Ik heb een aantal headsets/koptelefoons bekeken en degene die me aanspraken zijn:
tevens is mijn budget zon 75 euro en mag wat vergroot worden mits dat het echt waard is
Koptelefoons:
Sennheiser HD 515 pricewatch: Sennheiser HD 515 (Open)
Sennheiser HD 555 pricewatch: Sennheiser HD 555 (Open)
AUDIO TECHNICA ATH-A500 http://www.geekstuff4u.co...urers_id=&products_id=764
Headsets:
Steel Sound 5H v2 Professional pricewatch: Steelseries Steelsound 5H v2
Sennheiser PC-161 pricewatch: Sennheiser PC-161
Ik ga het puur gebruiken om te gamen icm een Asus XOnar of de Creative Xtreme music.
Omdat ik veel fps games speel is het zeer belangrijk dat ik alles goed hoor of iets van links komt van rechts van boven of onder..
Ook moet de kwaliteit goed zijn op ts/ventrilo
Ik hou zelf persoonlijk van een mooie wat zwaardere bass.
Ik heb een echte lichte voorkeur voor een koptelefoon omdat de mic's die ik had op mijn vorige headsets nogal snel kapot gingen..(planatronic was dat merk)
Ook wil ik graag een koptelefoon/headset waar de schelpen helemaal over je oren vallen zodat het geluid helemaal afgesloten is naar buiten toe
Echter is het geen extreem probleem mocht dit niet het geval zijn
De vragen zijn eigenlijk dus:
Wat is jullie mening over gamen met een Koptelefoon( degene die ik heb uitgezocht) met dus een losse mic ipv een headset? zit er kwaliteits verschil in met de headsets die ik heb opgezocht?
Welke koptelefoon die ik heb gezocht zouden het beste volstaan aan mijn gamers eissen?
En welke headset zou het beste volstaan?
Het zou zeer op prijs worden gestelt als jullie je meningen en ervaringen met mij zouden willen delen.
tevens is mijn budget zon 75 euro en mag wat vergroot worden mits dat het echt waard is
Koptelefoons:
Sennheiser HD 515 pricewatch: Sennheiser HD 515 (Open)
Sennheiser HD 555 pricewatch: Sennheiser HD 555 (Open)
AUDIO TECHNICA ATH-A500 http://www.geekstuff4u.co...urers_id=&products_id=764
Headsets:
Steel Sound 5H v2 Professional pricewatch: Steelseries Steelsound 5H v2
Sennheiser PC-161 pricewatch: Sennheiser PC-161
Ik ga het puur gebruiken om te gamen icm een Asus XOnar of de Creative Xtreme music.
Omdat ik veel fps games speel is het zeer belangrijk dat ik alles goed hoor of iets van links komt van rechts van boven of onder..
Ook moet de kwaliteit goed zijn op ts/ventrilo
Ik hou zelf persoonlijk van een mooie wat zwaardere bass.
Ik heb een echte lichte voorkeur voor een koptelefoon omdat de mic's die ik had op mijn vorige headsets nogal snel kapot gingen..(planatronic was dat merk)
Ook wil ik graag een koptelefoon/headset waar de schelpen helemaal over je oren vallen zodat het geluid helemaal afgesloten is naar buiten toe
Echter is het geen extreem probleem mocht dit niet het geval zijn
De vragen zijn eigenlijk dus:
Wat is jullie mening over gamen met een Koptelefoon( degene die ik heb uitgezocht) met dus een losse mic ipv een headset? zit er kwaliteits verschil in met de headsets die ik heb opgezocht?
Welke koptelefoon die ik heb gezocht zouden het beste volstaan aan mijn gamers eissen?
En welke headset zou het beste volstaan?
Het zou zeer op prijs worden gestelt als jullie je meningen en ervaringen met mij zouden willen delen.
[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 05-08-2008 16:50 ]
Liefhebber van Tweakers