Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 02:30:

Daarom neem ik nooit vodafone, zonde van de elegantie van het toestel zo'n logo er bij op..
Ipv 'nokia' staat er 'vodafone'.

Bij Vodafone verwachten ze m pas eind volgende week op voorraad te hebben. Toen ik m telefonisch bestelde vorige week zeiden ze dat ie gewoon op voorraad was maar dat blijkt dus niet het geval. Op zich geen ramp voor mij want ik switch van provider dus kan er pas halverwege augustus ook daadwerkelijk mee bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem binnen via Studentmobiel.nl!

Geweldige service, heb dingen gelezen op het internet die niet zo positief waren, maar ik heb echt NIKS te klagen! Gistermiddag besteld, vanmiddag om 13.00u ontvangen!

Echt een geweldig toestel! Het chroom is echt heel mooi, vinger afdrukken krijg je wel, maar who cares.. het valt niet op! En als je hem weer uit je zak haalt is ie vingerafdruk vrij...

Gaaf ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik wil deze telefoon gaan kopen. Maar wat is het verschil tussen "zilver" en "chrome".
Weet iemand of het ook mogelijk is om navigatie zoals tom tom of een ander navigatieprogramma op de sd kaart te zetten en zo te navigeren.

groet, Conny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:56
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:08:
Ik wil deze telefoon gaan kopen. Maar wat is het verschil tussen "zilver" en "chrome".
Wat denk je zelf.. de ene is zilverkleurig, de ander is chrome (dus spiegelend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinin schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:02:
Nou hij is keurig binnegekomen. De Duitse handleiding is ook in het Engels.
De eerste indruk is DEGELIJK. zelfs nog degelijker dan een 6300 door het zwaar metalen frame en metalen covers. Verder is de overgang van een 6300 erg klein, ook de wow-factor is een stuk minder dan ruim 2jaar geleden de 6300.
Zelf was ik erg benieuwd naar de muziekspeler en de vervanger van het blauwe ledje.
* de muziekplayer is top, en erg snelle laadtijd (geen dus, en albumart is prettig)
* de knipperende blauwe leds zijn dus verdwenen maar je navi-toets licht nu eens in de 15sec. op. en dat is eigenlijk te weinig en bovendien niet in te stellen. > hopelijk FW upgrade.

Ik heb een filmpje gemaakt, en zoals je ziet erg glimmend maar toch komt ie niet te bling-bling over.

[video]
Ik vind hem er persoonlijk wel goed uit zien!

Ik was wel benieuwd naar de GPS functionaliteit (zonder het gebruik van positie bepaling middels masten en dus dataverkeer). Werkt dit een beetje? en kan hij snel de positie bepalen indien je de GPS inschakelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:26:
[...]
Ik was wel benieuwd naar de GPS functionaliteit (zonder het gebruik van positie bepaling middels masten en dus dataverkeer). Werkt dit een beetje? en kan hij snel de positie bepalen indien je de GPS inschakelt?
Ik heb het net "inhouse" geprobeerd en kreeg uiteindelijk een groen veld te zien, dus geen straten. zometeen ga ik naar buiten op de fiets en kijken of k de kroeg kan vinden zonder data. (ik heb ook geen data-abo.)

Op sommige punten is de 6300 echt beter, maar op andere punten is deze erg sterk.

gebrek aan WiFi is echt een gemis voor dit geld (duurder dan een 5800)

Ook is het te lastig deblokeren, volgens specs binnen 1.5sec. maar volgend mij is het iets van 0,75sec.

Laden met de nieuwe lader gaat supersnel !

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:08:
Je hebt matt-silver en chrome of soms silver genoemd. dat is dus erg verwarrend. en om het helemaal duidelijk te maken wordt de matt-silver ook wel eens grijs genoemd. Hier op de pricewatch van tweakers staat het eigenlijk niet goed. De bruine is voorlopig nog niet leverbaar.
Cyclonist schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:07:
[...]
Wat denk je zelf.. de ene is zilverkleurig, de ander is chrome (dus spiegelend).
Dat mag ook wel wat vriendelijker, want jij zit er zelf ook min of meer naast.

[ Voor 23% gewijzigd door Pinin op 23-07-2009 21:26 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinin schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:21:
[...]

Ik heb het net "inhouse" geprobeerd en kreeg uiteindelijk een groen veld te zien, dus geen straten. zometeen ga ik naar buiten op de fiets en kijken of k de kroeg kan vinden zonder data. (ik heb ook geen data-abo.)
Indien je verdere bevindingen van de GPS heb, hoor ik dat graag van je. Ik ben namelijk wel benieuwd en heb nog niet de intentie om een data abo af te sluiten. Dus als dit ook zonder goed werkt, zou dat helemaal geweldig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

edit.

[ Voor 98% gewijzigd door Pinin op 24-07-2009 10:17 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de eerste gebruikers iets zeggen over de kwaliteit van de 'interne' en externe speaker? In reviews wordt steeds minder ingegaan op de belkwaliteit, de natuurgetrouwheid van stemmen e.d. terwijl ik 'bellen' toch nog als één van de primaire taken zie van een telefoon, hoe leuk ik alle spielerij eromheen ook vind. ;)

Ik heb zojuist mn bij verlenging gekozen S8000 verkocht nadat ik (o.a.) de belabberde blikken sound gehoord had; de externe speaker was bagger en enorm schel en de interne (oor)luidspreker vond ik behoorlijk blikkerig. M'n oude 6500s klinkt veel natuurgetrouwer. Het is tijdens het bellen wel fijn als je iemands stem nog enigszins herkent.. :)

Wat zijn jullie meningen over de luidsprekers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kELAL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-12-2023

kELAL

Jeri is my middle name

[...]

