, Canon 17-85 IS, Canon 70-200 F/4.0 en 50 mm F/1.8 mee. En een 430EX met ebaytriggers.
edit: Het weekend van 4 juli zit in Werchter voor een mooi weekend Rock Werchter, dus dat zou hem sowieso niet worden.
[ Voor 20% gewijzigd door endless op 08-06-2009 18:16 ]
Vrouwen houden van aandachtVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:05:
[...]
![]()
Met al die fotografen denkt heel Utrecht dat ze een beroemdheid is
En ik denk niet dat iedereen haar als gewillig slachtoffer wil fotograferen
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
psssst.....de woordjes canon en tamron even omdraaien en dan de IS bij canon zettenendless schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:12:
Klinkt goed dit!
Ik wil zelf nog steeds de Tamron 17-55 F/2.8 en de Canon 17-50 F/2.8 IS vergelijken.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Komt voor mij ook een stuk fijner uit qua plannen, omdat ik precies tot juni volledig vol geboekt ben en op deze manier wat meer tijd heb om eventueel leuke extraatjes te regelen.
(zoals misschien meerdere modellen om op te oefenen etc. Dit moet ik allemaal nog even bekijken en is gewoon nog niet zeker).
Verwijderd
Niet Haarlem, maar ik ga wel langs Amsterdam Sloterdijk..Mobyrick schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:28:
11 juli ben ik er ook bij, zijn er nog mensen uit Haarlem? Kunnen we saampies reizen met het OV ofzo. Ik heb geen auto trouwens.
- Canon 40D + 5D
- 50/1.8, 85/1.8, 135/2, 17-40/4, 24-105/4
- 430EX
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Als het doorgaat: Sony A700 + HLV 42 Flits + 18-70 lens (misschien tegen die tijd vervangen door 16-80 CZ) + 75-300mm
- Zooi - www.stefanjacobs.nl
Jammer voor jullie want ik heb wel wat dingetjes die ik niet dubbel voorbij heb zien komen..
EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 85L F1.2, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
RF: R5, 15-35L, 24-70L, 28, 70-200L F2.8, 100L, 100-500L
CV: 20, 40, 50 F1, 90
Én veel klassiek Canon spul in alle mounts
Ik kom vanuit Zuid-Limburg en rijd verder mee met Zero2Fear. Wij komen dus ook de 11e!
Zero2Fear neemt mee:
Konica minolta Dynax 7D
Sigma 24-70MM F2.8
Sigma 10-20 F4-5.6
Externe flitser, Sony HVL-F36AM
Ik neem mee:
Canon 40D
Canon 17-55/2.8 IS USM
Gorillapod SLR Zoom
Alleen rGz nog even overhalen
[ Voor 39% gewijzigd door Deathchant op 09-06-2009 21:41 ]
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Verwijderd
Jammer maar helaas... Vakantie opschuiven levert te veel heibel op thuis.
De Sony gebruikers voelen zich beter dan de rest, en ik kan het weten, want ik ben een Sony gebruiker-Mous- schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:55:
Dit laat trouwens weer duidelijk zien hoe Canon en Nikon de markt domineren. Opvallend dat er geen Sony vertegenwoordigd is. Alleen Pentax en Olympus buiten de twee grote.
Zoals ik al eerder in dit topic heb gemeld ben ik bereid mee te gaan als er inderdaad andere Sony gebruikers bij zouden zijn. Ik zie nu net 1 iemand die dat dus doet. Als ik kom zal het puur zijn om mijn gear door anderen te laten gebruiken (en foto's te maken van de grote hoeveelheid fotografen die dan door centrum Utrecht heen banjeren).
Dat zal dan ook na de lunch zijn, en voor het avondeten weer weg. Dus met reserveringen hoeft er met mij geen rekening gehouden te worden.
