Toon posts:

De E3 2009 OverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:23
Het is wel een lange presentatie zeg. Niet van dat dat iets zegt.

Edit: wat komt er nu? Sindbad?

[Voor 47% gewijzigd door danielkraak op 02-06-2009 21:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schildje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:28
Tot nu toe erg tevreden over de toekomst van de ps3, pod nation racers, FF13 en uncharted 2 zijn eigenlijk allemaal must haves voor mij. nieuwe controls ziet er ook goed uit. Was wel verrasd met aankondiging van ff14, helaas niks gehoord over ff13 versus :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:51
danielkraak schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:51:
Het is wel een lange presentatie zeg. Niet van dat dat iets zegt.

Edit: wat komt er nu? Sindbad?
nee man, ico dinges

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:02

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Schildje schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:53:
Tot nu toe erg tevreden over de toekomst van de ps3, pod nation racers, FF13 en uncharted 2 zijn eigenlijk allemaal must haves voor mij. nieuwe controls ziet er ook goed uit. Was wel verrasd met aankondiging van ff14, helaas niks gehoord over ff13 versus :(
Heb ik iets gemist of bedoel je die motion dinges

GT5 :9

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:28

BM

Moderator Spielerij
nFo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:50:
[...]

Daar koop ik geen PS3 voor, maar goed.
Ik ook niet, maar maakt het niet minder leuk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:56
trico filmpje al gezien.

Nog geen god of war 3?

Naja, tot nu toe heb ik nog niet het idee dat ik echt een ps3 moet gaan halen, maar toch vind ik dat Sony zich aardig overeind heeft gehouden.

negativisme dat hoogtij viert komt vanwege onrealistische verwachtingen, velen gaan ervan uit dat elke gekke rumor wel uit moet komen op e3.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

GT5 :9~
last guardian zag er ook goed uit.
ico en collossus waren ook erg origineel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:49
Overigens, die Twitter van dist0rt, die aanwezig is bij Valve BCD, heeft tot nu toe alleen te melden dat L4D2 te spelen valt. Klik. Oh en wat een persconferentie van Sony. :> Eerst de PSP Go (niet mijn smaak), dan Gran Turismo for PSP, Metal Gear Solid: Peacewalker, Uncharted 2, MAG, AC2, die motion controller (qua techdemo beter dan de Wii, Natal heb ik nog niet gezien), The Last Guardian. En dan mis ik nog God of War III en PSN. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

GOW 3 :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• me_mrtn
Yes, WRC door Polyphony! :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nFo
ze hebben wat zitten mixen, denk het niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Waarom moeten ze steeds herhalen alleen mogelijk op de ps3 :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 11:11
Ik had toch stiekem hoop op een vernieuwde ps3 :S. Of in elk geval een prijsverlaging...

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-08-2020
Die motioncontrollers vond ik erg mooi gedaan. Maar wordt dat niet een beetje duur 2 controllers+EyeToy+Software?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• me_mrtn
nFo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:03:
[...]

ze hebben wat zitten mixen, denk het niet.
Ja, ik zag het later. Beetje misleidend, maar hopelijk wel een volledige rallyervaring. :P
sekeroglan schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:07:
Only possible is het nieuwe exclusive.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nFo
Je weet toch, PR praat.
Goed, Microsoft heeft het meeste laten zien.

+2 Microsoft
+1 Sony
- 1 Nintendo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Uhm ja, leuk filmpje van GT5, maar ik had toch minstens wel wat ingame footage verwacht, gemiste kans. Dit soort filmpjes gaan als sinds de aankondiging rond, en zeggen me niks eigenlijk.

Aardige persco wel, aantal leuke games. Motioncontroller, ik weet nog niet waar ik m'n geld op zou zetten, Sony of MS. Beide hebben wel hun voordelen denk ik. Die van MS zag er technisch indrukwekkender uit, voordeel bij Sony is dat je toch iets vast hebt (net als de Wii), wat volgens mij gewoon fijner gamed.

Jammer dat ze niet afsloten met een prijsverlaging en/of de aankondiging van de PS3-slim. Dat ze komen is wel duidelijk, alleen afwachten wanneer.

Ohja, beste persco:
+3 MS (ik sla de farce van de 1e 20 minuten gemakshalve over). Technisch indrukwekkend, en aantal goeie games.
+2 Sony. Aantal goeie games, lekker lopende presentatie, al kakte het in het midden wat in. Interesse is gewekt, maar even afwachten wat er verder op uitkomt.
-5 Nintendo. De aardige games op het einde maken de 1e 90% van de presentatie niet goed. Ik had gehoopt dat ze geleerd hadden na vorig jaar, maar helaas.

[Voor 25% gewijzigd door BM op 02-06-2009 22:11]

Xbox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Anoniem: 69767 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 11:02:
Nieuwe informatie m.b.t. de PS3 Slim: wordt volgens een "betrouwbare bron" zeer waarschijnlijk niet aangekondigd op de E3, maar komt wel direct na de zomer.

http://arstechnica.com/ga...maller-ps3-on-the-way.ars
Tot zover heeft de betrouwbare bron nog gelijk. Ook al niet aangekondigd op E3, kans bestaat nog heel goed na de zomer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 12:31
Door exclusive games overtuig je mensen met een Xbox etc

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
nFo schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:09:
[...]

Je weet toch, PR praat.

+2 Microsoft
+1 Sony
- 1 Nintendo
Mwah, ik vind Sony ook wel een op 2 gezet mag worden: ze hebben behoorlijk wat leuks laten zien. M'n Wii gaat binnenkort de deur uit: maar het wordt nu wel moeilijk kiezen :) Maar darn, PS3 heeft wel een heleboel polished games.

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-06-2009 22:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:56
[...]

Je weet toch, PR praat.

+2 Microsoft
+1 Sony
- 1 Nintendo
Mee eens, het had ook +2 Sony kunnen zijn als ze iets meer hadden weten te overtuigen qua hardware bv een slim ps3 of een prijsverlaging of meer dan de techdemo's van motion sensor. Games zit het wel goed, indrukwekkend zelfs!

Uiteindelijk gaat het daar toch om, maar de extra's maken het vaak wel aantrekkelijk om een console aanschaf te rechtvaardigen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

WRC (zag ook damage in de trailer), Nascar, Japans GT, Le Mans, Nordschleife. GT5 nu!!!
Zal helaas nog wel duren tot 2013 voordat dat ding eens uitkomt.

Ik vond het echt een goede show van Sony, maar ik ben bevooroordeeld. Goed gepresenteerd, toch nog de nodige verrassingen en behoorlijk veel gameplay. Motiongebeuren ziet er zeker goed uit icm de PS Eye. Heb ik dat ding ook niet voor niets :)
Natal van MS is lijkt geavanceerder, maar had duidelijk nog een vertraging. En dat voice zou missen, PS Eye heeft vanzichzelf al een geavanceerde microfoon erin zitten, dus die kunnen ze ook zo gebruiken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
hmmm al dat MS liet zien dat echt de moeite waard was de controllerless controller ;) , en alan wake. Sony knalt er voor mijn gevoel echt aan alle kanten overheen met de getoonde games. Nintendo was echt een aanfluiting.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-06 13:42

Snippertje

Light up your life

Ik zeg:

Games = Sony
Motion = MS
Stof = Wii

En ik heb ze alle drie dus ik mag het zeggen :P

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
[...]

Je weet toch, PR praat.

+2 Microsoft
+1 Sony
- 1 Nintendo
+10 Sony
+ 2 Ea
+ 1 Ubisoft Games
0 Microsoft
-1 Nintendo
-3 Avatar Speech waardoor ik in slaap viel

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 301607

jammer, geen facebook en twitter support op de ps3, sony stelt me diep *ahum* teleur. ook van trico, het is net geen geen hond a la fable 2. ;)

los van alles een machtige indrukwekkende conference, ben zelfs weer psyched voor het psp platform :)

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 301607 op 02-06-2009 22:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nFo
Flamen/trollen doe je maar ergens anders.
GOW3 was wel erg cool.

[Voor 75% gewijzigd door PromoX op 02-06-2009 22:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:44

Splinter Cell

AMD HD7850

Ik hoop dat Valve nog wat meer te melden heeft. Bijvoorbeeld over Half-Life 2: Episode 3. :) Vorig jaar hing er alleen maar wat artwork van EP3 aan de muur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
DinoPK schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:14: Sony knalt er voor mijn gevoel echt aan alle kanten overheen met de getoonde games.
Hannah Montana PSP!!! *O*

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:50
Vond MS toch zeker het sterkst. In alle gebieden waar ze zich met hun console willen begeven hebben ze iets nieuws laten zien.
Nintendo gooide erg veel met hun Mario troef. Maar motion plus hebben we een jaar geleden al gezien en met mn hartslag is niets mis.
Sony liet een verschrikkelijk slechte motion sensing demo zien (zowel een camera als een controller nodig om ook maar iets te kunnen en vervolgens zelf helemaal wild worden van de nauwkeurigheid terwijl die gelijk is aan de motion plus van nintendo die ze een jaar eerder al lieten zien) wel goede games (net als MS en nintendo, daar ligt het probleem bij geen van drieen) maar dat gemekker over die psp go was doodsaai, het ding kost weer lekker 250,- en de ps3 is niet goedkoper en/of kleiner geworden. Een teleurstelling imho.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
*weg*

[Voor 94% gewijzigd door PromoX op 02-06-2009 22:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Maverick schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:20:
wel goede games (net als MS en nintendo, daar ligt het probleem bij geen van drieen)
Hoe kun je de line-up van Nintendo nou even behoorlijk beoordelen als die je net van Sony hebt gezien :? Games als: Uncharted 2, MAG, FF XIII, FF IV ONLINE, nieuwe Metal Gear, God of War, Modnation Racers, The Last Guardian, GT5 etc.

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-06-2009 22:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 16:49
Xbox360: Crackdown 2, Alan Wake en Splinter cell zijn zijn wel mooie titels voor Microsoft. _/-\o_ En natuurlijk alle multimedia mogelijkheden. twitter facebook 1080p films flash.fm

Ps3: Gt5 kan je nog lang op wachten. Rockstar agent moeten ze volgens mij nog aan beginnen. En op het team ico project wachten we ook al zo lang. Uncharted 2 is ook geen nieuws meer. nog steeds geen videostore voor europa :(

PSP: heeft een hele goede line up voor de portable gamers onder ons. Het blijft jammer dat er op dit platform teveel illegaal gedownload word.

Mischien toch maar een XBOX360 naast mijn PS3 zetten die zijn zo duur ook niet meer :)
En die motion dinges daar mogen ze van mij mee ophouden wat een onzin zeg |:(

[Voor 25% gewijzigd door Kimo op 02-06-2009 22:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Sony en MS waren zeer aan elkaar gewaagd moet ik zeggen, beide met best wel indrukwekkende motion control waar Nintendo met zijn Wii Remote Plus nog wel een puntje aan kan zuigen kwa precisie.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Faust schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:16:
[...]

+10 Sony
+ 2 Ea
+ 1 Ubisoft Games
0 Microsoft
-1 Nintendo
-3 Avatar Speech waardoor ik in slaap viel
Ik kan me oprecht niet voorstellen dat je Sony zover boven Microsoft plaatst (EA, Ubi niet gezien). Dat je ze beter vind is je goed recht, maar MS en Sony hebben allebei toch een hele behoorlijke show neergezet? Of mis ik nu wat. Zou graag willen horen wat je nu bij Sony zoooooveel beter vond dan bij Microsoft. Dat je de games van MS niks vind, kan, maar dat verklaar imho dit gigantische verschil niet :)

Xbox

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Grappig om die Project Trico trailer in een opgepoetste versie nog eens te zien. Het beest zag er nu wel een stuk gedetailleerder uit. Prachtige setting, indrukwekkende sfeer en mooie, ontroerende muziek. Dit is nou een spel waar ik een PS3 voor naast mijn 360 zou willen neerzetten.

Uncharted 2 en God Of War 3 gameplay zag er ook werkelijk fantastisch uit. En je kunt zeggen wat je wilt maar dit grafische geweld heb ik op de 360 nog niet gezien hoor. En dat zeg ik als zeer tevreden 360 bezitter.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nFo
note the: ;)
Microsoft presentatie was toch de beste of ?? :?
Zal mij lekker boeiuh zijn, heb toch bijde consoles.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Ik vond die van Sony en Microsoft allebei sterk. Er hoeft imho geen duidelijke winnaar te zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maverick
Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:22:
[...]

Hoe kun je de line-up van Nintendo nou even behoorlijk beoordelen als die je net van Sony hebt gezien :? Games als: Uncharted 2, MAG, FF XIII, FF IV ONLINE, nieuwe Metal Gear, God of War, Modnation Racers, The Last Guardian, GT5 etc.
Omdat nintendo een ander publiek aanspreekt. 2 nieuwe mario games en een nieuwe metroid zijn echt dingen waar de nintendo fans op zaten te wachten. Dat jij nu meer van andere games houdt wil niet zeggen dat nintendo games "slecht" zijn. Hun line-up is zeer degelijk als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-04 23:45

RamO

The Alchemist of Happiness

Ze gingen wel heel snel over Agent heen zeg...

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:25

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

kazuka schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:24:
Grappig om die Project Trico trailer in een opgepoetste versie nog eens te zien. Het beest zag er nu wel een stuk gedetailleerder uit. Prachtige setting, indrukwekkende sfeer en mooie, ontroerende muziek. Dit is nou een spel waar ik een PS3 voor naast mijn 360 zou willen neerzetten.
I'm with you. Heb echt genoten van Shadow of the Collosus, echt gewoon uren met Agro (men paardje) rondgereden van nergens naar nergens genietend van het uitzicht. Heb er nog steeds mooie herinneringen aan. Als dit wederom zon pareltje blijkt te zijn heb ik een ps3 hier staan. Misschien al wel eerder als ze een prijsverlaging doorvoeren.

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-08-2020
Even weer over die motion controllers van Sony, dat zijn nog Engineering samples he ;) Ze zijn dus nog niet klaar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Faust
mijn hoogtepunten van de e3:

-sony keynote (alles, behalve MAG)
-facebook support O+
-metroid game
-twitter support O+
-"in het bos praten met een autistisch jongetje"
-4 player mario game
-hannah montana :9~
-spel waarbij je ballen wegtrapt concept
Dante's inferno
-spel waarbij je verf over ....eh... op een canvas gooit
-final fantasy 14
-8mbit.. eh "true hd" "1080" video on demand
-uncharted 2 was unbelievable
-alan wake
-halo 3 map pack :9~
-NFS shift zag prachtig uit
-halo 4?? anyway nieuwe halo
-spel waarbij je met zijn 2en een silhouet van een olifant maakt, ground breaking
-spel waarbij je kleren uitkiest voor een vriendin
-forza 3, het beste racespel ooit deze generatie, aldus MS
-exclusive beetles nummer :9

dieptepunten:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik begrijp de Facebook en Twitter opmerkingen niet zo goed, tenzij ze sarcastisch bedoeld zijn. Op de PS3 zit een browser. Dan heb je Twitter, facebook, plaxo, hyves, yammer, linkedin, schoolbank én seniorenweb.

Last Guardian is wel trending op Twitter en Modnation racers, de controller en uncharted worden ook veel genoemd. Metroid en SM Galaxy 2 blijven ook nog goed hangen van de Nintendo presentatie.

[Voor 31% gewijzigd door Shiver23 op 02-06-2009 22:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Faust
Shiver23 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:35:
Ik begrijp de Facebook en Twitter opmerkingen niet zo goed, tenzij ze sarcastisch bedoeld zijn. Op de PS3 zit een browser. Dan heb je Twitter, facebook, plaxo, hyves, yammer, linkedin, schoolbank én seniorenweb.
Facebook en twitter zijn DE social networking applicaties. De rest hoef je niet eens.
Plus de interface en integratie met de NXE is perfect, zo kan je ook screenshots maken, en direct uploaden.
Op de ps3 heb je een browser maar dat is slechts een onhandige aangelegenheid.
Zo crasht de hyves site die je aanhaalt bij mij, anderen niet geprobeerd.
edit: ook zouden je achievements live getwit worden. Hoe cool is dat?

MS laat zien dat ze niet perse games nodig hebben, en gewoon op sociaal gebied ook hun mannetje staan.
Idem voor video on demand.

[Voor 14% gewijzigd door Faust op 02-06-2009 22:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik dacht een Final Fantasy 7 game voor de psp te zien of lag dat aan mij? :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04 18:01
Faust schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:35:
mijn hoogtepunten van de e3:

lijst
Wow, waar is de Star Wars MMORPG? :|

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2021
De MS presentatie was toch even wat. Eindelijk HD films streamen in ons kikkerlandje :). Project Natal ziet er leuk uit. Eerst even kijken hoe dat verloopt voordat ik er meer over zeg. De games waren zeker ook leuk. Crackdown en Halo Reach zien er zeker leuk uit. MGS was voor mij een teleurstelling omdat ik een game van Mystwalker had verwacht :P.

Nintendo was voor mij dé verrassing met Golden Sun. Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik ben door de aankondiging van Golden Sun DS *O*. Kingdom Hearts was ook opvallend, maar voor de rest was het een best wel oninteressant.

Sony had voor mij het al moeilijk, dankzij Golden Sun. Ik hoopte op wat nieuwe (j)RPGs voor de PS3. FFXIV had me even, toen bleek het online te zijn... De games voor de rest waren zeker wel vermakelijk, maar alleen GT sprong er echt uit voor mij (PS3 versie). The Last Guardian ziet er leuk uit, maar ik krijg meer een film gevoel dan zin om het spel te spelen. Ik had meer informatie betreft de game verwacht.

Voor mij is Golden Sun MS de winnaar gevolgd door Sony en Nintendo als laatste :P.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:31
Zo wat een presentatie van Sony zeg. Ze hebben echt al m'n verwachtingen overtroffen. De games die op de PS3 uitkomen spreken me echt zóveel meer aan dan die van de 360, om over de Wii nog maar te zwijgen. Wat mij betreft heeft Sony dan ook de beste presentatie gegeven op de E3. Echt geweldig!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Faust schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:37:
[...]

Facebook en twitter zijn DE social networking applicaties. De rest hoef je niet eens.
Plus de interface en integratie met de NXE is perfect, zo kan je ook screenshots maken, en direct uploaden.
Op de ps3 heb je een browser maar dat is slechts een onhandige aangelegenheid.
Zo crasht de hyves site die je aanhaalt bij mij, anderen niet geprobeerd.
edit: ook zouden je achievements live getwit worden. Hoe cool is dat?

MS laat zien dat ze niet perse games nodig hebben, en gewoon op sociaal gebied ook hun mannetje staan.
Facebook zie ik dan een stuk meer in dan Twitter. Slim bedankt van MS dat ze zo het delen van foto's zelf niet in de gaten hoeven te houden. Dat mag FB doen.
Twitter zou ik zelf nooit gebruiken voor achievements, maar dat zal vooral aan je followers liggen. En Twitter is iets wat meer tussendoor gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Faust
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:40:
offtopic: Yes! Je bent er nog :P Ik was bang dat je weg was. We moeten als 'one nation under sony' oppassen met wat we zeggen in het MS koninkrijk. Maar het verzet leeft en je bent niet alleen. Ik zit hier naast aaron3 en we gaan die FF XIII in orde maken.

ontopic:
Sony moet nu toch echt met video on demand komen, anders verliezen ze die next gen oorlog..
En wat is het met internetradio?? De psp kan het al sinds firmware 2.7, sony wtf??

Acties:
  • 0Henk 'm!

haha, opslaghond we waren al bang :p

ja ffVII is een psone classic en er werd ook genod naar crisis core :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:40:
De PlayStation-versie komt inderdaad binnenkort uit voor de PSP/PS3.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Faust
Shiver23 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:42:
[...]

Facebook zie ik dan een stuk meer in dan Twitter. Slim bedankt van MS dat ze zo het delen van foto's zelf niet in de gaten hoeven te houden. Dat mag FB doen.
Twitter zou ik zelf nooit gebruiken voor achievements, maar dat zal vooral aan je followers liggen. En Twitter is iets wat meer tussendoor gaat.
Social networking lijkt voor ons erg klein, maar in Amerika is het groot.
Het is gewoon goed dat MS niet vergeet dat er meer is dan gaming. Sony lijkt dat een beetje vergeten te zijn met al die AAA titels..
Metal Gear Solid PSP: liever op ps3.
En MGS:Rising lijkt xbox only te worden.. Alhoewel? MS zou het van de daken schreeuwen denk ik als het zo was. Timed Exclusive? Wie weet het..

Acties:
  • 0Henk 'm!

wel een kleine nitpick... had graag trophy support cross platform gezien, past ook in de strategy van sony... komt wel in een nieuwe firmware ofzo. ga in oktober echt genieten van de witte go en gt portable :D NOT TO SAY THE LEAST OF FFVII *girly squeel*

btw, het lijkt er echt op dat gt5 nascar en wrc licenties heeft gekregen :D eindelijk weer rally'en a la gt 3!

[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 301607 op 02-06-2009 22:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Anoniem: 301607 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:43:
haha, opslaghond we waren al bang :p

ja ffVII is een psone classic en er werd ook genod naar crisis core :)
Ah mooi, wordt bijna de moeite waard een creditcard aan te schaffen voor mijn Playstation collectie, zal waarschijnlijk ook handig zijn voor FinalFantasy14! :9

offtopic: ik moet wel die quotes gebruiken want de pagina's vliegen je om de oren tijdens het typen van een post! :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:49:
[...]

Ah mooi, wordt bijna de moeite waard een creditcard aan te schaffen voor mijn Playstation collectie, zal waarschijnlijk ook handig zijn voor FinalFantasy14! :9

offtopic: ik moet wel die quotes gebruiken want de pagina's vliegen je om de oren tijdens het typen van een post! :+
ja of tegen die tijd eindelijk prepaid kaarten <_<

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12-2022
Oh Faust >:) :D

Sony +2
Microsoft +2
Nintendo -1

Presentatie van Natal van MS was 10x beter, potentie lijkt enorm maar ik kan me niet indenken dat het echt 100% goed gaat werken. Milo demonstratie was natuurlijk ontiegelijk nep, tenzij ze nieuwe baanbrekende ontwikkelingen op AI gebied hebben gedaan (turing test, etc); oftewel -> not.

Je hebt gewoon knoppen nodig voor een serieuze game ervaring. En je gaat me niet vertellen dat als je met z'n 4en op de bank zit en iedereen loopt door het scherm heen handenzwaaiend dat dat ding precies weet wanneer je op de knop wil drukken en wanneer niet. Erg skeptisch..

Motion controller van Sony zag er gewoon veel preciezer uit. Meest concrete verschil was nog wel het verven van Microsoft door het gooien van emmers verf (met wat slimme software kan je daar wat moois van maken) en het exact precies schrijven met die paarse Deceptacons dildo's van Sony.

Games Sony>Microsoft. Maar dat is meer omdat ik niet echt "respect" heb voor 3rd party spellen die alleen op Microsoft uitkomen (Splinter Cell, L4D2, etc. gelukkig is er de PC) Qua echte exclusives vond ik Microsoft zoals verwacht minder. Hun hebben simpelweg niet de studios die Sony heeft. Halo ODST kan me niet bekoren en een nieuwe Halo is niet echt hetgeen waar ik zelf op zit te wachten. Neem trouwens niet weg dat Splinter Cell er ziekelijk mooi uit zag. Oh, ik vergeet Alan Wake, dat vond ik wel erg sterk. Maar qua verhaal minder, schrijver+boek komt tot leven+licht dood zombies hmmm sounds familiar.

Exclusives van Sony zijn in mijn ogen gewoon sterker, gevarieerder, beter van kwaliteit. Al moeten we wel op aardig wat titels wachten. Alsnog vond ik Microsoft erg sterk, maar niet sterk genoeg om weer een 360 te kopen, ik had echt gehoopt dat ze XBL gratis zouden maken. Dat is 100x groter dan een exclusive in mijn ogen.

Nintendo ga ik niet over beginnen.

Tot dus ver mijn mini review, verkapte fanboyisme daar ik Sony prefereer op 't moment maar ik kan wel kritisch en nuchter naar dingen kijken (denk ik). En het blijft m'n persoonlijke mening (waar niemand toch om vraagt :))

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maverick
Faust schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:47:
[...]

Het is gewoon goed dat MS niet vergeet dat er meer is dan gaming. Sony lijkt dat een beetje vergeten te zijn met al die AAA titels..
En MGS:Rising lijkt xbox only te worden.. Alhoewel? MS zou het van de daken schreeuwen denk ik als het zo was. Timed Exclusive? Wie weet het..
MSG:Rising vind ik ook een beetje vreemd. Toen MS gister niet om de 3 zinnen exclusive zei dacht ik dat hij ook naar PS3 zou komen. Vandaag durfde Sony de naam niet eens uit te spreken en had het erover dat die psp game de "echte" nieuwe MGS zou worden. Dit doet me weer vermoeden dat ze Rising niet gaan krijgen.
Afwachten vrees ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Faust schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:47:
[...]

Haha eerst was het verhaal bij Sony dat ze teveel bezig waren met de randzaken en nu teveel met goede games? Doe mij persoonlijk het laatste maar. En je hoeft mij de omvang van sociale netwerken niet uit te leggen. Ik zie het alleen als een leuke extra en niet als iets groundbreaking.

MGS:Rising wordt PC, PS3, 360. Althans dat lees ik net in het PS3-topic.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Maverick schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:51:
[...]

MSG:Rising vind ik ook een beetje vreemd. Toen MS gister niet om de 3 zinnen exclusive zei dacht ik dat hij ook naar PS3 zou komen. Vandaag durfde Sony de naam niet eens uit te spreken en had het erover dat die psp game de "echte" nieuwe MGS zou worden. Dit doet me weer vermoeden dat ze Rising niet gaan krijgen.
Afwachten vrees ik.
de kotaku leak die peace walker heeft laten zien voor de conference laat echter ook rising voor de ps3 en pc zien... iemand trouwens meegekregen dat lost planet 2 niet meer exclusive is?

offtopic: haha, echt lot, wilde een dikke spiegel achter de bank ophangen, nu echter een tweede keer over nadenken ;)

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 301607 op 02-06-2009 22:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Faust
nudie schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:51:
Oh Faust >:) :D

spoiler:
die paarse Deceptacons dildo's van Sony
_/-\o_ Lawl!
Maar idd, het was erg precies, het is de wii motionplus, maar dan in perfectie.

Bedankt voor je mening hoor, forums gaan juist over meningen ;)

MS is wel advanced, maar er is geen enkel spelconcept in wat niet een (preciezere) ripoff van de eyetoy.
De sony demo? Met die boog? Vergeleken daarmee is de wii een grap.
Heartbeat sensor? Come on!! Nu met 5 nieuwe joga oefeningen.. Toch was die metroid echt goed. AAh e3 overload.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik vond de persco van Sony goed. Alleen spreken de games van Sony mij niet zo aan. Behalve Uncharted mis ik eigenlijk niks op de PS3 (ik heb een Xbox). Voor mij is MS dus winnaar van de grote drie (niet omdat ik een xbox heb). Verweg de meeste vette aankondigingen en verrassingen.

Ben wel erg benieuwd hoe het zal gaan met de motioncontrollers. Wie gaat er met de eer vandoor denken jullie en wanneer komen ze op de markt? Project Natal vs de PS3 motioncontroller.

Enne:

Poll: Beste E3 persconferentie van de
Microsoft
Nintendo
Sony
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik mis toch wel een beetje de oude E3 gezichten, Phil Harisson en Peter Moore. Je kon zeggen over hen wat je wilt, maar die konden wel beter en met meer overtuiging spreken dan die gasten van vandaag en gister :)

Bij EA viel Moore overigens weer tegen, het is dus maar net wat ze moeten vertellen en vanuit welke stal ze dat doen. Moore had iig stukken meer passie voor het MS stuk dan voor het EA stuk gisteren. Jammer dat Atari (daar zat Harisson toch?) geen keynote hebben.

[Voor 38% gewijzigd door PWM op 02-06-2009 23:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
monnick schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:11:
Poll: Beste E3 persconferentie van de
Microsoft
Nintendo
Sony
Tussenstand:
[afbeelding]
Mag hopen dat je 1x per GOT-account kunt voten.
Anders denk ik niet dat deze poll veel zin zal hebben ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Gelukkig gaat het allemaal om goed/beter/best. Deze E3 laat wel zien dat gaming enorm volwassen aan het worden is.

@PWM: ik vond Tretton anders erg goed spreken. Volgens mij ook zonder autocue, of althans niet opvallend.
@Faust hieronder: had je misschien een gewone bril op moeten zetten B) :>

Laatste aanvulling: Volgens Tretton komt MGS Rising ook naar de PS3. http://twitter.com/geoffkeighley/statuses/2008492885

[Voor 63% gewijzigd door Shiver23 op 02-06-2009 23:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Faust
Verweg de meeste ... verrassingen.
Welke verassing? Dat er geen nieuwe gears werd aangekondigd? :+
Maar ik kan niet stemmen, ik zit nu op de wifi van aaron3. Anyway. Het maakt niet uit hoeveel stemmen er komen. Ik weet wie de beste conference had, en dat weet iedereen die ze allemaal gezien heeft. 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Nog een polletje :)

Poll: Wie heeft de betere Motion Controll
Nintendo
Microsoft
Sony
Tussenstand:

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2021
Heeft Microsoft wel motion control? Het is meer motion detection, een flink stuk anders dan de PS3 en Wii, aangezien de controller helemaal weg is. Beetje six-axis en wii vergelijking lijkt mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
wanneer komen ze op de markt? Project Natal vs de PS3 motioncontroller.
Sony heeft voorjaar 2010 gezegd, dus nog maar ~9 maanden vanaf nu. Van Microsoft weet ik het niet, maar zal ook wel ergens rond de zomer van 2010 komen. Begin alvast maar met sparen, worden mooie en dus dure tijden tot de volgende E3 :)

[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-06-2009 23:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Op: http://e3insider.com/ staan overigens nog een boel leuke filmpjes.

Wie kent trouwens nog de E3 presentatie van 2006 :D

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IH2w2l1JTs4]

[Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-06-2009 23:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik heb eigenlijk maar 1 echte teleurstelling overgehouden aan deze E3, en dat is MAG. Vorig jaar met de CGI trailer en de 256 man in het vooruit zicht leek het op de mp game van de toekomst.

Nu met de Live footage trok het spel me echt op geen 1 enkele manier aan :? Van de week de hands-on sessie maar eens lezen en bekijken om te zien of ik er naast zit :)
Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:32:
Op: http://e3insider.com/ staan overigens nog een boel leuke filmpjes.

Wie kent trouwens nog de E3 presentatie van 2006 :D

[video]
Dat was wel een heel slechte presentatie, maar niet zo slecht als het nu lijkt met het knippen en plakken ;)

[Voor 30% gewijzigd door PWM op 02-06-2009 23:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skire
  • Laatst online: 22:31
Wie kent trouwens nog de epische E3 presentatie van Sony in 2009?

http://e3.gamespot.com/press-conference/sony-e3/

(sorry kon het niet laten :D microsoft conferentie staat al online, nintendo en sony "coming soon")

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Btw: FF XIV online komt vermoedelijk OOK naar de PC :p

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-06-2009 23:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Over 15 minuten schijnt er nieuwe info / een demo van Modern Warfare 2 te komen!!

Van FourTwoZero's twitter: "Keep watching G4 - going on in about 20 mins. View of the stage. #mw2 #e3 http://yfrog.com/1acd5j"

Dat is 7 minuten geleden gepost. Waar kunnen we dat live kijken???? :P

EDIT: En nog iets! Gerucht: Binnen het uur een aankondiging van Valve :o

[Voor 12% gewijzigd door monnick op 02-06-2009 23:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb de sony conferentie enkel via twitter feeds kunnen volgen op mijn telefoon aangezien ik niet thuis was. Vooral teleurstellingen hier:
Final Fantasy 14...echt :?. Dat terwijl de echte rpg fans al JAREN zitten te wachten op een nieuw kingdom hearts deel. Square Enix heeft beloofd dat ze zich na FF13 volop gingen focussen op de KH reeks, voel me nu wel wat bedrogen dat ze nu voor het populisme en easy cash gaan :(.
Er waren 2 verassingen beloofd voor de fans van "our two biggest series" van Square-Enix. Final Fantasy en.....:?. Wat was nu de andere? Het moest wel DQ of KH zijn, maar zelfs geen andere kandidaat gezien.

Final Fantasy 7: Yay, een van mijn voorspellingen :). Ook speelbaar op ps3 of enkel via psp? Ik wil me wel nog eens aan een nieuw avontuur wagen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
@boeboe: beter ga je morgen gewoon naar de Square-Enix presentatie kijken. Je kan moeilijk verwachten dat ze alle games al weggeven voor andermans-presentaties (sony/ms/nin).

Noteer alvast morgen:

Square-Enix Press Conference (11:00 AM PST)
Konami Press Conference (3:00 PM PST)

Hopelijk laten ze dan nog wat meer zien van FF XIV online en hun andere games.

[Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-06-2009 23:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:27

painkill

Pain(k)(ill)

monnick schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:49:
Over 15 minuten schijnt er nieuwe info / een demo van Modern Warfare 2 te komen!!

Van FourTwoZero's twitter: "Keep watching G4 - going on in about 20 mins. View of the stage. #mw2 #e3 http://yfrog.com/1acd5j"

Dat is 7 minuten geleden gepost. Waar kunnen we dat live kijken???? :P

EDIT: En nog iets! Gerucht: Binnen het uur een aankondiging van Valve :o
Ik volg je echt niet hoor, graag wat duidelijker ;)

Mijn SNES verzameling!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:53
ScrooLoose schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:23:
Sony en MS waren zeer aan elkaar gewaagd moet ik zeggen, beide met best wel indrukwekkende motion control waar Nintendo met zijn Wii Remote Plus nog wel een puntje aan kan zuigen kwa precisie.
Sorry dat ik hier nog op moet inhalen, maar de demo van Microsoft was verre van precies, het is een leuke feature, maar het blijft vreselijk beperkt omdat er geen input mogelijk is met deze techniek enkel voice en gesture en we weten allemaal hoe goed die techniek werkt.....
En dan Sony, komt met een dildo aanzetten (het internet staat al vol met deze benaming no offense) die compleet geen haar preciezer is als wii motion+ als ik de demo's vergelijk.
Conclusie, geen van beide gaat in hun huidige vorm op hun huidige console ooit heel succesvol worden. Dat is ook niet onlogisch, want beide moeten apart aangeschaft gaan worden en er moet echt serieuze software voor komen. Ze hebben nu zelf een gimmick ipv een feature zoals nintendo.

• Niet online
sjekneck schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 00:02:
Dat is ook niet onlogisch, want beide moeten apart aangeschaft gaan worden en er moet echt serieuze software voor komen. Ze hebben nu zelf een gimmick ipv een feature zoals nintendo.
Niet helemaal waar. Het klopt dat je voor Microsoft en Sony het erbij moet kopen. Voor Nintendo zullen consolegamers er echter ook iets bij moeten kopen: de WiiMote Plus. Dus de strijd voor de WiiMote Plus, Natal of PS3-Mote blijft hetzelfde: bestaande bezitters zullen moeten worden overgehaald de ' add-on ' te kopen dit geldt ook voor de Wii en het is voor alle drie afwachten voor games die van de nieuwe technieken op een leuke manier gebruik gaan maken.

Als jij een Xbox360/PS3 hebt staan en een Wii: is het nog maar de vraag of je automatisch de Wii Moteplus er bijkoopt, of dat je liever eens die Natal wilt, of de PS3 Mote.

Het enige dat Wii duidelijk een groot voordeel mee heeft is dat hun (verbeterde) product (veel) eerder op de markt is.

[Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 03-06-2009 00:14]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Idd, daardoor hebben MS en Sony nu wel een voorsprong.
De Wii-mote bleek te onnauwkeurig vandaar de update, nu is het de taak aan SM en Sony om hun concept goed werkend te lanceren.
Sony zal dat wel slim aanpakken en ik mag hopen voor MS dat ze onderhand wel iets geleerd hebben met (té) snelle lanceringen. ;)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Geen van beide gaan dan ook als hoofdcontroller gebruikt worden (gelukkig), maar voor specifieke apps kan het leuk zijn, toch?
Noteer alvast morgen:

Square-Enix Press Conference (11:00 AM PST)
Konami Press Conference (3:00 PM PST)
Omgerekend: 20 uur en middernacht dus, we zijn alsnog benieuwd :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:53
Anoniem: 69767 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 00:07:
[...]

Niet helemaal waar. Het klopt dat je voor Microsoft en Sony het erbij moet kopen. Voor Nintendo zullen consolegamers er echter ook iets bij moeten kopen: de WiiMote Plus. Dus de strijd voor de WiiMote Plus, Natal of PS3-Mote blijft hetzelfde: bestaande bezitters zullen moeten worden overgehaald de ' add-on ' te kopen dit geldt ook voor de Wii en het is voor alle drie afwachten voor games die van de nieuwe technieken op een leuke manier gebruik gaan maken.

Als jij een Xbox360/PS3 hebt staan en een Wii: is het nog maar de vraag of je automatisch de Wii Moteplus er bijkoopt, of dat je liever eens die Natal wilt, of de PS3 Mote.

Het enige dat Wii duidelijk een groot voordeel mee heeft is dat hun (verbeterde) product (veel) eerder op de markt is.
Dan hou over proof of concept, een achterban dus en een berg software. Een vette voorsprong voor Nintendo dus op alle vlakken inclusief release date en nieuwe software. Ik denk dat motion cotrol op De PS en Xbox pas aan gaat slaan op hun volgende generatie. Alles ervoor is puur testcase en naam vestigen.

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Hoogtepunt van E3: Nieuwe Metroid.
Maakte me helemaal gelukkig O+

Verder waren er nog wel wat andere leuke dingen, maar dit is me echt bijgebleven, enige waar ik van uit mn stoel sprong :p
Hopelijk verneukt Team Ninja de game niet.

It's always DNS...

• BM

BM

Moderator Spielerij
Faust schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:19:
[...]
Ik weet wie de beste conference had, en dat weet iedereen die ze allemaal gezien heeft. 8)
Nee, dat weet niet iedereen, want iedereen is vrij om zijn eigen keuze daarin te maken. Helaas lijk je dat niet helemaal door te hebben.

Xbox

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:57

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

sjekneck schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 00:33:
[...]

Dan hou over proof of concept, een achterban dus en een berg software. Een vette voorsprong voor Nintendo dus op alle vlakken inclusief release date en nieuwe software. Ik denk dat motion cotrol op De PS en Xbox pas aan gaat slaan op hun volgende generatie. Alles ervoor is puur testcase en naam vestigen.
Nou de PS 3 met zijn SIX Axis heeft ook al iets, hoe geniaal is Kung Fu Ragdoll en daar de controlls van. Geniaal! Ziet er leuk uit als iemand aan het gamen is!

Anoniem: 247730

Aight! schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:20:
[...]

Nou de PS 3 met zijn SIX Axis heeft ook al iets, hoe geniaal is Kung Fu Ragdoll en daar de controlls van. Geniaal! Ziet er leuk uit als iemand aan het gamen is!
Nou Ragdoll Kungfu vond ik anders wat tegenvallen, ik kijk vooral uit naar AC 2 en de nieuwe Mario's, en @boeboe Square Enix heeft toch een KH op de Wii aangekondigd?

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:10

ijskonijn

Now MOVE!

Faust schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:19:
[...]

Ik weet wie de beste conference had, en dat weet iedereen die ze allemaal gezien heeft. 8)
Oh ja? ik weet het echt niet hoor... :?
Ik weet wel wie de minste had, daar is wel iedereen het zo ongeveer over eens zo te zien hier :P

Leuk en aardig van die motion technieken, maar ik word er niet echt warm of koud van, leuke gimmicks, meer niet, doe mij maar fijn een controller, lekker onderuit gezakt in de luie stoel :+

[Voor 26% gewijzigd door ijskonijn op 03-06-2009 08:42]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:27

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Aight! schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:20:
[...]

Niet geniaal, verre van zelfs. Het is compleet gevoelloos,omdat je geen feedback hebt op wat je doet.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | Samsung 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Anoniem: 69767 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:48:
Btw: FF XIV online komt vermoedelijk OOK naar de PC :p
Het staat op de website bij Information.

Product details:

Title: final fantasy XIV
Platforms: Playstation 3 , Windows

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:37
Qua games lijkt Sony me de duidelijke winnaar. Microsoft heeft wel een aantal timed exclusives kunnen kopen, maar uiteindelijk komen die toch ook nog uit voor de PS3. Daar bovenop komen nog alle echte exclusives zelf.

Welke motion detection het beste gaat werken, kan me niet echt schelen. Ik heb een Wii gehad, en dat is wel leuk voor een tijdje, maar na een half uurtje wil je wel terug "normaal" kunnen spelen.

Anoniem: 298255

Ik denk inderdaad dat sony de beste show heeft gehad, die "nieuwe motion sensing lucifers" zijn toch denk ik stukken beter dan wat de rest heeft laten zien vind dat van xbox meer een veredelde eye toy thingie...

Maar uhmmm Kratos in de nieuwe Soul Calibur w00t w00t kopen kopen kopen

• Anoniem: 279033
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Boeboe schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 00:14:
Geen van beide gaan dan ook als hoofdcontroller gebruikt worden (gelukkig), maar voor specifieke apps kan het leuk zijn, toch?

[...]

Omgerekend: 20 uur en middernacht dus, we zijn alsnog benieuwd :)
Dus woensdagavond 20.00 en 00.00?

• PWM
  • Niet online
crazyx schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 08:59:
Qua games lijkt Sony me de duidelijke winnaar. Microsoft heeft wel een aantal timed exclusives kunnen kopen, maar uiteindelijk komen die toch ook nog uit voor de PS3. Daar bovenop komen nog alle echte exclusives zelf.
Zoals Alan Wake, Halo Reach, Forza 3, Crackdown 2, etc. etc.?

• monnick
  • Niet online
Left 4 Dead 2 en MGS Rising niet te vergeten ;)

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 18:49

zAo

GPLv2 Fanboy

monnick schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:06:
Left 4 Dead 2 en MGS Rising niet te vergeten ;)
Heeft weinig met MS te maken toch? Beide games zijn ook gewoon voor Sony z'n bak.

• _FrostBite_
  • Laatst online: 18-05 13:05
Ik hoop dat er nu toch eindelijk wat meer info komt over grand tourismo 5. Ik ben het wachten een beetje zat aan het worden. Het zou eerst een release samen met de PS3 worden. en nu de PS3 alweer meer dan een jaar uit is mag de release date nu ook wel eens vast gesteld worden. Ik durf te wedden dat er veel meer mensen zijn die erop wachten. Als hij uit is ga ik hem samen met een PS3 kopen. Nadat ik een aantal revieuws heb gelezen want hij mag wel heel goed zijn om de mensen het wachten waard te maken..

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:19
zAo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:08:
[...]

Heeft weinig met MS te maken toch? Beide games zijn ook gewoon voor Sony z'n bak.
Volgens mij was L4D2 gewoon exlusive op de xbox & PC...
Coming exclusively to Xbox 360 and PC, L4D2 promises to set a new benchmark for co-operative action games and become one of 2009's marquee titles
van de Steampowered News site

• PWM
  • Niet online
zAo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:08:
[...]

Rising lijkt me wel, Left 4 Dead sowieso niet.

Hier kan je van alle platforms demo's en interviews zien: http://e3.gamespot.com/e3-live-schedule/?tag=topslot;thumb;1

Ga eens even MAG bekijken straks :)

[Voor 4% gewijzigd door PWM op 03-06-2009 10:19]

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-04 07:00

DarthDavy

Excellent!

Uitkomen voor Xbox360 en PC lijkt me weinig exclusief aan eerlijk gezegd, want hij komt namelijk voor 2 platformen uit.

Na ja, woordje exclusive klinkt zo goed natuurlijk en ik heb de indruk dat MS het heel graag ge-/misbruikt.

Enkel Forza 3, Crackdown 2 en Halo ODST zijn de enigste echte exlusives die de Xbox360 heeft voor dit jaar.

Alan Wake, Splinter Cell Conviction en Left For Dead 2 komen ook allemaal uit voor PC.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Let op:
Beperk de slowchat. Als je wil chatten dan kun je terecht in #E3 @ irc.tweakers.net.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee