Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metaal
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-01 23:44
Ik heb al een hele tijd niet meer gepost hier, dus ik weet niet of ik het goede forum heb uitgekozen, maar:

Ik heb sinds een uur of vijf iets heel mafs: Als ik met mijn GSM iemand bel, dan krijg ik een willekeurig persoon aan de lijn, niet de gene die bij dat nummer hoort. Ik zit bij telfort, maar we hebben hier ook met een t-mobile telefoon naar een andere t-mobile telefoon proberen te bellen, en dat ging ook fout.

We worden steeds ook door allemaal vage personen gebeld... geen flauw idee wat hier aan de hand is. Vaste nummers lijken wel te werken. Andere mensen die dit ook hebben hier???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-05 10:07
Kan je je provider wel bereiken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-05 08:29

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Je hebt dit met Telfort EN T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295388

Tommzz schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 17:42:
Kan je je provider wel bereiken? :+
hij komt waarschijnlijk constant bij de bakker of de slager terecht ;) :+

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 295388 op 29-05-2009 17:44 . Reden: taalfoutje ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metaal
Nog geen zin gehad om te gaan betalen voor dat stomme nummer, maar ga het zo eens proberen. Er staan nog geen storingen op de site van Telfort anyway (niet dat ze daar ooit iets opzetten als er iets aan de hand is).

Probleem is er nog steeds. Had net weer ene Mike aan de lijn ipv mijn vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metaal
swtimmer schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 17:43:
Je hebt dit met Telfort EN T-mobile?
Yups! T-Mobile onderling ook dus he, niet alleen van telfort naar t-mob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-05 09:56
Bij t-mobile kan ik het idd goed mogelijk zijn.
Er zijn behoorlijk wat problemen met de routering!
DIt betreft voornamelijk het 3G netwerk.
Het gebeurt ook vaak als er wel bereik is, maar hij gewoon naar de voicemail overspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metaal
gravy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 17:51:
Bij t-mobile kan ik het idd goed mogelijk zijn.
Er zijn behoorlijk wat problemen met de routering!
DIt betreft voornamelijk het 3G netwerk.
Het gebeurt ook vaak als er wel bereik is, maar hij gewoon naar de voicemail overspringt.
Nog niet aan gedacht, dat kan het ook heel goed zijn. De t-mobile telefoons worden ook continue door allerlei vage personen gebeld, ik heb op mijn telfort mobiel nog geen enkel vreemd telefoontje gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:40
Misschien is er een link tussen je vriendin en mike?

:+

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metaal
LED-Maniak schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 17:55:
Misschien is er een link tussen je vriendin en mike?

:+
Ja ik dacht ook al wat doe ik hier voor een amazing discovery, maar het blijkt mee te vallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metaal
Heb telfort helpdesk aan de lijn gehad, zij geven de schuld aan T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GSM → TP

HK-reacties mogen achterwege blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert89
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-05 20:44
Ik had vanmiddag hetzelfde, heel vreemd! Ook smsjes die naar mij verstuurd waren kwamen niet bij mij aan. Ik heb overigens ook T-Mobile. Neem aan dat het dus daar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-05 17:36
Hier precies het zelfde:S

Ik bel met mijn Vodafone abonnement mijn vriendin, krijg ik een totaal ander persoon aan de telefoon. Ik werdt al gelijk boos.. omdat ik dacht dat die persoon haar telefoon had gestolen ofzo:S
5 seconden later krijgt mijn vriendin telefoon, en is het iemand die belt voor een wasmachine via marktplaats:S die ze totaal niet er op heeft staan.

Ik bel nog een keer mijn vriendin, krijg ik WEER iemand anders aan de telefoon. Direct daarna wordt mijn vriendin ook weer gebelt en ook weer door iemand anders!

Thuis ff zitten testen:

Ik bel mijn zusje op dr mobiel, bij mij gaat hij over maar bij haar niet. Dus ik hang maar op..
Direct daarna gaat bij mijn zusje de telefoon en krijgt ze ook totaal een vreemd persoon aan de lijn!

WTF is er aan de hand hahaha

[ Voor 6% gewijzigd door Thoraxx op 29-05-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metaal
He dat is grappig, elke keer als je belt dan krijgt zowel de beller als de gebelde totaal iemand anders aan de lijn. Dat gebeurt hier precies zo!! Reproduceert perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:46

Tys

Haha, dat meen je niet. Ik had vandaag 'spontaan' het Rabobank Keuzemenu aan de telefoon. Het ergste nog is dat ik gebeld werd ... :|

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Omegle goes mobile!

