Nieuw project - Kunstmatige Intelligentie?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 605 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-01 13:00

Scraper

ErikJ

Ik vind het interessant om te lezen dit, maar het is niet iets waar ik een bijdrage aan zou kunnen leveren.

Toch wil ik jullie een tipje geven. Als je alles in het engels doet, kun je misschien hulp verwachten vanover de hele wereld ipv, alleen de nederlandstaligen. Ik zag dat jullie forum nederlands was namelijk.

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Topicstarter
theviper is gelukt :) Welkom!

Lethal_Evil is niet gelukt, kan ook niet, ik moet je unixnaam hebben, die is in kleine letters, zonder leestekens als _!~/][ enz enz..

Over het gebruik van Engels.
Je hebt gelijk, echter de eeste brainstorm waren al in het Nederlands, we zijn maar gewoon doorgegaan met wat we al hadden.

Het .plan is binnen kort een uitgebreide project omschrijving op te hoesten, in het Engels. Hopelijk hebben we dan in ieder geval al een redelijk idee wat we willen en hoe we het misschien kunnen oplossen.

De eerste Engelstalig hebben zich overigens al gemeld op de site :)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

[ enz enz..
Ik heb een andere account gemaakt op sourceforge. Mijn unixnaam is thenightwatcher.

Hopen dat het nu lukt :)

Verwijderd

Mensen die willen helpen of op de hoogte van het laatste nieuws rondom DisKnoSys willen blijven kunnen zich vanaf nu melden op de Portal voor DisKnoSys.

http://www.phpzq.f2s.com/zq/index.php
Pagina: 1 2 3 Laatste