Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste nieuwssite, beste prijsvergelijker en beste community! Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers en maak kans op mooie prijzen!

Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Razr
  • Registratie: september 2005
  • Niet online

UFC 2009: Undisputed

Intro
Eigenlijk zegt de naam van deze fighting game voor de Xbox 360 en Playstation 3 al voldoende. Want UFC staat voor Ultimate Fighting Championship en dat staat - enigszins vrij vertaald - voor extreem vette gevechten zonder al te veel hinderlijke spelregels. De fighting game is gebaseerd op de gelijknamige sport en laat jou als één van de vele beroemde sporters in een achthoekige kooi (Octagon) strijden om het door velen gewilde kampioenschap.
Speloverzicht
UFC Undisputed is een explosief vechtspel met de actie, spanning en attitude van het Ultimate Fighting Championship (UFC). De game weerspiegelt de authentieke UFC-sfeer en presenteert een groot aantal van de beste vechters uit de oosterse vechtsportwereld. Spelers kunnen tot het uiterste gaan met de nieuwe krachtige game engine en hun beste vechtdisciplines op de proef stellen in het wereldberoemde Octagon. Ontdek hoe ver je het kunt schoppen.
Authentieke UFC-Personages
Maak kennis met meer dan 80 topnamen uit de UFC-competitie in alle gewichtsklassen en betreed het Octagon, omringd door de populairste sportcommentatoren, omroepers, scheidsrechters, trainers, Octagon-meiden en meer.
Realistische modellen
Duik onder in de wereld van UFC zoals je hemt kent van tv, met fotorealistische vechters die ademen, zweten en bewegen als hun levende tegenhangers. Spelers nemen de golf en rimpelbewegingen op de gezichten en lichamen van de vechters waar na een vernietigende stoot of trap.
Volledige controle
Neem de overhand in gevechten met de gloednieuwe vechtgame engine die speciaal werd ontworpen voor systemen van de volgende generatie. De innovatieve, gevoelige en eenvoudige bediening geeft spelers ongekende controle over hun vechters in het Octagon.
Vechtdisciplines
Werk tegenstanders tegen de grond en onderwerp ze met uiteenlopende gemengde vechtkunstdisciplines zoals judo, muay thai, worstelen, kickboksen, boxen en Braziliaanse jiu-jitsu.
Overig
De demo is inmiddels beschikbaar :) . Je kunt in de demo de tutorial spelen, en de main event uit UFC 97 naspelen. Het gevecht tussen de 'Iceman' en 'Shogun'.
Het spel wordt in Nederland op 22-05-2009 beschikbaar.
Links
Officiële site
Wikipagina over de game

• Razr
  • Niet online
Zojuist heb ik ook zelf de demo gedownload en even uitgeprobeerd. Ik moet zeggen, erg vet :D Het ziet er gewoon super uit en ook het vechten/bewegen ziet er natuurlijk uit. Wel zijn de controls nog even wennen, het is duidelijk geen spel waarbij degene die het snelst op de knoppen drukt wint. Wat trouwens ook een pluspunt is. Vooral het grondvechten vind ik nog wel even lastig. Het is me nog niet gelukt om te winnen met een submission.

• itons
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Mooi een UFC2009 topic _/-\o_ _/-\o_

De demo is inderdaad erg leuk, zeker als je de moeilijkheidsgraad wat opschroeft krijg je pittige gevechten voor je kiezen. Op expert win ik ongeveer 1 op de 2 gevechten. Ook met een vriend gisteren zitten spelen, rustig een paar uur achter elkaar zonder dat het saai werd, zelfs met de keuze uit maar 2 karakters.

Het vecht systeem werkt erg goed, mooi links/rechts gescheiden, makkelijk wisselen tussen low/high kicks en take downs maken is erg intuitief met de rechter stick. Echt hulde voor de stand up in deze game, veel diepgang met vrij weinig knoppen!
Over de ground game ben ik iets minder tevreden, het draaien van de rechter stick is soms wat onwennig en het blijft mij onduidelijk naar welke positie je nou toe werkt. Ook vind ik het erg jammer dat je niet wat meer controle hebt over welk type submission je inzet, armbars, kneebars en kimura's zie je veel, maar alle andere submissions zijn wel erg zeldzaam. Ook is het bijna onmogelijk om op submission te winnen van de AI.

In de demo merk je wel heel erg het verschil tussen Rua en Lidell, met Chuck is het een stuk makkelijker om te winnen, hij slaat en trapt veel harder en is ontzettend goed in sprawlen. Shogun daar en tegen slaat stuk minder hard en zou dus beter moeten zijn op de grond, maar ik vind het verschil niet groot genoeg. Het is te doen, maar met Chuck gaat het veel sneller en makkelijker.

Al met al een mooie game en ik ga hem zeker in huis halen :*)

• Vanholm
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 09-05-2010

Vanholm

Run! Get to the choppaa!

Ik ga straks ook de demo proberen, een vriend van me heeft het volledig spel en is er lyrisch over.
quote:
Razr schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:40:
Wel zijn de controls nog even wennen, het is duidelijk geen spel waarbij degene die het snelst op de knoppen drukt wint. Wat trouwens ook een pluspunt is.
Voor Olympische spelen is het nochtans een must :9

PS3: Aliens vs Predator - FIFA 10 - MAG - L: 'Im talking about a little place called.. Aspen!' - H: 'I don't know Lloyd, the French are assholes.'

• itons
  • Niet online
quote:
Vanholm schreef op maandag 27 april 2009 @ 13:37:
Ik ga straks ook de demo proberen, een vriend van me heeft het volledig spel en is er lyrisch over.
het spel is nog niet uit? :X

• Paxlie
  • Registratie: oktober 2000
  • Nu online

Paxlie

chaos en inslag

Die demo is echt geniaal, kan niet wachten tot het volledige spel op de mat ploft

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

• 125609
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Wat een demo, ik speel het op de xbox360 en heb de demo op een cdtje gebrand. Kan helaas de demo nog niet downloaden van Live omdat ik een silver abonnement heb. Vind de laadtijd ook lang nu met die cd, maar dat komt wel goed denk ik als ik de demo op mijn HD kan zetten :).
I
k vind het op expert trouwens best een lastige game, ik kan vaak moeilijk wegkomen als ik onderop lig, wat ik ook probeer.

• PHiXioN
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 14-10 11:58
Ik heb de demo ook al 6 uur gespeeld dus dit wordt een must-buy. Geweldige game, elk gevecht loopt anders. Staand, clinchen, grondvechten, vliegende knietjes, worpen, submissions, de afwisseling houdt het erg gaaf.

• Tommzz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 17-10 03:10
Vrij jammer dat zulk soort games nooit voor de PC worden uitgebracht :'(

• 125609
  • Niet online
quote:
Tommzz schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:34:
Vrij jammer dat zulk soort games nooit voor de PC worden uitgebracht :'(
Lijkt me ook erg lastig besturen op de pc ;) . Misschien met een controller.. Maar voor deze games heb je juist een console :)

• klaasvd79
  • Registratie: april 2005
  • Nu online
Ik vind de game echt geweldig, speel nu op advanced, maar kan echt niet meer winnen. SPeel nu met Lidell, maar shogun krijgt me keer op keer naar de grond, wat ik ook probeer. Alle transitions die ik kan uitvoeren werken gewoon niet, en als ik hem naar de grond sla en wil hem finishen dan krijgt hij het toch voor elkaar de submission te maken:S. Game ziet er goed uit maar is, vooral in de ground gevechten best wel erg lastig, zoniet onmogelijk bijna

• Vanholm
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 09-05-2010

Vanholm

Run! Get to the choppaa!

quote:
itons schreef op maandag 27 april 2009 @ 13:38:
[...]

het spel is nog niet uit? :X
Haha klopt sorry, ik heb hem verkeerd begrepen. :$

De demo is wel leuk zeg! 1e keer ging ik neer door een knock out, terwijl ik toch redelijk wat klappen kon geven aan hem. Een paar mokerslagen tegen mijn kaak later haalde hij de winst binnen toen ik tegen het canvas ging. Dan toch maar even de tutorial doorgelopen.... zoveel verschillende slagen en schoppen die je kan uitdelen! De tutorial van het op de grond vechten zag er dan weer eerder uit als een miniversie van de kamasutra _O- Maar dan met twee cagefighters natuurlijk.

