Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

Bij deze nog een review van EvilAvatar

http://www.evilavatar.com/forums/showthread.php?p=1799457
The Good

* Exceptionally polished from top to bottom.
* The story is great, as is the humor, voice acting, writing, and of course, the soundtrack.
* The RTS elements have been simplified and work well on a console.

The Bad

* RTS elements will really be hit or miss with people, and therefore BL may not have staying power.
* Side missions are very repetitive and often not very fun.

The Ugly

* Where's my mini-map?

Single Player Playthrough: 7h32m
Completion at Credits: 69%

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-06 08:51
Ik heb gisteren de demo uitgeprobeerd en ik moet zeggen het is EVIL >:) en leuk om te spelen ook ;)
Deze komt zeker in mijn collectie terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:30

Sagat

Is pappa x2!

Fijn om positieve reviews te zien, en een spel in de lijn van citizen kabuto is ook een goede aanbeveling in my book.

Maar waarom een spel uitbrengen dat dus zeer veel rts bevat en dan dit in de demo compleet achterwege laten?! Then again demo's houden vaker niet over....

Anyways, madworld en gh:metallica besteld, en geometry wars wii komt er wsl ook bij, dus nu helemaal geen tijd voor BL. Maar als ik over een jaar voor 20 euro ergens kan krijgen koop ik em zeker :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Game ligt inmiddels in de winkels (mediamarkt iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

Emersion schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:54:
Game ligt inmiddels in de winkels (mediamarkt iig).
Ook al gespot bij de FRS in R'dam Alexander.

Gisteren demo gespeeld, ziet er erg tof uit, zeker iets voor in de collectie, ben alleen erg benieuwd naar de RTS dingen, die ze idd wel in de demo hadden mogen stoppen.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31491

Topicstarter
RTS deel valt tot nu toe erg mee in de game. En het is vrij simpel verder. Misschien dat het verderop in de game nog verder uitgebreid wordt.

Maar de sfeer zit er goed in tot nu toe. Vroeger had ik GTA: Vice City die ik opstarte om wat te gaan cruisen met de juiste zender op de radio. Deze game heeft dat ook. FF lekker in de deuce door het landschap scheuren met Racer X op de radio van de deuce. En je kunt de nummers ook nog zelf verwisselen want zo te horen is het een 8-track. :)

De game zelf speelt lekker weg en heeft toch wel iets van een GTA meets simpel RTS spel weg. Je bent helemaal vrij om te gaan en staan waar je wilt. Ook al een secondary missie gespeelt waarbij ik de fusten van de keeper of the beer tree naar een strandfeest moest brengen. Erg leuk gedaan.

Nu even eten en dan verder spelen, ga de snaren voor the Kill Master halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 21:13
Woei, Lionwyte net dood. Mag nu tegen Goth's vechten >:) darn things wont die :/

Ben trouwens zeer verrast door de super tracklist die er in het spel zit.
Aantal nummers die ik wel verwacht had maar Enslaved en zeker Tvangeste had ik echt niet verwacht :D

Het RTS gedeelte is ff wennen, ben gewent alla God of War overal doorheen te hakken. Dat gaat niet echt meer hier :P
All in all een zeer cool spel. eentje die ik zeker ga uitspelen :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ooooo, er zitten panters die lasers uit hun ogen schieten in het spel. Misschien toch maar kopen.

Beren met lasers zijn nog cooler though...

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
DarthDavy schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 21:04:
Ooooo, er zitten panters die lasers uit hun ogen schieten in het spel. Misschien toch maar kopen.

Beren met lasers zijn nog cooler though...
LOL, heb hem toch ook gehaald hoor ... speelt lekker, humor is brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Laatst online: 15:46

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Brutal legend rockt hard!
Demo was geweldig, full game nog beter! Afbeeldingslocatie: http://fc02.deviantart.com/fs11/i/2006/176/3/4/ROCK_ON_Emoticon_by_BlackLithium.gif

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gba
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2024

gba

Als metalfan moet ik dit spel gewoon hebben. Ondanks dat het misschien een beetje simpel is, maar die humor van Schäfer is top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Pfff, ik speel het op Brutal level en die RTS stukjes zijn niet voor de poes. Ik krijg keer op keer klop van Ophelia's leger. Geen kans om daar een fatsoenlijk leger op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:18

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik ben me nu al een dag of drie behoorlijk aan het vermaken met 't spel :p

Ben nog totaal niet ver, maar ik vind 't ook nog eens geweldig om gewoon in de Deuce te karren en te luisteren naar de soundtrack. Good stuff.

Ik vind zelfs Manowar vet in dit spel. In real life is daar natuurlijk geen hol aan :+

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik ben nu op 30% ofzo en het is Uber vettt!
Ozzy altijd lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Weinig animo hier. Iedereen brutal legend aan't spelen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:57

Grozno

acts without consequence!

Jep! Fully upgraded Druid Plow :9~

RTS gedeelte nu ook 2x gespeeld, werkt best okay. Vooral omdat je bij de 2e battle nieuwe commands krijgt.
En de Humor ligt gewoon precies in mij straatje.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dieter schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 09:23:
Weinig animo hier. Iedereen brutal legend aan't spelen ? :)
Yup, zit inmiddels op 75%. Ben nu volop die drakenstatues aan het zoeken. Heb inmiddels alle solo's gevonden en cruise nu af en toe lekker een uurtje rond in de Druid Plow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

Gisteren ook uitgespeeld. Normaalgezien ben ik niet zo'n achievement hunter maar in deze game zal ik ze zeker proberen halen. Die Fire serpents zullen me zeker nog kopzorgen geven, ik heb er nu 45/120 gevonden. (Daarnaast nog 2 solo's, 6 legends, 3 motor forges en een hoop buried metal).

Het is niet zo kort of ik verwacht had, maar ik zit wel met een gevoel dat het langer mocht/kon. Normaalgezien ben ik ook geen DLC koper maar ik kan niet wachten!

[ Voor 22% gewijzigd door Zamalan op 19-10-2009 08:53 ]

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-06 16:22

Sm0k3r

cough...cough...

Die serpents zijn haast onmogelijk, er zitten sommige op plekken waar je niet een komt als je niet nieuwsgierig bent op dat moment, gelukkig ben ik vanaf begin maar map strategisch aan het afwerken, anders moet je gaan "backtracken" en dat is niet leuk met zo'n grote map,

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand een idee om die Reapers snel te verslaan. Ik zit nu bij die Stage Battle bij de Sea of Tears en tot aan het neerhalen van die 2 grote defense towers gaat het goed maar daarna wordt ik echt snel verslagen. Vooral die Reapers gaan als een dolle door mijn leger heen.

Speel op Brutal niveau.

Edit: nevermind, tis al gelukt :)

Woei! Uitgespeeld. En je krijgt op Brutal niveau tevens de achievements voor het uitspelen op lagere niveau's. Nu wordt het een lekkere cruise game om die serpents te vinden. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 31491 op 19-10-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:13

The Zep Man

🏴‍☠️

Zamalan schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 08:52:
Gisteren ook uitgespeeld. Normaalgezien ben ik niet zo'n achievement hunter maar in deze game zal ik ze zeker proberen halen. Die Fire serpents zullen me zeker nog kopzorgen geven, ik heb er nu 45/120 gevonden. (Daarnaast nog 2 solo's, 6 legends, 3 motor forges en een hoop buried metal).
Al heb je moeite daarmee, gebruik dan deze kaarten. :)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Anoniem: 31491 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 19:14:
Iemand een idee om die Reapers snel te verslaan. Ik zit nu bij die Stage Battle bij de Sea of Tears en tot aan het neerhalen van die 2 grote defense towers gaat het goed maar daarna wordt ik echt snel verslagen. Vooral die Reapers gaan als een dolle door mijn leger heen.

Speel op Brutal niveau.

Edit: nevermind, tis al gelukt :)

Woei! Uitgespeeld. En je krijgt op Brutal niveau tevens de achievements voor het uitspelen op lagere niveau's. Nu wordt het een lekkere cruise game om die serpents te vinden. :)
Had jij hem eerst op normal gespeeld en daarna brutal niveau?

Zo ja, moet je dan alle serpents en overige dingen weer opnieuw vinden bij het starten van een nieuwe of heb je alles nog incl. wapens en upgrades en is het puur verhaal wat opnieuw begint en dat ze sterker zijn?

Andere vraag, ik ben nu bij laatste battle volgens mij, kan ik hem nu misschien op brutal zetten en dan uitspelen, zegt hij dan dat ik hem op brutal hebt uitgespeeld of is hij slim genoeg om te zien dat ik de rest op normal heb gedaan :P

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb gisteravond eindelijk voor de eerste keer kunnen spelen, en meteen een paar uur doorgespeeld. Wat een prachtige sfeer heeft dit spel toch. Het introscherm met Jack Black is ook enorm leuk gedaan :)
The Zep Man: Bedankt voor de kaarten, die ga ik zeker nodighebben, de wereld is echt ENORM groot.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sm0k3r schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:01:
[...]

Had jij hem eerst op normal gespeeld en daarna brutal niveau?

Zo ja, moet je dan alle serpents en overige dingen weer opnieuw vinden bij het starten van een nieuwe of heb je alles nog incl. wapens en upgrades en is het puur verhaal wat opnieuw begint en dat ze sterker zijn?

Andere vraag, ik ben nu bij laatste battle volgens mij, kan ik hem nu misschien op brutal zetten en dan uitspelen, zegt hij dan dat ik hem op brutal hebt uitgespeeld of is hij slim genoeg om te zien dat ik de rest op normal heb gedaan :P
Heb vanaf het begin op Brutal niveau gespeeld dus dit zal je zelf even moeten uitzoeken. Op de rest van de vragen kan ik dus ook geen antwoord geeven.

De allerlaatste battle vond ik trouwens makkelijker dan de voorlaatste.
spoiler:
Zet wel Bloodlust op je Separator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Alles gevonden op 1 serpent na, 1 serpent, 1 SERPENT!!!!!!!

Schijtziek ben ik ervan, 99% uitgespeeld en ik weet echt niet waar hij zou kunnen zijn, niet normaal zeg.

Oh en respect voor de gasten die met "The Tainted Coil" on-line spelen en winnen...damned of ik word oud of het is teveel om onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 31491 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:11:
[...]

Yup, zit inmiddels op 75%. Ben nu volop die drakenstatues aan het zoeken. Heb inmiddels alle solo's gevonden en cruise nu af en toe lekker een uurtje rond in de Druid Plow :)
Netjes, 53% hier, mainquest net uitgespeeld op Normal, Brütal geloof ik wel, game is leuk voor één keer maar nogmaals hoeft van mij niet :) Sidequests nog even doen misschien om wat meer % te krijgen ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Phyxion schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:17:
[...]

Netjes, 53% hier, mainquest net uitgespeeld op Normal, Brütal geloof ik wel, game is leuk voor één keer maar nogmaals hoeft van mij niet :) Sidequests nog even doen misschien om wat meer % te krijgen ;)
Main quest loop je zo doorheen nadat je alles hebt gehaald, ik zit nog steeds te zoeken naar die ene serpent, niet normaal, heb paint gebruikt om af te vinken maar het klopt volgens mij niet.

Ik word hier gewoon genaaid! hehehehehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Sm0k3r schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:43:
[...]

Main quest loop je zo doorheen nadat je alles hebt gehaald, ik zit nog steeds te zoeken naar die ene serpent, niet normaal, heb paint gebruikt om af te vinken maar het klopt volgens mij niet.

Ik word hier gewoon genaaid! hehehehehe :+
welke heb je gehad dan? ik heb er nu zo 90 gevonden ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

TerreurBV schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:30:
[...]

welke heb je gehad dan? ik heb er nu zo 90 gevonden ofzo...
Ik heb er 119 maar volgens de maps die ik in paint heb gegooid en heb afgevinkt mis ik er geen één!!!

Ik heb alles gevonden behalve 1 serpent, oftewel ik heb 99%, ik ga sowieso weer eens zoeken, mag ik weer helemaal de map afstruimen voor die ene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Er staat op de achterkant van het hoesje dat het headset compatible is maar kan nergens iets erover teruglezen, weet iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Sm0k3r schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:31:
[...]

Ik heb er 119 maar volgens de maps die ik in paint heb gegooid en heb afgevinkt mis ik er geen één!!!

Ik heb alles gevonden behalve 1 serpent, oftewel ik heb 99%, ik ga sowieso weer eens zoeken, mag ik weer helemaal de map afstruimen voor die ene.
Er zijn maps waar 120 snakes op genoemd zijn, het is onmogelijk dat je ze alle 120 afvinkt en er toch maar 119 hebt :P

http://www.gamesradar.com...ide/a-2009101413390243047

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

DarkX schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:15:
[...]

Er zijn maps waar 120 snakes op genoemd zijn, het is onmogelijk dat je ze alle 120 afvinkt en er toch maar 119 hebt :P

http://www.gamesradar.com...ide/a-2009101413390243047
Dat is nou mijn dilemma!!!

HAHAHAHAHAHA ik heb 1 grote map en alles gechecked, maar ga het maar weer opnieuw doen (rot klus trouwens, erg saai!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

"I am rubber, you are glue!"

YEAH baby! Nu mis ik alleen nog een "I'm selling these fine leather jackets...", die zou zowaar nog relevant zijn in deze setting :P

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:47
Vandaag ook maar eens BL aangeschaft, nog geen tijd voor gehad om te spelen maar de demo gaf me al een goed gevoel :) Vanavond er maar eens lekker voor zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Campaingn ook uitgespeeld. Op een paar na ook alle sidemissions, van die serpeten heb ik er 22 ofzo :P
Waar zit de hele crew eigenlijk? Ben al in Bladehenge gaan kijken, maar daar zijn ze niet te vinden... :/

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-06 14:30

mvz

muziek verslaafde

wat een dood topic voor zo'n epische game. jemig! ik heb 'm ook pas net binnen vandaag :D

maar meteen merk je gewoon al dat je een toppertje hebt, vloeiende gameplay, heerlijke humor, fantastische soundtrack, kleurrijke gfx, super!

weinig games boeien me, maar dit is echt een winnaar. >:)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

mvz schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 21:08:
wat een dood topic voor zo'n epische game. jemig! ik heb 'm ook pas net binnen vandaag :D

maar meteen merk je gewoon al dat je een toppertje hebt, vloeiende gameplay, heerlijke humor, fantastische soundtrack, kleurrijke gfx, super!

weinig games boeien me, maar dit is echt een winnaar. >:)
Ik snap ook niet waarom er niemand praat over multiplayer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Sm0k3r schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:07:
[...]

Ik snap ook niet waarom er niemand praat over multiplayer...
Te druk bezig 100% te halen in single player. :Y)
Ben opnieuw gestart op Brutal, heb nu pas door hoe ik die legends kan openen... :$
Multiplayer moet op zich ook wel plezant zijn. De besturing is kak, maar als je met 2 bent heb je samen hetzelfde nadeel. nee, dan tegen de pc... :/

edit: woops, eerste vastlopertje. Verkeerde controller gegrepen en op de PS knop gedrukt. Hij "meld niet aan" ('alle 4 ledjes blijven pinken) en de andere controller doet ook niets meer.
Natuurlijk nét heel het zuidwesten gecleared... ;(

edit2: Aargh, save is lost :/

[ Voor 22% gewijzigd door Elvis op 30-10-2009 00:22 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopinfreak
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Handige multiplayer tips van Tim Schafer himself!

http://www.doublefine.com/news/comments/battle_time/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Wat ik niet lekker vind aan BL zijn die serpents.
Op zich wel vet idee, vind serpents boost je char, maar je speelt eerder het spel uit dan dat je daadwerkelijk als die serpents vind en die boosts krijgt.

Ook na het uitspelen is er butt weinig te doen, ja wat rond cruisen met je Druid Plow, links en rechts wat vergeten questjes en serpents vinden, maar dat wordt echt heel snel oud.

Sfeer en de humor is wel heel heel goed in het spel, en natuurlijk de Muziek! :D

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

motormuus schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:20:
Wat ik niet lekker vind aan BL zijn die serpents.
Op zich wel vet idee, vind serpents boost je char, maar je speelt eerder het spel uit dan dat je daadwerkelijk als die serpents vind en die boosts krijgt.

Ook na het uitspelen is er butt weinig te doen, ja wat rond cruisen met je Druid Plow, links en rechts wat vergeten questjes en serpents vinden, maar dat wordt echt heel snel oud.

Sfeer en de humor is wel heel heel goed in het spel, en natuurlijk de Muziek! :D
ehhh multiplayer hadden ze op gehoopt hehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Volgens mij staat de DLC die vanaf vandaag te downloaden is uit de PS Store gewoon op de disc zelf. download is maar 100kb. echt idioot dat je extra zou moeten betalen (alleen eerste 2 weken gratis) voor iets wat op je disc staat!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 05-11-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Ike. schreef op donderdag 05 november 2009 @ 18:06:
Volgens mij staat de DLC die vanaf vandaag te downloaden is uit de PS Store gewoon op de disc zelf. download is maar 100kb. echt idioot dat je extra zou moeten betalen (alleen eerste 2 weken gratis) voor iets wat op je disc staat!!!!
Het is de eerste 2 weken gratis (dus NU downloaden) daarna wordt er 5 euro voor gevraagd omdat het anders oneerlijk zou zijn tegenover de XBOX360 klanten want die moeten vanaf begin al meteen betalen ;)

edit:Eindelijk de 100%!!! Zijn er hier mensen die goed in stagebattles zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door Sm0k3r op 09-11-2009 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wie heeft er zin in een 2 vs 2 battle multiplayer? (PS3)

[ Voor 5% gewijzigd door Sm0k3r op 14-11-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Nieuwe dlc voor Brutal Legend
Electronic Arts heeft aangekondigd dat hun game genaamd Brutal Legend nieuwe content zal krijgen. De content, genaamd Hammer of Infinite Fate, zal zowel voor PlayStation 3, als ook voor Xbox 360 verschijnen en bevat de volgende onderdelen:
- 3 costumes genaamd Mountain Man, Black Metal en Zaulia Threads
- 7 back patches voor Eddie Riggs
- 4 paint jobs voor de Hot Rod
- 4 upgrades voor de Hot Rod, waaronder een GPS systeem en een wapen genaamd Eye of Sorrow
- 4 multiplayer maps genaamd Altar of Blood, Coiled Remains, Crucible of the Titans en The Amplified Cliffs
- 9 nieuwe trophies/achievements die ook weer 6 hoofden unlocken,waaronder die van Tim Schafer

Het Hammer of Infinite Fate dlc pakket zal vanaf nu te downloaden zijn via Xbox Live. PlayStation 3 bezitters zullen tot vrijdag moeten wachten. De content zal namelijk via de PSstore update meegebracht worden.
Het hele pakket zal 480 Microsoft Points, of 4,99 euro gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
  • Laatst online: 10-06 15:43
Ben er verleden week mee begonnen en momenteel zit ik aan Dryice ofzo.
Hopelijk heb k zondag nog eens wat tijd om te spelen, dan is t verhaal uit. Die 100% halen geef k niet echt om.

Moet zeggen een heel vermakelijk spel, grappig en ferme muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-07 13:22
Kom echt niet door het "Fists Shall Fall" gedeelte heen. Eerste fan geyser gaat nog wel maar daarna word ik overspoeld met vijanden. Die mortar tower gaat ook nog wel maargoed. Iemand tips? Welke units kan ik het beste aanmaken ?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

party42 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:53:
Kom echt niet door het "Fists Shall Fall" gedeelte heen. Eerste fan geyser gaat nog wel maar daarna word ik overspoeld met vijanden. Die mortar tower gaat ook nog wel maargoed. Iemand tips? Welke units kan ik het beste aanmaken ?
Euh, op dat moment heb je toch alleen nog maar Headbangers en Razor Girls? In dat geval, zoveel mogelijk van beiden. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-07 13:22
nee ook die karretjes (bikers?)... Maargoed, 1 a 2 geysers lukt me nog wel. En dan... beetje overlopen.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
Best ook zo snelmogelijk die mortier bouncer gaan uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
Zit nu bij de laatste baas *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
Uitgespeeld. Alle de eindbaas verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ben inmiddels even gestopt met het spelen omdat ik druk bezig ben met het verbouwen van mijn nieuwe huis. Heel erg vette game en idem soundtrack. Vrouwtje dat me de game verkocht zei zelf al dat het niet kon missen: Jack Black en heel erg vette tracks in een game, dat kan alleen maar naar meer smaken. :)

Buiten het verbouwen van mijn huis wil ik eigenlijk ook mijn desktop verbouwen. Het Artifact of Legends artwork (die zwart/witte semi filmpjes) vind ik erg tof. Heeft er iemand een idee of deze ergens te vinden zijn? Ik had gehoopt dat ze geunlocked werden net zoals veel ander artwork, maar heb ze helaas nog niet gezien.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-04 15:31
Vorige week dit spel besteld bij play.com voor minder dan €20,-
Erg toffe game! Nou ben ik ook wel een metalfan en vind ik Jack Black ook geweldig, maar denk dat dit spel voor anderen ook wel leuk zou moeten zijn. Maar hij wordt niet heel veel gespeeld lijkt het, gezien dit rustige topic en dat bijna niemand van de GoT-PS3 clan hem heeft.

Ik ben trouwens meteen begonnen met de difficulty Brütal en vond dat tot nu toe helemaal niet zo heel moeilijk. Maar nu ben ik bij dat stagefight tegen Ophelia en daar kom ik nog niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
LennyLL schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:33:
Vorige week dit spel besteld bij play.com voor minder dan €20,-
Erg toffe game! Nou ben ik ook wel een metalfan en vind ik Jack Black ook geweldig, maar denk dat dit spel voor anderen ook wel leuk zou moeten zijn. Maar hij wordt niet heel veel gespeeld lijkt het, gezien dit rustige topic en dat bijna niemand van de GoT-PS3 clan hem heeft.

Ik ben trouwens meteen begonnen met de difficulty Brütal en vond dat tot nu toe helemaal niet zo heel moeilijk. Maar nu ben ik bij dat stagefight tegen Ophelia en daar kom ik nog niet echt uit.
Om heel eerlijk te zijn.. ik begon altijd heel fanatiek te plannen welke characters ik ging nemen, maar 5 minuten sloeg het om in blinde paniek en chaos. Met spammen heb ik het spel uitgespeeld :X

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-04 15:31
Uiteindelijk wel gelukt om uit te spelen op Brütal-difficulty.
Bij die gevechten kan je beste direct een Rock-block solo doen, zodat die anderen geen leger kan kopen. Als jij als eerste zo`n fan-geiser overneemt dan win je het wel.

Wat wel ontzettend balen is, is dat ik na het uitspelen bezig was om alle dragons en dergelijke te zoeken voor de Trophies. Nu is gister voor de 2de keer mijn save-game ver**^@*^%#, waardoor die die save-game niet meer wil openen.
Dit is wel bekend probleem, vond via Google veel meer die dat probleem hadden. Bij opstarten van het spel kies je Continue en hij blijft gewoon maar laden, minuten lang.
Enige wat dan nog wil is via Chapters een oud chapter kiezen, waardoor je een heel deel opnieuw kan doen.
Zoals ik zei een bekend probleem, maar lijkt niet dat ze er iets aan gaan doen. Ik heb toch maar wel de EA-helpdesk gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 14:29
Gezien het Rocktober is :)

Gaat de heer Shafer hem zelf vandaag en ergens morgen Online spelen en wisselt het af tussen Ps3 en Xbox360.

http://www.doublefine.com...with_tim_on_the_internet/
Pagina: 1 2 Laatste