• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:19
JoyZie schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:53:
Nieuwe email? :o dat is vaak toch ook gewoon een envelopje? Dat is cker nieuw dan :)
Ik heb zelf geen 6700, maar heb er net een besteld voor mijn vriendin.
Als ik kijk bij mijn N86, is nieuwe e-mail een apenstaartje.

• JoyZie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-10-2024
Ok dan weet ik dat ook weer :) Heb vroeger wel een paar Nokia's gehad, maar ben min of meer overgestapt op touchscreen ;) Dus ben niet meer zo op de hoogte wat Nokia's betreft :P

Het is wel een leuke telefoon trouwens :Y

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Dat is het teken dat je email roaming actief is / aan staat.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Minkie

Groazers Unite.

Robbie T schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:04:
Inmiddels is de 6700 slide ook leverbaar bij Vodafone.
Is voor zover ik weet de enige aanbieder die hem momenteel (kan) leveren.

Heb gisteren gebeld met Vodafone en ze zeggen dat ze hem ook daadwerkelijk hebben.
Vanmiddag word ik terug gebeld en ga ik hem bestellen voor mijn vriendin.
Op de site van Nokia staat die nog steeds op status: binnenkort beschikbaar.
Heb je hem in combinatie met een abbo en moet je nog bijbetalen?
Zit namelijk ook al ff op deze telefoon te wachten.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• Robbie T
Minkie schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:21:
[...]

Op de site van Nokia staat die nog steeds op status: binnenkort beschikbaar.
Heb je hem in combinatie met een abbo en moet je nog bijbetalen?
Zit namelijk ook al ff op deze telefoon te wachten.
Ik ben dan ook erg benieuwd.
Heb een 1 jarig abbo genomen van 30.19 per maand, met internet. 200 belminuten/sms.
Heb 11.33 bij moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Nu online

Minkie

Groazers Unite.

Ik was gisteren bij een Vodafone winkel in Almelo en die vertelden mij dat ze hem nog niet hadden.
Ze wisten volgens haar ook nog niet of ze hem kregen. Wou ze ook niet navragen :/

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Inmiddels ook een mailtje ontvangen van vodafone.
Door "onvoorziene" omstanigheden kunnen ze de telefoon niet leveren en ze weten ook niet wanneer die wel leverbaar is.

Onvoorstelbaar, je belt er nog achteraan om het na te vragen en wordt die verteld dat die leverbaar is.

Begint er steeds meer op te lijken dat dit soort grote bedrijven zich maar van alles kunnen permiteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Hotmail en Gmail ingesteld op m'n 6700. Nu krijg ik een @-teken te zien bovenaan m'n scherm. Wil dit dan gewoon zeggen dat er een email-account is ingesteld? Ik heb automatische emailmeldingen uitgezet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:24:
Ik heb Hotmail en Gmail ingesteld op m'n 6700. Nu krijg ik een @-teken te zien bovenaan m'n scherm. Wil dit dan gewoon zeggen dat er een email-account is ingesteld? Ik heb automatische emailmeldingen uitgezet.
Dat wil zeggen dat je (op de telefoon) nog nieuwe, niet geopende e-mails hebt. Het blijft er staan totdat je die mails hebt geopend.

Verwijderd

ik ben van plan om een gsm met wifi en een degelijke camera te kopen. ik wil geen touchscreen (slechte ervaring met touchscreen) en qwerty lijkt me nogal moeilijk om te smsen met 1 hand. dus kwam ik bij deze uit. ik heb al sony ericsson en samsung gehad maar vind ik nogal domme gsms. nokia is het beste van gsm. maar ik sms een 200 smsjes per dag. zal de batterij van de 6700 het een weekje zonder opladen uithouden? heb ook al eens gaan zien naar de nokia 6600i maar daar heb ik niet veel over gevonden op dit GoT. de nokia e52 heb ik ook gevonden als goede gsm maar ze zeggen dat er enkele probleempjes mee zijn. wat denken jullie dat het beste zal zijn voor te smsen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 12:01 ]

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:09
Ik heb nu mijn Vodafone abonnement met eindeloos online.
Kan in theorie dus 3600/384kbs halen.
Op mijn mobiel heb ik al een paar keer tegen de 2000kb gezeten.
Via; http://www.dslreports.com/mspeed?jisok=1&more=1

Als ik met mijn laptop via mijn 6700 online wil gaan kan ik bij de 6700 modem instellingen (via BT en USB)
als maximum snelheid maar 921600 bps instellen ( 921,6kbps ).
Als max snelheid haal ik via de PC ook maar iets van 700kbps.