Wat ik aan lenzen (en accesoires) mee kan nemen is het volgende lijstje:
- Minolta 7000i
- Minolta 700si
- KM Dynax 7D
- Sony a700
- Tamron 17-50/2.8
- Sigma 70-200/2.8
- 24/2.8
- 50/1.7
- HVL-F56am
- HVL-F36am
- Sunpak AF5000 (ook een flitser)
- Flits statief + swivel + paraplu
- Assortie kabels, triggers en receivers voor draadloos flitsen
- Close-up Diffusor CD-1000
- Mamiya 645j
- Minolta Auto Meter IIIF (inclusief acc.) lichtmeter
Damn, ik heb veel meuk, maar wel leuk om mee te spelen
Die lijst gebruik ik om te zien hoeveel mensen er komen.
Uiteraard kan je je later nog afmelden, maar liever niet, ik heb juist een tweede gemaakt om een concreet beeld te krijgen van wie mee gaat en wie niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Nomad op 10-06-2009 09:14 ]
Maar als ik kom is het toch niet voor de gear
(ik kan wel evt meenemen: Nikon 35/2, Nikon 85/1.8, Sigma 70-200/2.8 HSM, Sigma 30/1.4 (misschien verkocht dan) Tamron 17-50/2.8)
(mmm dat is niet zoveel eigenlijk, en dan te bedenken dat daarvan er nog 2 lenzen de deur uit gaan binnenkort (komt wel een nieuwe voor in de plaats))
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Verwijderd
beetje regen wordt je camera niet anders van, weathersealed of niet.Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:16:
Mocht het die dag regenen, is het dan over en uit en volgende keer beter of is er een alternatief? De meesten zullen geen all weather proof camera en lensen hebben..
Als het echt giet, dan is een alternatief wel fijn. Ik ga kijken of ik iets kan vinden, maar iets overdekt vinden waar 25 mensen passen en de hele dag kunnen fotograferen...hmm, klinkt lastig.
Ga proberen overal rekening mee te houden.
Heeft iemand nog behoefte om een Pentax K2 met 50mm F2.0 te proberen? Het is misschien wel geinig om te rommelen met een oude camera uit 1975. Dat wil ik wel even van te voren weten i.v.m. het meenemen van een grotere of tweede tas. En een Gitzo GT1940 statief met balhoofd zou ik ook mee kunnen nemen, maar liever niet, want dat wordt zo'n gesjouw.
Heb me trouwens definitief aangemeld. Het lijkt me alleen al de moeite waard om mee te gaan om die hele groep (amateur-)fotografen door Utrecht te zien banjeren.
Trouwens, ik ga met de trein van Voorhout naar Leiden naar Utrecht.
[ Voor 6% gewijzigd door -Mous- op 10-06-2009 13:44 ]
Het station zelf (al denk ik dat je dan snel wordt weggestuurd). Anders gewoon Hoge Catharijne.Nomad schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:27:
[...]
beetje regen wordt je camera niet anders van, weathersealed of niet.
Als het echt giet, dan is een alternatief wel fijn. Ik ga kijken of ik iets kan vinden, maar iets overdekt vinden waar 25 mensen passen en de hele dag kunnen fotograferen...hmm, klinkt lastig.
Ga proberen overal rekening mee te houden.
goed puntGerardHenninger schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:53:
[...]
Het station zelf (al denk ik dat je dan snel wordt weggestuurd). Anders gewoon Hoge Catharijne.
Je zou iets van straat fotografie achtige dingen kunnen doen in het winkel centrum.
Vooralsnog hoop ik in juli toch wel op mooi weer en mag iedereen buiten spelen
thnx
09:30, Haarlem, Spoor 1
09:41, Amsterdam Sloterdijk
09:46, Amsterdam Centraal, Spoor 2a (aankomst)
09:52, Amsterdam Centraal, Spoor 5b (vertrek)
10:00, Amsterdam Amstel
10:20, Utrecht Centraal, spoor 14 (aankomst)
Even opgezocht, dit is mijn reisschema, misschien ontmoet ik Krusher op Sloterdijk?
Ik wil erg graag even een 5D proberen van iemand in combinatie met een 17-40 (Nomad

EDIT: en als er dan ook nog een 35L is ben ik helemaal blij!
[ Voor 6% gewijzigd door Moby op 10-06-2009 12:56 ]
Verwijderd
Met dat schema niet aangezien ik in Zaandam moet overstappen op de intercity naar Utrecht. Dat is wel dezelfde trein als die jij neemt op Amsterdam Centraal.Mobyrick schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:55:
...
Even opgezocht, dit is mijn reisschema, misschien ontmoet ik Krusher op Sloterdijk?
...
Ja dat kan best.Mobyrick schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:55:
Ik wil erg graag even een 5D proberen van iemand in combinatie met een 17-40 (Nomad)
Verwijderd
Maar ik kan deze keer niet mee.
Ik ga in de Ardennen verblijven.
Met een stelletje heerlijke (nou ja, laat maar).
Hoop volgende keer wel want lijkt me erg leuk.
En dan breng ik van alles voor Canon mee.
Eerlijk gezegd had ik nog niet gezien dat die lijst ook in de OP stondVerwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 02:38:
@definitieve aanmeldingslijst maar 8 nog?
Ah mooi-Mous- schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:24:
Zijn er nog mensen met Pentax? Dan wil ik misschien ook wel mee.
Gear: Pentax K10D, DA*16-50, DA*50-135 en een DA*55. Dagen: zaterdagen.
[...]
Ah! Meer Pentax
* -Mous- schrijft zich in.
- K100D Infrarood
- K20D met grip
- K1000
- AF adapter
- Handjevol primes, denk hierbij aan de 40mm ltd., Sigma 30mm f/1.4, Pentax M*300(mits er ruimte is), Pentax F 50 f/1.7, Pentax F 135mm f/2.8, Pentax M f/3.5 en misschien wat Takumars...
Mits ik kom uiteraard, voor alsnog is de datum vrij maar ik kan het nu nog niet zeker weten.
Verwijderd
The devil is in the details.
Wil iedereen ook nog even in de definitieve lijst zich aanmelden, zie de startpost wederom voor de inschrijflijst
Verwijderd
Klinkt goed
Ben eigenlijk op zoek naar een ringflitser die diameter van halve meter ofzo heeft, hoef je niet zo in your face te springen om toch het effect te bereiken.
Wordt een DIY gok ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Nomad op 15-06-2009 12:32 ]
heb namelijk net een week een Sony A300 en het lijkt me wel boeiend om eens mensen die het wel kunnen aan het werk te zien
Joejoe!
Newb's worden gebeten, uitgelachen en mogen de spullen dragen. Dus je bent welkomDonMetal schreef op zondag 21 juni 2009 @ 18:07:
Hoe NewB vriendelijk is de meeting?
heb namelijk net een week een Sony A300 en het lijkt me wel boeiend om eens mensen die het wel kunnen aan het werk te zien
zal wel loslopen dus
Ik heb 'm en voor hobby-gebruik is ie misschien wel geinig, maar ik denk dat jij toch wel iets beters zoekt. Maar als ik kom zal ik 'm meenemen.Nomad schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:31:
Ben wel benieuwd naar zo'n O-flash ding...dat is toch een ringflitser el-cheapo constructie?
Klinkt goed. Iemand die mee gaat en zo'n ding heeft?
Ben eigenlijk op zoek naar een ringflitser die diameter van halve meter ofzo heeft, hoef je niet zo in your face te springen om toch het effect te bereiken.
Wordt een DIY gok ik.
The devil is in the details.
Dan wil je minimaal ook parapluutjes e.d., maar wat mij betreft: go your gang
Verwijderd
Ik kan zelf niet, maar op basis van ervaring met andere meetings kan ik je wel vast zeggen dat dat wel los loopt.
