Die zit onder de rechter selectietoets tijdens het bellen.
update-je:
Het toestel 'logeert' nog steeds bij Nokia.
Door schade en schande wordt men wijs: zorg dat je een rechtsbijstandverzekering hebt als je nokia kapot gaat
Al klinkt een spreuk nog zo raar, als 't rijmt dan is het waar!
Zal wel een te letterlijke vertaling van keypad zijn... maar zit al sinds jaar en dag in s40.En is het jullie ook opgevallen dat als je de toetsen blokkeert, hij dan zegt: "Toetsenblok geblokkeerd"? Lijkt me een beetje dubbelop!
Probleempje: Op vista connecte mijn 6700 probleemloos, maar nu op W7 zegt hij bij aansluiting en installatie van PC suite: 'geen reactie van host' en ik krijg hem maar niet werkend... Iemand oplossingen?
Heb hier zelf geen last van op Windows 7. Vanaf het begin nooit problemen gehad. Al zonder PC suite geprobeerd?
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Ja, windows herkent hem gewoon niet, ik zou niet weten wat ik fout gedaan heb. (Denk je ook dat W7 alle problemen oplostMrFl0ppY schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:39:
Heb hier zelf geen last van op Windows 7. Vanaf het begin nooit problemen gehad. Al zonder PC suite geprobeerd?

Verwijderd
dag,
vanmiddag toestel ontvangen. heb alles pagina's doorgelezen, zoek er nog naar of t mogelijk is om de
display niet uit te laten gaan, dus gewoon op een moment de screensaverklok aan. kan t niet vinden op t toestel en vooralsnog niet op internet.
andere vraag
: weet iemand of die ' invoegen' optie bij het schrijven van een SMS weg kan?
verder vraag ik me af of die sensor goed werkt. ik moet namelijk behoorlijk stevig 2 x tikken voor de klok verschijnt. is veel makkelijker om een toets in te drukken. staat dit verkeerd ingesteld?
thx
vanmiddag toestel ontvangen. heb alles pagina's doorgelezen, zoek er nog naar of t mogelijk is om de
display niet uit te laten gaan, dus gewoon op een moment de screensaverklok aan. kan t niet vinden op t toestel en vooralsnog niet op internet.
andere vraag
verder vraag ik me af of die sensor goed werkt. ik moet namelijk behoorlijk stevig 2 x tikken voor de klok verschijnt. is veel makkelijker om een toets in te drukken. staat dit verkeerd ingesteld?
thx
misschien een hele rare vraag, maar kan iemand mij vertellen hoe veel wekkers je kan instellen? Moet een vervanger hebben voor mijn 6300 die maar 1 wekker heeft. Mijn pre is meerdere wekkers die je kan instellen, zonder de agenda te gebruiken...
Verwijderd
éénmitchi3 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:23:
misschien een hele rare vraag, maar kan iemand mij vertellen hoe veel wekkers je kan instellen?
Invoegen kan weg, moet je een 'flitsbericht verzenden' maar je hebt er opzich geen last van toch behalve dat hij er staat?Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 23:01:
dag,
andere vraag
thx
Is er een mogelijkheid op de nokia 6700 zodat er om een code wordt gevraagd voordat je het toetsenbord kan unlocken? Zodat er dus niemand misbruik kan make van je gsm zonder dat je er weet van hebt..
Verwijderd
ik heb een nokia 6700.
ik heb thuis draadloos internet, mijn vraag is dan ook.
Kan ik via mijn nokia 6700 gratis op mijn draadloos internet netwerk!
wie kan mij helpen!
ik heb thuis draadloos internet, mijn vraag is dan ook.
Kan ik via mijn nokia 6700 gratis op mijn draadloos internet netwerk!
wie kan mij helpen!
Alleen als er WLAN/WIFI op de telefoon zit. En dat zit er niet op.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Of dat je er op een of andere manier kan voor zorgen dat niemand in je berichten kan..chrisjam schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:48:
Is er een mogelijkheid op de nokia 6700 zodat er om een code wordt gevraagd voordat je het toetsenbord kan unlocken? Zodat er dus niemand misbruik kan make van je gsm zonder dat je er weet van hebt..
Edit: Nvm, heb het zelf gevonden na een tijdje zoeken op google.. Gelukkig dat de menu's bij nokia niet teveel veranderen..
[ Voor 18% gewijzigd door chrisjam op 08-11-2009 13:50 ]
Ik heb deze gsm nu ook in bezit.
Ik probeer de gps uit maar na 45 minuten zoeken heeft hij nog steeds geen verbinding ????
Volgens mij werkt het niet al te goed.
Wat kan de oorzaak hier van zijn???
Wim
Ik probeer de gps uit maar na 45 minuten zoeken heeft hij nog steeds geen verbinding ????
Wat kan de oorzaak hier van zijn???
Wim
Vulliw
En ik heb de mijne net verkocht....
setje verkocht
setje verkocht
[ Voor 82% gewijzigd door Pinin op 17-11-2009 19:34 ]
www.casarodriguillo.com
Verwijderd
mijne deed er meer dan 2 uur over om ' huidige posistie te bepalen' bij de eerste poging was de batterij eerder leeg...vulliw schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:58:
waardeloos dus? hebben andere betere ervaring?
met eBay is het eitje. no offence verder.Pinin schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:22:
En ik heb de mijne net verkocht....![]()
* Nu wil ik zeker niet spammen maar ik heb mijn headset & micro-usb converter van nokia te koop gezet incl. Screenprotectors voor een zeer strakke prijs en ongebruikt.
* Ik plaats het linkje hier omdat dit setje moeilijk te leveren is in NL
V&A aangeboden: t.b.v. Nokia 6700 AD83 & HS83 & 3 screenprotector
[afbeelding]
nee, het werkt echt voor geen meter naar mijn idee !Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 16:49:
[...]
mijne deed er meer dan 2 uur over om ' huidige posistie te bepalen' bij de eerste poging was de batterij eerder leeg...
waardeloos dus? hebben andere betere ervaring?
