Het is wel een lange presentatie zeg. Niet van dat dat iets zegt.
Edit: wat komt er nu? Sindbad?
[Voor 47% gewijzigd door danielkraak op 02-06-2009 21:53]
[Voor 47% gewijzigd door danielkraak op 02-06-2009 21:53]
nee man, ico dingesdanielkraak schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:51:
Het is wel een lange presentatie zeg. Niet van dat dat iets zegt.
Heb ik iets gemist of bedoel je die motion dingesSchildje schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:53:
Tot nu toe erg tevreden over de toekomst van de ps3, pod nation racers, FF13 en uncharted 2 zijn eigenlijk allemaal must haves voor mij. nieuwe controls ziet er ook goed uit. Was wel verrasd met aankondiging van ff14, helaas niks gehoord over ff13 versus
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik ook niet, maar maakt het niet minder leuk
Xbox
Even the dark has a silver lining
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Ja, ik zag het later. Beetje misleidend, maar hopelijk wel een volledige rallyervaring.
Only possible is het nieuwe exclusive.sekeroglan schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:07:
Waarom moeten ze steeds herhalen alleen mogelijk op de ps3
Je weet toch, PR praat.sekeroglan schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:07:
[Voor 25% gewijzigd door BM op 02-06-2009 22:11]
Xbox
Tot zover heeft de betrouwbare bron nog gelijk. Ook al niet aangekondigd op E3, kans bestaat nog heel goed na de zomer.Anoniem: 69767 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 11:02:
Nieuwe informatie m.b.t. de PS3 Slim: wordt volgens een "betrouwbare bron" zeer waarschijnlijk niet aangekondigd op de E3, maar komt wel direct na de zomer.
http://arstechnica.com/ga...maller-ps3-on-the-way.ars
Door exclusive games overtuig je mensen met een Xbox etcsekeroglan schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:07:
Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be
Mwah, ik vind Sony ook wel een op 2 gezet mag worden: ze hebben behoorlijk wat leuks laten zien. M'n Wii gaat binnenkort de deur uit: maar het wordt nu wel moeilijk kiezennFo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:09:
[...]
Je weet toch, PR praat.
Goed, Microsoft heeft het meeste laten zien.
+2 Microsoft
+1 Sony
- 1 Nintendo
[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-06-2009 22:12]
Mee eens, het had ook +2 Sony kunnen zijn als ze iets meer hadden weten te overtuigen qua hardware bv een slim ps3 of een prijsverlaging of meer dan de techdemo's van motion sensor. Games zit het wel goed, indrukwekkend zelfs!nFo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:09:
[...]
Je weet toch, PR praat.
+2 Microsoft
+1 Sony
- 1 Nintendo
WRC (zag ook damage in de trailer), Nascar, Japans GT, Le Mans, Nordschleife. GT5 nu!!!
PSN: Shiver23
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
+10 SonynFo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:09:
[...]
Je weet toch, PR praat.
+2 Microsoft
+1 Sony
- 1 Nintendo
Anoniem: 301607
[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 301607 op 02-06-2009 22:18]
[Voor 75% gewijzigd door PromoX op 02-06-2009 22:21]
Hannah Montana PSP!!!DinoPK schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:14: Sony knalt er voor mijn gevoel echt aan alle kanten overheen met de getoonde games.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
PSN: DutchTrickle PVoutput
[Voor 94% gewijzigd door PromoX op 02-06-2009 22:22]
Hoe kun je de line-up van Nintendo nou even behoorlijk beoordelen als die je net van Sony hebt gezienMaverick schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:20:
wel goede games (net als MS en nintendo, daar ligt het probleem bij geen van drieen)
[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-06-2009 22:24]
[Voor 25% gewijzigd door Kimo op 02-06-2009 22:28]
Smiling as the shit comes down...
