Anoniem: 124963
Dat is één van de makkelijkste manieren om van de patriarch in West London af te komen. Wel een beetje lame... toen het spel net uit was, was er zelfs een glitch waarbij je gebruik kon maken van het hek om op een onmogelijke plek te komen.kKaltUu schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:22:
[...]
Maar dat komt ook omdat jij dat verdient![]()
Oh, en heeft iemand de patriarch al opgesloten bij dat shuifhek in westlondon?
Zie het onderstaande filmpje om een goed beeld te krijgen van deze glitch.
http://www.youtube.com/watch?v=aOIegli7BoE
Ik heb deze servers in mijn favorites staan maar ik zie ze nooit online...Toet3r schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:28:
heb 2 dedicated servers draaien. 1 server staat op beginner de andere op normal.
adres van de servers:
gotl4d.nl:7707
gotl4d.nl:7709
We hebben nu trouwens een Curan's Folly dedicated server en bovendien een verse gelijknamige Steam group aangemaakt voor actieve zombiekillers in killing floor en left 4 dead 2
We do what we must because we can.
Lassen heb ik nooit problemen mee gehad om die omhoog te krijgen. Als je normaal speelt en ongebruikte deuren last op de juiste momenten (Perk maakt niet uit), zit je zo op het benodigde aantal laspunten.Anoniem: 316512 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:07:
Rank 4 support gehaald..
Welden is wel een kutwerkje zeg!
Nee, zoveel schade doen met specifieke wapens (shotguns) duurt juist erg lang.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Anoniem: 316512
Is niet moeilijk, maar vrij eentonig...The Zep Man schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 07:37:
[...]
Lassen heb ik nooit problemen mee gehad om die omhoog te krijgen. Als je normaal speelt en ongebruikte deuren last op de juiste momenten (Perk maakt niet uit), zit je zo op het benodigde aantal laspunten.
Nee, zoveel schade doen met specifieke wapens (shotguns) duurt juist erg lang.
Update: key is weg. Keep on moving, nothing to see here
[ Voor 17% gewijzigd door ResuCigam op 22-07-2010 18:27 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Oef, ik weet dat toeter dat heeft uitgezocht maar zelf geen ervaring ermee, miss kan je hem beter een DM sturenpieterbas12 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 00:30:
Iemand ervaring met server draaien en RedirectToURL ? Als je een aangepaste map er tussen hebt dan duurt dat downloaden zo lang. Via RedirectToURL zou dat sneller gaan. Iemand ervaring mee hoe ik de download snelheid verhoogt en hoe dat werkt met RedirectToURL?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Het is een leuk spelletje, maar niet heel erg uitgebreid. Voor die 4-5 euro is het spel wel een aanrader.Bulls schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:35:
Is dit spel wat? Ik zie het persoonlijk als een L4D2 vervanger maar dan wat tactischer. Heb hem nog niet kunnen proberen, maar ik vind het in de filmpjes en op de screens wat karig uitzien alsof het een HL1 mod is ofzo. Of valt dat allemaal wel mee. Ik wil hem zeker een keer zien, maar ik ben bang dat ik hem misschien toch niet zo leuk vind en dan is het weer weggegooid geld.
http://www.killingfloorth...est-team-fortress-2s-pyro
Nieuwe characters, nieuwe maps en vooral: nieuwe achievements.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

leuk spel. vooral leuk als je met 10 of meer personen online doet
Anoniem: 307050
http://www.ijcdevelopment...k/75-ijc-weapom-pack.html
Zo'n potje KF is echt leuk in teamverband.
Alleen jammer dat enkele vrienden van mij hun stats hebben gecheat naar Lvl6 nu spawnen ze te machtig
Dus ik raad het aan dat niet te doen de teamsfeer is dan echt verpest.
Ooknog felecitaties voor de dev's dat ze het spel nog steed supdates geven!
https://erazerbrecht.wordpress.com/
Blub
I want to live forever, so far.. so good.

Er is nog niet heel veel over bekend. Onderstaande links geven een beetje een idee.
www.killingfloor2.com
http://www.pcgamer.com/20...dvanced-gore-system-ever/
Killing Floor € 4,49
Killing Floor 6-pack € 22,48
Killing Floor Bundle € 11,49
Heb het spel nooit gespeeld en zit te twijfelen of ik die bundle gaat kopen.
Sale duurd tot 16 Juli.
Vind het wel weer een hele verbetering tov KF1. Vooral perks, graphics, gore ^O^
Voor een EA is hij zeker niet slecht.
Mario Kart FC 1590-4774-1019
(Wel weer wennen ten opzichte van 1)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ziet er idd mooi uit. En als medic zijnde erg blij met hoe de healing darts nu werken. Die dingen werken nu veel beter tov van 1, mede door dat je nu op je teammates kan 'locken'.
Je hoort al wel dat de nieuwe boss, Hans, OP is, maar vind zelf van niet. Zijn (gas)grenades zijn redelijk makkelijk te ontwijken.. Tis alleen dat ie super veel health heeft. Je moet geduld hebben en goed communiceren met je team. En het ontbreken van een demo met pipebombs/grenade launcher maakt het wel wat lastiger
Nu is het wachten op meer maps ( early access, i know) want ben nu al een beetje moe aan het worden van steeds dezelfde 3 spelen
Wat me opvalt, bijna geen mensen die voice chat gebruiken
EDIT: Voor een early access is het spel erg stabiel btw
[ Voor 8% gewijzigd door Catwoman op 25-04-2015 00:16 ]
Het is een vrij laagdrempelige shooter inderdaad, maar imo als je op hard gaat spelen wordt het al een stukje moeilijker, en is het toch wel handig als je een beetje samen speelt. Wat ik zelf een goed voorbeeld vind: iemand die in een grote groep zeds op een scrake gaat schieten. Dan kan je best wel snel de lul zijn.Brick Top schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:04:
Heb 'm ook gekocht. Wellicht ligt het aan mij maar momenteel vind ik het qua 'strategie' nog maar beperkt. Komt toch gewoon neer op knallen, knallen en nog eens knallen? Of zit er meer teamwork/strategie in dan dat je op het eerste zicht zou denken? Ik heb de eerste nooit gespeeld, moet ik wel toegeven. Catwoman spreekt hier van 'fleshpound' en 'scrake' maar dat zegt me echt niets.
FP is die grote gast die een rode skin krijgt als hij boos wordt, scrake is die grote gast met een kettingzaag.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 316512 op 26-04-2015 14:54 ]
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Met mijn 970 draait -ie prima op ultra. Maar wellicht ligt het aan een ander component?Tom. C schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:12:
Speelt lekker weg vind ik. De game stuttert alleen als een malle als ik alle settings op Ultra zet. Niet het soort stuttering dat je krijgt als je PC een spel niet aankan tho. High gaat prima. Met een 980 zou het toch best wel goed moeten draaien.
Anoniem: 284985
Je moet wel op een hoger moeilijkheidsgraad spelen, anders is het niet uitdagend genoeg.Brick Top schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:04:
Heb 'm ook gekocht. Wellicht ligt het aan mij maar momenteel vind ik het qua 'strategie' nog maar beperkt. Komt toch gewoon neer op knallen, knallen en nog eens knallen? Of zit er meer teamwork/strategie in dan dat je op het eerste zicht zou denken? Ik heb de eerste nooit gespeeld, moet ik wel toegeven. Catwoman spreekt hier van 'fleshpound' en 'scrake' maar dat zegt me echt niets.
Een andere oplossing zijn de 12+ slot servers
[Multi] Killing Floor 2
[ Voor 5% gewijzigd door Toet3r op 28-04-2015 12:21 ]