En binnen!
Eerste indruk?
Toestel ziet er prachtig uit, voelt degelijk aan, niet te zwaar maar je merkt toch dat 'je wat in je handen hebt'.
Lekker dun. Geen dikke rand rond je scherm zoals de 6300 en net een iets groter scherm, stukken fijner. Toetsen voelen heel fijn aan. Alle knoppen werken erg fijn. Even wennen dat de typische knop bovenop nu weg is. Behuizing is volledig rvs en mat zwart, beter als een rvs achterkant en rest plastic zoals de 6300. De blauwe leds aan de zijkant zijn mooi weggewerkt onder het chromen sier randje.
Software die erop zit werk ook heel fijn en vooral snel. In tegenstelling tot de N en E series van nokia.
Eindelijk (in tegenstelling tot de 6300) een data kabel meegeleverd. Helaas ultra kort, maar je toestel laad wel op als je hem aan een usb 2.0 poort koppelt.
Fijn dat je ook nog de oude opladers kunt blijven gebruiken, zoals mijn nokia autolader die ik voor de 6300 had.
Camera is goed, maakt mooi snapshots, maar de Sony Ericsson Cybershots zijn toch stukken beter. Zo zie je maar dat de lens ook heel veel uitmaakt.
Nadelen?
Geen cd meegeleverd. Micro sd kaartje is erg klein (1gb).
Datakabel is dus heel kort, wel positief dat hij er bij zit.
Verder jammer dat er maar een 30 dagen proefversie van de navigatie opzit, ondank dat de kaarten wel gewoon gratis zijn. Dat die meegeleverd zijn, is wel positief.
Verder vind ik het gewoon een perfect toestel, nog wel wat duur, maar die prijzen zakken wel, net zoals met de 6300 toen.
Kortom, ik ben er echt heel blij mee. Degelijk en fijn werkend toestel, met een mooi design en lekker dun. Zoals we van nokia mogen verwachten als opvolger van de 6300.