Ik kan me oprecht niet voorstellen dat je Sony zover boven Microsoft plaatst (EA, Ubi niet gezien). Dat je ze beter vind is je goed recht, maar MS en Sony hebben allebei toch een hele behoorlijke show neergezet? Of mis ik nu wat. Zou graag willen horen wat je nu bij Sony zoooooveel beter vond dan bij Microsoft. Dat je de games van MS niks vind, kan, maar dat verklaar imho dit gigantische verschil nietFaust schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:16:
[...]
+10 Sony
+ 2 Ea
+ 1 Ubisoft Games
0 Microsoft
-1 Nintendo
-3 Avatar Speech waardoor ik in slaap viel
Xbox
note the:OPSLAGHOND schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:21:
[mbr]*weg*[/]
Omdat nintendo een ander publiek aanspreekt. 2 nieuwe mario games en een nieuwe metroid zijn echt dingen waar de nintendo fans op zaten te wachten. Dat jij nu meer van andere games houdt wil niet zeggen dat nintendo games "slecht" zijn. Hun line-up is zeer degelijk als je het mij vraagt.Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:22:
[...]
Hoe kun je de line-up van Nintendo nou even behoorlijk beoordelen als die je net van Sony hebt gezienGames als: Uncharted 2, MAG, FF XIII, FF IV ONLINE, nieuwe Metal Gear, God of War, Modnation Racers, The Last Guardian, GT5 etc.
Floccinoccinihilipilification
I'm with you. Heb echt genoten van Shadow of the Collosus, echt gewoon uren met Agro (men paardje) rondgereden van nergens naar nergens genietend van het uitzicht. Heb er nog steeds mooie herinneringen aan. Als dit wederom zon pareltje blijkt te zijn heb ik een ps3 hier staan. Misschien al wel eerder als ze een prijsverlaging doorvoeren.kazuka schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:24:
Grappig om die Project Trico trailer in een opgepoetste versie nog eens te zien. Het beest zag er nu wel een stuk gedetailleerder uit. Prachtige setting, indrukwekkende sfeer en mooie, ontroerende muziek. Dit is nou een spel waar ik een PS3 voor naast mijn 360 zou willen neerzetten.
Gamertag: VAS taijyn
[Voor 31% gewijzigd door Shiver23 op 02-06-2009 22:39]
Facebook en twitter zijn DE social networking applicaties. De rest hoef je niet eens.Shiver23 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:35:
Ik begrijp de Facebook en Twitter opmerkingen niet zo goed, tenzij ze sarcastisch bedoeld zijn. Op de PS3 zit een browser. Dan heb je Twitter, facebook, plaxo, hyves, yammer, linkedin, schoolbank én seniorenweb.
[Voor 14% gewijzigd door Faust op 02-06-2009 22:40]
Facebook zie ik dan een stuk meer in dan Twitter. Slim bedankt van MS dat ze zo het delen van foto's zelf niet in de gaten hoeven te houden. Dat mag FB doen.Faust schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:37:
[...]
Facebook en twitter zijn DE social networking applicaties. De rest hoef je niet eens.
Plus de interface en integratie met de NXE is perfect, zo kan je ook screenshots maken, en direct uploaden.
Op de ps3 heb je een browser maar dat is slechts een onhandige aangelegenheid.
Zo crasht de hyves site die je aanhaalt bij mij, anderen niet geprobeerd.
edit: ook zouden je achievements live getwit worden. Hoe cool is dat?
MS laat zien dat ze niet perse games nodig hebben, en gewoon op sociaal gebied ook hun mannetje staan.
offtopic: Yes! Je bent er nogOPSLAGHOND schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:40:
Ik dacht een Final Fantasy 7 game voor de psp te zien of lag dat aan mij?
De PlayStation-versie komt inderdaad binnenkort uit voor de PSP/PS3.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:40:
Ik dacht een Final Fantasy 7 game voor de psp te zien of lag dat aan mij?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Social networking lijkt voor ons erg klein, maar in Amerika is het groot.Shiver23 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:42:
[...]
