Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samenstellen PC

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste computerkenners,

Ik wil in de loop van de 2 maanden beginnen met een nieuwe pc.

Ik heb de tijd, dus wil elk onderdeel los bestellen en uiteindelijk in elkaar zetten.

In totaal heb ik een budget van zo'n 600 euro. ( excl. monitor etc...)

Het gebruik van de pc is vooral dagelijks spelen van games, muziek, school enz....

Wat zou je aanraden in deze prijsklasse met goede prijs/kwaliteit, waarbij grafisch ook belangrijk is ?

Te beginnen met de behuizing, voeding, moederbord, geheugen en processor... ?

Verdere tips zijn ook altijd welkom..

Groeten! :)

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:59
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:22:
Beste computerkenners,

Ik wil in de loop van de 2 maanden beginnen met een nieuwe pc.

Ik heb de tijd, dus wil elk onderdeel los bestellen en uiteindelijk in elkaar zetten.

In totaal heb ik een budget van zo'n 600 euro. ( excl. monitor etc...)

Het gebruik van de pc is vooral dagelijks spelen van games, muziek, school enz....

Wat zou je aanraden in deze prijsklasse met goede prijs/kwaliteit, waarbij grafisch ook belangrijk is ?

Te beginnen met de behuizing, voeding, moederbord, geheugen en processor... ?

Verdere tips zijn ook altijd welkom..

Groeten! :)
Beleid:
Wat moet ik kopen? / Welke moet ik nemen? Upgraden?
Kijk even in OH FAQ - Ik wil nieuwe hardware / een nieuwe PC of laptop kopen, welke? voordat je naar een nieuw topic toevlucht.

[ Voor 3% gewijzigd door Soepstengel op 28-05-2009 13:26 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Wat dacht je van de BBG van Tweakers?

• Twiekerr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-10-2023
Ik ga heel even voor gruwelijk irritante doemdenker spelen maar....ik vrees dat het voor een budget van 600 euro niet echt zinvol is om een pc samen te gaan stellen. Er zijn complete systemen verkrijgbaar voor die prijs, die echt heel erg goed in elkaar steken.

Let wel: ik zeg niet dat je niet in staat bent om iets in elkaar te sleutelen dat wellicht minstens even goed functioneert als een already build system, maar in mijn ogen zie je de verschillen in prijs of kwaliteit tussen zelfbouw of already build pas vanaf een euro of 800.

Maar goed...ik ben nu eenmaal een ontzettende doemdenker ;-)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:46

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Voor €600 ex monitor heb je anders best een goed systeem, dat prebuilt's er gewoon hard uitloopt...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[BBG] Best Buy Guide topicoverzicht
Neem daar eens een kijkje. Welke hardware je moet kopen is iets dat je uiteindelijk zelf moet beslissen, maar aan de hand van de BBG wordt je al een heel eind op weg geholpen.
dit topic gaat in elk geval op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.