Het hangt geheel van de locatie af. Bij mij thuis doet ie er ook lang over, echter op mijn werk vind ie mijn locatie binnen 10 secondes. Daarna blijft hij 'm verder wel prima volgen.koen61 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 17:03:
[...]
nee, het werkt echt voor geen meter naar mijn idee !
Bij mij gaat hij super, al heb ik wel aangezet dat hij gebruikt maakt van netwerk verbinding. En ik heb via dat ovi programma NL kaart er op gezet. (die stond er om 1 of andere reden niet op).
Waar ik ook ben binnen NL, binnen een minuut heeft ie een fix. Vaak gaat ie wel even iets op het internet / netwerk doen (ik weet niet exact wat eigenlijk). Maar vervolgens gaat hij als een speer.
Waar ik ook ben binnen NL, binnen een minuut heeft ie een fix. Vaak gaat ie wel even iets op het internet / netwerk doen (ik weet niet exact wat eigenlijk). Maar vervolgens gaat hij als een speer.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
GPS doet het hier ook prima. Vindt zelfs de satelliet sneller dan mijn navigatiesysteem
. Meestal binnen de 30s en soms zelfs binnen 10s.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Ik heb een probleem.
Ten eerste is mijn navigatie sloom. De tijd tot een fix met GPS is gewoon erg langzaam.
Verder krijg ik de Bluetooth niet aan. Elke keer als ik hem aan wil zetten freezed ie totaal.... Weet iemand een oplossing hiervoor?
Ten eerste is mijn navigatie sloom. De tijd tot een fix met GPS is gewoon erg langzaam.
Verder krijg ik de Bluetooth niet aan. Elke keer als ik hem aan wil zetten freezed ie totaal.... Weet iemand een oplossing hiervoor?
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Ik heb een probleem met de ontvangst, als ik mijn gsm in mijn broekzoek doe dan heb ik geen signaal meer.
zodra ik hem uit mijn broekzak haal krijg ik binnen een paar sec wel ontvangst.
Als ik de achter bovenkant afscherm met mijn hand gaat de ontvangst van 4 st naar 1 stuks.
Elke winkel of huis waar ik naar binnen ga, heb ik binnen 1 min geen ontvangst meer.
Wie weet wat er aan de hand is ???
Ik heb hem nu weg gebracht naar een Nokia service point (ze gingen het allemaal nakijken)
Ben benieuwd wat hier uit komt.
Zijn er nog meer mensen met ontvangst problemen???
zodra ik hem uit mijn broekzak haal krijg ik binnen een paar sec wel ontvangst.
Als ik de achter bovenkant afscherm met mijn hand gaat de ontvangst van 4 st naar 1 stuks.
Elke winkel of huis waar ik naar binnen ga, heb ik binnen 1 min geen ontvangst meer.
Wie weet wat er aan de hand is ???
Ik heb hem nu weg gebracht naar een Nokia service point (ze gingen het allemaal nakijken)
Ben benieuwd wat hier uit komt.
Zijn er nog meer mensen met ontvangst problemen???
Vulliw
Nope, heb eigenlijk altijd wel ontvangst denk ik.. iig wel als ik t nodig heb 
Laat je weten wat er uit komt? Misschien hebben anderen er ook wat aan.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Kreeg een sms van The phonehouse ze kunnen hem niet maken er was iest mis op de printplaat.
Dus wordt nu opgestuurd naar Nokia.
Kan 2 tot 3 weken duren. dus wacht ik maar af.
Scipionyx schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:56:
Nope, heb eigenlijk altijd wel ontvangst denk ik.. iig wel als ik t nodig heb
Vulliw
Ik wil niet lullig doen, maar je kan het aantal weken gerust met 3 vermenigvuldigenvulliw schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:37:

Zorg dus dat je een bruikbaar vervangend toestel hebt!
Overigens heb ik ein-de-lijk (blader maar eens goed terug!) weer een enigzins werkende 6700 terug. Afwachten hoe lang 'ie blijft werken...
Al klinkt een spreuk nog zo raar, als 't rijmt dan is het waar!
Volgens mij heb ik dit eerder gehad met een klant , die telefoon hebben we opgestuurd naar de reparatieservice en daar hebben ze er nieuwe software ingeflashed, problem solved ...caspervc schreef op zondag 22 november 2009 @ 15:36:
Ik heb een probleem.
Misschien een ideetje om het eerst zelf te proberen.. scheelt je een aantal dagen / weken zonder telefoon

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Als updaten zou werken zou dat een optie zijn, maar ik zit ook nog steeds op firmware versie 7.60 terwijl 7.90 ook beschikbaar zou moeten zijn. Echter zodra je Nokia Software Update draait geeft het programma aan dat er geen firmware updates zijn.dreameater schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:30:
[...]
Volgens mij heb ik dit eerder gehad met een klant , die telefoon hebben we opgestuurd naar de reparatieservice en daar hebben ze er nieuwe software ingeflashed, problem solved ...
Misschien een ideetje om het eerst zelf te proberen.. scheelt je een aantal dagen / weken zonder telefoon
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Hallo,
Ik heb gisteren mijn Nokia 6700 ontvangen. Ik heb echter 2 probleempjes waar jullie mij misschien mee kunnen helpen.
-Ik probeer verbinding te maken met mijn laptop via bluetooth. Ik zet bluetooth aan op de telefoon en zoek naar apparaten. Ik vind mijn laptop en wil heb toevoegen. Na een pincode gekozen te hebben krijg ik op mijn laptop scherm een popup die vraag of ik dit wil toestaan. Ik klik hierop maar er gebeurd niets! Dan geeft de telefoon de melding dat mijn laptop de koppeling heeft geweigerd.
-Ik had hiervoor een Sony Ericsson k770i ik dacht dat ik gelijk mijn contact die op mijn sim staan zou kunnen gebruiken. Dit kan ook wel maar aan alle namen is een \1 toegevoegd. OOk staan de voor en achternamen niet goed en staat daar een ; tussen. Wat me ook opviel is dat als ik een nieuw contact maak in mijn telefoon de keuze om te kiezen voor het laten zien van de voor en achternaam het omgekeerde effect geeft.
