Mensen, als jullie eens in de PW kijken en dan naar de voorraden van de populaire duurdere 2010 modellen, dus EX500, HX700, LD550, LD750, C750 enzovoort...dan zie je dat er maar weinig op voorraad is en wat al leverbaar is vliegt de deur uit. Door de leverproblemen van LG, Sony en Philips van de afgelopen tijd, die nog steeds niet zijn weggewerkt, is er een grotere vraag dan aanbod.
Ik kan mij niet voorstellen dat de MM, Saturn of welke keten dan ook gaat stunten met prijzen als ze ze zo ook als warme broodjes verkopen. Ik ben afgelope week bij MM Maastricht, Heerlen en Roermond geweest. Elk model waar ik interesse in had, 100Hz CI+ en intro 2010, wat imo redelijk normale eisen zijn als je 700+ gaat uitgeven was niet binnen 7 dagen leverbaar (meeste zelfs 2 weken of onbekend). Dan zouden ze toch stom zijn als er ook nog de prijzen gaan verlagen.
Goedkope en overjarige modellen zul je nog wel tegenkomen, maar ook daar hebben we al een hoop goede acties gezien en is het kruit waarschijnlijk al verschoten, kijk naar de PK350 en PK550 die we hier hebben gezien, de Techwood van de Neck en nog wat leuke aanbiedingen.
Voor het WK stijgt de vraag vanzelf en zijn alle 'prijsstunts' die jullie geweldig of niet vonden, niet meer dan marketing
Als je een TV wilt voor het WK zou ik maar eens snel wat gaan bestellen!
[
Voor 6% gewijzigd door
StraightOn.NL op 31-05-2010 16:12
]