Dikgedrukte stukje is in elk geval niet foutTommy Angelo schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:40:
Ik vind dat het dikgedrukte stuk in de zin niet klopt. Het zou echter kunnen zijn dat het wel juist is, maar gewoon raar klinkt.
Volgens mij niet. Als je bewijs hebt: graag in een apart topicFastex schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:19:
Volgens mij is het de downloadsnelheid...
Daar kan ik niks aan doen, maar 't is al gemeld in een apart topic dus dat wordt tzt vanzelf aangepaktDesertShooter schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:24:
In de enquete op de frontpage staat op een van de laatste pagina's 'blue-ray speler'...
Dit is een bijzonder lastig twijfelgeval. Worden de verwachtingen ontleend aan of gecreeërd door? Ik ga hier 'ns over nadenken, laat ik zeggen dat ik het voorlopig niet fout genoeg vindt om actie te ondernemenSebas1979 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:44:
"Die verwachtingen worden geschept door..." --> geschapen
Close, but no bananasPcDealer schreef op maandag 29 juni 2009 @ 21:01:
- uit ziet
Indeedy. Onze backend heeft de gewoonte opgevat om die dingen overal te pas en te onpas tussen te plakken. Heel vervelend, maar goed, ze zijn weer weg.
Net als de andere foutjes trouwens, als ik het wel heb. Dank voor uw geduld
* Rataplan pakt nog maar 'ns een bak koffie
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.