Nee, geen TT maar wel Google Maps.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:24:
Zit er standaard tomtom 7 op en wat zit er aan kaarten eventueel bij?
Verwijderd
Matched: 2
Zijn er ook andere T9 cab bestanden verkrijgbaar, bijv zweeds. En werken die dan ook op het fysieke toetsenbord van de tp2?
Ben ik inderdaad ook benieuwd naar. Welke T9- talen zitten er standaard op de NL editie? Kan iemand een volledige lijst geven?Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:35:
Zijn er ook andere T9 cab bestanden verkrijgbaar, bijv zweeds. En werken die dan ook op het fysieke toetsenbord van de tp2?
Hoe plaats jij de cover dan, zonder dat er vuil of stof onder komt en zonder dat je in de badkamer bezig bent? Ik heb er allemaal stof onder gekregen waardoor er flink wat lelijke plekken te zien zijn.W00fer schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:03:
[...]
Jij solliciteert naar water / condensschade in je toestel ? Ik weet dat je het toestel zelf niet in de badkamer plaatst, maar dan nog. Ik vind het niet verstandig en het staat op geen enkele gebruikersinstructie.
Part 2 van de grappige (en goede) review van de TP2 is uit!
http://www.youtube.com/watch?v=uONMuEeTo7A
Dit was Part 1 trouwens:
http://www.youtube.com/watch?v=VgTjSbpFDhQ
Enjoy!!
http://www.youtube.com/watch?v=uONMuEeTo7A
Dit was Part 1 trouwens:
http://www.youtube.com/watch?v=VgTjSbpFDhQ
Enjoy!!
Met een beetje moeite was al te zien dat er geen standaard GPS systeem op zit, behalve Google Maps. TT7 wordt (nog) niet los verkocht en ik adviseer dan ook om een verder te kijken dan uw (TT) neus lang is. Beetje moe word ik van mensen die denken dat GPS navigatie überhaupt gelijk staat voor TT.....Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:24:
Zit er standaard tomtom 7 op en wat zit er aan kaarten eventueel bij?
Alternativen: Route 66, McGuider en last but not least Garmin Mobile XT
Verwijderd
Geen matches
Goede ervaringen met tt... route 66 heb ik slechte ervaringen mee en andere nog niet mee gewerkt, ben benieuwd naar de ervaringen van anderen, morgen komt mijne binnen...
Verwijderd
Matched: touch, pro, 2
Heb de HTC touch pro2 vandaag helemaal bekeken.
Heb er ook tomtom7 op gegooid en het werkt prima moet ik eerlijk toegeven, had het niet verwacht.
In het verlede gebruikte ik altijd mcguider, maar nu gaat de voorkeur toch naar tomtom, dit omdat ik GPS signaal heb binnen 10sec (hij gebruikt dan wel even internet als het goed is).
Ten tweede omdat het beeld haarscherp is, ik heb voor de VGA versie gekozen en hij werkt top.
Wat mij overigens ook opvalt is dat de batterij stukken langer meegaat als de HTC touch hd, of de hd batterij was stuk kan ook.
Nu even west en centraal europa erop gooien en navigeren maar :d
Heb er ook tomtom7 op gegooid en het werkt prima moet ik eerlijk toegeven, had het niet verwacht.
In het verlede gebruikte ik altijd mcguider, maar nu gaat de voorkeur toch naar tomtom, dit omdat ik GPS signaal heb binnen 10sec (hij gebruikt dan wel even internet als het goed is).
Ten tweede omdat het beeld haarscherp is, ik heb voor de VGA versie gekozen en hij werkt top.
Wat mij overigens ook opvalt is dat de batterij stukken langer meegaat als de HTC touch hd, of de hd batterij was stuk kan ook.
Nu even west en centraal europa erop gooien en navigeren maar :d
Mag ik vragen, heb je de allernieuwste TomTom7 geinstalleerd? Ik wil versie 7 namelijk graag bestellen maar je moet dan een toestel opgeven waarop je wilt installeren. De Pro2 staat er nog niet bij. Welk toestel heb jij opgegeven?
Verwijderd
Matched: pro, 2
Je hebt heel veel manieren om aan tomtom te komen, ik denk niet dat het hier besproken mag worden.
Ik heb de versie 7.915.9196 draaien op dit moment en het werkt prima, ben heel blij omdat ik van plan was de nieuwe tomtom te gaan kopen in de winkel voor 300euro.
Ik heb net gegeken of de mappen lekker draaien samen met deze versie, ze draaien helemaal prima, heb nu de map west en centraal europa
Mapversie is 830.2306
Heb ook alle flitslocaties van Belgie, Nederland, Duitsland en Groot-Britanie

Ik heb de versie 7.915.9196 draaien op dit moment en het werkt prima, ben heel blij omdat ik van plan was de nieuwe tomtom te gaan kopen in de winkel voor 300euro.
Ik heb net gegeken of de mappen lekker draaien samen met deze versie, ze draaien helemaal prima, heb nu de map west en centraal europa
Mapversie is 830.2306
Heb ook alle flitslocaties van Belgie, Nederland, Duitsland en Groot-Britanie
Gister de htc pro 2 binnen gehad.
Werkelijk een super telefoon.
Nu nog bekijken hoe lang deze mee zal gaan.
Ik heb gehoord dat de chrome rand om de telefoon misschien snel kan gaan barsten of zo. Maar dat zullen we zien. Over de specs ben ik tevreden.
Even terug komen over waar het topic nu over gaat:
Navigatie op je telefoon.
Probeerde gisteren de cd van route 66 te downloaden. Lukte gewoon niet. Zat ook geen fatsoenlijke gebruikers handleiding bij over hoe je dit kan doen. Ik ga het vanavond of morgen nog maar eens proberen. Hebben meer mensen daar problemen mee?
Ik heb gehoord dat de chrome rand om de telefoon misschien snel kan gaan barsten of zo. Maar dat zullen we zien. Over de specs ben ik tevreden.
Probeerde gisteren de cd van route 66 te downloaden. Lukte gewoon niet. Zat ook geen fatsoenlijke gebruikers handleiding bij over hoe je dit kan doen. Ik ga het vanavond of morgen nog maar eens proberen. Hebben meer mensen daar problemen mee?
Ik heb mijn telefoon altijd in de badkamer als ik douche. Nooit problemen mee gehad. Het werkt juist goed want je scherm wordt iets vochtig waarna je je scherm gelijk schoon kunt vegen met wc papier. En het is niet zooo vochtig in een doucheruimte dat je telefoon kletsnat wordt ofzo.. Dus ik blijf nog steeds bij mijn manier van de cover plaatsen. En volgens mij staat er wel in mijn handleiding dat je de cover in een vochtige omgeving moet leggen (andere plekken dan een warme doucheruimte?). Daarbij moest ik de cover nog sprayen met speciale vloeistof. Hierdoor werd hij nog natter wat blijkbaar geen probleem is. Wel voor de zekerheid de grote druppels (die onder de cover vandaan komen bij het plaatsen) weghalen met wc papier oid.W00fer schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:03:
[...]
Jij solliciteert naar water / condensschade in je toestel ? Ik weet dat je het toestel zelf niet in de badkamer plaatst, maar dan nog. Ik vind het niet verstandig en het staat op geen enkele gebruikersinstructie.
Verwijderd
dat van die chromen rand zal wel komen van xperia-gebruikers, maar daar zat de oorzaak binnen in het toestel: dat kon de warmte niet kwijt en ging de behuizing dus barsten. Mijn dochter heeft al meer dan een jaar een iphone met ook een chromen rand en die blijft perfekt intact, dus het kan welfollower schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 08:04:
Gister de htc pro 2 binnen gehad.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2009 09:55 ]
Ik heb even voor je gekeken:directjohan schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:43:
[...]
Ben ik inderdaad ook benieuwd naar. Welke T9- talen zitten er standaard op de NL editie? Kan iemand een volledige lijst geven?
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands (duh), Spaans
Heb het toestel nu een kleine dag in gebruik en zal mijn eerste ervaringen ook maar eens posten.
Mijn vorige toestel was een HTC Universal, welke ik 4 jaar lang heb gebruikt. Op zich was ik erg tevreden met de HTC Universal, alleen na 4 jaar wil je weleens iets nieuws. En hoewel ik volledig gewend was aan, en nooit problemen heb gehad met, het formaat van de Universal was een toestel dat iets kleiner was ook wel welkom.
Nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk zelden lokaal applicaties heb gebruikt op de Universal. Ik gebruikte, los van de telefoon, sms en agenda functies en TomTom eigenlijk bijna alleen maar Remote Desktop. Daarmee kon ik, met een volwaardig toetsenbord (beste toetsenbord ooit!), de UMTS of Wifi verbinding en een 3.6" 640x480 scherm alles wat ik maar wilde op mijn PC en Server thuis doen. En hoewel ik het toestel een aantal keer heb geflasht met nieuwere Windows Mobile versies van xda-devs heb ik nooit eerder intensief gebruik gemaakt van TouchFlo op mijn eigen toestel (natuurlijk wel al eens mee gespeeld op toestellen van anderen).
