Lord Deamon

Pagina: 1
Acties:

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Topicstarter
ff over de waarschuwing voor TPC
hij had al een
nieuwe aangemaakt
met andere titel, en dus ingezien dat ie wat genuanceerder had moeten zijn

waarschuwing mischien intrekken ? is maar suggestie

edit: link gefixed

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Dank je Bokkie.

Ik had deze topic niet gezien, en was al begonnen met de mijne over Lord Daemon.

Sorry.

Ik moet wel zeggen dat Confuser het soms wel erg bont maakt met z'n uitspraken.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
hmmz ff kijken hoor, is m'n waarde vriend lord daemon weer is stout geweest? :)

Ff kijken of ik het duidelijk heb hoor.

Je opent een topic met de titel 'Wat is MasterMind een sukkel ! Of is TPC dat zelf?'
Waarin je mastermind afflamed.

En ik had het idee dat je nog een topic had geopend met niks erin ofzo of iig met iets heel zinloos maar die zie ik nu niet meer.

En toen een uur later dan die mastermind is een sukkel topic open je een nieuwe, en dat was na dat mensen je duidelijk hadden gemaakt dat dat soort topics niet op prijs worden gesteld.

Ik vind de waarschuwing wel terecht eik, anders gaat iedereen nadat wat naars heeft gedaan een nieuwe topic maken die beter is? Ik vind dat dat niet als strafverzachting moet gelden... das hetzelfde dat mensen eerder uit de gevangenis mogen omdat ze zich goed hebben gedragen in de gevangenis, maar dat heeft totaal niks met zijn daad en de daar op volgende straf te maken.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Topicstarter
Op woensdag 28 februari 2001 12:23 schreef morgoth het volgende:
hmmz ff kijken hoor, is m'n waarde vriend lord daemon weer is stout geweest? :)

Ff kijken of ik het duidelijk heb hoor.

Je opent een topic met de titel 'Wat is MasterMind een sukkel ! Of is TPC dat zelf?'
Waarin je mastermind afflamed.

En ik had het idee dat je nog een topic had geopend met niks erin ofzo of iig met iets heel zinloos maar die zie ik nu niet meer.

En toen een uur later dan die mastermind is een sukkel topic open je een nieuwe, en dat was na dat mensen je duidelijk hadden gemaakt dat dat soort topics niet op prijs worden gesteld.

Ik vind de waarschuwing wel terecht eik, anders gaat iedereen nadat wat naars heeft gedaan een nieuwe topic maken die beter is? Ik vind dat dat niet als strafverzachting moet gelden... das hetzelfde dat mensen eerder uit de gevangenis mogen omdat ze zich goed hebben gedragen in de gevangenis, maar dat heeft totaal niks met zijn daad en de daar op volgende straf te maken.
'Wat is MasterMind een sukkel ! Of is TPC dat zelf?'

dat 'of is TPC dat zelf' heeft Lord Daemon erbij gezet

maar k, maakt mij voor de rest niet uit

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Morgoth
  • Laatst online: 05-02 20:36
heeft ie dat erbij gezet? Hmmz lekker onzinnig... maar dat doet niks af aan de topic van tpc. Ik edit alleen titels voor spelfouten ofzo of als ie heel schokkend is....

Verwijderd

Dank je Bokkie, maar goed is ook een beetje mijn schuld.

Maar vond het toch niet leuk van Lord Daemon dat voordat hij een slotje op m'n topic deed de titel aanpaste.

Zand erover.

• Agent-X
  • Niet online
Het zal de tijd van het jaar wel zijn..ik zie dit soort posts/reacties veel vaker dan ..ehh..eerst :P

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Dat de topic dicht ging was overduidelijk terecht.

Dat je een waarschuwing hebt gekregen ook: de topic titel zelf was al een flame. Ik had overigens niet gezien dat je al een nieuwe topic had aangemaakt.

Dat ik die titel aanpaste, tja, ik vond hem zo ontzettend lomp om "Wat is Mastermind een sukkel" als titel neer te zetten, dat ik mezelf gewoon niet meer kon stoppen. Daar wil ik best een klein beetje m'n excuses voor aanbieden; ik zal de titel anders wel ff helemaal leeg maken.

Groeten,
Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1