Er staan zeker nieuwe dingen in. De unlocks bijvoorbeeld.. Ik heb het in wat meer begrijpend Nederlands geschreven voor ze
Ik heb dus met mn 1e career mannetje dus al een retirement te pakken na een seizoen of 7 geloof ik. (weet niet of dat zo hoort, maar goed) Heb wel de championship belt
Ben er wel achter dat je met de Judo/Muay Thai combo niet veel kunt....athans ik niet. de grondgevechten zijn een drama. Staande gevechten zijn, op een enkele na, easy. Met de headkicks kom je heeeel ver. Submissions kom ik niet uit, nooit niet. Zelf een submission halen is me tot nu toe 4x gelukt (incl sparring he) Ook met dat sparren en die camps vrij weinig nieuwe moves gehaald
Hoezo retirement te pakken? Dit is toch iets dat je zelf moet doen? Of wordt je hier na een aantal seizoenen toe gedwongen?
Je wordt na 7 seizoenen inderdaad gedwongen tot retirement. Althans dat is wat ik het laatste las op enkele fora. AFAIK is er nog geen patch uit gekomen die deze duur zou verlengen. Nu kan je wel zien dat je na 7 seizoenen al genoeg gevochten hebt met een mannetje (je kn hem nog steeds online gaan gebruiken of in een matchup op de bank dus niet getreurd) .
Het lijkt alsof ze bij THQ zo willen tegengaan dat je een monster van een mannetje ontwikkelt. Na 7 seizoenen kun je immers al een semi god in de ring plaatsen.
Verder kan ik aanraden om veel strength te trainen in het begin. Je snelheid en je stamina blijven dan wel achter maar je tikt ze een na een KO dus zoveel last heb je dr niet van
Het lijkt alsof ze bij THQ zo willen tegengaan dat je een monster van een mannetje ontwikkelt. Na 7 seizoenen kun je immers al een semi god in de ring plaatsen.
Verder kan ik aanraden om veel strength te trainen in het begin. Je snelheid en je stamina blijven dan wel achter maar je tikt ze een na een KO dus zoveel last heb je dr niet van
Verwijderd
Ik ben al met mijn 4e mannetje bezig. Heb die tactitcal guide gekocht en weet precies welke technieken ik moet aanpassen en welke niet. Met krachtige schoppen en slagen kom je zeker niet ver online. De submissions zijn het sterks (toch heb ik mijn poppetje (muy tai.bjj) op 100 met de kick
gewoon omdat iemand knock out schoppen leuk is 
voeg mij anders toe (PS3) hoppermania en dan kunnen we een potje schoppen en slaan..
voeg mij anders toe (PS3) hoppermania en dan kunnen we een potje schoppen en slaan..
Ik heb me vandaag maar eens eventjes online ingezet. Alleen ik wordt toch wel vaak ingemaakt
. Ik ben nogal slecht in het grondspel, en ze hebben vaak submissions op me te pakken, das jammer. Kan eht vaak stoppen maar als ze eenmaal de submissiongreep hebben, dan is het byebye voor mij, hoeveel ik ook met m'n rechter analoge stick draai.
Ook vind ik die rankings (xbox360) beetje vaag. Ik begon op level 1, win van een level 5 gozer, wordt ik meteen tegen een lvl 52 gezet, verlies ik, is het level 7, win ik is het level 71 waar ik tegen moet... Dit zal lauter toeval zijn maar erg veel steek ik er niet van op denk ik. Ze pakken me zo, en zeker met de lag die er af en toe is, duidelijk aanwezig ook.
Ook vind ik die rankings (xbox360) beetje vaag. Ik begon op level 1, win van een level 5 gozer, wordt ik meteen tegen een lvl 52 gezet, verlies ik, is het level 7, win ik is het level 71 waar ik tegen moet... Dit zal lauter toeval zijn maar erg veel steek ik er niet van op denk ik. Ze pakken me zo, en zeker met de lag die er af en toe is, duidelijk aanwezig ook.
Als je gaat button bashen heb je een grotere kans om eruit te komen dan door het pookje rond te draaien.rCk schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 00:13:
Ik heb me vandaag maar eens eventjes online ingezet. Alleen ik wordt toch wel vaak ingemaakt. Ik ben nogal slecht in het grondspel, en ze hebben vaak submissions op me te pakken, das jammer. Kan eht vaak stoppen maar als ze eenmaal de submissiongreep hebben, dan is het byebye voor mij, hoeveel ik ook met m'n rechter analoge stick draai.