Ten opzichte van de Universal dan de voordelen en nadelen vanuit mijn perspectief (vooral zakelijk gebruik):
Voordelen:
-formaat: voor jullie misschien lastig voor te stellen, maar voor mij is dit toestel zeeeer klein
-resolutie: remote desktop op 800x480 is nog prettiger dan op 640x480
-HSDPA (tov UMTS)
-Interne GPS (eindelijk geen extern bluetooth ding meer nodig)
-Conference call optie in TouchFlo
-Eindelijk iets nieuws (wat op zo goed als alle punten op zijn minst gelijk is)
-Geluidskwaliteit bij bellen is duidelijk hoger
-TouchFlo
-Toetsenbord is bijna even goed als van de Universal
Nadelen:
-Hoewel ik het nooit gebruikte op mijn Universal begrijp ik het ontbreken van een 3,5mm jack niet
-Ontbreken van (op zijn minst LED) flitser (die ik vaker als zaklamp gebruikte dan flitser)
-Ontbreken tab-toets op het toetsenbord (gebruikte ik toch wel regelmatig als ik een formulier op internet invul)
-Hoewel de form-factor (slide and tilt) wel aardig is, ben ik tot op heden nog niet overtuigd dat het ook echt beter is dan de Clamshell and Rotate van de Universal. Als ik het scherm namelijk maximaal tilt zijn de cijfertoetsen wat lastig in te drukken met mijn duimen. Ook is bij de Universal het scherm natuurlijk altijd beschermd als het toestel is dichtgeklapt. Kan verder voor een deel een kwestie van gewenning zijn natuurlijk.
-Toetsenbord is BIJNA even goed als van de Universal
En dan nog wat pics:

Mijn vorige toestel was een HTC Universal, welke ik 4 jaar lang heb gebruikt. Op zich was ik erg tevreden met de HTC Universal, alleen na 4 jaar wil je weleens iets nieuws. En hoewel ik volledig gewend was aan, en nooit problemen heb gehad met, het formaat van de Universal was een toestel dat iets kleiner was ook wel welkom.
Nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk zelden lokaal applicaties heb gebruikt op de Universal. Ik gebruikte, los van de telefoon, sms en agenda functies en TomTom eigenlijk bijna alleen maar Remote Desktop. Daarmee kon ik, met een volwaardig toetsenbord (beste toetsenbord ooit!), de UMTS of Wifi verbinding en een 3.6" 640x480 scherm alles wat ik maar wilde op mijn PC en Server thuis doen. En hoewel ik het toestel een aantal keer heb geflasht met nieuwere Windows Mobile versies van xda-devs heb ik nooit eerder intensief gebruik gemaakt van TouchFlo op mijn eigen toestel (natuurlijk wel al eens mee gespeeld op toestellen van anderen).
Ten opzichte van de Universal dan de voordelen en nadelen vanuit mijn perspectief (vooral zakelijk gebruik):
Voordelen:
-formaat: voor jullie misschien lastig voor te stellen, maar voor mij is dit toestel zeeeer klein
-resolutie: remote desktop op 800x480 is nog prettiger dan op 640x480
-HSDPA (tov UMTS)
-Interne GPS (eindelijk geen extern bluetooth ding meer nodig)
-Conference call optie in TouchFlo
-Eindelijk iets nieuws (wat op zo goed als alle punten op zijn minst gelijk is)
-Geluidskwaliteit bij bellen is duidelijk hoger
-TouchFlo
-Toetsenbord is bijna even goed als van de Universal
Nadelen:
-Hoewel ik het nooit gebruikte op mijn Universal begrijp ik het ontbreken van een 3,5mm jack niet
-Ontbreken van (op zijn minst LED) flitser (die ik vaker als zaklamp gebruikte dan flitser)
-Ontbreken tab-toets op het toetsenbord (gebruikte ik toch wel regelmatig als ik een formulier op internet invul)
-Hoewel de form-factor (slide and tilt) wel aardig is, ben ik tot op heden nog niet overtuigd dat het ook echt beter is dan de Clamshell and Rotate van de Universal. Als ik het scherm namelijk maximaal tilt zijn de cijfertoetsen wat lastig in te drukken met mijn duimen. Ook is bij de Universal het scherm natuurlijk altijd beschermd als het toestel is dichtgeklapt. Kan verder voor een deel een kwestie van gewenning zijn natuurlijk.
-Toetsenbord is BIJNA even goed als van de Universal
En dan nog wat pics:
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Verwijderd
Wat zijn eigenlijk de voordelen t.o.v. de originele Touch Pro, buiten de hogere resolutie (wat ook een nadeel kan zijn omdat ik vermoed dat weinig software hier al is aan aangepast) en het kantelbare scherm? De processor is nagenoeg identiek, de hoeveelheid geheugen is hetzelfde, camera heeft dezelfde resolutie, enz. Nadelen zie ik dan weer wel heel veel. Zo zit er bv. geen flitslicht meer op, geen radiosoftware (ok, kan gemakkelijk opgelost worden, maar het zit er niet standaard bij zoals bij de Pro1, dus dan vermoed ik dat dat toch niet zonder reden zal zijn?), het toestel is zwaarder, er zit geen D-pad meer op, geen hardware-fotoknop, het toetsenbord zal wel ergonomischer zijn maar mist heel wat toetsen van de Pro1 (bv. geen tab-toets meer), de stylus is niet meer magnetisch, enz. Sommige van die dingen, zoals de magnetische stylus, zijn uiteraard redelijk onbelangrijke details, maar desalniettemin zeker geen stap vooruit, integendeel.
Kortom: ik zie slechts twee voordelen waarvan één in veel gevallen een nadeel kan zijn, en voor de rest eigenlijk alleen maar heel veel nadelen t.o.v. de Pro1. Of mis ik iets? En nee, dingen zoals dat ledje (fotoflitslamp) zijn niet noodzakelijk, maar vaak wel handig, dus waarom zou ik meer geld uitgeven voor minder functionaliteit? Ik zal wel iets niet begrepen hebben, vermoed ik?
Edit: er is iets misgelopen blijkbaar. Dit hoorde thuis in het topic over de HTC Touch Pro 2. Kan ik dit nog verplaatsen?
Je kan het zelf niet verplaatsen, maar wij (mods) wel.
Kortom: ik zie slechts twee voordelen waarvan één in veel gevallen een nadeel kan zijn, en voor de rest eigenlijk alleen maar heel veel nadelen t.o.v. de Pro1. Of mis ik iets? En nee, dingen zoals dat ledje (fotoflitslamp) zijn niet noodzakelijk, maar vaak wel handig, dus waarom zou ik meer geld uitgeven voor minder functionaliteit? Ik zal wel iets niet begrepen hebben, vermoed ik?
Edit: er is iets misgelopen blijkbaar. Dit hoorde thuis in het topic over de HTC Touch Pro 2. Kan ik dit nog verplaatsen?
Je kan het zelf niet verplaatsen, maar wij (mods) wel.
[ Voor 6% gewijzigd door pven op 05-06-2009 15:54 ]
Verwijderd
Als een extra taal wordt geinstalleerd komt die er dan als extra bij of komt ze in de plaats van een van de 6 genoemde?tiepeks schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:44:
[...]
Ik heb even voor je gekeken:
Johny58, wat een verschil in grootte 
Die Touch Pro 2 lijkt net een babytoestel vergeleken bij dat monster Universal
Die Touch Pro 2 lijkt net een babytoestel vergeleken bij dat monster Universal
Hier is het topic niet voor bedoeld.
[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 05-06-2009 18:16 ]
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Voordelen:Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:55:
Wat zijn eigenlijk de voordelen t.o.v. de originele Touch Pro, buiten de hogere resolutie (wat ook een nadeel kan zijn omdat ik vermoed dat weinig software hier al is aan aangepast) en het kantelbare scherm? De processor is nagenoeg identiek, de hoeveelheid geheugen is hetzelfde, camera heeft dezelfde resolutie, enz. Nadelen zie ik dan weer wel heel veel. Zo zit er bv. geen flitslicht meer op, geen radiosoftware (ok, kan gemakkelijk opgelost worden, maar het zit er niet standaard bij zoals bij de Pro1, dus dan vermoed ik dat dat toch niet zonder reden zal zijn?), het toestel is zwaarder, er zit geen D-pad meer op, geen hardware-fotoknop, het toetsenbord zal wel ergonomischer zijn maar mist heel wat toetsen van de Pro1 (bv. geen tab-toets meer), de stylus is niet meer magnetisch, enz. Sommige van die dingen, zoals de magnetische stylus, zijn uiteraard redelijk onbelangrijke details, maar desalniettemin zeker geen stap vooruit, integendeel.
[mbr]Je kan het zelf niet verplaatsen, maar wij (mods) wel.)[/]
-Verbeterde TouchFLO software (o.a sneller), met veel meer functionaliteit
-De resolutie is hetzelfde maar de kwaliteit van de camera is beter
-Veel betere speakers
-Kwalitatief beter scherm, doet het ook veel beter in zonlicht
-Gevoeligheid van het scherm is beter
Voor mij genoeg nieuwe dingen om over te stappen van een TP1
Ik heb een probleem met mijn toestel.. Ik krijg bluetooth niet aan de praat. Als ik in 'communicatie manager' bluetooth in wil schakelen, dan krijg ik de volgende foutmelding:
Wat mij ook opvalt aan de pro2 is dat het geluid bij het telefoneren minder hoge tonen doorgeeft dan mijn oude hp ipaq. Ik heb hierdoor het idee dat ik de andere persoon soms minder goed kan verstaan dan bij mijn oude telefoon.