Ik was net op Rotterdam Centraal en ben door 3vreemden gebeld, ondertussen probeert mijn vriendin mij te bellen en krijgt een totaal vreemde aan de lijn.

Door een van de telefoontjes werd ik verdacht van diefstal. :+

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304149

T-MOBILE STORING
zojuist gehoord, van de T-Mobile Shop
IEDEREEN KRIJGT DUS IEMAND ANDERS AAN DE LIJN

ik raak helemaal gestrest, ik heb al 10x onbekende aan de telefoon gehad...
ik dacht nog dat mijn nummer gehackt was ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xyzer schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 18:48:
Omegle goes mobile!

Ik was net op Rotterdam Centraal en ben door 3vreemden gebeld, ondertussen probeert mijn vriendin mij te bellen en krijgt een totaal vreemde aan de lijn.

Ik werd ook verdacht van diefstal van mijn eigen telefoon |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:24
Thoraxx schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 18:32:
Ik bel met mijn Vodafone abonnement mijn vriendin, krijg ik een totaal ander persoon aan de telefoon. Ik werdt al gelijk boos.. omdat ik dacht dat die persoon haar telefoon had gestolen ofzo:S
Xyzer schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 18:48:
Misschien hebben jullie elkaar aan de lijn gehad :+ :z

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:42

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Het lijkt een T-mobile storing.

Alle gesprekken van en naar T-mobile netwerk, en binnen het T-Mobile netwerk worden verkeerd geroute.

Tenzij de posters hierboven van vodafone naar vodafone, of een andere provider dan T-mobile belden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
T-Mobile dacht een leuk steentje bij te dragen aan 'social networking', zijn de mensen wéér niet tevreden :P

Dit is zoooo grappig!! _/-\o_ _/-\o_

Overigens, vraag me af hoe dit zit met betaalde diensten..
Als je lekker je matties aan het bellen bent, en je krijgt ineens een 0900 nummer (klantenservice of zoiets) aan de lijn.. ga je daar dan ook voor betalen?

[ Voor 42% gewijzigd door Barleone op 29-05-2009 19:01 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78772

hier dezelfde problemen....

al 2x met t-mobile gebeld en een keer met vodafone helpdesk aangezien mijn vrouw vodafone heeft.

Bij vodafone niks bekend bij t-mobile een uurtje geleden 80 man in de wacht nu net 190 dus schiet op.

Zijn blijkbaar toch meer mensen die daar last van hebben.

Wanneer mijn vrouw (vodafone) naar mij belt krijgt ze willekeurig persoon aan de lijn.
Wanneer ik naar haar bel (vanaf t-mobile) is ze niet bereikbaar.

Ik krijg allemaal telefoontjes van mensen (intussen 24 gemist) van ik zoek henk,harry,wilma, karin weet ik veel welke namen allemaal mensen die een ander nummer gebeld hebben maar bij mij uit komen.

Een mevrouw was helemaal overstuur omdat ze haar zoon moest hebben met spoed maar ze kreeg de hele tijd mij aan de telefoon.... Gaat weer lekker bij t-mobile.

Heeft waarschijnlijk een beheerder iets verkeerd gedaan met de routering database....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-05 23:52
Ik zou meteen losgeld eisen. })

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsido
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-05 12:33
Ik heb vodafone en kan helemaal niet bellen of gebeld worden. Een vriend van mij die heeft Hi en die kan ook niet bellen en gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:23

DjVe

Hatsaflats!

Malantur schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 18:52:
[...]

[...]

Misschien hebben jullie elkaar aan de lijn gehad :+ :z
inkoppertje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elsido schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:04:
Ik heb vodafone en kan helemaal niet bellen of gebeld worden. Een vriend van mij die heeft Hi en die kan ook niet bellen en gebeld worden.
Vodafone heb ik een uurtje geleden gebeld en die zeggen van er is niks aan de hand...

mijn vrouw heeft indd ook vodafone en die krijgt allemaal funky smsjes van je hebt gebeld wie ben je ik ken je niet. Terwijl ze niemand gebeld heeft.

Vraag me af waar die smsjes allemaal naartoe gaan en wat er met die gesprekken gedaan wordt....

Ik denk dat de telecom aanbieders nog niet voldoende aan hun maandcijfers hebben gehaald en dat ze deze actie hebben bedacht om nog een goede maand afsluiting te hebben... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-04 21:31
En ik kan tussen mijn Vodafone en Tmobile gewoon bellen. Geen probs. Ook een andere mast geen problemen, regio De Bilt/Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:24
Kan ook met dit te maken hebben: Vodafone network down.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fleppuhstein schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:07:
En ik kan tussen mijn Vodafone en Tmobile gewoon bellen. Geen probs. Ook een andere mast geen problemen, regio De Bilt/Utrecht
T-mobile geeft zelf ook aan dat niet alle klanten hier last van hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, als er iets ernstig gebeurd en het komt door T-Mobile dat je iemand niet kan bereiken..
kunnen ze alle kosten opdraaien! Met andere woorden, T-Mobile zuigt...

Vodafone heeft geen storing, alleen T-Mobile, anders zouden ze niet in een winkel staan schreeuwen dat er een storing is toch :o

Als er iemand naar een T-Mobile nummer belt, krijg je dus een vreemd persoon aan de lijn.
Met daarbij, naar wie je belt, krijgt weer een ander persoon... Het is gewoon een ingewikkelde cirkel dat draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-05 11:34
Je kan ook het standaardlettertype gebruiken zoals iedereen in plaats van dikgedrukte letters.

Ter informatie: Ik kan met Vodafone vanuit Leiden mensen van T-mobile in Den Haag gewoon bereiken. Alle andere mensen die ik heb gebeld weet ik de provider niet van, maar dat ging ook gewoon goed.

edit: Ik heb beschikking over 3G en HSDPA.

[ Voor 7% gewijzigd door HenkEisDS op 29-05-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier ook, als ik bel met een T Mobile telefoon naar een vriendin, krijg ik gewoon wildvreemden aan de lijn! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsido
HenkEisDS schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:11:
Je kan ook het standaardlettertype gebruiken zoals iedereen in plaats van dikgedrukte letters.

Ter informatie: Ik kan met Vodafone vanuit Leiden mensen van T-mobile in Den Haag gewoon bereiken. Alle andere mensen die ik heb gebeld weet ik de provider niet van, maar dat ging ook gewoon goed.
Miss handig om te vermelden of je een 3G telefoon hebt of niet. Ik kan dus niet bellen of gebeld worden met vodafone en ik hoor meer mensen hier over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wolly schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:12:
Hier ook, als ik bel met een T Mobile telefoon naar een vriendin, krijg ik gewoon wildvreemden aan de lijn! _/-\o_
wanneer je naar 112 belt krijg je dan ook de Albert Heijn?

zou mooie fuckup zijn van t-mobile... staat je huis in de fik krijg je iemand anders :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*weg* Doe eens wat liever reageren

omdat iedereen het moet weten dat t-mobile een storing heeft en dat er geen mensen hier een crisis van maken dat ze een verkeerde nummer hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door pven op 29-05-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Anoniem: 78772 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:13:
[...]

wanneer je naar 112 belt krijg je dan ook de Albert Heijn?

zou mooie fuckup zijn van t-mobile... staat je huis in de fik krijg je iemand anders :S
Geen idee, ik ga niet zomaar 112 bellen natuurlijk.

Oja ik heb geen 3G ofzo, gewoon simpele telefoon. Best leip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304149 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:14:
Ik heb het maar dikgedrukt omdat het wel slaat op het onderwerp van de topic...problemen mee ?
omdat iedereen het moet weten dat t-mobile een storing heeft en dat er geen mensen hier een crisis van maken dat ze een verkeerde nummer hebben...
volgens mij alles wat hier staat heeft over dit topic te maken... dus graag allemaal gewoon lettertype gebruiker en geen discussies hierover...

>>>Einde discussie lettertype<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Vodafone SMS werkt hier nog. (Wel 3G telefoon, maar geen 3G ingeschakeld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 20:17

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik kon in Amsterdam met beide mobile's (t-mob en vodafone) geen vast of mobiel in amsterdam bellen, naar de voip van tele2 en vast in utrecht ging weer wel. Rare storing.

PS de vodafone heeft niet eens 3G.

[ Voor 10% gewijzigd door MeNTaL_TO op 29-05-2009 19:16 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jou probleem als je het niet goed vindt over mn dikgedrukte tekst
ik geef alleen maar nadruk, anders hebben ze de dikgedrukte functie toch weggelaten joh |:(

ik krijg nog steeds onbekende aan de lijn, storing is zeker niet over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fismeister
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-01 19:20
Hier in Twente ook nergens last van. Ik heb met de huistelefoon geprobeerd in 2 richtingen maar geen problemen. En ik heb T-mobile zonder 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 09:05
Hé de eerste met een iPhone shuffle. Daar was nog geen ervaringentopic van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-05 12:28
Hoe maak ik gratis kennis met nieuwe vrienden? ;)
  1. Bel met een andere telefoon je eigen T-Mobile nummer
  2. Hang op zodra hij overgaat
  3. Binnen enkele seconden zal een nieuwe vriend zich melden!
Regio Rotterdam, 2 x een T-Mobile 3G telefoon, op dit moment nog steeds hetzelfde probleem!

Erg leuke helpesk medewerker aan de telefoon gekregen:
Ik: Kan het zijn dat jullie en storing hebben?
HD: Wat is uw nummer
Ik: 06xxxxxxxx
HD: Ik zie het al, uw telefoon is kapot en u moeteen nieuwe kopen. Zoals u in onze voorwaarden kunt lezen vergoeden wij deze niet.
Ik: Sorry......?
HD: Nee hoor meneer, wij hebben een routerings probleem... Maar ik had u wel even he...

[ Voor 37% gewijzigd door MischaBoender op 29-05-2009 19:33 . Reden: Helpdesk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:53
Hier in zeeland er ook last van T-mobile HTC s740 3g staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
therobber schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:30:
Hier in zeeland er ook last van T-mobile HTC s740 3g staat uit.
De T Mobile stagiar die om 1700 zijn jas aantrok en over een kabel struikelde, denkend 'oh dat fix ik maandag wel' zal het nu wel warm krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Laatst online: 16-05 10:07
Ik heb totaal geen problemen...(locatie : Drachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metaal
Tommzz schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:37:
Ik heb totaal geen problemen...(locatie : Drachten)
En je hebt wel een T-Mobile telefoon?

Ik zit trouwens in Rotterdam, anderen in Zeeland en Amsterdam zag ik, dus misschien geen landelijk probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-05 21:57
Hoe werkt het nou?
Ik ben nog niet door onbekende gebeld, maar stel dat een vriend van me zou bellen, krijg ik dan iemand anders?

Als ik zelf bel naar een vriend van me krijg ik zelf wel een ander persoon aan de lijn :)

Regio Tilburg trouwens!

[ Voor 5% gewijzigd door Johnvh op 29-05-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkTemple
  • Laatst online: 23-04 08:54
Same hier, zowel met 3G als normaal en t-mobile. Continue gebeld door vreemden, plus ik krijg vreemden als ik iemand probeer te bellen.

edit: Rotterdam

Het is zelfs zo vaag, dat als ik met mijn ene mobiel (#1) van t-mobile mn andere bel (#2, ook t-mobile), ik geen verbinding krijg, maar op dat moment krijg ik een belletje van iemand anders op die andere mobiel (#2), totaal onbekend :S Het lijkt erop dat de andere mobiel (#2) een willkeurig iemand belt, als ik die (#2) probeer te bellen.

[ Voor 64% gewijzigd door DarkTemple op 29-05-2009 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
Johnvh schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:39:
Hoe werkt het nou?
Ik ben nog niet door onbekende gebeld, maar stel dat een vriend van me zou bellen, krijg ik dan iemand anders?

Als ik zelf bel naar een vriend van me krijg ik zelf wel een ander persoon aan de lijn :)
Elke keer als je naar die vriend belt wordt hij door iemand anders gebeld. En als je zelf T-Mobile hebt en in de probleem regio bent dan wordt jij door een vreemde gebeld zodra een vriend jou belt (en die krijgt ook een vreemde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160587

Ik zit zelf bij Hi en werd toestraks zo'n 10x vrij wel achter elkaar gebeld door mensen die iemand moesten hebben.

Toenet weer één, terwijl ik toevallig net dit topic zat te lezen. Heb even gevraagd, en de persoon blijkt bij t-mobile te zitten. Dus heb maar even doorgegeven wat er aan het voetje is.

Gek genoeg, ik als hi-klant kan wel mensen die hi hebben goed bereiken zonder iemand anders aan de lijn te krijgen.

Now that's what I call, some frakked up crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metaal
Zoals al eerder vermeld: Als een T-Mobile abonnee wordt gebeld, krijgt de gene die hem beld een ander aan de lijn. Een paar seconden later gaan de telefoon die eigenlijk gebeld werd over en hangt er nog iemand anders aan de lijn. Het lijkt er dus op dat twee gesprekken die tegelijktijdig worden opgezet kruislings met elkaar verbonden worden.

