Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazertje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 19:34
Ik heb er nu een paar dagen mee gespeeld.
Fijne upgrade voor een 6300, snel, leuke standaard apps, maar niet de mogelijkheden van de 6220.
Camera is vergelijkbaar met 6220, internet gaat sneller als met de 6220, ligt goed/beter in de hand.
waardeloos headsetje:(
Conclusie: hij gaat naar de vrouw :P die heeft nu een 6300.
Alleen die heeft geen surf en mail en je(ik weet nog niet hoe) kan niet voorkomen dat ie toch data verkeer oproept??
Hij blijft altijd een verbinding opbouwen ook al het ik alle toegangspunten corrupt gemaakt, alleen die van Nokia kan ik niet bewerken.
Iemand een Idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m ook

gehaald bij thephonehouse
mooi degelijk toestel! helemaal zwart is echt stoer
ik had alleen 2 problemen

1 - ik kan de inhoud van de sd kaart niet kopieren naar mij 4gb kaart
2 - hij herkende gewoon mp3 files niet of maar een paar seconde raar ?!?
somige dan he niet allemaal

misschien kan iemand mij daar mee helpen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z500 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 09:40:
[...]

Ik heb een nokia 6300 waarin ik een stuk of 2000 smsjes heb staan zonder dat hij traag is.
Hmm dat verbaast mij, want mijn 6300 heeft juist problemen zodra ik rond die hoeveelheden sms'jes opsla. Dat is een probleem dat mij al jarenlang achtervolgt. Ik heb behoorlijk wat berichten (zowel inbox als sent) en op een gegeven moment begint de telefoon vast te lopen (wit scherm), wat vooral tijdens gesprekken heel vervelend is. Dit heeft evident een verband met het aantal opgeslagen sms'jes, want zodra ik die backup op mijn computer is het probleem verholpen. Mijn ervaring is dat het bij elke nieuwe versie beter wordt (de opslagruimte wordt simpelweg vergroot), maar nooit helemaal opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Omdat Hi zelf alleen de zwarte verkoopt, heb ik hem bij een webshop besteld, dus idd duitse import. Maar op die manier vind ik dat exclusieve van T-Mobile dus wel tegenvallen. Hij is namelijk gewoon in NL leverbaar icm elke provider.
Laguna schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 16:26:
[...]

Hi verkoopt alleen de zwarte versie, dus ik durf te wedden dat je die chrome versie ergens via een onlineshop hebt verkregen en dus ook geen nederlands model is maar duitse import. Tevens staat het ook op de T-Mobile website vermeld.

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:07

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik werk bij een The Phonehouse filiaal.. en daar hebben we ze alle 3!
Ik heb er vandaag eentje meegenomen om eens goed te testen en mijn eerste indruk is zeer goed!

Ik heb eergisteren mijn iPhone verkocht dus het is nog wel even wennen maar het is echt een super relaxt toestel! Ik heb de chrome versie genomen omdat dat niet zo vaak ziet.. maar de zwarte ziet er ook zeer gaaf uit! ( de mat-zilveren vind ik persoonlijk echt te standaard ;) )

Ik heb er een adapter bij meegenomen waardoor ik mijn eigen oortjes kan gebruiken deze is origineel van Nokia en heeft het type nr. : AD-83
Verlengkabeltje met een ''afstandsbediening'' waar je hem harder/zachter , opnemen/ verbreken , volgende/vorige & play/pauze kan gebruiken.. best handig _/-\o_

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:13
Zo, ook ik mag met tot de gelukkigen rekenen met een 6700. :*)

Hiervoor had ik een HTC Touch TyTn II, deze had kuren binnen een jaar (fabriek en gemaakt retour) daarna was hij net na een jaar kapot met 'waterschade'.. dat is een heel ander verhaal en zal ik bespraren.. Toen mijn oude N73 uit de kast gehaald, prima telefoon en gelukkig ben ik nu wederom terug bij NOKIA.

Heeft de 6700 een ander besturingssysteem dan N73 S40 vs S60? Dat vind ik persoonlijk wel jammer (wellicht omda ik eraan gewend was). Met name voro de berichten vind ik het jammer dat je ze met de 6700 niet kan selecteren en verwijderen bij de N73 kon dat met de toets me het potloodje erop en je joystick. Of ka het wel?

Is het mogelijk om het lettertype kleiner te maken bij berichten bij het scrollen in postvak in en verzonden items; ik het dus niet over lettertype bij typen berichten die staat al op klein.

Bestaat er al iets waarmee je dit apparaat kan tunen en je eigen indelingen kan maken?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 19:04
Ook ik heb de Nokia 6700 classic. Wat mij opvalt is dat het display na 10 seconden uit gaat. Is het ergens in te stellen dat deze aan kan blijven met een datum en tijd (zoals bij de andere Nokia toestellen ook het geval is).

Ook heb ik verhalen gelezen dat dit toestel zomaar zou uitvallen (ook tjidens de gesprekken), heeft één van jullie hier al last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
nl_umpire schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:59:
Zo, ook ik mag met tot de gelukkigen rekenen met een 6700. :*)

[...]

Heeft de 6700 een ander besturingssysteem dan N73 S40 vs S60? Dat vind ik persoonlijk wel jammer (wellicht omda ik eraan gewend was). Met name voro de berichten vind ik het jammer dat je ze met de 6700 niet kan selecteren en verwijderen bij de N73 kon dat met de toets me het potloodje erop en je joystick. Of ka het wel?

Is het mogelijk om het lettertype kleiner te maken bij berichten bij het scrollen in postvak in en verzonden items; ik het dus niet over lettertype bij typen berichten die staat al op klein.

Bestaat er al iets waarmee je dit apparaat kan tunen en je eigen indelingen kan maken?