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Anman
Ik heb gisteren mijn Nokia 6700 ontvangen. Ik heb echter 2 probleempjes waar jullie mij misschien mee kunnen helpen.
-Ik probeer verbinding te maken met mijn laptop via bluetooth. Ik zet bluetooth aan op de telefoon en zoek naar apparaten. Ik vind mijn laptop en wil heb toevoegen. Na een pincode gekozen te hebben krijg ik op mijn laptop scherm een popup die vraag of ik dit wil toestaan. Ik klik hierop maar er gebeurd niets! Dan geeft de telefoon de melding dat mijn laptop de koppeling heeft geweigerd.
-Ik had hiervoor een Sony Ericsson k770i ik dacht dat ik gelijk mijn contact die op mijn sim staan zou kunnen gebruiken. Dit kan ook wel maar aan alle namen is een \1 toegevoegd. OOk staan de voor en achternamen niet goed en staat daar een ; tussen. Wat me ook opviel is dat als ik een nieuw contact maak in mijn telefoon de keuze om te kiezen voor het laten zien van de voor en achternaam het omgekeerde effect geeft.
Anman
Vandaag mijn telefoon geupdate naar 7.90 maar ik kan (nog) geen verschillen ontdekken. Ik hoop dat hij iets zuiniger is met de batterij.
Ik wacht nog even tot de 6700 slide beschikbaar is. Die komt 1ste kwartaal 2010. Kan tegen die tijd mijn abbo ook verlengen en dan zal deze telefoon ook vast wel uit te kiezen zijn.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Probeer het eens andersom, je laptop laten zoeken naar je telefoon ...Anman schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:35:
Hallo,
Anman
Er is een conversieprobleem voor contacten op de simkaart tussen een SE en een Nokia. Even alle contacten aanpassen. Je kunt het beste in 1 keer je hele contactlist aanpassen in bijvoorbeeld Outlook in het door jou gewenste formaat. Zelf gebruik ik het veld "voornaam" helemaal niet, zowel voornaam als achternaam onder "achternaam". Baas is eigen contactlost
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
als de verkrijgbaarheid net zo snel op gang komt als de 6700c dan mag je denk ik nog wel even wachten.Minkie schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:34:
Ik wacht nog even tot de 6700 slide beschikbaar is. Die komt 1ste kwartaal 2010. Kan tegen die tijd mijn abbo ook verlengen en dan zal deze telefoon ook vast wel uit te kiezen zijn.
Verwijderd
Ik zit te denken deze telefoon te halen, eens kijken als in februari mijn hudige abbo afloopt.
Ik kan mijn 6700 niet updaten van versie 7.60 naar 7.90. Zowel met Ovi als met de Software Updater niet. Krijg steeds het bericht van een interne fout en m'n telefoon blijft dan op Test Mode staan. Vervolgens haal ik de USB-kabel er uit, haal de accu er uit en doe m er opnieuw weer in en dan start ie gewoon weer normaal op.
Wat kan ik nog meer proberen?
Wat kan ik nog meer proberen?
[ Voor 45% gewijzigd door chrisgeerdink op 06-12-2009 23:35 ]
Doe de update via FOTA, dus je telo zelf de update van internet laten halen.
Is maar 554kb.
Is maar 554kb.
Dankje. Had die optie nog niet gezien.
En heeft het gewerkt, ik krijg dan wel geen error meldingen. Maar waar ik ook controleer hij blijft zeggen dat ik de laatste versie met 7.60 heb.
Bij mij heeft het gewerkt.
Ik heb de update via packetgegevens gedaan en ben netjes van 7.60 naar 7.90 gegaan.
Geen idee wat er anders is, ik liep hiervoor nergens tegenaan en nu ook niet.
Ik moest wel het menu 'favorieten' weer opnieuw instellen.
Ik heb de update via packetgegevens gedaan en ben netjes van 7.60 naar 7.90 gegaan.
Geen idee wat er anders is, ik liep hiervoor nergens tegenaan en nu ook niet.
Ik moest wel het menu 'favorieten' weer opnieuw instellen.
Bij mij heeft het ook gewerkt. Ik had de indeling van het menu veranderd en die was weer terug naar de oorspronkelijke indeling na de update.
Hmm ik snap er niks van, waarom denkt die van mij dan dat 7.60 de laatste is, en ziet ie nergens.
Ook als ik op Nokia site check door product code in te voeren blijft ie volhouden dat voor Nokia 6700C 7.60 laatste firmware is. Ik begrijp er werkelijk niks van.
Ook als ik op Nokia site check door product code in te voeren blijft ie volhouden dat voor Nokia 6700C 7.60 laatste firmware is. Ik begrijp er werkelijk niks van.
[ Voor 46% gewijzigd door SithWarrior op 10-12-2009 22:34 ]
Ik heb trouwens nog iets raars ontdekt (7.90). Als ik kijk naar de tijd waarop smsjes ontvangen zijn, dan is de weergegeven tijd een uur later dan de tijd waarop ik de smsjes werkelijk ontvang. De datum/tijdsinstellingen van mijn telefoon zijn verder wel goed. Meer mensen dit probleem?
Edit: ik zie dat het probleem bekend is (http://discussions.nokia....id=phones&thread.id=66511). Als ik GMT 0 instel (ik had GMT+1), geeft ie het wel goed weer. Ik hoop dat dit probleem opgelost wordt in een volgende update.
Edit: ik zie dat het probleem bekend is (http://discussions.nokia....id=phones&thread.id=66511). Als ik GMT 0 instel (ik had GMT+1), geeft ie het wel goed weer. Ik hoop dat dit probleem opgelost wordt in een volgende update.
[ Voor 31% gewijzigd door chrisgeerdink op 11-12-2009 10:39 ]
Ik heb dit toestel genomen bij het verlengen van mijn abbo. Mijn oude toestel had een gare batterij en een nieuw toestel met camera en Bluetooth om contacts te backuppen leek me wel wat.