Wie weet hoe je toch sneller online kan gaan via je 6700???

(ik heb alle laatste drivers, OVI & PC Suite, firmware etc.)
@gerben 1995 deze mobiel heeft geen wifi.
Sms-en gaat prima met deze mobiel maar een weekje op de accu zal je never nooit halen.

Verwijderd

nochtans op de website van nokia staat bij wifi erachter ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Ik heb nu al een reactie van Nokia over de download snelheid als je de 6700 als modem gebruikt;

===================================================================
Dit is helaas niet mogelijk omdat een mobiele telefoon zelf wel kan draaien op hogere
snelheden maar als deze als modem functioneert niet de gehele bandbreedte kan benutten.
Dit komt omdat de verwerking ook de processor van de toestel gebruikt, het is ook hierdoor
dat de usb modems beschikbaar zijn gekomen.
===================================================================

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulliw
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wanneer denken jullie dat we ook gratis ( Mobiele navigatie ) voor de nokia 6700 krijgen???

Vulliw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

vulliw schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:01:
Wanneer denken jullie dat we ook gratis ( Mobiele navigatie ) voor de nokia 6700 krijgen???
Als ik de medewerkers van nokia op het forum mag geloven, voorlopig nog lang niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:34
Weet iemand of het mogelijk is om de roaming vraag ("Phone is roaming...connect to mailbox?") uit te zetten wanneer je verbinding maakt met je mailbox (Gmail POP3). Het gebeurd omdat Telfort op het KPN netwerk zit, vandaar dat de telefoon het ziet als "roaming"...dit is niets nieuws. Maar steeds de extra vraag wanneer ik contact maak met mailbox is nogal onhandig...zou mooi zijn als dit is in te stellen.

[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 24-02-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Nu online

Minkie

Groazers Unite.

Vodafone heeft eindelijk de 6700 slide op de site staan. Dit weekend mijn abbo maar ff verlengen en kijken hoe de telefoon bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybel123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2021
Ik ben voor een weekje of 3 a 4 geleden naar een telefoonwinkel geweest, waar men mij vertelde dat ik gewoon Nokia Maps kon downloaden, kon installeren, en dan (offline) GPS kan gebruiken.

Hierdoor zou de telefoon geen verbinding met internet maken, en zou ik toch kunnen navigeren.

Ikzelf had mijn twijfels hierover, maar de verkoper verzekerde me dat dit ging werken.
Qua reacties hier lijkt het alsof de free Nokia Maps niet gaat werken?

Is er uberhaupt iemand die op de 6700 navigatiesoftware heeft draaien welke gewoon werkt, en geen verbinding met internet vereist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Ja hoor, werkt prima offline zonder internet. Alleen het is nu wel zo dat je moet betalen. Omdat free ovi maps niet werkt op de 6700 (net als alle andere S40 based toestellen).

Benelux lic kost voor jaar 50 euro, 90 dagen 12,60 en 30 dagen 7 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:34
Even een gebruikerstip, weet niet of deze al "bekend" is. Bij het maken van een foto kun je ipv de stroeve knop aan de zijkant van telefoon, ook de "OK" button (center van D-pad) gebruiken door deze in te drukken (behoorlijk standaard optie overigens)....camera focused...loslaten en de foto wordt gemaakt. Ikzelf vind dit *veel* prettiger dan de zijkant-toets...die is zo enorm stroef, waardoor je sneller onverwachte bewegingen maakt...en de foto onscherp is.

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 02-03-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Minkie schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 01:14:
Vodafone heeft eindelijk de 6700 slide op de site staan. Dit weekend mijn abbo maar ff verlengen en kijken hoe de telefoon bevalt.
dan zou ik nog even een paar berichten naar boven lezen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Nu online

Minkie

Groazers Unite.

Robbie T schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 16:09:
[...]

dan zou ik nog even een paar berichten naar boven lezen als ik jou was.
?Welke post heb je het over?

En de 6700 slide staat er ondertussen ook opeens niet meer op :?
Nog even geduld hebben dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Minkie schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:09:
[...]

?Welke post heb je het over?

En de 6700 slide staat er ondertussen ook opeens niet meer op :?
Nog even geduld hebben dus.
De post waarin ik vertel dat ik hem ook heb besteld bij vodafone, omdat die daar op de site staat/stond.
En dat hij vervolgens niet leverbaar is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Nu online

Minkie

Groazers Unite.

Naja, dan moeten we allebei maar even geduld hebben :P
Niet te lang, want me abbo loopt 14 maart af whehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterkuli
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 20:08
Heeft iemand van jullie ook last van dat de geheugenkaart af en toe niet 'herkent' wordt? Je kunt dan bijv. niet de laatste kaart bekijken omdat ie uiteraard op de geheugenkaart staat.