Daarna nog 1 keer nipt verloren, en dan toch gewonnen via knock-out. Ik ging eerst voor een TKO maar hij kon zijn gezicht nog afschermen toen hij op de grond lag.

PS3: Aliens vs Predator - FIFA 10 - MAG - L: 'Im talking about a little place called.. Aspen!' - H: 'I don't know Lloyd, the French are assholes.'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:49
Ik vind de demo erg goed, wel moet ik zeggen dat het af en toe wat houterig aanvoelt, maar hoop op een iets verbeterde full-game over 2 weken :)

Graphics zijn trouwens erg machtig!
Wat ik wel lastig vind zijn de grondgevechten, met name om een submission te krijgen. Heb de tutorial nog niet bekeken ;) maar volgens mij moet je rondjes draaien met de rechter stick

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
quote:
cypher21 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 12:22:
Ik vind de demo erg goed, wel moet ik zeggen dat het af en toe wat houterig aanvoelt, maar hoop op een iets verbeterde full-game over 2 weken :)

Graphics zijn trouwens erg machtig!
Wat ik wel lastig vind zijn de grondgevechten, met name om een submission te krijgen. Heb de tutorial nog niet bekeken ;) maar volgens mij moet je rondjes draaien met de rechter stick
De stick bewegen is vooral ook om je personage op de grond te bewegen dacht ik. Om voor een submission te gaan moest je volgens mij 'klikken' met de rechterstick. De tutorial is in ieder geval een aanrader :) Alles wordt er in uitgelegd, en dat is nogal wat ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KB-013
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-07-2010

KB-013

Banaan

De demo vindt ik echt heel erg makkelijk, een paar keer high kicks in iemands gezicht planten, wel van been afwisselen anders blockt ie ze telkens, het beeld wordt grijs en BAM! daar gaat ie. :P

Ik hoop dat het in de volledige game wat moeilijker wordt. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23-09 11:01
quote:
KB-013 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 23:05:
De demo vindt ik echt heel erg makkelijk, een paar keer high kicks in iemands gezicht planten, wel van been afwisselen anders blockt ie ze telkens, het beeld wordt grijs en BAM! daar gaat ie. :P

Ik kan denk ik nog wel wat vechtspellen herinneren die ik compleet heb uitgespeeld met 1 move }:O

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
quote:

Speel je al op de hoogste moeilijkheidsgraad?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• itons
  • Niet online
quote:

standaard moeilijkheidsgraad is beginner, bij options in het hoofdmenu kan je die veranderen. ik wil je wel is horen over expert mode ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KB-013
  • Laatst online: 13-07-2010

KB-013

Banaan

Oowh, ik zie het net pas. :o :$ Is even kijken of ik ook daadwerkelijk een expert tegenover mij krijg. :D

Het gassing principe snap ik nog niet helemaal, kan iemand dat even uitleggen? (A)

KB-013 wijzigde deze reactie 05-05-2009 15:34 (29%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• itons
  • Niet online
quote:
KB-013 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:21:
Oowh, ik zie het net pas. :o :$ Is even kijken of ik ook daadwerkelijk een expert tegenover mij krijg. :D

Het gassing principe snap ik nog niet helemaal, kan iemand dat even uitleggen? (A)
ehehe, ga maar is zo lang als je kan, zo hard als je kan voor je in de lucht staan slaan...binnen de minuut ben je buiten adem schat ik. je moet dus gericht slaan met je vechter om geen energie te verspillen. elke stoot die je doet loopt je metertje terug (handig om aan te zetten bij options). die vult zichzelf weer aan als je een tijdje niets doet of alleen rond loopt. zodra je geraakt wordt wordt je metertje permanent korter. Hoe korter je metertje hoe sneller je KO geslagen kan worden of gesubmit raakt.

• Dennahz
  • Laatst online: 21:37

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik twijfel of ik dit spel ga halen of Wolverine. De demo bevalt mij zeker, zit zo een potje of 10 achter elkaar te spelen :p Toch is wel telkens redelijk hetzelfde? Al verveeld het tot nu toe helemaal niet.

Of ik haal ze gewoon lekker beide... zal zien of hij al via eBay gekocht kan worden :Y)

Twitter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17:20
Deze staat al pre-ordered ! Laat het maar snel 20 mei zijn (hoop dat ie dan al in de winkels ligt , verlengd weekend :9)
K hoop el dat het submission principe net iets beter uitgewerkt is. Nu kan ik met Chuck liddel keer op keer de andere submitten terwijl hij juist BJJ als specialteit heeft

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:04

Christiano007

Ich bin der champion

Bij gamehubs.com voor ¤ 36,-

Heb de demo een paar keer gespeeld en het is ook best leuk om te doen, maar dit soort spellen lijken mij juist na een tijdje saai te worden

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Valt natuurlijk te zien hoe je het gaat spelen. Bij mij is het vooral een party game die dus gaat gespeeld worden met minimaal 2 man op de bank (toeschouwers kunnen er altijd bij :9). Dan lijkt het mij totaal nooit saai te worden. Daarnaast bepaal je zelf ook hoe interessant het spel zelf is / blijft. Speel je altijd met 1 sterk mannetje , probeer je vanalle stijlen , .....
Ik denk dat ik met gemakken 100u achter de tv ga hangen om dit te spelen dus zeker en vast leuk om te hebben. De demo heeft zeker al 10u aangestaan ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Paxlie
  • Nu online

Paxlie

chaos en inslag

quote:
Christiano007 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:00:
Bij gamehubs.com voor ¤ 36,-

Heb de demo een paar keer gespeeld en het is ook best leuk om te doen, maar dit soort spellen lijken mij juist na een tijdje saai te worden
Dit spel is complexer dan een Tekken 6 of Soul Calibur. Als je niet van vechtspellen houdt zal je dit sowieso niet leuk vinden. Als je het helemaal niks vind dat je op de grond verder kan dan zal je dit sowieso niet leuk vinden.

Als je je er even overheen zet en het grondwerk even doorkrijgt zal je dit spel heel leuk vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 125609
  • Niet online
quote:
sleepwalkerbe schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:37:
Deze staat al pre-ordered ! Laat het maar snel 20 mei zijn (hoop dat ie dan al in de winkels ligt , verlengd weekend :9)
K hoop el dat het submission principe net iets beter uitgewerkt is. Nu kan ik met Chuck liddel keer op keer de andere submitten terwijl hij juist BJJ als specialteit heeft
hoe doe je die submission dan? Ik probeer met Rua Lidell altijd te submitten op expert, maar het lukt me gewoon niet.

Ik druk altijd eerst de rechter thumbstick in (xbox360) en ga daarna rondjes draaien met dat ding, maar het lukt me niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Ik speel het spel nog niet op expert hoor , het blijft zowiso voor de fun only en ik ga niet lopen oefenen tot ik op expert alles kan.
Medium kan ik met Lidell aan Rua nog submitten. De techniek die ik gebruik is button bashing (A of X). Deze zou beter zijn voor mensen met veel power (lidell dus ;)) en met rua zou je in principe idd moeten rondjes draaien.
Vooral timing ivm de gassed meter is enorm belangrijk op hogere niveaus. Maar het geheel van submissions is iets waar ik me kan aan doodergeren. Het is zo dat men vriendin me kan neerhalen met Rua en direct submitten binnen de 30 seconden. Snap niet hoe ze het doet , maar toch kan ze het lol. Zij houdt A ingedrukt terwijl ze rondjes draait met de RS
hope it helps

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 17-10 23:38
Kan niet wachten tot dit spel op de deurmat valt! Wat een geweldige game, heb al aardig wat uurtjes met een vriend zitten spelen. Alleen die submissions komen we nog niet echt uit, als het gebeurd rammen we maar een beetje op de knoppen en draaien met de rechter stick. Maar ik weet wel dat dit spel me veel plezier gaat opleveren, zowel online als samen met vrienden.

Kraanwater wijzigde deze reactie 17-05-2009 16:51 (25%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:30
Vriend van mij heeft het volledige spel, wat me vooral stoort zijn de laadtijden. Niet normaal meer.
Zoveel loading times zitten er in het spel verwerkt. Vooral in het menu zelf al, dat stoort me wel. Verder is het wel een zeer vermakelijk spel. Ook leuk is dat je specifiek kan trainen op je specialiteiten. En hierdoor leer je de kunsten van het spel steeds beter. We hadden gisteren een Mui Tai vechter gemaakt en deze kan op onverklaarbare wijze geen high kicks geven. Hopelijk heeft dit te maken met mijn skills, die zij nog niet optimaal.

Zelf vind ik het een topspel en ga hem volgende week zeker halen. Ik wil de game ook zeker gaan uitspelen met een meer worsteltype. Grondgevechten krijg ik nu ook een beetje door.

Voor een ieder die graag op de grond vecht. Druk eens op linkerbutton en RS ingedrukt naar rechts als je tegenstander wilt slaan, kan je vervolgens heerlijk je ellebogen gebruiken.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21-04-2012
offtopic:
Correctie Steefje: het is Muay Thai niet Mui Tai

PSN= ThroNN-

• ind0mi
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16:34

ind0mi

PSN: DexFaya

Wie speelt dit spel op de 360? het is egt een super vet spel! MAAR de laadtijden zijn egt belachelijk.! Ik ga hem vanavond eens op mn HD gooien, dat zal de laadtijden hopelijk verminderen.

Voor een battle voeg me toe ;)

• Paxlie
  • Nu online

Paxlie

chaos en inslag

quote:
ind0mi schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 08:45:
Wie speelt dit spel op de 360? het is egt een super vet spel! MAAR de laadtijden zijn egt belachelijk.! Ik ga hem vanavond eens op mn HD gooien, dat zal de laadtijden hopelijk verminderen.

Voor een battle voeg me toe ;)
Waarom zou je echt als egt schrijven? :{
En een battle? Gaan ze hiphoppen of iets dergelijks?

• steefje
Gisteren ook weer een aantal uurtjes gespeeld, maar de careermode begint toch rerdelijk eentoning te worden. Het trainen, sparren en speciale training neigt op een herhalingsoefening te lijken, hoewel de speciale trainingen zeker leerzaam zijn.

kan nu ook eindelijk een echte high-kick doen naar het hoofd, had met de skills te maken.

Ik snap alleen nog niet waarom je de ene keer een mannetje uit het niets KO slaat en de soms kan je vollop meppen zonder dat er iets gebeurt. Ik snap wel als je stammia bijna leeg is, het logisch is dat je down gaat. Maar bij een volle balk kan ik het niet herleiden.

PSN ID Binloading_nl

• sleepwalkerbe
IK heb em gisteren ook binnen gekregen. Heerlijke game en speelt lekker weg!
De career mode kan beetje als eentonig aanschouwd worden maar ik vind het niet meer dan normaal ook. Je moet zelf gaan bepalen wat je met je mannetje wil gaan doen (meer trainen gaat algemene skills hoger gooien , meer sparren gaat juist meer beperkte skills verbeteren.
Ik ben nog aan het uitvogelen wat er meer positieve invloed heeft op je mannetje.

Na 3 uur gamen ben ik in men 2de jaar en zit niet zo ver van een titlefight af (Zit al in top 10 anyway)

Dit is nog op het laagste niveau en zal dus vrij snel overstappen op moeilijkere niveaus. Denk dat de uitdaging alleen maar groter als je tegenstanders minder snel KO gaan.
Je kan jezelf compleet gassen op laagste niveau zonder dat een tegenstander zich daarop gaat focussen (hello submission). Op hoger niveau zal je veel harder afgestraft worden.
Daarnaast vind ik het ook kicken om met men eigen creatie tegenover Tito Ortiz ofzo te staan. De kick van het winnen is toch dat tikkeltje hoger dan met Chuck liddell een tegenstander verrot te slaan. Maar goed dat ligt dan weer aan mezelf waarschijnlijk.

ik vind het een pracht van een fighter met veel dieptes in het vechtsysteem !

voor iedereen die wil 1on1 : sleepwalker1 be is men xbox live id

sleepwalkerbe wijzigde deze reactie 20-05-2009 16:42 (2%)
Reden: xbox id bij gezet

• Blerf
  • Laatst online: 10:11

Blerf

Onsmakelijke MoaM Prut(ser)!

Masterlijk me vrouwtje heeft hem net op gepikt bij Gamemania.
Ik ga los vanavond op me Kruisdoos 360

ooh als er meer mensen spelen voeg me ff toe aan live: Dr04

Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Verzamelaar van Blerftrash
xbox live: oDr04

• PHiXioN
Grrrrrr, ik moet nog even wachten tot die gasten van cd-wow hem op de post doen.
quote:
Ik snap alleen nog niet waarom je de ene keer een mannetje uit het niets KO slaat en de soms kan je vollop meppen zonder dat er iets gebeurt. Ik snap wel als je stammia bijna leeg is, het logisch is dat je down gaat. Maar bij een volle balk kan ik het niet herleiden.
Gotta protect ya neck!!

(en je harses ook)

Waarom denk je dat trainers altijd zo hard roepen dat je je handen hoog moet houden? :D

PHiXioN wijzigde deze reactie 20-05-2009 16:48 (72%)

• Nordcore
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12:43
check gametrailers voor een uitgebreide HD video review:

http://www.gametrailers.com/video/review-hd-ufc-2009/49429

Antec sonata 3, Antec 900W voeding, MSI Z87-G45 gaming, Intel i5 4670K@4.3GhZ, 16 gb ddr3 OCZ, ASUS GTX 970, Crucial CT240M50 , logitech F-540, Dell Ultrasharp U2913WM

• Blerf

Blerf

die laadtijden zijn om te janken! En om eerlijk te zijn ben ik echt slecht in die ground control meuk...
Maar ja zou wel een kwestie van veel doen zijn :)
Verder wel coole game. Ben er alleen nog niet uit hoe ik met me eigen gemaakte Blerf pop met iemand kan fighten online....

• rCk
Wow, echt een supervet spel zeg! Ik heb net evn demo paar keer geprobeerd, denk dat ik hem maar van een goede shop afhaal (niet de Music store voor verdomme 65 euro :o). Dit spel moet ik hebben als K-1 en MMA freak :D

PSN= ThroNN-

• Gojira
  • Laatst online: 16-02 17:01
quote:
rCk schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 23:42:
Wow, echt een supervet spel zeg! Ik heb net evn demo paar keer geprobeerd, denk dat ik hem maar van een goede shop afhaal (niet de Music store voor verdomme 65 euro :o). Dit spel moet ik hebben als K-1 en MMA freak :D
Check CD-WOW voor ¤45 incl. verzendkosten.. Overigens spelen m'n broertje en ik UFC 2009 al ruim een week en bevalt de game super. Ik had nooit gedacht dat ik nog eens een MMA/Sports zou vinden die ik wèl leuk vind. _/-\o_

spoiler:
En voordat iemand er een opmerking over maakt, ja, ik heb de game al wel een week.

Gojira wijzigde deze reactie 21-05-2009 23:55 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 21:40

Royz

Kleurenblind!!

Kan iemand meer info geven over bijv de matchmaking over Xbox Live oid? Duurt het lang voor er een gevecht is etc? Is het handig ingedeeld? Niet beginner vs Exprert e.d.

Fotografie Vlogs & Drone videos | Foto website | Foto Facebook

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PHiXioN
quote:
Mike Post schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 23:52:
[...]

Check CD-WOW voor ¤45 incl. verzendkosten.. Overigens spelen m'n broertje en ik UFC 2009 al ruim een week en bevalt de game super. Ik had nooit gedacht dat ik nog eens een MMA/Sports zou vinden die ik wèl leuk vind. _/-\o_

spoiler:
En voordat iemand er een opmerking over maakt, ja, ik heb de game al wel een week.
Dan heb je hem zeker niet bij CD-WOW gehaald? Die van mij is nog niet eens verzonden...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rCk
quote:
[...]

spoiler:
En nu zelfs 41 euro!
Over CD-wow, vorige ervaringen ermee waren goed, dus ik ga het denk vandaag bestellen en hoop em in de loop van volgende week binnen te krijgen.
Oh dr staat: Expected to ship within 7-10 days. Dus het is ook niet gek dat de poster boven me nog steeds zit te wachten op zijn copy.

rCk wijzigde deze reactie 22-05-2009 10:03 (8%)

PSN= ThroNN-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 22:04

Christiano007

Ich bin der champion

quote:
Royz schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 00:27:
Kan iemand meer info geven over bijv de matchmaking over Xbox Live oid? Duurt het lang voor er een gevecht is etc? Is het handig ingedeeld? Niet beginner vs Exprert e.d.
Ja hoe zit het met online spelen?

Kun je met je eigen poppeke online?
Kun je snél online, dus niet eerst 10 min wachten voordat je kunt ofzo?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

quote:
Christiano007 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:52:
[...]

Ja hoe zit het met online spelen?

Kun je met je eigen poppeke online?
Kun je snél online, dus niet eerst 10 min wachten voordat je kunt ofzo?
Precies, ik heb eerder games gekocht die kut waren online en die heb ik nooit meer gespeeld... dus als iemand mij duidelijkheid kan geven hierover kudo's!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Zonet even wat online matchup gespeeld zodat ik wat feedback kan geven aan diegene die nog twijfelen.
De matchups zijn enkel onderverdeeld in all of advanced , dus als noobje online kan je tegen een harde noot komen te staan lijkt mij. Verder zijn er (op dit ogenblik toch) vrij weinig spelers aan het spelen online. Ik denk zowiso dat we binnen EU blijven voor matchups dus kan wel verklaard worden. Vanavond zal ik nog is online kijken om te zien of er dan meer matchups te vinden zijn.

Mijn bevinding is dat door het kleine aantal online spelers het niet echt aangenaam aanvoelt. Je moet best wel ff zoeken voor je een tegenstander vindt. Als je een tegenstander hebt gaat alles lekker vlot en je ondervindt weinig last van eventuele lag. Ik sta momenteel 3-0-0 online woohoo ;)

Voor je online gaat zeker je ground game oefenen zou ik zeggen anders ben je een snelle hap ;)

sleepwalker1 be voeg maar toe op XBL als je wat gevechtjes wil

EDIT : je komt snel o nline (ik heb nu max 1 minuut gewacht op tegenstander)
edit 2 : je kan met je eigen fighter online ja

sleepwalkerbe wijzigde deze reactie 22-05-2009 15:04 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Dus je kan quick match doen?

En ik ben wel bang dat er veel mensen gaan zijn die gaan quiten trouwens :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Ja quickmatch is zeker mogelijk. Custom ook en je kan er zelf eentje hosten. Het quitten heb ik vandaag niet meegemaakt (weet trouwens niet of je zomaar kan quitten in de match)
Zal allemaal wel meevallen maar zowiso leg je best een vriendengroepje voor ufc aan lijkt me. Veel volk = veel matchups :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rCk
Carreer is nog best lastig, ga redelijk snel naar de grond soms. En het is hatelijk dat je aan het begin nog niet de high kicks kan doen naar het hoofd. Echt vies.

Inmiddels gaat t al veel beter, doe wat rustiger aan. Bij de demo had je sterkere characters dus kon ik eerder de knockout scoren :P. Ook heb ik al gevonden waarom je geen high kicks kan doen, Muay Thai moet je dan op lvl 2 hebben ofzo wil je dat kunnen doen.

rCk wijzigde deze reactie 22-05-2009 21:53 (44%)

PSN= ThroNN-

• Maus|IA2
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 06-11-2011

Maus|IA2

USA Sucks!

Je kan met je eigen speler online(uit je career). Je kan ook een fighter aanmaken met (meteen) goede stats, maar die is dan niet uit je career.

Ik zag hier in het topic volgens mij ook iets over laadtijden. Die zijn bij mij (xbox360) echt heel kort. Zit nooit langer als 5 tot 10? sec te wachten.

Submissions snap ik alleen nog niet helemaal. Ik doe dan met LT+rechter stick voor een 'grond duel' . Dan is volgens mij R3 indrukken een submission beginnen? en dan daarna knopjes rammen ? Weet iemand dat hier toevallig?

@hierboven: Ik kon met mijn speler in career meteen high kicks doen... (hij is wel kickboxer, en geen Muay Thai, althans, die kon je in het begin volgens mij selecteren)

Maus|IA2 wijzigde deze reactie 23-05-2009 01:13 (14%)

• rCk
Klopt ja, maar ik ben meer Muay Thai fan. Dus het is nog eventjes doortrainen en dan kan ik het als het goed is ook. So far gaat het nog goed win ongeveer 2/3 van de wedstrijden.

PSN= ThroNN-

• OCTheEagle
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:21
quote:
Maus schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 01:11:

Submissions snap ik alleen nog niet helemaal. Ik doe dan met LT+rechter stick voor een 'grond duel' . Dan is volgens mij R3 indrukken een submission beginnen? en dan daarna knopjes rammen ? Weet iemand dat hier toevallig?
Als aanvallend:
- Druk bij een ground game op R3, vervolgens R ronddraaien of vierkantje, rondje etc bashen.

Als verdedigend:
- Bij een ground game, als de tegenstander slaat, druk op R3 zodat je zijn vuist zal vasthouden (dit moet je goed timen), vervolgens R ronddraien of vierkantje, rondje etc bashen.

Let op dat je tegenstander wat klapjes geïncasseerd moet hebben, wil de submission lukken (dus ronde 2 of ronde 3). Ook is het handig als jouw poppetje submission als special ability heeft.

• Maus|IA2
  • Laatst online: 06-11-2011

Maus|IA2

USA Sucks!

Okay thanks. Als je poppetje als 'skill' dat submission heeft, moet de tegenstander dan ook al wat klappen gekregen hebben? Want ik speelde laatst een potje tegen de CPU in mijn career. De ronde was net 3 seconde bezig, hij komt naar me toe gerend, en doet meteen een submission. Had ik dus verloren na 10 sec. 8)7

• MaZo
  • Niet online
De gameplay is een mooi verlengstuk van de demo, maar wat een irritante laadtijden / save popups.

• sleepwalkerbe
Iedereen vindt de laadtijden erg maar ik vind ze heus wel meevallen hoor. Het irritante er aan is dat er een massa aan balkjes voorbij schuiven. Had dat 1 balkje geweest had de helft van de mensen al minder lopen miepen ;)

• rCk
quote:
Maus schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 13:15:
Okay thanks. Als je poppetje als 'skill' dat submission heeft, moet de tegenstander dan ook al wat klappen gekregen hebben? Want ik speelde laatst een potje tegen de CPU in mijn career. De ronde was net 3 seconde bezig, hij komt naar me toe gerend, en doet meteen een submission. Had ik dus verloren na 10 sec. 8)7
Dat heb ik dus wel eens met de training camps, ja lekker. Kan je dus ook bijna geen dingen behalen voor die punten, en dan vaak ga ik dan maar naar Dashboard en terug ingame om het opnieuw te kunnen doen want dat is zonde van die punten.

Edit; net tijdje geleden Muay Thai lvl 2 gekregen. Dat maakt het wel een stuk makkelijker, Tito Ortiz ging nu down, terwijl ik 2x van em verloor, en ook Chuck Lidell ging nu ook down terwijl ik 1x eerder van hem verloor). Die high kicks zijn zo effectief, is gewoon niet normaal meer.

rCk wijzigde deze reactie 23-05-2009 22:12 (17%)

PSN= ThroNN-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steefje
Hoe kan je als special abbility dan een submission kiezen. Ik heb de keuze naa rmijn idee nooit gehad. Ben mijn carriere opnieuw begonnen en ben nu boxer en BJJ. Dat kan ik wel kiezen, maar een special abbillity niet..dus als ik iets over het hoofd ziet...gaarne. Heb mijn submission skills nu op 70 staan, maar er is er nog geen een gelukt.

Ik vind het trainen ook vet irritant, maar je hebt t echt nodig. Ik blijf nu maar tegen laag geklasseerde tegenstanders boksen zodat ik niet te snel level en veel stammina over houd om na de wedstrijd te sparren. Dit levert tenminste skillpoints op. Wanneer ik mijn aandacht alleen focus op kracht, snelheid en uithoudingsvermogen, wordt ik niet een betere vechter.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rCk
quote:
steefje schreef op zondag 24 mei 2009 @ 01:41:
Hoe kan je als special abbility dan een submission kiezen. Ik heb de keuze naa rmijn idee nooit gehad. Ben mijn carriere opnieuw begonnen en ben nu boxer en BJJ. Dat kan ik wel kiezen, maar een special abbillity niet..dus als ik iets over het hoofd ziet...gaarne. Heb mijn submission skills nu op 70 staan, maar er is er nog geen een gelukt.

Ik vind het trainen ook vet irritant, maar je hebt t echt nodig. Ik blijf nu maar tegen laag geklasseerde tegenstanders boksen zodat ik niet te snel level en veel stammina over houd om na de wedstrijd te sparren. Dit levert tenminste skillpoints op. Wanneer ik mijn aandacht alleen focus op kracht, snelheid en uithoudingsvermogen, wordt ik niet een betere vechter.
Je zou die training camps op je calender eens moeten volgen. Daar kun je je BJJ of boxing skill gaan uitbreiden naar level 2. Hoe vecht dat trouwens? BJJ met Boxer? Ik heb nu Muay Thai met Wrestler maar mn volgende was die combinatie.

PSN= ThroNN-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blerf

Blerf

Nou ik heb die titel fight gedaan en wel op het standaard nivo... met me middle lightweight mannetje..
Maar ik dacht ik ga me best doen veel halen etc.. Dan heb ik er wat aan als ik online ga knokken, Maar nee dat is ook niet zo want buiten het feit dat je de titel in 6uur haalt kun je niets met je eigen mannetje doen :?

Vind dat ze dit soort dingen wel ff beter hadden kunnen maken. Ik bedoel met je eigen pop online vechten moet gewoon makenlijk mogenlijk zijn. Tevens mis ik gewoon een hoop zaken rondom online uitleg van punten etc het is laggy als de pest enz enz.

Tja mischien heb ik mezelf wel teveel voorgesteld van deze game ik weet het niet maar ik doe hem weer weg want vind het nu al niet meer leuk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steefje
quote:
rCk schreef op zondag 24 mei 2009 @ 09:23:
[...]

Je zou die training camps op je calender eens moeten volgen. Daar kun je je BJJ of boxing skill gaan uitbreiden naar level 2. Hoe vecht dat trouwens? BJJ met Boxer? Ik heb nu Muay Thai met Wrestler maar mn volgende was die combinatie.
Ja die volg ik al, hoewel die van BJJ erg moeilijk zijn. Ik vind deze combo wel ok. Heb mn boksskills nu op level 2 staan in de camp en ben nu gestart met BJJ camp. Mijn insteek is iemand flink hoeken en dan een takedown. Gaat aardig zo.

Heb op gamefaqs wel een aardige manier gevonden om je skillz goed uit te bouwen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Is het misschien geen idee om een tweakers camp te gaan bouwen (en online wat andere camps af te slachten) ?

@Blerf , ik kan online met mijn mannetje hoor. Probeer voor de rest is afwisseling in je eigen speelstijl te brengen. Ik heb me al dood geërgerd aan sommige moeilijke gevechten waar ik plots gesubmit wordt of een sudden KO tegen krijg. Maar probeer gewoon op veel verschillende manieren het gevecht naar me toe te trekken :9

EDIT : online ladders worden al georganiseerd onder andere hier :http://www.undisputedonline.net/

sleepwalkerbe wijzigde deze reactie 24-05-2009 12:31 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blerf

Blerf

quote:
sleepwalkerbe schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:29:
Is het misschien geen idee om een tweakers camp te gaan bouwen (en online wat andere camps af te slachten) ?

@Blerf , ik kan online met mijn mannetje hoor. Probeer voor de rest is afwisseling in je eigen speelstijl te brengen. Ik heb me al dood geërgerd aan sommige moeilijke gevechten waar ik plots gesubmit wordt of een sudden KO tegen krijg. Maar probeer gewoon op veel verschillende manieren het gevecht naar me toe te trekken :9

EDIT : online ladders worden al georganiseerd onder andere hier :http://www.undisputedonline.net/
Hoe doe je dat dan? Want ik zoek me scheel maar kan het echt niet vinden ;(
Kan alleen maar kiezen uit bestaande vechters... ( nu speel ik alleen ranked )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepwalkerbe
quote:
Blerf schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:49:
[...]

Hoe doe je dat dan? Want ik zoek me scheel maar kan het echt niet vinden ;(
Kan alleen maar kiezen uit bestaande vechters... ( nu speel ik alleen ranked )
Kan je zelf geen match organiseren in ranked en enabled dat je eigen mannetjes kunnen vechten?
In elk geval bij player match zal het dan zeker werken , ik heb online gespeeld met mijn mannetje Zit nu wat te nixen (is zondag toch) en straks ga ik wel weer spelen. Als je wil zoek ik het effe voor je uit dan.

EDIT : kom net uit t spel en je kan zowel ranked als playermatch spelen met CAF (created fighters)
Dus je kan gerust zijn , host zelf en je kan met jou mannetje

sleepwalkerbe wijzigde deze reactie 24-05-2009 16:38 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rCk
quote:
steefje schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:18:
[...]

Ja die volg ik al, hoewel die van BJJ erg moeilijk zijn. Ik vind deze combo wel ok. Heb mn boksskills nu op level 2 staan in de camp en ben nu gestart met BJJ camp. Mijn insteek is iemand flink hoeken en dan een takedown. Gaat aardig zo.

Heb op gamefaqs wel een aardige manier gevonden om je skillz goed uit te bouwen.
Oké en ik vond Wrestling soms al niet echt gemakkelijk. Ik ben niet zo goed in grondgevechten, maar als je met een boxer lvl 2 of 3 een goeie full mount hebt dan heb je zo de KO binnen. Dat is ziek volgens mij. Net als ik nu met Muay Thai gewoon zo vaak de KO maak met mn knietjes/high kicks.

PSN= ThroNN-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17-10 00:38
quote:
rCk schreef op zondag 24 mei 2009 @ 14:00:
[...]

Oké en ik vond Wrestling soms al niet echt gemakkelijk. Ik ben niet zo goed in grondgevechten, maar als je met een boxer lvl 2 of 3 een goeie full mount hebt dan heb je zo de KO binnen. Dat is ziek volgens mij. Net als ik nu met Muay Thai gewoon zo vaak de KO maak met mn knietjes/high kicks.
Hoe kan je dan een level omhoog komen? Ik heb career inmiddels uitgespeeld als Muay Thai + wrenstling, maar heb nooit high kicks kunnen doen. Wel volop getraind op kracht, snelheid en stamina en af en toe gespard.... Waar kun je dan een level omhoog, zodat je bijv high kicks kan toevpassen?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepwalkerbe
quote:
Monda schreef op zondag 24 mei 2009 @ 17:26:
[...]

Hoe kan je dan een level omhoog komen? Ik heb career inmiddels uitgespeeld als Muay Thai + wrenstling, maar heb nooit high kicks kunnen doen. Wel volop getraind op kracht, snelheid en stamina en af en toe gespard.... Waar kun je dan een level omhoog, zodat je bijv high kicks kan toevpassen?
Je krijgt elke x aantal weken een Camp Invite waar je andere teams hun muay thai & wrestling 'experts kan zien. Daar kies je een elke keer. Op je kalender komt er dan een week blauw te staan (datum staat bij invite) . Tijdens die week moet je Action nemen als 'training' , dan ga je sparren met die kerel en krijg je tasks. Deze moet je uitvoeren voor punten en na 150 punten level je door. Zo zijn er van elke specialiteit 3 levels.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rCk
quote:
sleepwalkerbe schreef op zondag 24 mei 2009 @ 17:32:
[...]

Je krijgt elke x aantal weken een Camp Invite waar je andere teams hun muay thai & wrestling 'experts kan zien. Daar kies je een elke keer. Op je kalender komt er dan een week blauw te staan (datum staat bij invite) . Tijdens die week moet je Action nemen als 'training' , dan ga je sparren met die kerel en krijg je tasks. Deze moet je uitvoeren voor punten en na 150 punten level je door. Zo zijn er van elke specialiteit 3 levels.
Heb jij dat allemaal al lvl 3 behaald of niet? Als je Boxing en BJJ hebt, wat is het beste om te doen? Boxing lvl 3 krijgen en drna met BJJ bezig zijn? Want so far met level 1 boxing heb ik ongeveer een 90% ko record ofzoiets. En nu lvl 2 boxing gehaald dus dit wordt helemaal wat... :D Net als Muay Thai naar level 2 was t ziek snel over steeds.

PSN= ThroNN-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Darkred
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 18:54
quote:
[...]

spoiler:
Bij play-asia 35.99 euro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 21:37

Dennahz

Life feels like hell should.

quote:
Zij zetten de echte waarde op het pakketje, dus meer kans op heffingen. Dan kom je alsnog op 45 euro. :(

Twitter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Monda
Wat ik erg frustrerend vind: Ik verlies alle partijen op de zelfde manier (advanced niveau).
Nooit KO, altijd als tegenstander op me zit en gaat rammen. Ik kan zijn arm pakken als ik goed time, met R3, maar dan rukt ie zich weer los en begint het opnieuw.
Ik draai me gek met R knop maar kom niet uit die situatie.... Wie weet hier iets op?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steefje
quote:
Monda schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:34:
Wat ik erg frustrerend vind: Ik verlies alle partijen op de zelfde manier (advanced niveau).
Nooit KO, altijd als tegenstander op me zit en gaat rammen. Ik kan zijn arm pakken als ik goed time, met R3, maar dan rukt ie zich weer los en begint het opnieuw.
Ik draai me gek met R knop maar kom niet uit die situatie.... Wie weet hier iets op?
Hier hetzelfde probleem, kom ook nog weg uit een dergelijke situatie.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• itons
  • Niet online
ground striking defense en ground grapple defense verhogen lijkt me...
en probeer je tegenstander te blokkeren en te reversen als die zijn positie probeert te improven. rubber guard (L1+R-stick) is een erg mooie om vanuit guard zelf naar mount te gaan.

itons wijzigde deze reactie 25-05-2009 12:07 (56%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Monda
Nou ik word alsmaar afgemaakt met op die manier... Weet niet hoe hoog ik mn grapple defense moet krijgen, voor ik iets kan doen, wanneer zon gast op me zit...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• itons
  • Niet online
quote:
Monda schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:24:
Nou ik word alsmaar afgemaakt met op die manier... Weet niet hoe hoog ik mn grapple defense moet krijgen, voor ik iets kan doen, wanneer zon gast op me zit...
zorgen dat je niet gassed bent, dan kan je met half rondje op je R-stick omdraaien naar back mount en vanaf daar makkelijk opstaan of transition naar guard doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• turboO
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 27-09-2010
Ik vraag mij af waarom er 4 controllers in het menu zichtbaar zijn. Weet iemand dit?
Ik ging er van uit dat het spel voor 4 spelers zou zijn (beetje dom, had ook moeten kijken op het internet).

Valt dus vies tegen. De game zelf is wel leuk, maar toch wel een dikke tegenvaller dat het maar voor 2 spelers is.

turboO wijzigde deze reactie 25-05-2009 16:15 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepwalkerbe
quote:
turboO schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:15:
Ik vraag mij af waarom er 4 controllers in het menu zichtbaar zijn. Weet iemand dit?
Ik ging er van uit dat het spel voor 4 spelers zou zijn (beetje dom, had ook moeten kijken op het internet).

Valt dus vies tegen. De game zelf is wel leuk, maar toch wel een dikke tegenvaller dat het maar voor 2 spelers is.
Ik weet niet of je ooit al naar UFC gekeken hebt maar met 4 in de octagon is een beetje te veel van het goede lijkt me :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rCk
quote:
sleepwalkerbe schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:57:
[...]

Ik weet niet of je ooit al naar UFC gekeken hebt maar met 4 in de octagon is een beetje te veel van het goede lijkt me :)
Inderdaad, het is geen WWF/E hoor. Dit is tenminste echt en rauw.

PSN= ThroNN-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• turboO
quote:
sleepwalkerbe schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:57:
[...]

En ik vraag mij af of jij wel begrijpend kunt lezen.

Dat ze 1v1 vechten begrijp ik wel, maar er staan wel 4 controllers in beeld wat misleidend is. Daarnaast is het een videogame dus een game mode voor 4 spelers zou niet zo vreemd zijn. Tag team ofzo, je hoeft geen eens met ze 4en tegelijk de ring in.
Maar goed als ik naar UFC ga kijken dan weet ik blijkbaar waarom er 4 controllers op het scherm staan. :X

Thanks voor de info. |:(

turboO wijzigde deze reactie 25-05-2009 18:33 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Als je het perse wil weten dan kijk je ff door 4 controllers aan te sluiten , ik heb er maar 2 en trek me niets aan van de meerdere mogelijkheid. Tag team in UFC lijkt me ook al not done.
Je hoeft niet zo aanvallend te doen hoor , mijn reactie was ook helemaal zo niet bedoeld. Het is nu eenmaal een gekend feit dat je in UFC niet met meer dan 2 gaat vechten. Mijn vermoeden is een mini tournament die automatisch begint als je met 4 controllers speelt. Ik zou zeggen try it en laat het aan de wereld weten !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• turboO
Ze lichten alle 4 op maar je kan er maar 2 bewegen. Wie het eerst beweegt kan dus spelen.
Vaag... vandaar dat ik het op het internet vraag waarom dit is.

Hoe UFC in mekaar zit begrijp ik wel. Daarover ga ik mijn vragen niet stellen op een computerforum vandaar mijn reactie. Het was totaal geen antwoordt op mijn vraag.

Het is een videogame dus je redenering dat het dan in de game ook niet kan is onzin. Het is niet voor niets een game.

turboO wijzigde deze reactie 25-05-2009 18:50 (15%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Paul|IA
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 05-11-2009
quote:
Monda schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:34:
Je moet ook niet als een gek rondjes draaien maar, afhankelijk van de positie, of een half rondje draaien (minor transition) of een driekwart rondje draaien (major transition). Hele rondjes draaien heeft niet heel veel zin.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rCk
Heeft iemand nog tips om de grappling technieken beter te kunnen doen en vooral voor die training camps? Want ik krijg het gewoon niet goed voor mekaar om veel punten te scoren daar! Anyone?

PSN= ThroNN-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepwalkerbe
quote:
rCk schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 12:58:
Heeft iemand nog tips om de grappling technieken beter te kunnen doen en vooral voor die training camps? Want ik krijg het gewoon niet goed voor mekaar om veel punten te scoren daar! Anyone?
Bij grappling in de game is het belangrijk van kalm te blijven. Zoals eerder al gezegd als een gek rondjes draaien etc heeft totaal geen nut bij deze game. Dat helpt enkel bij submissions (en dan nog button bash ik liever).

Neem de tutorials eerst goed door of kijk bij je task list dieper door zodat je ziet wat er exact moet gebeuren.
Vervolgens heel rustig de juiste posities aannemen en dan proberen uitvoeren wat ze je zeggen.

Het lijkt een domme uitleg maar kalmte vooral kan je helpen bij grappling in deze game

EDIT : een goeie hulp kan zijn : als jij aanvallend bezig ben , doe dan halve draai om verbeterde positie te hebbe , begin beneden en eindig rechts in het midden. Zo gaat ie bv van closed guard naar open guard. Daarnaast kan je ook 3/4 draai doen. Daarmee gaat hij zich in half guard werken vanuit closed guard of gaat hj side control nemen vanaf de open guard.
Herhaal , herhaal , herhaal en je zit mounted :)

Als je aan het verdedigen bent doe dan LB + halve draai. Zowiso zal je mannetje zich dan in een betere positie wikkelen of zelf ervoor zorgen dat je in attacking positie komt ipv defensive.

sleepwalkerbe wijzigde deze reactie 26-05-2009 13:18 (26%)

• Paul|IA
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 05-11-2009
quote:
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:15:
[...]

Als je aan het verdedigen bent doe dan LB + halve draai. Zowiso zal je mannetje zich dan in een betere positie wikkelen of zelf ervoor zorgen dat je in attacking positie komt ipv defensive.
Met LB is dat toch een rubber guard? Dat kan volgens mij alleen als je BJJ als dicipline hebt, en je moet dan lvl twee zijn.

Als je dat nog niet kunt werkt vanuit de meeste verdedigende positie een kwart draai ook. Vanuit de guard duw je de tegenstander dan bijvoorbeeld weg zodat je weer kunt gaat staan.

• sleepwalkerbe
quote:
Paul schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:50:
[...]

Met LB is dat toch een rubber guard? Dat kan volgens mij alleen als je BJJ als dicipline hebt, en je moet dan lvl twee zijn.

Als je dat nog niet kunt werkt vanuit de meeste verdedigende positie een kwart draai ook. Vanuit de guard duw je de tegenstander dan bijvoorbeeld weg zodat je weer kunt gaat staan.
als ik me het goed herrinner dan kan je gewoon ook een soort reverses gaan doen met lb+ halve draai. Kan zijn dat ik me vergis (vanavond begin ik met nieuwe mannetje) maar ik kan het gewoon zijn van bij men laatste creatie. In elk geval helpt halve of 3/4 draai in defense ook.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steefje
Op easy gaat het ontsnappen uit een grondgevecht wel goed, op medium wordt het al behoorlijk lastig. Gisteren eindelijk de titel gewonnen, in mijn laatste gevecht van mijn 7e jaar. Was op medium, dus ben niet echt goed geloof ik.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sleepwalkerbe
quote:
steefje schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:59:
Op easy gaat het ontsnappen uit een grondgevecht wel goed, op medium wordt het al behoorlijk lastig. Gisteren eindelijk de titel gewonnen, in mijn laatste gevecht van mijn 7e jaar. Was op medium, dus ben niet echt goed geloof ik.
Veel oefenen is de boodschap. Ik ben begonnen met een seizoen op beginner (had het toen al soms knap lastig) en ben nu bezig met mijn experienced level. Gisteren 6 eerste gevechten gespeeld en 1tje verloren door een ongelukkige submission. Vanaf experienced wordt het echt uitkijken wat je gaat doen en of je je energie wel goed verdeeld.
Maar fun blijft het door de uitdaging wel :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rCk
Zo, net een nieuwe fighter gemaakt voor Career. En dan met Muay thai met Wrestling Heavyweight (en eerst ook al zo een met light heavyweight. )Alleen nu weet ik dus hoe ik die skills op hogere levels kan brengen, en dus Muay thai op level 3 kan brengen. Dat wordt nog wat, eerste 3 gevechten allemaal met clinch knees naar t koppie KO :D

PSN= ThroNN-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13-10 13:26
Ik vind 't echt een dik spel, maar toen ik gister online ging was het echt fk laggy. Hebben jullie hier ook last van. Want ik kon echt niet normaal spelen, het maakte ook niet uit of ik nou een game joinde of zelf een sessie startte. Het lijkt me raar als het aan mij ligt want ik heb 24576 kbit/s internet.

En oja, wat houdt het in als je zeg maar zo'n trainer kan kiezen. Bijvoorbeeld: Kickboxing Chuck Lidell en dan bij Wrestling nog zo'n iemand. Wat gebeurt er dan, ik druk wel op accept maar voor de rest zie ik niks.

fr3z wijzigde deze reactie 01-06-2009 11:06 (26%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• itons
  • Niet online
quote:
fr3z schreef op maandag 01 juni 2009 @ 10:52:
Ik vind 't echt een dik spel, maar toen ik gister online ging was het echt fk laggy. Hebben jullie hier ook last van. Want ik kon echt niet normaal spelen, het maakte ook niet uit of ik nou een game joinde of zelf een sessie startte. Het lijkt me raar als het aan mij ligt want ik heb 24576 kbit/s internet.

En oja, wat houdt het in als je zeg maar zo'n trainer kan kiezen. Bijvoorbeeld: Kickboxing Chuck Lidell en dan bij Wrestling nog zo'n iemand. Wat gebeurt er dan, ik druk wel op accept maar voor de rest zie ik niks.
het ligt er een beetje aan, soms lagged het niet, soms wel. afhankelijk van je tegenstander dus. online speelt in ieder geval lang niet hetzelfde als met zijn 2en op een console. Misschien is het een idee om in de start post 2 tabellen op te nemen voor 360 en PS3 bezitters van het spel zodat je die toe kan voegen en met nederlanders kan spelen.

Als je zo'n trainer kiest komt er in je agenda een octagon te staan, kies in die week voor ACTION en dan krijg je de kans om je technieken te verbeteren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13-10 13:26
Dat zou wel een beter idee zijn inderdaad. Oo, oké dus dan krijg je dus gewoon een soort eenmalige tutorial ofzo ? Vet!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dna-ghost
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 13-12-2009
Je moet dan bepaalde combos maken of moves op de grond. Ligt er maar net aan wat je traint. Per ding krijg je 10 punten en je hebt er 150 nodig om naar het volgende level te gaan. Komt eens in dee zoveel tijd voorbij. Zorg wel dat je genoeg stamina hebt als je met deze training begint.

dna-ghost wijzigde deze reactie 01-06-2009 12:12 (23%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rCk
quote:
dna-ghost schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:11:
Je moet dan bepaalde combos maken of moves op de grond. Ligt er maar net aan wat je traint. Per ding krijg je 10 punten en je hebt er 150 nodig om naar het volgende level te gaan. Komt eens in dee zoveel tijd voorbij. Zorg wel dat je genoeg stamina hebt als je met deze training begint.
Alleen soms vallen ze nog vies tegen. Net als een Muay Thai training, dan heel soms wil die gozer je alleen maar op de grond brengen, en zie dan maar is je strike+knee combo's o.i.d. te halen. Net als bij BJJ er soms een gozer echt een minuut verspilt omdat ie steeds naar achter loopt. Op de ground technieken haal ik vaak maar 20-40 punten, soms 50. Maar striking vaak wel 50 of meer per keer. Soms eens wat minder..

maar het is wel echt fijn want die moves die je bij leert zijn het echt waard, vooral bij striking. Bij Muay Thai, die high kick is ziek sterk, evenals bij Kickboxen spinning backfist e.d. en bij boxing de duck-hook.

PSN= ThroNN-

• Tommzz
Ik vind het nog steeds erg jammer dat grondgevechten echt moeilijk zijn.
Met mijn career heb ik inmiddels 17 wins, en 6 losses. Elke verliespartij ga ik of met een submission of KO met een hammerfist.
Zelfs met het boekje erbij en rustig de stick precies zo te draaien wat op dat moment het beste is lukt het me nog niet om uit een grapple te komen.
Ground grapple defense heb ik inmiddels op 70 en takedown defense ook al.
Wat doe ik nou toch nog verkeerd? Ik ben trouwens nog maar lvl 2 Muay thai en lvl 1 Wrestling.

• itons
  • Niet online
quote:
Tommzz schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:48:
Ik vind het nog steeds erg jammer dat grondgevechten echt moeilijk zijn.
Met mijn career heb ik inmiddels 17 wins, en 6 losses. Elke verliespartij ga ik of met een submission of KO met een hammerfist.
Zelfs met het boekje erbij en rustig de stick precies zo te draaien wat op dat moment het beste is lukt het me nog niet om uit een grapple te komen.
Ground grapple defense heb ik inmiddels op 70 en takedown defense ook al.
Wat doe ik nou toch nog verkeerd? Ik ben trouwens nog maar lvl 2 Muay thai en lvl 1 Wrestling.
heb je je stamina bar aan? als die leeg is is het moeilijker om te ontsnappen. als je tegenstander beter is in grondwerk moet je je escape goed timen zodat je hem reversed of zijn transitions blocked.

• Tommzz
Die stamina bar heb ik wel aan ja.. Speel nog op beginner trouwens.
Gister kwam ik met volle staminabar ook niet ontsnappen..ga vanavond wel weer proberen.. wat is nog meer aan te raden qua fighterskills ?

• sleepwalkerbe
Aan te raden is speel veel , ook online. Als je verliest laat het over je gaan en leer uit je fouten die je hebt gemaakt. Ik vechtte vroeger volledig anders dan nu en nu speel ik op experienced met de vingers in de neus (7-0 in career tot nu) . Dit komt puur doordat ik gaan leren ben uit de vele fouten die ik in het begin ook maakte. Vergeet eerst en vooral niet dat elke slag je KO kan krijgen , hoe onverwachts ook. Dan zit je hele gevecht te winnen en tikt de pc je ineens vanuit het niets KO , lekker irritant hehe. Maar goed het zij zo.

Voor je ground skills te oefenen zoek je best een slachtoffer uit die naast je zit op de bank. Zo kan je verschillende combo's uit proberen. Ik ben begonnen met het leren tot mount gaan om dan te hammerfisten of te hooken. Daarna ben ik gaan onderzoeken welke submissions het snelste en makkelijkste te halen zijn. Die pas ik nu toe op elke tegenstander die ik maar vind hehe. Zo kan je met een mindere toch een gevecht naar je toe trekken en op het gepaste moment een submission krijgen.

Alles draait om timing binnen dit spel. Zelfde met grondgevechten. Als je wil voeg me maar toe op xdoos live en ik zal proberen je wat hints en tips te geven in het spel zelf.

• Tommzz
Bedankt voor het aanbod...maar helaas speel ik op ps3 :P

• Hopperps3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-06-2009
hey gamers,

Ik heb een guide geschreven over de transitions en submissions en tevens nog wat andere tips en secrets van de game. Normaal zou ik niet reklame maken maar deze game is natuurlijk erg vet en de tutorial heeft mij veel tijd gekost.
Hopelijk mag de link blijven staan

http://ps3clan.nl/2009/06...tips-en-submission-guide/

• Paxlie
  • Nu online

Paxlie

chaos en inslag

quote:
Hopperps3 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:50:
hey gamers,

Ik heb een guide geschreven over de transitions en submissions en tevens nog wat andere tips en secrets van de game. Normaal zou ik niet reklame maken maar deze game is natuurlijk erg vet en de tutorial heeft mij veel tijd gekost.
Hopelijk mag de link blijven staan

http://ps3clan.nl/2009/06...tips-en-submission-guide/
Niet lullig bedoeld, maar je benoemt daar niks wat niet ook in het boekje te vinden is. Denk overigens dat mensen eerder jouw uitleg zullen lezen dan het boekje, maar dat terzijde ;)

Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*