Helaas staan alleen stadscenta op het meegeleverde geheugenkaartje. Daarbuiten moet je toch een volledige kaart kopen of iets anders zoeken dan Nokia Maps (zoals We-Travel of Trekbuddy en dan hier de gewenste kaartuitsneden maken)
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:51:
[...] en heb nog niet de intentie om een data abo af te sluiten. Dus als dit ook zonder goed werkt, zou dat helemaal geweldig zijn!
Die intentie had ik eerst ook niet, maar pushmail is ook handig... en de browser werkt ook niet verkeerd... "ik mail wel FF de foto's"... handig! online backup van je contactgegevens en agenda.. youtube filmpjes kijken is ook leuke spielerij... enz... enz...
1+1= toch maar abbo aangepast
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 10:58:
Kunnen de eerste gebruikers iets zeggen over de kwaliteit van de 'interne' en externe speaker?
Wat zijn jullie meningen over de luidsprekers?
HiFi zal het nooit worden... Maar t.o.v. een Nokia 5140 gaat er een wereld open }:O
'Size matters' vooral met geluidsweergave.

Al klinkt een spreuk nog zo raar, als 't rijmt dan is het waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

elal schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 11:40:
[...]

Helaas staan alleen stadscenta op het meegeleverde geheugenkaartje. Daarbuiten moet je toch een volledige kaart kopen of iets anders zoeken dan Nokia Maps (zoals We-Travel of Trekbuddy en dan hier de gewenste kaartuitsneden maken)
Kaarten hoef je helemaal niet te kopen, je kunt elke gewenste kaart via Nokia Map Loader gratis installeren. Het enige waar je voor moet betalen is de Drive- of Walk-navigatie (gesproken turn-by-turn aanwijzingen) en eventueel dataverkeer.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
Maar als ik het goed heb begrepen kun je wel navigeren, alleen dan zonder gesproken navigatie, toch? (Zeg maar zoals Google Maps alleen dan zonder die kaarten steeds te downloaden.. Alles op je Nokia download via Nokia Map Loader - software voor op de computer - en dan gaan met die banaan!)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een nokia 6700 classic, maar wil graag navigatie installeren.
nu heb ik een pakket gekocht ( sygic 7.71) die draait dus op Symbian s 60, maar de Nokia 6700 op s 40.

welk navigatie kan ik dan wel gebruiken? kan die ook gedownload worden via internet of moet je die kopen?
ik wil ook niet via internet verbonden zijn tijdens het navigeren...

op mijn vorige nokia (6110 navigator) zat al route 66 en is deze ook te verkrijgen voor de 6700?

vast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ik heb nu een map geïnstalleerd, en het lijkt wel aardig te gaan zonder datverkeer, maar het lijkt in geen velden of wegen op navigatie zoals bij een tomtom oid. Het is aardig, maar zo snel als een echte navi is het niet, zelfs met data is het matig.
iig geen vervanger van een stand-alone sat-nav.

Iemand vroeg nog over het geluid, dat is erg goed. Stemhelderheid laat ik meestal uit, tenzij je in een noisy ruimte staat. De speakers die ingebouwd zijn erg indrukwekkend, vooral als je ziet hoe klein ze zijn en dan zulk geluid. De oordopjes die bijgeleverd zijn aardig, het kabeltje is lekker lang, maar erg stug.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:58
Bij Telfort met 1 jaar 200 minuten, 100 sms en internettoegang kost het toestel slechts €9, dus besteld ;) Ik hoop dat het een waardige vervanger is van mijn E50. Is er al iemand die synchronisatie met iSync (OS X) werkend heeft gekregen?

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 19:48

Laguna

Connaisseur

Kan iemand die het toestel al in zijn bezit heeft een foto posten waarbij gebruik wordt gemaakt van de LED flitser?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Flits 1
Flits 2
Flits 3

[ Voor 17% gewijzigd door Pinin op 26-07-2009 17:00 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 18:41:
ik heb een nokia 6700 classic, maar wil graag navigatie installeren.
nu heb ik een pakket gekocht ( sygic 7.71) die draait dus op Symbian s 60, maar de Nokia 6700 op s 40.

welk navigatie kan ik dan wel gebruiken? kan die ook gedownload worden via internet of moet je die kopen?
ik wil ook niet via internet verbonden zijn tijdens het navigeren...

op mijn vorige nokia (6110 navigator) zat al route 66 en is deze ook te verkrijgen voor de 6700?

vast bedankt!!!
Op de Nokia 6700 zul je alleen de JAVA navigatiesystemen en natuurlijk Nokia Maps zelf kunnen gebruiken. Bij de JAVA systemen heb je altijd een verbinding met het internet en met Nokia Maps kun je het nodig hebben om extra kaarten te downloaden als hij dat gebied niet opgeslagen heeft staan.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Bedankt :) goed om te zien dat blijkbaar niet alle toestellen van de 6700 last hebben van die blauwe waas bij het maken van foto's icm de LED flitser, zoals hier te zien is. Ook in de videoreview van PhoneArena komt het ter sprake bij 5:30, vreemde verschijning en of het nou met hardware of software te maken heeft?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:58
Pinin, hoe vind je het keypad? Valt er vlot mee te sms'en?

