Ik heb een probleem, het is als volgt.
Sinds oktober van de release van de alu macbook (die ook aangeschaft heb), heb ik meteen een Elgato Hybrid gekocht. Nu was het beeld steeds slecht nadat ik de software en de hybrid heb geinstalleerd. Daarnaast heb ik ook de TV kabel vervangen. Helaas bleef het probleem nog steeds. De kabel had ik van te voren ook gebruikt met mijn windows pc met Dscaler en perfect beeld.
Eigenlijk heb ik het links laten liggen
, maar wou nu toch weer een keer tv kijken op mijn macbook.
Mijn mac draait op Versie 10.5.7
De versie die ik gebruik van Elgato EyeTV is 3.1.1 (build: 4916)
Hier thuis hebben we Ziggo, ik scan de zenders via analoog.
Het beeld wat ik bij alle zenders heb is als volgt:

De instellingen zijn als volgt:

Ik heb al wel wat gezocht op GoT, enige interessante topics die ik tegen kwam waren:
- eyeTV hybrid
- TV kijken op je Apple: ervaringen?
Misschien een andere vraag die hier ook wel betrekking op heeft.
Mijn ouders hebben nu voor de digitale tv een Humax-IHR5050 gekocht, ze hebben hierdoor de standaard Ziggo Humax RS-505 over. Hier zit alleen een scart aansluiting op, heb ik deze nodig als ik het signaal wil doorsturen naar mijn Hybrid? Als dat namelijk werkt en het beeld beter is, dan koop ik een extra smartcard bij voor 30 euro.
Sinds oktober van de release van de alu macbook (die ook aangeschaft heb), heb ik meteen een Elgato Hybrid gekocht. Nu was het beeld steeds slecht nadat ik de software en de hybrid heb geinstalleerd. Daarnaast heb ik ook de TV kabel vervangen. Helaas bleef het probleem nog steeds. De kabel had ik van te voren ook gebruikt met mijn windows pc met Dscaler en perfect beeld.
Eigenlijk heb ik het links laten liggen
Mijn mac draait op Versie 10.5.7
De versie die ik gebruik van Elgato EyeTV is 3.1.1 (build: 4916)
Hier thuis hebben we Ziggo, ik scan de zenders via analoog.
Het beeld wat ik bij alle zenders heb is als volgt:

De instellingen zijn als volgt:

Ik heb al wel wat gezocht op GoT, enige interessante topics die ik tegen kwam waren:
- eyeTV hybrid
- TV kijken op je Apple: ervaringen?
Misschien een andere vraag die hier ook wel betrekking op heeft.
Mijn ouders hebben nu voor de digitale tv een Humax-IHR5050 gekocht, ze hebben hierdoor de standaard Ziggo Humax RS-505 over. Hier zit alleen een scart aansluiting op, heb ik deze nodig als ik het signaal wil doorsturen naar mijn Hybrid? Als dat namelijk werkt en het beeld beter is, dan koop ik een extra smartcard bij voor 30 euro.
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.