----
[ Voor 99% gewijzigd door YoshiBignose op 06-07-2009 15:45 ]
Facts don't care about your feelings
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 99% gewijzigd door YoshiBignose op 06-07-2009 15:45 ]
Facts don't care about your feelings
Die van Brando zijn inderdaad goed van kwaliteit. Alleen die voor de TP2 dekt het apparaat niet helemaal af en bovendien heeft hij een inkeping bij het oog van de camera ipv geponst gaatje (zoals bij het meergeleverde exemplaar). Of had ik nu een verkeerd exemplaar van Brando gekregen.......?Dacide schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:41:
Ik gebruik altijd de protectors van Brando.. Ikzelf neem altijd de Ultra Clear variant.. Maar je hebt ook andere types die minder schitteren. (anti glare)
http://shop.brando.com.hk/
Ja, ik vond dat van die 2 weken ook al een beetje raar. De internetverbinding staat altijd aan en die wil ik ook niet uitzetten, omdat ik mnn mail op ieder moment wil kunnen ontvangen. Bluetooth staat uit, maar of dat bij bij gps ook zo is, weet ik niet. Mijn navigatie staat standaard uit, maar staat de gps dan ook uit? Waar kan ik dat zien? Externe gps?bsmpower schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:48:
[...]
Mijn instellingen:
- Scherm automatisch uit na 1 minuut (inmiddels gezet op 2 minuten).
- Geen internetverbinding, bluetooth of gps standaard aan
- Alleen verbinden wanneer ik op internet wil en gelijk uitzetten als ik niet meer hoef te internetten (zelfde voor bluetooth en gps)
p.s. deze resultaten had ik niet na 2 weken maar al bij na de eerste keer volledig opladen.
Ik word er niet goed van. Kan een eenvoudig filmpje gemaakt met de TP2 niet gewoon op de pc afspelen of uploaden naar Hyves. Moet ik speciale codecs hebben of een media converter. Die programma's zijn alleen met licentie te koop. Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn of doe ik gewoon iets verkeerd?
Moet je toch ook voor betalen? Anders krijg zo'n mooie reclame tekst in beeld.Floris-K schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:54:
http://www.mediaconverter.org/ al eens geprobeerd?
Kun je ook filmpjes enz omzetten en filmpjes downloaden vanaf Youtube.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zie HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Manila\ProgramLauncherPhusebox schreef op maandag 06 juli 2009 @ 21:14:
Als ik een programmatje heb, en het is niet geinstalleerd, hoe krijg ik het dan in mijn start-menu?
Het is toch een stuk makkelijker om gewoon met de explorer een snelkoppeling te maken in Windows\Start menu\Programma's.. gewoon de exe kopieeren en daarna kiezen voor snelkoppeling plakken.newsgroupie schreef op maandag 06 juli 2009 @ 21:19:
[...]
Zie HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Manila\ProgramLauncher
Kies één van de 24 mappen en vul het pad naar een snelkoppeling in in de Path key en een naam in de DispName key.
Bijna alles is afspeelbaar met VLC..Snowboarder! schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:51:
[...]
Ik word er niet goed van. Kan een eenvoudig filmpje gemaakt met de TP2 niet gewoon op de pc afspelen of uploaden naar Hyves. Moet ik speciale codecs hebben of een media converter. Die programma's zijn alleen met licentie te koop. Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn of doe ik gewoon iets verkeerd?
Hoe doen jullie dit?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
De mijn heeft idd ook zo'n inkeping ipv een geponst gaatje... Zal wel makkelijker zijn geweest ivm fabricage ofzo?Snowboarder! schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:14:
[...]
Die van Brando zijn inderdaad goed van kwaliteit. Alleen die voor de TP2 dekt het apparaat niet helemaal af en bovendien heeft hij een inkeping bij het oog van de camera ipv geponst gaatje (zoals bij het meergeleverde exemplaar). Of had ik nu een verkeerd exemplaar van Brando gekregen.......?
Verwijderd
Hoe kun je dat alsnog doen dan als je die optie niet hebt aangevinkt? Hotmail krijg ik nu steeds via mobile.live.com...Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:52:
[...]
Bij de eerste opstart van messenger, kreeg ik een paar opties die ik kon instellen, als ik het mij goed herinner. Een hiervan was of ik mijn e-mail uit hotmail wil kunnen synchroniseren. Deze optie heb ik aangevinkt en automatisch is er een tabje hotmail in touchflo 3d gekomen.
Mail verzenden werkt bij mij ook niet. Ik zit ook bij Hi. Ben een leek op dit gebied en heb het hele topic al doorgespit, maar tevergeefs.. Ook een bijlage in een mail openen wil niet lukken. Iemand al de oplossing?Phusebox schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 01:30:
Hmm de niet kunnen mailen bug begint me nu wel de keel uit te hangen zeg... ben er al dik 5u mee bezig geweest vandaag, maar van de 100 pogingen is het 2x gelukt om te verzenden. En dan denk je hij doet het, maar de poging erna krijg ik weer de foutmelding dat het niet mogelijk was te verzenden.
