Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
The Great HooD schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:21:
Hoe kan je die servers zo in je favorieten zetten?
main menu -> multiplayer -> favorites > rechtermuiknop -> add to favorites

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Ingame kan het toch ook gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124963

kKaltUu schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:22:
[...]

Maar dat komt ook omdat jij dat verdient :>

Oh, en heeft iemand de patriarch al opgesloten bij dat shuifhek in westlondon?
Dat is één van de makkelijkste manieren om van de patriarch in West London af te komen. Wel een beetje lame... toen het spel net uit was, was er zelfs een glitch waarbij je gebruik kon maken van het hek om op een onmogelijke plek te komen.

Zie het onderstaande filmpje om een goed beeld te krijgen van deze glitch.

http://www.youtube.com/watch?v=aOIegli7BoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:25

ResuCigam

BOFH

Toet3r schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:28:
heb 2 dedicated servers draaien. 1 server staat op beginner de andere op normal.
adres van de servers:
gotl4d.nl:7707
gotl4d.nl:7709
Ik heb deze servers in mijn favorites staan maar ik zie ze nooit online...

We hebben nu trouwens een Curan's Folly dedicated server en bovendien een verse gelijknamige Steam group aangemaakt voor actieve zombiekillers in killing floor en left 4 dead 2 :)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rank 4 support gehaald. :).

Welden is wel een kutwerkje zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:23

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 316512 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:07:
Rank 4 support gehaald. :).

Welden is wel een kutwerkje zeg!
Lassen heb ik nooit problemen mee gehad om die omhoog te krijgen. Als je normaal speelt en ongebruikte deuren last op de juiste momenten (Perk maakt niet uit), zit je zo op het benodigde aantal laspunten.

Nee, zoveel schade doen met specifieke wapens (shotguns) duurt juist erg lang.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Zep Man schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 07:37:
[...]
Lassen heb ik nooit problemen mee gehad om die omhoog te krijgen. Als je normaal speelt en ongebruikte deuren last op de juiste momenten (Perk maakt niet uit), zit je zo op het benodigde aantal laspunten.

Nee, zoveel schade doen met specifieke wapens (shotguns) duurt juist erg lang.
Is niet moeilijk, maar vrij eentonig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Ik heb nog 1 friends key over, iemand interesse? Reageer dan vooral niet hier maar stuur me een PM. Wie het eerste komt eerste maalt enzow ;)

Update: key is weg. Keep on moving, nothing to see here :)

[ Voor 17% gewijzigd door ResuCigam op 22-07-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Heb nog 2 guest pass. Tot morgen geldig. (Yeah I know. :X)

Als je wilt drop even snel een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:57
Iemand ervaring met server draaien en RedirectToURL ? Als je een aangepaste map er tussen hebt dan duurt dat downloaden zo lang. Via RedirectToURL zou dat sneller gaan. Iemand ervaring mee hoe ik de download snelheid verhoogt en hoe dat werkt met RedirectToURL?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-07 14:24

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

pieterbas12 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 00:30:
Iemand ervaring met server draaien en RedirectToURL ? Als je een aangepaste map er tussen hebt dan duurt dat downloaden zo lang. Via RedirectToURL zou dat sneller gaan. Iemand ervaring mee hoe ik de download snelheid verhoogt en hoe dat werkt met RedirectToURL?
Oef, ik weet dat toeter dat heeft uitgezocht maar zelf geen ervaring ermee, miss kan je hem beter een DM sturen :)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Laatst online: 10:57
thanks, dm verstuurt :)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Is dit spel wat? Ik zie het persoonlijk als een L4D2 vervanger maar dan wat tactischer. Heb hem nog niet kunnen proberen, maar ik vind het in de filmpjes en op de screens wat karig uitzien alsof het een HL1 mod is ofzo. Of valt dat allemaal wel mee. Ik wil hem zeker een keer zien, maar ik ben bang dat ik hem misschien toch niet zo leuk vind en dan is het weer weggegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:35:
Is dit spel wat? Ik zie het persoonlijk als een L4D2 vervanger maar dan wat tactischer. Heb hem nog niet kunnen proberen, maar ik vind het in de filmpjes en op de screens wat karig uitzien alsof het een HL1 mod is ofzo. Of valt dat allemaal wel mee. Ik wil hem zeker een keer zien, maar ik ben bang dat ik hem misschien toch niet zo leuk vind en dan is het weer weggegooid geld.
Het is een leuk spelletje, maar niet heel erg uitgebreid. Voor die 4-5 euro is het spel wel een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Ik vind het spel zelf eigenlijk een stuk leuker dan L4D2. Die laatste speel ik soms wel eens een campaign maar Killing Floor speel ik zeer regelmatig met vrienden. Een heerlijke recht voor z'n raap co-op shooter. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Vind het ook een stuk beter als L4D2, veel meer tactisch als de shooter van Valve. Op zich ziet het er erg goed uit voor een spel wat toch al een tijd geleden is uitgekomen. Keuze tussen deze twee valt op KF..>!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-07 14:24

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Kerst Update!

http://www.killingfloorth...est-team-fortress-2s-pyro

Nieuwe characters, nieuwe maps en vooral: nieuwe achievements.
*O*

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-07 20:21

User

S3

FYEAH, anders vervangen ze mijn favo class in KF even met mijn favo class in TF2! :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog mensen die dit wel eens spelen? Zijn wat nieuwe maps bijgekomen en nieuwe achievements!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

gisteren killing floor in de steam sale gekocht.

leuk spel. vooral leuk als je met 10 of meer personen online doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-07 13:43

solique

Fire is all I need

Wat het is weet ik niet, maar als ik even wat zombies wil knallen start ik liever KF op dan L4D1/2.
Vooral als teamwork werkt is het een genot om te spelen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

ik vind killing floor ook leuker dan l4d omdat je veel meer wapens hebt en server mods hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307050

blijft een geweldige game ja en word met regelmaat bijgehouden props voor tripwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-07 17:11
Iedere server krijg ik tegenwoordig: Connection lost na ongeveer 10 seconden, echt heel jammer aangezien het echt een vet spel is, heb alle poorten al opengezet maar het helpt niks, reinstall heeft ook niet gewerkt (heb dit ook in counterstrike maar daar kan ik teminste wel weer reconnecten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemd ja heb je al op het steam forum gekeken hiervoor ? en werken andere steam games wel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD_Aero
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-07 13:49
Overlaatst een weaponpack geïnstalleerd. Echt zalig:
http://www.ijcdevelopment...k/75-ijc-weapom-pack.html

Zo'n potje KF is echt leuk in teamverband.
Alleen jammer dat enkele vrienden van mij hun stats hebben gecheat naar Lvl6 nu spawnen ze te machtig :(
Dus ik raad het aan dat niet te doen de teamsfeer is dan echt verpest.

Ooknog felecitaties voor de dev's dat ze het spel nog steed supdates geven!

https://erazerbrecht.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Zie dat de startpost ook hopeloos verouderd is. binnenkort maar weer eens bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Heb de teller nu op 666 uur in Steam ;)

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bstard schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:45:
Heb de teller nu op 666 uur in Steam ;)
Zag het staan ja >:) en dat voor die paar centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-07 12:22
Top spel idd, helaas heb ik momenteel een kut verbinding met internet en vindt hij geen enkele server -___-'

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:32
Het circus is weer gestart met nieuwe achievements voor 2012 (en een kans om de 2011 circus achievements te doen). Als er iemand is die hard+ wil doen, mijn steam ID is warbringerHG.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franske123
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-04-2023
Halloween event is bezig, duurt nog tot 6 november. Btw die wapenlijst mag ook weel eens geupdate worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Killing Floor 2 is aangekondigd door Tripwire Interactive. *O* _/-\o_ *O*
Er is nog niet heel veel over bekend. Onderstaande links geven een beetje een idee.

www.killingfloor2.com
http://www.pcgamer.com/20...dvanced-gore-system-ever/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 21:34
Hmm Killing Floor is nu op steamsale: http://store.steampowered.com/app/1250/

Killing Floor € 4,49
Killing Floor 6-pack € 22,48
Killing Floor Bundle € 11,49

Heb het spel nooit gespeeld en zit te twijfelen of ik die bundle gaat kopen.

Sale duurd tot 16 Juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Niemand die KF2 nog speelt?

Vind het wel weer een hele verbetering tov KF1. Vooral perks, graphics, gore ^O^
Voor een EA is hij zeker niet slecht.

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:51

Mad-Matt

TheDoctor#2181

KF2 staat sinds eergister ook op m'n PC, erg vermakelijk. Het is nu nog een pre-release versie met niet alles beschikbaar, maar hij is erg tof.

(Wel weer wennen ten opzichte van 1)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind KF2 er super uit zien, speelt lekker weg. Vind alleen de 1e boss een beetje lame, als je een team hebt wat niet lekker mee doet ben je vrij kansloos, of moet je urenlang gaan kiten. In KF1 had je solo gewoon nog best veel kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catwoman
  • Laatst online: 12-07 21:47
Ik speel 'm al wel.

Ziet er idd mooi uit. En als medic zijnde erg blij met hoe de healing darts nu werken. Die dingen werken nu veel beter tov van 1, mede door dat je nu op je teammates kan 'locken'.

Je hoort al wel dat de nieuwe boss, Hans, OP is, maar vind zelf van niet. Zijn (gas)grenades zijn redelijk makkelijk te ontwijken.. Tis alleen dat ie super veel health heeft. Je moet geduld hebben en goed communiceren met je team. En het ontbreken van een demo met pipebombs/grenade launcher maakt het wel wat lastiger

Nu is het wachten op meer maps ( early access, i know) want ben nu al een beetje moe aan het worden van steeds dezelfde 3 spelen :p

Wat me opvalt, bijna geen mensen die voice chat gebruiken :( erg handig met het laten weten als er een fleshpound of scrake in de buurt is. In de chat zulke info typen gebeurd ook amper

EDIT: Voor een early access is het spel erg stabiel btw

[ Voor 8% gewijzigd door Catwoman op 25-04-2015 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brick Top
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01-2024
Heb 'm ook gekocht. Wellicht ligt het aan mij maar momenteel vind ik het qua 'strategie' nog maar beperkt. Komt toch gewoon neer op knallen, knallen en nog eens knallen? Of zit er meer teamwork/strategie in dan dat je op het eerste zicht zou denken? Ik heb de eerste nooit gespeeld, moet ik wel toegeven. Catwoman spreekt hier van 'fleshpound' en 'scrake' maar dat zegt me echt niets. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brick Top schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:04:
Heb 'm ook gekocht. Wellicht ligt het aan mij maar momenteel vind ik het qua 'strategie' nog maar beperkt. Komt toch gewoon neer op knallen, knallen en nog eens knallen? Of zit er meer teamwork/strategie in dan dat je op het eerste zicht zou denken? Ik heb de eerste nooit gespeeld, moet ik wel toegeven. Catwoman spreekt hier van 'fleshpound' en 'scrake' maar dat zegt me echt niets. :p
Het is een vrij laagdrempelige shooter inderdaad, maar imo als je op hard gaat spelen wordt het al een stukje moeilijker, en is het toch wel handig als je een beetje samen speelt. Wat ik zelf een goed voorbeeld vind: iemand die in een grote groep zeds op een scrake gaat schieten. Dan kan je best wel snel de lul zijn.

FP is die grote gast die een rode skin krijgt als hij boos wordt, scrake is die grote gast met een kettingzaag.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 316512 op 26-04-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-07 14:52
Speelt lekker weg vind ik. De game stuttert alleen als een malle als ik alle settings op Ultra zet. Niet het soort stuttering dat je krijgt als je PC een spel niet aankan tho. High gaat prima. Met een 980 zou het toch best wel goed moeten draaien.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tom. C schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:12:
Speelt lekker weg vind ik. De game stuttert alleen als een malle als ik alle settings op Ultra zet. Niet het soort stuttering dat je krijgt als je PC een spel niet aankan tho. High gaat prima. Met een 980 zou het toch best wel goed moeten draaien.
Met mijn 970 draait -ie prima op ultra. Maar wellicht ligt het aan een ander component?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Had nog niet gezien dat KF2 al beschikbaar was. Heb killing floor helemaal grijs gespeeld dus deze binnekort ook maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284985

Brick Top schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:04:
Je moet wel op een hoger moeilijkheidsgraad spelen, anders is het niet uitdagend genoeg.

Een andere oplossing zijn de 12+ slot servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er mensen hier die op suicidal spelen? Ik zoek wat mensen om samen mee te spelen. http://steamcommunity.com/id/FedericoScavo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Nieuw spel verdient een nieuw topic :)

[Multi] Killing Floor 2

[ Voor 5% gewijzigd door Toet3r op 28-04-2015 12:21 ]

Pagina: 1 2 Laatste