Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Sagat schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:43:
Zo herkenbaar....ik hou ook van metal, maar toch had ik geen vertrouwen in deze game (mede omdat ik Jack Black in zijn niet Tenacious D gebeuren vaak niet zo grappig vind).
Toch mede door de hype hier de demo gechecked. En ja, combat lijkt (eerste indruk uiteraard) beperkt, maar ik werd gewoon ontzettend blij van de game. Het totale speelplezier is gewoon hoger dan de som van de onderdelen.

Ik ga zeker nog reviews (en player ervaringen) in de gaten houden.
En omdat ik eigenlijk alleen maar games full price/non budget koop waarvan ik 100% zeker ben dat ik ze zeer veel ga spelen (recentelijk sf4....kan me de laatste game daarvoor niet herinneren) wil ik er op dit moment ook geen full price voor betalen. Maar misschien wel een gamehubs full price als zowel reviews en player ervaringen positief zijn.
Tja, de promotie leunt -begrijpelijk- nogal op de roem van Jack Black, maar toch zie ik het niet echt als een jack black vehikel. Ik koop het omdat het een Tim Schafer game is en omdat de setting me aanspreekt. Jack Black vind ik soms leuk, vaak irritant.

Maar het is een game over een over the top roady en metal liefhebber, en vanuit dat standpunt gezien is Jack wel een goeie keuze. Je noemt zijn niet tenacious D rollen, maar dit staat juist erg dicht bij Jabbles :P JB zijn beste rollen zijn nu eenmaal muziek gerelateerd (High Fidelity, Tenacious D, School of Rock) en die manische muziekliefhebberij vind ik wel bij dit karakter passen.

Ergo, mij lijkt Jack wel een leuke toevoeging, maar het maakt voor mij niet de game.

Overigens, zijn er al leuke pre-order aanbiedingen ergens? O-)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

gamehubs.com voor 38 euro.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mja, ik snap de hype niet echt. Als amateur metal-gitarist keek ik erg uit naar deze game en de sfeer etc. is erg herkenbaar en voelt als een perfect passende handschoen (ookal omdat ik zo oud ben dat het platenhoes staren etc. me bekend voorkomt ;)). Het probleem echter is dat dat niet het enige is dat een _game_ nodig heeft om goed te zijn. Het is nl. niet een film, maar een game, je moet iets doen, als player. En daar schort het aan hier.

De gameplay vond ik (afgaand op de demo, maar what else is there) echt heel saai en bovenal erg chaotisch. Noem me een domme ezel, maar toen mij gevraagd werd de poort te openen heb ik echt lopen zoeken hoe en wat maar kon de oplossing niet vinden, en dat terwijl je niet kunt springen dus het was echt TE voor de hand liggend, maar ik zag het niet, en heb toch echt heel veel games uitgespeeld al in mn leven.

Anyway, dat was dan nog tot daar aan toe en wellicht te wijten aan het feit dat ik de hint niet goed gelezen had bij de scene ervoor, wat wel erbarmelijk is is de besturing van de auto, zeker bij die 'boss fight'. Camera werkt al niet mee, maar die auto gaat alle kanten op, althans wanneer ik hem probeer te besturen. Erger nog dan in Alone in the dark.

Grafisch, sorry, erbarmelijk. Ik kan er niet bij dat men dit heeft goedgekeurd. Het kan wel zijn dat het 'cartoony' is maar het komt echt op me over alsof ik naar een PS2 game zit te kijken. Met zulke brakke gfx mag je wel 60fps verwachten, maar dat kreeg men niet voor elkaar bij EA. Tja.

Het is net als bij een Tim Burton film: zn fans komen al klaar wanneer ze de filmaffiche zien en raken niet uitgeluld over het werk zelf, maar als je er zonder roze bril op naar kijkt zijn de films vaak niet zo best als de fans willen doen geloven. Ik vrees voor Brutal legend dat de game op handen zal worden gedragen door de Tim Shafer fans en er geen kwaad / slecht woord aan gewijd zal worden, echter wanneer je er zonder roze bril naar kijkt blijft er toch minder over dan wat men je wil doen geloven. Althans, daar lijkt het op, gezien de kwaliteit van de demo. Niet aankomen met 'het is maar de tutorial', bij EA hebben ze de keuze gemaakt dit als advertorial te releasen, en dan is dat waar ze op worden afgerekend. Batman: AA's demo was iig dermate goed dat je meer wilde, je wilde verder gamen. Bij BL heb ik dat totaal niet, ondanks de metal-sfeer (het geluid is overigens, qua mixing en sterkte ook niet best).

Maar goed, anderen hebben wellicht een andere mening ;)

Wat zwaar gaat worden voor BL is de concurrentie van goede games. Ik zag boeboe Uncharted 2 afserveren als een random shooter, tja, ik kan het ook niet helpen dat je spijt hebt dat je je ps3 verkocht hebt, boeboe ;). Anyway, BL moet de concurrentie aan met die games en dat wordt zwaar. Het interessante daarbij is dat er 0.0 reviews zijn voor BL op dit moment. Zelfs niet 1 uit een magazine die toch vaak eerder zijn met reviews dan on-line media. Dat is OF een teken dat de game erg slecht is OF dat de reviewers het gewoon geen ruk interesseert. Beide zijn niet goed voor de aanloop naar de game's releasedate: de lame, niet-grappige filmpjes met jack-black die EA nu released zijn wellicht bedoeld om de hype op te krikken, maar IMHO halen ze juist de aandacht weg bij wat werkelijk telt: hoe is BL als 'game'? Is het leuke er na een uur wel af of vermaak je je er 20 uur mee?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat zwaar gaat worden voor BL is de concurrentie van goede games. Ik zag boeboe Uncharted 2 afserveren als een random shooter, tja, ik kan het ook niet helpen dat je spijt hebt dat je je ps3 verkocht hebt, boeboe . Anyway, BL moet de concurrentie aan met die games en dat wordt zwaar.
Waarom die persoonlijke aanval?
- Ik heb tevens Gears of War en Halo een paar posts later ook onder "random shooters" geklasseerd, maar daar heb je weer heel selectief overgelezen. Ik speel nu eenmaal geen shooters.
- Ik heb nog steeds mijn ps3 hier staan hoor :?