Heb alles al geprobeerd; van de server instellingen van mijn email-provider tot de instellingen van Hi. Account verwijderd en opnieuw aangemaakt, een .cab file geinstalleerd welke het probleem op zou lossen, in het register lopen kloten etc.
Voor mij gaat dit een reden zijn om asap over te stappen naar een telefoon waarmee ik wel kan mailen, en als dat betekend dat ik helaas naar een iPhone toe moet, so be it. Het is toch te gek voor woorden dat ik niet eens kan mailen, iets wat ik met een goedkope nokia uit 2004 wel kan.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 14:07 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Heb hier op XDA en zelfs hier in dit topic geloof ik wel wat gevallen van gezien, zelf nog geen ervaring mee.mc_jean schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:19:
Jawel ik heb t voor elkaar.....
Als ik mn TP2 keyboard open en weer dicht slide dan valt ie gewoon uit?
Druk ik op de power button dan start het apparaat wel weer gewoon op...maar zodra ik toetsenboard open en weer dicht klap dan valt ie weer uit....grrrrr
Heb al Soft & Hard reset uitgevoerd, helaas helpt dat niet
[ Voor 1% gewijzigd door Pimmr op 07-07-2009 16:02 . Reden: beetje in de war ]
Dat emoze ziet er wel goed uit. (tenminste het klinkt goed)newsgroupie schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:52:
[...]
Heb hier op XDA en zelfs hier in dit topic geloof ik wel wat gevallen van gezien, zelf nog geen ervaring mee.
Klinkt imo wel als een hardware fout.
Voor iedereen die problemen heeft met versturen van e-mail, ik gebruik al sinds dag1 Emoze push client. Werkt perfect! Draait als een exclusive task en integreerd perfect met Outlook en de e-mail interface van TF3D.
Burp
Geen idee... het gekke is, ik kan me herinneren dat ik de file als een cab heb gedownload, weet 100% zeker dat ik niets betaald heb en heb toch de pro versie...Wii4all schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:17:
[...]
Dat emoze ziet er wel goed uit. (tenminste het klinkt goed)
Wat kost nou eigenlijk de pro versie? (op de site staat less than a cup of coffee maar daar kan ik nergens het werkelijke bedrag vinden)
Burp
Verwijderd
Die anti-glare van Brando wil je NIET. Inderdaad geen reflectie, maar ze zijn echt enorm matt en je scherm verliest erg veel contrast. Heb maar weer Ultra-Clear besteld, want dit is echt niets.Dacide schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:41:
Ik gebruik altijd de protectors van Brando.. Ikzelf neem altijd de Ultra Clear variant.. Maar je hebt ook andere types die minder schitteren. (anti glare)
http://shop.brando.com.hk/
Burp
Ik heb ook zo'n anti-glare gehad, ziet er echt vies uit, en zelfs was het niet anti-reflectie vond ik. Ok, geen scherpe harde reflectie, maar als het licht erop scheen werd het diffuus verspreid en zag je evengoed geen ene flikker.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 17:06:
[...]
Die anti-glare van Brando wil je NIET. Inderdaad geen reflectie, maar ze zijn echt enorm matt en je scherm verliest erg veel contrast. Heb maar weer Ultra-Clear besteld, want dit is echt niets.
Ik mag overigens van Brando de resterende (ik had er 4 besteld) protectors wel terug sturen om er Ultra-Clears voor in de plaats te krijgen. Dat is dan wel weer netjes vanuit Hongkong.
Vreemd, ik heb echt niets betaald. Heb je de cab geinstalleerd zoals boven beschreven? Als ik in de about box kijk heb ik de PRO versie, en ik heb nu 3 accounts geconfigureerd, 1 telfort, 1 gmail en 1 hotmail. Werkt allemaal prima. In principe zie ik nergens iets van Emoze, draait volledig op de achtergrond.Wii4all schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:39:
Op xda zag ik net dat het 20 dollar per jaar kost.
Heb je meerdere accounts ingesteld op emoze of gewoon maar eentje?
Bij meerdere moet je overschakelen op de pro versie (als je bijv. yahoo en hotmail gebruikt)
Yep, ik heb hier al een aantal keren last van gehad. Geen idee waar het door komt. Een soft reset helpt maar soms is het ook niet nodig want de volgende dag doet ie het ineens weer. Erg frustrerend want op de een of andere manier gebeurt het altijd net wanneer ik Tomtom het meest nodig heb.cOOlrUnnINgs schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 20:14:
Ik heb vandaag iets vervelends ervaren met mijn TP2.
Vanochtend onderweg naar een klant en vanmiddag weer op weg naar huis was mijn navigatie-software ineens het GPS-signaal kwijt.
Ook andere software die gebruik maakt van GPS kon niet meer bepalen waar ik was.
Na opnieuw opstarten van de software had ik wel weer gewoon signaal en kon ik weer verder navigeren.
Anyone else die dit probleem ook ervaren heeft ???
"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Geen ervaring met de proclip, maar ik ontvang vandaag mijn brodit passieve houder, zal wel laten weten hoe die in ieder geval bevalt. Ik heb het zelf niet zo op die proclips, dan moet ik wat gaan wrikken aan mijn dashboard, nee dank je.Floris-K schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:45:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Brodit Pro Clip icm Pro2?
Mijn oude foon had ik wel met de Pro clip bevestigd aan het rooster in mijn auto, maar had niet echt het idee dat het erg lekker zat. Nu is de Pro2 bijna 2x zo zwaar als die telefoon, dus vraag me af hoe die roostertjes het houden in de auto.
[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 08-07-2009 11:26 ]
[ Voor 55% gewijzigd door ind0mi op 08-07-2009 11:45 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 11:50 ]
Verwijderd
Ik heb dit ook met mijn Touch Diamond gehad. De 'oplossing' was om het scherm even uit te zetten (met de aan/uit knop) wanneer Tomtom de fix kwijt was en daarna weer aan, pas dan kreeg de Diamond weer een fix. Ik heb dit met mijn TP2 nog niet meegemaakt, dus weet ook niet of dit ook bij de TP2 werkt.IloveMyHenB schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 09:36:
[...]
Yep, ik heb hier al een aantal keren last van gehad. Geen idee waar het door komt. Een soft reset helpt maar soms is het ook niet nodig want de volgende dag doet ie het ineens weer. Erg frustrerend want op de een of andere manier gebeurt het altijd net wanneer ik Tomtom het meest nodig heb.
Tomtom vindt de GPS module maar krijgt geen fix, hoe lang ik ook wacht. Hij ziet maar net 1 of 2 satellieten op zo'n moment. Andere GPS software krijgt ook geen fix. De QuickGPS is overigens bijgewerkt.
Zit erover te denken om die bufferinstellingen van de GPS driver aan te passen maar weet niet of dat dit probleem gaat oplossen. Op zich krijgt Tomtom normaliter supersnel een fix, binnen de 30 seconden meestal.
Als iemand ideeen heeft dan zijn er nu dus al tenminste 2 personen die hierin geinteresseerd zijn!
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Jammer om te horen dat het niet bevalt. Ik heb zelf een universele bevestiging + houder gekocht bij Halforts die in de spijlen van een luchtrooster gedrukt kan worden. Dit geeft gelijk als voordeel dat mijn telefoon erg koel blijft. Ik merk niet dat de koeling in de auto hierdoor minder wordt omdat er genoeg luchtroosters zijn. Daarbij nog goed afleesbaar omdat ie net boven mijn autoradio zit op de middenconsole. De houder is zo'n ding waarbij je de zijkanten naar binnen kunt drukken totdat de telefoon goed vast zit. Bij alle contactpunten zitten kussentjes. Dus vooral veel voordelen en koste me ongeveer 16,- in totaal.Phusebox schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:49:
Heb mijn Brodit passieve houder binnen. Kan hem niet aanraden, dacht dat Brodit altijd de crème-de-la-crème was voor autohouders?
Leuk dan dat je voor 24 euro een hard stuk plastic krijgt met scherpe randen, dat meteen je telefoon bekrast, en nergens voorzien is van zacht rubber om krassen te voorkomen...
1 tip: NIET kopen!
Ik heb ook Emoze geinstalleerd, maar werkt niet echt lekker. Kon net 20 crash-schermen wegklikken, en je blijf in je taskmanager altijd Emoze zien. Dus op de achtergrond draaien is er niet bij.newsgroupie schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 23:43:
[...]
Vreemd, ik heb echt niets betaald. Heb je de cab geinstalleerd zoals boven beschreven? Als ik in de about box kijk heb ik de PRO versie, en ik heb nu 3 accounts geconfigureerd, 1 telfort, 1 gmail en 1 hotmail. Werkt allemaal prima. In principe zie ik nergens iets van Emoze, draait volledig op de achtergrond.
Ik was in totaal kwijt: 24 euro voor houder, 2,50 voor sticky plate, en 19 voor de hals plus verzendkosten, totaal zeg maar 50 euro.bsmpower schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:08:
[...]
Jammer om te horen dat het niet bevalt. Ik heb zelf een universele bevestiging + houder gekocht bij Halforts die in de spijlen van een luchtrooster gedrukt kan worden. Dit geeft gelijk als voordeel dat mijn telefoon erg koel blijft. Ik merk niet dat de koeling in de auto hierdoor minder wordt omdat er genoeg luchtroosters zijn. Daarbij nog goed afleesbaar omdat ie net boven mijn autoradio zit op de middenconsole. De houder is zo'n ding waarbij je de zijkanten naar binnen kunt drukken totdat de telefoon goed vast zit. Bij alle contactpunten zitten kussentjes. Dus vooral veel voordelen en koste me ongeveer 16,- in totaal.
Ik heb deze:
http://www.halfords.nl/NL...tail.htm?productId=114424
In combinatie met zoiets (die ik heb staat niet op de site):
http://www.halfords.nl/NL...tail.htm?productId=180287
[ Voor 49% gewijzigd door Phusebox op 08-07-2009 15:46 ]
Goh.Phusebox schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:26:
[...]
Ik heb ook Emoze geinstalleerd, maar werkt niet echt lekker. Kon net 20 crash-schermen wegklikken, en je blijf in je taskmanager altijd Emoze zien. Dus op de achtergrond draaien is er niet bij.
Bovendien zie ik nergens een optie om dit tijdens roaming uit te schakelen?
1. Hmm tja vaag dan, zal eens een soft-reset doen.newsgroupie schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:54:
[...]
Goh.
1.Heb nog nooit één crash scherm van Emoze gezien
2. Ik zeg instellingen > meer > systeem > taakbeheer > long press op EmozePro en dan exclusief toevoegen.
3. Ik zeg open Emoze > Options > Access point
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 08-07-2009 16:03 ]
Als ik met de bijgeleverd koptelefoon me telefoon uitzet krijg ik ook geen muziek meer hoor...Snowboarder! schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:12:
Als je de bijgeleverde koptelefoon aansluit om muziek af te spelen kun je het scherm uitzetten, de muziek blijft dan doorspelen. Handig voor het gebruik van de accu.
Als je de muziek gewoon op luidspreker zet en vervolgens het scherm uitzet, zet je direct het hele toestel uit: geen muziek meer dus.
Geen major issue maar heeft iemand hiervoor een oplossing gevonden?
Ah op die fiets. In dat geval kan je denk ik beter een applicatie als NoData gebruiken.Phusebox schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:02:
[...]
3. Ja die staat op mijn provider (Hi) maar hoe stel ik dan in dat ie niet in het buitenland gebruik ervan maakt?
[ Voor 10% gewijzigd door Pimmr op 08-07-2009 16:13 ]
Ik heb Tomtom versie 7.915 en die werkt fantastisch! Ik had eerst een oudere versie 7.450 ofzo dacht ik, die liet helemaal geen gps status zien, maar die werkte verder wel.Grinder schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:10:
Ik heb inderdaad gisteren hetzelfde probleem ervaren bij tomtom. Ik heb de buffer instellingen al aangepast, dus dit helpt niet. Ik zat op de afrit en opeens reed ik in de middle of nowhere en hij heeft het niet voor mekaar gekregen om binnen 3min zich te herstellen, toen was ik gearriveerd.
Ik had eerst tomtom ingesteld op interne gps ontvanger. Ik had toen alleen last van het feit dat hij zon 200M leek achter te lopen. Ik was al lang de bocht om voordat dit ook op het scherm het geval was. Een behoorlijke vertraging die ik op al mijn eerdere toestellen (diamon, tytn e.d.) niet heb ervaren.
Ik heb toen de gps ontvanger omgezet naar de instelling: "Andere NMEA gps ontvanger" op COM4 met een baudrate van 19200 en had het idee dat hij in ieder geval sneller de locatie update. Wel lijkt hij nog steeds achter te lopen met waar ik ben.
NoData is echt een NoGo, want dan moet ik bijna elke dag mijn dataverbinding opnieuw instellen omdat dat prog echt alles kapot maakt qua instellingen. Had ik op mijn Diamond tenminste. En om nou elke keer als ik ook maar even de grens over ga (10km naar Duitsland, 10km naar Belgie) mijn telefoonsettings te veranderen heb ik ook weinig zin in.newsgroupie schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:12:
[...]
Ah op die fiets. In dat geval kan je denk ik beter een applicatie als NoData gebruiken.
Geloof trouwens wel dat hij bij roaming vraagt om bijlages te downloaden.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 19:14 ]
Artillerie magneet :-(
Zelfde probleem hier.Grinder schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:10:
Ik heb inderdaad gisteren hetzelfde probleem ervaren bij tomtom. Ik heb de buffer instellingen al aangepast, dus dit helpt niet. Ik zat op de afrit en opeens reed ik in de middle of nowhere en hij heeft het niet voor mekaar gekregen om binnen 3min zich te herstellen, toen was ik gearriveerd.
Ik had eerst tomtom ingesteld op interne gps ontvanger. Ik had toen alleen last van het feit dat hij zon 200M leek achter te lopen. Ik was al lang de bocht om voordat dit ook op het scherm het geval was. Een behoorlijke vertraging die ik op al mijn eerdere toestellen (diamon, tytn e.d.) niet heb ervaren.
Ik heb toen de gps ontvanger omgezet naar de instelling: "Andere NMEA gps ontvanger" op COM4 met een baudrate van 19200 en had het idee dat hij in ieder geval sneller de locatie update. Wel lijkt hij nog steeds achter te lopen met waar ik ben.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij mij is constant 69% in gebruik. Dat is als ik alle programma's gesloten heb, op Touch Flo na dan. Lijkt me wat aan de hoge kant dit...Phusebox schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:51:
Hmm Navigon werkt nu, maar alleen met toetsenbord uitgeschoven, echter lijkt de TP2 te traag en te weinig geheugen te hebben. Als ik niet alle programma´s hard kill dan crasht ie met een geheugen fout. En zelfs dan crasht ie nog vaak.
Kun je Touch Flo niet handmatig starten via je verkenner? Als ik het goed heb staat ie in Windows\Opstarten. Weet het niet zeker, maar ik had het vorige week ook een keer en toen heb ik hem volgens mij handmatig gestart.hoefniks schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:10:
Lastig, ik ben mijn Tochflo kwijt. Wat ik ook probeer, reset, telefoon aan en uit, batterij eruit enz. Letters HTC staan op het opstartscherm maar daar blijft het bij. Is gekomen nadat ik SPMobileshell eraf heb gegooid. Iemand een oplossing buiten hetgeen ik al gevonden heb in dit Topic?
Mr Webgangster: niet zo eigenwijs aub. Bij mij werkt het zoals ik heb beschreven. Dus.webgangster schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:09:
[...]
Als ik met de bijgeleverd koptelefoon me telefoon uitzet krijg ik ook geen muziek meer hoor...
Klopt niet wat je zegt...
Verwijderd
Verwijderd
Was zelf ook van plan deze passieve brodit houder aan te schaffen, maar ik wacht nog even op wat reviews. Wil hem zelf met een HR Richter global mount 9 gebruiken, lijkt mij de beste optie als je het vergelijkt met de montagesets die ook wel aangeboden worden. Vroeg me alleen af. Hoe valt de Pro2 precies in de holder, want ik kon dit niet goed zien op de afbeelding op pdashopPhusebox schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:49:
Heb mijn Brodit passieve houder binnen. Kan hem niet aanraden, dacht dat Brodit altijd de crème-de-la-crème was voor autohouders?
Leuk dan dat je voor 24 euro een hard stuk plastic krijgt met scherpe randen, dat meteen je telefoon bekrast, en nergens voorzien is van zacht rubber om krassen te voorkomen...
1 tip: NIET kopen!
TouchFlo is weer aan te vinken bij Today in de instellingen.hoefniks schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:10:
Lastig, ik ben mijn Tochflo kwijt. Wat ik ook probeer, reset, telefoon aan en uit, batterij eruit enz. Letters HTC staan op het opstartscherm maar daar blijft het bij. Is gekomen nadat ik SPMobileshell eraf heb gegooid. Iemand een oplossing buiten hetgeen ik al gevonden heb in dit Topic?
Probeer de .exe eens op de telefoon te zetten en vanaf de telefoon te installeren/runnen.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:00:
Beste Tweakers,
Ik krijg heb een aantal vraagjes met betrekking tot de HTC Touch Pro.
...
Ook lukt het mij maar niet spelletjes te installeren... Ik heb een worms_world.exe, en ik heb mijn HTC aangesloten aan de laptop, op de mobiel op activesynq en op gereed gedrukt, vervolgens open ik die exe op mijn pc, moet ik een map kiezen waar ik 'm wil installeren, maar kan ik niet op mijn mobiel kiezen.. (alleen C:&D:)...
Als iemand mij zou kunnen helpen zou dit heel fijn zijn.
Let a.u.b niet op spellingfouten e.d.
Met vriendelijke groeten,
Roy
[ Voor 45% gewijzigd door E2TK op 08-07-2009 23:28 ]
Verwijderd
blijft ook nu voor Oranje
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:00:
Ook lukt het mij maar niet spelletjes te installeren... Ik heb een worms_world.exe, en ik heb mijn HTC aangesloten aan de laptop, op de mobiel op activesynq en op gereed gedrukt, vervolgens open ik die exe op mijn pc, moet ik een map kiezen waar ik 'm wil installeren, maar kan ik niet op mijn mobiel kiezen.. (alleen C:&D:)...
Ik denk eerder dat het anders in elkaar steekt. Er zijn meer programma's die via ActiveSync geïnstalleerd worden. Bij het starten van de executable (.exe) op de PC zal de installatiebestanden uitpakken op de PC op een opgegeven locatie, wat jij nu moet doen. Zodra dat gedaan is zal er middels ActiveSync een verbinding gezocht worden met je telefoon en zal de .cab automatisch gekopieerd worden naar de telefoon en kun je gaan installeren op dat ding.E2TK schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:26:
Probeer de .exe eens op de telefoon te zetten en vanaf de telefoon te installeren/runnen.
Is dat niet gewoon een onbedoelde broekzak-/vingerbeweging geweest op de klok? Als de klapklok naar boven beweegt met je vinger dan zal deze veranderen in een kleinere versie (zonder witte achtergrond) en zullen er meer agendapunten op het scherm passen. Sleep deze kleine klok weer naar beneden en de oorspronkelijke weergave wordt hersteld.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:47:
De digitale tijdsklok op het Today-scherm heeft soms rare kuren. Plotseling klein formaat. Na Touchflo eerst even uitvinken en weer aanvinken op instellingen/vandaag is hij weer in het originele formaat. Vreemd..!
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Ik heb inderdaad ook versie 7.915. Ik vind de vertraging inderdaad voor lief te nemen en ook de gps die af en toe wegvalt. Als er alleen een oplossing voor komt is natuurlijk mooi meegenomenFairy schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:14:
[...]
Ik heb Tomtom versie 7.915 en die werkt fantastisch! Ik had eerst een oudere versie 7.450 ofzo dacht ik, die liet helemaal geen gps status zien, maar die werkte verder wel.
Check dus ook even de versie.
Kunnen verschillende oorzaken zijn:hoefniks schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:10:
niemand die themes of skins heeft geinstalleerd?ind0mi schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:28:
Op htcforum.nl ben ik themes/skins tegen gekomen voor de HTC touch HD.. werken deze ook op de pro 2?
en dan nog iets.. radio heb ik met cab file aant werken gekregen..maar mij valt wel op dat mijn batt superr snel op gaat als ik radio gebruik. en ik krijg volume niet echt zacht. 1 streepje volume is nog te hard voor alleen achtergrond muziekje op werk.
het lijkt op het systeem dat ik heb. Je hebt niks aan alleen dit ding. Je moet de houder er nog bij kopen. De mount van je link heeft 4 aansluitpunten (zie plaatje). Je schuift dan de houder in die 4 gaten. Je hebt dus 2 dingen nodig! Hier een voorbeeld van zo'n houder die je op de mount kan klikken: http://www.pdashop.nl/pro...car-holder-htc-touch.htmlVerwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:52:
[...]
Was zelf ook van plan deze passieve brodit houder aan te schaffen, maar ik wacht nog even op wat reviews. Wil hem zelf met een HR Richter global mount 9 gebruiken, lijkt mij de beste optie als je het vergelijkt met de montagesets die ook wel aangeboden worden. Vroeg me alleen af. Hoe valt de Pro2 precies in de holder, want ik kon dit niet goed zien op de afbeelding op pdashop
Alvast bedankt!
MVG,
TouchRies
[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 09-07-2009 09:46 ]
Ik heb precies dezelfde combinatie. Nadeel van de Global 9 is dat hij op mijn raam ervoor zorgt dat de kop gedraaid staat in standaard positie, maar daarom zit er op de brodit een swivel mount.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:52:
[...]
Was zelf ook van plan deze passieve brodit houder aan te schaffen, maar ik wacht nog even op wat reviews. Wil hem zelf met een HR Richter global mount 9 gebruiken, lijkt mij de beste optie als je het vergelijkt met de montagesets die ook wel aangeboden worden. Vroeg me alleen af. Hoe valt de Pro2 precies in de holder, want ik kon dit niet goed zien op de afbeelding op pdashop
Alvast bedankt!
MVG,
TouchRies
Hij zegt toch dat hij de Brodit MET de HTC Global 9 wil gebruiken? Dus dat kan wel, ik heb hetzelf ook. Alleen moet je dan nog een sticky plate erbij nemen van HR.bsmpower schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:44:
[...]
het lijkt op het systeem dat ik heb. Je hebt niks aan alleen dit ding. Je moet de houder er nog bij kopen. De mount van je link heeft 4 aansluitpunten (zie plaatje). Je schuift dan de houder in die 4 gaten. Je hebt dus 2 dingen nodig! Hier een voorbeeld van zo'n houder die je op de mount kan klikken: http://www.pdashop.nl/pro...car-holder-htc-touch.html
[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 09-07-2009 10:05 ]
[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 09-07-2009 10:25 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:47:
De digitale tijdsklok op het Today-scherm heeft soms rare kuren. Plotseling klein formaat. Na Touchflo eerst even uitvinken en weer aanvinken op instellingen/vandaag is hij weer in het originele formaat. Vreemd..!
Een vraag: Is er een mogelijkheid of een programma waarin je een beltone per categorie contatctpersonen kunt instellen? Ik voel er weinig voor om per elke contactpersoon (toch even 300 stuks) de ringtone apart in te stellen...
Dan nog een tip: De nieuwste iGO is een super routeplanner en hij werkt subliem op mijn TP2.
Verder zeer veel lof voor dit toestel. Na mijn TYTN2 was dit een verademing. HTC chapeau!!
Nou, ik ben enthousiast genoeg over deze mobiel om even wat tijd in een nieuwe startpost te steken, als jullie je daar in kunnen vinden?CLB schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 19:24:
Tijd voor 'n nieuw deeltje...
Jep dat is genoeg, maar is een andere houder dan ik heb, en die heeft dus geen tilt-swivel.TommyGun schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:23:
Dus in principe heb je hier voldoende aan?
http://www.pdashop.nl/pro...older-htc-touch-pro2.html
http://www.pdashop.nl/pro...chter-mount-global-9.html
Ben echter ook bang voor krassen
[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 09-07-2009 11:32 ]
Jij hebt toch de Brodit Passive Holder welke je afraadde? (Voor de duidelijkheid).Phusebox schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:08:
[...]
Jep dat is genoeg, maar is een andere houder dan ik heb, en die heeft dus geen tilt-swivel.
Nou ja ik moet zeggen dat hij op zich goed werkt, ben alleen bang voor krasjes vanwege het harde plastic scherpe randje wat dus tussen je scherm en toetsenbord valt. Hierdoor kun je hem wel opengeklapt gebruiken, wat een vereiste is voor Navigon. Echter Navigon draait erg traag en hapert, vooral de stem hapert.TommyGun schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:19:
[...]
Jij hebt toch de Brodit Passive Holder welke je afraadde? (Voor de duidelijkheid).
[ Voor 8% gewijzigd door SeeSharp.nl op 09-07-2009 11:47 ]
Hm oke, dat opengeklapt gebruiken kan idd niet met die ik noemde, maar is dat ook 'n vereiste met TomTom of niet?Phusebox schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:29:
[...]
Nou ja ik moet zeggen dat hij op zich goed werkt, ben alleen bang voor krasjes vanwege het harde plastic scherpe randje wat dus tussen je scherm en toetsenbord valt. Hierdoor kun je hem wel opengeklapt gebruiken, wat een vereiste is voor Navigon. Echter Navigon draait erg traag en hapert, vooral de stem hapert.
Nee voor TomTom niet.TommyGun schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:54:
[...]
Hm oke, dat opengeklapt gebruiken kan idd niet met die ik noemde, maar is dat ook 'n vereiste met TomTom of niet?
Dit probleem herken ik niet, maar het probleem bij mij is dat ik geen andere uitgaande server kan instellen. Ok het kan wel, maar niet zonder username/password, je MOET een username en password opgeven. Slaat helemaal nergens op en maakt de hele app onbruikbaar.SeeSharp.nl schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:46:
Ik heb vanochtend Emose geinstalleerd, gekozen voor "Home/other".
Maar ik krijg helemaal geen emails binnen.
Ik check via POP/IMAP (beide al geprobeerd) mijn email. Ik heb namelijk fusemail (http://www.fusemail.com)
Moet ik nog een account aanmaken bij Emose zelf?
Ik kan ook nergens een errorlog vinden van Emose.
[ Voor 57% gewijzigd door Phusebox op 09-07-2009 11:57 ]
Oke bedankt, dan ga ik waarschijnlijk toch voor het HR Richter spul. Deze heb ik nergens meer kunnen vinden helaas. Ik had enkel gehoopt dat wellicht meer mensen wat langere ervaringen zouden hebben met HR als het gaat om krassen.
[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 09-07-2009 11:59 ]
Er zijn wel wat kant en klare themes, zoals AnX1 Nature's Grace v1.0 (let op zonder CFC compression welke je standaard niet hebt moet je de compability cab installeren deze is echter *iets* trager).ind0mi schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 08:31:
[...]
niemand die themes of skins heeft geinstalleerd?
niemand die fm radio gebruikt op tp2?
Je hoeft geen account aan te maken bij Emoze, installeren en instellen moet voldoende zijn. Heb zelf geen ervaring met fusemail, gebruik Gmail en dat werkt prima. Daarnaast heb ik de Pro versie, alleen heb ik nog geen flauw idee waarom ik daar niet voor heb betaaldSeeSharp.nl schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:46:
Ik heb vanochtend Emose geinstalleerd, gekozen voor "Home/other".
Maar ik krijg helemaal geen emails binnen.
Ik check via POP/IMAP (beide al geprobeerd) mijn email. Ik heb namelijk fusemail (http://www.fusemail.com)
Moet ik nog een account aanmaken bij Emose zelf?
Ik kan ook nergens een errorlog vinden van Emose.
[ Voor 6% gewijzigd door Pimmr op 09-07-2009 13:13 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Boyd op 09-07-2009 13:36 ]
Ik heb em ook gedownload, en geinstalleerd en er staat ook Pro bij. Volgens mij hebben ze maar 1 versie. Heb nergens een bericht gezien of gehad dat ik wat moet betalen. En zou ook niet inzien hoe ze dat nu nog moeten doen.newsgroupie schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:08:
[...]
[...]
Je hoeft geen account aan te maken bij Emoze, installeren en instellen moet voldoende zijn. Heb zelf geen ervaring met fusemail, gebruik Gmail en dat werkt prima. Daarnaast heb ik de Pro versie, alleen heb ik nog geen flauw idee waarom ik daar niet voor heb betaaldOf misschien ziet mijn baas dat nog op de telefoonrekening
Hoe zit het met het reageren van berichten, stel je hebt gmail en hotmail ingesteldPhusebox schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:30:
[...]
Ik heb em ook gedownload, en geinstalleerd en er staat ook Pro bij. Volgens mij hebben ze maar 1 versie. Heb nergens een bericht gezien of gehad dat ik wat moet betalen. En zou ook niet inzien hoe ze dat nu nog moeten doen.
Burp
JaWii4all schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:46:
[...]
Hoe zit het met het reageren van berichten, stel je hebt gmail en hotmail ingesteld
Je krijgt een hotmail en gmail bericht binnen, als je beantwoord, dan komt het ook van dat specifieke account af of niet?
Burp
offtopic: Ik heb contact opgenomen met CLB of hij het over wou nemen. Helaas had hij geen interesse. Ik heb zelf niet genoeg tijd en te weinig verstand om me in OP te verdiepen. Dus van mij mag jij een nieuwe en verbeterde OP maken en het volgende deel openenen!-Lars- schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:58:
Ik ben inmiddels ook eigenaar van dit monsterlijk apparaat. Het opplakken van de schermbeschermer ging niet geheel volgens plan, maar dat is meer te wijten aan mijn eigen onhandigheidWaarom plakken ze die dingen er eigenlijk niet in de fabriek op?
[...]
Nou, ik ben enthousiast genoeg over deze mobiel om even wat tijd in een nieuwe startpost te steken, als jullie je daar in kunnen vinden?
[ Voor 14% gewijzigd door Nicozo op 09-07-2009 15:18 ]
Nou ik kan helemaal geen mails versturen dus ik weet het nietWii4all schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:46:
[...]
Hoe zit het met het reageren van berichten, stel je hebt gmail en hotmail ingesteld
Je krijgt een hotmail en gmail bericht binnen, als je beantwoord, dan komt het ook van dat specifieke account af of niet?
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 23:15 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Kruimel op 10-07-2009 02:10 ]
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 20:00 ]
Verwijderd
Hallo, ik heb ook sinds kort een HTC TP2 ideaal apparaatje, ik wou er vandaag Tomtom op installeren, na het herstarten kreeg ik ze zelfde melding als Audione0. Iets met Bttray. Dit is van mijn bluetooth en deze wil nu niet meer aangaan. Wie heeft hier al de oplossing voor? Ik ben al weer klaar met programma's installeren op mijn HTC. Doe het ook niet meer.Audione0 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:38:
Allen
Het volgende.
Ben een gelukkige eigenaar van een HTC touch pro 2.
Sinds 2 dagen in gebuik krijg ik een error. BTTrayCE is geen geldige pocket applicatie. En kan nu mn bluetooth niet gebruiken
Ik heb al op het internet gesnuffeld, maar kan er niet veel over vinden waar ik wat aan heb.
Er lopen geen programmas op de achtergrond waardoor er misschien geheugen tekort is.
Misschien is dit probleem al besproken in deze topic, maar mn frustraties zijn al zo hoog, dat ik geen zin had om deze review in zn geheel te lezen.Ik heb geprobeerd via een reset het probleem op te loosen, maar dit werkt tijdelijk.. Na een paar uurtjes krijg ik de melding weer. Maar als ik een reset doe zijn al mn instellingen weg die ik teogepast heb, en daar heb ik ook niet altijd zin in om die steeds weer toe te passen.
Wie kan mij helpen?&%#$(!!!
groet..
Verwijderd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=524655Blackbird-ce schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 06:59:
[...]
Je zou een netwerkshare kunnen proberen. Total Commander kan daar wel bij. In hoeverre je daar ook direct gebruik van kunt maken (bijv voor opslag van gemaakte foto's of het installeren van apps) is mij onbekend.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq