Even een adviesvraag voor een koptelefoon. Ik ben op zoek naar het volgende:
- Betaalbaar, zeg maar liefst onder de € 60
- Gesloten oorschelpen
- Die oorschelpen moeten wel zo groot zijn dat ze fatsoenlijk over je oren heen vallen
- Liefst met microfoon
Nu heb ik een paar opties bekeken en ook de volgende topics even doorgelezen, op zich wel nuttig.
De perfecte headset nog niet gemaakt?
Welke koptelefoon/Headset is aan te raden uit deze keuzes?
Ik zit (voorlopig) naar de volgende opties te kijken:
- Sennheiser PC 131, PC 151 of PC 166
- Creative Fatal1ty Gaming Headset
Maar wat ik me dus afvraag met name bij die Sennheiser modellen, en niet echt in die andere topics kan vinden: zijn die oren wel een beetje comfortabel? Zijn die wel groot genoeg dat ze helemaal over je oren heen vallen? Want voor zover ik het op het plaatje kan zien lijken die oren meer rond van vorm, en wat kleiner dan die van de Sennheiser HD202 die ik nu heb; die heeft goede ovale oren die op zich groot genoeg zijn.
En ja ik weet het, voor deze vraag kan ik misschien beter ff naar de Mediamarkt rijden om wat modellen zelf uit te proberen. Maar misschien kan iemand er zo wat zinnigs over zeggen, of heeft iemand nog goede suggesties voor andere opties in dit straatje?
- Betaalbaar, zeg maar liefst onder de € 60
- Gesloten oorschelpen
- Die oorschelpen moeten wel zo groot zijn dat ze fatsoenlijk over je oren heen vallen
- Liefst met microfoon
Nu heb ik een paar opties bekeken en ook de volgende topics even doorgelezen, op zich wel nuttig.
De perfecte headset nog niet gemaakt?
Welke koptelefoon/Headset is aan te raden uit deze keuzes?
Ik zit (voorlopig) naar de volgende opties te kijken:
- Sennheiser PC 131, PC 151 of PC 166
- Creative Fatal1ty Gaming Headset
Maar wat ik me dus afvraag met name bij die Sennheiser modellen, en niet echt in die andere topics kan vinden: zijn die oren wel een beetje comfortabel? Zijn die wel groot genoeg dat ze helemaal over je oren heen vallen? Want voor zover ik het op het plaatje kan zien lijken die oren meer rond van vorm, en wat kleiner dan die van de Sennheiser HD202 die ik nu heb; die heeft goede ovale oren die op zich groot genoeg zijn.
En ja ik weet het, voor deze vraag kan ik misschien beter ff naar de Mediamarkt rijden om wat modellen zelf uit te proberen. Maar misschien kan iemand er zo wat zinnigs over zeggen, of heeft iemand nog goede suggesties voor andere opties in dit straatje?
P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D