Natuurlijk je hebt van die mensen die zo iets hebben van jij weet niks, dus ik heb geen zin om met je te praten (maar die lui hebben toch niets interesants te vertellen, dus wie maakt zich daar zorgen om.)
Je hebt er ook rond lopen met een attitude van: Ik gebruik Canon (Pentaxianen zijn geloof ik de uitzondering, maar je mag ook Nikon invullen) dus tja, als jij zo dom bent om met een Sony rond te lopen....
Echter het grootste deel van de mensen zal het allemaal een zorg zijn. Dikke kans dat zo een canonian, nikonian, pentaxiaan of vul maar in, ineens naast je staat en vraagt: Zeg, mag ik je sony eens vast houden. (Daarna klagen ze over de gebruikersvriendelijkheid, maar dat komt omdat ze hun eigen merk gewend zijn vast te houden.)
Foto's maken is foto's maken. Standje P, S, A, M heet soms wel anders, maar het werkt toch hetzelfde. En daar gaat het voor de meeste mensen toch wel om. Oh, ja, laat je ook vooral even voorlichten over het prijsverschil en daarna pas over het kwaliteitsverschil tussen lenzen.
Als jij daar met je 18-70 staat en je leent van een Nikonian een D300 met 17-55 f2.8, dan maakt dat vast betere foto's dan je sony, maar het kost ook heel veel meer...
(Als er al te veel op je gehakt wordt, gewoon schuilen bij Nomad, die zet een keer al zijn flitsers aan en niemand die je meer ziet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 07:38 ]
iedereen is wel vriendelijk als je zelf ook vriendelijk bent.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
"Mede verslaafden"universal creations schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:55:
Maar bovenal is het leuk om te praten met "lotgenoten".
Zou het ook erg leuk vinden om te komen!
(heb de foto uit de openingspost nu op m'n desktop staan
Is er nog ruimte voor nog een Pentax-ronddrager? Zo ja, dan ga ik even de 'gezinsagenda' checken.
Als ik meega komt dit sowieso mee:
- Pentax K10D
- Tamron 17-50 f/2.8
- DealExtreme grip zodat anderen kunnen overwegen die niet te nemen.
- Enkele MF-lensjes, w.o. M 50 f/1.7 en A 35-70 f/4.0 Macro
(verder heb ik nog een Hama UV filter 55mm liggen die blijkbaar niet op mn sony lens past, iemand interesse? heeft me 15 euro gekost, en dus nooit gebruikt)
Om me verder nog maar eens met de meeting te bemoeien (
Ikzelf ben groot fan van de Stairway to Heaven. De laatste keer dat we er met de GoT Team Fortress 2 groep waren, waren er een paar mensen die klaagden over hun zalmsteak ("er zit bot in" -> logisch, het is geen filet) maar ik ben er zelf zee over te spreken.
Zie maar.
[ Voor 41% gewijzigd door DonMetal op 22-06-2009 19:55 ]
Joejoe!
Jip, heeft ie nodig. Zit nu een skylight ding op met rubberen zonnekap die ik er niet afkrijg.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
iig vanuit Haarlem naar Utrecht is het sneller met de 176 richting Amsterdam Zuid en daar op de intercity springen naar Utrecht.. iig in mijn geval dan
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
gelukkig zit ik dan lekker in rusland meheheh
[ Voor 56% gewijzigd door simon op 23-06-2009 14:29 ]
|>
* NickH meld zich af
* Marten neemt iig mee: D300+grip (met ML4a batterij), Nikon 50mm f/1.8, Tokina 11-16mm f/2.8, Nikon 18-200mm.
Ik kan meenemen:
- Sigma 30mm f/1.4 (eentje op mijn body gelukkig zonder focusproblemen
- Nikon 70-300 (unimpressive lens verder)
- Lensbaby 2.0
- SB600 + SB-26 + cactus triggers
- ray flash ringflash
- lightstands, plu's, gels en snoots
- een stukje plastic van 20 euro wat je op je hotshoe zet om alleen commander licht uit je on-camera flitser door te laten gaan, en zichtbaar licht te blokkeren
Veel interesse in: Nikon 70-200mm f/2.8 (volgende op de lijst van te kopen dure dingen)
(@Nomad: Ik kom ook vanuit Groningen, tzt even iets van treintijd syncen?)
Verwijderd
Jailluware schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:42:
Ik kom ook.
/me neemt iig mee: D300+grip (met ML4a batterij), Nikon 50mm f/1.8, Tokina 11-16mm f/2.8, Nikon 18-200mm.
Ik kan meenemen:
...
- Lensbaby 2.0...
Ben benieuwd hoe zo'n ding in het echt werkt
Treintijd syncen kàn, maar de auto is een stukje goedkoper voor mij althans.illuware schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:42:
Ik kom ook.
* Nomad neemt iig mee: D300+grip (met ML4a batterij), Nikon 50mm f/1.8, Tokina 11-16mm f/2.8, Nikon 18-200mm.
(@Nomad: Ik kom ook vanuit Groningen, tzt even iets van treintijd syncen?)
Met zijn 2en zijn we 17 euro pp aan benzine kwijt ofzo?
Ik heb wel een auto
[ Voor 34% gewijzigd door Nomad op 25-06-2009 23:30 ]
Oh, dat klinkt erg prima, daar doe ik aan mee.Nomad schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:30:
[...]
Treintijd syncen kàn, maar de auto is een stukje goedkoper voor mij althans.
Met zijn 2en zijn we 17 euro pp aan benzine kwijt ofzo?
Ik heb wel een auto
top, doen we datilluware schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:33:
[...]
Oh, dat klinkt erg prima, daar doe ik aan mee.
zie dm voor verdere details.
Verwijderd
+1Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 00:27:
Zijn er nog Gorillapad Zoom/SLR mensen die dit statiefje meenemen? Ben erg benieuwt namelijk.
Joejoe!
IkVerwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 00:27:
Zijn er nog Gorillapad Zoom/SLR mensen die dit statiefje meenemen? Ben erg benieuwt namelijk.
Ik volg het draadje al even en super tof om mee te gaan (Ik zal het gelul over newbie enzo achterwege laten maar heb ook pas 2 mnd mijn 40D via "Ik wil een dSLR, wat nu?" , en zie deze dag dan ook een beetje al "ik heb nu een dSLR wat nu! " )
Ik ga graag mee maar weet nog niet 100% zeker dat ik die dag terug ben van vakantie zal dus laat def. inschrijven.
Neem mee:
Canon 40D
17-85mm 4.0-5.6 (*zucht* niet de 2.8) AF USM
evt meuk wat nog uit china moet komen (statief,hand-sling)
Mezelf als über mooi model!

Heb interesse in flitsers en objectieven van (2.8 of kleiner F-getal)
Kom uit Brielle via R'dam carpoolers?
My life is in 2D, How about yours?
@Marten: Als het niet te veel moeite is ben ik wel benieuwd naar die sigma 30mm en lensbaby.
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Is prima, dan komen die mee. Was ws. toch wel gebeurd, want 30mm is een van m'n standaardlenzen en lensbaby is zo klein dat ik 'm desnoods in mn broekzak zou kunnen meenemen.Phehistyr schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:44:
Erasmo, ik moet vanuit Wageningen komen. Is het mogelijk om in Ede in de buurt van de A12 af te spreken? Op zich niet noodzakelijk aangezien ik gratis kan reizen met mijn weekend OV, maar het is misschien wel zo gezellig.
@Marten: Als het niet te veel moeite is ben ik wel benieuwd naar die sigma 30mm en lensbaby.
Gekeken naar de shoots die ik nog heb staan, gekozen om toch een 70-200 weer te kopen, maar dit keer een lichtere en minder dure.
Ik kom uit Ede, maar ga waarschijnlijk met de trein, zodat de rest van het gezinde auto kan benutten. Daarnaast is een retourtje Ede-Utrecht ongeveer even duur als parkeren in Utrecht centrum, dus daar zit het hem ook niet in.
