Hallo,
Doordat ik op zoek ben naar een PC die de nieuwste games op high graphics kan spelen, ben ik er dus zelf een gaan samenstellen.
Ik zou graag feedback hierover ontvangen, wat goed is, en wat misschien zou kunnen verbeterd worden.
Heb je bijvoorbeeld ook zoiets? en werken games perfect op high graphcis?!
Ik heb voor een quad core, i.p.v. een i7 gekozen omdat de moederborden meer dan 100€ goedkoper zijn voor quad core, en toch redelijk de zelfde prestaties leveren.
Het heeft totaal ( met Samsung scherm ) 950 € gekost. (internet)
Moederbord: Gigabyte GA-EP45-UD3R
Geheugen: 4GB DDR3
CPU: Intel Core 2 Quad Q9550 Yorkfield 2.83GHz 12MB L2 Cache LGA 775 95W Quad-Core Processor
Videokaart: Sapphire HD 4890
verder:
750GB geheugen, rond de 6500 rpm
Nog niet uit over de voeding, zoek iets rond de 40-50 €
En dan nog het LCD scherm waar ik zeker trots op mag zijn; Samsung Syncmaster P2370
En nog een kastje, van rond de 40 €
Mag ik hier trots op zijn?
Meningen aub
Doordat ik op zoek ben naar een PC die de nieuwste games op high graphics kan spelen, ben ik er dus zelf een gaan samenstellen.
Ik zou graag feedback hierover ontvangen, wat goed is, en wat misschien zou kunnen verbeterd worden.
Heb je bijvoorbeeld ook zoiets? en werken games perfect op high graphcis?!
Ik heb voor een quad core, i.p.v. een i7 gekozen omdat de moederborden meer dan 100€ goedkoper zijn voor quad core, en toch redelijk de zelfde prestaties leveren.
Het heeft totaal ( met Samsung scherm ) 950 € gekost. (internet)
Moederbord: Gigabyte GA-EP45-UD3R
Geheugen: 4GB DDR3
CPU: Intel Core 2 Quad Q9550 Yorkfield 2.83GHz 12MB L2 Cache LGA 775 95W Quad-Core Processor
Videokaart: Sapphire HD 4890
verder:
750GB geheugen, rond de 6500 rpm
Nog niet uit over de voeding, zoek iets rond de 40-50 €
En dan nog het LCD scherm waar ik zeker trots op mag zijn; Samsung Syncmaster P2370
En nog een kastje, van rond de 40 €
Mag ik hier trots op zijn?
Meningen aub