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft en/of een oplossing heeft?Comm manager
Kan Bluetooth niet inschakelen
Wat mij ook opvalt aan de pro2 is dat het geluid bij het telefoneren minder hoge tonen doorgeeft dan mijn oude hp ipaq. Ik heb hierdoor het idee dat ik de andere persoon soms minder goed kan verstaan dan bij mijn oude telefoon.
TOMTOM 7 geinstalleerd?Boktor schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:52:
Ik heb een probleem met mijn toestel.. Ik krijg bluetooth niet aan de praat. Als ik in 'communicatie manager' bluetooth in wil schakelen, dan krijg ik de volgende foutmelding:
[...]
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft en/of een oplossing heeft?
Hé bedankt voor de moeite! Ik had gehoopt dat het er wat meer zouden zijn. Ik heb nu namelijk een niet-smartphone en daar staat nagenoeg iedere europese taal op en naast dat ik Nederlands en Engels veel gebruik, gebruik ik ook hongaars (al is de t9 versie op mijn telfoon redelijk ruk). Ik vroeg me of hoe moeilijk het is om een taal toe te voegen? En of dit gratis kan op een legale manier.tiepeks schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:44:
[...]
Ik heb even voor je gekeken:
Hoe gaat het trouwens met trema's (dus die puntjes op klinkers ëéö etc?) als ik geen t9 toepas? Is dat een beetje relax, of moet ik dan de fn toets gebruiken?
Zit er qua talen trouwens een verschil tussen de internationale en nederlandse versie? Ik kan me zo voorstellen dat de internationale meer, of minder talen heeft. Kan iemand met de internationale versie dit bevestigen.
Sinds vandaag ook de TPII, enkel 1 vraagje. Werkt bij jullie de gyro functie? Heb hem aangezet en geijkt (op zijn rug op de tafel), maar hoe ik ook als een ***** in het rond sta te zwaaien, wiebelen, draaien etc het scherm blijft hetzelfde georienteerd..... is dit een bekend probleem? Doe ik iets fout?
- DUX
- Registratie: September 2002
- Laatst online: 06-09 23:28
blijft ook nu voor Oranje
:strip_exif()/u/65053/oranje.gif?f=community)
Hij werkt wel, maar niet bij alles (let op: er is software voor om hem wel bij alles zo werkend te krijgen). Zo kun je het menu zelf alleen verticaal bedienen. TomTom bijvoorbeeld, en de fotoviewer zullen wel reageren.newsgroupie schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 21:49:
Sinds vandaag ook de TPII, enkel 1 vraagje. Werkt bij jullie de gyro functie? Heb hem aangezet en geijkt (op zijn rug op de tafel), maar hoe ik ook als een ***** in het rond sta te zwaaien, wiebelen, draaien etc het scherm blijft hetzelfde georienteerd..... is dit een bekend probleem? Doe ik iets fout?
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
check dit draadje op xda. Kan via het Blackstone-forum.directjohan schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 21:03:
[...]
Hé bedankt voor de moeite! Ik had gehoopt dat het er wat meer zouden zijn. Ik heb nu namelijk een niet-smartphone en daar staat nagenoeg iedere europese taal op en naast dat ik Nederlands en Engels veel gebruik, gebruik ik ook hongaars (al is de t9 versie op mijn telfoon redelijk ruk). Ik vroeg me of hoe moeilijk het is om een taal toe te voegen? En of dit gratis kan op een legale manier.
Nog erger: met de Fn toets klik je op Sym(bol), dan krijg je de eerste symbolenlijst met @:;! en een paar smilies. Dan klik je "meer" en dan pas krijg je de ë é enz.Hoe gaat het trouwens met trema's (dus die puntjes op klinkers ëéö etc?) als ik geen t9 toepas? Is dat een beetje relax, of moet ik dan de fn toets gebruiken?
Maar volgens mij wordt alles wel onthouden dmv T9. Dus één keer moeite doen...(het woordje 'één' kost echt veel moeite ;-)
ja, daar kan hij dus blijkbaar niet tegen?
Nou bij de fotoviewer lijkt het ook niet te werken. Waar kan ik die software vinden ?DUX schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 23:40:
[...]
Hij werkt wel, maar niet bij alles (let op: er is software voor om hem wel bij alles zo werkend te krijgen). Zo kun je het menu zelf alleen verticaal bedienen. TomTom bijvoorbeeld, en de fotoviewer zullen wel reageren.
Ik gebruik Gyrator en TomTom springt steeds om en om. Ideaal.newsgroupie schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 00:48:
[...]
Nou bij de fotoviewer lijkt het ook niet te werken. Waar kan ik die software vinden ?
check de OP van het Touch HD (Blackstone) draadje.
Hey thankstiepeks schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 00:53:
[...]
Ik gebruik Gyrator en TomTom springt steeds om en om. Ideaal.
offtopic:
De bijgeleverde rekenmachine kan het ook, en HTC gaat er prat op dat als je hem horizontaal houdt het ding verandert naar een wetenschappelijk model.
De bijgeleverde rekenmachine kan het ook, en HTC gaat er prat op dat als je hem horizontaal houdt het ding verandert naar een wetenschappelijk model.
Heb jij niet dat , met Gyrator op de achtergrond draaiende, je batterijverbruik drastisch omhoog gaat? Ik heb Gyrator 2 momenteel draaien, maar mijn batterij gaat nu anderhalf x zo snel leeg bij vergelijkbaar telefoongebruik t.o.v. Gyrator uitzetten en het gebruiken wanneer nodigtiepeks schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 00:53:
[...]
Ik gebruik Gyrator en TomTom springt steeds om en om. Ideaal.
Klopt het dat de pro 2 een opening tussen de behuizing en de lens heeft? Het is net of er bij mij een raampje/plasticje mist, er kan nu heel gemakkelijk vuil tussen komen.
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenTheStig op 06-06-2009 18:43 . Reden: typo ]
Dat is om een betere kwaliteit van de foto's te verkrijgen..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
dat klopt, is heel erg jammer vind ik ook.Boktor schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:15:
Klopt het dat de pro 2 ruimte een opening tussen de behuizing en de lens heeft? Het is net of er bij mij een raampje/plasticje mist, er kan nu heel gemakkelijk vuil tussen komen.
Ja, ik merkte dit ook. Batterij was erg snel leeg, maar ik gebruik nu TomTom met mijn toetsenbordje uit. Dan draait TT7 meteen mee. (In mijn oude Volvo Polar heb ik een opstaande rand en dan ligt 'ie stevig en dan kan ik het scherm goed zien/verstellen.)Draquilla schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 17:52:
[...]
Heb jij niet dat , met Gyrator op de achtergrond draaiende, je batterijverbruik drastisch omhoog gaat? Ik heb Gyrator 2 momenteel draaien, maar mijn batterij gaat nu anderhalf x zo snel leeg bij vergelijkbaar telefoongebruik t.o.v. Gyrator uitzetten en het gebruiken wanneer nodig
Gyrator2 doe ik dus ook alleen aan als het echt nodig is. Maar volgens mij kan je ook Gyrator laten aangaan als je een bepaald progje start. Moet ik ook nog eens uitzoeken.
Zit er net zoals de TP1 een mooi resetknopje op een handige plaats?
Want die heb ik toch wel vaak nodig gehad

Ja, die is te vinden achter de achterklepGamepie56 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 19:14:
Zit er net zoals de TP1 een mooi resetknopje op een handige plaats?![]()

Er is geen andere manier om windows mobile te resetten dan de resetknop in te duwen?
Verwijderd
Na mijn HD krijg dit toestel maandag binnen ben benieuwd.
Gyrator, tomotm 7 met de laatste kaarten Western and Central Europe 2GB 830.2306.
en natuurlijk FlitsNav ook instaleren.
Gyrator, tomotm 7 met de laatste kaarten Western and Central Europe 2GB 830.2306.
en natuurlijk FlitsNav ook instaleren.
Ik had dit probleem met TT7 en bluetooth ook.
Wat je moet doen is het *.cab bestand van TT7 aanpassen. Dit kan met dit programma: Win CE cab manager. Je moet dit programma gebruiken om de in de cab van TT7 twee bestanden te verwijderen, te weten BtSdKCE30.dll & BtCoreIF.dll.
Na dit gedaan te hebben moet je helaas wel (althans dat was voor mij de enige oplossing) een hard-reset doen. Dan TT7 installeren door gebruik te maken van de nieuwe cab.
Hierna werkte alles bij mij weer als een trein....(of auto als we in de Tomtom termen blijven)
Sinds gister eigenaar van de TP2 en eerste ervaringen zijn erg goed! Hij ziet er super uit en formaat is prima.
Werkt allemaal lekker soepel, zeker ook de Touchflo, zelfs in Landscape
Heb in TT al 13 satellieten in beeld gehad en binnenshuis tot wel 8.
Na enkele uurtjes bezig geweest te zijn met instellen, installeren, testen en spelen (natuurlijk) loop ik tegen een paar "probleempjes" aan waar ik vanuit deze community antwoord op hoop te krijgen:
Ik hoop dat er iemand is die hier oplossingen heeft en ben benieuwd of iemand bovenstaande zaken herkent op zijn/haar eigen TP2.
Peet
Werkt allemaal lekker soepel, zeker ook de Touchflo, zelfs in Landscape
Heb in TT al 13 satellieten in beeld gehad en binnenshuis tot wel 8.
Na enkele uurtjes bezig geweest te zijn met instellen, installeren, testen en spelen (natuurlijk) loop ik tegen een paar "probleempjes" aan waar ik vanuit deze community antwoord op hoop te krijgen:
- 1. Waar kan ik de instellingen vinden voor de agenda? En dan met name voor het instellen via welk emailaccount de agendaverzoeken verzonden moeten worden (dat gaat nu dus fout). En kan ik nog weeknummers kan laten zien in de maandweergave?
- 2. Ik heb TomTom 7.915.916 VGA Black geïnstalleerd (zonder problemen) en heb weer hetzelfde probleem als met mijn TytnII... als ik het toetsenbord gebruik krijg ik na elk getypt teken een ã (alleen dan met een rondje erboven). Ik moet dus na elk getypt teken de backspace gebruiken voor ik verder kan zoeken.
- 3. Ik heb Flitsnav proberen te installeren op mijn opslag kaart (Sandisk 16GB Ultra micro-SDHC) maar ik kreeg iedere keer een foutmelding welke met "tmarshaller.exe" te maken heeft. Flitsnav installeerde wel zonder problemen op het apparaat zelf en werkt ook prima.
Ik hoop dat er iemand is die hier oplossingen heeft en ben benieuwd of iemand bovenstaande zaken herkent op zijn/haar eigen TP2.
Peet
Denk dat dit meer een kwestie is van nieuws: TomTom brengt Navigator 7 voor HTC-smartphones uit op microsdPeet73 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:34:
2. Ik heb TomTom 7.915.916 VGA Black geïnstalleerd (zonder problemen) en heb weer hetzelfde probleem als met mijn TytnII... als ik het toetsenbord gebruik krijg ik na elk getypt teken een ã (alleen dan met een rondje erboven). Ik moet dus na elk getypt teken de backspace gebruiken voor ik verder kan zoeken.[/list]
[list=3]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Super, dat zijn antwoorden! Nu even wachten tot ook de download beschikbaar komt. En dan nog heeeeeeeeeeeel lang wachten tot versie 8 een keer voor de PDA uitkomtCLB schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:36:
[...]
Denk dat dit meer een kwestie is van nieuws: TomTom brengt Navigator 7 voor HTC-smartphones uit op microsd
Voor de hobbyisten!
De FM-radio schijnt te werken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=521356
hier de download:
http://rapidshare.com/files/239750180/HTC_FM_Radio.cab
Er zijn nog wel bugs als je deze op een nederlandse versie installeert.
hier de download:
[ Voor 16% gewijzigd door Peet73 op 07-06-2009 12:59 ]
Ja als je deze op een nederlandse versie installeerd doet ie niet. Je moet namelijk een kleine wijziging in een bestandje maken:Peet73 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:54:
Voor de hobbyisten!
hier de download:
Ga naar de verkenner en ga naar de windows map en zoek Fmradio.exe.0409 en wijzig deze in Fmradio.exe.0413
Nu zou ie moeten werken.
Bij mij werkt het prima, zelfs met mijn eigen oordoppen, ik dacht dat de ontvanger in de orginele oordopjes zaten
[ Voor 8% gewijzigd door thecompany op 07-06-2009 13:15 ]
Verwijderd
- Druk op Windows toetsPeet73 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:34:
- 1. Waar kan ik de instellingen vinden voor de agenda? En dan met name voor het instellen via welk emailaccount de agendaverzoeken verzonden moeten worden (dat gaat nu dus fout). En kan ik nog weeknummers kan laten zien in de maandweergave?
- All Programs
- Calendar
- Je komt nu in de oude windows calender.
- Druk op MENU
- Ga naar TOOLS, OPTIONS
--> Mailaccount voor afspraken is aan te zetten
--> Show weeknummers is aan te zetten
Wat mij alleen opvalt is dat de de TF3D calender:
- De weekenummers niet toont
- Enkel een Day en Month layout heeft en geen YEAR lay-out; erg jammer.....
Zodra er wat in de ExtUSB wordt gestoken werkt die althecompany schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:11:
Bij mij werkt het prima, zelfs met mijn eigen oordoppen, ik dacht dat de ontvanger in de orginele oordopjes zaten
Ook dit probleem is weer opgelost! Heerlijk zo'n forum! Hopelijk hebben meer mensen iets aan deze antwoorden.Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:15:
[...]
- Druk op Windows toets
- All Programs
- Calendar
- Je komt nu in de oude windows calender.
- Druk op MENU
- Ga naar TOOLS, OPTIONS
--> Mailaccount voor afspraken is aan te zetten
--> Show weeknummers is aan te zetten
Wat mij alleen opvalt is dat de de TF3D calender:
- De weekenummers niet toont
- Enkel een Day en Month layout heeft en geen YEAR lay-out; erg jammer.....
Nu alleen probleempje 3 nog
Verwijderd
Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem:
- Ik heb mijn contacten van mijn outlook account gesynchroniseerd naar mijn TP2.
- Door een resolutieverschil zijn al mijn contactafbeeldingen naar "de kloten", dit wordt vooral pijnlijk duidelijk als ik een contactpersoon in TF3D al favoriet bestempel. Het kleine plaatje wordt dan uitegtrkken naar een slechte resolutie.
- Als ik een foto maak op TP2 van iemand is de resolutie wel beter.
Hebben jullie er ook last van of ben ik de enige?
- Ik heb mijn contacten van mijn outlook account gesynchroniseerd naar mijn TP2.
- Door een resolutieverschil zijn al mijn contactafbeeldingen naar "de kloten", dit wordt vooral pijnlijk duidelijk als ik een contactpersoon in TF3D al favoriet bestempel. Het kleine plaatje wordt dan uitegtrkken naar een slechte resolutie.
- Als ik een foto maak op TP2 van iemand is de resolutie wel beter.
Hebben jullie er ook last van of ben ik de enige?
[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2009 14:44 ]
Verwijderd
Ik heb zojuist ook TT (TomTom_7.910.9185 QVGA Black.cab) geinstalleerd en deze problemen kom ik niet tegen. Denk dat die specifieke versie van TT die jij hebt problemen geeft, aangezien mijn versie op mijn TytnII ook zonder de door jou genoemde problemen werkt.Peet73 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:34:
2. Ik heb TomTom 7.915.916 VGA Black geïnstalleerd (zonder problemen) en heb weer hetzelfde probleem als met mijn TytnII... als ik het toetsenbord gebruik krijg ik na elk getypt teken een ã (alleen dan met een rondje erboven). Ik moet dus na elk getypt teken de backspace gebruiken voor ik verder kan zoeken.[/list]
Dus mijn advies: Probeer een andere versie.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2009 14:25 ]
Verwijderd
.Peet73 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:34:
3. Ik heb Flitsnav proberen te installeren op mijn opslag kaart (Sandisk 16GB Ultra micro-SDHC) maar ik kreeg iedere keer een foutmelding welke met "tmarshaller.exe" te maken heeft.
Flitsnav installeerde wel zonder problemen op het apparaat zelf en werkt ook prima.
Peet
Ik heb de versie 7.915.9196 draaien met Mapversie 830.2306 (west en centraal europa), kan ik hierbij ook gwn Flitsnav gebruiken? Heb nooit gebruik gemaakt van Flitsnav, het blijkt heel handig te zijn?
Is het dan ook noodzakelijk om checkpoint te installeren? Ik heb namelijk nu alle vaste flitspalen van NL, FR, BE, DE en UK, die geven allemaal een geluidsignaal als ik in de buurt kom. Is het dan niet zo dat ik 2x een geluidssignaal krijg of hoe zit het precies in elkaar met dat Flitsnav op de HTC TOUCH PRO2.
Overigens heb ik dat probleem ook met het toetsenbord, dat die dus altijd de letter a geeft na een letter te hebben ingetikt, ik gebruik nu gewoon touchscreen toetsenbord.
is er een versie van tomtom die uitgebreide rijstroken aangeeft?
Verwijderd
Matched: pro
Lijkt er dus op v7.915 inderdaad de boosdoener is voor het mysterische "a"-probleem.
- DUX
Dit zijn natuurlijk allemaal TomTom-vragen en geen TP2-vragen, he? Maar goed. Het in beeld krijgen van meerdere PIO's (want dat zijn het, checkpoint installeren is niet nodig) kan ook voorkomen met andere dingen dan flitscamera's. De icoontjes zullen dan gewoon gestapeld worden in de hoek en zover ik weet komt er slechts één geluidssignaal. Flitsnav is voor de mobiele flitsers dus je zal trouwens ook geen problemen krijgen met je vaste flitspaal-POI's.Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 14:44:
Ik heb de versie 7.915.9196 draaien met Mapversie 830.2306 (west en centraal europa), kan ik hierbij ook gwn Flitsnav gebruiken? Heb nooit gebruik gemaakt van Flitsnav, het blijkt heel handig te zijn?
Is het dan ook noodzakelijk om checkpoint te installeren? Ik heb namelijk nu alle vaste flitspalen van NL, FR, BE, DE en UK, die geven allemaal een geluidsignaal als ik in de buurt kom. Is het dan niet zo dat ik 2x een geluidssignaal krijg of hoe zit het precies in elkaar met dat Flitsnav op de HTC TOUCH PRO2.
Gewoon TomTom met onscreen toetsenbord gebruiken zoals het programma van oorsprong bedoeld heeft lijkt me een mooie (tijdelijke) omweg.Overigens heb ik dat probleem ook met het toetsenbord, dat die dus altijd de letter a geeft na een letter te hebben ingetikt, ik gebruik nu gewoon touchscreen toetsenbord.
TomTom versie 8, (nog) niet beschikbaar op de PDA/telefoon.is er een versie van tomtom die uitgebreide rijstroken aangeeft?
Verwijderd
ja i know, ik dacht ik begin er even over omdat er een beetje over werd gediscusseerd.DUX schreef op zondag 07 juni 2009 @ 14:52:
[...]
Dit zijn natuurlijk allemaal TomTom-vragen en geen TP2-vragen, he? Maar goed. Het in beeld krijgen van meerdere PIO's (want dat zijn het, checkpoint installeren is niet nodig) kan ook voorkomen met andere dingen dan flitscamera's. De icoontjes zullen dan gewoon gestapeld worden in de hoek en zover ik weet komt er slechts één geluidssignaal. Flitsnav is voor de mobiele flitsers dus je zal trouwens ook geen problemen krijgen met je vaste flitspaal-POI's.
[...]
Gewoon TomTom met onscreen toetsenbord gebruiken zoals het programma van oorsprong bedoeld heeft lijkt me een mooie (tijdelijke) omweg.
[...]
TomTom versie 8, (nog) niet beschikbaar op de PDA/telefoon.
maar bedankt voor de info, ik ga het maar even proberen.
Het is ook veel beter om de touchscreen te gebruiken icm tomtom op pda, dit omdat je het toestel dan gewoon in de houder kunt houden en rijdend kan tikken, dat is veel moeilijker als je eerst het toestel moet openklappen en dan tikken.
Via SPB Mobile Shell kan ik ook via een icoontje mijn toestel resetten (TP1); moet dus ook bij de TP2 kunnenBoktor schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 19:18:
[...]
Ja, die is te vinden achter de achterklep![]()
Er is geen andere manier om windows mobile te resetten dan de resetknop in te duwen?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Is er wellicht ook al iemand binnen dit topic die ervaring heeft met de TMobile versie? De MDA Vario V. Hij schijnt ook al leverbaar te zijn, al gaf T-Mobile me een levertijd van anderhalve week.
Ik bedoel vooral of er iets opvallends aan de software is veranderd, bijvoorbeeld onbruikbaar als bluetooth modem voor je laptop, of zo iets.
Ik bedoel vooral of er iets opvallends aan de software is veranderd, bijvoorbeeld onbruikbaar als bluetooth modem voor je laptop, of zo iets.
Zo ik heb gisteren ook deze mooie telefoon bij een nieuw abbo gekregen. Ik ben er lekker beetje mee aan het spelen. maar nu ben ik tegen het volgende probleem aangelopen.
Als ik me aan wil melden bij msn krijg ik de melding : Je kunt niet worden aangemeld bij Messenger. Dit kan liggen aan de service of je tleefoon heeft slecht ontvangst. Probeer het later opnieuw.
ik heb T-mobile internet en dat werkt gewoon dusja ontvangst zou niet het probleem moeten zijn.
Bij de faq van PDAshop staat ook nog dat je proxy uit moet zeggen, maar dan werkt het nog steeds niet
Heeft één van jullie t-mobile en msn werkend? zou je dan aub eventjes jou instellingen kunnen posten.
alvast bedankt
Als ik me aan wil melden bij msn krijg ik de melding : Je kunt niet worden aangemeld bij Messenger. Dit kan liggen aan de service of je tleefoon heeft slecht ontvangst. Probeer het later opnieuw.
ik heb T-mobile internet en dat werkt gewoon dusja ontvangst zou niet het probleem moeten zijn.
Bij de faq van PDAshop staat ook nog dat je proxy uit moet zeggen, maar dan werkt het nog steeds niet
Heeft één van jullie t-mobile en msn werkend? zou je dan aub eventjes jou instellingen kunnen posten.
alvast bedankt
[ Voor 8% gewijzigd door St!nG op 07-06-2009 17:41 ]
Verwijderd
ik heb helaas ook exact het zelfde probleem, ik heb mijn toestel al 2x opnieuw geinstalleerd,, dit hielp helaas niet. ik hoop dat er snel een antwoord voor is. groetSt!nG schreef op zondag 07 juni 2009 @ 17:38:
Zo ik heb gisteren ook deze mooie telefoon bij een nieuw abbo gekregen. Ik ben er lekker beetje mee aan het spelen. maar nu ben ik tegen het volgende probleem aangelopen.
alvast bedankt
Verwijderd
probeer bij instellingen proxy server weg te vinken, dus geen gebruik maken van proxy, dat hielp bij mij met vodafone.Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:38:
[...]
ik heb helaas ook exact het zelfde probleem, ik heb mijn toestel al 2x opnieuw geinstalleerd,, dit hielp helaas niet. ik hoop dat er snel een antwoord voor is. groet
Verwijderd
deze tip had ik al gevonden bij de Pdashop maar ik mijn vinkje staat helemaal niet aangevinkt, het vinkje met "Dit netwerk heeft verbinding met internet"staat wel aan en daaronder over de proxy staat uit.Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:43:
[...]
probeer bij instellingen proxy server weg te vinken, dus geen gebruik maken van proxy, dat hielp bij mij met vodafone.
Verwijderd
hmm raar, ik werk bij tmobile ik ga wel even kijken van de weekVerwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:51:
[...]
deze tip had ik al gevonden bij de Pdashop maar ik mijn vinkje staat helemaal niet aangevinkt, het vinkje met "Dit netwerk heeft verbinding met internet"staat wel aan en daaronder over de proxy staat uit.
Flitsnav werkt bij mij niet, als ik het heb geinstalleerd en het wil openen zie ik dat windows iets laadt en dan niks meer doet
Het klopt dat het probleem niet optreedt bij de hierboven genoemde versie, die is namelijk door HTC uitgebracht op hun ROM voor de TytnII. Ik kan die opnieuw installeren maar mis dan de nieuwe opties natuurlijk.Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 14:23:
[...]
Ik heb zojuist ook TT (TomTom_7.910.9185 QVGA Black.cab) geinstalleerd en deze problemen kom ik niet tegen. Denk dat die specifieke versie van TT die jij hebt problemen geeft, aangezien mijn versie op mijn TytnII ook zonder de door jou genoemde problemen werkt.
Dus mijn advies: Probeer een andere versie.
Verwijderd
Matched: pro
Is iemand met de WWE versie er al in geslaagd T9 NL werkende te krijgen?
Ik heb diverse CABS geprobeerd (o.a. die uit HTC HD topic), maar ik krijg het niet werkende.
Ik heb diverse CABS geprobeerd (o.a. die uit HTC HD topic), maar ik krijg het niet werkende.
Verwijderd
Sinds afgelopen vrijdag ben ik ook de trotse bezitter van de tp2. Super toestel, maar wat me een beetje tegenvalt is de snelheid waarop de batterij leeg is. Ik heb nog niet langer dan 24 uur gedaan op een volle accu. En dan heb ik niets bijzonders gedaan, af en toe even m'n mail gecheckt. Als voorbeeld, gisterenmiddag het toestel een uur of 5 laten laden(na 3 uur was ie al wel weer vol), en vanaf 18.30 weer in gebruik genomen. Nu (9.15) staat de batterij alweer op 2 streepies, terwijl er een nacht slapen tussen zit.
Overigens het enige dat aanstaat is gsm en hsdpa. Bluetooth, wifi, gps staat allemaal uit.
Is dit bij jullie ook zo of klopt er bij mij gewoon iets niet?
Overigens het enige dat aanstaat is gsm en hsdpa. Bluetooth, wifi, gps staat allemaal uit.
- DUX
Welkom in de wereld van de PDA-telefoons, zou ik zeggen. Zoveel functionaliteit kost nou eenmaal stroom. 3G/HSDPA is een stroomvreter en wat dacht je van dat enorme scherm
Dat scherm zal vast ook niet in z'n laagste helderheidstand staan de hele dag. Je zult ook vast veel mee gespeeld hebben de afgelopen dagen.
Reken erop dat zo'n telefoon in de praktijk maximaal twee dagen meegaat zonder infuus, misschien dat een enkeling 2,5 dag haalt maar deze zal dan eigenlijk z'n telefoon niet aangeraakt hebben. Lukt je dat wel dan heb je waarschijnlijk de verkeerde telefoon gekocht
Ik installeer een andere batterijmeter overigens (zo-een die een balk projecteert over de gehele breedte van het scherm) want ik vind de standaard streepjesmethode te ongenuanceerd. Met deze beide indicaties naast elkaar kan ik je ook vertellen dat de periode dat je twee streepjes snel bereikt hebt maar dat deze ook best wel lang duurt.
Reken erop dat zo'n telefoon in de praktijk maximaal twee dagen meegaat zonder infuus, misschien dat een enkeling 2,5 dag haalt maar deze zal dan eigenlijk z'n telefoon niet aangeraakt hebben. Lukt je dat wel dan heb je waarschijnlijk de verkeerde telefoon gekocht
Ik installeer een andere batterijmeter overigens (zo-een die een balk projecteert over de gehele breedte van het scherm) want ik vind de standaard streepjesmethode te ongenuanceerd. Met deze beide indicaties naast elkaar kan ik je ook vertellen dat de periode dat je twee streepjes snel bereikt hebt maar dat deze ook best wel lang duurt.
Verwijderd
Je hebt waarschijnlijk de batterij niet laten inwerken, dus eerste x meer dan 12uur laden. Ik heb dat wel gedaan en de tweede keer weer, en dat ga ik ook de derde en laatste keer doen. Hiermee went je batterij als het ware aan de duur. Ik heb bij de eerste x makkelijk een dag volgehouden en nu bij de tweede keer zit ik op 48uur en ik denk bij de derde x wel 3dagen. Ik msn heel vaak op mijn tel en mijn tel synchroniseert automatisch mijn mail, dus hij gebruikt om de half uur een verbinding met het internet. En ik gebruik tomtom nog ook op mijn tel, ik vind de batterij echt topVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 09:26:
Sinds afgelopen vrijdag ben ik ook de trotse bezitter van de tp2. Super toestel, maar wat me een beetje tegenvalt is de snelheid waarop de batterij leeg is. Ik heb nog niet langer dan 24 uur gedaan op een volle accu. En dan heb ik niets bijzonders gedaan, af en toe even m'n mail gecheckt. Als voorbeeld, gisterenmiddag het toestel een uur of 5 laten laden(na 3 uur was ie al wel weer vol), en vanaf 18.30 weer in gebruik genomen. Nu (9.15) staat de batterij alweer op 2 streepies, terwijl er een nacht slapen tussen zit.
Verwijderd
Matched: touch, 2
@DUX: M'n vorige smartphone was een touch cruise, die ging idd zo'n 2 dagen mee(met gprs de hele dag open), dat is niet lang maar wel te doen, om de dag opladen zeg maar. Bedankt voor de tip over de batterijmeter over de hele breedte, ik zal er een gaan installeren.
@tattu: Hopelijk is 't hiervoor niet te laat(hij heeft nu 3 keer opgeladen), maar dan zal ik dat de komende 3 avonden en nachten ook eens doen. Bedankt voor de tip.
@tattu: Hopelijk is 't hiervoor niet te laat(hij heeft nu 3 keer opgeladen), maar dan zal ik dat de komende 3 avonden en nachten ook eens doen. Bedankt voor de tip.
Verwijderd
Ja dat zou ik ook wel willen weten. Ik wil namelijk ook voor de MDA Vario V gaan.jopie schreef op zondag 07 juni 2009 @ 16:40:
Is er wellicht ook al iemand binnen dit topic die ervaring heeft met de TMobile versie? De MDA Vario V. Hij schijnt ook al leverbaar te zijn, al gaf T-Mobile me een levertijd van anderhalve week.
Echter als je op de tmobile site kijkt klopt de afbeelding volgens mij niet eens
http://www.t-mobile.nl/pe...ctId=6188&Filter=T-Mobile
T-Mobile heeft bij de MDA Vario V besloten af te wijken van de originele HTC form. Het is wel gewoon een TP2, echter met de T-Mobile firmware erop. Wat betreft de gebruiksvriendelijkheid van de T-Mobile firmware kan ik je niet van dienst zijn, want ik heb nog nooit met hun firmware gewerkt, maar altijd van de fabrikant zelf.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:22:
[...]
Ja dat zou ik ook wel willen weten. Ik wil namelijk ook voor de MDA Vario V gaan.
Echter als je op de tmobile site kijkt klopt de afbeelding volgens mij niet eens![]()
PSN-ID : Cenzer
Dat is gewoon de t-mobile versie van de Diamond 2 en niet de Pro2.. (de afbeelding dan heVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:22:
[...]
Ja dat zou ik ook wel willen weten. Ik wil namelijk ook voor de MDA Vario V gaan.
Echter als je op de tmobile site kijkt klopt de afbeelding volgens mij niet eens![]()
[ Voor 4% gewijzigd door ind0mi op 08-06-2009 12:48 ]
MDA Vario V:

Met bijbehorende specsheet: http://www.coolsmartphone.com/images/stories/VarioVData.pdf

Met bijbehorende specsheet: http://www.coolsmartphone.com/images/stories/VarioVData.pdf
[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 08-06-2009 13:15 ]
Ik heb hem net ook ontvangen, echt een super gaaf toestel!
Alleen ik vindt 1 ding onhandig.
Start is dus een eigen HTC menu Starten geworden.
Ik weet nu niet meer hoe ik bij het instellingen en programma menu kom zoals bij de Touch Pro 1.
Weet iemand dit ?
Alleen ik vindt 1 ding onhandig.
Start is dus een eigen HTC menu Starten geworden.
Ik weet nu niet meer hoe ik bij het instellingen en programma menu kom zoals bij de Touch Pro 1.
Weet iemand dit ?
Instellingen, en kies daarna voor "meer" ....als dat is wat je bedoeld?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Thx! dat is inderdaad wat ik bedoelPedr0 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:31:
Instellingen, en kies daarna voor "meer" ....als dat is wat je bedoeld?
Wel even wennen hoor..
- DUX
Dat nieuwe startmenu is het eerste dat ik uitschakelde anders 
[edit]Wacht, ik zet de instructie er gewoon even bij:
[edit]Wacht, ik zet de instructie er gewoon even bij:
Disabling the New Start Menu on Diamond2/Touch Pro2
Posted by Anton D. Nagy
April 23rd, 2009 at 11:45 AM
With the release of the HTC Touch Diamond2 and the upcoming, highly anticipated - HTC Touch Pro2, we are subject to a whole new level of mobile experience, as these new devices feature a new, evolved version of TouchFLO 3D, that goes in deeper into the Operating System, by even replacing the good old Start Menu. Want it back?
For those of you who got used over time to the old Start Menu and would like to disable HTC's replacement, you need to either:
1. download and install this cab, courtesy of XDA Developers, or
2. edit your registry as follows:
Go to "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\EnlargeMenu" and set
"EnableManilaStartMenu" to a value of dword:00000000. Then go to "HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila" and grant "Manila://programs.page.hidden" a value of dword:00000000.
Don't forget to soft reset in order for changes to take effect!
[ Voor 82% gewijzigd door DUX op 08-06-2009 14:53 ]
Nieuws: Opera brengt Opera Mobile 9.7 uit
Mooi
Ik ben erg nieuwsgierig naar de reacies
Over een paar weken kan ik het zelf testen, als ik mijn eigen TP2 bezit.
Mooi
ik heb net ook geprobeert die e-buddy te instaleren maar dat lukt ook niet bij mij. hmmz ik ga morgen wel ff de t-mobile klanten service bellen, kijken of die geen oplossing hebben.Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 19:43:
[...]
probeer bij instellingen proxy server weg te vinken, dus geen gebruik maken van proxy, dat hielp bij mij met vodafone.
Verwijderd
Geen matches
Ik heb het toestel nu ook, maar wie heeft gyrator al geinstalleerd gekregen.
Bij mij krijg ik een fout melding.
Msn stond er standaard bij mij al op?Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:49:
Waar haal je software als msn vandaan voor deze telefoon.
heb je wel NET Compact Framework 3.5?Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:25:
Ik heb het toestel nu ook, maar wie heeft gyrator al geinstalleerd gekregen.
Wazig,, dacht dat dit juist niet meer hoefde,,,,Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:19:
[...]
Je hebt waarschijnlijk de batterij niet laten inwerken, dus eerste x meer dan 12uur laden. Ik heb dat wel gedaan en de tweede keer weer, en dat ga ik ook de derde en laatste keer doen. Hiermee went je batterij als het ware aan de duur. Ik heb bij de eerste x makkelijk een dag volgehouden en nu bij de tweede keer zit ik op 48uur en ik denk bij de derde x wel 3dagen. Ik msn heel vaak op mijn tel en mijn tel synchroniseert automatisch mijn mail, dus hij gebruikt om de half uur een verbinding met het internet. En ik gebruik tomtom nog ook op mijn tel, ik vind de batterij echt top
Wat quotes die ik op internet tegen kwam:
:
[...]
Aan de oplader hangen tot hij klaar is met laden.
En dan gewoon gebruiken...
We leven niet meer in het NiCad tijdperk
:
[...]
Veel verhalen over oplaadbare batterijen stammen nog uit het pre-historische NiCad tijdperk... Laat het los, laat het vallen, laat het gaan...
Lithium Ion batterijen mogen niet helemaal ontladen worden, daarom schakelt een goed ontworpen apparaat zich ook al uit voordat de Lithium Ion batterij helemaal leeg is.
Verder kán je ze niet overladen door ze langer te laden, simpelweg omdat ieder Lithium Ion laadsysteem zich uitschakelt als de batterij vol is.
Zou dit niet gebeuren dan kreeg je een Dell effect...
Dus nogmaals:
Opladen tot je mobiel zegt dat ie vol is en stopt met laden.
Daarna gebruiken.
Tussentijds opladen is niet erg.
Werkt msn bij jou? zoja welke provider?Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:36:
Ik zie het idd. Ik moest hem nog toevoegen aan de lijst.
om nog even terug te komen op de soft reset: het is ook mogelijk je telefoon te resetten zonder de achterkant eraf te halen. Druk simpelweg de powerknop 5 seconden in en touch flo vraagt of je het toestel uit wil schakelen
Is er ook meer bekend of het touchscreen verbeterd is t.o.v. de vorige touch pro? Heb zelf nu nog de omnia, maar ook hier vind ik het touchscreen tegenvallen, wat het gebruikersgemak niet ten goede komt. Vergeleken met de iPhone, waar ik zelf ook geen liefhebber van ben, blijft htc uit met een vergelijkbaar touchscreen..
God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...
- DUX
Matched: touch, 2
Dat is standaard voor WM-toestellen (staat ook gewoon in de handleiding). Het punt is juist dat soms je telefoon niet meer reageert en dat ook die vraag dan niet meer zal verschijnen als je de power button gebruikt. Juist voor die gevallen is er de softreset button (onder de achterkap). Heb dit overigens nog niet nodig gehadBoktor schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:54:
om nog even terug te komen op de soft reset: het is ook mogelijk je telefoon te resetten zonder de achterkant eraf te halen. Druk simpelweg de powerknop 5 seconden in en touch flo vraagt of je het toestel uit wil schakelen
Verwijderd
The Flow,The FLow schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:56:
Is er ook meer bekend of het touchscreen verbeterd is t.o.v. de vorige touch pro? Heb zelf nu nog de omnia, maar ook hier vind ik het touchscreen tegenvallen, wat het gebruikersgemak niet ten goede komt. Vergeleken met de iPhone, waar ik zelf ook geen liefhebber van ben, blijft htc uit met een vergelijkbaar touchscreen..
Ik ben na een klein weekje dit fantastische toestel te gebruiken tot de conclusie gekomen dat ik het scherm stukken beter vindt dat de voorganger... Het is niet hetzelfde als de iphone.. maar scrollen, navigeren etc.. gaat wel net zo soepel (is mijn persoonolijke mening)..
Het enige verschil is dat het scherm van de Iphone.. interactiever is qua zoom etc.. maar dat heeft HTC goed opgelost met de zoombar onder op het toestel en de functionaliteit dat je met twee keer op het beeldscherm 'Tappen' ook in en uit kan zoomen.. Nee, voor mij nog steeds geen Iphone.. ..
Mijn HTC Touch Pro2 wordt waarschijnlijk vandaag geleverd
. Ik heb hem al wel kunnen testen in een winkel en vond het scherm erg goed reageren. Ik heb nu een Omnia met screenprotector maar het werkt soms wel wat stroef. De HTC voelde net als de iPhone alsof er een soort laagje overheen zit zodat je goed soepel over het scherm kan bewegen met je vinger. Verder was de indruk over de snelheid van de TouchFlow ook erg goed. Ik weet nog dat de Diamond wat vertraging had maar dit toestel had hier totaal geen last van. Ik heb hem snel in bezit zodat ik alles uitgebreid kan testen...
Ik wil graag even bijdragen met een korte persoonlijke review. Ik ben een HP iPAQ hw6915 gewend en was, ondanks een paar eigenaardigheden van het apparaat, er erg tevreden mee. Vanwege de beperkingen van WM5, een slechte batterij en de te kleine geheugenkaart (4GB, groter ging ook niet) ben ik overgestapt op de TP2.
Eerst even de negatieve punten om dan te eindigen met de positieve:
- ik vind het hele Touch Flo gebeuren niets. Ik ben gewend aan de SPB Pocket Plus Today plugin waar ik heel flexibel mijn meest gebruikte zaken op de "homepage" had van mijn iPAQ. Bijvoorbeeld knoppen voor BT & wifi aan/uit, snelkoppelingen naar veelgebruikte programma's EN bestanden. Vooral dit laatste zou ik niet weten hoe ik dit op de TP2 gedaan krijg zonder SPB Pocket Plus te installeren en dus het hele Touch Flo gebeuren te deinstalleren. Kan dit laatste eigenlijk wel?
- Herinneringen (meetings, taken) in de Touch Flo interface kan je alleen maar uitstellen op 5 minuten. Als je ze niet uitstelt blijft de TP2 ook heel hinderlijk piepen om je eraan te herinneren dat zo'n herinnering open staat. Ik ben gewend dat je herinneringen van activiteiten of meetings voor 5, 15 min, of zelfs 1 uur, 1 dag of een week kunt uitstellen. Dit mis ik echt. Nog een reden om de Touch Flo interface uit te zetten.
- Er zit een bugje in het Touch Flo foto album. Er worden willekeurige thumbnails getoond en als je klikt op een foto die de thumbnail weergeeft, krijg je een andere foto te zien. Zelfs een keer gehad dat als ik dan op die foto inzoomde, kreeg ik ineens in meest ingezoomde stand een geheel andere foto te zien. Uitzoomen en weer de oorspronkelijke foto. Erg vreemd.
- Reset button achter de achterklep. Het is al vaker genoemd maar ik vind het echt jammer. Heb regelmatig gehad dat de TP2 vastliep (door TCPMP ) en dan werkt de powerknop ingedrukt houden niet meer. Is gewoon vervelend dat je de achterklep dan los moet halen want dat zijn toch vaak dingen die snel kapot gaan als je het te vaak moet doen.
- Video's afspelen. Het is mij nog niet gelukt om een (divx) film af te spelen op mijn TP2. Wel gelukt om films af te spelen die ik zelf met de TP2 heb opgenomen natuurlijk. Heeft iemand TCPMP aan de praat gekregen? Ik ben nu een divx film aan het omzetten met HTC Touch HD video converter en hoop dat dit wel gaat werken. TCPMP op mijn iPAQ speelde direct alles af wat je op 'm afvuurde.
+ beeldscherm, moooooooiii....
+ de screenprotector die erbij zit is volgens mij heel goed. Ik weet niet hoe andere screenprotectors zijn maar deze was echt heel zwaar, stevig en degelijk. Dat ik 'm er verkeerd op heb geplakt is mijn eigen schuld...
+ de fotocamera is echt fantastisch voor in een PDA. Ik heb er zulke mooie foto's mee gemaakt dat ik mezelf erop betrap dat ik de voorkeur geef aan dit toestel voor foto's dan aan mijn eigen 10MP fototoestel waarbij de foto's standaard tussen de 5-8 MB worden.
+ FM Radio, ook al ga ik deze niet vaak gebruiken.
+ Toetsenbord. Zonder twijfel het fijnste toetsenbord dat ik op een PDA heb aangetroffen. Toetsen typen lekker en er zit genoeg ruimte tussen de toetsen voor zelfs de dikste worstenvingers.
+ Na al mijn gezeur op de Touch Flo interface even wat positiefs: de manier waarop met contacten om wordt gesprongen is wel een verademing: alle telefoongesprekken, smsjes en mails worden gecentreerd om de contactpersoon die je hebt geselecteerd.
Eerst even de negatieve punten om dan te eindigen met de positieve:
- ik vind het hele Touch Flo gebeuren niets. Ik ben gewend aan de SPB Pocket Plus Today plugin waar ik heel flexibel mijn meest gebruikte zaken op de "homepage" had van mijn iPAQ. Bijvoorbeeld knoppen voor BT & wifi aan/uit, snelkoppelingen naar veelgebruikte programma's EN bestanden. Vooral dit laatste zou ik niet weten hoe ik dit op de TP2 gedaan krijg zonder SPB Pocket Plus te installeren en dus het hele Touch Flo gebeuren te deinstalleren. Kan dit laatste eigenlijk wel?
- Herinneringen (meetings, taken) in de Touch Flo interface kan je alleen maar uitstellen op 5 minuten. Als je ze niet uitstelt blijft de TP2 ook heel hinderlijk piepen om je eraan te herinneren dat zo'n herinnering open staat. Ik ben gewend dat je herinneringen van activiteiten of meetings voor 5, 15 min, of zelfs 1 uur, 1 dag of een week kunt uitstellen. Dit mis ik echt. Nog een reden om de Touch Flo interface uit te zetten.
- Er zit een bugje in het Touch Flo foto album. Er worden willekeurige thumbnails getoond en als je klikt op een foto die de thumbnail weergeeft, krijg je een andere foto te zien. Zelfs een keer gehad dat als ik dan op die foto inzoomde, kreeg ik ineens in meest ingezoomde stand een geheel andere foto te zien. Uitzoomen en weer de oorspronkelijke foto. Erg vreemd.
- Reset button achter de achterklep. Het is al vaker genoemd maar ik vind het echt jammer. Heb regelmatig gehad dat de TP2 vastliep (door TCPMP ) en dan werkt de powerknop ingedrukt houden niet meer. Is gewoon vervelend dat je de achterklep dan los moet halen want dat zijn toch vaak dingen die snel kapot gaan als je het te vaak moet doen.
- Video's afspelen. Het is mij nog niet gelukt om een (divx) film af te spelen op mijn TP2. Wel gelukt om films af te spelen die ik zelf met de TP2 heb opgenomen natuurlijk. Heeft iemand TCPMP aan de praat gekregen? Ik ben nu een divx film aan het omzetten met HTC Touch HD video converter en hoop dat dit wel gaat werken. TCPMP op mijn iPAQ speelde direct alles af wat je op 'm afvuurde.
+ beeldscherm, moooooooiii....
+ de screenprotector die erbij zit is volgens mij heel goed. Ik weet niet hoe andere screenprotectors zijn maar deze was echt heel zwaar, stevig en degelijk. Dat ik 'm er verkeerd op heb geplakt is mijn eigen schuld...

+ de fotocamera is echt fantastisch voor in een PDA. Ik heb er zulke mooie foto's mee gemaakt dat ik mezelf erop betrap dat ik de voorkeur geef aan dit toestel voor foto's dan aan mijn eigen 10MP fototoestel waarbij de foto's standaard tussen de 5-8 MB worden.
+ FM Radio, ook al ga ik deze niet vaak gebruiken.
+ Toetsenbord. Zonder twijfel het fijnste toetsenbord dat ik op een PDA heb aangetroffen. Toetsen typen lekker en er zit genoeg ruimte tussen de toetsen voor zelfs de dikste worstenvingers.
+ Na al mijn gezeur op de Touch Flo interface even wat positiefs: de manier waarop met contacten om wordt gesprongen is wel een verademing: alle telefoongesprekken, smsjes en mails worden gecentreerd om de contactpersoon die je hebt geselecteerd.
"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix
Verwijderd
ls,IloveMyHenB schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:32:
Video's afspelen is ook één van de eerste dingen die ik geprobeerd heb.. Standaard windows media player werkt indd niet... Coreplayer daarintegen werkt prima met divx etc...
Allen
Het volgende.
Ben een gelukkige eigenaar van een HTC touch pro 2.
Sinds 2 dagen in gebuik krijg ik een error. BTTrayCE is geen geldige pocket applicatie. En kan nu mn bluetooth niet gebruiken
Ik heb al op het internet gesnuffeld, maar kan er niet veel over vinden waar ik wat aan heb.
Er lopen geen programmas op de achtergrond waardoor er misschien geheugen tekort is.
Misschien is dit probleem al besproken in deze topic, maar mn frustraties zijn al zo hoog, dat ik geen zin had om deze review in zn geheel te lezen.Ik heb geprobeerd via een reset het probleem op te loosen, maar dit werkt tijdelijk.. Na een paar uurtjes krijg ik de melding weer. Maar als ik een reset doe zijn al mn instellingen weg die ik teogepast heb, en daar heb ik ook niet altijd zin in om die steeds weer toe te passen.
Wie kan mij helpen?&%#$(!!!
groet..
Het volgende.
Sinds 2 dagen in gebuik krijg ik een error. BTTrayCE is geen geldige pocket applicatie. En kan nu mn bluetooth niet gebruiken
Ik heb al op het internet gesnuffeld, maar kan er niet veel over vinden waar ik wat aan heb.
Er lopen geen programmas op de achtergrond waardoor er misschien geheugen tekort is.
Misschien is dit probleem al besproken in deze topic, maar mn frustraties zijn al zo hoog, dat ik geen zin had om deze review in zn geheel te lezen.Ik heb geprobeerd via een reset het probleem op te loosen, maar dit werkt tijdelijk.. Na een paar uurtjes krijg ik de melding weer. Maar als ik een reset doe zijn al mn instellingen weg die ik teogepast heb, en daar heb ik ook niet altijd zin in om die steeds weer toe te passen.
groet..
[ Voor 19% gewijzigd door Audione0 op 09-06-2009 11:51 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Welke reset heb je gedaan? soft of hard?Audione0 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:38:
Allen
Het volgende.
groet..
@ Audione0: Waarschijnlijk heb je Tomtom geinstalleerd, klinkt namelijk ook als een TT fout. Zie ook deze post eerder in deze thread: paoloA in "Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic"
"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix
Na een paar dagen met mijn TP2 gespeeld te hebben (wat een mooi toestel
), veel forums gelezen en de handleiding uitgepluist blijven er een aantal specifieke vragen over:
• 1.Kan je de e-mail account iconen die in de rechter kolom staan op het hoofd T3FD e-mail scherm individueel aanpassen? Ik heb nu 4 accounts staan en zou graag in een oogopslag zien welke welke is.
• 2.Kan je de volgorde van de favorieten lijst willekeurig aanpassen in plaats van alfabetisch op achternaam?
• 3.Kan je de emails ook als conversatie weergeven á la gmail net zoals bij sms? (wat ideaal is!!)
• 4.Ik gebruik Emoze als push mail client, werkt super alleen ik krijg geen geluidsmelding bij nieuwe e-mail. Ook al heb ik bij Emoze settings "notify new messages" op YES staan en een geldig *.wav geluid geselecteerd (standaard staat notify.wav geselecteerd maar als je browst staat die er niet tussen).
Ik heb ook bij de TP2 geluid settings > geluid voor meldingen en gebeurtenissen aanstaan en bij tabblad meldingen > Berichten: nwe e-mail geluid afspelen aangezet. Wel krijg ik bij sms geluid, dus ik vermoed dat het met Emoze te maken heeft.
• 5. Verzonden e-mails worden standaard gemarkeerd als ongelezen, dit vind ik verwarrend als ik de e-mail inbox tree bekijk. Kan ik dit aanpassen?
• 6. Het aannemen van een oproep als mijn TP2 via BT is verbonden met mijn (Prius) carkit werkt niet goed. Als ik op het stuurwiel of op mijn dash scherm op opnemen druk, hoor ik opeens de ringtone van de TP2 over mijn auto speakers, maar de oproep wordt niet aangenomen (ook al heb ik "systeemgeluiden afspelen op extern hands free apparaat uitstaan
). Ik moet telkens op de TP2 de oproep aannemen, daarna kan ik wel via de carkit spreken. Ik heb gebruik Lockmelite maar heb de setting op "unlock screen on incoming call" staan. Enig idee? Bij mijn vorige telefoon (E65) werkte oproep aannemen op deze carkit prima. Toyota zegt over de Touch Diamond: "Accept an incoming call using the vehicle's off-hook steering wheel switch: Yes".
• 7. Kan de TP2 automatisch verbinden met bekende Wifi netwerken? Als ik thuis kom moet ik altijd handmatig verbinden met mijn Wifi netwerk, zonder authorisatie maar wel handmatig. Ik zou graag willen dat hij automatisch verbind. Zowieso is mij niet duidelijk wanneer de Wifi uitschakelt, is dit na een bepaalde tijd dat er geen Wifi netwerk is gedetecteerd?
Dat is het wel even denk ik....
• 1.Kan je de e-mail account iconen die in de rechter kolom staan op het hoofd T3FD e-mail scherm individueel aanpassen? Ik heb nu 4 accounts staan en zou graag in een oogopslag zien welke welke is.
• 2.Kan je de volgorde van de favorieten lijst willekeurig aanpassen in plaats van alfabetisch op achternaam?
• 3.Kan je de emails ook als conversatie weergeven á la gmail net zoals bij sms? (wat ideaal is!!)
• 4.Ik gebruik Emoze als push mail client, werkt super alleen ik krijg geen geluidsmelding bij nieuwe e-mail. Ook al heb ik bij Emoze settings "notify new messages" op YES staan en een geldig *.wav geluid geselecteerd (standaard staat notify.wav geselecteerd maar als je browst staat die er niet tussen).
Ik heb ook bij de TP2 geluid settings > geluid voor meldingen en gebeurtenissen aanstaan en bij tabblad meldingen > Berichten: nwe e-mail geluid afspelen aangezet. Wel krijg ik bij sms geluid, dus ik vermoed dat het met Emoze te maken heeft.
• 5. Verzonden e-mails worden standaard gemarkeerd als ongelezen, dit vind ik verwarrend als ik de e-mail inbox tree bekijk. Kan ik dit aanpassen?
• 6. Het aannemen van een oproep als mijn TP2 via BT is verbonden met mijn (Prius) carkit werkt niet goed. Als ik op het stuurwiel of op mijn dash scherm op opnemen druk, hoor ik opeens de ringtone van de TP2 over mijn auto speakers, maar de oproep wordt niet aangenomen (ook al heb ik "systeemgeluiden afspelen op extern hands free apparaat uitstaan

• 7. Kan de TP2 automatisch verbinden met bekende Wifi netwerken? Als ik thuis kom moet ik altijd handmatig verbinden met mijn Wifi netwerk, zonder authorisatie maar wel handmatig. Ik zou graag willen dat hij automatisch verbind. Zowieso is mij niet duidelijk wanneer de Wifi uitschakelt, is dit na een bepaalde tijd dat er geen Wifi netwerk is gedetecteerd?
Dat is het wel even denk ik....
[ Voor 4% gewijzigd door Pimmr op 09-06-2009 11:57 ]
Verwijderd
Geen matches
Is het nog steeds zo overigens wanneer je MSN aanmeld, dat al je MSN contacten in de contacten van outlook komen? Dat vond ik namelijk verdomd vervelend.
Kun je uitvinken bij de configVerwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:15:
Is het nog steeds zo overigens wanneer je MSN aanmeld, dat al je MSN contacten in de contacten van outlook komen? Dat vond ik namelijk verdomd vervelend.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
ja, ik heb TT geinstalleerd. Ik ga ff kijken. Dankje!!IloveMyHenB schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:54:
@ Audione0: Waarschijnlijk heb je Tomtom geinstalleerd, klinkt namelijk ook als een TT fout. Zie ook deze post eerder in deze thread: paoloA in "Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic"
Kun je uitschakelen bij het configueren van MSN.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:15:
Dit topic is gesloten.