Af en toe verandert het thema ook, het lijkt dat dit ermee te maken heeft. Want toen ik voor de laatste keer keek toen het thema verandert was kon ik de kaart ook niet openen. SD kaartje eruit, er weer in, en de kaart kon weer geopend worden. Thema heb ik handmatig terug gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntslash
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb sinds enige tijd het volgende probleem met m'n Nokia 6700.

Als ik de camera wil openen, krijg ik de melding "Camera op standy". Ik kan dan op "Activeer" drukken, maar dit heeft geen resultaat.

Vanmorgen heb ik de software geupdate naar versie 10.50 (23-11-2009) en dit heeft ook niet geholpen.

De melding "Camera op standy" krijg ik trouwens niet altijd. Heel soms doet de camera het dus wel.

Voor de rest heb ik (en anderen) alle instellingen nagelopen, maar hier is niets in aan te passen om de camera werkend te krijgen.

Heeft iemand dit probleem ook (gehad) en wat is de oplossing daar voor?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisgeerdink
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01-2023
Is je accu misschien ook op een laag niveau dan? Als mijn accustatus in het rood belandt, krijg ik namelijk die melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Zijn er meer mensen waar het installeren van de ovi store / winkel applicatie op de 6700 via de website van ovi niet mogelijk is?

Ik kriijg al paar weken "conflicterende items, items tonen?" en als ik op ja klik crashed ie en start de telefoon opnieuw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Vriendin had een mailtje gestuurd naar Nokia, per wanneer de slide leverbaar is.
Nokia meld eind maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Nu online

Minkie

Groazers Unite.

Robbie T schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:13:
Vriendin had een mailtje gestuurd naar Nokia, per wanneer de slide leverbaar is.
Nokia meld eind maart.
Hopen dat ze dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-01-2021
Puntslash schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:45:
Ik heb sinds enige tijd het volgende probleem met m'n Nokia 6700.

Als ik de camera wil openen, krijg ik de melding "Camera op standy". Ik kan dan op "Activeer" drukken, maar dit heeft geen resultaat.

Vanmorgen heb ik de software geupdate naar versie 10.50 (23-11-2009) en dit heeft ook niet geholpen.

De melding "Camera op standy" krijg ik trouwens niet altijd. Heel soms doet de camera het dus wel.

Voor de rest heb ik (en anderen) alle instellingen nagelopen, maar hier is niets in aan te passen om de camera werkend te krijgen.

Heeft iemand dit probleem ook (gehad) en wat is de oplossing daar voor?

Alvast bedankt!
De oplossing is naar een nokia care point gaan, ik had hetzelfde probleem als jij alleen deed hij het bij mij nooit, dus ook niet soms ;) Ben m 2 weekjes kwijt geweest en heb m vandaag weer werkend teruggekregen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met MMS berichten openen op een Nokia 6700.
Ik krijg de melding dat de afbeelding niet geladen kan worden. MMS versturen kan wel gewoon. Maakt ook niet uit wat voor bestand er in de MMS zit, hij opent m niet. MMS instellingen van Telfort handmatig ook nagekeken, maar die staan goed.
Iemand een tip misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik denk niet dat er hier nog iemand is die het beschermingsstickertje nog op zijn/haar toestel heeft zitten..? :P
Die van mij is er sinds 2 weken af (heb het toestel sinds medio vanaf okt september 2009). (Terwijl ik mijn 3 jaar oude N73 verkocht heb met de sticker er nog op!! :P)
Heeft er iemand toevallig een nieuwe sticker erop gedaan/laten doen? Of weet iemand wat goede stickers zijn voor zo'n toestel?

[ Voor 2% gewijzigd door Scipionyx op 29-03-2010 10:24 . Reden: okt -> september ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Girrekes
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08-2024
Op Ebay staan screenprotectors genoeg! Had paar maanden geleden 6 stuks besteld, gaan bij mij ongeveer 2 maanden mee voordat ze beginnen los te laten, dus kan nog wel even vooruit. Ff poetsen, en weer een fonkelnieuw scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:09

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Woei eindelijk,

Ik kon lange tijd mijn 6700 niet updaten via NSU , maar vandaag is het eindelijk gelukt!
Veel verschil merk ik echter niet...

ik kwam van 7.6 naar 10.5

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis turn-by-turn navi wordt uitgebreid naar E71 en E66

http://www.engadget.com/2...free-ovi-maps-navigation/

Wanneer zijn wij aan de beurt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Als je even terug leest, heel simpel. Niet, navigatie software voor de S40 gaat niet gratis worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk wel, ik blijf gewoon geloven dat het komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliss
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

neliss

h00t h00t!

Ik weet dat dit onderwerp al uitvoerig is besproken, maar de verhalen zijn nogal uiteenlopend, dus ik zou graag wat meer duidelijkheid willen.
Is er gratis navigatie software te downloaden, en dan bedoel ik niet met een geil stemmetje dat je vertelt af te slaan, maar gewoon met een kaart?
Het nokia maps wat is voorgeinstalleerd werkt bij mij nl. voor geen meter, ik zie maar half nederland, en als ik inzoom dan wordt het alleen maar groen. Is dit bij iedereen zo, of is dit met een update te verhelpen?

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn backlight is stuk! Ik zag van de week al stofjes onder het scherm. Nu heb ik geen beeld meer. Ik zie alleen wat gebeuren als ik hem in de zon houd. Erg vervelend. Ik zal er maandag mee naar de winkel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

neliss schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 18:44:
Ik weet dat dit onderwerp al uitvoerig is besproken, maar de verhalen zijn nogal uiteenlopend, dus ik zou graag wat meer duidelijkheid willen.
Is er gratis navigatie software te downloaden, en dan bedoel ik niet met een geil stemmetje dat je vertelt af te slaan, maar gewoon met een kaart?
Het nokia maps wat is voorgeinstalleerd werkt bij mij nl. voor geen meter, ik zie maar half nederland, en als ik inzoom dan wordt het alleen maar groen. Is dit bij iedereen zo, of is dit met een update te verhelpen?

thanks!
Dat komt omdat er standaard op de 6700 niet de nederlandse map zit geïnstalleerd. Ovi installeren en dan kan je gratis de nederlandse map naar je nokia 6700 binnen halen en op SD card zetten (hij is 50 mb).

Dat is allemaal gratis, en dat werkt prima, je kunt zelfs nog route plannen en in tekst en op de kaart weer geven. Alleen inderdaad voor het gesproken navigeren moet je dan 9,99 voor een jaar betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg om deze telefoon aan te schaffen maar kan nergens vinden of hij een 3,5 mm jack heeft heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Wacht, lmgtfy..

spoiler:
Met een beetje zoekwerk had je zelf ook kunnen lezen dat de 6700 géén 3.5mm jack aansluiting heeft ;)

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliss
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

neliss

h00t h00t!

SithWarrior schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:57:
[...]

Dat komt omdat er standaard op de 6700 niet de nederlandse map zit geïnstalleerd. Ovi installeren en dan kan je gratis de nederlandse map naar je nokia 6700 binnen halen en op SD card zetten (hij is 50 mb).

Dat is allemaal gratis, en dat werkt prima, je kunt zelfs nog route plannen en in tekst en op de kaart weer geven. Alleen inderdaad voor het gesproken navigeren moet je dan 9,99 voor een jaar betalen.
Bedankt voor je reply, maar ik kom er niet uit..
Ik kan de download voor de 6700 op de ovi site namelijk niet terug vinden, hier staan alleen S60 toestellen (Exx) aangegeven om de gratis maps voor te kunnen downloaden, zoals al veel vaker genoemd in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisgeerdink
Ovi Suite kun je hier vinden: http://europe.nokia.com/s...-software/nokia-ovi-suite.

In dit programma ga je naar Kaarten, en daar kun je kaarten naar keuze downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:25
Ik heb wat raars hier, ik nam aan dat GPS gratis was te gebruiken maar dat is niet zo? Of met andere woorden, hij maakt volgens mij (of een andere app) steeds connectie met mijn internet. Ik heb mijn nieuwe factuur ontvangen en die bleek veel hoger te zijn dan normaal. Bij het inzien van de factuur schrok ik omdat mijn mobiel om de dag verbinding liep te maken met het internet.
Extra kosten: 22 euro

Iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat mijn mobiel onder geen beding connectie maakt met het internet?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

xzaz schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:44:
Ik heb wat raars hier, ik nam aan dat GPS gratis was te gebruiken maar dat is niet zo? Of met andere woorden, hij maakt volgens mij (of een andere app) steeds connectie met mijn internet. Ik heb mijn nieuwe factuur ontvangen en die bleek veel hoger te zijn dan normaal. Bij het inzien van de factuur schrok ik omdat mijn mobiel om de dag verbinding liep te maken met het internet.
Extra kosten: 22 euro

Iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat mijn mobiel onder geen beding connectie maakt met het internet?
GPS is gratis, alleen kan hij door ondersteuning van internet sneller een fix vinden, plus zoals hier boven al een paar keer genoemd, als je geen land (nederland) er op hebt gezet dan heeft ie internet nodig om het stukje kaart te downloaden wat hij weer geeft. Dit kun je bij opties van het navigatie programma uit zetten.

Je kunt trouwens bij voorkeur toegangspunt alles weg halen, dan kan die geen verbinding meer maken met het internet. (of gewoon wat bogus instellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoic18
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-09 13:50
Heeft iemand al uitgevonden hoe "#" gebruikt kan worden om het profiel Stil aan/uit te zetten? Of is dit gewoonweg niet meer mogelijk met de 6700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulliw
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bij mij werkt het gewoon, als ik de # 2 sec vast houd dan gaat hij naar profiel stil.
Stoic18 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:00:
Heeft iemand al uitgevonden hoe "#" gebruikt kan worden om het profiel Stil aan/uit te zetten? Of is dit gewoonweg niet meer mogelijk met de 6700?

Vulliw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:50
Voor een mooie aanbieding met de 6700, kijk op http://www.superdeal.nl/superdeal/index.php?c=ML_66!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
zijn er nog addertjes daar? Heb een aanvraag voor SO lopen bij VF maar dat gaat me 11,90 euro p/m kosten...

Edit: Wat een site zeg..

'Full touchscreen' :F
'100 min/ 200 sms' en even later is het nog maar 100 min/sms..

[ Voor 36% gewijzigd door bear87 op 18-05-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
SithWarrior schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:26:
[...]
Je kunt trouwens bij voorkeur toegangspunt alles weg halen, dan kan die geen verbinding meer maken met het internet. (of gewoon wat bogus instellen).
Kan je me vertellen hoe je de toegangspunten bewerkt? Mijn vriendin heeft deze telefoon sinds vandaag maar het lukt haar niet. Kom er telefonisch en met de handleiding ook niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Superdeal is een onderdeel van Vodafone, heb geen addertjes kunnen ontdekken.
'100 min/ 200 sms' en even later is het nog maar 100 min/sms..
100 min/SMS is de standaard hoeveelheid van VF, je moet actie ondernemen om de 200 SMSjes te activeren. dit kan via My Vodafone of door 'DUBBEL SMS AAN' te sms'en naar 4000. Zie http://www.vodafone.nl/pr...el_sms_web/bundeltarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

/me Joopie meld zich ook maar eens

Ter vervanging van de nokia 6300, de 6700 classic besteld bij kpn. Ben heel benieuwd. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

En binnen!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/j02I33ax2euOPcaJn3NPskUK/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mSjPmn1TPzGHvZ7Osv0AfpQE/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lyo2IpEGpvWMH0TDBzh39YXd/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k6p8Du5aZcR8jLmTH5M3SmxP/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dfFDs7w6BWbC6irMUDxOYyxl/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KeYQwi3BKORxmekAwv6MW2cQ/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/heKkJjNZunT5xmLb9jYaXaOH/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kWmyI0J4t6iGDjPRV0KvFpPm/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kj2zAbvY56aYE1qUrEIeG80d/full.jpg

Eerste indruk?
Toestel ziet er prachtig uit, voelt degelijk aan, niet te zwaar maar je merkt toch dat 'je wat in je handen hebt'.
Lekker dun. Geen dikke rand rond je scherm zoals de 6300 en net een iets groter scherm, stukken fijner. Toetsen voelen heel fijn aan. Alle knoppen werken erg fijn. Even wennen dat de typische knop bovenop nu weg is. Behuizing is volledig rvs en mat zwart, beter als een rvs achterkant en rest plastic zoals de 6300. De blauwe leds aan de zijkant zijn mooi weggewerkt onder het chromen sier randje.

Software die erop zit werk ook heel fijn en vooral snel. In tegenstelling tot de N en E series van nokia.

Eindelijk (in tegenstelling tot de 6300) een data kabel meegeleverd. Helaas ultra kort, maar je toestel laad wel op als je hem aan een usb 2.0 poort koppelt.

Fijn dat je ook nog de oude opladers kunt blijven gebruiken, zoals mijn nokia autolader die ik voor de 6300 had.

Camera is goed, maakt mooi snapshots, maar de Sony Ericsson Cybershots zijn toch stukken beter. Zo zie je maar dat de lens ook heel veel uitmaakt.

Nadelen?
Geen cd meegeleverd. Micro sd kaartje is erg klein (1gb).
Datakabel is dus heel kort, wel positief dat hij er bij zit.
Verder jammer dat er maar een 30 dagen proefversie van de navigatie opzit, ondank dat de kaarten wel gewoon gratis zijn. Dat die meegeleverd zijn, is wel positief.