Bedankt
S40 leent zich niet echt voor dit soort fratsen, dan kan je beter een S60 toestel nemen :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
ow... }:O Ach ja heb er niet bij stil gestaan eigenlijk - vond het een mooi toestel. Ik kan niet de S60 software hierop installeren? (forceren?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nokia 6720 classic lijkt in veel opzichten op de Nokia 6700. Het toestel is ietsje duurder en in ruil krijg je daar een TV-out poort en een Carl Zeiss lens waarmee betere foto`s gemaakt kunnen worden, voor terug. Bovendien gebruikt het Symbian S60 als besturingssysteem, in plaats van het meer eenvoudige S40. De 6720 classic kan dan ook met recht een smartphone genoemd worden. Ps. ook 6gram lichter
Ik ga voor 6720 ipv van de 6700 zoals je hierboven leest zijn er meer voordelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Hebben misschien mensen nog tips voor leuke/handige applicaties voor het toestel? Er zat een foldertje bij met verwijzing naar hotmail, hyves, buienradar app. Maar de portal van telfort en wat gezoek brengt mij niet echt verder.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:49

ChUcKiE

Dus........

Ik blijf mede door vergelijkbare argumenten nog even wachten op de 6730 die als het goed is in september uitomt. Die zal in ieder geval nog lichter zijn
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:08:
[...]

Ik ga voor 6720 ipv van de 6700 zoals je hierboven leest zijn er meer voordelen!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChUcKiE schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:08:
Ik blijf mede door vergelijkbare argumenten nog even wachten op de 6730 die als het goed is in september uitomt. Die zal in ieder geval nog lichter zijn

[...]
Ieder heeft gelukkig zijn eigen smaak. Maar ik zie nog steeds meer voordelen aan de 6720 dan 6730
De Nokia 6730 classic is een redelijk doorsnee toestel dat Nokia speciaal voor Vodafone ontworpen heeft. Qua specificaties is het geen erg bijzonder toestel, maar de prijs/kwaliteit verhouding is in orde. Opvallend is wel het strakke witte design, maar de 6730 is ook in het zwart verkrijgbaar
De Nokia 6730 heeft een 3.2megapixel camera daarin tegen is hij wel lichter.
Alleen dat hij speciaal voor Vodafone is ontworpen maak mij zorgen over het frontje dan staat er Vodaphone ipv Nokia (kan het ook fout hebben)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

6730 kunststof ipv metaal

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedStar85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 22:00
Waarom heb ik nog niemand gehoord over het probleem van deze Nokia dat hij niet aangeeft of hij bijna leeg is. Ik heb nu al twee keer op mijn werk gehad dat mijn telefoon leeg was (heb de oplader thuis liggen).

Hij geeft helemaal geen signaal en als de batterij status eenmaal rood is gaat hij nog maar een halve dag mee.

Mis ik een instelling of geeft hij dit toch echt niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
hoe langer ik met dit toestel omga des te meer ik me eraan erger. Bovendien gaat de trilfunctie zomaar opeens trillen. Soms loop ik met de telefoon in mn broekzak en dan denk ik hij gaat, maar dan was het vals alarm. Als je m in je hand houd en dan tegen de bovenkant aan tikt gaat ie trillen - heel raar. Des te meer reden om te proberen een andere te krijgen met S60!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

nl_umpire schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:39:
hoe langer ik met dit toestel omga des te meer ik me eraan erger. Bovendien gaat de trilfunctie zomaar opeens trillen. Soms loop ik met de telefoon in mn broekzak en dan denk ik hij gaat, maar dan was het vals alarm. Als je m in je hand houd en dan tegen de bovenkant aan tikt gaat ie trillen - heel raar. Des te meer reden om te proberen een andere te krijgen met S60!!
Dat kan je gewoon uitzetten. Dubbeltikken en je krijgt de klok te zien plus het trillen.
Volgens mij is dat de optie 'sensor'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 19:04
RedStar85 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:14:
Waarom heb ik nog niemand gehoord over het probleem van deze Nokia dat hij niet aangeeft of hij bijna leeg is. Ik heb nu al twee keer op mijn werk gehad dat mijn telefoon leeg was (heb de oplader thuis liggen).

Hij geeft helemaal geen signaal en als de batterij status eenmaal rood is gaat hij nog maar een halve dag mee.

Mis ik een instelling of geeft hij dit toch echt niet aan?
Voor zover ik weet hebben de meeste Nokia's pas het signaal dat batterij bijna leeg is als er nog maar één streepje in het display staat. Had eerlijk gezegd hem al aan de lader hangen toen ik zag dat de accu icoon een rode streep aangaf. Want na 3 dagen was hij al leeg. Mogelijke oorzaak kan zijn omdat hij op Dual mode stond (UMTS + GSM), heb hem nu op GSM staan en ik benieuwd hoe lang de accu het nu uithoudt. Want 3 dagen accu is voor mij echt onacceptabel. En voor wat betreft het display dat uitgaat (ook tijdens het gesprek!!!), is niet uit te zetten! Groot minpunt vind ik zelf! Dit heeft Nokia Customer care mij laten weten toen ik deze vraag had gesteld via de site. Ook het feit dat er een nieuwe SMS is binnengekomen geeft toestel niet aan. Alleen een gemiste oproep (de nav button gaat om de 15 seconden knipperen, wat met veel zonlicht slecht zichtbaar is. Moet je wel de optie lichteffecten in het menu aan hebben staan anders doet hij helemaal niks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan geen filmpjes bekijken op youtube.
Het lukt niet via de browsers ( nokia, opera mini) en ook niet via de youtube application.
Hebben anderen dit ook ? of alleen ik?

Verwijderd

Yippie Nokia 6720 binnen.

Volgens mij word het tijd voor een nieuwe Topic :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:26

Laguna

Connaisseur

Vandaag toestel eindelijk bij het postkantoor op kunnen halen na mijn bestelling op 25 juli...

Betreft de zwarte versie en ziet er echt strak uit :*)

Het display is mooi helder, volume van ringtones luid en toestel voelt lekker in de hand (zware kwaliteit).

Verder het toestel nog wat getest, maar die volume knoppen aan de zijkant krijg ik niet op een normale manier ingedrukt (met duim of vinger) alleen met me nagel krijg ik soms reactie. Hebben meer mensen hier last van? Anders ga ik morgen gelijk langs een shop om het toestel om te ruilen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had ook kapotte volumetoetsen. Vooral die naar boven deed het bijna niet. Ben terug gegaan naar de Vodafone winkel in Groningen en kreeg meteen een nieuwe mee. Nu zijn mn knopjes ook niet helemaal perfect, maar ze werken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Tja ze doen het wel maar...... het is vrij waardeloos

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Vandaag langs een Telfort shop geweest, maar daar mogen ze 'm niet omruilen omdat je het toestel online bij Telfort hebt besteld. Ik begrijp niet dat dit nog niet wettelijk verboden is gemaakt, als een bedrijf artikelen verkoopt via internet dan moet je die ook gewoon kunnen omruilen bij een winkel van datzelfde bedrijf.

Nu wordt het dan retour sturen naar Telfort (waar natuurlijk weer de nodige dagen overheen gaan) in de hoop dat je dan wel een model terugkrijgt waarbij die knoppen fatsoenlijk werken

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 23:30
sinds enkele dagen ook eigenaar van de 6700 classic.
Wat me als eerste opvalt:
  • Mooi degelijk toestel zoals ik al gewend was met mijn vorige toestellen (6300, 6500 slide, n70 etc..)
  • toestel voelt wel zwaar aan maar ligt wel prettig in de hand
  • heldere tonen
  • duidelijk display
  • mooi design al moet ik wel wennen aan de toestel

navigatie werkt alleen heb ik het idee dat hij mij soms naar verkeerde plaatsen stuurt. Maar wieweet ligt het aan de gratis test versie.... (heeft me nog niet overtuigd)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen met de instellingen van de mail. Ophalen is geen probleem maar bij het versturen krijg ik steeds een melding dat er wat niet goed is in de instellingen?
Ik heb automatisch een mailbox aangemaakt bij het instellen van mijn mail maar volgens mij zit er iets fout in "Inst.uitg.mail(SMTP) maar ik kan niet vinden wat.
Heb volgens mij alles netjes ingevuld maar blijf de melding houden en de mail komt in de outbox staan.

Het is verder een perfecte telefoon maar alleen heb ik dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:54
Heb m'n 6700 sinds zondag.
Ben er tot nu toe wel tevreden over. Er zijn een aantal dingen van m'n 6300 die ik fijner vond, ook genoeg aan de 6700 wat beter is. Verder een kwestie van gewenning... en firmware updates :P

----------

Die balk met "handige" invoegtoepassingen bij het maken van een nieuwe sms is echt vervelend.

Ik doe niets met mms-achtige berichten, ik sms alleen.
Dus ik wil die balk weg hebben...

Maar een optie daarvoor heb ik nog niet gevonden. :s

----------

Net onderweg in de auto nog wat vervelends ontdekt...

Ik heb mijn 6700 gekoppeld aan mijn Parrot. De Parrot geeft al de geluiden van de telefoon door op de boxen.
In het profiel dat ik voor de Parrot ingesteld heb, heb ik dan ook trillen en alle geluiden uitstaan, behalve ringtone voor bellen en sms. Nog niks aan de hand...

Maar.. schijnbaar heeft de sensor ook geluid.
Want als er in de auto op het scherm getikt wordt, valt de radio ook even weg, zonder ander geluid te maken.

Normaal merkt je dat dus niet, maar wel als de geluiden van de Nokia middels de Parrot overheersen op de autoradio. :\
Lastig, want de sensor is zover ik weet niet afhankelijk van je profielen. Anders zou ik m normaal aan kunnen laten, maar in het profiel voor de auto uit.

-----------

en inderdaad, wat hieronder gezegd wordt...

[ Voor 59% gewijzigd door Chillz op 09-09-2009 16:47 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
Bij mijn 6300 kon ik de tijd instellen hoelang de verlichting aanbleef, deze optie kan ik bij mijn 6700 nergens vinden. Gebruiksaanwijzing en googlen heeft geen resultaten opgeleverd. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnem_
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:42
Ik vind het ook wel irritant dat je zo snel op internet zit. Ik kocht deze telefoon omdat ik niet z'n ingewikkeld belleven heb en ook haast geen internet gebruik. Maar je kan de telefoon eigenlijk niet aanraken of je zit toch op internet. Nokia MAPS vind ik daarentegen wel leuk.. maar dat is dan weer niet specifiek nokia 6700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Chillz schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:22:

Die balk met "handige" invoegtoepassingen bij het maken van een nieuwe sms is echt vervelend.

Ik doe niets met mms-achtige berichten, ik sms alleen.
Dus ik wil die balk weg hebben...

Maar een optie daarvoor heb ik nog niet gevonden. :s
dat is idd een gruwel. verder ook eensch met posts hierboven.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haeg
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

ik heb dus ook een 6700 maar na dat ding 2 dagen in me zak dragen zit er nu stof achter het scherm in de rechter onderhoek.
Ik heb al die 4 torx schroefjes losgehaald aan de achterkant maar dat scherm komt er mooi niet af.
Iemand een idee?

Ik moet zeggen dat ik dit zwaar naadje vind dat dit uberhaupt gebeurt, ik bedoel het is toch niet het eerste telefoontje dat ze maken.
Dan mag je toch wel verwachten dat wat je niet open kan maken op een makkelijke manier stofdicht moet zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Wie weet wat dit is? De GPS ofzo?;
Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/1899/6700.png

[ Voor 7% gewijzigd door Z500 op 09-09-2009 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 17:27
Ik denk de Ambient Light Sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Waar is het toestel van de meeste Nokia 6700 bezitters gemaakt? Dit vanwege de bouwkwaliteit, lees namelijk in het E52 topic ook problemen daarover en die toestellen zijn "Made in Hungary". Aangezien mijn toestel waar de volume toets zo slecht van functioneert ook uit Hongarije komt, vroeg ik me af of er ook mensen zijn waarbij het toestel uit een andere fabriek is gerold, zoals "Made in Finland" bijvoorbeeld.

• mini1986
Pinin schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 11:52:
Tja ze doen het wel maar...... het is vrij waardeloos
Hier heb ik bij mijn toestel ook last van. Na 5 x drukken reageert die eindelijk...

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:57

Q-bone

Dusss...

Zelf heb ik een 6720, echt een top toestel, super snel en s60. Daarnaast wordt hij via de usb opgeladen, echt een genot ;) Misschien kunnen we het volgende topic het nokia 67xx topic noemen 8)

bla?

• Pinin

Pinin

Laguna schreef op woensdag 09 september 2009 @ 23:41:
Waar is het toestel van de meeste Nokia 6700 bezitters gemaakt? Dit vanwege de bouwkwaliteit, lees namelijk in het E52 topic ook problemen daarover en die toestellen zijn "Made in Hungary". Aangezien mijn toestel waar de volume toets zo slecht van functioneert ook uit Hongarije komt, vroeg ik me af of er ook mensen zijn waarbij het toestel uit een andere fabriek is gerold, zoals "Made in Finland" bijvoorbeeld.
Hier ook Hongarije

www.casarodriguillo.com

• Chillz
Hebben er meer mensen het idee dat hun 6700 maar heel zacht trilt...??

Ik heb deze week al een aantal gemiste gesprekken gehad, en smsjes ontdekt van een paar uur terug, terwijl de telefoon gewoon in m'n broekzak zat... gewoon echt niet gevoelt.

Hebben meer mensen dat?
Of zou het aan de mijne liggen? (want bijvoorbeeld mijn 6300 trilde echt wel een stuk harder...)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-01-2021
hahaha dat zacht trillen echt ik herken het precies :) voel mijn telefoon nooit meer best irritant.. En mijn scherm is kapot even opsturen binnekort !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ga binnekort een chrome aanschaffen bij Typhone. Maar voor ik dat doe wil ik nog wel even wat weten. Bij mijn HTC Diamond kon ik de telefoon gebruiken als een wi-fi router. Is dat bij de Nokia 6700 door middel van een app misschien ook mogelijk?

[ Voor 5% gewijzigd door FlipFlink op 13-09-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
koen61 schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 19:06:
hahaha dat zacht trillen echt ik herken het precies :) voel mijn telefoon nooit meer best irritant.. En mijn scherm is kapot even opsturen binnekort !
Dit heb ik ook exact! Ik ben giteren terug gekomen vanuit NY, provider (TM) email gestuurd met klacht. Geen reactie tot nu toe. Slecht! Dus van weekend terug. Ben eigenlijk helemaal niet tevreden met toestel :'(
Q-bone schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:52:
Zelf heb ik een 6720, echt een top toestel, super snel en s60. Daarnaast wordt hij via de usb opgeladen, echt een genot ;) Misschien kunnen we het volgende topic het nokia 67xx topic noemen 8)
Die wil ik dus!

[ Voor 25% gewijzigd door nl_umpire op 13-09-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
nl_umpire schreef op zondag 13 september 2009 @ 20:47:
[...]

Dit heb ik ook exact! Ik ben giteren terug gekomen vanuit NY, provider (TM) email gestuurd met klacht. Geen reactie tot nu toe. Slecht! Dus van weekend terug. Ben eigenlijk helemaal niet tevreden met toestel :'(

[...]

Die wil ik dus!
waarover ben je nog meer ontevreden dan? Mijn scherm was kapot (helaas) Maar even langs de GAMI en gratis gerepareerd :) Enige wat ik tot nu toe nog tegen vind vallen aan het toestel is het trillen, verder nog weinig nadelen kunnen ontdekken..

• nl_umpire
Ik vind het S40 OS ten opzichte van S60 minder. Hier had ik helamaal nit bij stilgestaan. En het trillen uiteraard. Hiervoor had ik een HTC Touch TyTn II die is net na 1 jaar kapot gegaan en nu gebruik ik mijn oude N73 die mij het beste van de drie toestellen bevalt.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm weet iemand eigenlijk of je er een 16 gig kaartje in kan doen, en of dat goed werkt (in de 6700) Op de site en op andere tech sites staat max 8 gig. Maar bij nokia zelf staat bij accessoires lijst wel een 16 gig kaartje bij dit toestel.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sinds gister ook de 6700 (zwart) gehaald. Ter plekke gelijk ff de volumetoetsen uitgeprobeerd en deze functioneren prima. Toestel bevalt tot nu toe prima. Ben nog wel van alles aan het inrichten e.d. (snelkoppelingen oa). :)

Gelijk de Ovi suite gedownload en een backup gemaakt van mijn contactpersonen. Echter, bij ongeveer een kwart van de contactpersonen ontbreken de nummers. Dit schijnt een veel voorkomend probleem te zijn, bleek na een zoektocht op de nokiaforums.

