IK heb em gisteren ook binnen gekregen. Heerlijke game en speelt lekker weg!
De career mode kan beetje als eentonig aanschouwd worden maar ik vind het niet meer dan normaal ook. Je moet zelf gaan bepalen wat je met je mannetje wil gaan doen (meer trainen gaat algemene skills hoger gooien , meer sparren gaat juist meer beperkte skills verbeteren.
Ik ben nog aan het uitvogelen wat er meer positieve invloed heeft op je mannetje.
Na 3 uur gamen ben ik in men 2de jaar en zit niet zo ver van een titlefight af (Zit al in top 10 anyway)
Dit is nog op het laagste niveau en zal dus vrij snel overstappen op moeilijkere niveaus. Denk dat de uitdaging alleen maar groter als je tegenstanders minder snel KO gaan.
Je kan jezelf compleet gassen op laagste niveau zonder dat een tegenstander zich daarop gaat focussen (hello submission). Op hoger niveau zal je veel harder afgestraft worden.
Daarnaast vind ik het ook kicken om met men eigen creatie tegenover Tito Ortiz ofzo te staan. De kick van het winnen is toch dat tikkeltje hoger dan met Chuck liddell een tegenstander verrot te slaan. Maar goed dat ligt dan weer aan mezelf waarschijnlijk.
ik vind het een pracht van een fighter met veel dieptes in het vechtsysteem !
voor iedereen die wil 1on1 : sleepwalker1 be is men xbox live id
[
Voor 2% gewijzigd door
sleepwalkerbe op 20-05-2009 16:42
. Reden: xbox id bij gezet ]