Ik heb firmware 7.90 en alles werkt wel ok. GPS is trouwens ruk, je moet echt supervrij staan om een fix te krijgen.
Raar dingetje trouwens, het toestel geeft nooit aan dat de batterij compleet is opgeladen, zowel via usb als via de stekkerlader (in mijn geval: +5V van een voeding met zo'n proprietaire nokia kl*te stekker eraan).
Weet iemand trouwens ook hoe je Internet packetgegevens totaal afsluit of dit toestel? Het is geen ramp maar Internet via mijn provider is aan een bepaald tarief verbonden en dat kan rap oplopen. Je kunt het ook niet uitzetten voor zover ik zie bij de provider (Vodafone), alleen min of meer permanent blokkeren door de klantenservice te mailen, wat ik weer een stap te ver vind. Af en toe internet kan wel eens handig zijn...
Ik heb het ding al doorzocht maar nergens een optie "Internets off"
Ik heb firmware 7.90 en alles werkt wel ok. GPS is trouwens ruk, je moet echt supervrij staan om een fix te krijgen.
Raar dingetje trouwens, het toestel geeft nooit aan dat de batterij compleet is opgeladen, zowel via usb als via de stekkerlader (in mijn geval: +5V van een voeding met zo'n proprietaire nokia kl*te stekker eraan).
Weet iemand trouwens ook hoe je Internet packetgegevens totaal afsluit of dit toestel? Het is geen ramp maar Internet via mijn provider is aan een bepaald tarief verbonden en dat kan rap oplopen. Je kunt het ook niet uitzetten voor zover ik zie bij de provider (Vodafone), alleen min of meer permanent blokkeren door de klantenservice te mailen, wat ik weer een stap te ver vind. Af en toe internet kan wel eens handig zijn...
Ik heb het ding al doorzocht maar nergens een optie "Internets off"
ik heb deze GSM gekocht en meteen terug gestuurd naar Nokia voor reperatie. Als ik een toestel koop waar op staat "GPS" dan moet dit natuurlijk ook werken.
Daarom retour Nokia met de melding "GPS werkt niet, of toch niet degelijk genoeg om hier gebruik van te kunnen maken. De meeste malen kon ik niet eens een GPS fix krijgen voordat de batterij al leeg was. Of het duurt te lang, waardoor ik al op de bestemming gearriveerd ben. Ik heb deze gsm gekocht omdat hij GPS heeft dus hoort dit ook behoorlijk te werken zoals de reclame en specificaties op jullie website aangeven"
Dus ik hoop dat ze mij een oplossing kunnen aanbieden. anders gaat deze weer terug naar Nokia. Dit totdat het probleem opgelost is.
Daarom retour Nokia met de melding "GPS werkt niet, of toch niet degelijk genoeg om hier gebruik van te kunnen maken. De meeste malen kon ik niet eens een GPS fix krijgen voordat de batterij al leeg was. Of het duurt te lang, waardoor ik al op de bestemming gearriveerd ben. Ik heb deze gsm gekocht omdat hij GPS heeft dus hoort dit ook behoorlijk te werken zoals de reclame en specificaties op jullie website aangeven"
Dus ik hoop dat ze mij een oplossing kunnen aanbieden. anders gaat deze weer terug naar Nokia. Dit totdat het probleem opgelost is.
Hmm mag ik aan iemand hier vragen die wel al 7.90 heeft op de Nokia 6700 Classic wat nokia aangeeft als laatste firmware als je de product code van je telefoon invoerd op de website van Nokia?
http://europe.nokia.com/s...tware-update/can-i-update
Ik heb 7.90 en hij geeft aan dat de laatste versie voor mij ook 7.90 is.SithWarrior schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:22:
Hmm mag ik aan iemand hier vragen die wel al 7.90 heeft op de Nokia 6700 Classic wat nokia aangeeft als laatste firmware als je de product code van je telefoon invoerd op de website van Nokia?
Verwijderd
Bij mij zegt hij: Sorry, there is no software currently available for that product code via the Nokia Software Update tool.chrisgeerdink schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:06:
[...]
Ik heb 7.90 en hij geeft aan dat de laatste versie voor mij ook 7.90 is.
Ik heb trouwens 7.90 er opstaan.
Verwijderd
2 dagen terug is een nieuwe software update gekomen voor de Nokia 6700.
Software versie 10.50
Nokia heeft nog niet vrij gegeven wat er in deze software is verbeterd, maar ga ervan uit dat ze heel veel kinderziektes ermee oplossen.
Software versie 10.50
Nokia heeft nog niet vrij gegeven wat er in deze software is verbeterd, maar ga ervan uit dat ze heel veel kinderziektes ermee oplossen.
Waar vindt ik die ??
Ik ben aan het zoeken geweest bij Nokia , maar daar is 7.90 de laatste versie
Ik ben aan het zoeken geweest bij Nokia , maar daar is 7.90 de laatste versie
Ook aan het frutten geweest om 10.50 te krijgen, zonder resultaat. Het lijkt erop dat deze update niet gelijk voor alle telefoons beschikbaar is, misschien gebaseerd op serienr oid.
Op de Nokia fora zie je mensen die gelukt zijn in het installeren van deze versie, dus de versie bestaat wel zeker. Misschien gewoon nog even wachten
Op de Nokia fora zie je mensen die gelukt zijn in het installeren van deze versie, dus de versie bestaat wel zeker. Misschien gewoon nog even wachten
Nou ik heb mijn nokia 6700 na 3 weken terug gekregen, en heb een nieuwe gekregen.
Dus totaal 3 weken.
Dus totaal 3 weken.
elal schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:31:
[...]
Ik wil niet lullig doen, maar je kan het aantal weken gerust met 3 vermenigvuldigen![]()
Zorg dus dat je een bruikbaar vervangend toestel hebt!
Overigens heb ik ein-de-lijk (blader maar eens goed terug!) weer een enigzins werkende 6700 terug. Afwachten hoe lang 'ie blijft werken...
Vulliw
Ik heb nu een 6300 White; bevalt me een 100%.vulliw schreef op zondag 20 december 2009 @ 12:13:
Nou ik heb mijn nokia 6700 na 3 weken terug gekregen, en heb een nieuwe gekregen.
Dus totaal 3 weken.
[...]
Ik hou wel van de GPS functie die de 6700 heeft. De 6300 is klein, snel en een no-nonsense-tel. Is de 6700 dat ook voglens jullie?
Een telefoon moet van mij een telefoon blijven, en geen mini-laptop.

Gulfstream G650
Dan moet je gewoon de 6700 nemen.
Het menu is vrijwel identiek aan de 6300, een echter telefoon dus.
Alle klachten over uitval, slechte GPS, stof achter het scherm, T9, etc. heb ik geen last van.
Het is mijn beste mobiel ooit.
De accu duur is ook goed, ik luister veel muziek heb BT altijd aan speet redelijk spelletjes maak fotos en film maar toch gaat hij langer mee dan al mijn vorige mobieltjes. (toch had ik een langere accu duur verwacht)
Het menu is vrijwel identiek aan de 6300, een echter telefoon dus.
Alle klachten over uitval, slechte GPS, stof achter het scherm, T9, etc. heb ik geen last van.
Het is mijn beste mobiel ooit.
De accu duur is ook goed, ik luister veel muziek heb BT altijd aan speet redelijk spelletjes maak fotos en film maar toch gaat hij langer mee dan al mijn vorige mobieltjes. (toch had ik een langere accu duur verwacht)
Heb de Nokia 6700 vandaag binnengekregen als opvolger van mijn N95.
Heb echter een vraagje. Normaal kun je bij een Nokia de hekjestoets (onder 9) ingedrukt houden om het profiel stil te selecteren (en daarna weer om naar profiel Normaal te gaan).
Bij de 6700 krijg ik dan de optie Uitgaande telefoonlijn wisselen
Iemand een idee hoe je dit kan aanpassen zodat je het profiel weer kan wisselen tussen stil en normaal?
Heb echter een vraagje. Normaal kun je bij een Nokia de hekjestoets (onder 9) ingedrukt houden om het profiel stil te selecteren (en daarna weer om naar profiel Normaal te gaan).
Bij de 6700 krijg ik dan de optie Uitgaande telefoonlijn wisselen
Iemand een idee hoe je dit kan aanpassen zodat je het profiel weer kan wisselen tussen stil en normaal?
Hmm je hebt gelijk, als ik dat doe krijg ik profiel stil geactiveerd. Waarom dat bij jou niet is, is een goede vraag...
Weet iemand hoe ik data verkeer kan blokkeren ?
Mijn vrouw heeft namelijk geen data bundel en het risico is natuurlijk groot dat je ineens een vette rekening krijgt.
Het is een simlock vrij toestel met een Telfort 200 abo.
Ik heb de toegangs punten al corruct gemaakt met fake gegevens en nog gaat ie online...
iemand een idee ?
Mijn vrouw heeft namelijk geen data bundel en het risico is natuurlijk groot dat je ineens een vette rekening krijgt.
Ik heb de toegangs punten al corruct gemaakt met fake gegevens en nog gaat ie online...
iemand een idee ?
Instellingen -> Connectiviteit -> Packet-gegevens -> Packet-gegevensverbinding -> Wanneer nodig (ipv Altijd online) ?
Is niet te verhlepen bij dit toestel, wel bij de 6300.fazertje schreef op donderdag 24 december 2009 @ 10:15:
Weet iemand hoe ik data verkeer kan blokkeren ?
iemand een idee ?
Ik heb de 6700 weggedaan omdat ie niet zo goed was als de 6300 was. Dit was ook weer zoiets. De 6700 is een slechte opvolger van de 6300. De 6300 heb ik 2 jaar intensief gebruikt, en ik hoopte dat met de 6700 ook te kunnen, maar helaas.
www.casarodriguillo.com
En Telfort zeg dit niet te kunnen/willen blokkeren, terwijl dit bij BV vodafone wel kan.
Ik heb hem nu zover dat ie iig niet zomaar data genereerd. maar op alles van nokia lukt nog steeds.
iemand nog een idee
Ik heb hem nu zover dat ie iig niet zomaar data genereerd. maar op alles van nokia lukt nog steeds.
iemand nog een idee
Verwijderd
Ik ben niet van plan om te gaan betalen voor navigatie...
Via googlen kwam ik via via op de site:
http://we-travel.co.cc/jo...rontpage&Itemid=1&lang=nl
Zij bieden gratis java-based navigatie aan voor mobiele platformen. Iemand ervaring met het programma
We-Travel op een Nokia 6700?? Lijkt me ideaal, mits de gps goed werkt
Graag spoedig een reactie:)
Via googlen kwam ik via via op de site:
http://we-travel.co.cc/jo...rontpage&Itemid=1&lang=nl
Zij bieden gratis java-based navigatie aan voor mobiele platformen. Iemand ervaring met het programma
We-Travel op een Nokia 6700?? Lijkt me ideaal, mits de gps goed werkt
Graag spoedig een reactie:)
Iemand een goede & goedkope tip voor een audio adapter?
Heb al veel gezocht maar kom op Ebay veel waarschuwingen tegen dat ze niet werken met de 6700.
Edit: en 12 euro ex. verzenden vind ik zonde van het geld.
http://www.mobilesupplies...d83-original-p-10515.html
Heb al veel gezocht maar kom op Ebay veel waarschuwingen tegen dat ze niet werken met de 6700.
[ Voor 31% gewijzigd door Philflow op 16-01-2010 16:47 ]
Verwijderd
Hoi,
Ik heb sinds vrijdag de nokia 6700
ben er zeker tevreden over alleen krijg ik mijn ontvangen smsjes niet open!
is er iemand die iets weet daarover?
mvgr faith28
Ik heb sinds vrijdag de nokia 6700
ben er zeker tevreden over alleen krijg ik mijn ontvangen smsjes niet open!
is er iemand die iets weet daarover?
mvgr faith28
Ik ben aan het zoeken voor een cameratelefoon. Aangezien ik SIM-only van KPN wil gaan aanschaffen bij typhone.nl wil ik meteen een telefoon los erbij bestellen. Ik wil echter niet meer dan 200,- gaan betalen.
Ik merk dat ik dan voor een 5MP moet gaan en niet een 8MP. De LG Renior (8MP) leek mij een mooi toestel maar deze heeft enkele nadelen waaronder heel zachte trilfunctie en vingerafdrukken op scherm. Ook was deze duurder dan ik eigenlijk wilde.
Ik ging dus zoeken voor een GSM met een 5MP-camera en onder de 200,-. Ik kwam op deze telefoon.
Opzicht lees ik hier wel goede verhalen over. Internet en die meuk hoef ik allemaal niet.
Mijn grote vraag is, is de camera van goede kwaliteit. Ik vind het ook jammer dat de fotogalerij niet zo gebruiksvriendelijk is en dat je niet direct van foto kunt switchen.
Of is er een andere telefoon waar ik dan toch beter voor zou moeten gaan (al is het paar tientjes meer).
BVD.
Ik merk dat ik dan voor een 5MP moet gaan en niet een 8MP. De LG Renior (8MP) leek mij een mooi toestel maar deze heeft enkele nadelen waaronder heel zachte trilfunctie en vingerafdrukken op scherm. Ook was deze duurder dan ik eigenlijk wilde.
Ik ging dus zoeken voor een GSM met een 5MP-camera en onder de 200,-. Ik kwam op deze telefoon.
Opzicht lees ik hier wel goede verhalen over. Internet en die meuk hoef ik allemaal niet.
Mijn grote vraag is, is de camera van goede kwaliteit. Ik vind het ook jammer dat de fotogalerij niet zo gebruiksvriendelijk is en dat je niet direct van foto kunt switchen.
Of is er een andere telefoon waar ik dan toch beter voor zou moeten gaan (al is het paar tientjes meer).
BVD.
The Nokia 6700 classic image quality is very good, easily ranking among the best 5 megapixel cameraphones on the market. The photos have pleasing colors and good contrast with the noise levels still remaining pretty good. The amount of resolved detail is also among the best we have seen on a 5 megapixel phone.EvertonPride schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:42:
Mijn grote vraag is, is de camera van goede kwaliteit.
http://www.gsmarena.com/nokia_6700_classic-review-376p6.php
Verwijderd
Ik heb onlang ook de nokia 6700 gekocht. Fijn toestel niks mis mee. Alleen zo af en toe ziet hij bij mij de geheugenkaart niet?
weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
Camera is niet meer dan redelijk, er zijn veel betere camera foons, kijk een bij SE.EvertonPride schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:42:
Ik
BVD.
Ik kocht hem ook om zijn "goede"camera (volgens recentie's) mij valt hij iig er erg tegen.
Hmm ik leesdat Nokia navigatie software voor zijn telefoons gratis aan gaat bieden, dat klinkt hoopvol.
"De nieuwe versie van Ovi Maps is nu beschikbaar op 10 Nokia toestellen, waaronder de populaire Nokia N97 mini, de Nokia 5800 XpressMusic en de Nokia E72. De software kan gedownload worden via www.nokia.com/maps. In de komende weken verwacht Nokia deze service nog uit te breiden naar andere smartphones.
Vanaf maart 2010 zullen alle nieuwe Nokia smartphones met GPS de nieuwe versie van Ovi Maps bevatten met vooraf opgeladen lokale kaartgegevens met wandel- en autonavigatie en toegang tot Lonely Planet en Michelin reisgidsen zonder bijkomende kosten."
Bron: Telegraaf
Hopen dat het ook snel gratis gaat worden op de 6700, want opzich werken die gratis java alternatieven niet echt fijn.
"De nieuwe versie van Ovi Maps is nu beschikbaar op 10 Nokia toestellen, waaronder de populaire Nokia N97 mini, de Nokia 5800 XpressMusic en de Nokia E72. De software kan gedownload worden via www.nokia.com/maps. In de komende weken verwacht Nokia deze service nog uit te breiden naar andere smartphones.
Vanaf maart 2010 zullen alle nieuwe Nokia smartphones met GPS de nieuwe versie van Ovi Maps bevatten met vooraf opgeladen lokale kaartgegevens met wandel- en autonavigatie en toegang tot Lonely Planet en Michelin reisgidsen zonder bijkomende kosten."
Bron: Telegraaf
Hopen dat het ook snel gratis gaat worden op de 6700, want opzich werken die gratis java alternatieven niet echt fijn.
[ Voor 77% gewijzigd door SithWarrior op 21-01-2010 10:50 ]
Ik ben zelf ook zeer geinterreseerd om de 6700 te te halen maar betwijfel of die Ovi Maps naar dit toestel komt aangezien er "smartphones" staat. Het lijkt mij erop dat het alleen voor de Symbian S60 is.
Wat voor mij belangrijk is, is een applicatie zoals googlemaps. Voor mij gaat het niet om een komplete autonavigatie maar om een stratenkaart met een route die ik simpel kan lopen. Ik neem aan dat hier wel degelijke software bestaat voor de 6700?
Wat voor mij belangrijk is, is een applicatie zoals googlemaps. Voor mij gaat het niet om een komplete autonavigatie maar om een stratenkaart met een route die ik simpel kan lopen. Ik neem aan dat hier wel degelijke software bestaat voor de 6700?
Nokia wil zijn navigatie software gratis aanbieden, voor al zijn telefoons stond in dat pers bericht. Nou tja er zijn natuurlijk telefoons waar geen navigatie spul op gaat draaien. Maar op de 6700 doet het dat al, dus dan kunnen ze het daar ook wel op gratis maken dunkt me.
Google Maps heb je java app doet het prima op de 6700. Alleen de functie waar ben je nu niet, dus dat is niet echt handig. Maar je hebt andere software die op de ovi appstore staat, waar dat misschien gratis mee kan.
Google Maps heb je java app doet het prima op de 6700. Alleen de functie waar ben je nu niet, dus dat is niet echt handig. Maar je hebt andere software die op de ovi appstore staat, waar dat misschien gratis mee kan.
Verwijderd
Ik heb hem hier gekocht. http://www.telecomtelecom...o-adapter-ad-83-bulk.html geen verzendkosten toen ik hem kocht. En werkt echt prima. Ook de knopjes werken prima.Philflow schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 16:40:
Iemand een goede & goedkope tip voor een audio adapter?
Iemand hier die wacht op deze telefoon bij Vodafone? En ja, voor hoe lang al?
Schiet tussen de palen en je scoort!
Ik ben vandaag naar de telecomtoko's geweest en ga toch maar voor de 6700. Nu zag ik op het internet dat er ook een Bronze/Brown versie uit zal komen. Iemand enig idee wanneer? Want die vind ik mooier dan de andere kleuren.
Hmm van Nokia snap ik ook niks, op ovi suite stond update voor de 6700 van 6.90 naar 10.50. Eerst wou die er niet op, en nu heeft ie alle settings gereset. En backup terugzetten duurt wel heel erg lang nu, dikke waarschuwing er bij dat je niet de kabel er uit moet trekken / telefoon resetten. En de annuleer knop is grayed out. Ik hoop maar dat ie niet ergens is blijven hangen want de balk beweegt niet meer....
Verwijderd
Weet iemand waarom ik mijn 6700 niet kan updaten? Ik heb softwareversie 7.60. Het lukt me niet met nokia softwareupdater en ook niet met software updaten met de telefoon zelf (FOTA ofzo).
Ziet ie in ovi suite de update niet?
Ik ben sinds gisteren in bezit van deze mooie telefoon. Ik kom van een HTC Touch Diamond 2, en dit is weer zoals vroeger...lekker eenvoudig en kwalitatief hoog.
Een vraagje. Het scherm is mooi en helder, echter het lijkt wat dof. In Menu > Settings zie ik nergens een brightness optie...of zie ik iets over het hoofd? Dank alvast!
Een vraagje. Het scherm is mooi en helder, echter het lijkt wat dof. In Menu > Settings zie ik nergens een brightness optie...of zie ik iets over het hoofd? Dank alvast!
Hmm ik kwam net dit tegen op Nokia forum, van Nokia Support medewerkers:
Does that mean people who have just purchased a brand new Nokia 6700 Classic with built in GPS will have to continue paying for the service while all their fellow Nokia owners that just happened to buy S60 phones can enjoy Navigation for free??
--------------------------------------------------------------------------------
Nokia will continue with its paid license model for all existing S40 devices for the time being. The reason for this is that developing on different platforms takes different times. S60, the platform where Nokia is more agile, can try out new services with the Explore category devices. When developing for the Series 40 platform we have to take extreme focus on ease of use as Series 40 is the mass market platform. We are continuously developing the experiences across multiple platforms and are now taking the first steps on Series 40 side by introducing the first Series 40 devices with built-in GPS. We do not offer refunds for these users.
Mooie boel is dat, ze hoefen alleen die site waar je moet betalen aan te passen door het op 0 euro te zetten en het is geregeld, maar zo kijken ze er kennelijk niet tegen aan...
Does that mean people who have just purchased a brand new Nokia 6700 Classic with built in GPS will have to continue paying for the service while all their fellow Nokia owners that just happened to buy S60 phones can enjoy Navigation for free??
--------------------------------------------------------------------------------
Nokia will continue with its paid license model for all existing S40 devices for the time being. The reason for this is that developing on different platforms takes different times. S60, the platform where Nokia is more agile, can try out new services with the Explore category devices. When developing for the Series 40 platform we have to take extreme focus on ease of use as Series 40 is the mass market platform. We are continuously developing the experiences across multiple platforms and are now taking the first steps on Series 40 side by introducing the first Series 40 devices with built-in GPS. We do not offer refunds for these users.
Mooie boel is dat, ze hoefen alleen die site waar je moet betalen aan te passen door het op 0 euro te zetten en het is geregeld, maar zo kijken ze er kennelijk niet tegen aan...
Het is een bedrijf niet Sinterklaas.SithWarrior schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:45:
Hmm ik kwam net dit tegen op Nokia forum, van Nokia Support medewerkers:
Schiet tussen de palen en je scoort!
Heb net alles via Nokia Ovi Suite en dan kaarten alles geinstalleerd het werkt en er was geen licentie nodig!!!
Als je op Licentie klikt gaat hij naar de website en daar staat free maps
Navigation on your Nokia. For free. Forever.
Dus ik ben benieuwd hoe lang het werkt????
[ Voor 45% gewijzigd door vulliw op 29-01-2010 17:17 ]
Vulliw
Nee natuurlijk is het geen sinterklaas, maar ze bieden een dienst gratis aan, en dan is het een beetje gek dat je op de ene telefoon er wel voor moet betalen, en op de andere niet...
Welke toestel heb je en hoe lang heb je hem al?vulliw schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:14:
Heb net alles via Nokia Ovi Suite en dan kaarten alles geinstalleerd het werkt en er was geen licentie nodig!!!
[ Voor 39% gewijzigd door SithWarrior op 29-01-2010 18:49 ]
Verwijderd
Nee. Nokia pc suite en softwareupdater verwijderd. Daarna OVI geinstalleerd. Maar ook deze geeft aan dat er geen updates zijn.SithWarrior schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:27:
Ziet ie in ovi suite de update niet?
SithWarrior schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:42:
[...]
Nee natuurlijk is het geen sinterklaas, maar ze bieden een dienst gratis aan, en dan is het een beetje gek dat je op de ene telefoon er wel voor moet betalen, en op de andere niet...
[...]
Welke toestel heb je en hoe lang heb je hem al?
Welk topic zitten we????
Nokia 6700 natuurlijk
Vulliw
Verwijderd
Is dit inclusief de turn-by-turn navigatie? of alleen de kaarten en de routebeschrijving.
Er is namelijk een wezenlijk verschil. De kaarten en routebeschrijving is inderdaad gratis, de route navigatie (nog) niet.
Er is namelijk een wezenlijk verschil. De kaarten en routebeschrijving is inderdaad gratis, de route navigatie (nog) niet.
Exact, en er zijn ook mensen die hier posten met een Nokia 6720 ipv een 6700. Sommige beschouwen het een beetje als een verzamel topic. Vandaar mijn vraag.
Hoe kan ik dit controleren turn-by-turn navigatie ????
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 20:30:
Is dit inclusief de turn-by-turn navigatie? of alleen de kaarten en de routebeschrijving.
Vulliw
Weet iemand wanneer de bronze uitvoering naar Nederland komt? Of komt deze helemaal niet?
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met Nokia CR-113 telefoonhouder voor de Nokia 6700 telefoon.
Nokia adverteert met "Met deze praktische mobiele houder, volledig getest op veiligheid en betrouwbaarheid, kun je ook je batterijlader aansluiten als je in de auto zit."
Zit het stekkertje van de lader dan vast in deze houder? Of moet je het stekkertje elke keer onderin de telefoon steken, nadat je de telefoon in de houder geplaatst hebt?
Nokia adverteert met "Met deze praktische mobiele houder, volledig getest op veiligheid en betrouwbaarheid, kun je ook je batterijlader aansluiten als je in de auto zit."
Zit het stekkertje van de lader dan vast in deze houder? Of moet je het stekkertje elke keer onderin de telefoon steken, nadat je de telefoon in de houder geplaatst hebt?
Verwijderd
@ Vulliw
Ga in het menu naar: Kaarten
Ga naar: Route plannen
Maak nu een begin punt en een Eind punt aan
Ga nu via Optie naar de functie: Route berekenen
Nu wordt er een route berekend. Deze route zie je nu in tekst en je kunt de route zien op Kaart
Ga nu naar Opties en kies hier: Navigatie starten. (nu wordt je GPS positie gezocht)
Heeft je GPS een fix, dan wil Nokia dat je een licentie aangaat of gebruik maakt van een maand gratis navigeren. Nu weiger je dit, omdat we hopen dat de dienst gratis wordt.... en je keert weer terug naar de geschreven navigatie.
Een echte turn-by-turn navigatie met gesproken tekst is op mijn toestel nog niet gratis.
Nu wordt er een route berekend. Deze route zie je nu in tekst en je kunt de route zien op Kaart
Ga nu naar Opties en kies hier: Navigatie starten. (nu wordt je GPS positie gezocht)
Heeft je GPS een fix, dan wil Nokia dat je een licentie aangaat of gebruik maakt van een maand gratis navigeren. Nu weiger je dit, omdat we hopen dat de dienst gratis wordt.... en je keert weer terug naar de geschreven navigatie.
Een echte turn-by-turn navigatie met gesproken tekst is op mijn toestel nog niet gratis.
Ff een tip voor de mensen die het niet wisten. De bureau lader van een nokia arte werkt ook op je 6700.
Jup, was al bekend: StarC in "Het Nokia 6700 topic" 
Heb je die trouwens speciaal voor je 6700 gekocht of had je m al?
Zijn er trouwens mensen hier die nog extra (gratis) programma's gebruiken voor hun 6700? Ben zelf een tijdje op zoek geweest naar een programmaatje waarmee ik de flitser aan kon zetten (=zaklampje), maar zonder succes.
Heb je die trouwens speciaal voor je 6700 gekocht of had je m al?
Zijn er trouwens mensen hier die nog extra (gratis) programma's gebruiken voor hun 6700? Ben zelf een tijdje op zoek geweest naar een programmaatje waarmee ik de flitser aan kon zetten (=zaklampje), maar zonder succes.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Nog erger: ik heb nog niet eens. Maar ben zeker wel van plan om een zilvere te halen voor m'n chrome. Op ebay zijn ze rond de 30 euro. Maar als iemand hem hier toevallig weg doet, ben ik zeer geinteresseerd.
Ik had nog 3 dagen te gaan het werkte allemaal, maar helaas vandaag niet meer dus.
Moet een cd key hebben om weer opnieuw te kunnen activeren????
Wie heeft die????
Moet een cd key hebben om weer opnieuw te kunnen activeren????
Wie heeft die????
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:05:
@ Vulliw
Vulliw
Die heeft nokia, en als je er voor betaald krijg jij hem ook.
Inmiddels is de 6700 slide ook leverbaar bij Vodafone.
Is voor zover ik weet de enige aanbieder die hem momenteel (kan) leveren.
Heb gisteren gebeld met Vodafone en ze zeggen dat ze hem ook daadwerkelijk hebben.
Vanmiddag word ik terug gebeld en ga ik hem bestellen voor mijn vriendin.
Is voor zover ik weet de enige aanbieder die hem momenteel (kan) leveren.
Heb gisteren gebeld met Vodafone en ze zeggen dat ze hem ook daadwerkelijk hebben.
Vanmiddag word ik terug gebeld en ga ik hem bestellen voor mijn vriendin.
Misschien is deze vraag al gesteld, maar iemand die ik ken heeft deze telefoon, de classic uitvoering en heeft naast het batterij tekentje het @ teken staan.
Nu willen we graag weten wat dit inhoud..
Iemand een idee? Op google kunnen we niks vinden, of we hebben gewoon niet goed gezocht xD
Iemand een idee? Op google kunnen we niks vinden, of we hebben gewoon niet goed gezocht xD
[ Voor 4% gewijzigd door JoyZie op 11-02-2010 14:51 ]
Waarschijnlijk nieuwe e-mail.JoyZie schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:50:
Misschien is deze vraag al gesteld, maar iemand die ik ken heeft deze telefoon en heeft naast het batterij tekentje het @ teken staan.
Nieuwe email?
dat is vaak toch ook gewoon een envelopje? Dat is cker nieuw dan