Er is ondertussen ook al weer een bedrijf gekomen die de HTC Pro2 voor 518 aanbied incl verzendkosten. belnu.nl. Dus de overstap wordt al minder groot
Geachte heer/mevrouw .....
U heeft bij neckermann.com onderstaand artikel besteld. Helaas kunnen wij dit artikel niet leveren binnen de door ons gestelde levertermijn. Wij doen wel onze uiterste best om deze alsnog bij u te bezorgen.
Kunt u niet langer wachten, dan vindt u op onze website verschillende alternatieven.
Uw artikel
Artikelnummer: 70170
Omschrijving: GSM
Indien gewenst, dan kunt u het reeds bestelde artikel annuleren via mijn neckermann. Om een alternatief te bestellen, dient u een nieuwe bestelling te plaatsen.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier.
Deze mail zojuist gehad. Beetje raar. Wij proberen hem alsnog te leveren. Alsof dit niet gaat lukken. Hij is net uit en word steeds meer geleverd. Onzin dat ze er niet aan kunnen komen. Dus ik wacht wel
heb tijd genoeg. Mijn andere mobiel doet het nog.
U heeft bij neckermann.com onderstaand artikel besteld. Helaas kunnen wij dit artikel niet leveren binnen de door ons gestelde levertermijn. Wij doen wel onze uiterste best om deze alsnog bij u te bezorgen.
Kunt u niet langer wachten, dan vindt u op onze website verschillende alternatieven.
Uw artikel
Artikelnummer: 70170
Omschrijving: GSM
Indien gewenst, dan kunt u het reeds bestelde artikel annuleren via mijn neckermann. Om een alternatief te bestellen, dient u een nieuwe bestelling te plaatsen.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier.
Deze mail zojuist gehad. Beetje raar. Wij proberen hem alsnog te leveren. Alsof dit niet gaat lukken. Hij is net uit en word steeds meer geleverd. Onzin dat ze er niet aan kunnen komen. Dus ik wacht wel
En hun leveringstermijn was al 2 weken? Schiet niet echt op zo
Ik heb neckerman gemailt met de vraag wat de geschatte levering nu is, en wat de reden is van de vertraging. Zodra ik wat hoor zal ik dit posten
Bedankt dat je ons op de hoogte houdt, ik begin het vertrouwen in neckermann toch onderhand wel kwijt te raken
Mailen heeft weinig zin, ik heb er ook al wat open staan. Buiten de automatische mailtjes met de strekking "we hebben het te druk om te antwoorden" hoor je niets.
Als ik binnen 3 dagen niets te horen krijg, zal ik Neckerman bellen. Ik zal dan, als diegene geen antwoord op mijn vragen heeft, vragen om iemand aan de lijn te geven die wel kennis van deze kwestie heeft.JBS schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:25:
Mailen heeft weinig zin, ik heb er ook al wat open staan. Buiten de automatische mailtjes met de strekking "we hebben het te druk om te antwoorden" hoor je niets.
Verwijderd
Is expansys de leverancier van Neckermann, of zeg ik nu hele domme dingen?quarintus schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:43:
Ter indicatie:
in een mail van expansys staat dat zij de TP2 sinds gisteren hebben. Het valt dus nog mee, omdat expansys toch ook wel een betrouwbare leverancier is.
Dat lijkt mij niet. De reden waarom ik het er neer zette, is dat Neckerman dus toch niet zo heeeel laat is met leveren. Expansys is vaak behoorlijk op tijd namelijk met het leveren van producten.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:55:
[...]
Is expansys de leverancier van Neckermann, of zeg ik nu hele domme dingen?
Expansys is net als Neckerman een winkel en verzorgt distributie. Zij kopen in bij een soort magazijn/groothandel.
Verwijderd
Iemand nog nieuws over de laatste ontwikkelingen? Ik zit nu echt aan te denken om hem bij belnu.nl te gaan bestellen.
En daar wacht Neckermann waarschijnlijk opVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:59:
Iemand nog nieuws over de laatste ontwikkelingen? Ik zit nu echt aan te denken om hem bij belnu.nl te gaan bestellen.
Nee, nog geen ontwikkelingen. D.w.z. geen mail terug.
Iemand enig idee hoe lang neckermann dat kan/mag doen? Niet dat het te bewijzen valt dat ze dat doen, maar Ik neem aan dat mensen die nu voor 600 euro daar die telefoon kopen hem ook niet meteen krijgen, dus tegenover hen is het wel vrij schunnig imhoJBS schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:32:
[...]
En daar wacht Neckermann waarschijnlijk op
Verwijderd
Voor straf laat ik de bestelling gewoon open staan, verpats ik hem via marktplaats wel met winstJBS schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:32:
[...]
En daar wacht Neckermann waarschijnlijk op
Ja en Nee.
In principe moeten ze zodra het kan het product leveren. Maar als zij dachten het product voor 440 in te kopen (of minder) en dit lukt niet, dan is de vertraging terecht.
Dus dat is makkelijk te realiseren. Aan de andere kant. De telefoon is goed verkrijgbaar (steeds beter). De telefoon is niet lang uit en wordt steeds meer geleverd. Ze kunnen dus niet het product niet leveren met als argument dat ze het product niet meer konden verkrijgen.
In principe moeten ze zodra het kan het product leveren. Maar als zij dachten het product voor 440 in te kopen (of minder) en dit lukt niet, dan is de vertraging terecht.
Dus dat is makkelijk te realiseren. Aan de andere kant. De telefoon is goed verkrijgbaar (steeds beter). De telefoon is niet lang uit en wordt steeds meer geleverd. Ze kunnen dus niet het product niet leveren met als argument dat ze het product niet meer konden verkrijgen.
zzattack schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:07:
[...]
Iemand enig idee hoe lang neckermann dat kan/mag doen? Niet dat het te bewijzen valt dat ze dat doen, maar Ik neem aan dat mensen die nu voor 600 euro daar die telefoon kopen hem ook niet meteen krijgen, dus tegenover hen is het wel vrij schunnig imho
Ok ik heb reactie gehad van Neckerman. Nouja, ze hebben laten weten dat het bedrijf nog bestaat. Qua info niets. Email:
Geachte heer/mevrouw,
Via de contactpagina op onze site www.neckermann.com heeft u een vraag gesteld binnen de categorie -navraag naar je bestelling-.
Helaas is het op dit moment niet mogelijk u persoonlijk antwoord te geven.
Indien uw vraag betrekking heeft op een levertermijn, kunnen wij u melden dat een aantal leveringen onverhoopt enkele dagen vertraging heeft opgelopen. Het is daarom mogelijk, dat u uw bestelling later ontvangt dan met u was afgesproken. Wij verzoeken u vriendelijk, nog enige tijd af te wachten.