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Gluten Parody schreef op maandag 27 juli 2009 @ 09:45:
Pinin, hoe vind je het keypad? Valt er vlot mee te sms'en?
Dat gaat goed voor mij dan, ik sms niet de hele dag door. Maar de 6300 heeft een duidelijker keypad. De 6700 moet je redelijk hard indrukken en de nummer/letters zijn minder goed zichtbaar.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-01-2021
Hij is dus binnen :) alleen die map loader krijg ik niet gedownload :S? Hij geeft simpelweg geen downloadknoppie..
Eerste indruk is super design, alleen inderdaad beetje hard toetsenbord maar went wel, zekers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ondertussen al bijna een maand op dit toestel.. Besteld bij Ritel.
Ga overigens weg bij KPN en maak de overstap naar Vodafone. Het KPN abbo moet ik zelf opzeggen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Telfort heeft de verwachte leverdatum ook met twee weken uitgesteld. Nokia en releasedatums blijft ellende.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:22:
Ik wacht ondertussen al bijna een maand op dit toestel.. Besteld bij Ritel.
Ga overigens weg bij KPN en maak de overstap naar Vodafone. Het KPN abbo moet ik zelf opzeggen he?
Niet als ze het goed doen bij Ritel.
Nieuw abonnement met portering van het nummer houdt automatisch opzegging van het oude abonnement in.

Kort gezegd: als je je nummer meeneemt moet Vodafone het abonnement bij KPN beeindigen om jouw nummer mee te krijgen.

Ontopic: wat vinden de mensen die het toestel al hebben van het scherm en eventueel de leesbaarheid ervan buiten in de zon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S. van der Meer
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07 00:56
Ik heb de nokia 6700 classic black vrijdag bij Vodafone besteld, en ik heb het nog steeds niet binnen. Op de site van Vodafone staat heel mooi, leverbaar vanaf 7 juli. Nou, dat is het al geweest hoor. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
Leesbaarheid is prima, maar pinin, als ik dan op die link klink, die download, dan krijg je zo'n pop-up met disclaimer en dan staat dan krijg ik geen download :s iemand wel gelukt?

Edit: softpedia _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door koen61 op 30-07-2009 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

S. van der Meer schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:41:
Ik heb de nokia 6700 classic black vrijdag bij Vodafone besteld, en ik heb het nog steeds niet binnen. Op de site van Vodafone staat heel mooi, leverbaar vanaf 7 juli. Nou, dat is het al geweest hoor. :s
Vodafone Roermond krijgt ze zaterdag binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Weet iemand of ik hier mijn Gmail contacten op kan syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:49

ChUcKiE

Dus........

Misschien dat het al een keer gevraagd s, maar ik probeer het nog een keer.

Ik heb nu een Diamond Touch en gebruik dat ding voornamelijk om te bellen, smsén en mijn agend en contactpersonen te synchroniseren (bedrijfsmatig). Nu synchroniseert die Diamond Touch door de Windows Mobile perfect met onze OWA-server. Ook de agenda is goed, alle items kunnen erin en alles is goed leesbaar.

Een anderhalf jaar geleden heb ik eens een Samsung U600 gehad, maar die voldeed niet aan mijn wensen rondom synchroniseren.

Hoe zit dat bij deze Nokia telefoon? Zijn de agenda opties tegenwoordig van dermate kwaliteit, dat ze een redelijk vergelijking maken met de Windows Mobile mogelijkheden? Ik snap dat ik dan niet meer realtime kan synchroniseren, maar dat maakt me weinig uit. Via mijn desktop vind ik dat genoeg.

Ik wordt nu namelijk gek van die trage Touch als ik wil bellen of SMS'en.

Dus als iemand deze telefoon ook gerbuikt op zijn/haar werk voor het synchroniseren met Outlook ben ik benieuwd naar de bevindingen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Klopt het dat je bij het tikken van een SMS bericht maar 2 of 3 regels tekst kan zien van het bericht dat je aan het maken bent? Zou wel erg jammer zijn bij me huidige toestel is dat 5 regels met een kleiner scherm en een lagere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S. van der Meer
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07 00:56
volgens mij kan je het gewoon instellen net zoals bij de nokia 6300

en nog een vraagje, Waar kan je fouten aangeven in de pricewatch. De supergoedkope nokia 6700 classic black verwijst naar de goedkopere 6303.

[ Voor 51% gewijzigd door S. van der Meer op 31-07-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

S. van der Meer schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:29:
volgens mij kan je het gewoon instellen net zoals bij de nokia 6300

en nog een vraagje, Waar kan je fouten aangeven in de pricewatch. De supergoedkope nokia 6700 classic black verwijst naar de goedkopere 6303.
Ik weet nog niet waar je het kan instellen, want er zit een "handige"balk onder met hoe je het wil verzenden.
Er zijn veel dingen die ik niet meer terug kan vinden of weet hoe ik het moet veranderen, de handleiding is ook crap. Als je kijkt onder het kopje phone, staat er zoiets als "hier kan je de instellingen van je telefoon wijzigen"

De 6300 was in sommige dingen even wat beter.

[ Voor 8% gewijzigd door Pinin op 01-08-2009 11:33 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
tot nu toe erg tevreden over het toestel :) Toetsen zijn alleen enigszins zwaar, maar dit went (hopelijk) wel, en anders valt er mee te leven. Alleen vind ik de nokia maps navigatie karig, ik zoek eigenlijk een programma'tje om snelheid en afgelegde afstand te monitoren, iemand idëeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:03
Is er iemand die dit toestel heeft en hem gebruikt i.c.m. OS X? Ik ben benieuwd of de syncronisatie met iSync goed werkt. Op mijn N73 werkte het onder Tiger namelijk wél goed maar onder Leopard niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
Voor levertijden mag een topic in Telecomproviders geopend worden.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 03-08-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 10-09 09:57
struik978 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:09:
Weet iemand of ik hier mijn Gmail contacten op kan syncen?
NIEMAND?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Geen antwoord op je vraag, maar ik sync wel contacten met outlook

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05

MaDLiVe

.-Observer-.

En je kunt gmail contacts ook met outlook syncen :) Dus waarschijnlijk lukt het wel via een omweg. Ben al een poosje opzoek naar een shop die de 6700 black snel kan leveren maar schijnbaar is het toestel echt bijna nergens leverbaar.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Zelf zou ik graag google agenda syncen, dat doe ik nu indirect. en dat gaat goed.

Maar direct zou wel prettiger zijn omdat het minder kans geeft op foutjes en conflicten.

Weet iemand of je direct can syncen met S40 besturing?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je nou in die vier dagen zelf al eens geGoogled? Wat heb je uberhaubt zelf al gevonden? Een beetje eigen initiatief is hier wel gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:29
[...]

Laden met de nieuwe lader gaat supersnel !
Wat is er nieuw aan de lader?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Chillz schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 07:46:
[...]

Wat is er nieuw aan de lader?
Dat weet ik niet, het gaat gewoon erg snel. tov 6300

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag de Nokia 6700 Black besteld bij HI met onbeperkt Data Gebruik.

Deze komt in week 32 binnen. Handig want die week verloopt mij contract by Orange(T-Mobile)

Had nog een vraag bij http://www.mobile-review.com/review/nokia-6700-en.shtml

Daarbij zag ik dat er een Nokia oplaadhouder... krijg je deze er ook bij?

Zo niet, welke model is het en waar kan ik hem online bestellen?

Zie er gelikt uit zo!

Ik ben ook benieuwt hoe hij het doet met GMAIL of Google Agenda.

Of je de aplicatie kan installeren en of Opera (internet besturing) sneller gaat dan de brownser van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:55:
Had nog een vraag bij http://www.mobile-review.com/review/nokia-6700-en.shtml
Daarbij zag ik dat er een Nokia oplaadhouder... krijg je deze er ook bij?
Uit de door jou gequote review: "Furthermore, the Arte’s desktop charger is fully compatible with the 6700". Die krijg je er dus niet bij, maar is van een andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarC schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:51:
[...]

Uit de door jou gequote review: "Furthermore, the Arte’s desktop charger is fully compatible with the 6700". Die krijg je er dus niet bij, maar is van een andere telefoon.
Thnx had er overheen gelezen.

Ben benieuwt of ik die ergens los kan bestellen die Nokia 8800 Arte Desktop Oplader.

Volgens mij moet dat wel lukken... maar waar iemand linkj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
Het is
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:24:
[...]

Thnx had er overheen gelezen.

Ben benieuwt of ik die ergens los kan bestellen die Nokia 8800 Arte Desktop Oplader.

Volgens mij moet dat wel lukken... maar waar iemand linkj
Los kan zonder veel problemen via e-bay. Ik geloof dat deze lader een micro-usb aansluiting heeft. Het is de Nokia DT-19. als je daarop zoekt kom je er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd hoe de 4 touch toetsen bevallen bij de mensen die deze telefoon al hebben? Heb je met deze toetsen niet last van dat als je gebeld wordt en je telefoon uit je zak haalt ze maar iets hoeven te raken en de telefoon de oproep al beantwoord of ophangt??

Kent iemand iets van een twitter programma voor de series40? Ik heb al even zitten zoeken maar nog niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:33:
Ik ben benieuwd hoe de 4 touch toetsen bevallen bij de mensen die deze telefoon al hebben? Heb je met deze toetsen niet last van dat als je gebeld wordt en je telefoon uit je zak haalt ze maar iets hoeven te raken en de telefoon de oproep al beantwoord of ophangt??
Het zijn helemaal geen touch toetsen, maar gewone toetsen die toevallig onder een gladde bovenlaag liggen. Ze klikken dus net als de andere toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:55

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Canaria schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:36:
[...]

Het zijn helemaal geen touch toetsen, maar gewone toetsen die toevallig onder een gladde bovenlaag liggen. Ze klikken dus net als de andere toetsen.
Ah kijk dat wilde ik ook even weten... dat touch heb ik echt een grondige hekel aan, ik wil graag voelen als ik een knopje indruk. Als dat inderdaad het geval is, staat deze ook bovenaan m'n lijstje als waardige opvolger van de even briljante 6300 :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

absoluut geen touchknoppen

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Laatst online: 15:30
Ik volg deze telefoon al een tijdje, ik kan pas eind september verlengen maar dit lijkt mij een zeer goede telefoon.
Maar nu zag ik op de Nokia website de 6730 Classic staan, deze lijkt hetzelfde als de 6700 Classic op een paar kleine verschillen na. Dit is o.a. dat de 6730 S60 heeft i.p.v. S40, dit lijkt mij een groot voordeel. De camera van de 6730 heeft 3.2 megapixels t.o.v. de 5.0 van de 6700, maar dit is voor mij geen probleem.

Nu is er nog geen levertijd bekent van de 6730 (voor zover ik heb kunnen vinden), maar ik moet ook nog een tijdje wachten voordat ik mijn abbonement van verlengen.

Misschien handige informatie voor mensen die geïnteresseerd zijn in de 6700 Classic maar liever S60 hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
Tankiej schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 11:44:
Misschien handige informatie voor mensen die geïnteresseerd zijn in de 6700 Classic maar liever S60 hebben :)
Ziet er inderdaad ook erg goed uit qua design. De specs zijn vrijwel gelijk, 5.0 --> 3.2 Mpixel camera, maar wel eentje voor beeldbellen (mocht je dat leuk vinden).

Ik denk echter niet dat de behuizing van de 6730 Classic net als de 6700 Classic uit metaal is opgetrokken maar uit plastic. De 6730 weegt 86 gram en de 6700 116.

[ Voor 0% gewijzigd door StarC op 08-08-2009 11:59 . Reden: spelvouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Dat zal dan wel weer een minpunt zijn van de 6730 zijn inderdaad. Maar over het algemeen ga ik voorzichtig om met mijn telefoon, dus ik verwacht dat dat niet echt een punt gaat worden. En ik wil juist een lichte telefoon, dus dan is dat ook alleen nog maar weer een voordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kELAL

kELAL

Jeri is my middle name

En dan nu een primeur:

De eerste defecte 6700 in Nederland :X

En aangezien ik niet kon wachten tot 'ie in .nl te koop was en hem in .de heb gehaald, zal de garantieafhandeling wel even duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:20
wat was er dan defect aan? :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kELAL

kELAL

Jeri is my middle name

Gaar flashgeheugen (waar de firmware in zit). Hij brick-t zichzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Laatst online: 07:43
Kun je de GPS ontvanger ook gebruiken om te GEO-taggen? Zeg maar via bijvoorbeeld een java programma elke seconde/ minuut de locatie waar je bent opslaan zodat je deze locaties later aan foto's kunt toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:48
Ik wou hem kopen maar naar hem in de hand gehad te hebben,
toch maar niet, vindt hem veeeeel te zwaar !

[ Voor 31% gewijzigd door Albert020 op 10-08-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen61
Albert020 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 15:20:
Ik wou hem kopen maar naar hem in de hand gehad te hebben,
toch maar niet, vindt hem veeeeel te zwaar !
Haha hoe kan je dat nou erg vinden, normale telefoon zijn 30g lichter.. ik kan me niet heel veel momenten bedenken wanneer je last gaat hebben va die 30g, tenzij jij anorexia hebt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:48
koen61 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 19:10:
[...]

Haha hoe kan je dat nou erg vinden, normale telefoon zijn 30g lichter.. ik kan me niet heel veel momenten bedenken wanneer je last gaat hebben va die 30g, tenzij jij anorexia hebt natuurlijk :)
hahahah anorexia , nou nee hoor dat heb ik zeker niet.
Maar in je borstzakje van je blouse zit ie zeker niet lekker........ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazertje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 19:34
Het klopt wel wat was albert020 zegt, voelt zwaar aan, iig verschil met mijn 6220 is erg aanwezig.
Toch heb k een 6700 voor erbij besteld :p.
Voor 180 euro was hij niet te duur (1JR telfort 200)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

hij is absoluut zwaar, maar verder geen problemen mee, dik vind ik vervelender.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag had ik de 6700 classic chrome bij de post zitten.

Eerste indruk = top telefoon

Deze vervangt mijn 6500c. Even een backup gedraaid met pc-suite en naar de 6700 gegooit. Werkt direct perfect. Hij is wel wat zwaar. 117 gram tegenover 94 die de 6500 weegt. Maar aan de andere kant heb ik toch graag een robuustere telefoon in de hand dan zo'n lichtgewicht fragiel ding. Komende dagen zal ik hem door gewoon gebruik goed testen en van het weekend hier nog even uitgebreidere ervaringen posten.

Ik heb hem bij studentmobiel besteld. Zondagavond laat besteld, maandag voor 12:00 al verstuurd. En dat inclusief contractverlening! De TNT had een dag vertraging, dus daarom vandaag in huis.

Tot mijn verbazing zit er een 1GB micro SD kaart in de telefoon. Op studentmobiel.nl staat deze namelijk niet in de inhoud van het pakket vermeld. Tevens staat daar een andere lader vermeld (AC-3). Ik begreep al dat het om een duitse versie ging, dus ik was ervan uitgegaan dat het pakket minder compleet zou zijn dan de NL versie waar ik niet op kon wachten. Maar dit viel dus 100% mee! Dat er een duitstalige handleiding inzit boeit me niet zo, want volgens mij gebruikt toch niemand die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:20:Dat er een duitstalige handleiding inzit boeit me niet zo, want volgens mij gebruikt toch niemand die.
Nou ik heb zowaar eens een handleiding begepakt, maar nu weet ik weer waarom ik geen manuals lees: er staat nooit in wat je zoekt.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:10
elal schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:37:
En dan nu een primeur:

De eerste defecte 6700 in Nederland :X

En aangezien ik niet kon wachten tot 'ie in .nl te koop was en hem in .de heb gehaald, zal de garantieafhandeling wel even duren...
Via een duitse webshop ofzo ? Zijn toestellen daar nu echt veel goedkoper ?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
Ik heb de zilveren versie vandaag ontvangen die ik halverwege juli bij Vodafone heb besteld. Dit is dus niet de chrome versie maar de matte versie. Vingerafdrukken op de matte kan ik niet terugvinden dus dat is een plusje. Design is een dikke plus, prachtig apparaat om te zien. Erg strak, doet een beetje denken aan de Macbook Pro, maar dan in mobielvorm.

Verrassend vind ik dat er geen branded logo en branded software op de telefoon zit, terwijl ik m via Vodafone telefonisch heb besteld, en ook op de site een foto van de 6700 + vodafone logo te zien is. Ook is de mobiel simlockvrij want ik kan gewoon bellen met mijn Hi simkaartje.

Voor de rest moet ik een en ander nog uitvogelen. Het voelt in ieder geval als een gepimpte versie van de 6300, en dat is mijn insziens alleen maar positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

robbinonline schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 23:37:
[...]
Via een duitse webshop ofzo ? Zijn toestellen daar nu echt veel goedkoper ?
De eerste Nederlandse online shops die het toestel leverden, verkochten importtoestellen afkomstig uit Duitsland. De reden daarvan is dat de 6700 daar eerder leverbaar was.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:20:
Vandaag had ik de 6700 classic chrome bij de post zitten.

........
Ik heb hem bij studentmobiel besteld. Zondagavond laat besteld, maandag voor 12:00 al verstuurd. En dat inclusief contractverlening! De TNT had een dag vertraging, dus daarom vandaag in huis.

.........
hmmmm, wat gaat er dan bij mij fout.

Welke telecom aanbieder zit je dan bij?

Ik heb afgelopen zaterdag besteld, contractverlenging bij KPN. Direct contracten teruggestuurd. Deze zijn maandag ontvangen. Maar verder niets meer gehoord......

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik heb er eentje van T mobile, die is ook branded vrij en simlock vrij.. Ideaal..

Verwijderd

Ik heb de Nokia 6700 pas besteld en bevalt me erg goed. door de mengeling van Nokia 6300, 6500 en een vleugje 8800 vind ik dit toestel een elegante uitstraling hebben. de 4 touch toetsen bevallen goed en werken voortreffelijk. Ook kun je, wanneer toestel in standby modus staan, het scherm snel dubbel "tappen", en krijgt dan de klok te zien, vind ik zelf wel makkelijke feature.

verder mag ik niet klagen over mijn batterij, houdt het nl 3 dagen uit bij normaal gebruik, maar uit ervaring weet ik dat je hier geluk mee moet hebben.

voor iedereen die em wil kopen, doen!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:29
Frank1973 schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:40:
Ik heb er eentje van T mobile, die is ook branded vrij en simlock vrij.. Ideaal..
Toch?

Ik heb vorige week de T-Mobile klantenservice aan de lijn gehad en de mejuffrouw daar vertelde me dat ze zeker branded zouden zijn. (... en dat ze voorlopig nog geen zwarte in hun 'portfolio' hebben en die wil ik juist...)
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:51:
Ook kun je, wanneer toestel in standby modus staan, het scherm snel dubbel "tappen", en krijgt dan de klok te zien, vind ik zelf wel makkelijke feature.
Gaat ie dan ook (net als de 8800) op stil als je m omdraait als hij overgaat?

Leeg - Sinds 20180907

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Chillz schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:13:
[...]

Toch?

Ik heb vorige week de T-Mobile klantenservice aan de lijn gehad en de mejuffrouw daar vertelde me dat ze zeker branded zouden zijn. (... en dat ze voorlopig nog geen zwarte in hun 'portfolio' hebben en die wil ik juist...)

[...]

Hebben ze toevallig alleen de matte in het portfolio? Ik heb namelijk via Telfort de zwarte in bestelling staan omdat dat de enige is die ze leveren. Ruilen? :)

• Pinin

Pinin

Chillz schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:13:
[...]

[...]

iig tappen dan gaat ie naar stil, omdraaien denk ik niet

www.casarodriguillo.com

• RedStar85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 22:00
Die van mij heeft wel een gebrek, ben benieuwd of iemand anders hier ook last van heeft. Wanneer ik tijdens het sms'en de spatie (nul toets) gebruik heb ik heel vaak dat de sterretjes toets ook ingedrukt word. Hierdoor verschijnt het menu voor speciale tekens wat vrij irritant is 8)7 .

Voor de rest ben ik heel blij met het toestel. Lekker simpel, doet wat hij moet doen en de accuduur is echt een pluspunt (4 tot 5 dagen :) ).

(Oh ja hij is ondertussen één keer gelopen 'vastgelopen'. Hij wou niet meer van toetsblokkering en ik kon niet meer opnemen (er belde toen iemand). Nadat ik de accu eruit had gehaald werkte hij gewoon weer :> .)

[ Voor 4% gewijzigd door RedStar85 op 13-08-2009 21:12 ]

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Pinin schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 16:07:
[...]

iig tappen dan gaat ie naar stil, omdraaien denk ik niet
Denk je niet? Je kan het toch eenvoudig testen? :o

Ik wacht ondertussen al 3 weken op mijn 6700, Telfort zou volgens de website vanaf 13 augustus gaan leveren, maar tot op heden nog niets vernomen...

[ Voor 26% gewijzigd door Laguna op 13-08-2009 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Wat ik mij nou afvraag..
Ik sms nogal wat met vrienden, voornamelijk met mijn vriendin. Op mijn huidige telefoon (HTC S710) kan ik oneindig veel smsjes bewaren. Er staan momenteel boven de 7000 smsjes op (inbox & verzonden, heb er wel 2 jaar over gedaan om die te verzamelen) :X

Mijn vriendin had eerst een Nokia N73, deze telefoon werd traag als er meer dan 400 smsjes op stonden. Ik wil niet constant smsjes moeten verwijderen omdat mijn telefoon anders niks meer wil. Weet iemand of dit bij de nieuwere modellen van Nokia anders is?

Anders moet ik toch maar opzoek naar een andere telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi contract verlening. Via mail heb ik contract, kopie legitimatie en bankafschrift retour gestuurd doormiddel van reply op hun mail.
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:12:
[...]

hmmmm, wat gaat er dan bij mij fout.

Welke telecom aanbieder zit je dan bij?

Ik heb afgelopen zaterdag besteld, contractverlenging bij KPN. Direct contracten teruggestuurd. Deze zijn maandag ontvangen. Maar verder niets meer gehoord......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Tankiej schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:04:
Wat ik mij nou afvraag..
Ik sms nogal wat met vrienden, voornamelijk met mijn vriendin. Op mijn huidige telefoon (HTC S710) kan ik oneindig veel smsjes bewaren. Er staan momenteel boven de 7000 smsjes op (inbox & verzonden, heb er wel 2 jaar over gedaan om die te verzamelen) :X

Mijn vriendin had eerst een Nokia N73, deze telefoon werd traag als er meer dan 400 smsjes op stonden. Ik wil niet constant smsjes moeten verwijderen omdat mijn telefoon anders niks meer wil. Weet iemand of dit bij de nieuwere modellen van Nokia anders is?

Anders moet ik toch maar opzoek naar een andere telefoon..
Ik heb een nokia 6300 waarin ik een stuk of 2000 smsjes heb staan zonder dat hij traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ah, oke. Bedankt voor de reactie :)
Dan ga ik er maar vanuit dat het met de nieuwere Nokia's allemaal zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05

MaDLiVe

.-Observer-.

Bijna de 6700 aangeschaft gister. Gelukkig kwam ik er op tijd achter dat de USB aansluiting helaas geen mini-USB is, wat inhoudt dat je weer aparte kabels nodig hebt of moet mee sjouwen. Als deze telefoon Mini-USB had gehad was het een echte winnaar voor mij geweest.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Micro-usb wordt de standaard voor mobiele telefoons qua laden. Daarnaast gaat er via de micro-usb op deze nokia ook de data en audio via dezelfde aansluiting.

Dus je zult er toch aan moeten geloven een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

MaDLiVe schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 13:33:
Bijna de 6700 aangeschaft gister. Gelukkig kwam ik er op tijd achter dat de USB aansluiting helaas geen mini-USB is, wat inhoudt dat je weer aparte kabels nodig hebt of moet mee sjouwen. Als deze telefoon Mini-USB had gehad was het een echte winnaar voor mij geweest.
In de toekomst wordt alles toch micro-usb, Die extra kabels heb je toch een keer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Het "leuke" is dat er momenteel geen fatsoenlijke koptelefoon voor te koop is, ook niet origineel. :(
Echt een slechte zaak

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb mijn 6700 sinds zaterdag en ik vind het een fijne telefoon. Alleen twee problemen:
1. De volumetoetsen aan de zijkant werken niet goed, moet ik erg hard indrukken. En ook het tweede klikje van cameraknop vereist wat kracht. Hier ga ik toch even mee terug.
2. Kan nergens een gratis iSync plug-in vinden, alleen hier voor € 9,90. Had ik niet verwacht, heb eerder sony ericsson gehad en daar was voor elk model een plug-in te vinden.
Heeft iemand toevallig al een plug-in die hij/zij wil delen?

edit: Ben teruggegaan voor de volumetoetsen en het een nieuw toestel meegekregen. Goede service van de Vodafone winkel in Groningen d:)b
edit 2: Toch maar de plug-in gekocht. Als er nog iemand behoefte aan heeft hoor ik het wel!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:03:
Hi contract verlening. Via mail heb ik contract, kopie legitimatie en bankafschrift retour gestuurd doormiddel van reply op hun mail.

[...]
Afgelopen vrijdag via de mail gehoord dat ik het begin deze week kon verwachten. Toch blijft het stil van de kant van studentmobiel.nl

Dus ik wacht al bijna ander halve week........

edit toch nog opgestuurd vandaag :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:21
Pinin schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 19:33:
Het "leuke" is dat er momenteel geen fatsoenlijke koptelefoon voor te koop is, ook niet origineel. :(
Echt een slechte zaak
Die er standaard bij zit is inderdaad een stuk troep aan een snoertje. Ik heb daarentegen de BH-103 (bluetooth stereo headset) erbij gekocht en die klinkt 100x beter en veel beter dan ik had verwacht.

Verder vind ik het tot nu toe een top toestel. Pretttig in gebruik, voelt heel degelijk en is lekker plat, prachtig display, sneller internet dan met de Xperia X1 (via Vodafoon HSPDA), goed email mogelijkheden (ik heb 2 accounts met IMAP ingesteld.

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch een oplossing?? Micro-usb naar 3,5 mm

Afbeeldingslocatie: http://194.150.224.115/img/prd/abo/11015.jpg

Er staat bij het artikel: Musicadapter Nokia 8600 Luna 3.5 MM

Even opgezocht de nokia 8600 heeft ook micro usb voor audio. Zou dus gewoon moeten werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 21:41:
2. Kan nergens een gratis iSync plug-in vinden, alleen hier voor € 9,90. Had ik niet verwacht, heb eerder sony ericsson gehad en daar was voor elk model een plug-in te vinden.
Heeft iemand toevallig al een plug-in die hij/zij wil delen?

edit 2: Toch maar de plug-in gekocht. Als er nog iemand behoefte aan heeft hoor ik het wel!
Ik ben er wel mee bezig geweest om de plugin zelf te maken (op basis van een andere plugin) maar die werkte niet goed. Maar dat was meer om te proberen, binnenkort nog maar een poging wagen en anders koop ik hem wel ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

remoss schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:01:
[...]

Die er standaard bij zit is inderdaad een stuk troep aan een snoertje. Ik heb daarentegen de BH-103 (bluetooth stereo headset) erbij gekocht en die klinkt 100x beter en veel beter dan ik had verwacht.
Helaas op BT, en dat werkt niet in flight modus. :|
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:39:
Dit is toch een oplossing?? Micro-usb naar 3,5 mm

[afbeelding]

Er staat bij het artikel: Musicadapter Nokia 8600 Luna 3.5 MM

Even opgezocht de nokia 8600 heeft ook micro usb voor audio. Zou dus gewoon moeten werken. ;)
Waar ik deze gezien had was hij niet leverbaar, helaas werken functie als doorspoelen niet denk ik via deze converter.

[ Voor 41% gewijzigd door Pinin op 19-08-2009 09:59 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De musicadapter die ik gevonden had, is niet naar 3,5 mm maar naar 2,5 mm. Dus dan heb je nog een verloopstekker nodig.

Deze zou wel kunnen, meteen ook het een en ander aan knopjes op

http://www.mobielbereikba...o+Adapter+Black+Origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

kijk dat is een tof ding, die wil ik hebben !

Nokia kon mij niet helpen hierin :X maar dit is eigenlijk dat ik zoek. Is dit zeker weten de goede micro-usb? er staat wel bij voor 8800 en 6700.

www.casarodriguillo.com

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Wat houd dat Nokia Xpress audioberichten eigenlijk in? Kost dat nog extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazertje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 19:34
De mijne is ook binnen, een zwarte unbranded :p van Telfort.
Internet op het ding is erg snel, ben even aan het kijken of ik hem zelf houd of toch maar de 6220.
Tot nu toe bevalt ie wel.
Al iemand ervarin met een carry bag, Nokia heeft alleen de CP-373, is dat wat ??

[ Voor 17% gewijzigd door fazertje op 21-08-2009 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragfreak
  • Laatst online: 09-09 13:11
Ik wil binnenkort ook een Nokia 6700 aanschaffen, alleen twijfel ik nog tussen de verschillende kleuren. Graag wil ik deze een keer in het echt zien. Echter de winkels waar ik geweest ben verkopen alleen de zwarte variant.

Weet iemand een winkel waar de andere kleuren ook verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

fragfreak schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:59:
Ik wil binnenkort ook een Nokia 6700 aanschaffen, alleen twijfel ik nog tussen de verschillende kleuren. Graag wil ik deze een keer in het echt zien. Echter de winkels waar ik geweest ben verkopen alleen de zwarte variant.

Weet iemand een winkel waar de andere kleuren ook verkocht worden?
T-Mobile verkoopt in Nederland exclusief de chrome versie, dus die kan je bij een T-Mobile shop bekijken. De matt silver versie verkopen ze bij Vodafone shops (die heb ik zelf daar ook even in mijn handen gehad). De brown versie is vooralsnog nergens verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier de chrome versie en geen T-Mobile. Gewoon verlenging van Hi abo. Dus waar komt de info vandaan dat alleen T-Mobile de chrome versie verkoopt?
Laguna schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 20:54:
[...]

T-Mobile verkoopt in Nederland exclusief de chrome versie, dus die kan je bij een T-Mobile shop bekijken. De matt silver versie verkopen ze bij Vodafone shops (die heb ik zelf daar ook even in mijn handen gehad). De brown versie is vooralsnog nergens verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 13:32:
Ik heb hier de chrome versie en geen T-Mobile. Gewoon verlenging van Hi abo. Dus waar komt de info vandaan dat alleen T-Mobile de chrome versie verkoopt?

[...]
Hi verkoopt alleen de zwarte versie, dus ik durf te wedden dat je die chrome versie ergens via een onlineshop hebt verkregen en dus ook geen nederlands model is maar duitse import. Tevens staat het ook op de T-Mobile website vermeld.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste