Anoniem: 295095
Wat me zo tegenstond aan L4D was het teveel aan arcade en eenvoud aan wapens, en het gemis aan detail. Dat vind ik wel in deze game terug. Zonder snoeiharde rock wat hierbij hoort. Dat is jammer.
Anoniem: 158317
1. een verschil is tussen de mod en de retail versie
2. je gewoon kan joinen of hosten tussen deze 2.
2. Onwaarschijnlijk. Meestal zijn ze niet compatible met elkaar, en zal je waarschijnlijk een melding krijgen dat je files anders zijn dan die van de server.
Maar je kunt het iig gratis proberen dit hele weekend! Misschien geef ik het morgen nog een kansje
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Beste zombieshooter die ik ooit heb gespeeld, het is eng zonder poespas.
Waar L4D koddig aandoet is dit een serieuze horrorgame
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 295095 op 26-10-2009 15:13 ]
Dan heb je met gasten gespeeld die sowieso op level 5 zaten, hard is niet te doen als je <4 level zit of het is mogelijk maar dan moet je goed samen spelen.Anoniem: 295095 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:04:
Vinden jullie m ook te makkelijk, zelfs op hard?
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Easy was wel heel makkelijk. Maar medium was toen precies goed, als je hoger in level komt dan kan het natuurlijk zijn dat het te makkelijk wordt. Helpt dat level systeem de boel dan eigenlijk niet een beetje om zeep?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Het is gewoon een recht-toe-recht-aan shooter, zonder al te veel fuss. Ideaal om gewoon ff te knallen (stoom afblazen).. maar in teamverband zeker de moeite waard op Hard!!!!
Not just an innocent bystander
Een Scrake of een FP op 2 pipebombs en je ziet 2 meter vlees alle kanten opvliegen
Zelfde met die clots als je granaten/granaatlanceerder gebruikt, in Zed time (slowmotion) is het een pareltje om ze te zien spartelen in de lucht. Zelfde met die bloat, maar die spat eerder uiteen in hompen vlees en allerlei ingewanden. Soms vliegt ie. En dat is pas een mooi gezicht, al dat blubber
Ik zit te overwegen om een server op te tuigen voor het spel. Wil het eventueel wel '[GOT]' labelen als er voldoende aanhang is.
[ Voor 12% gewijzigd door The Zep Man op 25-06-2010 11:26 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
We do what we must because we can.
Bij Killing Floor is communicatie net zo belangrijk als, of misschien zelfs belangrijker dan bij L4D(2). Helaas zijn er veel (mensen die zich gedragen als) (pre-)pubers tussen de spelers van het spel. Echter, met een klein groepje mensen werken die je kent, VoIP gebruiken... dat doet veel goed.Toet3r schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:40:
mja wil het wel weer eens spelen. Was er eigenlijk mee gestopt vanwege het geringe aantal mensen hier op GoT die het speelt. En net als bij Left 4 Dead kom je ook de grootste idioten tegen wanneer je random games joined.
Mijn public testserver draait als een zonnetje. 30 seconden online en zat meteen voor de helft vol. Ik overweeg om een public en GoT-only server te hosten (algemeen wachtwoord).
[ Voor 23% gewijzigd door ResuCigam op 06-07-2010 09:42 ]
Kan niemand vinden met die naam. heb je niet een linkje naar je profile page.ResuCigam schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 10:59:
Ik heb er wel lol in eigenlijk, heb wel meteen 2 vrienden over gehaald om de game ook te kopen en nu spelen we het samenWe hebben de ingame voicechat nog niet geprobeerd omdat we TeamSpeak gebruiken. Als er iemand een keertje zin heeft om met ons n00bs op stap te gaan, mijn Steam nickname is ResuCigam.
Anoniem: 316512
Mijn steam id = http://steamcommunity.com/id/theHedKandi, lijkt me leuk eens met wat Tweakers te spelen.
Login op de steamcommunity-page. Ga naar actions -> edit my profile, dan Custom URL. Kan je je eigen url maken.ResuCigam schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:44:
Ik zal je vanavond toevoegen en aangezien ik er maar niet achter kan komen wat mijn Steam ID is de volgende link http://steamcommunity.com/profiles/76561198019473602
HOI.
Vind ik wel meevallen, de playerbase van KF is mij vooralsnog zeker niet tegengevallen. De meeste mensen zijn erg vriendelijk, schelden komt bijna niet voor.Bananenspin schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:04:
Ik heb ook gekoopt gedaan na het geprobeerd te hebben met een guest pass. Best een leuk spel als je het met mensen speelt die je kent, met randoms is het volgens mij erg kut =)
Wel is het soms nog een beetje erg FFA, maar dat kan ook komen doordat ik nu nog op normal speel (niet zulke hoge perks).
Dus ik heb het zojuist ook maar even gekocht. Helaas niet eerder gedaan met die deal van 4,50 maar 9,-- is ook nog wel een leuk prijsje. Gelijk ook maar even de defend alliance mod gedownload.
vanavond maar eens testen met het vaste got test panel
Winners never cheat, Cheaters never win
Ik ben er vanavond niet, ga sociale dingen doenDescriptor schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 16:15:
Tsja, als veel mensen in me friendslist het spel opeens gaan kopen dan kan ik natuurlijk niet achter blijven![]()
Dus ik heb het zojuist ook maar even gekocht. Helaas niet eerder gedaan met die deal van 4,50 maar 9,-- is ook nog wel een leuk prijsje. Gelijk ook maar even de defend alliance mod gedownload.
vanavond maar eens testen met het vaste got test panel

HOI.
http://steamcommunity.com/profiles/76561197961710957/ResuCigam schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:39:
descriptor, bananenspin en hmpf wat is jullie steam id, dan kan ik jullie toevoegen (of voeg mij toe , zie hierboven)
http://steamcommunity.com/id/hoiikbennova/
http://steamcommunity.com/id/theHedKandi
[ Voor 47% gewijzigd door Toet3r op 30-06-2010 19:22 ]

Als iemand op of aanmerkingen heeft op de startpost hoor ik het graag
zodra we ons vervelen host er iemand en zitten we vaak zat kf te doen onder een les waar we niks uitvoeren
heeel geniaal altijd
Btw is kf ook een geniale game als je eens een nachtje wilt door halen, spreek uit ervaring
Ik heb wat mensen toegevoegd die in dit forum staan.
Een aanrader voor iedereen die van een simpele co-op shooter houdt! En voor die prijs helemaal!The Zep Man schreef op maandag 05 juli 2010 @ 14:09:
Nieuwe actie, nog minder dan 5 uur te gaan: Killing Floor voor € 4,49 op Steam. De DLC heeft ook een fikse korting, voor degenen die wat extra skins willen.
Anoniem: 124963
Simpel... simpel... het idee van het spel is simpel. Het overleven en samenwerken op een map, 10 waves, suicidal, kan knap lastig zijn.ResuCigam schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:59:
[...]
Een aanrader voor iedereen die van een simpele co-op shooter houdt! En voor die prijs helemaal!
Er zijn nog genoeg mensen die dit spelen, tussen de twee- drieduizend per avond / dag.
Nog een paar tips:
- Begin met spelen op een normall difficulty server
- Kies een perk die past bij je speelstijl (lees: kies een wapen dat bij je past en koppel hier je perk aan)
- Koop voornamelijk het wapen dat bij die perk hoort, anders maak je geen gebruik van je perk
- Geen rambo modus... samenwerken is de oplossing
Veel speelplezier,
Golivier
Ook nog eventjes enkele vragen:
-Is er eigenlijk iets specifieks dat die slow motion triggert en hoe past het in het verhaal van het spel? (als het spel al een verhaal heeft).
-Heeft nog iemand problemen gehad met de steam connectivity van Killing floor? Ik heb de indruk dat het spel mijn healing niet meetelt, en soms toont het alle perks op niveau 0.
We zijn al een week op beginner bezig, normal is nog net te pittig
@Simon:
Volgens mij kunnen headshots die slow motion triggeren
En nee wij hebben eigenlijk nooit problemen met de connectiviteit, we hebben wel eens iemand gehad waarbij de perks op nul bleven maar zelf nog nooit.
Hangt af van de mensen waar je mee speelt, medics die een lvl 4 of 5 hebben bereikt horen beter te weten en zouden mijn inziens gebruik moeten maken van de medic gun. Als zij dit niet doen, spelen ze waarschijnlijk wat aanvallender, of hebben ze een ''groot'' main wapen. Het beste main wapen voor een medic blijft toch wel een crossbow (1 headshot = 1 kill).
Het spel heeft wel degelijk een ''verhaal'', in hoeverre we het een verhaal kunnen noemen, het is niet heel erg uitgebreid, voor meer informatie check http://www.kf-wiki.com/wiki/Killing_Floor
De slowmotions, ook wel ''zed-time'' genoemd wordt bij mijn weten compleet willekeurig getriggerd. Het is wel zo dat een headshot de kans op zed-time vergroot, het maken van een headshot staat echter niet garant voor een zed-time. Als er eenmaal zed-time is, kunnen bepaalde perks deze verlengen door een specimen te killen. Je verlengt hem dan voor iedereen! Bepaalde perks kunnen zed-time verlengen met vier keer! Dit is vooral leuk als er meerdere mensen zijn met deze perks... kan je aardig lange zed-time combinaties opbouwen.
Steam connectivity en Killing Floor... lastig... ik heb zelf heel af en toe problemen, perks die niet bijgewerkt zijn, wil wel eens voorkomen. Als hij healing niet meetelt, kan het ook te maken hebben met de server. Misschien staat er iets aan (mutator / sandbox / custom map die niet op de whitelist staat) waardoor hij perks niet bijwerkt of meetelt. Als het alleen bij healing is... weet ik het ook niet. Wat je altijd kan doen bij het binnenkomen van een server is een headshot maken, kan je meteen kijken of de server je perks bijwerkt
@ ResuCigam
Normall kan best pittig zijn, hangt wederom erg af van de mensen waarmee je speelt. Gewoon blijven spelen, hoe hoger je perk, hoe hoger je korting op wapens, hoe eerder je deze kan aanschaffen, wat weer resulteert in meer kills en op den duur een hogere perk!
Ik speel altijd met de mensen van de GoT TF2 groep, en laatst toch zo'n situatie meegemaakt...
Iedereen demoman met pipebombs en nadelaunchers op manor.
Laatste wave met natuurlijk de patriarch, dus wij gooien bij alle ingangen van de tunnel waar wij in gingen zitten pipebombs.
Komt de patriarch aangerend, triggert een groot aantal pipebombs, en staat ineens naast ons (OH FUUU).
Iedereen met nadelauncher erop knallen, en over de andere pipebombs lokken, in de hoop dat monseigneur ging healen of doodging.
Wat doet onze grote vriend: pakt z'n minigun en maait ons allemaal neer
-_-
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Dat is in iedergeval beter dan een Patriarch die 2 meter achter je spawnt terwijl er een paar pipebombs onder je liggen. *boem*
Of:
In de laatst wave doodgaan, nieuwe wapens moeten kopen, geen geld hebben, geld krijgen. En dan tot de ontdekking komen dat de tijd op is. Iemand probeerde mij nog wapens te geven maar de patriarch spawnde. Gelukkig wel aan de andere kant van de map (westlondon), loopt een stukje, en schiet een rocket over de halve ****ing map recht in mijn gezicht. *boem* Ik heb maar iets van 2 sec levend buiten de shop gestaan
Lijkt me dat jullie dan wel allemaal errug dicht op elkaar stonden?kKaltUu schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:09:
Als ik het goed herriner, kan bezerker zed time verlengen, en zed time wordt getriggered door "mooie" kills te maken, bijv. headshots of multikill met explosieven.
Ik speel altijd met de mensen van de GoT TF2 groep, en laatst toch zo'n situatie meegemaakt...
Iedereen demoman met pipebombs en nadelaunchers op manor.
Laatste wave met natuurlijk de patriarch, dus wij gooien bij alle ingangen van de tunnel waar wij in gingen zitten pipebombs.
Komt de patriarch aangerend, triggert een groot aantal pipebombs, en staat ineens naast ons (OH FUUU).
Iedereen met nadelauncher erop knallen, en over de andere pipebombs lokken, in de hoop dat monseigneur ging healen of doodging.
Wat doet onze grote vriend: pakt z'n minigun en maait ons allemaal neer
-_-
Gelukt, wie het wil kan me toevoegen http://steamcommunity.com/id/ResuCigam/ Ik speel voornamelijk met vrienden en we zijn nog niet echt goed (perk lvl2/3) maar we hebben wel een dedicated server en een TeamSpeak server draaien. Dus heb je een keertje zin om mee te doen ('s avonds) stuur me een berichtje via Steam en ik geef je de wachtwoordenAnoniem: 316512 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:56:
[...]
Login op de steamcommunity-page. Ga naar actions -> edit my profile, dan Custom URL. Kan je je eigen url maken.
adres van de servers:
gotl4d.nl:7707
gotl4d.nl:7709
Maar dat komt ook omdat jij dat verdientUser.tmp schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:18:
Meh.
Dat is in iedergeval beter dan een Patriarch die 2 meter achter je spawnt terwijl er een paar pipebombs onder je liggen. *boem*
Of:
In de laatst wave doodgaan, nieuwe wapens moeten kopen, geen geld hebben, geld krijgen. En dan tot de ontdekking komen dat de tijd op is. Iemand probeerde mij nog wapens te geven maar de patriarch spawnde. Gelukkig wel aan de andere kant van de map (westlondon), loopt een stukje, en schiet een rocket over de halve ****ing map recht in mijn gezicht. *boem* Ik heb maar iets van 2 sec levend buiten de shop gestaan
Oh, en heeft iemand de patriarch al opgesloten bij dat shuifhek in westlondon?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
main menu -> multiplayer -> favorites > rechtermuiknop -> add to favoritesThe Great HooD schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:21:
Hoe kan je die servers zo in je favorieten zetten?
Dat is één van de makkelijkste manieren om van de patriarch in West London af te komen. Wel een beetje lame... toen het spel net uit was, was er zelfs een glitch waarbij je gebruik kon maken van het hek om op een onmogelijke plek te komen.kKaltUu schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:22:
[...]
Maar dat komt ook omdat jij dat verdient![]()
Oh, en heeft iemand de patriarch al opgesloten bij dat shuifhek in westlondon?
Zie het onderstaande filmpje om een goed beeld te krijgen van deze glitch.
http://www.youtube.com/watch?v=aOIegli7BoE
Ik heb deze servers in mijn favorites staan maar ik zie ze nooit online...Toet3r schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:28:
heb 2 dedicated servers draaien. 1 server staat op beginner de andere op normal.
adres van de servers:
gotl4d.nl:7707
gotl4d.nl:7709
We hebben nu trouwens een Curan's Folly dedicated server en bovendien een verse gelijknamige Steam group aangemaakt voor actieve zombiekillers in killing floor en left 4 dead 2
Lassen heb ik nooit problemen mee gehad om die omhoog te krijgen. Als je normaal speelt en ongebruikte deuren last op de juiste momenten (Perk maakt niet uit), zit je zo op het benodigde aantal laspunten.Anoniem: 316512 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:07:
Rank 4 support gehaald..
Welden is wel een kutwerkje zeg!
Nee, zoveel schade doen met specifieke wapens (shotguns) duurt juist erg lang.
Is niet moeilijk, maar vrij eentonig...The Zep Man schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 07:37:
[...]
Lassen heb ik nooit problemen mee gehad om die omhoog te krijgen. Als je normaal speelt en ongebruikte deuren last op de juiste momenten (Perk maakt niet uit), zit je zo op het benodigde aantal laspunten.
Nee, zoveel schade doen met specifieke wapens (shotguns) duurt juist erg lang.
Update: key is weg. Keep on moving, nothing to see here
[ Voor 17% gewijzigd door ResuCigam op 22-07-2010 18:27 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Oef, ik weet dat toeter dat heeft uitgezocht maar zelf geen ervaring ermee, miss kan je hem beter een DM sturenpieterbas12 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 00:30:
Iemand ervaring met server draaien en RedirectToURL ? Als je een aangepaste map er tussen hebt dan duurt dat downloaden zo lang. Via RedirectToURL zou dat sneller gaan. Iemand ervaring mee hoe ik de download snelheid verhoogt en hoe dat werkt met RedirectToURL?
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Het is een leuk spelletje, maar niet heel erg uitgebreid. Voor die 4-5 euro is het spel wel een aanrader.Bulls schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:35:
Is dit spel wat? Ik zie het persoonlijk als een L4D2 vervanger maar dan wat tactischer. Heb hem nog niet kunnen proberen, maar ik vind het in de filmpjes en op de screens wat karig uitzien alsof het een HL1 mod is ofzo. Of valt dat allemaal wel mee. Ik wil hem zeker een keer zien, maar ik ben bang dat ik hem misschien toch niet zo leuk vind en dan is het weer weggegooid geld.
http://www.killingfloorth...est-team-fortress-2s-pyro
Nieuwe characters, nieuwe maps en vooral: nieuwe achievements.

leuk spel. vooral leuk als je met 10 of meer personen online doet
Anoniem: 307050
http://www.ijcdevelopment...k/75-ijc-weapom-pack.html
Zo'n potje KF is echt leuk in teamverband.
Alleen jammer dat enkele vrienden van mij hun stats hebben gecheat naar Lvl6 nu spawnen ze te machtig
Dus ik raad het aan dat niet te doen de teamsfeer is dan echt verpest.
Ooknog felecitaties voor de dev's dat ze het spel nog steed supdates geven!
https://erazerbrecht.wordpress.com/
Blub
I want to live forever, so far.. so good.

Er is nog niet heel veel over bekend. Onderstaande links geven een beetje een idee.
www.killingfloor2.com
http://www.pcgamer.com/20...dvanced-gore-system-ever/
Killing Floor € 4,49
Killing Floor 6-pack € 22,48
Killing Floor Bundle € 11,49
Heb het spel nooit gespeeld en zit te twijfelen of ik die bundle gaat kopen.
Sale duurd tot 16 Juli.
Vind het wel weer een hele verbetering tov KF1. Vooral perks, graphics, gore ^O^
Voor een EA is hij zeker niet slecht.
Mario Kart FC 1590-4774-1019
(Wel weer wennen ten opzichte van 1)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ziet er idd mooi uit. En als medic zijnde erg blij met hoe de healing darts nu werken. Die dingen werken nu veel beter tov van 1, mede door dat je nu op je teammates kan 'locken'.
Je hoort al wel dat de nieuwe boss, Hans, OP is, maar vind zelf van niet. Zijn (gas)grenades zijn redelijk makkelijk te ontwijken.. Tis alleen dat ie super veel health heeft. Je moet geduld hebben en goed communiceren met je team. En het ontbreken van een demo met pipebombs/grenade launcher maakt het wel wat lastiger
Nu is het wachten op meer maps ( early access, i know) want ben nu al een beetje moe aan het worden van steeds dezelfde 3 spelen
Wat me opvalt, bijna geen mensen die voice chat gebruiken
EDIT: Voor een early access is het spel erg stabiel btw
[ Voor 8% gewijzigd door Catwoman op 25-04-2015 00:16 ]
Het is een vrij laagdrempelige shooter inderdaad, maar imo als je op hard gaat spelen wordt het al een stukje moeilijker, en is het toch wel handig als je een beetje samen speelt. Wat ik zelf een goed voorbeeld vind: iemand die in een grote groep zeds op een scrake gaat schieten. Dan kan je best wel snel de lul zijn.Brick Top schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:04:
Heb 'm ook gekocht. Wellicht ligt het aan mij maar momenteel vind ik het qua 'strategie' nog maar beperkt. Komt toch gewoon neer op knallen, knallen en nog eens knallen? Of zit er meer teamwork/strategie in dan dat je op het eerste zicht zou denken? Ik heb de eerste nooit gespeeld, moet ik wel toegeven. Catwoman spreekt hier van 'fleshpound' en 'scrake' maar dat zegt me echt niets.
FP is die grote gast die een rode skin krijgt als hij boos wordt, scrake is die grote gast met een kettingzaag.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 316512 op 26-04-2015 14:54 ]
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Met mijn 970 draait -ie prima op ultra. Maar wellicht ligt het aan een ander component?Tom. C schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:12:
Speelt lekker weg vind ik. De game stuttert alleen als een malle als ik alle settings op Ultra zet. Niet het soort stuttering dat je krijgt als je PC een spel niet aankan tho. High gaat prima. Met een 980 zou het toch best wel goed moeten draaien.
Anoniem: 284985
Je moet wel op een hoger moeilijkheidsgraad spelen, anders is het niet uitdagend genoeg.Brick Top schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:04:
Heb 'm ook gekocht. Wellicht ligt het aan mij maar momenteel vind ik het qua 'strategie' nog maar beperkt. Komt toch gewoon neer op knallen, knallen en nog eens knallen? Of zit er meer teamwork/strategie in dan dat je op het eerste zicht zou denken? Ik heb de eerste nooit gespeeld, moet ik wel toegeven. Catwoman spreekt hier van 'fleshpound' en 'scrake' maar dat zegt me echt niets.
Een andere oplossing zijn de 12+ slot servers
[Multi] Killing Floor 2
[ Voor 5% gewijzigd door Toet3r op 28-04-2015 12:21 ]