Mocht u ons gevraagd hebben uw bestelling geheel of gedeeltelijk te annuleren, zullen wij ons best doen deze bestelling tegen te houden. Is uw bestelling echter al ingepakt, dan kunnen wij het pakket tot onze spijt niet meer onderscheppen.
Als het pakket toch bij u wordt aangeboden, dan kunt u het weigeren.
Onze vervoerder zorgt er dan voor dat het pakket naar ons wordt teruggestuurd.
Wij willen ons oprecht verontschuldigen voor de overlast en danken u bij voorbaat hartelijk voor uw geduld.
--
Met vriendelijke groet,
neckermann.com
Klantenservice
Ik ga dus de komende dagen (wanneer ik tijd heb, want zoiets kan zo 2 uur in beslag nemen wil je echt wat te weten komen) even bellen. .
Het kan natuurlijk zijn dat het dus gewoon een bepaalde leverancier is die problmen heeft, en dat daardoor een aantal producten vertraging hebben.
Ik laat het weten als ik meer weet
Geachte heer/mevrouw,
Via de contactpagina op onze site www.neckermann.com heeft u een vraag gesteld binnen de categorie -navraag naar je bestelling-.
Helaas is het op dit moment niet mogelijk u persoonlijk antwoord te geven.
Indien uw vraag betrekking heeft op een levertermijn, kunnen wij u melden dat een aantal leveringen onverhoopt enkele dagen vertraging heeft opgelopen. Het is daarom mogelijk, dat u uw bestelling later ontvangt dan met u was afgesproken. Wij verzoeken u vriendelijk, nog enige tijd af te wachten.
Mocht u ons gevraagd hebben uw bestelling geheel of gedeeltelijk te annuleren, zullen wij ons best doen deze bestelling tegen te houden. Is uw bestelling echter al ingepakt, dan kunnen wij het pakket tot onze spijt niet meer onderscheppen.
Als het pakket toch bij u wordt aangeboden, dan kunt u het weigeren.
Onze vervoerder zorgt er dan voor dat het pakket naar ons wordt teruggestuurd.
Wij willen ons oprecht verontschuldigen voor de overlast en danken u bij voorbaat hartelijk voor uw geduld.
--
Met vriendelijke groet,
neckermann.com
Klantenservice
Ik ga dus de komende dagen (wanneer ik tijd heb, want zoiets kan zo 2 uur in beslag nemen wil je echt wat te weten komen) even bellen. .
Het kan natuurlijk zijn dat het dus gewoon een bepaalde leverancier is die problmen heeft, en dat daardoor een aantal producten vertraging hebben.
Ik laat het weten als ik meer weet
Verwijderd
Wat een zooitje is het daar? Is Neckermann op het moment met meer producten een zooi, of gaat het echt alleen om Pro2? Anders heb je nog kans ook dat ze straks over de kop gaan ofzo .... heb wel vaker bij een bedrijf dit soort situatie meegemaakt, progress hengelo bijvoorbeeld, en toen had ik vooruitbetaald, zeg maar dag met je 400 euri....
Lijkt me sterk. Dat had in het nieuws moeten staan als het echt slecht ging. Naar mijn weten gaat het vrij goed met Neckermann.Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:09:
Wat een zooitje is het daar? Is Neckermann op het moment met meer producten een zooi, of gaat het echt alleen om Pro2? Anders heb je nog kans ook dat ze straks over de kop gaan ofzo .... heb wel vaker bij een bedrijf dit soort situatie meegemaakt, progress hengelo bijvoorbeeld, en toen had ik vooruitbetaald, zeg maar dag met je 400 euri....
Voor de mensen die nog maar weinig vertrouwen hebben in Neckermann:
Ruim driekwart van de webwinkels uit een test van de Consumentenbond voldoet niet geheel aan de Wet koop op afstand. Toch is het ‘niet enkel kommer en kwel bij de webshops’, aldus de bond.
Onder de kop ‘Webwinkelen niet zonder risico’s’ doet de nieuwste Consumentengids in vier pagina's verslag van een test met anonieme klanten. De mysteryshoppers winkelden bij 50 verschillende webwinkels, waar ze consumentenelektronica aanschaften. Van de webshops zijn er 28 aangesloten bij Thuiswinkel.org.
Slechts 11 van de 50 onderzochte winkels voldoen geheel aan de Wet koop op afstand. Het zijn Belcompany.nl, Conrad.nl, Dynabyte.nl, Elektrokoopjes.nl, Foka.nl, Hema.nl, Neck.nl, Otto.nl, Telefoonkopen.nl, Vd.nl en Wehkamp.nl.
(dit was van MEI 2009)
Lijkt dus over het algemeen wel goed te zitten bij Neckerman. De distributie van spullen is erg hectisch. Veel verschilllende producten. een paar foutjes in de administratie en alles loopt vast. Misschien is dat hier ook wel aan de hand.
Verwijderd
Mja, misschien is het ietwat overdreven idd
..... als me vriendin me niet tegen had gehouden, had ik hem allang ergens anders besteld...... aan de ene kant ook wel verstandig
Verwijderd
Nou hij komt nu overal zo langzaam aan op voorraad. Bol.com levert ze nu binnen 2 a 4 dagen. Expansys heeft er een hele stapel op voorraad. Alleen nog een aantal kleinere webwinkels hebben hem nog niet voorraad (zoals PC megastore, goedkoopste.nu). Nu moet alleen Neckermann nog volgen. Bij meerdere bedrijven stond tot voor kort 12juni. Ik verwacht dan eigenlijk ook dat morgen Neckermann ze ook moet hebben, zo niet, dan denk ik dat we ze nooit gaan krijgen voor de €440,-.
Ik verwacht ook binnen 2 dag dat Neckerman ze beschikbaar heeft. Ik ben het niet met je een s dat we de telefoon niet voor 440 euro gaan krijgen. Ze hebben tegen te veel mensen gezegd dat ze dat wel zouden doen en een winkel is VERPLICHT direct na de wetenschap als een bestelling niet gaatl ukken dit de klant te melden.Dit hebben ze niet gedaan. Dus we krijgen hem gewoon. (tis natuurlijk een verwachting)Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:56:
Nou hij komt nu overal zo langzaam aan op voorraad. Bol.com levert ze nu binnen 2 a 4 dagen. Expansys heeft er een hele stapel op voorraad. Alleen nog een aantal kleinere webwinkels hebben hem nog niet voorraad (zoals PC megastore, goedkoopste.nu). Nu moet alleen Neckermann nog volgen. Bij meerdere bedrijven stond tot voor kort 12juni. Ik verwacht dan eigenlijk ook dat morgen Neckermann ze ook moet hebben, zo niet, dan denk ik dat we ze nooit gaan krijgen voor de €440,-.
Verwijderd
Ja dat zou kunnen, maar ik bedoelde meer van als ze niet binnen 1 a 2 dagen beschikbaar zijn, dan denk ik dat ze ons gewoon net zolang laten wachten tot iedereen denkt: ik ga hem ergens anders halen.
Zou het voordelig zijn om bij neckermann de druk op de ketel te zetten?
Verwijderd
Hoe had je zoiets in gedachten dan? Als jij of ik bellen of mailen, dan worden ze daar niet warm of koud van.Hoofy88 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:07:
Zou het voordelig zijn om bij neckermann de druk op de ketel te zetten?
Als je een idee hebt, ik werk graag mee. IK betrap mezelf erop dat ik om het half uur de website van Neckermann check of er misschien al een update is .... echt te erg
Hmm, ik heb 'm ook voor het zeer mooie prijsje besteld. Ik heb echter de luxe om te wachten. Het liefst nog twee weken, dan zijn de tentamens voorbij 
Na alles wat ik hier en elders heb gelezen, verwacht ik ook dat er gewoon wordt geleverd. Neckermann is gewoon traag. Was het niet voor de belachelijk mooie aanbieding, dan had ik wel ergens anders besteld.
Na alles wat ik hier en elders heb gelezen, verwacht ik ook dat er gewoon wordt geleverd. Neckermann is gewoon traag. Was het niet voor de belachelijk mooie aanbieding, dan had ik wel ergens anders besteld.
Verwijderd
Ik verwacht ook, mede op basis van een mail, dat ze wel zullen gaan leveren.
Heb wel het idee dat ze geen haast maken. Elke afvaller voor die prijs is er een.
Maar ik heb over ca 10 dagen wel behoefte aan zo'n telefoon, en hoop dan ook dat ze binnen een week leveren....
Heb wel het idee dat ze geen haast maken. Elke afvaller voor die prijs is er een.
Maar ik heb over ca 10 dagen wel behoefte aan zo'n telefoon, en hoop dan ook dat ze binnen een week leveren....
Ja dat heb ik dus ookVerwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:33:
[...]
Hoe had je zoiets in gedachten dan? Als jij of ik bellen of mailen, dan worden ze daar niet warm of koud van.
Als je een idee hebt, ik werk graag mee. IK betrap mezelf erop dat ik om het half uur de website van Neckermann check of er misschien al een update is .... echt te erg....

Waarschijnlijk nutteloze reply.
Maar ik heb gebeld en het is totaal niet duidelijk wanneer ze gaan leveren.
En niemand kan daar navragen hoe het bij de leverancier zit.
het lijkt me dat ze vast wel even hogerop kunnen vragen hoe het zit...
zo moeilijk moet dat niet zijn.
Maar ik heb gebeld en het is totaal niet duidelijk wanneer ze gaan leveren.
En niemand kan daar navragen hoe het bij de leverancier zit.
het lijkt me dat ze vast wel even hogerop kunnen vragen hoe het zit...
zo moeilijk moet dat niet zijn.
Zoals Hoofy88 zei, er moet iets te doen zijn hieraan.. niet zozeer aan of het geleverd gaat worden of niet voor 440 euro, maar aan het feit dat sinds midden mei op hun website staat dat het "leverbaar vanaf eind mei" is, terwijl het nu wel echt midden juni is.
Het "niet kunnen bepalen wanneer zij het zullen krijgen", of het niet kunnen navragen bij de leverancier, daar word ik gewoon pissig van... totaal onduidelijk, zou het eigenlijk ook niet (of juist, helemaal niet) tolereren als ik er 600 euro voor had betaald.
Misschien heeft een getekend email/brief toch wel zin.. bijvoorbeeld eentje met alle namen/klantennummers van iedereen die het daar heeft besteld. Misschien nemen ze ons dan wel serieus... en gaan ze eindelijk een duidelijk antwoord geven over de levertijd.
Wat denken jullie?
Het "niet kunnen bepalen wanneer zij het zullen krijgen", of het niet kunnen navragen bij de leverancier, daar word ik gewoon pissig van... totaal onduidelijk, zou het eigenlijk ook niet (of juist, helemaal niet) tolereren als ik er 600 euro voor had betaald.
Misschien heeft een getekend email/brief toch wel zin.. bijvoorbeeld eentje met alle namen/klantennummers van iedereen die het daar heeft besteld. Misschien nemen ze ons dan wel serieus... en gaan ze eindelijk een duidelijk antwoord geven over de levertijd.
Wat denken jullie?
Verwijderd
Ik denk dat we sowieso nog een week moeten afwachten, aangezien er meer (grote) bedrijven/webwinkels zijn die het nog niet kunnen leveren. Het enige verschil is dat Neckerman nog geen enkele termijn kan noemen. Terwijl bol.com het nu over enkele dagen heeft.
Ik zou dus zeker wachten tot alle grotere bedrijven hem kunnen leveren.
Ik zou dus zeker wachten tot alle grotere bedrijven hem kunnen leveren.
Ik kijk wel of ik morgen kan bellen. Krijg vast wel wat los
. OVerigens zijn ze VERPLICHT te vertellen wat de reden is van de vertraging.
Daarnaast kan ik ook vast wel los krijgen wat zij verwachten wanneer ze het product verkrijgbaar hebben.
Daarnaast kan ik ook vast wel los krijgen wat zij verwachten wanneer ze het product verkrijgbaar hebben.
Verwijderd
Goed idee .... Het is wat mij betreft vooral de duidelijkheid . Oke ik wil het toestel liever gister dan morgen, maar de onzekerheid is vervelend. De Fabrikant kan zeggen hoe lang het duurt voor dat de leverancier het toestel krijgt, de leverancier kan zeggen hoe lang het duurt voordat hij deze dan aan Neckermann levert en Neckermann weet dan hoe lang het duurt voordat het bij ons is..... als ze iets meer moeite doen voor ons klanten, is het geen hogere wiskunde....
Echter mogen ze 30 dagen wachten totdat ze tot levering overgaan. Dus tot die tijd is er sowieso geen actie die je kunt ondernemen.quarintus schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:26:
Ik kijk wel of ik morgen kan bellen. Krijg vast wel wat los. OVerigens zijn ze VERPLICHT te vertellen wat de reden is van de vertraging.
Sterker nog, wat zijn eigenlijk je rechten na 30 dagen, als je het recht hebt kostenloos de koop te ontbinden schiet je natuurlijk nog niets op.alex3305 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 23:09:
[...]
Echter mogen ze 30 dagen wachten totdat ze tot levering overgaan. Dus tot die tijd is er sowieso geen actie die je kunt ondernemen.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Dat zijn precies de rechten die je dan hebtcoyote1980 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 08:57:
[...]
Sterker nog, wat zijn eigenlijk je rechten na 30 dagen, als je het recht hebt kostenloos de koop te ontbinden schiet je natuurlijk nog niets op.
Zojuist contact gehad met Neckermann.
IK kreeg een aardige vrouw aan de lijn die mij vertelde dat de leverancier ZIJN leverdatum niet kon nakomen. (Dus de rede, en dus niet Neckerman zijn fout)
Ik heb duidelijk gemaakt ook de geschatte leverdatum te willen (heb ik recht op) weten. De aardige mevrouw verteld mij dat zij de inkoper (van Neckermann) contact zal laten opnemen met de leverancier om na te vragen wat nu de verwachtte datum is zdat zij het product aangeleverd krijgen.
Ik word dan persoonlijk door de inkoper terug gebeld me de informatie. Indien ik niet opneem spreken ze mijn voicemail in of sturen ze mij een brief met de betreffende informatie. Dit is binnen 48 uur. Dus dat wordt of vandaag of maandag.
Serieus, dit is de beste klantenservice die ik OOIT heb meegemaakt. Direct een persoon die je WIL helpen en moeite voor je wilt doen. Normaliter moet je 2 uur aan telefoon hangen en zeuren en zeiken. En word je meerdere malen doorgeschakeld (naar een verkeerd persoon) voordat je een teamleider hebt die WEL wat weet.
Echt een pluspunt voor Neckermann. (ligt natuurilijk ook aan de persoon die je krijgt, maar zulke personen mogen ze van mij extra betalen. Goed werk moet beloond worden!
)
Ik houd jullie verder op de hoogte.
IK kreeg een aardige vrouw aan de lijn die mij vertelde dat de leverancier ZIJN leverdatum niet kon nakomen. (Dus de rede, en dus niet Neckerman zijn fout)
Ik heb duidelijk gemaakt ook de geschatte leverdatum te willen (heb ik recht op) weten. De aardige mevrouw verteld mij dat zij de inkoper (van Neckermann) contact zal laten opnemen met de leverancier om na te vragen wat nu de verwachtte datum is zdat zij het product aangeleverd krijgen.
Ik word dan persoonlijk door de inkoper terug gebeld me de informatie. Indien ik niet opneem spreken ze mijn voicemail in of sturen ze mij een brief met de betreffende informatie. Dit is binnen 48 uur. Dus dat wordt of vandaag of maandag.
Serieus, dit is de beste klantenservice die ik OOIT heb meegemaakt. Direct een persoon die je WIL helpen en moeite voor je wilt doen. Normaliter moet je 2 uur aan telefoon hangen en zeuren en zeiken. En word je meerdere malen doorgeschakeld (naar een verkeerd persoon) voordat je een teamleider hebt die WEL wat weet.
Echt een pluspunt voor Neckermann. (ligt natuurilijk ook aan de persoon die je krijgt, maar zulke personen mogen ze van mij extra betalen. Goed werk moet beloond worden!
Ik houd jullie verder op de hoogte.
[ Voor 7% gewijzigd door quarintus op 12-06-2009 09:32 ]
Verwijderd
Krijgen we in ieder geval een indicatie. Aan de hand daar van bepaal ik dan wel of ik het open laat staan of dat ik een andere winkel ga benaderen.
Bij bol.com stond opeens dat de Nederlandse versie niet leverbaar was, terwijl gister nog 12juni was veranderd in 2 a 4 werkdagen.....
Heeft iemand trouwens de telefoon al bij MediaMarkt gezien en weet ook toevallig de prijs?
Bij bol.com stond opeens dat de Nederlandse versie niet leverbaar was, terwijl gister nog 12juni was veranderd in 2 a 4 werkdagen.....
Heeft iemand trouwens de telefoon al bij MediaMarkt gezien en weet ook toevallig de prijs?
Netjes!
Dag mensen,
Ik heb reactie gehad van Neckerman. Helaas geen geweldig nieuws. Ik heb als reactie terug gekregen dat zij van hun leverancier nog niets te horen hebben gekregen wanner zij de telefoon weer aangeleverd krijgen. Het was niet duidelijk of ze dit ook specifiek gevraagd hebben, maar ik neem aan van wel (dat doe je sowieso al als producten vertraging hebben).
Dus... ik kan nog eens bellen, maar ik denk niet dat dat veel nut heeft. Ik blijf gewoon wachten tot ze hem leveren. Heb nog een telefoon, en de prijs is te mooi om dat te laten lopen.
Het is jammer dat ik niet op kon nemen toen ik terug gebeld werd. (werd ingesproken).
Dus helaas, niet veel meer opheldering gekregen. Toch verwacht ik toch niet dat het nog lang kan duren toch???
Ik heb reactie gehad van Neckerman. Helaas geen geweldig nieuws. Ik heb als reactie terug gekregen dat zij van hun leverancier nog niets te horen hebben gekregen wanner zij de telefoon weer aangeleverd krijgen. Het was niet duidelijk of ze dit ook specifiek gevraagd hebben, maar ik neem aan van wel (dat doe je sowieso al als producten vertraging hebben).
Dus... ik kan nog eens bellen, maar ik denk niet dat dat veel nut heeft. Ik blijf gewoon wachten tot ze hem leveren. Heb nog een telefoon, en de prijs is te mooi om dat te laten lopen.
Het is jammer dat ik niet op kon nemen toen ik terug gebeld werd. (werd ingesproken).
Dus helaas, niet veel meer opheldering gekregen. Toch verwacht ik toch niet dat het nog lang kan duren toch???
Verwijderd
Ja dat maak ik mezelf ook al twee weken wijs. Maar ik heb er geen vertrouwen meer in dat het heel snel geleverd gaat worden.
Nou bedankt in ieder geval dat je je info met iedereen hier deelt.
Nou bedankt in ieder geval dat je je info met iedereen hier deelt.
Lijkt me toch heel raar dat een leverancier niet kan zeggen wanneer iets geleverd kan worden. Zeker niet wanneer alle andere shops hun levering reeds ontvangen hebben. Jammer dat Neckermann er deze laag bij de grondse strategie op nahoudt
Verwijderd
Ik vind het ook een vreemd verhaal. Leveranciersproblemen..... Mssn zijn ze wel aan het proberen de schuld van de 440 bij de leverancier te leggen en er zo een goeie inkoopdeal uit te slepen .....speculaas i know
....
Ik denk dat ik hem ergens anders ga bestellen ... dan maar paar centen meer, maar dan heb ik hem in ieder geval. Laat de bestelling bij neckermann wel open staan, eventueel proberen te verkopen met winst
Ik denk dat ik hem ergens anders ga bestellen ... dan maar paar centen meer, maar dan heb ik hem in ieder geval. Laat de bestelling bij neckermann wel open staan, eventueel proberen te verkopen met winst
Heb net ook nog eens gebeld. De mevrouw kon inderdaad niet meer info geven dan dat ze totaal niet weet wanneer het gaat aankomen. Voor hetzelfde geld kon dit nog maanden duren aldus de mevrouw van de klantendienst.
Edit: ze weten niet eens wie hun leverancier is.
[ Voor 10% gewijzigd door jebuske op 15-06-2009 13:09 ]
Been there, done thatVerwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:51:
Verwijderd
Kreeg net ook een mail dat de telefoon niet geleverd kan worden binnen de gestelde termijnen. Ik denk dat dit een automatisch mailtje is die meerdere mensen al hebben ontvangen.
Je maakt een grapje? maanden? Waar slaat dat op? dan neem je toch een andere leverancier?jebuske schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:29:
Heb net ook nog eens gebeld. De mevrouw kon inderdaad niet meer info geven dan dat ze totaal niet weet wanneer het gaat aankomen. Voor hetzelfde geld kon dit nog maanden duren aldus de mevrouw van de klantendienst.
Ik vroeg "dus dat kan dan nog maanden duren?" Waarop ze zei dat ze er geen flauw idee van hadden en dat dat best wel eens zou kunnen. En tegen ons zeiden ze dat ze niet eens weten wie de leverancier is dus het zou me ook verwonderen dat ze effectief iemand gebeld hebbenquarintus schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:27:
[...]
Je maakt een grapje? maanden? Waar slaat dat op? dan neem je toch een andere leverancier?
Ik heb zo'n idee dat ze jullie gewoon aan het lijntje houden.
Het lijkt er verdacht veel op dat ze net zo lang uitstellen, zodat er zo veel mogelijk mensen hun bestelling alsnog annuleren.
Maargoed, het is ook maar de vraag of ze wel of niet verplicht zijn om te leveren.
Het lijkt er verdacht veel op dat ze net zo lang uitstellen, zodat er zo veel mogelijk mensen hun bestelling alsnog annuleren.
Maargoed, het is ook maar de vraag of ze wel of niet verplicht zijn om te leveren.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik heb weer gebeld met Neckermann.
Ik heb gevraagd wie de leverancier was, waarom de leverancier niet kan leveren en de verwachtte levertermijn. Allen konden zij niet beantwoorden. Ik heb hierna een klacht ingevoerd bij consuwijzer.nl met wat vragen. Misschien kunnen zij mij helpen. Volgens mij heb ik er toch echt recht op wat meer te weten over wat er aan de hand is.
EDIT: Ik wacht denk ik tot de 25e (komt mijn salaris binnen). Dan koop ik hem bij iemand anders en annuleer ik de bestelling.
Ik heb gevraagd wie de leverancier was, waarom de leverancier niet kan leveren en de verwachtte levertermijn. Allen konden zij niet beantwoorden. Ik heb hierna een klacht ingevoerd bij consuwijzer.nl met wat vragen. Misschien kunnen zij mij helpen. Volgens mij heb ik er toch echt recht op wat meer te weten over wat er aan de hand is.
EDIT: Ik wacht denk ik tot de 25e (komt mijn salaris binnen). Dan koop ik hem bij iemand anders en annuleer ik de bestelling.
[ Voor 14% gewijzigd door quarintus op 15-06-2009 16:28 ]
Denk inderdaad dat meerdere mensen zo'n mailtje gehad hebben, ik namelijk ook. Ik vind het nu toch wel heel erg lang duren, en ga ook verder kijken.Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:47:
Kreeg net ook een mail dat de telefoon niet geleverd kan worden binnen de gestelde termijnen. Ik denk dat dit een automatisch mailtje is die meerdere mensen al hebben ontvangen.
Heb hem dan ook maar geannuleerd en ergens anders besteld. Jammer van de meerkost maarja liever dat dan nog veel langer wachten
De vrouw van Neckermann wist mij trouwens te vertellen dat ze op dit moment 65 bestellingen open hadden staan. Dit komt toch overeen met minstens 3000€ verlies voor hun dusja misschien niet verwonderlijk dat ze de moeite doen
Toch erg vervelend dat ze wel veelvuldig hebben bevestigd dat er voor 440 euro geleverd gaat worden terwijl dat absoluut niet het plan lijkt te zijn. Ziet iemand hier ergens nog enige mogelijke progressie binnen zeg twee weken?
ze zullen inderdaad wel ooit leveren hoor voor 440€. Maar volgens mij zeker niet gedurende de komende weken.zzattack schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:53:
Toch erg vervelend dat ze wel veelvuldig hebben bevestigd dat er voor 440 euro geleverd gaat worden terwijl dat absoluut niet het plan lijkt te zijn. Ziet iemand hier ergens nog enige mogelijke progressie binnen zeg twee weken?
ik heb hem zelf net geannuleerd. dit gaat veel te lang duren, heb er geen zin meer in.. succes allemaal!
Of je koopt 'em ergens anders en verkoopt uiteindelijk deze versie weer voor ongeveer 500 euro
.. Maargoed

Verwijderd
Ja hoe lullig ook voor degene die hem dan koopt, maar dat ga ik zeker doen. Dan heeft de telefoon bij Typhone, waar ik hem besteld heb en morgen geleverd krijg, niet heel veel meer gekostalex3305 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:14:
Of je koopt 'em ergens anders en verkoopt uiteindelijk deze versie weer voor ongeveer 500 euro.. Maargoed
Het probleem van webwinkels is vaak dat ze eigenlijk wel weten wat de voorraad van hen leverancier is, maar niet wat de voorraad van de leverancier van de leverancier is. Op die manier heb ik al meermalen vertraagde bestelling gehad van als zeer goed bekent staande webwinkels. Maar ze zouden natuurlijk echt moeite kunnen doen, maar dan moet hen leverancier dat ook doen.jebuske schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:02:
Lijkt me toch heel raar dat een leverancier niet kan zeggen wanneer iets geleverd kan worden. Zeker niet wanneer alle andere shops hun levering reeds ontvangen hebben. Jammer dat Neckermann er deze laag bij de grondse strategie op nahoudt
Ik heb al aangegeven tot de 25ste te wachten.
Ik ben van plan vandaag HTC te bellen (ik ga er van uit dat zij hun leverancier zijn, want meida markt besteld ook direct bij philips bijvoorbeeld).
Als zij dat niet zijn en niets weten bel ik nog eens neckermann. Nu met de vraag wie de leverancier is. Dan bel ik ze zelf wel op
Ik ben van plan vandaag HTC te bellen (ik ga er van uit dat zij hun leverancier zijn, want meida markt besteld ook direct bij philips bijvoorbeeld).
Als zij dat niet zijn en niets weten bel ik nog eens neckermann. Nu met de vraag wie de leverancier is. Dan bel ik ze zelf wel op
Verwijderd
Heb ze gisteren, een voor mijn doen, stevige mail gestuurd en gevraagd aan te geven wat ze nu hebben afgesproken met de leverancier, wanneer nu de levering is gepland en wie dit behandeld.
De mail is ondertussen gelezen maar nog niet beantwoord. Het moet nu toch wel opvallen dat er meerdere klanten zijn die echt graag een serieus antwoord willen. Mijn ervaringen in het verleden met Neck waren altijd correct. Dus ik hoop op een goede oplossing.
De mail is ondertussen gelezen maar nog niet beantwoord. Het moet nu toch wel opvallen dat er meerdere klanten zijn die echt graag een serieus antwoord willen. Mijn ervaringen in het verleden met Neck waren altijd correct. Dus ik hoop op een goede oplossing.
dat gaat lastig worden, ze staan helemala nieuw in doos (niet opengemaakt enzo) voor 399 op marktplaats.alex3305 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:14:
Of je koopt 'em ergens anders en verkoopt uiteindelijk deze versie weer voor ongeveer 500 euro.. Maargoed
Ik vraag me af of je er wel 500 voor kan krijgen.
Weet je wat het antwoord wordt? ik welVerwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 08:31:
Heb ze gisteren, een voor mijn doen, stevige mail gestuurd en gevraagd aan te geven wat ze nu hebben afgesproken met de leverancier, wanneer nu de levering is gepland en wie dit behandeld.
wij zijn op dit moment niet in staat u persoonlijk te woord te staan. Of iets dergelijks. Ik hoop dat ik het fout heb. Wel bedankt. Als iedereen een beetje druk er achter zet komt het vast goed
Verwijderd
Tot mijn grote verbazing staat het artikel op de site nu als direct leverbaar......
Dus ik wacht dan even mijn toezending af.
Ja ik zie het net!!!Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:39:
Tot mijn grote verbazing staat het artikel op de site nu als direct leverbaar......
OMG. het spijt me voor de mensen die het hebben geannuleerd. Wie weet hebben jullie hier wel aan bijgedragen. Ik ben heel erg blij
ohh yeah. Gefeliciteerd allen die hem krijgen:)
Gebeld met Neckermann. Ze zijn inderdaad nu op voorraad en de medewerker zei dat we binnen een week het toestel kunnen verwachtenVerwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:39:
Damn.. ik stond net op punt hem te cancellen en op marktplaats te kopen! Direct leverbaar zou betekenen dat hij morgen binnenkomt met de post, dus veel langer zal het niet meer zijn denk ik.
BTW, als je hem gecancelled hebt lijkt me dat je dat nog wel ongedaan moet kunnen maken, aangezien ze gisteren nog mailtjes hebben lopen sturen dat het nog onbepaalde tijd kan duren voordat er geleverd wordt. Toch vervelend.
BTW, als je hem gecancelled hebt lijkt me dat je dat nog wel ongedaan moet kunnen maken, aangezien ze gisteren nog mailtjes hebben lopen sturen dat het nog onbepaalde tijd kan duren voordat er geleverd wordt. Toch vervelend.
Gelukkig nog niet kunnen annuleren omdat ik een Belgisch rekeningnummer had doorgegeven. Jammer genoeg wel al op een andere plaats besteld dus nu zit ik met een exemplaar teveel.
hebben jullie ook niet zo'n annulerings wet?jebuske schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 13:29:
Gelukkig nog niet kunnen annuleren omdat ik een Belgisch rekeningnummer had doorgegeven. Jammer genoeg wel al op een andere plaats besteld dus nu zit ik met een exemplaar teveel.
ik dacht zelfs dat dat europees was geregeld?
Ja ik dacht inderdaad ook dat men 7 dagen het recht had om het pakketje niet te aanvaarden en terug te sturen. In de algemene voorwaarden van de site staat echter dat ik 20% van de aankoopprijs moet betalen als ik mijn bestelling annuleer. Zal er maar eens een consumentenorganisatie voor contacteren.5V1NA70G schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:59:
[...]
hebben jullie ook niet zo'n annulerings wet?
ik dacht zelfs dat dat europees was geregeld?
gewoon even het wetsartikel quoten in een mailtje, meestal meer dan zat.jebuske schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:11:
[...]
Ja ik dacht inderdaad ook dat men 7 dagen het recht had om het pakketje niet te aanvaarden en terug te sturen. In de algemene voorwaarden van de site staat echter dat ik 20% van de aankoopprijs moet betalen als ik mijn bestelling annuleer. Zal er maar eens een consumentenorganisatie voor contacteren.
tho' ik niet weet of dit ook zo in België is, in nederland is dat de wet kopen op afstand.
[ Voor 8% gewijzigd door 5V1NA70G op 16-06-2009 15:19 ]
Iemand een idee wanneer hij zal komen? Hij staat nu als 24 uurs service, maar mijn status staat nog op: word nageleverd. Ik neem aan dat ze het morgen kunnen leveren.
Ik heb zonet eventjes gebeld, ik denk dat als je dat ook doet hij morgen bij je afgeleverd wordt. Mevrouw die mij hielp vertelde me dat hij inderdaad vandaag binnen was gekomen, vroeg me toen even te wachten en toen had ze geregeld met de post afdeling (ofzo) dat hij vandaag nog verstuurd werd zodat hij morgen binnen is. Ik had dus nog niet eens gevraagd wanneer hij geleverd zou wordenquarintus schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 16:49:
Iemand een idee wanneer hij zal komen? Hij staat nu als 24 uurs service, maar mijn status staat nog op: word nageleverd. Ik neem aan dat ze het morgen kunnen leveren.
woei dat heb ik ook even gedaan en ik heb hem ook binnen 2 werkdagen, hoop hem donderdag te hebben, zal nu wel zodanig laat zijn dat ze hem vandaag de deur niet meer uitkrijgen.zzattack schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 17:11:
[...]
Ik heb zonet eventjes gebeld, ik denk dat als je dat ook doet hij morgen bij je afgeleverd wordt. Mevrouw die mij hielp vertelde me dat hij inderdaad vandaag binnen was gekomen, vroeg me toen even te wachten en toen had ze geregeld met de post afdeling (ofzo) dat hij vandaag nog verstuurd werd zodat hij morgen binnen is. Ik had dus nog niet eens gevraagd wanneer hij geleverd zou wordenPrima service dus.
Eindelijk mijn touch pro 2, dat werd tijd!
Ook gebeld, kreeg aardige mevrouw die mijn order zou herplaatsen om de boel sneller te gaan krijgen. Wel daarbij vermeldt dat de prijs € 440 was ipv de € 599 die er nu voor staat. Ze heeft een vermelding gemaakt op mijn klantnummer zodat, als de telefoon morgen (of waarschijnlijk overmorgen) bezorgd wordt, ik moet bellen naar Neckermann om de 'korting' alsnog te krijgen.
Verwijderd
Tot mijn verbazing staat er nu weer "Langer dan 2 weken", en bij MijnNeckermann staat de bestelling nog steeds op "wordt nageleverd".Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:39:
Ben benieuwd of anderen meer geluk hebben gehad.
Wow wtf!!
hij staat bij mij op wordt verzonden maar de prijs is ineens aangepast naar 599,-
Dit klopt niet. Ik ga maar eens bellen vandaag.
verdomme >.<
hij staat bij mij op wordt verzonden maar de prijs is ineens aangepast naar 599,-
Dit klopt niet. Ik ga maar eens bellen vandaag.
verdomme >.<
WTF bij mij staat er maar 1 gsm ipv 2 gsm's meer aan 440
maar de status is ineens wel "wordt verzonden"
[ Voor 3% gewijzigd door jebuske op 17-06-2009 08:39 ]
Net gebeld met neckermann klantenservice. Mevrouw gaf aan dat ze er "alles" aan doen om de bestelling alsnog te leveren. Ze konden mij de telefoon nog niet leveren omdat ik hem voor 440 had aangeschaft en de pro2 op de website staat voor 599. Deze mensen krijgen dus voorrang.
Verder kwam ze met de slappe smoes dat ze de leverdatum niet kon achterhalen omdat de bestelling met ideal betaald is. Ik werk zelf ook bij een webshop en weet dat dat natuurlijk nergens op slaat.
Gewoon een kwestie van een belletje naar de leverancier met de vraag wanneer zij de volgende batch binnen krijgen en kunnen verzenden.
Verder kwam ze met de slappe smoes dat ze de leverdatum niet kon achterhalen omdat de bestelling met ideal betaald is. Ik werk zelf ook bij een webshop en weet dat dat natuurlijk nergens op slaat.
Gewoon een kwestie van een belletje naar de leverancier met de vraag wanneer zij de volgende batch binnen krijgen en kunnen verzenden.
Er staat nu gewoon direct leverbaar.
Mijn product stat op mijn pagina wordt verzonden en nog steeds voor 440. Dus weinig aan de hand. Zal hem morgen wel krijgen (hoop ik)
Mijn product stat op mijn pagina wordt verzonden en nog steeds voor 440. Dus weinig aan de hand. Zal hem morgen wel krijgen (hoop ik)
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, gisteren telefonisch contact gehad en nu dit:
Besteldatum Artikel Omschrijving Kleur Maat Aantal Prijs Totaal Status
16-06-2009 Q070170 GSM 0 0 1 599,00 599,00 In behandeling
13-05-2009 Q070170 GSM 0 0 1 440,00 440,00 Wordt verzonden
Het blijft spannend.
Besteldatum Artikel Omschrijving Kleur Maat Aantal Prijs Totaal Status
16-06-2009 Q070170 GSM 0 0 1 599,00 599,00 In behandeling
13-05-2009 Q070170 GSM 0 0 1 440,00 440,00 Wordt verzonden
Het blijft spannend.
Dat is natuurlijk onzin, wij hebben eerder besteld (en betaald) dus de eerste batch moet juist naar ons toekomen. First in, first out.Hoofy88 schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:05:
Net gebeld met neckermann klantenservice. Mevrouw gaf aan dat ze er "alles" aan doen om de bestelling alsnog te leveren. Ze konden mij de telefoon nog niet leveren omdat ik hem voor 440 had aangeschaft en de pro2 op de website staat voor 599. Deze mensen krijgen dus voorrang.
Er staat nu weer "leverindicatie: langer dan 2 weken"quarintus schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:42:
Er staat nu gewoon direct leverbaar.
Voorlopig wacht ik af.
Hij is vandaag dus al van direct leverbaar naar leverindicatie 2 weken gegaan, weer terug na direct leverbaar en nu staat hij weer op 2 weken. Mij was telefonisch beloofd dat ik de telefoon vandaag in huis zou hebben maar TNT is niet langs geweest en die zijn altijd stipt op tijd bij mij. Gisteren stond in mijn bestelling overzicht nog een regel waaruit bleek dat ik hem voor 440 heb besteld, nu is die regel weg en is de enige vermelde prijs 599 geworden.
Ik begrijp er totaal niets van. Toen ik gisteren belde vertelden ze mij eerst ook dat hij toch niet op voorraad was. Na wat aandringen hebben ze het dan eens tegoei nagekeken en bleek hij toch op voorraad te zijn.
Nu staat bij mijn bestellingen 1 gsm aan 440 die wordt verzonden. Terwijl ik er twee had besteld en deze twee er gisterenavond nog opstonden. 1 van de twee is dus spoorloos uit het systeem verdwenen
Nu staat bij mijn bestellingen 1 gsm aan 440 die wordt verzonden. Terwijl ik er twee had besteld en deze twee er gisterenavond nog opstonden. 1 van de twee is dus spoorloos uit het systeem verdwenen
Zojuist met Neckermann gebeld. De telefoon owrd iedere keer nageleverd. Je moet dus geluk hebben als je de telefoon hebt besteld. Mijne wordt nu verzonden staat er, en anderen moeten nog langer wachten.jebuske schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:07:
Ik begrijp er totaal niets van. Toen ik gisteren belde vertelden ze mij eerst ook dat hij toch niet op voorraad was. Na wat aandringen hebben ze het dan eens tegoei nagekeken en bleek hij toch op voorraad te zijn.
Ik vroeg aan de mevrouw hoe lang het nog ging duren. Zij vertelde mij dat dat nog tot volgende week woensdag/donderdag kon duren..... (Er staat toch echt een 24 uurs levering).
Dus ik zie wel, ik hoop morgen maar volgens de mevrouw is het volgende week pas.
Maar dan nog begrijp ik totaal niet dat 1 van mijn 2 gsm's uit het systeem verdwenen is. Volgens mij wordt die informatica afdeling best eens geherorganiseerd want wat hier allemaal gebeurd is te absurd voor woordenquarintus schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:13:
[...]
Zojuist met Neckermann gebeld. De telefoon owrd iedere keer nageleverd. Je moet dus geluk hebben als je de telefoon hebt besteld. Mijne wordt nu verzonden staat er, en anderen moeten nog langer wachten.
Ik vroeg aan de mevrouw hoe lang het nog ging duren. Zij vertelde mij dat dat nog tot volgende week woensdag/donderdag kon duren..... (Er staat toch echt een 24 uurs levering).
Dus ik zie wel, ik hoop morgen maar volgens de mevrouw is het volgende week pas.
Vraagje voor zzattack, bij jou zou hij toch geleverd worden?
Is hij al geleverd?
Is hij al geleverd?
ik heb zzattack net gesproken en hij vertelde mij dat hij bij hem nog niet is geleverd.quarintus schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:15:
Vraagje voor zzattack, bij jou zou hij toch geleverd worden?
Is hij al geleverd?
Bij mij zou hij vandaag of morgen geleverd moeten worden.
Pakketpost is hier nog niet geweest.
Oke, bedankt! Houdt me (ons) asjeblieft op de hoogte. Ik weet nu namelijk niet wat ik moet denken nadat die mevrouw heeft gezegd dat ik hem volgende week pas kan verwachten....5V1NA70G schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:23:
[...]
ik heb zzattack net gesproken en hij vertelde mij dat hij bij hem nog niet is geleverd.
Bij mij zou hij vandaag of morgen geleverd moeten worden.
Pakketpost is hier nog niet geweest.
status is nog steeds: WORD verzonden.
ik hoop dat dat snel veranderd naar: verzonden.
Bij mij staat nog steeds "Wordt nageleverd" terwijl de telefonist mij vertelde dat ik hem echt deze week kon verwachten.
Beetje weird allemaal. We zien het wel, als ie er volgende week dinsdag nog niet is ga ik weer een belletje plegen.
Beetje weird allemaal. We zien het wel, als ie er volgende week dinsdag nog niet is ga ik weer een belletje plegen.
[ Voor 33% gewijzigd door Rebunted op 17-06-2009 16:25 ]
mijne is nog niet geleverd TNT pakketservice is al langs geweest, maar ik weet niet met wie neckermann lekert, misschien selektvracht?quarintus schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 14:42:
[...]
Oke, bedankt! Houdt me (ons) asjeblieft op de hoogte. Ik weet nu namelijk niet wat ik moet denken nadat die mevrouw heeft gezegd dat ik hem volgende week pas kan verwachten....
status is nog steeds: WORD verzonden.
ik hoop dat dat snel veranderd naar: verzonden.
Zoals 5V1NA70G al zei heb ik inderdaad niks ontvangen vandaag. Zojuist nog even gebeld, de verklaring was dat er vertragingen bij het vervoer zaten, maar dat m'n bestelling vanmiddag bij hen de deur uit is gegaan dus dat hij er morgen echt moet zijn. Ik had hier niet echt veel vertrouwen in dus ik vroeg of de mevrouw van de klantenservice een track & trace nummer voor me had, en die heb ik zowaar gekregen, dus wellicht komt hij dan toch morgen binnen 
Overigens merkte ik op dat de prijs veranderd was, en dat ik hem voor minder dan de getoonde prijs gekocht had. Dat was geen probleem, want ik had al betaald. Had ik nog niet betaald dan zou er teruggestord worden.
Ik kan het pakketje nog niet zien in het systeem bij TNT post maar rond een uur of 10 staat hij altijd wel geregistreerd bij mij in de buurt. Zodra dat gebeurt laat ik het nog even weten.
Overigens merkte ik op dat de prijs veranderd was, en dat ik hem voor minder dan de getoonde prijs gekocht had. Dat was geen probleem, want ik had al betaald. Had ik nog niet betaald dan zou er teruggestord worden.
Ik kan het pakketje nog niet zien in het systeem bij TNT post maar rond een uur of 10 staat hij altijd wel geregistreerd bij mij in de buurt. Zodra dat gebeurt laat ik het nog even weten.
Verwijderd
Staat de bestelling bij jouw ook op "wordt verzonden" of heeft het al een andere gedaante aangenomen. Bij mij staat namelijk "wordt verzonden".zzattack schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 17:52:
Zoals 5V1NA70G al zei heb ik inderdaad niks ontvangen vandaag. Zojuist nog even gebeld, de verklaring was dat er vertragingen bij het vervoer zaten, maar dat m'n bestelling vanmiddag bij hen de deur uit is gegaan dus dat hij er morgen echt moet zijn. Ik had hier niet echt veel vertrouwen in dus ik vroeg of de mevrouw van de klantenservice een track & trace nummer voor me had, en die heb ik zowaar gekregen, dus wellicht komt hij dan toch morgen binnen
<>
Bij mij staat hij ook nog steeds op "wordt verzonden". Vraag me af waarom die vrouw aan de telefoon wel kon zien dat hij al verstuurd zou zijn. Lijkt me geen al te groot probleem om dat dan ook direct op bestellingsoverzicht te laten zien 
Op tracktrace.nl is het pakketje ook nog niet zichtbaar. Blijft dus nog even afwachten.
Op tracktrace.nl is het pakketje ook nog niet zichtbaar. Blijft dus nog even afwachten.
Heb net een mailtje teruggehad van Neckermann. Er staat in dat de afleverdatum morgen 18 juni is maar dat dit eventueel iets later zou kunnen zijn door de grote drukte. Neem dus aan dat iedereen hem de komende dagen mag verwachten
Mijne is op tracktrace.nl verschenen en komt dus vrij zeker morgen aan
Hebben jullie wat extra gedaan waardoor jullie eerder aan de beurt komen? Of hebben jullie gewoon geluk dat je als eerste wordt behandeld?zzattack schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 21:29:
Mijne is op tracktrace.nl verschenen en komt dus vrij zeker morgen aan
Ik denk dat ze de directeur van Neckermann een Bl*wj*b hebben gegeven.J-Media schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 00:30:
[...]
Hebben jullie wat extra gedaan waardoor jullie eerder aan de beurt komen? Of hebben jullie gewoon geluk dat je als eerste wordt behandeld?
Nee dus, ze hebben waarschijnlijk gewoon geluk, en misschien handelen ze nu zélfs de bestellingen wel af volgens het first in, first out-principe.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19