Eerlijk, waarom de persoonlijke uitval, wat heb ik ooit de ps3 aangedaan :?

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 09-10-2009 16:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Hoewel de demo er inderdaad grafisch niet geweldig uit zag ben ik toch wel heel benieuwd naar het hele spel. De multiplayer modus schijnt ook heel leuk te zijn bovendien zag je in het korte filmpje als je de demo uitgespeeld had heel wat andere vijanden.
Ik ben trouwens wel gewend om met x in plaats van met a te slaan in spellen (xbox360) dus nu heb ik een paar keer een heel groepje vijanden geroosterd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Tsjah, ebborazor, idem op de PS3: normale games gebruiken vierkantje om te slaan en X om te springen. In BL is het dus met X slaan en vierkantje om vijanden te electrocuteren met de gitaar. Soit, dat went wel, dat is het probleem niet.

En voor de rest ga ik 100% akkoord Efbe. Gisteren nog maar eens de demo doorgespeeld, maar nee, dit spel heeft het niet.

[ Voor 12% gewijzigd door DarthDavy op 09-10-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat er iemand hier is die z'n mening zo goed onder woorden kan brengen, maar ik ben bang dat ik je toch echt een domme ezel moet noemen :+
Qua graphics ben ik het met je eens dat ze niet geweldig zijn, maar wat mij betreft hoeft dat ook niet. Zolang de graphics functioneel zijn en sfeer brengen in de game ben ik blij.
Gameplay vindt ik veel belangrijker dat dat vindt ik juist een sterk punt van deze game, samen met de humor en alle metal legendes.
Kritiek mag je van mij best hebben trouwens, is alleen maar goed (zolang het opbouwend is).
Ik denk trouwens niet dat Brütal Legend concurrentie heeft van andere 'goede' games, wel een kleine doelgroep ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er staat Tim Schäfer op de doos. Vooral dat laatste is voor mij genoeg om 60 euro uit te geven. Misschien stom om daar blind op te vertrouwen maar sommige game-designers support ik gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:58

Sagat

Is pappa x2!

Ik vind wel dat EfBe een paar goede punten heeft:
Als de gameplay nog veel breder is dan de demo dan is dit idd gewoon niet handig
En geen reviews is vaak een slecht voorteken.

Het voordeel voor mij is dat is gewend ben te wachten op budget prijs verlangingen dus ik ga het wel zien.
En nogmaals, na het spelen van de demo had ik wel een positief gevoel.
Maar als ik een pre-order had zou ik toch wel wat twijfels hebben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik vond de demo echt grappig en leuk om te doen. Grafisch vond ik de cutscenes in elk geval top, het gameplay gedeelte is gewoon aardig. Niet super, niet slecht. No way dat een PS2 dit zo scherp en vloeiend op het beeld krijgt.

Ik ben juist blij dat er een weer eens wat afwisseling is tussen al het shooter geweld. De doelgroep is inderdaad een stuk kleiner, het Metal thema moet je wellicht wat meer aanstaan. Ben zelf niet echt een Metal fan maar goede rockmuziek ben ik dol op. Ik moest af en toe denken aan de PS1 game Johhny Bazookatone (wie kent hem nog?) :)

De besturing van die hotrod vond ik weer juist best aardig. Ik heb het slechter gezien. Het openen van die gate had ik eigenlijk wel redelijk snel door.

Kijk uit naar deze game. Het is geen must-have voor me maar wel een game die ik zeker een keer zal halen over een aantal weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Helaas geen xbox release :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-10 17:15
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:47:
Er staat Tim Schäfer op de doos. Vooral dat laatste is voor mij genoeg om 60 euro uit te geven. Misschien stom om daar blind op te vertrouwen maar sommige game-designers support ik gewoon.
Damn right. Ondanks de gebreken zal ik het ook onmiddellijk aanschaffen. Shure, de graphics zijn niet top notch, kan het geluid beter en is de controle soms 'meh' (de production values zijn ook veel lager dan de andere toppers die uit gaan komen). Maar je krijgt er een volledig uitgewerkte en unieke/orginele wereld voor terug.

Van Tim Shäfer heb ik enkel Psychonauts gespeeld. Ik heb dit aangeschaft op basis van één trailer die ik gezien heb. En tot op heden nog geen seconde spijt van gehad. Meer nog, het is een van de weinige PS2 games (mss de enige) waar ik een tweede keer aan begonnen ben.
Alles wat ik wil zeggen hierover heeft Yathzee gezegd in zijn review van vorig jaar. Wie dit spel gespeeld heeft, zal dit enkel beamen volgens mij.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Gamespot heeft een video/interview die ruim een uur duurt.

vééééél spoilers!!!!

http://www.gamespot.com/s...0091009&tag=topslot;img;1

erg tof, net gekeken.

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 11-10-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:56
ik heb nu zo een uurtje erop zitten (xbox versie) moet zeggen dat de graphics me eigenlijk helemaal niet tegenvallen.
geluid is beter dan in de demo. voor metal fans is het eigenlijk verplichte kost (ook voor tim shafer fans ;) ) heel veel leuke referenties naar de metal scene.

het intro filmpje voor het start menu is erg leuk gedaan (wat minder leuk voor de jack black haters).

tot nu toe een heel erg leuk spel en toch anders dan ik had verwacht, ik had er weinig over gelezen en wist dus ook niet dat je "headbangers" verzamelde om samen met jou te vechten. wat je dus ook in de Multiplayer mode moet tegen andere moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wut? Waar is hij al te koop? Balen dat morgen de winkels dichtzijn :(

(en wtf, waar blijven de reviews dan?)

