Toon posts:

Game pc bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

Verwijderd

Topicstarter
Heey allemaal! ik ben net nieuw op dit forum dus ik hoop dat ik hier goed zit :P

Ik heb een game systeem samengesteld en ik wil graag wat meningen hierover als dat kan.
zou iemand ook willen kijken of alle spullen echt op elkaar passen?

Het systeem:
http://www.azerty.nl/wink...D=1&product%5B213072%5D=1

Er moet later een 2e grafische kaart in voor Crossfire... handig dat ik dezelfde neem of niet?

Verwijderd

Waarom neem je niet gelijk die 2e graka? Is maar iets meer dan 10% van de totale prijs van de PC...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-02 17:26
Welkom.

Dit soort topics zijn niet op GOT toegestaan..

Zie ook:
*LET OP* - Wat moet ik kopen

[ Voor 4% gewijzigd door Hoyden op 16-05-2009 17:15 ]

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:08
Hoyden schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:14:
Welkom.

Dit soort topics zijn niet op GOT toegestaan..

Zie ook:
*LET OP* - Wat moet ik kopen

*kuch* topic report *kuch* . Verwijs hem dan beter naar [BBG Aanschaf] Mainstream en high-end gamesysteem mei 2009

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Dit topic is niet conform het CSL beleid en gaat daarom op slot :o.

Je kunt het beste de Best Buy Guides (voor jou is reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2009 een goede, of zie [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht) ter hand nemen, daar worden namelijk nieuwe systemen samengesteld die een tijdje meekunnen. In de topiclijst van CSL staan zogenaamde [BBG aanschaf] topics waar je jouw BBG samenstelling kunt laten controleren. Ook kun je HOWTO: Hoe stel ik een systeem samen? raadplegen. In de HOWTO wordt onder andere uitleg gegeven over het zoeken naar hardware, reviews en benchmarks. Zo zijn er speciale websites die hardware testen en hier verslag van uitbrengen. Tweakers.net brengt zelf ook reviews uit en bezoekers van Tweakers.net hebben ook de mogelijkheid om hun zegje te doen over iets in de product reviews :).

Al met al zijn er veel bronnen, waaronder ook de productpagina's van fabrikanten, die je kunt raadplegen om te kijken welke producten goed zijn. Zet alle gevonden informatie even op een rij en ga afwegen (prijs, features, prestaties, etc.). Het enige wat je dan nog te doen staat is het bestellen, opbouwen en tweaken van de nieuwe hardware ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.