Bedankt voor jullie advies, ik zal eens kijken of ik ergens een netbook kan regelen.
Philflow schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 06:51:
[...]
Dit vond ik trouwens wel ironisch, je gaat een telefoon kopen van € 794,- en je vindt € 140 te veel voor een snellere CPU, grotere HDD en meer geheugen
Maar goed misschien is een telefoon voor jou veel belangrijker. Bij mij zou het net anders om zijn.
Je hebt gelijk dat het een beetje ironisch is ja
Het is alleen zo dat ik een laptop én een nieuwe iPod/iPhone wil hebben. De laptop komt er zowiezo, daar heb ik het meeste aan. Als ik ook een iPhone haal, koop ik deze in Visé (net over de grens in België) voor 575,- Euro. Ik vind dat BELACHELIJK veel geld, omdat het op zich niet veel anders is als een iPod Touch, afgezien van de microfoon/belfunctie/camera, die "maar" 260,- Euro kost. De microfoon is voor mij wel belangrijk, aangezien mijn huidige mobieltje (niet lachen, een Samsung MC60 uit het jaar 0

) wel aan vervanging toe is. Met de iPhone heb ik dan dus zowel een nieuwe iPod, en een nieuw mobieltje
Maar daar betaal is dus wel de hoofdprijs voor
Dus daar zit ik nog in een gigantisch dilemma (veel geld uitgeven voor een klein beetje extra, of toch maar gewoon "normaal" doen en voor de iPod Touch gaan?)
Daarnaast wilde ik 2 maanden geleden dan ook gewoon een netbook kopen. Goedkoop, en zéér makkelijk om mee te nemen natuurlijk. Totdat ik de MSI X320 ontdekte, zó mooi plat en licht.. En op 13.3" is véél makkelijker te internetten en bijvoorbeeld een verslag te schrijven. De MSI was echter waardeloos is kwaliteit, en toen viel mijn oog op de Timeline serie. En die is dus perfect voor mij. Über batterij, fijn toetsenbord, en alles derop en deraan. Maar de laptop wil ik niet kopen om flink op te gamen, of om te gaan videobewerken/photoshoppen. (Ik heb al een lekkere game-pc waar ik dat dan op doe)
Ik wil met dit lekkere weer gewoon achter in de tuin lekker piloten-blogs lezen, of op Tweakers wat rondneuzen
En voor school kan ik dan makkelijk deze laptop meenemen, en er in Word verslagen bijvoorbeeld op schrijven.
Die 1GB extra geheugen maakt natuurlijk geen worst uit, 3GB DDR3 is zat genoeg. En die ~70GB extra aan HDD zal voor mij ook niet veel toevoegen, zoveel p0rno zal ik er niet op downloaden
HD Youtube zou super zijn natuurlijk, maar voor 140,- Euro ben ik denk ik wel bereid om het met wat minder hoge kwaliteit te doen. Ik denk dat ik er goed aan doe om even flink wat vergelijkingen tussen de SU3500 en SU9400 te gaan zoeken, om zo de vóór - en nadelen tegen elkaar op te wegen.
En nu besef ik dat ik in al mijn enthusiasme voor de Timeline/iPod/iPhone weer een A4 heb volgetypt
*Slaat zichzelf voor de kop omdat kiezen zo moeilijk is

*