[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 11-10-2009 02:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Spel is pas vanaf donderdag in NL te koop (dinsdag US)

Xbox versie is al te downloaden :X

[ Voor 43% gewijzigd door Ike. op 11-10-2009 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Ike. schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 10:26:
Spel is pas vanaf donderdag in NL te koop (dinsdag US)

Xbox versie is al te downloaden :X
Te downloaden als in illegaal of als on demand?

Hmm laat maar een retorische vraag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Het feit dat zelfs reviewers het nog niet hebben (of in ieder geval nog niet mogen publiceren) mag je ervan uitgaan dat dit een "speciale" versie is die door MS zelf "gelekt" is (zoals in het verleden al gebeurd is). Zelfs als dat niet het geval is zal je xbox live activiteit ongetwijfeld opvallen. Ik ga er niet teveel woorden meer aan vuilmaken, maar het zet een glimlach op mijn gezicht om te weten wie bij de whiners gaat zijn bij de volgende banronde van microsoft.

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 11-10-2009 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 12:56
Boeboe schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:53:
Het feit dat zelfs reviewers het nog niet hebben (of in ieder geval nog niet mogen publiceren) mag je ervan uitgaan dat dit een "speciale" versie is die door MS zelf "gelekt" is (zoals in het verleden al gebeurd is). Zelfs als dat niet het geval is zal je xbox live activiteit ongetwijfeld opvallen. Ik ga er niet teveel woorden meer aan vuilmaken, maar het zet een glimlach op mijn gezicht om te weten wie bij de whiners gaat zijn bij de volgende banronde van microsoft.
reviewers hebben het lijkt me allang als de winkel versie 13 oktober al uit komt.... zullen er alleen nog niet over mogen schrijven ;) denk ook niet dat microsoft een speciale versie uitbrengt als 3 dagen later de officiële uit is.... meestal doen ze dat weken van te voren ;)

ik zal niet bij de whiners zitten, daarvoor weet ik te goed waarmee ik bezig ben en wat er evt. zou kunnen gebeuren. daarnaast heb ik ook nog een unmodded xbox dus risico loop ik niet echt ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Donnie Darko op 11-10-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
waarom zou een publisher nou publicatie van reviews tegenhouden? Je wilt toch al weken van tevoren dat gamers weten dat je game 9+ scoort? Dat praat rond, mensen gaan elkaar de game aanprijzen want hij scoort erg hoog. Nu weet niemand de review scores, ja bij het uitkomen 'wellicht', maar de logica ontgaat me. Op 1 uitzondering na: als de reviews 7-tjes zijn (op de bekende cheerleaders na dan) dan levert het juist nadeel op.

Iets zegt me dat EA niet zoveel vertrouwen had in review scores. dat daargelaten, waarom je je als journalist slaafs aan een embargo houdt begrijp ik ook niet. Immers: dat zegt dan weer genoeg over je integriteit: wel een reviewcijfer achterhouden want de publisher wil het niet, maar dan wel eerlijk een 6 geven ipv een 9? kom nou.

[ Voor 12% gewijzigd door EfBe op 11-10-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Waarom je je aan een embargo zou houden? Misschien omdat je volgende keer ook een review exemplaar wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
DarkX schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 16:37:
Waarom je je aan een embargo zou houden? Misschien omdat je volgende keer ook een review exemplaar wil?
heh, ja publishers gaan geen review explemplaar naar sites als IGN, gamespot etc. sturen.... maar goed, we wachten maar af. Ik heb toch geen tijd voor BL, eerst Uncharted en Demon souls uitspelen, en dan is het onderhand kerst volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-10 12:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Volgens mij is 't spel al verkocht bij bepaalde ketens in de VS, daar zal de gelekte ook wel vandaan komen.

Mijne staat iig in de pre-order te wachten op donderdag :9

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ik zit er echt aan te denken om voor een aantal games een ps3 te kopen waaronder deze :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

Net even gegoogled en ziehier (een van) de eerste review(s):

http://xbox360.ign.com/articles/103/1033952p1.html

*edit* en een tweede

http://xbox360.ign.com/articles/103/1030770p1.html

[ Voor 25% gewijzigd door Zamalan op 12-10-2009 12:28 ]

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
valt me niet tegen, die 9.0 score bij IGN, maar gezien de videoreview is de game eigenlijk anders dan de demo je doet geloven. Ook het woord 'repetitive' klinkt niet positief (met AC1 en GTA4 nog in het achterhoofd). Maar goed, dat moet iedereen maar voor zich uitmaken. Ik verschuif um wel naar het lijstje 'later wellicht ' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

offtopic:
dat je op voorrand al beslist hebt om het spel slecht te vinden was wel al duidelijk, maar je hoeft het niet steeds te herhalen hoor :p

Dat zijn enorm goede reviews moet ik zeggen. Geen verrassingen daar, we wisten dat het spel ook RTS elementen ging bevatten. Als ik de review goed interpreteer zal er ook weer massas te verzamelen zijn, in Psychonauts was je ook wel een tijdje zoet met de extras :)

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 12-10-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan

Zamalan

Whine Connaisseur

Na het lezen van de review zit ik ook even te denken of ik hem full price koop of tweedehands. Vooral het feit dat het kort is valt me tegen.

En er komen zoveel goeie games uit :(

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Reviews aan de TS toegevoegd. Ik ben niet zo'n internetreviewlezer dus welke sites moet ik ook in de gaten houden?

Gamespot filmpje laat ik weg, teveel spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
net de demo gespeeld. Deze wordt een knaller denk ik hoor ... lekkere humor, nice move, brutaal, en zoals iemand al zei : "hier word ik vrolijk van"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Brutal Legend isn't quite perfect and there is room for improvement (it's a little short, side quests are repetitive...)
En dan toch nog een 9 geven. IGN is toch niet altijd te vertrouwen.

Momenteel op metacritic een 8.9. Toch maar nog wat meer reviews afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mwah. Isn't quite perfect -> 9 klopt aardig imo.

Maarja, ik zie 't komende donderdag wel.

[ Voor 31% gewijzigd door Willybubba op 13-10-2009 12:25 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

DarthDavy schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:18:
[...]

En dan toch nog een 9 geven. IGN is toch niet altijd te vertrouwen.

Momenteel op metacritic een 8.9. Toch maar nog wat meer reviews afwachten.
9 wil toch zeggen erg goed maar niet perfect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan

Zamalan

Whine Connaisseur

Actiontrip review:
http://www.actiontrip.com...0/brutallegend.phtml?3901
HIGHS
Art style straight out of a Frank Frezetta painting, great voice acting, expressive facial animations, good humor though out most of the game;

LOWS
Can be short if you stick to the main story only, grunts can be confusing if battling the same faction in the strategic missions, vehicle controls take some practice for people who are used to a keyboard and mouse.
DarkX schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:30:
[...]
9 wil toch zeggen erg goed maar niet perfect?
Wanneer heb jij ooit eens een review gezien waar minder dan 6 werd gegeven? Negeer gewoon het nummer en lees wat er geschreven staat. Iets wat de reviewer een punt voor zou aftrekken kan iemand anders dan weer gamebreaking vinden, en nog iemand anders had het nog niet eens opgemerkt. Die scores zijn zo subjectief als ze groot zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Zamalan op 13-10-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Zamalan schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:35:
Actiontrip review:
http://www.actiontrip.com...0/brutallegend.phtml?3901

Wanneer heb jij ooit eens een review gezien waar minder dan 6 werd gegeven? Negeer gewoon het nummer en lees wat er geschreven staat. Iets wat de reviewer een punt voor zou aftrekken kan iemand anders dan weer gamebreaking vinden, en nog iemand anders had het nog niet eens opgemerkt. Die scores zijn zo subjectief als ze groot zijn.
Dat is waar, de puntenschaal is totaal scheef, maar het gezeik over de punten vind ik nog vermoeiender. Als een gehypte game uit een bekende serie 'maar' een 8,5 krijgt dan gaan de fanboys over de zeik. Andersom gaan mensen die deze game niet hoog inschatten miepen dat een 9 te hoog is als er ook maar enige kritiek op is.

Review zijn idd niet objectief, je kunt het beste een aantal lezen en zelf beoordelen of de genoemde min en pluspunten voor jou wel of niet meewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Game mania verkoopt Brutal Legend al. Net gekocht :)

[ Voor 17% gewijzigd door Ike. op 13-10-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003

The Zep Man

🏴‍☠️

Zamalan schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:35:
[...]

Wanneer heb jij ooit eens een review gezien waar minder dan 6 werd gegeven?
Ik zie het al: jij leest geen bladen zoals de PC Gameplay. :)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik ga de demo ook is bekijken, ben alleen bang dat ik geen enkel aspect van deze game serieus kan nemen, dus kopen wordt het waarschijnlijk niet. Sowieso een game gebaseerd op heavy metal achtige shit.. Ik heb zo mijn twijfels, ongeacht of de gameplay vet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me steekt Brütal Legend disc in PS3 :)

Update van 256 MB :(

@hierboven, ik ben met hieronder. Doordat de game zichzelf niet al te serieus neemt is het juist goed :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

bram1984 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:37:
Ik ga de demo ook is bekijken, ben alleen bang dat ik geen enkel aspect van deze game serieus kan nemen, dus kopen wordt het waarschijnlijk niet. Sowieso een game gebaseerd op heavy metal achtige shit.. Ik heb zo mijn twijfels, ongeacht of de gameplay vet is.
Euh. Klopt. Het is een humoristische game, serieus nemen zou een hele slechte zaak zijn. Maar wat is dan het probleem :?

Of moet elke game serieus/evil/hardcore zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Jeuj, verstuurd. Morgen gamen.

DECAPITATIOOOOOON!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow yeah, ik heb een leger headbangers :P
De eerste mini-boss is inmiddels ook down, niet al te moeilijk nog.

Leuk detail is hoe het spel je laat weten waar je heen moet rijden, maar dat mogen jullie zelf uitvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan

Zamalan

Whine Connaisseur

Bij deze nog een review van EvilAvatar

http://www.evilavatar.com/forums/showthread.php?p=1799457
The Good

* Exceptionally polished from top to bottom.
* The story is great, as is the humor, voice acting, writing, and of course, the soundtrack.
* The RTS elements have been simplified and work well on a console.

The Bad

* RTS elements will really be hit or miss with people, and therefore BL may not have staying power.
* Side missions are very repetitive and often not very fun.

The Ugly

* Where's my mini-map?

Single Player Playthrough: 7h32m
Completion at Credits: 69%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 15:57
Ik heb gisteren de demo uitgeprobeerd en ik moet zeggen het is EVIL >:) en leuk om te spelen ook ;)
Deze komt zeker in mijn collectie terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002

Sagat

Is pappa x2!

Fijn om positieve reviews te zien, en een spel in de lijn van citizen kabuto is ook een goede aanbeveling in my book.

Maar waarom een spel uitbrengen dat dus zeer veel rts bevat en dan dit in de demo compleet achterwege laten?! Then again demo's houden vaker niet over....