Dus Phehistyr, als je niet kunt meerijden met de ene Pentaxiaan, dan is het wellicht gezelliger om met een andere Pentaxiaan in de trein te zitten!
Verwijderd
Hahaha.. fantastische keuze! Ik dacht al wel dat je de 70-200 zou gaan missen.Nomad schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:09:
gekozen om toch een 70-200 weer te kopen, maar dit keer een lichtere en minder dure.
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Phehistyr schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:44:
Erasmo, ik moet vanuit Wageningen komen. Is het mogelijk om in Ede in de buurt van de A12 af te spreken? Op zich niet noodzakelijk aangezien ik gratis kan reizen met mijn weekend OV, maar het is misschien wel zo gezellig.
Voor mijn part pik ik jullie allebei op, ik heb even gekeken en bij de Jaarbeurs kun je voor €12,- een hele dag parkeren, dat is nog wel te doen. Aan de andere kant kan ik net zo goed met de trein gaan, kan ik ook een biertje pakken bij het etenJWfx schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:16:
Ik meld me ook aan.
Ik kom uit Ede, maar ga waarschijnlijk met de trein, zodat de rest van het gezinde auto kan benutten. Daarnaast is een retourtje Ede-Utrecht ongeveer even duur als parkeren in Utrecht centrum, dus daar zit het hem ook niet in.
Dus Phehistyr, als je niet kunt meerijden met de ene Pentaxiaan, dan is het wellicht gezelliger om met een andere Pentaxiaan in de trein te zitten!
Ik zou dan eerst op vakantie gaan, maar dat gaat niet door.
Misschien wel leuk om te komen.
Als ik kom neem ik mee:
-Pentax K10D
-Pentax 18-250mm
De 18-55 kent iedereen wel neem ik aan
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Ik kom als t goed is ook langs Ede als ik vanaf Arnhem richting Utrecht ga met de trein, roep maar wanneer jullie op Ede-Wageningen instappen, dan kan ik jullie vanaf daar verblijden met mijn onwetendheidPhehistyr schreef op zondag 28 juni 2009 @ 23:06:
Erasmo en JWfx: ik kan in de trein drie mensen met korting meenemen, dus misschien is het misschien wel beter om met het ov te gaan. Zullen we het verder even via DM bespreken?
Joejoe!
Gear die meegaat als ik kom:
- Nikon D50
- Nikon 18-70
- Nikon 70-300VR
- Nikon SB-600
achja, kom ik ook niet in de verleiding om weer nieuwe lenzen te willen kopen
edit: kan ik me ook nog afmelden? Kan het nergens vinden..
[ Voor 12% gewijzigd door Wekko op 30-06-2009 21:54 ]
Verwijderd
Jammer maar begrijpelijk.Wekko schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:49:
...
edit: kan ik me ook nog afmelden? Kan het nergens vinden..
Over het afmelden, heb je je email adres achter gelaten bij het aanmelden? Dan moet je een mailtje gekregen hebben. Daar staat een link in + pass om e.a. te wijzigen.
ah ik had twee mailtjes, had per ongeluk de verkeerde gebruikt. Het is nu wel gelukt. ThanksVerwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:11:
[...]
Jammer maar begrijpelijk.
Over het afmelden, heb je je email adres achter gelaten bij het aanmelden? Dan moet je een mailtje gekregen hebben. Daar staat een link in + pass om e.a. te wijzigen.
- Fortarock in Nijmegen
- Zomerpop hier in het dorp
- Meeting in Utrecht
Dan moet de 1e maar vervallen en zorg ik dat ik rond 7 uur terug ben van de meeting
Joejoe!
Over spullen meenemen, het is lief om alles te sjouwen voor anderen, maar hou het ook relax voor jezelf.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
--> Vul de definitieve aanmeld lijst ook even in als je zeker weet dat je mee wilt :)