Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boogywoogy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11-2020
Ik zit hier in Aalsmeer en heb hier twee toestellen waarmee ik niet op het vodafone netwerk geraak. Ik heb ook met een paar andere vrienden bevestigd en zij ook kunnen niet SMS'en of bellen. Ik vraag me af of er nog andere tweakers zijn die met dit probleem zitten?

it's as simple as something the nobody knows....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 11:43
Vodafone hier in groningen werkt, in ieder geval het indernet. Tot 18.10 weet ik zeker dat telefonie ook werkte. Nu kan ik dat alleen niet testen.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke de beer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-07 09:37
Hier in Hoofddorp ook geen bereik met het netwerk ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koesper
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-08 15:46

Koesper

Matched: Blah blah

Wij ervaren hier ook problemen (in hoofddorp), maar gek genoeg alleen in een wat oudere (niet 3g) telefoon.
Klopt dat met jullie ervaringen?

edit: als je de klantenservice belt, krijg je een bandje te horen met de melding dat ze een probleem hebben.

[ Voor 33% gewijzigd door Koesper op 29-05-2009 18:55 . Reden: nieuwe info ]

When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke de beer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-07 09:37
Casman schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 18:53:
Wij ervaren hier ook problemen, maar gek genoeg alleen in een wat oudere (niet 3g) telefoon.
Klopt dat met jullie ervaringen?
Mijn vrouw haar GSM, ze heeft een Nokia 3610 Fold, die heeft geen g3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-08 11:43
Hmm ik heb wel 3g, dus misschien dat het daarom inderdaad wel werkt?

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boogywoogy
Ik heb hier een iphone 1 gen en een SE k550i, allebei dus niet 3G, die niet werken.. heb hier geen 3G telefoon.

Ik kon wel eerder mijn vriendin op bellen en zij heeft wel 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:35

-ET-

Phone Home

Hier (IJmuiden) al sinds 17:00 problemen. Nokia 6300 (geen 3G) hier. Kennelijk toch een landelijk probleem.

Zakelijke telefoon, ook Vodafone, op een N73 in dual mode. Op 3g wel bereik. Lijkt dus het gewone GSM netwerk te zijn welke down is.

[ Voor 38% gewijzigd door -ET- op 29-05-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hier no problems hoor, kan bellen en smsen wat ik wil, al de gehele dag! Randstad FTW! (wel 3G)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:42

the mod man

iets van beeldmaker

vodafone - vodafone geen problemen en vodafone huis telefoon ook niet (drenthe)

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsido
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-08 08:40
Hier regio noord holland noord vodafone down. Ik kan niet bellen of gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-08 09:13

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Kom net vanuit Delft (studentenhuis) naar Amstelveen (ouders) en heb vanaf Schiphol geen netwerk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

iMars

Full time prutser

Op mijn werk hebben we last met name de BlackBerry's. Alle abo's lopen via Vodafone, misschien dat dat er mee te maken heeft?

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koesper
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-08 15:46

Koesper

Matched: Blah blah

Lijkt mij een andere storing, dit gaat namelijk alleen over 2G vodafone toestellen voor zover ik kan zien.

Overigens had ik zojuist tijdelijk wel weer even verbinding door de telefoon opnieuw op te starten, maar daarna was ik er weer uitgegooid.

Gaat lekker trouwens, vanochtend KPN, nu deze Vodafone storing en gelijktijdig ook nog dat megavage t-mobile verhaal.

When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is niets aan de hand (Baarle-Nassau), waar overigens geen 3G netwerk van Vodafone is.
Maar het gaat wel lekker in mobiel netwerk land!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boogywoogy
Wie zoekt, die vindt

Dus misschien is er iets mis gegaan?

[ Voor 9% gewijzigd door boogywoogy op 29-05-2009 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Casman schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 20:34:
[...]

Lijkt mij een andere storing, dit gaat namelijk alleen over 2G vodafone toestellen voor zover ik kan zien.
Daar lijkt het idd wel op, daarom laten we beide topics voorlopig open.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Hier (zaanstad) is de storing al vanaf een uur of 5. Best heftige storing dus.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:01

sanzut

It's always christmas time

Bij mij waren alleen mijn smsjes ernstig vertraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:11

arnoudwokke

Redacteur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten ook in Hoofddorp (Overbos)
Sinds vanmiddag 16.00 uur geen enkel bereik meer.
Volgens Vodafone probleem in netwerkmast, duurt schandalig lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep hetzelfde hier. Kon vanmiddag nog wel sms-n maar niet bellen nu kan ik beide niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ook hier geldt dat het niet interessant is om te melden of jij er persoonlijk wel/niet last van hebt. Post aub inhoudelijk over het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08 23:45
In het nieuwsbericht staat vermeld dat het boven alkmaar/hoorn plaats vind, kan iemand me dan vertellen waarom op me werk (Corus, IJmuiden) alle mobiele telefoontjes plat liggen, en hier bij mij thuis ook?
Zelfs me familie in amsterdam, dus volgens mij is het groter dan vodafone verwacht, en precies op een dag dat ik veel moest bellen... Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het statement van Vodafone is niet zo precies:
Zoals het er nu uitziet, gaat het om de Kop van Noord-Holland en de regio ten westen van Amsterdam.
Kan dus best zijn dat de problemen groter zijn dan ze denken, of ze stellen het te rooskleurig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand op t forum insight informatie hoe lang eea gaat duren of wat de status is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Laatst online: 15-08 23:45
Naja wel treurig opzich, grote bedrijven gebruiken vodafone, en geen back-up systeem blijkbaar. Kan sommige banen de nek kosten geen telefonie! Gelukkig is mijn abbonement opzegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boogywoogy
Ik kan weer bellen en sms'en! Op het vodafone netwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamoosio
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-01-2024

thamoosio

Ja-haaaaaa

rolfie23 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 23:25:
Naja wel treurig opzich, grote bedrijven gebruiken vodafone, en geen back-up systeem blijkbaar. Kan sommige banen de nek kosten geen telefonie! Gelukkig is mijn abbonement opzegd!
Als je er écht van afhankelijk bent, dan zorg je voor een backup of rij je naar een gebied buiten de storing gok ik.

Ik zie dat iemand aangeeft dat het bij hem/haar weer werkt, maar dat is in mijn geval niet zo. Dat zou dus tijdelijk of lokaal kunnen zijn.

Ik heb vanmiddag 15.30u vodafone aan de telefoon gehad, en toen hebben ze aangegeven dat het een kleine storing betrof, landelijk. Die persoon zat er dus echt compleet naast. Ik heb dit nu al vaker gehad met de servicedesk zakelijk van vodafone. Ben benieuwd of er nog meer mensen contact hebben gehad met vodafone zelf.

Bij voorbaat sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer problemen met het vodafone 2g netwerk?

Ditmaal wel bereik, maar krijg "netwerk bezet" wanneer ik wil bellen. Sms werkt nog wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiert.tweakers
  • Laatst online: 11-08 12:17

wiert.tweakers

Makes software work correctly

Vandaag werkte het tussen Amsterdam Osdorp en Lisse wel tot een uur of half drie.

Daarna kon ik alleen nog maar via mijn UMTS data card verbinding krijgen, GSM (2G) doet het niet meer.

En vanaf gistermiddag tot en met vanmorgen vroeg vanaf het brugrestaurant over de A4 tot en met Amsterdam Osdorp ook geen GSM, maar wel UMTS.

Wat ik het meest ernstige vind is dat er op de Vodafone website "gewoon" helemaal geen informatie over te vinden is.

Gaat goed zo :-)

[ Voor 14% gewijzigd door wiert.tweakers op 30-05-2009 16:33 ]

http://wiert.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vaag ja.
Eerst waren de DNS servers tijdelijk uit de lucht, daarna KPN met mobiel internet vervolgens T-Mobile en nu Vodafone. Weet iemand of het allemaal met met mekaar verbonden is? Dus dat de providers mekaar (onbewust) beïnvloeden?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2009 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
wiert.tweakers schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 16:29:
Vandaag werkte het tussen Amsterdam Osdorp en Lisse wel tot een uur of half drie.

Daarna kon ik alleen nog maar via mijn UMTS data card verbinding krijgen, GSM (2G) doet het niet meer.

En vanaf gistermiddag tot en met vanmorgen vroeg vanaf het brugrestaurant over de A4 tot en met Amsterdam Osdorp ook geen GSM, maar wel UMTS.

Wat ik het meest ernstige vind is dat er op de Vodafone website "gewoon" helemaal geen informatie over te vinden is.

Gaat goed zo :-)
Ben ik helemaal met je eens. Dat is ook de reden dat ik hierover een mail verstuurd heb naar Vodafone. Na 2x een verkeerd antwoord te krijgen op een vraag die ik niet eens stel kreeg ik het volgende terug:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u de informatie verstrekking over de storing niet duidelijk vindt van Vodafone. U vindt dat Vodafone als uw provider u moet informeren over deze storingen.

Ik begrijp dat het vervelend is dat de storingen niet duidelijk zijn weergegeven. Het is voor mij helaas niet meer mogelijk om deze storingen alsnog te vermelden.

Er is inmiddels melding gemaakt van uw klacht omtrent het verstrekken van informatie over deze storing. Dit zal worden meegenomen in de verbetering van de service van Vodafone.

Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu hopen dat ze er ook echt wat mee gaan doen. Belachelijk dat je via andere wegen (pocketinfo, nu.nl) moet horen dat jouw provider problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 17:24

Mark_640

In my memory

Hier (Eindhoven e.o.) is het weer down....

Nu maar even op een alternatieve manier...

Wel vreemd, met dongle krijg ik geen verbinding meer (net als een aantal collega's), echter de data-sim in m'n PDA doet het nog wel... :?

edit:

Gaat om data-verbindingen, GSM werkt nog wel ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Mark_640 op 20-10-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hier is 't ook weer down... Regio Westland (Rijswijk / Den Haag / Delft) via m'n mobieltje... Achja pech!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Amsterdam nog goed via mobiel op 3.5 G

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hier verder aub : Storing Vodafone datanetwerk
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.