Anyways, madworld en gh:metallica besteld, en geometry wars wii komt er wsl ook bij, dus nu helemaal geen tijd voor BL. Maar als ik over een jaar voor 20 euro ergens kan krijgen koop ik em zeker :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Game ligt inmiddels in de winkels (mediamarkt iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10 23:17

philipnorth

Zeg maar Danny

Emersion schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:54:
Game ligt inmiddels in de winkels (mediamarkt iig).
Ook al gespot bij de FRS in R'dam Alexander.

Gisteren demo gespeeld, ziet er erg tof uit, zeker iets voor in de collectie, ben alleen erg benieuwd naar de RTS dingen, die ze idd wel in de demo hadden mogen stoppen.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RTS deel valt tot nu toe erg mee in de game. En het is vrij simpel verder. Misschien dat het verderop in de game nog verder uitgebreid wordt.

Maar de sfeer zit er goed in tot nu toe. Vroeger had ik GTA: Vice City die ik opstarte om wat te gaan cruisen met de juiste zender op de radio. Deze game heeft dat ook. FF lekker in de deuce door het landschap scheuren met Racer X op de radio van de deuce. En je kunt de nummers ook nog zelf verwisselen want zo te horen is het een 8-track. :)

De game zelf speelt lekker weg en heeft toch wel iets van een GTA meets simpel RTS spel weg. Je bent helemaal vrij om te gaan en staan waar je wilt. Ook al een secondary missie gespeelt waarbij ik de fusten van de keeper of the beer tree naar een strandfeest moest brengen. Erg leuk gedaan.

Nu even eten en dan verder spelen, ga de snaren voor the Kill Master halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 20:18
Woei, Lionwyte net dood. Mag nu tegen Goth's vechten >:) darn things wont die :/

Ben trouwens zeer verrast door de super tracklist die er in het spel zit.
Aantal nummers die ik wel verwacht had maar Enslaved en zeker Tvangeste had ik echt niet verwacht :D

Het RTS gedeelte is ff wennen, ben gewent alla God of War overal doorheen te hakken. Dat gaat niet echt meer hier :P
All in all een zeer cool spel. eentje die ik zeker ga uitspelen :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ooooo, er zitten panters die lasers uit hun ogen schieten in het spel. Misschien toch maar kopen.

Beren met lasers zijn nog cooler though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
DarthDavy schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 21:04:
Ooooo, er zitten panters die lasers uit hun ogen schieten in het spel. Misschien toch maar kopen.

Beren met lasers zijn nog cooler though...
LOL, heb hem toch ook gehaald hoor ... speelt lekker, humor is brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Brutal legend rockt hard!
Demo was geweldig, full game nog beter! Afbeeldingslocatie: http://fc02.deviantart.com/fs11/i/2006/176/3/4/ROCK_ON_Emoticon_by_BlackLithium.gif

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gba
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2024

gba

Als metalfan moet ik dit spel gewoon hebben. Ondanks dat het misschien een beetje simpel is, maar die humor van Schäfer is top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pfff, ik speel het op Brutal level en die RTS stukjes zijn niet voor de poes. Ik krijg keer op keer klop van Ophelia's leger. Geen kans om daar een fatsoenlijk leger op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik ben me nu al een dag of drie behoorlijk aan het vermaken met 't spel :p

Ben nog totaal niet ver, maar ik vind 't ook nog eens geweldig om gewoon in de Deuce te karren en te luisteren naar de soundtrack. Good stuff.

Ik vind zelfs Manowar vet in dit spel. In real life is daar natuurlijk geen hol aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik ben nu op 30% ofzo en het is Uber vettt!
Ozzy altijd lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
Weinig animo hier. Iedereen brutal legend aan't spelen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep! Fully upgraded Druid Plow :9~

RTS gedeelte nu ook 2x gespeeld, werkt best okay. Vooral omdat je bij de 2e battle nieuwe commands krijgt.
En de Humor ligt gewoon precies in mij straatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dieter schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 09:23:
Weinig animo hier. Iedereen brutal legend aan't spelen ? :)
Yup, zit inmiddels op 75%. Ben nu volop die drakenstatues aan het zoeken. Heb inmiddels alle solo's gevonden en cruise nu af en toe lekker een uurtje rond in de Druid Plow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan

Zamalan

Whine Connaisseur

Gisteren ook uitgespeeld. Normaalgezien ben ik niet zo'n achievement hunter maar in deze game zal ik ze zeker proberen halen. Die Fire serpents zullen me zeker nog kopzorgen geven, ik heb er nu 45/120 gevonden. (Daarnaast nog 2 solo's, 6 legends, 3 motor forges en een hoop buried metal).

Het is niet zo kort of ik verwacht had, maar ik zit wel met een gevoel dat het langer mocht/kon. Normaalgezien ben ik ook geen DLC koper maar ik kan niet wachten!

[ Voor 22% gewijzigd door Zamalan op 19-10-2009 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 20:16

Sm0k3r

cough...cough...

Die serpents zijn haast onmogelijk, er zitten sommige op plekken waar je niet een komt als je niet nieuwsgierig bent op dat moment, gelukkig ben ik vanaf begin maar map strategisch aan het afwerken, anders moet je gaan "backtracken" en dat is niet leuk met zo'n grote map,

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee om die Reapers snel te verslaan. Ik zit nu bij die Stage Battle bij de Sea of Tears en tot aan het neerhalen van die 2 grote defense towers gaat het goed maar daarna wordt ik echt snel verslagen. Vooral die Reapers gaan als een dolle door mijn leger heen.

Speel op Brutal niveau.

Edit: nevermind, tis al gelukt :)

Woei! Uitgespeeld. En je krijgt op Brutal niveau tevens de achievements voor het uitspelen op lagere niveau's. Nu wordt het een lekkere cruise game om die serpents te vinden. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Zamalan schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 08:52:
Gisteren ook uitgespeeld. Normaalgezien ben ik niet zo'n achievement hunter maar in deze game zal ik ze zeker proberen halen. Die Fire serpents zullen me zeker nog kopzorgen geven, ik heb er nu 45/120 gevonden. (Daarnaast nog 2 solo's, 6 legends, 3 motor forges en een hoop buried metal).
Al heb je moeite daarmee, gebruik dan deze kaarten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 19:14:
Iemand een idee om die Reapers snel te verslaan. Ik zit nu bij die Stage Battle bij de Sea of Tears en tot aan het neerhalen van die 2 grote defense towers gaat het goed maar daarna wordt ik echt snel verslagen. Vooral die Reapers gaan als een dolle door mijn leger heen.

Speel op Brutal niveau.

Edit: nevermind, tis al gelukt :)

Woei! Uitgespeeld. En je krijgt op Brutal niveau tevens de achievements voor het uitspelen op lagere niveau's. Nu wordt het een lekkere cruise game om die serpents te vinden. :)
Had jij hem eerst op normal gespeeld en daarna brutal niveau?

Zo ja, moet je dan alle serpents en overige dingen weer opnieuw vinden bij het starten van een nieuwe of heb je alles nog incl. wapens en upgrades en is het puur verhaal wat opnieuw begint en dat ze sterker zijn?

Andere vraag, ik ben nu bij laatste battle volgens mij, kan ik hem nu misschien op brutal zetten en dan uitspelen, zegt hij dan dat ik hem op brutal hebt uitgespeeld of is hij slim genoeg om te zien dat ik de rest op normal heb gedaan :P

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb gisteravond eindelijk voor de eerste keer kunnen spelen, en meteen een paar uur doorgespeeld. Wat een prachtige sfeer heeft dit spel toch. Het introscherm met Jack Black is ook enorm leuk gedaan :)
The Zep Man: Bedankt voor de kaarten, die ga ik zeker nodighebben, de wereld is echt ENORM groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sm0k3r schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:01:
[...]

Had jij hem eerst op normal gespeeld en daarna brutal niveau?

Zo ja, moet je dan alle serpents en overige dingen weer opnieuw vinden bij het starten van een nieuwe of heb je alles nog incl. wapens en upgrades en is het puur verhaal wat opnieuw begint en dat ze sterker zijn?

Andere vraag, ik ben nu bij laatste battle volgens mij, kan ik hem nu misschien op brutal zetten en dan uitspelen, zegt hij dan dat ik hem op brutal hebt uitgespeeld of is hij slim genoeg om te zien dat ik de rest op normal heb gedaan :P
Heb vanaf het begin op Brutal niveau gespeeld dus dit zal je zelf even moeten uitzoeken. Op de rest van de vragen kan ik dus ook geen antwoord geeven.

De allerlaatste battle vond ik trouwens makkelijker dan de voorlaatste.
spoiler:
Zet wel Bloodlust op je Separator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Alles gevonden op 1 serpent na, 1 serpent, 1 SERPENT!!!!!!!

Schijtziek ben ik ervan, 99% uitgespeeld en ik weet echt niet waar hij zou kunnen zijn, niet normaal zeg.

Oh en respect voor de gasten die met "The Tainted Coil" on-line spelen en winnen...damned of ik word oud of het is teveel om onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:11:
[...]

Yup, zit inmiddels op 75%. Ben nu volop die drakenstatues aan het zoeken. Heb inmiddels alle solo's gevonden en cruise nu af en toe lekker een uurtje rond in de Druid Plow :)
Netjes, 53% hier, mainquest net uitgespeeld op Normal, Brütal geloof ik wel, game is leuk voor één keer maar nogmaals hoeft van mij niet :) Sidequests nog even doen misschien om wat meer % te krijgen ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Phyxion schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:17:
[...]

Netjes, 53% hier, mainquest net uitgespeeld op Normal, Brütal geloof ik wel, game is leuk voor één keer maar nogmaals hoeft van mij niet :) Sidequests nog even doen misschien om wat meer % te krijgen ;)
Main quest loop je zo doorheen nadat je alles hebt gehaald, ik zit nog steeds te zoeken naar die ene serpent, niet normaal, heb paint gebruikt om af te vinken maar het klopt volgens mij niet.

Ik word hier gewoon genaaid! hehehehehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Sm0k3r schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:43:
[...]

Main quest loop je zo doorheen nadat je alles hebt gehaald, ik zit nog steeds te zoeken naar die ene serpent, niet normaal, heb paint gebruikt om af te vinken maar het klopt volgens mij niet.

Ik word hier gewoon genaaid! hehehehehe :+
welke heb je gehad dan? ik heb er nu zo 90 gevonden ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

TerreurBV schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:30:
[...]

welke heb je gehad dan? ik heb er nu zo 90 gevonden ofzo...
Ik heb er 119 maar volgens de maps die ik in paint heb gegooid en heb afgevinkt mis ik er geen één!!!

Ik heb alles gevonden behalve 1 serpent, oftewel ik heb 99%, ik ga sowieso weer eens zoeken, mag ik weer helemaal de map afstruimen voor die ene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Er staat op de achterkant van het hoesje dat het headset compatible is maar kan nergens iets erover teruglezen, weet iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Sm0k3r schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:31:
[...]

Ik heb er 119 maar volgens de maps die ik in paint heb gegooid en heb afgevinkt mis ik er geen één!!!

Ik heb alles gevonden behalve 1 serpent, oftewel ik heb 99%, ik ga sowieso weer eens zoeken, mag ik weer helemaal de map afstruimen voor die ene.
Er zijn maps waar 120 snakes op genoemd zijn, het is onmogelijk dat je ze alle 120 afvinkt en er toch maar 119 hebt :P

http://www.gamesradar.com...ide/a-2009101413390243047

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

DarkX schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:15:
[...]