Verder vind ik het gewoon een perfect toestel, nog wel wat duur, maar die prijzen zakken wel, net zoals met de 6300 toen.

Kortom, ik ben er echt heel blij mee. Degelijk en fijn werkend toestel, met een mooi design en lekker dun. Zoals we van nokia mogen verwachten als opvolger van de 6300. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Hoe is de camera-knop? Moet jij deze ook vrij diep indrukken? Hier (en ik dacht ook bij anderen in dit topic) moet ik 'm een flink eind indrukken voordat de camera reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik vind het juist fijn aanvoelen. Je voelt duidelijk de middenstand als hij scherp stelt, en dan als je doorklikt duidelijk dat hij de foto neemt. Zelfde gevoel als de SE Cybershot telefoons, niks mis mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Ja dat wel, maar soms is het best lastig als je 'snel ff' een foto wilt maken. Ik moet dan echt met m'n nagel proberen het knopje iets verder door te duwen zodat de camera daadwerkelijk geactiveerd wordt.
Meestal denk ik namelijk dat het eerste klikje al de camera activeert, terwijl ik juist dan iets verder moet doordrukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mm dat zou wel kunnen, geen idee nog eigenlijk. Misschien valt het mij op als ik hem wat langer heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Laatst online: 05-02 22:41
Prachtige pics, dankjewel daarvoor! Ik heb deze telefoon ook op het oog voor als mijn 6300 er ooit mee kapt. Ben wel met je eens dat hij inderdaad wat duur is, hij is rúim een jaar oud en tegenwoordig met al dat smartphone geweld...vind ik 200 euro best een hoop geld voor een non smartphone :) (Want ja, Samsung jet, die net aangekondigde Samsung met bada, BB 8520. Nokia e5, c5, en zelfs die HTC wildfire oid met Android en capacitief scherm vind voor net iets meer/minder/even veel geld)

Bouwkwaliteit en uitstraling is waar je voor betaald denk ik, en daar is opzich niks mis mee. Heb nu al meer dan 3 jaar de 6300 in gebruik en het gebruikte materiaal daar geeft je toestel wel echt een meerwaarde. Weinig toestellen gehad die er na 3 jaar nog zo top uitzien, krijg er vaak complimenten over.

Zwarte kleur ziet er veel mooier uit dan ik had gedacht trouwens _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door bear87 op 22-05-2010 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Als je snel een foto wilt maken kun je toch ook gewoon de selectietoets gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

@bear87: als je zoals mij geen smartphone hoeft is dit een goeie optie, maar wel als hij goedkoper word. Dan vind ik dat het pas echt een vervanger is voor de 6300. Die heb ik trouwens ook al een 3,5 jaar gehad. 1e heeft 2 jaar geleefd voordat ie de pijp aan maarten gaf na een vrij lompe val. De ander heb ik 1,5 jaar gehad en heeft nu mijn broertje in gebruik (die mijn 6230i ook al 3 jaar na mijn 2 jarig gebruik in gebruik heeft).

@Nickalicious: dat is ook een optie ja! Moet je wel dubbelklikken maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterkuli
Joopieboy schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:00:
@Nickalicious: dat is ook een optie ja! Moet je wel dubbelklikken maar goed.
Dat hoeft bij mij niet. De selectietoets indrukken is scherp stellen, en zodra je hem loslaat wordt de foto gemaakt.
ruiterjm:
Een vraagje over de kalender. Als je een notitie op een dag hebt, is deze vet gedrukt in de kalender. Het onderscheid is echter veel te klein. Is hier niet iets te doen (dagnummer andere kleur of zo)?
Klopt...dat heb ik dus ook. Tot op heden geen oplossing voor gevonden. Maar ik denk dat het te maken heeft met het thema. Er worden maar 3 thema's meegeleverd, waaronder 'black' (o.i.d.) Ik vermoed dat het onderscheiden bij lichtere thema's beter is. Maargoed, die moet je dus eerst downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterkuli
Heb net het 'ligth' thema even geprobeerd. Daar is het wel iets duidelijker, maar nog niet over om naar huis te schrijven. Verder staan er standaard 5 thema's in, ik dacht 3 in mijn vorige post. De visjes zijn ook aanwezig, ook daar is de agenda niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

peterkuli schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:19:
[...]

Dat hoeft bij mij niet. De selectietoets indrukken is scherp stellen, en zodra je hem loslaat wordt de foto gemaakt.
Klopt wat je zegt, was even wennen maar dat werkt ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:02
Dit toestel lijkt me een mooie vervanger voor de 6300 van mijn vader die al redelijk van in het begin raar deed (lettertjes in home-screen die verdwenen, toetsen die niet reageerden, als hij herlaad met een prepaidkaart dan hangt de GSM, ook als ik via Visa herlaad enz...)

Zelfs voor mij zou het een mooie vervanger zijn, maar nu vraag ik me nog één dingetje af, kan je doordat er S40 6th edition op draait ook synchroniseren met Exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik vind eigenlijk alleen de 7600 in kleur Brons de moeite van het upgraden waard (van Nokia 6300). Maar dat toestel is nergens bij een abonnement te verkrijgen, iemand een idee? Los hoeft niet.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Joopieboy schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 18:57:
[...]

Klopt wat je zegt, was even wennen maar dat werkt ja!
Dat bedoelde ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

HyperBart schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:15:
Zelfs voor mij zou het een mooie vervanger zijn, maar nu vraag ik me nog één dingetje af, kan je doordat er S40 6th edition op draait ook synchroniseren met Exchange?
Nee, dat kan niet, mail synchroniseren/binnenhalen kan alleen met pop3 en imap.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om tijdens internetten over te schakelen naar je binnengekomen SMS bericht?
Kun je, zonder dat je internet af moet sluiten, een SMS berichtje lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Nou inmiddels de 6700 in Bronze besteld :). Zal wel foto's plaatsen als 't zover is ;)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@joopieboy

Welk verschil merk jij tussen de nokia 6700 en de nokia 6300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

In wat voor opzicht? Ik merk heel veel verschil, zie o.a. mijn review waarin ik de 6300 en 6700 met elkaar vergelijk:

productreview: Nokia 6700 Classic Zwart review door Joopieboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisgeerdink
Can I Update? op de site van Nokia geeft inmiddels aan dat versie 10.50 de laatste firmwareversie voor mijn telefoon is. Ik heb op het moment 7.90 en zowel Ovi Suite als FOTA geven aan dat er geen update voor mij beschikbaar is. Dat zal binnenkort wel komen denk ik.

Iemand enig idee wat de veranderingen zijn in versie 10.50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterkuli
Versie 10.50 stamt al uit 2009, namelijk 23-11 volgens mijn telefoon. Volgens mij is er ten opzichte van de vorige versie weinig veranderd maar dat weet ik niet helemaal zeker omdat ik al gelijk geupdate heb toen ik de telefoon heb ontvangen.

Maar qua werking en stabiliteit gaat alles perfect, geen klachten, geen vastlopers en geen rare dingen. Het blijft S40 en werkt dus perfect, geen fratsen.

Ben toch blij dat ik mijn N79 verkocht heb, die liep op Symbian S60 en was drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisgeerdink
Toch raar dan dat die update nu pas voor mijn telefoon beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

S40 is wel wat saaier, maar werkt idd altijd wel goed ja. Daarom heb ik ook voor deze telefoon gekozen. :)

Hoop toch eens dat Nokia de zaken op orde krijgt met S60, of toegeeft en een nieuw pakket ontwikkeld op een goed werkende basis, android ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een beetje een rot toetsenbordje in sommige situaties zoals op de fiets etc. verder lekker portable toestel, een zeer goeie opvolger van de 6500(slide)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels is firmware versie 10.6 uit. Sinds vanmiddag op mijn 6700.
Nu eindelijk ondersteuning voor o.a. OVI mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Laatst online: 21:18
Pff, zit hier nog steeds op 9.60, en die updater zegt vrolijk dat er geen updates zijn :-(
Nokiasite zegt zelf dat 10.50 voor mijn telefoon beschikbaar zou moeten zijn. Is er een manier om die firmware handmatig te flashen of zo?

[ Voor 44% gewijzigd door EDIT op 03-06-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:21:
Ik vind het een beetje een rot toetsenbordje in sommige situaties zoals op de fiets etc. verder lekker portable toestel, een zeer goeie opvolger van de 6500(slide)!
Beetje zwaar in het begin idd, dat word wel beter als je hem wat langer gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:24
changelog 10.60:

"
SW improvements and corrections
"
CAP#149523: UI in Arabic the assigned Image of caller will appears partially

niets waar de meesten wat aan hebben dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Kalua op 03-06-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Eindelijk de telefoonhoes voor de Nokia 6700 binnen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gl6SdojyEVgH2yzdiOIG5LIc/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Hgk5l8SUPecpJVu2yYgIK65o/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SPhhY70e0trvwZiEWHjuShVu/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:00

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Kalua schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:12:
changelog 10.60:

"
"

niets waar wij wat aan hebben dus.
Praat voor jezelf.
:+ Ik ben Arabisch. ;) Ff FW Updaten dus! d:)b

LOL@ \/

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Kalua schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:12:
changelog 10.60:

"
"

niets waar de meesten wat aan hebben dus.
fixed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn stripjes op het toetstenbordje zijn aan het verkleuren. Toen ik de telefoon binnen kreeg waren ze nog strak grijs van kleur, nu zijn ze echter zwart aan het verkleuren. Het zijn kunstof stripjes maar dit kan toch niet de
bedoeling zijn. Graag een reactie als je dit ook hebt, thanks! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:17:
Mijn stripjes op het toetstenbordje zijn aan het verkleuren. Toen ik de telefoon binnen kreeg waren ze nog strak grijs van kleur, nu zijn ze echter zwart aan het verkleuren. Het zijn kunstof stripjes maar dit kan toch niet de
bedoeling zijn. Graag een reactie als je dit ook hebt, thanks! :?
Je kunt dat gewoon kosteloos laten vervangen bij een Nokia care point.. Helaas gebeurt zoiets wel vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterkuli
Weet iemand of er nog meer informatie omtrent navigatie is vrijgekomen en dan met name of het nu gratis wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebassie
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 11:45
Joopieboy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:56:
Eindelijk de telefoonhoes voor de Nokia 6700 binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het past, maar dat is de hoes van een 6300... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Beelzebassie schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 12:38:
[...]

Het past, maar dat is de hoes van een 6300... :)
Kan heel erg goed ja, heb hem ook voor mijn vader besteld en die heeft nog wel een 6300. :)
Maakt mij niet zoveel uit, stond als een cover voor een 6700 op ebay, en voor die paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:07
peterkuli schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:36:
Weet iemand of er nog meer informatie omtrent navigatie is vrijgekomen en dan met name of het nu gratis wordt?
Ja! Want ik heb me ook blij laten maken met een dooie mus. OVI maps is gratis, maar drive kost iets van 50euro per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikevouwer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02-2024
Vandaag de door dealdirect geleverde Nokia 6700 classic black eens uitgepakt en rustig bekeken.
Abbo gaat pas de 28ste in maar toch wou ik eens gluren hoe het eruit ziet.
Nou dat gaat ff niet door telefoon weigert door te starten, zet hem aan krijg de blauwe nokia letters te zien op het scherm en vervolgens gaat de telefoon weer uit, opladen mag niet baten de telefoon doet pas weer hetzelfde als ik de batterij er een keertje uit gehaald heb en er weer ingestopt heb.
De 6700 weigert gewoon door te starten, iemand die een harde reset weet om dat eens uit te proberen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kELAL
  • Laatst online: 23-12-2023

kELAL

Jeri is my middle name

Bikevouwer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:19:
Nou dat gaat ff niet door telefoon weigert door te starten, zet hem aan krijg de blauwe nokia letters te zien op het scherm en vervolgens gaat de telefoon weer uit,
Gefeliciteerd, ook jij bent de trotse eigenaar van de 6700 brick edition. :-(
Linea recta terugsturen voor garantie, dus!

Al klinkt een spreuk nog zo raar, als 't rijmt dan is het waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
Ik heb mijn 6700 RMA gestuurd.

Heb gedurende de gehele gebruiksperiode al last van vastlopers en spontane resets.
Vooral in Java apps en tijdens het kijken van filmpjes (youtube).

vorige week viel ie weer eens uit maar ging helemaal niet meer aan...

Heb nu tijdelijk een ouwe E51 in gebruik en die bevalt me eigenlijk beter...
Accu gaat langer mee, scherm is beter afleesbaar, lichter, S60, wifi en geen stof achter het scherm!
Ook is de ontvangst beter, schakelt het toestel beter tussen 3G en GPRS (als je bijvoorbeeld tunnel/metro in gaat) en werkt de bluetooth beter (met headset).

Ben benieuwd wat er met de 6700 is.

[ Voor 14% gewijzigd door german8 op 18-06-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

S60 is in mijn mening geen verbetering, maar goed. Ieder zijn ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb nu de nokia 6700 classic. Deze vervangt mijn 6300. Ik heb de 6700 classic sinds vandaag. Mijn eerste indruk. Goeie gsm. Lekker in de hand. Alles gaat lekker snel. Geluid is prima. Over een tijdje als ik de 6700 classic wat langer heb maak ik een uitgebreider review.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2010 19:33 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste