In SG schreef HlpDsK over de eerste bug.
ELANAZ maakte hierover een geintje, d.m.v. een foto van de bijbel en die bug hierin gefotoshopt.
ELANAZ:
MasterMind:
Als je eens kijkt waar de meeste Christenen wonen en waar de meeste fietsen gepikt worden, wat is dan je conclusie man, stomme sukkel.
Ik heb niets tegen Christenen, Moslims of andere gelovenen culturen, ik vind alleen dat je niet andere mensen onderuit moet halen. Wat de Duitsers gedaan hebben vindt ik ook niet goed, maar als ik er nu een zie spuug ik 'm echt niet in z'n gezicht.
ELANAZ maakte hierover een geintje, d.m.v. een foto van de bijbel en die bug hierin gefotoshopt.
ELANAZ:
Komt die sukkel van die MasterMind:Kijk: De eerste fout vd mensheid was IMHO om zoveel geloof te hechten aan een boekje dat er miljoenen mensen voor moeten hebben sterven...
En dan loopt die ook nog eens te ouwe hoeren over dat Moslims al het kwaad is van de wereld.Vette flame! Oorlogen worden niet veroozaakt door aanhangers van de bijbel maar door Moslims en die extreme midden-oosterse religies.
MasterMind:
Uit z'n laatste quote neem ik aan dat ie bedoelt dat er nergens ter wereld zoveel fietsen worden gejat dan in het Oosten, omdat daar heel veel Moslims wonen. Dus je wilt zeggen dat er in A'dam en R'dam nooit een fiets gepikt is.Toch zijn het de Moslims die de oorlog beginnen. Volgens de Koran moet iedere andere geloof uitgeroeid worden behalve het Moslimdom.
Hier in het Westen zijn geen Moslims maar wel veel Christenen, en dat heeft alleen maar een positief effect op de samenleving (minder fietsen jatten, winkeldiefstal e.d. omdat men bang is in de hel te komen).
Vooral op kinderen heeft dit veel effect, en je kunt wel zien hoe de jeugdcriminaliteit toeneemt zonder een geloof in hel/hemel
Als je eens kijkt waar de meeste Christenen wonen en waar de meeste fietsen gepikt worden, wat is dan je conclusie man, stomme sukkel.
Ik heb niets tegen Christenen, Moslims of andere gelovenen culturen, ik vind alleen dat je niet andere mensen onderuit moet halen. Wat de Duitsers gedaan hebben vindt ik ook niet goed, maar als ik er nu een zie spuug ik 'm echt niet in z'n gezicht.