Edit: Zijn er nog mensen die de T-Mobile helpdesk hebben gesproken?

[ Voor 6% gewijzigd door metaal op 29-05-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285249

Van T-mobile forum:

Marco
vandaag, 29 mei 2009 19:26
moderator

Er is momenteel inderdaad een storing gaande waardoor mobiele bellers die een andere mobiele telefoon proberen te bereiken kunnen worden verbonden met een willekeurig ander nummer. Er zijn geen vreemde zaken zijn ontdekt in het sms-verkeer en gesprekken waarbij een van de bellers en vaste lijn heeft, worden nog steeds goed verbonden.

Voor zover wij na kunnen gaan treft deze storing niet alleen T-Mobile klanten, maar ook klanten van andere providers. Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T-Mobile kan ik niet eens bereiken... ze willen gewoon niet opnemen ofzo? >:)

Dus Hi heeft ook problemen? In mijn omgeving Rotterdam heeft iedereen die T-Mobile heeft last ervan...
Wat een drama zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
metaal schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:42:
[...]

Zoals al eerder vermeld: Als een T-Mobile abonnee wordt gebeld, krijgt de gene die hem beld een ander aan de lijn. Een paar seconden later gaan de telefoon die eigenlijk gebeld werd over en hangt er nog iemand anders aan de lijn. Het lijkt er dus op dat twee gesprekken die tegelijktijdig worden opgezet kruislings met elkaar verbonden worden.

Edit: Zijn er nog mensen die de T-Mobile helpdesk hebben gesproken?
Ja ik, zie een paar posts naar boven
Erg leuke helpesk medewerker aan de telefoon gekregen:
Ik: Kan het zijn dat jullie en storing hebben?
HD: Wat is uw nummer
Ik: 06xxxxxxxx
HD: Ik zie het al, uw telefoon is kapot en u moeteen nieuwe kopen. Zoals u in onze voorwaarden kunt lezen vergoeden wij deze niet.
Ik: Sorry......?
HD: Nee hoor meneer, wij hebben een routerings probleem... Maar ik had u wel even he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
... Er zijn geen vreemde zaken zijn ontdekt in het sms-verkeer en gesprekken waarbij een van de bellers en vaste lijn heeft, worden nog steeds goed verbonden....
Het gaat toch echt verkeerd als ik vanaf mijn VASTE VOIP lijn naar mijn T-Mobile nummer bel...

[ Voor 2% gewijzigd door MischaBoender op 29-05-2009 19:58 . Reden: voip ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:19
LOL.. Mijn vriendin probeerde me te bellen. Kreeg ze een andere meid aan de lijn die ze bijna door de telefoon had getrokken omdat ze dacht dat ik een vrouw op bezoek had.

Situatie: Ik T-mobile, vriendin Vodafone

Edit: Ik kreeg binnen 5 minuten 15 inkomende oproepen van nummers die ik niet ken.

[ Voor 16% gewijzigd door emiel74 op 29-05-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zelf heb ik Vodafone en bel net naar de huistelefoon, geen enkel probleem hoor =)
Nu even van de huistelefoon naar m'n mobieltje bellen, we zullen zien.. Aja werkt ook normaal!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285249

MischaBoender schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:55:
[...]

Het gaat toch echt verkeerd als ik vanaf mijn VASTE VOIP lijn naar mijn T-Mobile nummer bel...
Ze hebben nu op T-mobile forum het bericht van de moderator verwijderd, zal denk ik dus inhoudelijk niet helemaal kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:19

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Ik heb een Vodafone-abonnement. Vanmiddag kreeg ik een sms'je 7x (met steeds 3 minuten ertussen, heel irritant) en nu kan mn simkaart helemaal geen netwerk meer vinden (in verschillende telefoons). Zijn er andere Vodafoners die problemen hebben, of is dit pure toeval en moet ik snel een nieuwe simkaart ophalen?

Edit: ik zie nu het andere topic, waarin vermeldt wordt dat Vodafone in mijn omgeving (Aalsmeer, Hoofddorp, Amsterdam) down is.

[ Voor 17% gewijzigd door Mr.Qips op 29-05-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vr 29 mei 2009. Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Storing bij T-mobile treft regio Rotterdam
Uitgegeven: 29 mei 2009 20:03
Laatst gewijzigd: 29 mei 2009 20:13

AMSTERDAM - Een technische storing bij T-mobile heeft vrijdagavond de regio Rotterdam getroffen. "Het betreft alleen mobiel naar mobiel bellen", aldus de woordvoerder van provider.

"Als persoon A naar persoon B wil bellen kan hij persoon C aan de telefoon krijgen", gaat de woordvoerder verder.

Volgens T-mobile is het slechts kleinschalig, lang niet iedereen zou problemen hebben met bellen.

Sms'en

"Bovendien is sms'en en data verzenden gewoon mogelijk. Evenals bellen naar vaste- en noodnummers."

Het is nog niet bekend of de storing ook invloed heeft op andere providers.

© NU.nl/Colin van Hoek

http://www.nu.nl/internet...eft-regio-rotterdam-.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78772 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 20:26:
Vr 29 mei 2009. Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Storing bij T-mobile treft regio Rotterdam

AMSTERDAM - Een technische storing bij T-mobile heeft vrijdagavond de regio Rotterdam getroffen. "Het betreft alleen mobiel naar mobiel bellen", aldus de woordvoerder van provider.

"Als persoon A naar persoon B wil bellen kan hij persoon C aan de telefoon krijgen", gaat de woordvoerder verder.

Volgens T-mobile is het slechts kleinschalig, lang niet iedereen zou problemen hebben met bellen.

Sms'en

"Bovendien is sms'en en data verzenden gewoon mogelijk. Evenals bellen naar vaste- en noodnummers."

© NU.nl/Colin van Hoek

Volgens mij is er toch meer mis dan alleen dit .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32364

Vodafone hier en kan gewoon helemaal niet bellen geen enkel nummer werkt.

Probeer vanaf vaste lijn m'n vriendin te bellen, ook Vodafone, maar ook geen reactie en gelijk voicemail.

Regio Castricum.

Geen gekke telefoontjes van andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206724

:)

Edit: Voornamelijk regio rotterdam dus.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 206724 op 29-05-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
Anoniem: 78772 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 20:27:
[...]

Volgens mij is er toch meer mis dan alleen dit .....
Ja, dat idee heb ik ook. Net nog even getest, ik bel vanaf mijn VOIP lijn naar mijn mobiel, maar mijn telefoon gaat niet over. Ik verbreek de VOIP en binnen een minuut belde er een vreemde naar mijn mobiel.

Ik heb ook al diverse mensen gesproken die vreemden aan de lijn kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 14:05
Vast naar mobiel werkt inderdaad ook niet. Ze zijn dus zelf niet helemaal op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boogywoogy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11-2020
Anoniem: 78772 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 20:26:

Sms'en

© NU.nl/Colin van Hoek

Ja en niks over vodafone? Ik kan niet eens SMS'en of iets. Helemaal niets!
Je bent een beetje te laat, kijk is naar boven

it's as simple as something the nobody knows....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Apart/vaag probleem zeg :o

Net even getest, leek me wel lachen :+ , ik en mams (beide T-Mobile) hebben er geen last van...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsido
Lijkt mij vrij duidelijk dat er meer aan de hand is want niet alleen T-mobile mensen maken melding. Hoor van allerlij kanten dat mensen met vodafone ook problemen hebben waaronder ikzelf ook nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elsido schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 20:35:
Lijkt mij vrij duidelijk dat er meer aan de hand is want niet alleen T-mobile mensen maken melding. Hoor van allerlij kanten dat mensen met vodafone ook problemen hebben waaronder ikzelf ook nog steeds.
ja mijn vrouw heeft ook vodafone die krijgt ook allemaal vage smsjes en telefoontjes... dus lijkt me ook niet alleen telefonie maar ook sms.

Vraag me alleen af of ze voor dit soort dingen wel gewoon doorwerken... de helpdesk is iig om 20.00 gesloten.

Jammer maar helaas bel dinsdag maar terug. (maandag zijn we lekker dicht voor pinksteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206724

boogywoogy schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 20:33:
[...]
Je bent een beetje te laat, kijk is naar boven
/spuit 11 grr :')
F5 ftw :+ .

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 206724 op 29-05-2009 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit in Limburg... beetje andere kant van Rotterdam dusja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:46

Tys

Anoniem: 78772 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 20:41:
[...]

Ik zit in Limburg... beetje andere kant van Rotterdam dusja ;)
En Brabant hier. Overigens lijkt het nu wel goed te gaan. Teminste, 2x na elkaar.

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tyson schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 20:47:
[...]

En Brabant hier. Overigens lijkt het nu wel goed te gaan. Teminste, 2x na elkaar.
Juich maar niet te vroeg... dacht ik net ook en 2 minuten later ging het weer fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ras
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ras

Wel grappig dat nieuws zoals dit mensen sneller bereikt via een forum dan de frontpage van een willekeurige nieuwssite.

@morpheuz: Dat artikel had ik al gezien, maar dat kwam ruim 2 uur later na de eerste post in dit topic. En is nog niet eens volledig ook niet.

Overigens ook een zeer grappige storing. Dit moeten ze volgend jaar op 1 april herhalen :+ _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Ras op 29-05-2009 21:00 ]

Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32364

Heerlijk om weer even met beide benen op de grond te worden gezet door je provider nu je je vrienden en vriendin niet zomaar meer via mobiel kunt bereiken ...

Tijd geleden :)

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 32364 op 29-05-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

ik heb van ellende mijn telefoon maar uitgezet, werd gek van al die verkeerd verbonde personen. Als ik mezelf probeer te bellen via een vaste lijn krijg ik ook steeds een ander...regio Zeeland trouwens :(

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 17:30

sanzut

It's always christmas time

bij vodafone krijg je een bandje dat ze te maken hebben met storingen waardoor gesprekken niet goed door kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114270

Heb het hier ook, dacht eerst dat het aan die ver@$@#$@#te Xperia lag.

Alleen maar ellende met dat trage kutding. Nu zie ik zelfs dat half Nederland last heeft van mijn Xperia. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-05 21:23
Hier nergens (nog) last van (T-Mobile haarlemmermeer). Heb wel mijn nummer naar een ander nummer geforward. Ik zet dit nu even uit even kijken wat er gebeurd :)

[edit] geen rare telefoontjes. Kan ook vanaf vast (Ziggo) en mobiel (kpn) naar mijn eigen nummer bellen en krijg dan ook verbinding met mezelf ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-05-2009 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rem4rk4ble
  • Laatst online: 17-03 11:11
gelukkig:D een topic gevonden. Ben ik dus niet de enige in het land. Vodafone omgeving Hoofddorp ook lekker plat.. d8 dat het aan de iPhone lag. Die pleurt het telefoon gedeelte er ook soms gewoon uit. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-05 22:15
Anoniem: 32364 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 20:27:
Vodafone hier en kan gewoon helemaal niet bellen geen enkel nummer werkt.

Probeer vanaf vaste lijn m'n vriendin te bellen, ook Vodafone, maar ook geen reactie en gelijk voicemail.

Regio Castricum.

Geen gekke telefoontjes van andere mensen.
Hier ook in Castricum, vodaphone toestellen zijn niet te bereiken.

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkong
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-05 01:12
De meeste T-Mobile gebruikers die ik hier in Zeeland ken hebben ook problemen. Ik kan ze met mijn KPN-toestel echter prima bereiken. Mijn vodaphone toestel wil helemaal niets doen.

dkong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ook bij Vodafone zijn er vrijdagavond problemen opgetreden. In Noord-Holland kan het gebeuren dat mobiele gebruikers geen verbinding krijgen en niet gebeld kunnen worden.
Fijn alle engineers hebben een vodafone abbo en wonen bijna allemaal in NH, de incidentmanager wist het en ging gewoon naar huis zonder voorbereidingen te treffen.

[ Voor 5% gewijzigd door MeNTaL_TO op 29-05-2009 21:23 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1985
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-04-2024
Ik word hier echt moe van eigenlijk maar ik wilde mijn vriend bellen die ook een Tmobile nummer heeft en vanaf dat moment werd ik daarna gelijk door 3 willekeurige personen gebelt.

Ook smsjes komen in meervoud binnen....

Omgeving Dordrecht... |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rem4rk4ble
  • Laatst online: 17-03 11:11
rem4rk4ble schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:17:
gelukkig:D een topic gevonden. Ben ik dus niet de enige in het land. Vodafone omgeving Hoofddorp ook lekker plat.. d8 dat het aan de iPhone lag. Die pleurt het telefoon gedeelte er ook soms gewoon uit. |:(
http://help.vodafone.nl/c...ated=&p_olh=0&p_faqid=773

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkong
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-05 01:12
Nu met het KPN toestel ook last van meerdere telefoontjes van onbekende mensen, eigenaardig probleem.

dkong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-05 15:59
Regio Breda is het ook belloterij, soms gaat het goed. Meestal niet. Zodra het verkeerd gaat wordt ik daarna direct gebeld door een onbekend nummer. Social Networking FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Het is nu wel duidelijk dat er een probleem is. Het is dus niet zinvol om te melden dat jij er ook last van hebt. Post aub alleen als je wat over het probleem te melden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-05 17:07

Ch3cker

Testlab Teamlead
RoD schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:28:
[modbreak]Het is nu wel duidelijk dat er een probleem is. Het is dus niet zinvol om te melden dat jij er ook last van hebt. Post aub alleen als je wat over het probleem te melden hebt.[/]
Het lijkt me toch echt wel handig als mensen laten weten waar ze wonen en of zij er ook last van hebben. Zo kan je een beter beeld krijgen van waar mensen er wel last van hebben en waar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:24
Omgeving Oss, op beide vodafone toestellen krijg ik vreemde personen aan de lijn. alleen Amsterdam en omstreken??? No way.

Het gaat hierbij om bellen vanaf een vodafone corporate nummer naar een prive tmobile nummer.

[ Voor 53% gewijzigd door Mistraller op 29-05-2009 21:41 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ch3cker schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:34:
[...]

Het lijkt me toch echt wel handig als mensen laten weten waar ze wonen en of zij er ook last van hebben. Zo kan je een beter beeld krijgen van waar mensen er wel last van hebben en waar niet.
We doen hier niet aan opsomtopics. ;) Verder graag commentaar buiten dit topic om.

[ Voor 65% gewijzigd door RoD op 29-05-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mistraller schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:38:
Omgeving Oss, op beide vodafone toestellen krijg ik vreemde personen aan de lijn. alleen Amsterdam en omstreken??? No way.
Waar haal je vandaan dat het alleen rondom Amsterdam is? De Vodafone-storing is in Noord-Holland, de T-mobile-storing lijkt landelijk te zijn. (En daarom heeft het geen zin om per plaats op te noemen of je wel/niet storing hebt. ;))

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:24
pven schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:40:
[...]

Waar haal je vandaan dat het alleen rondom Amsterdam is? De Vodafone-storing is in Noord-Holland, de T-mobile-storing lijkt landelijk te zijn. (En daarom heeft het geen zin om per plaats op te noemen of je wel/niet storing hebt. ;))
Er is volgens mij namelijk nergens gemeld dat mensen die náár tmobile bellen verkeerd worden doorgezet. (toch?)

Edit; niet in de officiële berichtgeving in elk geval.

[ Voor 6% gewijzigd door Mistraller op 29-05-2009 21:45 ]

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas1978
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-05 14:45
Amstelveen en amsterdam vanmiddag verschillende keren gebeld zonder problemen met T-mobile.De Telecom providers hebben laatste tijd wel veel storingen, zal eens tijd worden dat ze gaan investeren in nieuwe hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Bas1978 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:46:
Amstelveen en amsterdam vanmiddag verschillende keren gebeld zonder problemen met T-mobile.De Telecom providers hebben laatste tijd wel veel storingen, zal eens tijd worden dat ze gaan investeren in nieuwe hardware.
Zolang ligt dat 3G netwerk er nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Titelfixje aangezien nu duidelijk is wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Heeft T-mobile niet recent Omegle gekocht :P Wel grappig dit, ik durf niet meer te bellen :D

[ Voor 35% gewijzigd door SaN op 29-05-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 10:11
MischaBoender schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:53:
[...]

Ja ik, zie een paar posts naar boven

[...]
[...]
Bekend fenomeen. Toen ik naar Telenet wilde bellen voor een proefabbonement op BeTV om de testwedstrijden te kunnen bekijken had ik toevallig een Nederlandse helpdeskmedewerker daan de lijn. Ik bestel dus dat pakket, zegt die man: "Nou, meneer, het spijt ons hoor maar die match is afgelast".

Ik denk wtf 8)7 , is hij tegen een collega bezig ofzo, want ik heb er niets van gezegd. Nouja, hij had ook wel door waarvoor ik dat proefabbonement nodig had en dacht dus om mij even in het ootje te nemen _/-\o_ Heeft mij uiteindelijk zelfs veel plezier met de wedstrijd gewenst :)

Heerlijk als ook de andere kant van de lijn gevoel voor humor heeft :9
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Het is nu wel duidelijk dat er een probleem is. Het is dus niet zinvol om te melden dat jij er ook last van hebt. Post aub alleen als je wat over het probleem te melden hebt.