Jemig, ik had er ook 1 gekregen maar mijn tracktrace nummer staat er nog steeds niet op. dus hopelijk wordt hij dan vandaag wel verzonden....zzattack schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:29:
Mijne is op tracktrace.nl verschenen en komt dus vrij zeker morgen aan
Nee, zo werkt dat niet: je hebt op grond van EU richtlijn 97/07/EG het recht om binnen 7 werkdagen na ontvangt de koop te herroepen, voor aflevering heb je geen recht om te annuleren en het weigeren van een zending kan evenmin als een herroeping in de zin van de EU richtlijn worden gezien.jebuske schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:11:
[...]
Ja ik dacht inderdaad ook dat men 7 dagen het recht had om het pakketje niet te aanvaarden en terug te sturen. In de algemene voorwaarden van de site staat echter dat ik 20% van de aankoopprijs moet betalen als ik mijn bestelling annuleer. Zal er maar eens een consumentenorganisatie voor contacteren.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Ik moet dus eerst even de zending in ontvangst nemen en vervolgens na een dag of twee terugsturen?StevenK schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:12:
[...]
Nee, zo werkt dat niet: je hebt op grond van EU richtlijn 97/07/EG het recht om binnen 7 werkdagen na ontvangt de koop te herroepen, voor aflevering heb je geen recht om te annuleren en het weigeren van een zending kan evenmin als een herroeping in de zin van de EU richtlijn worden gezien.
Whhaaaa ga weg joh! Gefeliciteerd. Man ik kan gewoon niet wachten....zzattack schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:42:
Mijne is zojuist afgeleverd!
Alles goed aan de telefoon? veel plezier er mee
Ik hoop dat de mijne snel komt. Staat nog steeds op: Wordt verzonden.
Ik denk dat ze hem niet door de brievenbus geduwd krijgen en dat ze al 4 dagen aan het brainstormen zijn om te bedenken hoe ze dat wel lukt...
Jebuske, je kan gewoon bellen en zeggen dat je de telefoon niet meer wilt om dat het te lang geduurd heeft. Ze laten je hem gewoon annuleren dan. ALs hij al bezorgd word zeggen ze dat je het pakje gewoon moet weigeren.jebuske schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:38:
[...]
Ik moet dus eerst even de zending in ontvangst nemen en vervolgens na een dag of twee terugsturen?
Neckermann heeft zijn afgesproken levertijd overschreden en dus ben jij in je recht de telefoon niet aan te nemen en je geld terug te krijgen. Kijk op consuwijzer.nl voor een van te voren gemaakte brief die je alleen maar in hoeft te vullen. (dan kan je het ook per email of post doen)
Bedankt, alles lijkt goed met de telefoon. Er staat een Nederlandse ROM op, die wil ik wel asap flashen naar een Engelse zodra dat kan. Verder zit er geen SD kaartje of screenprotector bij helaas, wel usb kabel, oplader en oordopjes.quarintus schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:52:
[...]
Whhaaaa ga weg joh! Gefeliciteerd. Man ik kan gewoon niet wachten....
Alles goed aan de telefoon? veel plezier er mee
Edit: trouwens, d'r zit wel een hoesje bij
[ Voor 4% gewijzigd door zzattack op 18-06-2009 10:27 ]
Bedankt voor de hulp maar ik ga mijn andere bestelling annuleren, die komt ook pas morgen aan dus dan kan ik beter nog profiteren van de scherpe prijs van neckermann!quarintus schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:55:
[...]
Jebuske, je kan gewoon bellen en zeggen dat je de telefoon niet meer wilt om dat het te lang geduurd heeft. Ze laten je hem gewoon annuleren dan. ALs hij al bezorgd word zeggen ze dat je het pakje gewoon moet weigeren.
Neckermann heeft zijn afgesproken levertijd overschreden en dus ben jij in je recht de telefoon niet aan te nemen en je geld terug te krijgen. Kijk op consuwijzer.nl voor een van te voren gemaakte brief die je alleen maar in hoeft te vullen. (dan kan je het ook per email of post doen)
Ohja en nogmaals heel fel bedankt voor de tip van op neckermann te bestellen!
geen screenprotector?zzattack schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:18:
[...]
Bedankt, alles lijkt goed met de telefoon. Er staat een Nederlandse ROM op, die wil ik wel asap flashen naar een Engelse zodra dat kan. Verder zit er geen SD kaartje of screenprotector bij helaas, wel usb kabel, oplader en oordopjes.
das minder =\
die erbij geleverd zou worden, zou namelijk erg goed zijn enzo.
Geen screen protector? Kijk nog eens goed, hij is doorzichting. Tussen de boekjes? Hoort er echt bij te zitten.zzattack schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:18:
[...]
Bedankt, alles lijkt goed met de telefoon. Er staat een Nederlandse ROM op, die wil ik wel asap flashen naar een Engelse zodra dat kan. Verder zit er geen SD kaartje of screenprotector bij helaas, wel usb kabel, oplader en oordopjes.
De screen protector zou goed zijn? Ik hoorde (las) hele andere verhalen:P Ik heb namelijk al een andere besteld, maar tot ik hem krijg wil ik toch wel een andere screene protector er op aan brengen
EDIT: is jou status bij Neckermann nog verander naar: Verzonden in de tussentijd?
[ Voor 5% gewijzigd door quarintus op 18-06-2009 10:47 ]
Mss wilde je geen antwoord van mij, maar ik het toch.quarintus schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:44:
[...]
Geen screen protector? Kijk nog eens goed, hij is doorzichting. Tussen de boekjes? Hoort er echt bij te zitten.
De screen protector zou goed zijn? Ik hoorde (las) hele andere verhalen:P Ik heb namelijk al een andere besteld, maar tot ik hem krijg wil ik toch wel een andere screene protector er op aan brengen
EDIT: is jou status bij Neckermann nog verander naar: Verzonden in de tussentijd?
Bij mij is de status wel veranderd naar verzonden.
Dus dik hoop mijn pro2 vandaag te ontvangen.
Helaas ben ik 2 dagen niet thuis >.< damnit nog langer wachten >.<
tevens begreep ik dat de stock protector de enige is die een mooi geponst gaatje heeft voor de camera en dat deze helemaal over het toestel gaat. Die van brando zou net iets te kort zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door 5V1NA70G op 18-06-2009 11:02 ]
Pff ga ik maar weer een keer bellen. Ze zeiden dat ik vandaag via track & trace wat kon zien. NIet dus. En de status is nog steeds: Wordt verzonden...
Ik heb mijn screen protector besteld van Martinfields.com
Maakt hele goede, inclusief eentje voor de camera aan de achterkant
Ik heb mijn screen protector besteld van Martinfields.com
Maakt hele goede, inclusief eentje voor de camera aan de achterkant
Is bij iedereen die hem voor 440 heeft besteld de status al veranderd?
Bij mij staat er nog steeds "Wordt nageleverd"
Nee niet iedereen. Ze hebben nog niet genoeg TP2's gekregen. Grote kans dat bij de volgende levering jou status ook zal veranderen.Hoofy88 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:17:
tevens ben ik er zelf achteraan gegaan om hem geleverd te krijgen door te bellen en te vragen of ze konden zorgen dat ik er eentje zou krijgen.Hoofy88 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:17:
Hoe heb je dat aangepakt?5V1NA70G schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:26:
[...]
tevens ben ik er zelf achteraan gegaan om hem geleverd te krijgen door te bellen en te vragen of ze konden zorgen dat ik er eentje zou krijgen.
Hij heeft gewoon gebeld. Maar dat was toen ze leverbaar waren. Nu zijn ze aan het wachten op nieuwe toestellen. Dus nu bellen heeft weinig zin.
Ah bedankt, had die boekjes enzo al bijna weggegooid, maar daar zat inderdaad een screen protector tussen.quarintus schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:44:
[...]
Geen screen protector? Kijk nog eens goed, hij is doorzichting. Tussen de boekjes? Hoort er echt bij te zitten.
En ja, mijn bestelstatus op nekkerman is veranderd in verzonde.
Jammer dat jullie je bevindingen niet kunnen (mogen) posten. IS het namelijk de thread niet voor. Anders word het zo verwijderd. Wie wachten er nog op de telefoon?
Ik heb net weer gebeld, en de mevrouw zei mij dat hij weer niet opgestuurd is. Zij verwacht dat ze hem overnight naat TNT sturen, dus ik kan hem morgen verwachten of de dag erna.
Ik heb net weer gebeld, en de mevrouw zei mij dat hij weer niet opgestuurd is. Zij verwacht dat ze hem overnight naat TNT sturen, dus ik kan hem morgen verwachten of de dag erna.
Verwijderd
Kreeg een mail dat de telefoon bij de inpak lag en verstuurd gaat worden. Mogelijk zelfde situatie als jij net melde. Morgen maar afwachten.quarintus schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:26:
Wie wachten er nog op de telefoon?
Hmm hij staat nu nog steeds op: word verzonden. Dacht dat na 10en hij naar verzonden zou moeten springen? Ook track & trace vind nog niets..Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:41:
[...]
Kreeg een mail dat de telefoon bij de inpak lag en verstuurd gaat worden. Mogelijk zelfde situatie als jij net melde. Morgen maar afwachten.
Verwijderd
Bij mij nu ook nog steeds op "wordt verzonden".quarintus schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:14:
[...]
Hmm hij staat nu nog steeds op: word verzonden. Dacht dat na 10en hij naar verzonden zou moeten springen? Ook track & trace vind nog niets..
Ik denk dat de enige "zekerheid" is dat ze kennelijk een exemplaar hebben toegekend, maar het verzenden komt niet op gang. Mogelijk is een reden dat het nu handmatig aangepast moet worden vanwege de prijs? Is maar een idee.
Zou jullie niet te veel zorgen maken. Gisteren in de mail zeiden ze dat het wel eens een dag of twee langer kon duren door de grote drukte.
Ik maak me geen zorgen hoorjebuske schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 23:07:
Zou jullie niet te veel zorgen maken. Gisteren in de mail zeiden ze dat het wel eens een dag of twee langer kon duren door de grote drukte.
Ok word nu weel een beetje geirriteerd. Hij is gewoon weer niet verzonden....
Heb je gebeld? Want hun site is alles behalve up to date, bij mij staat er nog steeds maar 1 gsm terwijl de vrouw mij in de mail verzekerde dat er 2 in het systeem stonden. Er staat ook nog steeds "wordt verzonden" maar in de mail stond dat de verwachte leverdatum gisteren was dus ik ga er vanuit dat ze hun site gewoon niet deftig geregeld krijgen :-)quarintus schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 07:01:
Ok word nu weel een beetje geirriteerd. Hij is gewoon weer niet verzonden....
Elke dag gebeld met Neckermann, vandaag verzekerde deze mevrouw mij dat het pakketje ingepakt stond te wachten om te verzenden. Ook een track en trace nummer gehad voor TNT post (nog niet in hun systeem bekend).
[ Voor 7% gewijzigd door Kruimel op 19-06-2009 10:19 ]
Mijne is gisteren binnengekomen en tevens is het geregeld dat ik maar 440 + verzendkosten hoef te betalen.
Ok, Weer met Neckermann gebeld. Mijn toestel was nog steeds niet verzonden. TNT zou het ook druk hebben met het aantal pakketten waardoor niet alles iedere keer mee was. Wel zei de mevrouw dat de mijne klaar staat (ingepakt, gefactureerd etc) om mee genomen te worden, en in de eerste lading. De kans is groot dat hij dus vanavond word opgehaald door TNT. Maar nog steeds kon ze het mij neit verzekeren.
EDIT: Zojuist is de mijne verschenen bij track en trace. Hij is dus nu bij TNT post. Op Neckermann staat echter nog wel: word verzonden.
Groet
EDIT: Zojuist is de mijne verschenen bij track en trace. Hij is dus nu bij TNT post. Op Neckermann staat echter nog wel: word verzonden.
Groet
[ Voor 45% gewijzigd door quarintus op 20-06-2009 01:52 ]
Verwijderd
Ik heb geen nummer ontvangen van de klantenservice, dus kan het niet volgen bij TNT. Maar sinds vanmorgen staat de status op Verzonden en is er een factuur aangemaakt. Zou TNT dan vandaag bezorgen, of bezorgen ze uberhaupt niet op zaterdag.quarintus schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:58:
Groet
De mensen van Neckermann zeiden mij dat ze alleen niet op zondag en maandag pakketjes rond brengen. En volgens mij klopt dat. Zaterdag komen ze dacht ik wel.Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 08:15:
[...]
Ik heb geen nummer ontvangen van de klantenservice, dus kan het niet volgen bij TNT. Maar sinds vanmorgen staat de status op Verzonden en is er een factuur aangemaakt. Zou TNT dan vandaag bezorgen, of bezorgen ze uberhaupt niet op zaterdag.
Pff nog altijd geen update van de status hierVerwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 08:15:
[...]
Ik heb geen nummer ontvangen van de klantenservice, dus kan het niet volgen bij TNT. Maar sinds vanmorgen staat de status op Verzonden en is er een factuur aangemaakt. Zou TNT dan vandaag bezorgen, of bezorgen ze uberhaupt niet op zaterdag.
Eindelijk status 'verzonden' en volgens track en trace:
Zending opgehaald en in sorteerproces 20-06-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 20-06-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending opgehaald en in sorteerproces 20-06-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 20-06-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Bij mij staat er ook nog steeds word verzonden, maar hij is al wel bij tntjebuske schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 08:45:
[...]
Pff nog altijd geen update van de status hierEr staat nog steeds "wordt verzonden". Nuja hopen op het beste :-)
Zending gesorteerd in sorteercentrum 20-06-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 20-06-2009 Wateringen , pakkettendistributie
En ik woon in zoetermeer. Beetje omslachtig. Maar word dus wel waar schijnlijk geleverd
Zending gesorteerd in sorteercentrum 20-06-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 20-06-2009 Wateringen , pakkettendistributie
En ik woon in zoetermeer. Beetje omslachtig. Maar word dus wel waar schijnlijk geleverd
Dat jullie allemaal met smart zitten te wachten op je nieuwe telefoon snap ik. En even laten weten dat je je bestelling binnen hebt om duidelijk te maken dat alles goed is afgelopen kan ik ook nog wel begrijpen. Maar mogen de slowchat en realtime track&trace updates a.u.b. achterwege blijven? Als je daar behoefte aan hebt dan start je maar een #touchpro2bijneckerman op onze irc server 
Bedankt voor het begrip
[/dienstmededeling]
Bedankt voor het begrip
[/dienstmededeling]
[ Voor 17% gewijzigd door Orion84 op 20-06-2009 10:21 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Die van mij is zaterdag, tijdens mijn afwezigheid, gekomen en nu in mijn handen. Ziet er goed uit.
ok. na een paar dagen vind ik het scherm (de kamteling er van) te los. Ik heb het niet over de speling (hoewel die ook te groot is) maar dat hoort, maar de hele beweging. Daarnaast is ook de power button knop niet goed. Lijkt nogal los te zitten.
Ik mag van Neckerman het toestel houden tot 2 weken nadat ik het nieuwe toestel ontvang. Erg netjes sinds hij nog wel bruikbaar is.
Ik mag van Neckerman het toestel houden tot 2 weken nadat ik het nieuwe toestel ontvang. Erg netjes sinds hij nog wel bruikbaar is.
Ik zou 't wel erg vreemd vinden wanneer jij je tweede toestel al ontvangt voordat ik überhaupt iets heb ontvangen
Dat zou ik ook wel heel erg vreemd vinden. Ik heb mijn bestelling 25-5 gedaan, maar tot op heden nog steeds niets ontvangen.
De levertijd is veranderd van "langer dan 2 weken" naar "direct leverbaar", weer terug naar "langer dan 2 weken", naar "binnen 2 weken" en weer terug naar "langer dan 2 weken".
Nu zit ik niet op de zogeheten "schopstoel", maar ik ben toch wel heel erg benieuwd naar dit toestel.
Als ik de verschillende winkels uit de pricewatch af ga, dan is dit toestel bij bijna alle winkels binnen enkele dagen leverbaar, dus waarom niet bij Neckermann, vreemde zaak.
Geduld is hopelijk nog steeds een schone zaak.
De levertijd is veranderd van "langer dan 2 weken" naar "direct leverbaar", weer terug naar "langer dan 2 weken", naar "binnen 2 weken" en weer terug naar "langer dan 2 weken".
Nu zit ik niet op de zogeheten "schopstoel", maar ik ben toch wel heel erg benieuwd naar dit toestel.
Als ik de verschillende winkels uit de pricewatch af ga, dan is dit toestel bij bijna alle winkels binnen enkele dagen leverbaar, dus waarom niet bij Neckermann, vreemde zaak.
Iemand hier nog interesse in een goedkope nieuwe ongebruikte Touch Pro 2 van Neckermann?
Ik heb hem inmiddels anders besteld omdat ik het wachten daar zat ben. Ik sta nu op het punt om de order te annuleren maar wellicht wil iemand de order van mij 'overnemen'?
V&A aangeboden: HTC Touch Pro2 NL Zwart
Ik heb hem inmiddels anders besteld omdat ik het wachten daar zat ben. Ik sta nu op het punt om de order te annuleren maar wellicht wil iemand de order van mij 'overnemen'?
V&A aangeboden: HTC Touch Pro2 NL Zwart
Nou ik heb hem dus nog niet hoor. Ik wacht nog op het nieuwe toestel. wat ik begrijp is dat Neckermann geen grip heeft op de leverancier. Zij weten gewoonweg niet waneer ze wat binnen krijgen (van de zotte natuurlijk). Mijne is besteld bij de leverancier en kan elk moment binnen komen maah et kan ook nog een week duren. (ik wacht al een week)cOOlrUnnINgs schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:20:
Dat zou ik ook wel heel erg vreemd vinden. Ik heb mijn bestelling 25-5 gedaan, maar tot op heden nog steeds niets ontvangen.
Voor de mensen die dit nog lezen, Ik heb weer met Neckermann gebeld.
Ging over de vervanging van de eerst touch pro 2.
Gaat er van alles fout. Ik krijg nu een brief, en ik moet het toestel dan opnieuw betalen 440 euro. Hiervoor krijg ik eerst nog het geld terug van Neckermann. Dus opnieuw overmaken. Dan moet ik als het toestel geleverd is, ze weer bellen want dan moeten zij het prijs verschil weg boeken. allemaal heel verwarrend...
Ging over de vervanging van de eerst touch pro 2.
Gaat er van alles fout. Ik krijg nu een brief, en ik moet het toestel dan opnieuw betalen 440 euro. Hiervoor krijg ik eerst nog het geld terug van Neckermann. Dus opnieuw overmaken. Dan moet ik als het toestel geleverd is, ze weer bellen want dan moeten zij het prijs verschil weg boeken. allemaal heel verwarrend...
Nieuwe ronde nieuwe kansen zie ik zojuist:
Leverindicatie:
Direct leverbaar
Ik ben benieuwd of de wachtende onder ons, inclusief ik zelf, hem nu eens eindelijk uitgeleverd gaan krijgen...
Leverindicatie:
Direct leverbaar
Ik ben benieuwd of de wachtende onder ons, inclusief ik zelf, hem nu eens eindelijk uitgeleverd gaan krijgen...
De mijne is inmiddels ook binnen. Donderdag gebeld nadat de status op "Direct leverbaar" stond en ze hebben direct geregeld dat er één mijn kant op kwam. Ondanks de melding dat ze problemen hebben met de verzendingen wegens drukte, was deze toch gisteren al gearriveerd.
Eerste indruk, top toestel.
Kan je aangeven of je scherm wiebelt bij het kantelen? of dat hij bijvoorbeeld heel stijf is?cOOlrUnnINgs schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 08:37:
De mijne is inmiddels ook binnen. Donderdag gebeld nadat de status op "Direct leverbaar" stond en ze hebben direct geregeld dat er één mijn kant op kwam. Ondanks de melding dat ze problemen hebben met de verzendingen wegens drukte, was deze toch gisteren al gearriveerd.
Alsh ij wiebelt ( wat de meeste doen) hoeveel?
Ik heb vandaag weer openieuw 440 euro over moetne maken na ik deze terug gestort had gekregen. Ben nu heel beniewd wanneer ik de mijne weer krijg.