Wat voor programma gebruiken jullie om te syncen? Ik heb hier nog zo'n T-Mobile Sim card manager usb dinges liggen, maar deze doet het niet op mijn Windows 7.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• SithWarrior

SithWarrior

Hmm die 16 gig kaart van nokia is class 2, weet iemand of dat voor het toestel zelf (kwa handel snelheid, etc) nog wat uit maakt. (dat je sneller bestanden van je computer naar kaart kan versturen snap ik met hogere class) Maar maakt dit ook uit voor de interne doorvoersnelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 17:08:
[...]
De Nokia 6720 classic lijkt in veel opzichten op de Nokia 6700. Het toestel is ietsje duurder en in ruil krijg je daar een TV-out poort en een Carl Zeiss lens waarmee betere foto`s gemaakt kunnen worden, voor terug. Bovendien gebruikt het Symbian S60 als besturingssysteem, in plaats van het meer eenvoudige S40. De 6720 classic kan dan ook met recht een smartphone genoemd worden.
Ps. ook 6gram lichter, en niet onbelangrijk, de accu gaat ook langer mee !

Yess ik ook, heb hem net besteld ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Albert020 op 21-09-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Chillz schreef op donderdag 10 september 2009 @ 22:02:
Hebben er meer mensen het idee dat hun 6700 maar heel zacht trilt...??

Ik heb deze week al een aantal gemiste gesprekken gehad, en smsjes ontdekt van een paar uur terug, terwijl de telefoon gewoon in m'n broekzak zat... gewoon echt niet gevoelt.

Hebben meer mensen dat?
Of zou het aan de mijne liggen? (want bijvoorbeeld mijn 6300 trilde echt wel een stuk harder...)
Aangezien het zachte trillen me toch begon te irriteren ben ik teruggegaan naar de winkel.
Andere 6700 geprobeerd, maar het zit echt in het model.

Aangezien ik nog binnen de 14 dagen-periode zat, heb ik m mogen inruilen voor een ander model telefoon.
Heb dus nu sinds zaterdag de Nokia 5800 (de XpressMusic).

Okay, het is een stuk meer plastic. Van het super degelijke, metalen van de 6700 is niks terug te merken. Hij voelt wel stevig aan though. En het is 3.2 in plaats van 5 megepixel...
Maar eigenlijk ben ik er nu zo na 3 dagen een beetje spelen toch wel erg tevreden mee. Bediening is heel anders, dus wennen, maar ik denk dat ik dit toch ook wel een fijne telefoon ga vinden.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allen,

Ik zou graag de bronze editie kopen van de 6700 classic.

Iemand enig idee wanneer deze in Belgi¨Pe beschikbaar zal zijn aub ?

Hartelijk dank !

Groeten,

Christoph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In België dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:30:
Yippie Nokia 6720 binnen.

Volgens mij word het tijd voor een nieuwe Topic :?
Volgens mij ook, een nieuw Topic: Nokia 6700/6720/6730 :?

[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 22-09-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al de 6720 al een tijdje binnen.

En hij is gewoon goed alles werkt alleen meer als 150telefoonummers kan tie niet opslaan helaas.
Vanwege de beperkte interne geheugen.

Voor de rest is dit een goede sybiam telefoon die je kan instellen.

Heb ook nog 1 nadeel ondervonden.

Als ik foto neem met Flash. Dan maakt hij soms geen Foto dan is het ZWART. 8)7
Is zeer jammer als je net dat moment wou opslaan via een foto. |:(

Voor de rest is het is tie lekker classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Albert020 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:21:
[...]

Volgens mij ook, een nieuw Topic: Nokia 6700/6720/6730 :?
Liever gescheiden. De 6720 en 6730 horen in Non-Windows Based Mobiles & PDA's, het zijn echt verschillende toestellen.

Ik heb juist de 6700 genomen vanwege S40. Heb hiervoor een S60-telefoon gehad, maar wilde weer een simpele maar stijlvolle telefoon voor erbij.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:04:
[...]

Liever gescheiden. De 6720 en 6730 horen in Non-Windows Based Mobiles & PDA's, het zijn echt verschillende toestellen.

Ik heb juist de 6700 genomen vanwege S40. Heb hiervoor een S60-telefoon gehad, maar wilde weer een simpele maar stijlvolle telefoon voor erbij.
Hoi,

Ik ben volledig akkoord met je.

Ik hoor net dat de bronze versie niet meer verkrijgbaar is, in de toekomst ook niet meer volgens expansys.
Damn !!!

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Canaria schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:04:
[...]

Ja dat klopt idd, S60 is anders, ik hoop dat er dan nog een
Topic voor de Nokia 6720/6730 gemaakt wordt.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Albert020 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 22:04:
[...]

Ja dat klopt idd, S60 is anders, ik hoop dat er dan nog een
Topic voor de Nokia 6720/6730 gemaakt wordt.... ;)
Kan je ook zelf doen natuurlijk.

Ik ben nog altijd opzoek naar wat generieke apps of een portal waar dat mooi bij elkaar staat. Tips?

• Albert020
Shiver23 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 22:18:
[...]

Kan je ook zelf doen natuurlijk.

Ik ben nog altijd opzoek naar wat generieke apps of een portal waar dat mooi bij elkaar staat. Tips?
Als ik er tijd voor zou hebben wel, maar heb het veel te druk met andere zaken..... :(

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:43
Download de Kaywa Reader 8) als java app (gratis), hiermee kun je met je mobiel Quick Response Codes ontcijferen! Werkt trouwens ook op andere toestellen dan de 6700 (heb hm zelf getest op een Nokia 3120, 6233 en 6303).

Dit soort dingen (In Japan zijn ze erg hip):
Afbeeldingslocatie: https://wiki.brown.edu/confluence/download/attachments/7143527/qrc.png

Zijn ook zat sites waar je zelf zo'n code kunt genereren :*) leuke gratis gadget;)

Edit: Zelf zoek ik alleen nog een manier om een app zoals de Kaywa reader door te kunnen sturen via bluetooth...maar krijg bij elke app de melding dat het beveiligd is en niet verstuurd kan worden..

[ Voor 17% gewijzigd door gelukkie op 23-09-2009 13:12 ]

Verwijderd

gelukkie schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:10:
Edit: Zelf zoek ik alleen nog een manier om een app zoals de Kaywa reader door te kunnen sturen via bluetooth...maar krijg bij elke app de melding dat het beveiligd is en niet verstuurd kan worden..
Op S40 houdt het dan al vlug op, op S60 kun je het met bv. Activefile wel doen via BT Obex.

• agaam
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

topic loopt nu ook over de 6720/6730 Het Nokia 6720 topic

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Weet iemand of hier een plug voor bestaat die splitst in autolader en AUX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliss
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

neliss

h00t h00t!

Ik ben zelf ook van plan de 6700 te kopen, maar twijfel heel erg tussen zwart en shiny zilver.
De zilveren is imho wel echt mooier, maar in de winkels zie je hem vol vingerafdrukken en dat doet toch wel afbreuk aan het beestje.
Zijn er mensen die hun ervaringen met vingers op de (zilveren) 6700 kunnen delen? Is hij nadat hij even in je broekzak heeft gelegen weer schoon of niet? Tnx _/-\o_

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:55

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Heb gisteren de 6700 zilver in m'n handen gehad, maar het is echt veel te shiny. Kan de opdruk op de toetsen amper lezen... ik hoopte op dezelfde rvs kleur als de 6300, dat is echt ideaal.

Maar nu hier lezen over de 6720 en 6730.. ook serieus nog opties :) Want de 6300 is nu echt veel te snel leeg... kennelijk is een kiestoon nogal zwaar voor de batterij ;)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• mini1986
neliss schreef op maandag 28 september 2009 @ 17:01:
Ik ben zelf ook van plan de 6700 te kopen, maar twijfel heel erg tussen zwart en shiny zilver.
De zilveren is imho wel echt mooier, maar in de winkels zie je hem vol vingerafdrukken en dat doet toch wel afbreuk aan het beestje.
Zijn er mensen die hun ervaringen met vingers op de (zilveren) 6700 kunnen delen? Is hij nadat hij even in je broekzak heeft gelegen weer schoon of niet? Tnx _/-\o_
Deze is inderdaad erg shiny. Vingerafdrukken krijg je er niet zo heel makkelijk vanaf gepoetst vind ik, je moet toch wel even wrijven. Ik ga voor de zwarte...

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik heb de chrome versie ( die glimmende) nu ongeveer al één maandje en ben er zeer blij mee.
Ik heb hem gewoon los in mijn broekzak en de vingervlekken achterop vallen heel erg mee.

Echter is het keypad ook glimmend en daar gaan de afdrukken toch wel wat lastiger af...
Maar met een zacht doekje zijn ze er zo weer af! O-)

Ben echt wel tevreden met dit toestel, had hem eigenlijk meegenomen van het werk om de tijd te overbruggen tot een nieuwe iPhone .. maar als ik mijn 3GS heb .. blijft deze zeker nog wel in gebruik als ik bijv. uitga ect.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• chrisgeerdink
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01-2023
Ik heb sinds gisteren ook een 6700. Ik heb op dit moment twee vragen.

1. Ik vind dat het scherm nogal snel op zwart gaat als je even geen toetsen indrukt. Kan ik dit instellen?

2. Ik wil graag mijn contactpersonen, agenda-items, smsjes etc. van m'n oude 6300 naar de 6700 overbrengen. Kan ik dit gewoon doen door een backup van de 6300 te maken met PC Suite en deze vervolgens op de 6700 te zetten? En ik lees hier over Ovi Suite. Wat is het verschil met PC Suite?

Bvd :)

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
chrisgeerdink schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:27:
Ik heb sinds gisteren ook een 6700. Ik heb op dit moment twee vragen.

1. Ik vind dat het scherm nogal snel op zwart gaat als je even geen toetsen indrukt. Kan ik dit instellen?

2. Ik wil graag mijn contactpersonen, agenda-items, smsjes etc. van m'n oude 6300 naar de 6700 overbrengen. Kan ik dit gewoon doen door een backup van de 6300 te maken met PC Suite en deze vervolgens op de 6700 te zetten? En ik lees hier over Ovi Suite. Wat is het verschil met PC Suite?

Bvd :)
Vraag 1 ben ik ook benieuwd naar.

Wat betreft vraag 2:
Volgens mij is Ovi de opvolger van PC Suite. Hoewel je PC Suite nog steeds gewoon kan downloaden vanaf de Nokia site.

Heb laatst dus ook de 6700 (zwart) gehaald en gelijk een backup gemaakt van mijn N73, maar er ontbraken allerlei gegevens bij mijn contacten na het syncen met Ovi. Sommigen hadden alleen nog maar een naam en geen nummer. En vica versa.. 8)7
Volgens de forum van nokia schijnt dit een veel voorkomend probleem te zijn.. Ik dacht al sinds maart..
Heb het maar zo gelaten, ging mij er alleen maar om om mijn contacten op de 6700 te krijgen. Sms-berichten boeit me niet veel (staan al wel op de pc). Misschien dat ik ooit nog een poging waag met PC Suite. :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisgeerdink
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01-2023
Heb net zelf even geprobeerd of een backup maken en op de 6700 zetten werkte en het wil prima met Ovi (agenda, contacten en telefoongeheugen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Ik heb het ook even geprobeerd, en bij mij wordt ook alles mee genomen in de backup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lmax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-04 00:24
Ik heb hier ook een nokia classic 6700. Echter heeft deze alleen de talen engels, duits, frans, roemeens en hongaars erop. Weet iemand of het mogelijk is achteraf toch nederlands erop te krijgen? Ik heb hem al geprobeerd te updaten, maar hij was up2date(laatste firmware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Weet iemand trouwens hoe je die nos mobiel app er op krijgt? Ik kan nergens de losse file vinden. (of heeft iemand de jar files ergens?) (iemand met een nokia met S40 er op).

Zo heb ik ook die hyves app er op gekregen, gewoon andere telefoon selecteren en dan kan je hem wel downloaden en er op zetten. En werkt prima.

[ Voor 57% gewijzigd door SithWarrior op 08-10-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekasj
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-09 12:56
lmax schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:16:
Ik heb hier ook een nokia classic 6700. Echter heeft deze alleen de talen engels, duits, frans, roemeens en hongaars erop. Weet iemand of het mogelijk is achteraf toch nederlands erop te krijgen? Ik heb hem al geprobeerd te updaten, maar hij was up2date(laatste firmware).
Je kunt langsgaan bij een KPN Buisiness center, daar hebben ze een technische afdeling die de goede taal erop kan flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallep
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-11-2022
Een vraagje:

Hoe is deze telefoon als MP3 speler? Wordt er een adapter van micro usb naar 3,5 mm jack meegeleverd? Zo ja, weet iemand wat de kwaliteit hiervan is?

(heb zelfs eens zown adaptertje van ebay geplukt, maar dat was echt bagger, weet niet of dat aan het feit eBay ligt of dat muziek liever niet door USB heen gaat..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Wallep schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:16:
Een vraagje:

Hoe is deze telefoon als MP3 speler? Wordt er een adapter van micro usb naar 3,5 mm jack meegeleverd? Zo ja, weet iemand wat de kwaliteit hiervan is?
Nee die zit er niet bij. Hij is als MP3 trouwens super, komt een heel goed soundje uit.

[ Voor 9% gewijzigd door SithWarrior op 13-10-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ja het geluid is inderdaad vrij goed , alleen vreet het wel stroom als een malle... ik luister 's ochtends een uurtje en verder op de dag nog eens een uurtje.. vaak is hij dan al na 2 dagen half leeg.. en ik bel echt heel weinig tot niet ...

Er is wel een officieel nokia accessoire namelijk de AD-83 deze heb ik zelf ook en werkt perfect , alleen de kabel is wat stug , maar verder kun je er gewoon je eigen oortjes aanhangen .. ideaal! :>

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:09
Ik heb deze telefoon ook net binnen en bevalt erg goed.
Ben nog bezig met alles instellen en overzetten van oude mobiel.

Heb wel ontdekt dat nav4all WEL de interne gps vind en snel een fix heeft (terwijl ik binnen zit) maar dat Google Maps de gps niet kan 'vinden'. (Nokia Maps werk overigens ook lekker.
Binnenkort een groot kaartje erin waar ik alle kaarten op ga zetten.)

Heb hierover ook vast gereageerd in een Google Help Topic wat hierover loopt..
http://www.google.com/sup...id=1f73a0ad1f8825e1&hl=en
Wellich kunnen degenen die hetzelfde probleem hebben ook reageren, misschien gaan ze er dan iets aan doen?

De accu duur moet zich nog gaan bewijzen maar na 1 uur muziek luisteren was mijn vorige telo (samsung p310) vrijwel geheel leeg. Vind die 2 dagen dan nog lang niet zo gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Mooi dat hij je tot nu toe bevalt!:)
Ja inderdaad zo kun je het ook bekijken , is natuurlijk een beetje afhankelijk van wat voor toestel je afkomt.
Ik had hiervoor een iPhone 2G en die hield het qua muziek luisteren toch wel erg lang vol!

Ook kan ik vooralsnog niet updaten naar de nieuwe firmware versie 7.9 , ik zit nu op 7.6 waar wat vervelende bugjes inzitten.. zoals spaties na het invoegen van een T9 woord en het niet op de luidspreker kunnen zetten van de radio.

Het niet kunnen updaten via de Nokia pc suite is trouwens een bekend probleem , check de nokia forums maar na , beetje vervelend ...

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Hmm heb je ook de 6700, waar kan je die vandaan halen dan 7.9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ja ik heb er ook eentje..

Normaal gesproken zou je via de Nokia Software Updater tool de nieuwe firmware versie kunnen installeren maar ik ( en eigenlijk niemand) krijgt het voor elkaar.

Zie deze http://discussions.mea.no...swupdate&message.id=53359

Ik zit er over te denken om hem op te sturen naar Dynafix ( onze reperateur ) te sturen.
Ik werk bij een Phonehouse filliaal en dit hebben we al met meerdere toestellen van klanten gedaan.. en die kwamen allemaal vrolijk terug met 7.90

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:09
En welke bugs worden er gefixed met FW 7.90?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

[b]dreameater schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:37:[/b
Ook kan ik vooralsnog niet updaten naar de nieuwe firmware versie 7.9 , ik zit nu op 7.6 waar wat vervelende bugjes inzitten.. zoals spaties na het invoegen van een T9 woord en het niet op de luidspreker kunnen zetten van de radio.
En stiekem hoop ik ook dat de batterij wat langer meegaat O-)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 23:30
batterij mag altijd langer meegaan dat is voor iedereen een must. Die van mij gaat ook maar 2 tot 3 dagen mee. Zit dan wel met laptop via bluetooth op internet en sms redelijk wat.
moet wel zeggen dat de speaker zeer duidelijk is tov 6300

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekasj
dreameater schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:37:
Mooi dat hij je tot nu toe bevalt!:)
Ja inderdaad zo kun je het ook bekijken , is natuurlijk een beetje afhankelijk van wat voor toestel je afkomt.
Ik had hiervoor een iPhone 2G en die hield het qua muziek luisteren toch wel erg lang vol!

Het niet kunnen updaten via de Nokia pc suite is trouwens een bekend probleem , check de nokia forums maar na , beetje vervelend ...
Kan ook niet met dit toestel :) De radio zit namelijk in de headset en niet in het toestel. Het geluidssignaal gaat direct naar t oortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Dit moet wel kunnen omdat dit wél staat vermeld in de gebruikshandleiding, als het goed is dienen de oortjes alleen maar als antenne.. maar als je die aansluit zou er in het menu een keuze moeten verschijnen om het via de luidspreker af te spelen ;)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekasj
Ik zie het idd staan in de handleiding, beetje jammer want volgens een bericht van nokia kan het niet

RADIO OUTPUT NOT POSSIBLE VIA THE LOUDSPEAKER
Some customers have reported that they can’t listen to radio via the loudspeaker.
The radio for Nokia 6700 Classic is located in the headset itself. The audio is routed directly to the earpieces – not to the phone. This is also the reason why the radio can’t be used as source for alarms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft de 6700 classic een 3.5mm plug voor hoofdtelefoon lijk een 5800xpressmusic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekasj
nee, micro-usb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er een adaptor van micro-usb naar 3.5mm plug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Als je even door het topic had gebladerd was je tegen gekomen dat dat er een nokia accessoire bestaat, de AD-83. En daar mee kan je dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds maandag in het bezit van de 6700 en moet zeggen erg tervrede.

Vraag me alleen af of en hoe ik 3g kan uitschakelen. Ik gebruik geen internet dus zou het af en toe makkelijk zijn voor bluethoot maar heb liever dat mijn bat. langer mee gaat.

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

I
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:01:
Ben sinds maandag in het bezit van de 6700 en moet zeggen erg tervrede.

Vraag me alleen af of en hoe ik 3g kan uitschakelen. Ik gebruik geen internet dus zou het af en toe makkelijk zijn voor bluethoot maar heb liever dat mijn bat. langer mee gaat.

gr.
Menu -> Instellingen -> Telefooninstellingen -> Netwerkmodus

En dan vervolgens GSM kiezen

Nu gaat je accu waarschijnlijk wat langer mee! :D

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 weken ook de 6700. Op zich heel tevreden mee, maar heb één dingetje waar ik niet uitkom. Ik heb namelijk een profiel aangemaakt voor op mijn werk, waarbij alle tonen op het laagste volume staan (dus nog net hoorbaar). Dit werkt voor de bel- en smstoon, maar niet voor e-mails. Hierbij gaat de telefoon vrij hard af en ik kan dit volgens mij nergens instellen. Meer mensen die hier last van hebben?

En is het jullie ook opgevallen dat als je de toetsen blokkeert, hij dan zegt: "Toetsenblok geblokkeerd"? Lijkt me een beetje dubbelop! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:14:
En is het jullie ook opgevallen dat als je de toetsen blokkeert, hij dan zegt: "Toetsenblok geblokkeerd"? Lijkt me een beetje dubbelop! ;)
Baas! Lekker, is me nog nooit opgevallen. En dat voor 5VWO zou me moeten schamen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 14:11
Zit ook over deze telefoon te denken.
Maar de vraag die mij nog steeds bezig houdt: Heb ik nou wel of geen internet nodig voor dat hele GPS/navigatie gebeuren. Want dat is de enige functie die ik zal gaan gebruiken naast bellen/sms.
Het hele internetten op de mobiel is onzin mijns inziens.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Nee je hebt geen Internet nodig om te navigeren op dat ding. Dat is alleen voor als je geen kaart hebt van betreffende plek waar je op dat moment bent, dat ie het van zelf gaat downloaden.

Maar zolang je dus van te voren kaarten er opzet, heb je geen internet nodig voor die functie. Ik gebruik internet toch best veel op mobiel trouwens. mail checken, mobiele websites, etc is opzich best handig. als je veel reist en onderweg bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:27
En navigeren is gratis of moet je daarvoor betalen? Is het tevens mogelijk om andere navigatiesoftware te gebruiken?

Ik zit namelijk te twijfelen over deze en de E52. De E52 heeft meer functies maar is blijkbaar een beetje fragiel en er zijn problemen met de knoppen. De 6700 ziet er super degelijk uit en veel functies gebruik ik toch niet. Alleen navigatie zou wel erg handig zijn.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebassie
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 11:45
MrFl0ppY schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:44:
En navigeren is gratis of moet je daarvoor betalen? Is het tevens mogelijk om andere navigatiesoftware te gebruiken?
Nokia Maps navigatie is één week gratis te gebruiken, en daarna: http://www.nokia.nl/kies-...maps/pricing-and-coverage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKNDY
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-09 12:18
Hoi jongens!

Bij mijn 6700 is er volgens mij iets mis met de voice clarity...
Eerst had ik het aan staan en kreeg ik klachten over mijn verstaanbaarheid. 'zonder tong', 'robotachtig', 'mompelend'. Heb voice clarity uitgezet en daarna ging het een paar gesprekken goed. Vandaar dat ik dacht dat het daaraan lag.
Maar af en toe gebeurd het weer terwijl voice clarity gewoon uit staat. Het lijkt wel alsof het totaal at random gebeurd.
Het veranderd niet gedurende het gesprek(moet ophangen en opnieuw bellen) en maakt niet uit of ik bel of gebeld wordt.
Soms is ook dat ik opeens even heel zacht verstaanbaar ben, maar dat verdwijnt weer na een tijdje.

Herkent iemand deze klachten? Zou dit aan het microfoontje kunnen liggen?

Google en de tweakers search gebruikt maar het lijkt alsof ik de enige ben. Telefoon heeft versie 7.60

Weet trouwens iemand waar ovisuite de gesyncte smsjes opslaat op je schijf?(vreet gehuigen bij mij btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort in het bezit van deze Nokia 6700 classic. Een perfect toestel, ziet er ook strak uit. Nu heb ik een vraag, hoe krijg ik de speaker funktie geactiveerd tijdens een telefoongesprek. Ik heb uiteraard onder de diverse submenu's gezocht maar kan de speakerfunktie niet vinden. Wie weet het???
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste