Nieuwe videokaart nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-04 09:03
Ik heb momenteel een Sapphire X1950Pro. Ben op zoek naar een andere videokaart. Zie bij de meesten Ati kaarten staan PCIe (2.0). Heb een MSI P965 Neo Moederbord. http://eu.msi.com/index.p...&maincat_no=1&prod_no=265
Heeft iemand een advies. Budget ongeveer tot 100 euro.Alvast bedankt.

[ Voor 28% gewijzigd door frankdewildt op 21-05-2009 12:57 ]

Verwijderd

ik zou gewoon een lijstje maken met mogelijkheden en die dan aan de hand van benchmarks vergelijken. Lees veel revieuws en dan kom je er wel uit. Kijk goed wat je gaat doen met je pc en wat je daarvoor nodig hebt.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:55

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Bovenaan de topiclijst staan een aantal belangrijke topics vastgezet, lees vooral **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens door.

Rail Away!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:27
Hoi,

GoT is geen helpdesk. We verwachten dat je zelf het één ander uit zoekt voordat je hier een topic opent. Welke kaart het beste is voor jou kun je makkelijk zelf zoeken door reviews te lezen, met name de GPU charts op Toms Hardware (http://www.tomshardware.com/charts/graphics-cards,1.html).

Wij kunnen weinig met 'ik zoek een nieuwe videokaart' want hoe moeten wij weten welke kaart geschikt is voor jou als jij ons niet eens laat weten wat je zoal doet op grafisch gebied?

Lees ook even **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? en VB Beleid en Het algemeen beleid

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• SUD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12-2025

SUD

Ik ben nu in een goede bui dus..

Wat ga je met de videokaart doen.
Welke spellen ga je spelen.
Welke resolutie ga je stellen.
Budget.

Rond de budget zou ik zelf gaan voor de hd 4770, omdat die redelijk goed is, goedkoop, zuinig en die van Asus zodanig kan worden overgeclocked dat die gelijk aan de hd 4850 of beter is.

Dat is mijn stukje, doe jij maar de rest.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:02

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

NitroX infinity schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 13:38:
Hoi,

GoT is geen helpdesk. We verwachten dat je zelf het één ander uit zoekt voordat je hier een topic opent. Welke kaart het beste is voor jou kun je makkelijk zelf zoeken door reviews te lezen, met name de GPU charts op Toms Hardware (http://www.tomshardware.com/charts/graphics-cards,1.html).

Wij kunnen weinig met 'ik zoek een nieuwe videokaart' want hoe moeten wij weten welke kaart geschikt is voor jou als jij ons niet eens laat weten wat je zoal doet op grafisch gebied?

Lees ook even **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? en VB Beleid en Het algemeen beleid
Hier heb ik zeer weinig aan toe te voegen.

Dit is iets wat je prima zelf kunt. En mocht je toch vastlopen dan kun je altijd nog een topic openen waarin je onder elkaar zet wat je eisen, budget, specs en problemen zijn. Maar er is heel veel op te zoeken, dus ga eerst eens even zelf aan de slag. Zoek kaarten uit die voldoen aan je eisen en budget en lees reviews door om er achter te komen of een bepaalde kaart de moeite waard is.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.