Facebook zie ik dan een stuk meer in dan Twitter. Slim bedankt van MS dat ze zo het delen van foto's zelf niet in de gaten hoeven te houden. Dat mag FB doen.
Twitter zou ik zelf nooit gebruiken voor achievements, maar dat zal vooral aan je followers liggen. En Twitter is iets wat meer tussendoor gaat.
[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 301607 op 02-06-2009 22:49]
Ah mooi, wordt bijna de moeite waard een creditcard aan te schaffen voor mijn Playstation collectie, zal waarschijnlijk ook handig zijn voor FinalFantasy14!Anoniem: 301607 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:43:
haha, opslaghond we waren al bang
ja ffVII is een psone classic en er werd ook genod naar crisis core
ja of tegen die tijd eindelijk prepaid kaarten <_<OPSLAGHOND schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:49:
[...]
Ah mooi, wordt bijna de moeite waard een creditcard aan te schaffen voor mijn Playstation collectie, zal waarschijnlijk ook handig zijn voor FinalFantasy14!![]()
offtopic: ik moet wel die quotes gebruiken want de pagina's vliegen je om de oren tijdens het typen van een post!
MSG:Rising vind ik ook een beetje vreemd. Toen MS gister niet om de 3 zinnen exclusive zei dacht ik dat hij ook naar PS3 zou komen. Vandaag durfde Sony de naam niet eens uit te spreken en had het erover dat die psp game de "echte" nieuwe MGS zou worden. Dit doet me weer vermoeden dat ze Rising niet gaan krijgen.Faust schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:47:
[...]
Social networking lijkt voor ons erg klein, maar in Amerika is het groot.
Het is gewoon goed dat MS niet vergeet dat er meer is dan gaming. Sony lijkt dat een beetje vergeten te zijn met al die AAA titels..
Metal Gear Solid PSP: liever op ps3.
En MGS:Rising lijkt xbox only te worden.. Alhoewel? MS zou het van de daken schreeuwen denk ik als het zo was. Timed Exclusive? Wie weet het..
Haha eerst was het verhaal bij Sony dat ze teveel bezig waren met de randzaken en nu teveel met goede games? Doe mij persoonlijk het laatste maar. En je hoeft mij de omvang van sociale netwerken niet uit te leggen. Ik zie het alleen als een leuke extra en niet als iets groundbreaking.Faust schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:47:
[...]
Social networking lijkt voor ons erg klein, maar in Amerika is het groot.
Het is gewoon goed dat MS niet vergeet dat er meer is dan gaming. Sony lijkt dat een beetje vergeten te zijn met al die AAA titels..
Metal Gear Solid PSP: liever op ps3.
En MGS:Rising lijkt xbox only te worden.. Alhoewel? MS zou het van de daken schreeuwen denk ik als het zo was. Timed Exclusive? Wie weet het..
de kotaku leak die peace walker heeft laten zien voor de conference laat echter ook rising voor de ps3 en pc zien... iemand trouwens meegekregen dat lost planet 2 niet meer exclusive is?Maverick schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:51:
[...]
MSG:Rising vind ik ook een beetje vreemd. Toen MS gister niet om de 3 zinnen exclusive zei dacht ik dat hij ook naar PS3 zou komen. Vandaag durfde Sony de naam niet eens uit te spreken en had het erover dat die psp game de "echte" nieuwe MGS zou worden. Dit doet me weer vermoeden dat ze Rising niet gaan krijgen.
Afwachten vrees ik.
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 301607 op 02-06-2009 22:57]
nudie schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:51:
Oh Faust![]()
![]()
spoiler:die paarse Deceptacons dildo's van Sony
[Voor 38% gewijzigd door PWM op 02-06-2009 23:17]
Mag hopen dat je 1x per GOT-account kunt voten.monnick schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:11:
Poll: Beste E3 persconferentie van de
• Microsoft
• Nintendo
• Sony
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
[Voor 63% gewijzigd door Shiver23 op 02-06-2009 23:24]
Welke verassing? Dat er geen nieuwe gears werd aangekondigd?monnick schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:11:
Verweg de meeste ... verrassingen.
Sony heeft voorjaar 2010 gezegd, dus nog maar ~9 maanden vanaf nu. Van Microsoft weet ik het niet, maar zal ook wel ergens rond de zomer van 2010 komen. Begin alvast maar met sparen, worden mooie en dus dure tijden tot de volgende E3monnick schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:11:
wanneer komen ze op de markt? Project Natal vs de PS3 motioncontroller.
[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-06-2009 23:29]
[Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-06-2009 23:38]
Dat was wel een heel slechte presentatie, maar niet zo slecht als het nu lijkt met het knippen en plakkenAnoniem: 69767 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:32:
Op: http://e3insider.com/ staan overigens nog een boel leuke filmpjes.
Wie kent trouwens nog de E3 presentatie van 2006
[video]
[Voor 30% gewijzigd door PWM op 02-06-2009 23:45]
[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-06-2009 23:48]
[Voor 12% gewijzigd door monnick op 02-06-2009 23:51]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-06-2009 23:56]
Ik volg je echt niet hoor, graag wat duidelijkermonnick schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:49:
Over 15 minuten schijnt er nieuwe info / een demo van Modern Warfare 2 te komen!!
Van FourTwoZero's twitter: "Keep watching G4 - going on in about 20 mins. View of the stage. #mw2 #e3 http://yfrog.com/1acd5j"
Dat is 7 minuten geleden gepost. Waar kunnen we dat live kijken????
EDIT: En nog iets! Gerucht: Binnen het uur een aankondiging van Valve
Sorry dat ik hier nog op moet inhalen, maar de demo van Microsoft was verre van precies, het is een leuke feature, maar het blijft vreselijk beperkt omdat er geen input mogelijk is met deze techniek enkel voice en gesture en we weten allemaal hoe goed die techniek werkt.....ScrooLoose schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:23:
Sony en MS waren zeer aan elkaar gewaagd moet ik zeggen, beide met best wel indrukwekkende motion control waar Nintendo met zijn Wii Remote Plus nog wel een puntje aan kan zuigen kwa precisie.
Niet helemaal waar. Het klopt dat je voor Microsoft en Sony het erbij moet kopen. Voor Nintendo zullen consolegamers er echter ook iets bij moeten kopen: de WiiMote Plus. Dus de strijd voor de WiiMote Plus, Natal of PS3-Mote blijft hetzelfde: bestaande bezitters zullen moeten worden overgehaald de ' add-on ' te kopen dit geldt ook voor de Wii en het is voor alle drie afwachten voor games die van de nieuwe technieken op een leuke manier gebruik gaan maken.sjekneck schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 00:02:
Dat is ook niet onlogisch, want beide moeten apart aangeschaft gaan worden en er moet echt serieuze software voor komen. Ze hebben nu zelf een gimmick ipv een feature zoals nintendo.
[Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 03-06-2009 00:14]
Omgerekend: 20 uur en middernacht dus, we zijn alsnog benieuwdNoteer alvast morgen:
Square-Enix Press Conference (11:00 AM PST)
Konami Press Conference (3:00 PM PST)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dan hou over proof of concept, een achterban dus en een berg software. Een vette voorsprong voor Nintendo dus op alle vlakken inclusief release date en nieuwe software. Ik denk dat motion cotrol op De PS en Xbox pas aan gaat slaan op hun volgende generatie. Alles ervoor is puur testcase en naam vestigen.Anoniem: 69767 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 00:07:
[...]
Niet helemaal waar. Het klopt dat je voor Microsoft en Sony het erbij moet kopen. Voor Nintendo zullen consolegamers er echter ook iets bij moeten kopen: de WiiMote Plus. Dus de strijd voor de WiiMote Plus, Natal of PS3-Mote blijft hetzelfde: bestaande bezitters zullen moeten worden overgehaald de ' add-on ' te kopen dit geldt ook voor de Wii en het is voor alle drie afwachten voor games die van de nieuwe technieken op een leuke manier gebruik gaan maken.
Als jij een Xbox360/PS3 hebt staan en een Wii: is het nog maar de vraag of je automatisch de Wii Moteplus er bijkoopt, of dat je liever eens die Natal wilt, of de PS3 Mote.
Het enige dat Wii duidelijk een groot voordeel mee heeft is dat hun (verbeterde) product (veel) eerder op de markt is.
It's always DNS...
Nee, dat weet niet iedereen, want iedereen is vrij om zijn eigen keuze daarin te maken. Helaas lijk je dat niet helemaal door te hebben.Faust schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:19:
[...]
Ik weet wie de beste conference had, en dat weet iedereen die ze allemaal gezien heeft.
Xbox
Nou de PS 3 met zijn SIX Axis heeft ook al iets, hoe geniaal is Kung Fu Ragdoll en daar de controlls van. Geniaal! Ziet er leuk uit als iemand aan het gamen is!sjekneck schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 00:33:
[...]
Dan hou over proof of concept, een achterban dus en een berg software. Een vette voorsprong voor Nintendo dus op alle vlakken inclusief release date en nieuwe software. Ik denk dat motion cotrol op De PS en Xbox pas aan gaat slaan op hun volgende generatie. Alles ervoor is puur testcase en naam vestigen.
Anoniem: 247730
Nou Ragdoll Kungfu vond ik anders wat tegenvallen, ik kijk vooral uit naar AC 2 en de nieuwe Mario's, en @boeboe Square Enix heeft toch een KH op de Wii aangekondigd?Aight! schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:20:
[...]
Nou de PS 3 met zijn SIX Axis heeft ook al iets, hoe geniaal is Kung Fu Ragdoll en daar de controlls van. Geniaal! Ziet er leuk uit als iemand aan het gamen is!
Oh ja? ik weet het echt niet hoor...Faust schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:19:
[...]
Ik weet wie de beste conference had, en dat weet iedereen die ze allemaal gezien heeft.
[Voor 26% gewijzigd door ijskonijn op 03-06-2009 08:42]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Niet geniaal, verre van zelfs. Het is compleet gevoelloos,omdat je geen feedback hebt op wat je doet.Aight! schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:20:
[...]
Nou de PS 3 met zijn SIX Axis heeft ook al iets, hoe geniaal is Kung Fu Ragdoll en daar de controlls van. Geniaal! Ziet er leuk uit als iemand aan het gamen is!
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | Samsung 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Het staat op de website bij Information.Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:48:
Btw: FF XIV online komt vermoedelijk OOK naar de PC
Anoniem: 298255
Dus woensdagavond 20.00 en 00.00?Boeboe schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 00:14:
Geen van beide gaan dan ook als hoofdcontroller gebruikt worden (gelukkig), maar voor specifieke apps kan het leuk zijn, toch?
[...]
Omgerekend: 20 uur en middernacht dus, we zijn alsnog benieuwd
Zoals Alan Wake, Halo Reach, Forza 3, Crackdown 2, etc. etc.?crazyx schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:59:
Qua games lijkt Sony me de duidelijke winnaar. Microsoft heeft wel een aantal timed exclusives kunnen kopen, maar uiteindelijk komen die toch ook nog uit voor de PS3. Daar bovenop komen nog alle echte exclusives zelf.
Heeft weinig met MS te maken toch? Beide games zijn ook gewoon voor Sony z'n bak.
Volgens mij was L4D2 gewoon exlusive op de xbox & PC...zAo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:08:
[...]
Heeft weinig met MS te maken toch? Beide games zijn ook gewoon voor Sony z'n bak.
van de Steampowered News siteComing exclusively to Xbox 360 and PC, L4D2 promises to set a new benchmark for co-operative action games and become one of 2009's marquee titles
Rising lijkt me wel, Left 4 Dead sowieso niet.zAo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:08:
[...]
[Voor 4% gewijzigd door PWM op 03-06-2009 10:19]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details