Er zijn maps waar 120 snakes op genoemd zijn, het is onmogelijk dat je ze alle 120 afvinkt en er toch maar 119 hebt :P

http://www.gamesradar.com...ide/a-2009101413390243047
Dat is nou mijn dilemma!!!

HAHAHAHAHAHA ik heb 1 grote map en alles gechecked, maar ga het maar weer opnieuw doen (rot klus trouwens, erg saai!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

"I am rubber, you are glue!"

YEAH baby! Nu mis ik alleen nog een "I'm selling these fine leather jackets...", die zou zowaar nog relevant zijn in deze setting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Laatst online: 15:13
Vandaag ook maar eens BL aangeschaft, nog geen tijd voor gehad om te spelen maar de demo gaf me al een goed gevoel :) Vanavond er maar eens lekker voor zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Campaingn ook uitgespeeld. Op een paar na ook alle sidemissions, van die serpeten heb ik er 22 ofzo :P
Waar zit de hele crew eigenlijk? Ben al in Bladehenge gaan kijken, maar daar zijn ze niet te vinden... :/

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 10:21

mvz

muziek verslaafde

wat een dood topic voor zo'n epische game. jemig! ik heb 'm ook pas net binnen vandaag :D

maar meteen merk je gewoon al dat je een toppertje hebt, vloeiende gameplay, heerlijke humor, fantastische soundtrack, kleurrijke gfx, super!

weinig games boeien me, maar dit is echt een winnaar. >:)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

mvz schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 21:08:
wat een dood topic voor zo'n epische game. jemig! ik heb 'm ook pas net binnen vandaag :D

maar meteen merk je gewoon al dat je een toppertje hebt, vloeiende gameplay, heerlijke humor, fantastische soundtrack, kleurrijke gfx, super!

weinig games boeien me, maar dit is echt een winnaar. >:)
Ik snap ook niet waarom er niemand praat over multiplayer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Sm0k3r schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:07:
[...]

Ik snap ook niet waarom er niemand praat over multiplayer...
Te druk bezig 100% te halen in single player. :Y)
Ben opnieuw gestart op Brutal, heb nu pas door hoe ik die legends kan openen... :$
Multiplayer moet op zich ook wel plezant zijn. De besturing is kak, maar als je met 2 bent heb je samen hetzelfde nadeel. nee, dan tegen de pc... :/

edit: woops, eerste vastlopertje. Verkeerde controller gegrepen en op de PS knop gedrukt. Hij "meld niet aan" ('alle 4 ledjes blijven pinken) en de andere controller doet ook niets meer.
Natuurlijk nét heel het zuidwesten gecleared... ;(

edit2: Aargh, save is lost :/

[ Voor 22% gewijzigd door Elvis op 30-10-2009 00:22 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopinfreak
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Handige multiplayer tips van Tim Schafer himself!

http://www.doublefine.com/news/comments/battle_time/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Wat ik niet lekker vind aan BL zijn die serpents.
Op zich wel vet idee, vind serpents boost je char, maar je speelt eerder het spel uit dan dat je daadwerkelijk als die serpents vind en die boosts krijgt.

Ook na het uitspelen is er butt weinig te doen, ja wat rond cruisen met je Druid Plow, links en rechts wat vergeten questjes en serpents vinden, maar dat wordt echt heel snel oud.

Sfeer en de humor is wel heel heel goed in het spel, en natuurlijk de Muziek! :D

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

motormuus schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:20:
Wat ik niet lekker vind aan BL zijn die serpents.
Op zich wel vet idee, vind serpents boost je char, maar je speelt eerder het spel uit dan dat je daadwerkelijk als die serpents vind en die boosts krijgt.

Ook na het uitspelen is er butt weinig te doen, ja wat rond cruisen met je Druid Plow, links en rechts wat vergeten questjes en serpents vinden, maar dat wordt echt heel snel oud.

Sfeer en de humor is wel heel heel goed in het spel, en natuurlijk de Muziek! :D
ehhh multiplayer hadden ze op gehoopt hehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Volgens mij staat de DLC die vanaf vandaag te downloaden is uit de PS Store gewoon op de disc zelf. download is maar 100kb. echt idioot dat je extra zou moeten betalen (alleen eerste 2 weken gratis) voor iets wat op je disc staat!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 05-11-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Ike. schreef op donderdag 05 november 2009 @ 18:06:
Volgens mij staat de DLC die vanaf vandaag te downloaden is uit de PS Store gewoon op de disc zelf. download is maar 100kb. echt idioot dat je extra zou moeten betalen (alleen eerste 2 weken gratis) voor iets wat op je disc staat!!!!
Het is de eerste 2 weken gratis (dus NU downloaden) daarna wordt er 5 euro voor gevraagd omdat het anders oneerlijk zou zijn tegenover de XBOX360 klanten want die moeten vanaf begin al meteen betalen ;)

edit:Eindelijk de 100%!!! Zijn er hier mensen die goed in stagebattles zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door Sm0k3r op 09-11-2009 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wie heeft er zin in een 2 vs 2 battle multiplayer? (PS3)

[ Voor 5% gewijzigd door Sm0k3r op 14-11-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Nieuwe dlc voor Brutal Legend
Electronic Arts heeft aangekondigd dat hun game genaamd Brutal Legend nieuwe content zal krijgen. De content, genaamd Hammer of Infinite Fate, zal zowel voor PlayStation 3, als ook voor Xbox 360 verschijnen en bevat de volgende onderdelen:
- 3 costumes genaamd Mountain Man, Black Metal en Zaulia Threads
- 7 back patches voor Eddie Riggs
- 4 paint jobs voor de Hot Rod
- 4 upgrades voor de Hot Rod, waaronder een GPS systeem en een wapen genaamd Eye of Sorrow
- 4 multiplayer maps genaamd Altar of Blood, Coiled Remains, Crucible of the Titans en The Amplified Cliffs
- 9 nieuwe trophies/achievements die ook weer 6 hoofden unlocken,waaronder die van Tim Schafer

Het Hammer of Infinite Fate dlc pakket zal vanaf nu te downloaden zijn via Xbox Live. PlayStation 3 bezitters zullen tot vrijdag moeten wachten. De content zal namelijk via de PSstore update meegebracht worden.
Het hele pakket zal 480 Microsoft Points, of 4,99 euro gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
  • Laatst online: 03-10 09:35
Ben er verleden week mee begonnen en momenteel zit ik aan Dryice ofzo.
Hopelijk heb k zondag nog eens wat tijd om te spelen, dan is t verhaal uit. Die 100% halen geef k niet echt om.

Moet zeggen een heel vermakelijk spel, grappig en ferme muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:22
Kom echt niet door het "Fists Shall Fall" gedeelte heen. Eerste fan geyser gaat nog wel maar daarna word ik overspoeld met vijanden. Die mortar tower gaat ook nog wel maargoed. Iemand tips? Welke units kan ik het beste aanmaken ?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

party42 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:53:
Kom echt niet door het "Fists Shall Fall" gedeelte heen. Eerste fan geyser gaat nog wel maar daarna word ik overspoeld met vijanden. Die mortar tower gaat ook nog wel maargoed. Iemand tips? Welke units kan ik het beste aanmaken ?
Euh, op dat moment heb je toch alleen nog maar Headbangers en Razor Girls? In dat geval, zoveel mogelijk van beiden. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:22
nee ook die karretjes (bikers?)... Maargoed, 1 a 2 geysers lukt me nog wel. En dan... beetje overlopen.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
Best ook zo snelmogelijk die mortier bouncer gaan uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
Zit nu bij de laatste baas *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
Uitgespeeld. Alle de eindbaas verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ben inmiddels even gestopt met het spelen omdat ik druk bezig ben met het verbouwen van mijn nieuwe huis. Heel erg vette game en idem soundtrack. Vrouwtje dat me de game verkocht zei zelf al dat het niet kon missen: Jack Black en heel erg vette tracks in een game, dat kan alleen maar naar meer smaken. :)

Buiten het verbouwen van mijn huis wil ik eigenlijk ook mijn desktop verbouwen. Het Artifact of Legends artwork (die zwart/witte semi filmpjes) vind ik erg tof. Heeft er iemand een idee of deze ergens te vinden zijn? Ik had gehoopt dat ze geunlocked werden net zoals veel ander artwork, maar heb ze helaas nog niet gezien.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 14:53
Vorige week dit spel besteld bij play.com voor minder dan €20,-
Erg toffe game! Nou ben ik ook wel een metalfan en vind ik Jack Black ook geweldig, maar denk dat dit spel voor anderen ook wel leuk zou moeten zijn. Maar hij wordt niet heel veel gespeeld lijkt het, gezien dit rustige topic en dat bijna niemand van de GoT-PS3 clan hem heeft.

Ik ben trouwens meteen begonnen met de difficulty Brütal en vond dat tot nu toe helemaal niet zo heel moeilijk. Maar nu ben ik bij dat stagefight tegen Ophelia en daar kom ik nog niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
LennyLL schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:33:
Vorige week dit spel besteld bij play.com voor minder dan €20,-
Erg toffe game! Nou ben ik ook wel een metalfan en vind ik Jack Black ook geweldig, maar denk dat dit spel voor anderen ook wel leuk zou moeten zijn. Maar hij wordt niet heel veel gespeeld lijkt het, gezien dit rustige topic en dat bijna niemand van de GoT-PS3 clan hem heeft.

Ik ben trouwens meteen begonnen met de difficulty Brütal en vond dat tot nu toe helemaal niet zo heel moeilijk. Maar nu ben ik bij dat stagefight tegen Ophelia en daar kom ik nog niet echt uit.
Om heel eerlijk te zijn.. ik begon altijd heel fanatiek te plannen welke characters ik ging nemen, maar 5 minuten sloeg het om in blinde paniek en chaos. Met spammen heb ik het spel uitgespeeld :X

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 14:53
Uiteindelijk wel gelukt om uit te spelen op Brütal-difficulty.
Bij die gevechten kan je beste direct een Rock-block solo doen, zodat die anderen geen leger kan kopen. Als jij als eerste zo`n fan-geiser overneemt dan win je het wel.

Wat wel ontzettend balen is, is dat ik na het uitspelen bezig was om alle dragons en dergelijke te zoeken voor de Trophies. Nu is gister voor de 2de keer mijn save-game ver**^@*^%#, waardoor die die save-game niet meer wil openen.
Dit is wel bekend probleem, vond via Google veel meer die dat probleem hadden. Bij opstarten van het spel kies je Continue en hij blijft gewoon maar laden, minuten lang.
Enige wat dan nog wil is via Chapters een oud chapter kiezen, waardoor je een heel deel opnieuw kan doen.
Zoals ik zei een bekend probleem, maar lijkt niet dat ze er iets aan gaan doen. Ik heb toch maar wel de EA-helpdesk gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 15:31
Gezien het Rocktober is :)

Gaat de heer Shafer hem zelf vandaag en ergens morgen Online spelen en wisselt het af tussen Ps3 en Xbox360.

http://www.doublefine.com...with_tim_on_the_internet/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Door het overlijden van de Guardian of Metal is het spel gratis te krijgen voor PC via itch.io, maar alleen voor 666 minuten (zoals voorspelt door de profetie):

https://doublefine.itch.io/brutal-legend

[ Voor 23% gewijzigd door The Zep Man op 24-07-2025 08:01 ]

Pagina: 1 2 Laatste