Ronddraaien = technische escape
Button bashen = al slaand proberen eruit te komen.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
dat ligt er natuurlijk maar net aan met wie je speeltPaxlie schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 09:28:
[...]
Als je gaat button bashen heb je een grotere kans om eruit te komen dan door het pookje rond te draaien.
Ronddraaien = technische escape
Button bashen = al slaand proberen eruit te komen.
als je met brock lesnar speelt kan je misschien beter voor slaan gaan (hij is worstelaar, geen jiu jitsu) en als je met frank mir speelt kan je beter draaien...
als iemand keer een potje tegen mij wil doen voeg me dan toe: tns2k7 (PS3). Wordt beetje moe van alle lag online
[ Voor 10% gewijzigd door itons op 23-06-2009 09:39 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:50:
hey gamers,
Ik heb een guide geschreven over de transitions en submissions en tevens nog wat andere tips en secrets van de game. Normaal zou ik niet reklame maken maar deze game is natuurlijk erg vet en de tutorial heeft mij veel tijd gekost.
Hopelijk mag de link blijven staan
http://ps3clan.nl/2009/06...tips-en-submission-guide/
offtopic:
Niet om heel lullig te doen, maar veel tijd gekost
. Een gemiddelde OP is nog langer en diepgaander?
Niet om heel lullig te doen, maar veel tijd gekost
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
boh geweldige game 
Zit al jaren in het mma wereldje en heb lang gewacht op een game van deze kwaliteit.
Puur voor dit spel een PS3 gekocht.
hoe dan ook.. game is prima uitgewerkt op paar details na....
Zit al jaren in het mma wereldje en heb lang gewacht op een game van deze kwaliteit.
Puur voor dit spel een PS3 gekocht.
hoe dan ook.. game is prima uitgewerkt op paar details na....
- career had iets fijner uitgewerkt mogen worden
- liever 1 langer laadscherm gehad dan meerdere kleine
- sommige vechtdisciplines horen niet bij een vechter (bv wanderlei is muay thai en bjj ipv wrestling.. en machida is karate en bjj en zeker geen kickbokser...
- mag nog iets meer sfeer in het spel zijn...(qua stadion)
Verwijderd
Zelfde hier.. Alleen dan een xbox360 gekocht ipv een playstation 3. Voor iedereen die moeite heeft met grondvechten of niet snapt hoe dingen werken. Loop rustig de tutorial één keer door of als je meer een lezer bent de handleiding. Ja alles wat je moet weten staat hier in omschreven. Hiermee zal je de basisprincipes begrijpen van het spel.
Start een career op beginner niveau. Persoonlijk vond ik het prettiger om eerst mijn staande gevecht onder de knie te krijgen en mijn takedown en ground graple defence te trainen/oefenen, zodat het gevecht ook echt staand bleef en ik hier van kon profiteren. Hier krijg je op het beginner niveau makkelijk de tijd voor. Als je dat eenmaal onder de knie hebt zou ik over gaan op het grondgevecht (met bijvoorbeeld een nieuwe career). Vergeet niet dat het geen schande is om nog een keer de handleiding of de tutorial te raadplegen als je het ff niet meer snapt.
Als het bovenstaande naar wens is verlopen kan je kansen wagen online en ik merkte zelf dat ik goed kon meedraaien. Won evenveel als dat ik verloor. Naarmate de tijd vordert ga je steeds meer winnen en zal je merken dat je steeds vaker wint.
Wat ik echt geniaal vind aan dit spel is dat tactiek ongelofelijk goed toepasbaar is. De meeste mensen online die op je afrennen en denken te winnen met een arsenaal aan trappen en vuisten of geen moment nadenken en vol op je springen om je in een bocht te leggen waar je niet meer uit komt, maar deze zijn makkelijk van je af te houden. Door goed getimede takedowns of een goed geplaatste vuist, elleboog of been zijn deze gevechten goed te winnen.
Ik merk dat je goed kan focussen op je eigen stijl en dat deze zeer goed toepasbaar is. Tevens merk ik dat het bij de ene type vechter beter werkt als bij de ander en dat je hierop je tactiek moet aanpassen om de volgende wel te kunnen winnen. Met andere woorden geniaal in mekaar gezet en goed gelet op de geloofwaardigheid van het spel. Tja dat je een keer verliest door een snelle knockout of submission, komt meer door een goed geplaatste stoot of trap en het niet goed dekken van je eigen gezicht of door het te traag reageren op een submission. Of natuurlijk het tekort aan training op dat vlak. Eigenlijk hetzelfde als in de echte octagon. Het kan allemaal met 1 klap over zijn.
Start een career op beginner niveau. Persoonlijk vond ik het prettiger om eerst mijn staande gevecht onder de knie te krijgen en mijn takedown en ground graple defence te trainen/oefenen, zodat het gevecht ook echt staand bleef en ik hier van kon profiteren. Hier krijg je op het beginner niveau makkelijk de tijd voor. Als je dat eenmaal onder de knie hebt zou ik over gaan op het grondgevecht (met bijvoorbeeld een nieuwe career). Vergeet niet dat het geen schande is om nog een keer de handleiding of de tutorial te raadplegen als je het ff niet meer snapt.
Als het bovenstaande naar wens is verlopen kan je kansen wagen online en ik merkte zelf dat ik goed kon meedraaien. Won evenveel als dat ik verloor. Naarmate de tijd vordert ga je steeds meer winnen en zal je merken dat je steeds vaker wint.
Wat ik echt geniaal vind aan dit spel is dat tactiek ongelofelijk goed toepasbaar is. De meeste mensen online die op je afrennen en denken te winnen met een arsenaal aan trappen en vuisten of geen moment nadenken en vol op je springen om je in een bocht te leggen waar je niet meer uit komt, maar deze zijn makkelijk van je af te houden. Door goed getimede takedowns of een goed geplaatste vuist, elleboog of been zijn deze gevechten goed te winnen.
Ik merk dat je goed kan focussen op je eigen stijl en dat deze zeer goed toepasbaar is. Tevens merk ik dat het bij de ene type vechter beter werkt als bij de ander en dat je hierop je tactiek moet aanpassen om de volgende wel te kunnen winnen. Met andere woorden geniaal in mekaar gezet en goed gelet op de geloofwaardigheid van het spel. Tja dat je een keer verliest door een snelle knockout of submission, komt meer door een goed geplaatste stoot of trap en het niet goed dekken van je eigen gezicht of door het te traag reageren op een submission. Of natuurlijk het tekort aan training op dat vlak. Eigenlijk hetzelfde als in de echte octagon. Het kan allemaal met 1 klap over zijn.
Verwijderd
Mensen,
Ik heb UFC 2009 ook gekocht en wil nu online op de XBOX360, maar telkens als ik quick match druk kan hij niemand vinden? Hoe kan ik dit oplossen? Poorten open zetten ofzo? (zo ja? Welke?)
Alvast bedankt!
Ik heb UFC 2009 ook gekocht en wil nu online op de XBOX360, maar telkens als ik quick match druk kan hij niemand vinden? Hoe kan ik dit oplossen? Poorten open zetten ofzo? (zo ja? Welke?)
Alvast bedankt!
staat upnp aan op je router?Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 17:57:
Mensen,
Alvast bedankt!
Verwijderd
Ik snap echt geen k** van die grondgevechten!! Ik word er alleen nog maar agressiever van! Bij die trainingen snap ik echt geen hol van de namen van de posities wie kan mij helpen!!
Ik zou zeggen, neem nogmaals de tutorials door. En zorg dat je dat heel de itjd goed doet en houd de combinaties in de gaten. Dan met trainingen oefenen oefenen oefenen, en als er een aan komt gewoon rossen, highkicks op zn kaak geven en hij dropped toch wel.Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 00:24:
Ik snap echt geen k** van die grondgevechten!! Ik word er alleen nog maar agressiever van! Bij die trainingen snap ik echt geen hol van de namen van de posities wie kan mij helpen!!
Wat is jullie favoriete character in dit spel? (per gewichtsklasse)
neem je telkens een andere? (en heb je geen favo vechtstijl)
Neem je je real life hero in het spel? (ongeacht zijn stats gunstig zijn of niet)
Of heb je gewoon een favo vechstijl en maakt de vechter verder niet echt uit?
Ik speelde altijd met kickbokser/BJJ mannetjes...
Maar des te meer ik het spel speel des te groter mijn voorkeur wordt voor de Boxing/Wrestling vechters... een goeie boxer is echt ontzettend gevaarlijk voor iedereen...
En worstelen is gewoon ideaal omdat je een keisterke clinch/takedown hebt... (al mis ik wel de rubberguard transition naar back control
)
Laatste tijd veel bezig op middleweight tegen mijn vriendin.... ik speel dan altijd als Marquardt.
Hoe zit het bij jullie?
neem je telkens een andere? (en heb je geen favo vechtstijl)
Neem je je real life hero in het spel? (ongeacht zijn stats gunstig zijn of niet)
Of heb je gewoon een favo vechstijl en maakt de vechter verder niet echt uit?
Ik speelde altijd met kickbokser/BJJ mannetjes...
Maar des te meer ik het spel speel des te groter mijn voorkeur wordt voor de Boxing/Wrestling vechters... een goeie boxer is echt ontzettend gevaarlijk voor iedereen...
En worstelen is gewoon ideaal omdat je een keisterke clinch/takedown hebt... (al mis ik wel de rubberguard transition naar back control
Laatste tijd veel bezig op middleweight tegen mijn vriendin.... ik speel dan altijd als Marquardt.
Hoe zit het bij jullie?
Vanuit rubberguard met L1+halve stick is toch transition naar de rug?[b][message=32478437,noline]
En worstelen is gewoon ideaal omdat je een keisterke clinch/takedown hebt... (al mis ik wel de rubberguard transition naar back control)
Uh ja.. maar ik bedoel niet dat je L1 moet inhouden vanuit de rubberguard.
Bij BJJ kan je vanuit de guard eerst L1 +draai = rubberguard. en van uit rubberguard draaien (zonder L1) resulteerd in een transition waarbij je de tegenstanders zijkant/rug neemt...
En die vind ik A) superpraktisch! en
ziet het er vet uit.. en C) heb je dat niet als worstelaar
Bij BJJ kan je vanuit de guard eerst L1 +draai = rubberguard. en van uit rubberguard draaien (zonder L1) resulteerd in een transition waarbij je de tegenstanders zijkant/rug neemt...
En die vind ik A) superpraktisch! en
[ Voor 9% gewijzigd door Dacide op 28-08-2009 08:59 ]
Verwijderd
kunt toch vanuit rubber guard alleen major trans. naar full mount doen? (of choke)Dacide schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:58:
Uh ja.. maar ik bedoel niet dat je L1 moet inhouden vanuit de rubberguard.
En die vind ik A) superpraktisch! enziet het er vet uit.. en C) heb je dat niet als worstelaar
ik snap er helemaal niets meer van. Ik kom echt geen stap verder met die grondshit. Simpele submissions = allemaal FAIL
Vaak kom ik nieteens onder grond gevechten vandaan of lukt t me nieteens op te staan. What the hell am i doing wrong?
Vaak kom ik nieteens onder grond gevechten vandaan of lukt t me nieteens op te staan. What the hell am i doing wrong?
heb je stamina balken aanstaan? je kan bijna geen submission doen als die balk niet (bijna) leeg is.Speedlink schreef op donderdag 03 september 2009 @ 18:22:
ik snap er helemaal niets meer van. Ik kom echt geen stap verder met die grondshit. Simpele submissions = allemaal FAIL
gaat het om career mode of niet? heb je je grondskills wel geleveld? je moet rustig die stick een halve of kwart slag draaien, niet als een bezetene rondjes draaien of whatever...
ik ben met de career en ja die balken staan aan. Ik krijg die rotzooi ook niet geleveld, want t hele mannetje wil niet bewegen (of nauwelijks) en ik kan zo hard of zacht draaien als ik wil, maar soms gebeurd er nix, soms draait ie even
heeeeeel soms kom ik er onder uit
maar over t algemeen: doet ie bar weinig. Wat me ongeloofelijk fustreerd. Ik wil mn manneke en mezelf beter maken met die grondgevechten, maar op deze manier kom ik er nooit....
heeeeeel soms kom ik er onder uit
maar over t algemeen: doet ie bar weinig. Wat me ongeloofelijk fustreerd. Ik wil mn manneke en mezelf beter maken met die grondgevechten, maar op deze manier kom ik er nooit....
Heb je de tutorial wel gedaan? Dan moet het concept je toch duidelijk zijn en kan iedereen er uit komen volgens mij
Verwijderd
of anders in de practice, kun je je eigen bewegingen 'zien'.itons schreef op donderdag 03 september 2009 @ 19:31:
Heb je de tutorial wel gedaan? Dan moet het concept je toch duidelijk zijn en kan iedereen er uit komen volgens mij
weet iemand waar ik de DLC kan vinden voor UFC ? In de US schijnt er op afgelopen 10 september al DLC uitgekomen te zijn!
gewoon op de xboxlive marketplace he. niet echt de 320 punten waard die ervoor staan. twee nieuwe vechters en thats it.Speedlink schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 10:35:
weet iemand waar ik de DLC kan vinden voor UFC ? In de US schijnt er op afgelopen 10 september al DLC uitgekomen te zijn!
Oh! I have slipped the surly bonds of earth, And danced the skies on laughter-silvered wings; Sunward I've climbed, and joined the tumbling mirth.