Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43
esveldt86 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:40:
Ik heb ook mijn Vodafoneabbo verlengt.
Gister contact gehad met klantenservice. Sprak toevallig de man die de inkoop doet van de telefoons. En ze hebben gister ook weer een lading N97`s binnengekregen!

Hij beloofde dat ik hem eind deze week, begin volgende week thuisbezorgd zou krijgen!
Ik ben benieuwd!!!
én ook daadwerkelijk binnen gehad binnen die tijd?
Ik heb zelf vandaag online bij VF een order gedaan ben benieuwd hoe lang het gaat duren na al de verhalen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-06 15:23
Vorige maandag (17-08-09) had ik de vodafone gesproken (online winkel afdeling). De meneer die ik sprak wist mij te vertellen dat ze verwachtten dat de toestellen die besteld werden ook dezelfde week nog geleverd zouden worden.

Afgelopen donderdag (20-08-09) heb ik ze weer gesproken en toen zou het al volgende week zijn, dus zover lijkt het erop dat de leveringen toch niet heel snel verlopen.

Ik heb tevens gehoord, maar dit is derde partij info dat het niet altijd even rap loopt qua leveringen via de online shop van vodafone zelf. ik ben iig benieuwd.

Mocht er iemand een contactpunt weten waar ik makkelijker aan generieke levertijden kan komen wil ik dat best even bellen en de resultaten hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
Ik kreeg deze reactie toen ik vroeg hoe lang het gaat duren voordat mijn order met N97 wordt uitgeleverd:
Adviseur:
we liggen iets achter met de order, echter zal in alle
waarschijnlijkheid uw order vandaag worden
doorgezet naar het callcenter welke dan een
afleverafspraak met u gaat maken vandaag of
morgen
Van de vodafone medewerker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
En voda heeft net gebeld! Maandag wordt mijn toestel door de koerier afgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-06 15:23
Dan heb je geluk denk ik.

VF wist me gister te vertellen dat ze niets konden zien en dat ze bij alle klanten ervan uitgaan dat de levertijd tussen de 5 en 10 werkdagen is.

Ik wist trouwens niet dat VF de telefoons per koerier leverde, is dit nieuw / standaard ?

Ik dacht dat het gewoon met de TNT pakketdienst mee ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
YaNightmare schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 09:01:
Dan heb je geluk denk ik.

VF wist me gister te vertellen dat ze niets konden zien en dat ze bij alle klanten ervan uitgaan dat de levertijd tussen de 5 en 10 werkdagen is.

Ik wist trouwens niet dat VF de telefoons per koerier leverde, is dit nieuw / standaard ?

Ik dacht dat het gewoon met de TNT pakketdienst mee ging.
Nieuwe klant. Contract word dus meteen meegenomen en getekend ter plekke.

Anoniem: 305344

*weg* zie Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten voor het waarom

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 27-08-2009 13:18 ]

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-06 23:05
Weet niet of dit wel of niet mag, ligt op de grens denk ik:

Zijn er hier mensen die de telefoon via GSMweb hebben besteld? Ik heb net contact gehad met gsmweb en de medewerker beweert dat er geen licentie voor Nokia Maps wordt geleverd. Ze zeggen een Nederlandse N97 te hebben en ik dacht dat deze allemaal mét een licentie werden geleverd (3 maanden - jaar?).
Iemand ervaring hiermee? Aangezien die medewerkers vaak ook veel niet weten. Lijkt me verder wel relevant voor anderen die de telefoon hier willen bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130788

AjaxArena schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:23:
Weet niet of dit wel of niet mag, ligt op de grens denk ik:

Zijn er hier mensen die de telefoon via GSMweb hebben besteld? Ik heb net contact gehad met gsmweb en de medewerker beweert dat er geen licentie voor Nokia Maps wordt geleverd. Ze zeggen een Nederlandse N97 te hebben en ik dacht dat deze allemaal mét een licentie werden geleverd (3 maanden - jaar?).
Iemand ervaring hiermee? Aangezien die medewerkers vaak ook veel niet weten. Lijkt me verder wel relevant voor anderen die de telefoon hier willen bestellen...
Ik heb donderdag de telefoon van GSMweb ontvangen (maandag besteld, witte versie). De licentie voor maps is helaas alleen voor Verenigd koninkrijk en ierland, 3 maanden (heb geen idee of ik dit om kan zetten naar NL licentie). Het lijkt er dus op dat het toestel geen officiële NL-versie is. De taal van de menu's kan trouwens wel gewoon in het Nederlands, toetsenbord is ook gewoon QWERTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Laatst online: 24-06 23:05
Anoniem: 130788 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:40:
[...]

Ik heb donderdag de telefoon van GSMweb ontvangen (maandag besteld, witte versie). De licentie voor maps is helaas alleen voor Verenigd koninkrijk en ierland, 3 maanden (heb geen idee of ik dit om kan zetten naar NL licentie). Het lijkt er dus op dat het toestel geen officiële NL-versie is. De taal van de menu's kan trouwens wel gewoon in het Nederlands, toetsenbord is ook gewoon QWERTY.
Hmm terwijl ze aangaven dat het een NL zou zijn. Vond al vaag, want dan zou je gewoon een licentie moeten krijgen geloof ik. Maar heb al ergens anders besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
vorige week maandag besteld met nieuwe abo bij Voda. Heb ik vandaag binnen gekregen.

Dit topic is bedoeld om levertijden te posten. Als je niet aangeeft welke shop deze levertijd hanteert is je bericht nutteloos. Lees aub de topicwaarschuwing door.

[ Voor 51% gewijzigd door RoD op 01-09-2009 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qizu
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-04 13:54
Donderdag besteld krijg nu mail dat ze hem niet binnen 24 uur kunnen leveren :P

Dit topic is bedoeld om levertijden te posten. Als je niet aangeeft welke shop deze levertijd hanteert is je bericht nutteloos. Lees aub de topicwaarschuwing door.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 01-09-2009 20:55 . Reden: Kwam me nog te boven en wil geen dubbele posts ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202687

Om 18:55 een bestelling geplaatst bij Smartphoneshop.nl en een uur later gebeld dat de N97 morgen bezorgd wordt. Best blij mee want vandaag best wel wat toko's afgebeld/mailt die niets op voorraad hadden e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beelen18
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11-2022
weet er iemand toevallig wat over de levertijden van de n97 bij kpn? bij t verlengen van een abonnement

:edit: vanochtend mijn abo verlengd, word in principe gewoon maandag 7 september geleverd. wel netjes als ze dat halen :*)

[ Voor 38% gewijzigd door beelen18 op 02-09-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Laatst online: 24-06 14:27

tijmeng

Panasonic 7J

http://www.vergelijk.nl/super_dagdeal/

399€ voor een N97 is wel netjes!

Anoniem: 316858

Weet iemand de actuele levertijd van vodafone met n97??

Ik wordt er vrij moedeloos van.... Heb 13 augustus telefonisch mijn abbo verlengt en als nieuwe telefoon de n97 gevraagd. We zijn nu dik 3 weken verder en nog steeds niks ontvangen....

En als je naar vodafone belt geven ze steeds andere antwoorden:
1. we hebben ze op voorraad en de n97 zal binnen een week bij u zijn (nu 2 weken verder)
2. We liggen achter met de orders
3. We zijn onlangs omgegaan van handmatig naar een geautomatiseerd systeem en daarom duurt het langer 8)7
4. Uw bestelling loopt nog steeds goed (waarom krijg ik dan niks?)

En degenen die ik ken die onlangs een nieuw contract bij vodafone hebben aangevraagd hadden de n97 binnen (JAWEL!) 3 dagen in huis! maarja daar ligt het volgens vodafone niet aan....

Dus wie weet wat de actuele levertijden zijn bij vodafone als je je contract verlengt?

Anoniem: 88830

Vreemd

Afgelopen zaterdag belletje van Vodafone Almere, bent u nog geintresseerd in een N97?, yep natuurlijk! Naar almere gegaan contract uitgezocht en wilde nummerbehoud (kom van KPN af).

Medewerker vertelde me dat ik 1 of 2 dagen moest wachten omdat ze een akkoord moeten krijgen van kpn om het nummer over te kunnen nemen en of ik vrij ben te stoppen bij kpn (contract is al meerdere maanden "verlopen"). Tot die tijd krijg ik ook het mobieltje niet mee omdat het contract pas geldig zou zijn wanneer ze een go krijgen van kpn...oke....jammer, weer niet dat ding in mn handen.

Nu inmiddels kleine week verder (is moeilijk wachten :-) nog steeds geen mobieltje. er zijn problemen tussen kpn en vodafone...strange, weet niet wat ik moet geloven eigenlijk.

iemand ook hier problemen mee (gehad)?

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Anoniem: 88830 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 21:08:
Vreemd

Afgelopen zaterdag belletje van Vodafone Almere, bent u nog geintresseerd in een N97?, yep natuurlijk! Naar almere gegaan contract uitgezocht en wilde nummerbehoud (kom van KPN af).

Medewerker vertelde me dat ik 1 of 2 dagen moest wachten omdat ze een akkoord moeten krijgen van kpn om het nummer over te kunnen nemen en of ik vrij ben te stoppen bij kpn (contract is al meerdere maanden "verlopen"). Tot die tijd krijg ik ook het mobieltje niet mee omdat het contract pas geldig zou zijn wanneer ze een go krijgen van kpn...oke....jammer, weer niet dat ding in mn handen.

Nu inmiddels kleine week verder (is moeilijk wachten :-) nog steeds geen mobieltje. er zijn problemen tussen kpn en vodafone...strange, weet niet wat ik moet geloven eigenlijk.

iemand ook hier problemen mee (gehad)?
Ondanks dat je abonnement bij KPN verlopen is, heb je een opzegtermijn van 1 maand (voor 1 juli was dat drie maanden). Bij Vodafone is het gebruikelijk dat je het toestel pas krijgt, als nummerbehoud is goedgekeurd. Dat mag (tot) 10 werkdagen duren.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88830

Dit soort berichten voegen niets toe. Lees Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten voor je post.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 09-09-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qizu
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-04 13:54
Vandaag bericht gehad van vodafone dat me telefoon klaar ligt bij de koerier. 2weken geleden donderdag besteld. en ze kunnen hem pas op z'n vroegst volgende week vrijdag brengen. ?

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-05 19:32

Brantje

De post is daar >>

Gister me N97 besteld via de Vodafone website.
icm Zorgeloos Internet en Zorgeloos sms (1000 sms voor 10 euro), eerste half jaar: 17,50
Na het eerste halfjaar, 37 per maand.

Hopelijk word ik vandaag gebeld, om een afspraak voor levering te maken
Anoniem: 316858 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 20:46:
Weet iemand de actuele levertijd van vodafone met n97??

Ik wordt er vrij moedeloos van.... Heb 13 augustus telefonisch mijn abbo verlengt en als nieuwe telefoon de n97 gevraagd. We zijn nu dik 3 weken verder en nog steeds niks ontvangen....

En als je naar vodafone belt geven ze steeds andere antwoorden:
1. we hebben ze op voorraad en de n97 zal binnen een week bij u zijn (nu 2 weken verder)
2. We liggen achter met de orders
3. We zijn onlangs omgegaan van handmatig naar een geautomatiseerd systeem en daarom duurt het langer 8)7
4. Uw bestelling loopt nog steeds goed (waarom krijg ik dan niks?)

En degenen die ik ken die onlangs een nieuw contract bij vodafone hebben aangevraagd hadden de n97 binnen (JAWEL!) 3 dagen in huis! maarja daar ligt het volgens vodafone niet aan....

Dus wie weet wat de actuele levertijden zijn bij vodafone als je je contract verlengt?
Tjah nieuwe klanten-> meer geld, denk dus puur commercieel oogpunt ;).

[ Voor 68% gewijzigd door Brantje op 10-09-2009 09:15 . Reden: Typo ]

Anoniem: 195854

Afgelopen vrijdag 4 sept. bij Belnu ( ze hebben alleen nog de zwarte uitvoering) de N97 besteld i.c.m. Vodafone abo en gisteren om 17.15 u ontvangen. Goed toestel wanneer ik hem verglijk met mijn vorige ( Samsung Omnia ). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Twee goede (maar redelijk verborgen) aanbiedingen bij Vodafone:

Nokia N97 mini i.c.m. internet voor € 22,25/maand gedurende de gehele looptijd (24 maanden)
Nokia N97 i.c.m. internet voor € 22,25/maand gedurende de gehele looptijd (24 maanden)

De N97 van de eerste link moet je dus NIET hebben, echt de tweede link.

[ Voor 15% gewijzigd door Ginz op 22-12-2009 09:39 ]

• Mister_Gaus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:57
PinokkioTV schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:38:

Nokia N97 mini i.c.m. internet voor € 22,25/maand gedurende de gehele looptijd (24 maanden)
Nokia N97 i.c.m. internet voor € 22,25/maand gedurende de gehele looptijd (24 maanden)

De N97 van de eerste link moet je dus NIET hebben, echt de tweede link. :)
Dit is echt een mooie aanbieding en dat zelfs voor bestaande klanten. Ik wilde net overstappen naar Hi maar daar was ik 1 euro/pm duurder en veel minder belminuten/smsjes. Het enige wat ik me afvraag is hoe het zit met doelgroepen, want volgens mij is dit speciaal gericht op een bepaalde groep mensen. Maarja ik heb in ieder geval besteld en ik zie het wel

[ Voor 8% gewijzigd door Ginz op 22-12-2009 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-06 16:40
Mister_Gaus schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:30:
[...]

Dit is echt een mooie aanbieding en dat zelfs voor bestaande klanten. Ik wilde net overstappen naar Hi maar daar was ik 1 euro/pm duurder en veel minder belminuten/smsjes. Het enige wat ik me afvraag is hoe het zit met doelgroepen, want volgens mij is dit speciaal gericht op een bepaalde groep mensen. Maarja ik heb in ieder geval besteld en ik zie het wel
Ik had bij vodafone in bestelling de 5800 maar was niet leverbaar en dus net gebeld.
Kon hem wel overzetten naar deze aanbieding dus is niet voor een bepaalde groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
N97 besteld en ze hadden hem op voorraad.
(VF)

Had eerst de 5800 in bestelling staan maar was na 30 dagen nog niet leverbaar dus vrijdag omgezet naar de n97.
Vandaag gebeld en kwamen ze aanzetten dat het magazijn dicht is...
Dus ik zo van lekker lullig dit want ik moet hem voor 28 december hebben.
Oh oh nou overleg wel even, zie net dat hij vandaag verwerkt is..... Hopelijk voor de kerst nog binnen.

28december is me T-mobile contract afgelopen.
VF heeft al een verzoek gedaan tot nummerbehoud en is goed gekeurd.
Ga de 28ste over maar wacht alleen nog op het toestel.....
Geen contract nog getekend....

Dus waarschijnlijk na de 28ste onbereikbaar en me oude nummer niet meer..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
PinokkioTV schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:38:

De N97 van de eerste link moet je dus NIET hebben, echt de tweede link.
Is n97 mini 100% met internet? Als ik op de eerste link klik, zie ik nergens anders een vermelding "icm Zorgeloos internet" dan op de eerste pagina.
Als ik op de tweede link klik met N97, staat er rechtsboven bij telefoon details:
Gratis Nokia N97 in combinatie met een 2 jarig abonnement + Voordeel SMS en Zorgeloos Internet Blox

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
ReseT schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 15:33:
[...]

Is dit 100% met internet? Als ik op de eerste link klik, zie ik nergens anders een vermelding "icm Zorgeloos internet" dan op de eerste pagina.
Als ik op de tweede link klik met N97, staat er rechtsboven bij telefoon details:

[...]
Heb 2 weken terug contact gehad over de aanbieding omdat me vorige bestelling niet kon worden geleverd.
Ze zijn allebei inclusief internet.
Mijn telefoon word als het goed is de eerste of 2de week van januari geleverd.
Abonnement start 28 december dus je vraag kan ik bevestigen na deze datum.
Contact me tegen die tijd even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337368

Hebben jullie ervaring met de site belnu.nl?
Als ik mijn N97 hier bestel krijg ik dan een nederlandse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Anoniem: 337368 schreef op maandag 28 december 2009 @ 20:22:
Hebben jullie ervaring met de site belnu.nl?
Als ik mijn N97 hier bestel krijg ik dan een nederlandse versie?
Geen ervaring mee maar als je even reken:

€22,50 Abbo
€ 9.50 internet

Komt je uit op 32,-- euro.

met deze actie ben je dan goedkoper uit:

https://directsales.vodafone.nl/frontpage.faces

Heb hem zelf ook besteld en hij is op voorraad. Bij mij word hij de 1 of 2de week van januari geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337368

Chris89 schreef op maandag 28 december 2009 @ 21:36:
[...]

Geen ervaring mee maar als je even reken:

€22,50 Abbo
€ 9.50 internet

Komt je uit op 32,-- euro.

met deze actie ben je dan goedkoper uit:

https://directsales.vodafone.nl/frontpage.faces

Heb hem zelf ook besteld en hij is op voorraad. Bij mij word hij de 1 of 2de week van januari geleverd.
Bedankt voor je antwoord :)
Ik heb al een Vodafone 27,50 abo, en mag nu verlengen. Eigenlijk wil ik dit abo behouden en bijbetalen omdat ik een 1jarig abo wil.
Op de site van Belnu komt de N97 dan uit op 204 euries. Was ongeveer de goedkoospte die ik kon vinden maar ik heb geen ervaring met deze site. Wil graag een nederlandse versie van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
Maar wel tweejarig abonnement terwijl gewoonsanne aan geeft een eenjarig abonnement te willen hebben.

• PinokkioTV
Mister_Gaus schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:58:
[...]

Maar wel tweejarig abonnement terwijl gewoonsanne aan geeft een eenjarig abonnement te willen hebben.
Gezien het kostenplaatje lijkt me dat niet een juiste keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ik heb de 16e december via de aanbieding van vodafone een N97 mini besteld met 300 min / 600 sms + onbeperkt internet voor 22.25 per maand!

Vorige week nog geen bericht gehad dus maar eens gebeld, ja meneer het is zo druk op het moment dat wordt wel 4 januari... Hoop commentaar maar mocht niets baten...

Vandaag nog maar eens gebeld hoe dat allemaal zit en ik kreeg nu te horen dat ze de N97 mini niet op voorraad hebben! Lekker dat ze je daar even over informeren dan...

Concrete leverdatum kon hij ook niet noemen, ik wordt van de week teruggebeld! Andere mensen hun N97 mini al wel binnen?

Gr Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Vriendin heeft zelfde abbo besteld als jij (en ik ook). Zij verlengt haar abbo en heeft al bericht gekregen dat haar abonnement binnenkort begint en de telefoon ook binnenkort wordt geleverd. Het duurde wel langer dan normaal ivm grote drukte. Ik heb na het 1e bevestigingsmailtje van VF helemaal niks gezien. Had toen gebeld en klantenservice zeiden dat ik pas bericht krijgt wanneer mijn nummerportering (ik kom van HI) is goedgekeurd. Dan pas gaat alles lopen, eerst abo en daarna telefoon levering.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:07
Super bedankt voor deze link heb hem ook besteld.

basis 35 abo 300 min / 600 sms voor 35 + 9.5 zorgeloos internet = 44.50 p.mnd aktie 24 mnd 50% korting dus 22.25 p mnd :) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Megapaul op 09-01-2010 21:25 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Megapaul schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 21:24:
[...]

Super bedankt voor deze link heb hem ook besteld.

basis 35 abo 300 min / 600 sms voor 35 + 9.5 zorgeloos internet = 44.50 p.mnd aktie 24 mnd 50% korting dus 22.25 p mnd :) :)
Al iets meer gehoord dan een de standaard bevestiging? Heb hem ook besteld maar dan voor de kerst en heb hem nog niet.... communiceren kunnen ze echter niet :S Hij schijnt nu bij het distributiecentrum te leggen en wachtend op de koerier! Koerier gebeld maar weet nog nog van niks... (legt sinds donderdag bij het distributiecentrum) Dus je zou denken van dat ze al eens iets weten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
ReseT schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:15:
Vriendin heeft zelfde abbo besteld als jij (en ik ook). Zij verlengt haar abbo en heeft al bericht gekregen dat haar abonnement binnenkort begint en de telefoon ook binnenkort wordt geleverd. Het duurde wel langer dan normaal ivm grote drukte. Ik heb na het 1e bevestigingsmailtje van VF helemaal niks gezien. Had toen gebeld en klantenservice zeiden dat ik pas bericht krijgt wanneer mijn nummerportering (ik kom van HI) is goedgekeurd. Dan pas gaat alles lopen, eerst abo en daarna telefoon levering.
Ik heb ook het zelfde abonnement besteld alleen dan met een N97 (dus niet mini). Ik had op 17 december besteld, op 28 december nog steeds niets gehoord. Dus dan maar eens bellen; ja het DC is aan het verhuizen bel 4 januari maar eens terug. Op 4 januari weer gebeld; aah ik zie de bestelling staan hij is net binnen gekomen. Nu moet alles binnen 10 werkdagen geregeld zijn. Een uur later is mijn abonnement omgezet (was verlening) maar ik heb tot op heden nog niets over de telefoon gehoord. Dan zeggen ze op 4 januari ook nog doodleuk dat hij op voorraad ligt... Denk dat ik binnenkort nog maar eens een telefoontje waag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Okee ben helaas dus niet de enigste die aan het lijntje word gehouden....
Heb trouwens ook de N97 besteld en dus niet de mini.

Contract is al ingegaan en word betaald door Vodafone tot dat me toestel geleverd is.
Dus wacht het af en ondertussen mooi Vodafone op kosten jagen.

Edit:
Net een mail van Vodafone gehad met me contract. Helaas klopt het contract niet dus morgen weer bellen!
Contract is een 27,50 contract zonder internet. Dus gaat hem niet worden.

[ Voor 25% gewijzigd door Chris89 op 11-01-2010 17:48 . Reden: Aangepast na mail van Vodafone. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-02-2023
@ Chris89,

kan jij mij hier op de hoogte houden of jij de bestelling hebt ontvangen.

Mailtje dat de order is doorgestuurd naar de distributiecentrum heb ik ook ontvangen vorig week vrijdag.
Nog altijd niets ontvangen natuurlijk, maar dan hou ik jou ook op de hoogte als ik wat hoor/krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
@maravsdying

Ik wil je best op de hoogte houden hoor!

Even de voorgescheidenis voor mijn bestelling. Ik heb in eerste plaats in november de nokia 5800 besteld. Deze was na 30dagen nog niet leverbaar en dus zelf contact gezocht. Toen is me toestel voor de kerst omgezet naar een hoger abbo + internet. en met de N97. 28 december is me contract al ingegaan maar nog niks getekend! (Doe ik ook niet eerder voordat me toestel er is)

vf: Gister hadden ze me dus het contract gestuurd van de 5800 en is dus niet goed doorgevoerd.
vf: Mail dat me toestel bij het distributiecentrum lag.
zelf: Vandaag gebeld.
vf: moest weer extreem zoeken beweerde dat het goede contract was.
zelf: Aangeven dat ik het had gewijzigd en weer een heel tijd zoeken.
vf: uiteindelijk contract gevonden. Meneer zegt doodleuk omdat u nu een nieuwe heeft aangevraagd komt er ook nieuwe datum op :/
zelf: Moet ik door jullie fout nou langer aan jullie vast zitten?
vf: Oh meneer zie het al die datum klopt....
zelf: Okee dat is mooi, kan hij direct gemaild worden.
vf: Nee is niet mogelijk duurt maximaal 2 weken....
zelf: Schandalig..., Njah jullie draaien zelf voor de kosten op.
vf: Ja meneer dat is niet anders 8)7 8)7
zelf: Vervolgens gevraagd naar de status van me bestelling.
vf: weer heel lang zoeken en zegt uiteindelijk, u heeft de samsung star besteld en deze legt in het distributiecentrum :o
zelf: Kijk eens beter want ik heb een N97 besteld.
vf: Klopt mijn collega heeft een aanvraag gedaan maar de star ligt er ook.
zelf: Dus vandaar dat mailtje en dat contract.....
vf: Waarschijnlijk wel meneer.
zelf: Kan ik een bevestiging krijgen van de wijziging?
vf: Nee dat kan ik niet doen. Mag niet wijzigen. Kan het er wel bij zetten :?
zelf: Nou dan wil ik binnen een week alles rond hebben.
vf: Ja meer wij doen ons best.
zelf: Mag wel iets meer als je best doen, klant is toch koning?
vf: Begon te lache :(
zelf: *Kon hem door de telefoon heen trekken :X )

Vervolgens maar het gesprek afgekapt want ik was der klaar mee!
Zou mij alles benieuwen, hoe ze door hun eigen fouten hun eigen rekening gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
Mijn soap bij vodafone gaat ook verder:

Ik maar weer eens bellen,
VF: Ja je order is 8-1 naar de koerier gestuurd dus je zou hem van de week moeten hebben
Ik : Dat zeiden ze vorig week ook! :o Hoelang gaat het precies duren, ik wil het nu wel een keer weten
VF: Ik kan je nummer van de koerier geven

Ik de koerier bellen krijg ik een persoon aan de lijn en blijkt dat vodafone standaard het verkeerde nummer doorgeeft. |:(
Dus het nieuwe nummer bellen: 'Ja meneer wij zijn de koerier van vodafone niet meer, dus u moet vodafone even weer bellen' |:( |:(

Wederom Vodafone bellen:
VF: Ja dat klop dynalogic is onze koerier niet meer, dat is tegenwoordig TNT.
Ik : Ja maar hoe staat het dan met mijn bestelling
VF: uuh ik ga even kijken. momentje
VF: Ja de telefoon is niet meer op voorraad 8)7 Op 18 januari komt een nieuwe lading binnen en dan wordt hij naar de koerier verzonden en aan u uitgeleverd.
Ik : :( Nog even lopen zeiken, hoe het kan dat ik twee keer verkeerd wordt voorgelicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
@hierboven

Dynafix is nog altijd de koerier van Vodafone! Dus weer voor gelogen.

Mijn soap gaat ook weer verder:

Had vandaag een mail omdat ik 2 toestellen had aangevraagd en ze vroegen of ik er 1 wou weigeren!
Mocht ik dat niet doen dan word het toestel in rekening gebracht....
Dacht dat ze een star hadden liggen in het distributiecentrum :/

Contract nog niet goed aangepast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
Chris89 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:43:
@hierboven

Dynafix is nog altijd de koerier van Vodafone! Dus weer voor gelogen.

Mijn soap gaat ook weer verder:

Had vandaag een mail omdat ik 2 toestellen had aangevraagd en ze vroegen of ik er 1 wou weigeren!
Mocht ik dat niet doen dan word het toestel in rekening gebracht....
Dacht dat ze een star hadden liggen in het distributiecentrum :/

Contract nog niet goed aangepast....
Lijkt me sterk dat dynafix nog steeds de koerier van Vodafone is. Ik heb ze namelijk aan de telefoon gehad en ze zeiden dat zelf. Vervolgens eentje bij VF in de backoffice die dit ook aangaf. Maar het maakt op zich niet zoveel wie hem komt brengen als hij maar gebracht wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Vriendin heeft haar toestel al ontvangen. Maar het is een N97! (dus geen mini). Zij heeft dus een verlening, later besteld en eerder de telefoon gekregen, alleen helaas een verkeerde! Ik ben benieuwd hoe dit opgelost kan worden...

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
ReseT schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:26:
Vriendin heeft haar toestel al ontvangen. Maar het is een N97! (dus geen mini). Zij heeft dus een verlening, later besteld en eerder de telefoon gekregen, alleen helaas een verkeerde! Ik ben benieuwd hoe dit opgelost kan worden...
Wanneer heeft ze besteld dan? Laten ze die N97 dan maar naar mij sturen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Kijk eens aan Vodafone doet toch wel iets.

Bij mij duurt het iets langer omdat mijn vorige bestelling niet leverbaar was en nu maar iets doen... En dus de boel niet goed doorgevoerd hebben enzo.... Klant is weer lekker de dupe.

Kan u mij en de rest even uitleggen hoe het ging na je order bevestiging? Wil namelijk even weten wat de normale gang van zaken is.

Tevens kan u ons vertellen wie de koerier is van Vodafone tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
Weet iemand toevallig ook tot hoe laat de bestellingen worden bezorgd.
Ik vraag mij nu ook af, of de bestelling ook aangenomen kan worden door iemand anders dan mij, omdat ik pas na 6 uur thuis ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Ik weet dat ze leveren tot half 8 savonds en ook op zaterdag dus dat zou geen probleem zijn.
Ik denk dat je bestelling zelf moet afnemen want je moet je contract tekenen en je legitimeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Chris89 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:42:
Kijk eens aan Vodafone doet toch wel iets.

Bij mij duurt het iets langer omdat mijn vorige bestelling niet leverbaar was en nu maar iets doen... En dus de boel niet goed doorgevoerd hebben enzo.... Klant is weer lekker de dupe.

Kan u mij en de rest even uitleggen hoe het ging na je order bevestiging? Wil namelijk even weten wat de normale gang van zaken is.

Tevens kan u ons vertellen wie de koerier is van Vodafone tegenwoordig?
Volgens mijn vriendin krijg je van VF het volgende:
Email bevestiging van bestelling
Bevestiging van ingang van abo, bv portering of verlenging
Bevestiging dat telefoon binnenkort wordt afgeleverd

Volgens klantenservice moet de kourier een afspraak maken. Maar bij mijn vriendin was het zo dat haar zusje het aannam. Geen legitimatie, niets :) Ze had volgens mij op 1 jan besteld, best snel dus. Weet niet hoeveel jullie bellen, maar zij belt wel veel. misschien zit ze in een hogere klant categorie :+

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:07
Ik kreeg vanochtend een mailtje dat mijn verlenging in orde was, kwam vanavond tuis en zag een brief van gls in de bus. gelijk gebeld en een afspraak gemaakt, ze komen morgen :) .

Voor de gene die nog steeds wachten blijven bellen, ik belde afgelopen maandag op van hoe lang kan het ongeveer duren want ik had alleen maar de order bevesiting via de mail.

Al met al een snelle levering binnen een week.
Can't wait till 2morrow :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
ReseT schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:21:
[...]

Volgens mijn vriendin krijg je van VF het volgende:
Email bevestiging van bestelling
Bevestiging van ingang van abo, bv portering of verlenging
Bevestiging dat telefoon binnenkort wordt afgeleverd

Volgens klantenservice moet de kourier een afspraak maken. Maar bij mijn vriendin was het zo dat haar zusje het aannam. Geen legitimatie, niets :) Ze had volgens mij op 1 jan besteld, best snel dus. Weet niet hoeveel jullie bellen, maar zij belt wel veel. misschien zit ze in een hogere klant categorie :+
@ReseT

Bedankt voor het posten.

Ik heb alleen de bevestiging van de bestelling gehad.
Porteren moest ik zelf achter komen, nooit iets over gehoord.
Bevestiging telefoon binnenkort geleverd ook gehad (11-1)

Telefoontje wacht ik nog steeds op....
Gunstig dat een ander hem aan kan nemen.

Ik bel of mail bijna dagelijks met Vodafone dus denk dat ik toch wel hoger sta. Maar waarschijnlijk komt het dat je vriendin vrouwelijk en ik mannelijk.... 8)7
Heb zelfs me eigen contactpersoon :9~ Moet niet gekker worden he :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Chris89 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:00:
[...]

@ReseT

Bedankt voor het posten.

Gunstig dat een ander hem aan kan nemen.

Ik bel of mail bijna dagelijks met Vodafone dus denk dat ik toch wel hoger sta. Maar waarschijnlijk komt het dat je vriendin vrouwelijk en ik mannelijk.... 8)7
Heb zelfs me eigen contactpersoon :9~ Moet niet gekker worden he :X
Ik denkt niet, dat hij bedoelt, dat zijn vriendin veel naar Vodafone belt, maar dat ze gewoon veel belt en dus een goede klant is |:(
Bij verlengingen gaat het sowieso allemaal wat sneller en dan kan een ander het toestel ook aannemen, bij een nieuw abo moet je er toch echt zelf zijn, met legitimatie en bankpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
Marly schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 01:43:
[...]

Ik denkt niet, dat hij bedoelt, dat zijn vriendin veel naar Vodafone belt, maar dat ze gewoon veel belt en dus een goede klant is |:(
Bij verlengingen gaat het sowieso allemaal wat sneller en dan kan een ander het toestel ook aannemen, bij een nieuw abo moet je er toch echt zelf zijn, met legitimatie en bankpas.
Haha ik had het net als Chris89 opgevat.

Maar ik heb ook verlenging en alsnog duurt het een eeuwigheid. Tevens beweerde de VF-medewerker de laatste keer dat sinds de nieuwe koerier ook bij verlenging legitimatie etc. nodig was. Ik heb daar een machtigingsformulier voor gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
Moet er wel bij zeggen dat ik het dus via een ander website van vodafone heb besteld, via https://directsales.vodafone.nl
Dus laat even weten waar je het en hoe je het besteld hebt.

Tx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Mister_Gaus schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:29:
[...]

Haha ik had het net als Chris89 opgevat.

Maar ik heb ook verlenging en alsnog duurt het een eeuwigheid. Tevens beweerde de VF-medewerker de laatste keer dat sinds de nieuwe koerier ook bij verlenging legitimatie etc. nodig was. Ik heb daar een machtigingsformulier voor gekregen.
Kijk eens aan er denken er gelukkig nog meer zo als ikke! VF-medewerkers vertrouw ik voor geen meter meer....
Btw bij mij gaat het om een heel nieuw contract. Kom van T-mobile af.
Dus zou je denken dat ze mij eerder binnen slepen dan iemand met een contract vernieuwing... Contractverlenging leverde niet veel op en een nieuwe klant wel.

Moet er wel bij zeggen dat ik het dus via een ander website van vodafone heb besteld, via https://directsales.vodafone.nl
Dus laat even weten waar je het en hoe je het besteld hebt.

Tx
Telefoon is telefonisch besteld na een wijziging, want de nokia 5800 was niet leverbaar 8)7
Actie was toen der tijd te vergelijken met https://directsales.vodafone.nl/personeelsaanbieding#
*Druk wel op Abonnement met toestel.

Tevens altijd nog niks vernomen van VF verder.... nieuw contract niet ontvangen. :o Dus maar weer eens vanmiddag bellen...

Edit: vandaag geen tijd gehad om te bellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Nu online
Ik ben ondertussen ook alweer een aantal keer aan het zeuren geweest bij vodafone...

N97 mini was niet op voorraad en slecht leverbaar... Bestelling om laten zetten naar gewone n97 omdat die beter leverbaar zou zijn.... Vorige week vrijdag mail gehad dat contractaanvraag goed gekeurd was en dat de meuk opgestuurd was naar distributiecentrum...

Donderdag nog steeds niks gehoord, denk ik bel maar eens hoe het zit. Ja meneer uw toestel is niet op voorraad. Ik zeg dat is knap, heb afgelopen vrijdag een mail gehad dat de boel opgestuurd is naar het distributiecentrum. Oh, ohja ik zie het ja... Nou dan zult u hem van de week nog krijgen.

Maaaaaaar ja jullie raden het al.... heb nog steeds niks!! En als ik alles hier zo lees maakt VF er wel echt een bende van op het moment!

Gr Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
Nou ik heb ook nog niets gehoord, raad ook niemand aan om via vodafone wat te bestellen..sjeezz. Als ik dit wist dan was ik hier niet aan begonnen. Het is nu al langer dan een maand geleden dat ik besteld heb.

Ik heb zelf ook elke week gewoon naar de klantenservice gebeld, zelfde smoesjes als wat jullie te horen hebben gekregen.

Laatste mailtje wat ik heb ontvangen is van 2 weken terug, deze:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw contract in goede orde ontvangen. Het contract hebben wij in behandeling genomen en uw bestelling is inmiddels doorgestuurd naar ons distributiecentrum. Uw bestelling zal spoedig worden aangeboden op het afleveradres, zoals vermeld op uw contract.
Mocht er zich onverhoopt vertraging in de uitlevering voordoen, zullen wij u hierover nader berichten.
Wij bedanken u voor de bestelling en wensen u er veel plezier mee.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Telesales

Hierna nog paar keer gebeld, wisten ze geeneens wie de bezorging doet.. KlantenSERVICE MY ASS!

Gr,
Mara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
@hierboven. Die mail komt mij ook heel bekend voor.
Verstuurd naar mij op 11-1...

Vandaag weer gebeld met de altijd vriendelijke en niks wetende klantenservice.

Eerst 17min in de wacht gestaan.... *was bijna in slaap gevallen...*

Toen had ik iemand aan de lijn en die zocht alles weer voor me uit.
Telefoon was verstuurd op 5 jan en op 13 jan. nog een keer.
Tevens werd mij weer gevraagd om er 1 te annuleren.

Dus ik zo oh dan hebben jullie dus ook een trac en trace code.
Nee meneer die kunnen wij u niet geven... en weten ook niet waar het paketje is.
Wat u wel kunt doen is bellen met TNT.
Dus gebeld maar die doen niks zonder trac en trace code.
Vervolgens weer terug gebeld en een heel gelul gehad van oh dan weten we niet waar die telefoon uithangt.
Momenteel zijn er we wel bezig met een verhuizing van het distributiecentrum en daardoor kan hij vertraagd zijn...
Dus niks en niks verder :@

-Nieuwe koerier is nu TNT en DHL geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Nu online
Ongelovelijk toch he! Ik heb vanmiddag ook een hele poos geprobeerd om te bellen met Vodafone maar ik kwam er gewoon niet eens door.... Kreeg alleen maar in-gesprek toon......

Echt vreselijk frustrerend dit! Wou ze eigenlijk aan de hand wat ik hier zoal gelezen heb hier eens mee confronteren en vragen waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn... Mischien maar goed ook dat ik er niet doorgekomen ben! :X

Morgen nog maar eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Robsta86 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:56:
Ongelovelijk toch he! Ik heb vanmiddag ook een hele poos geprobeerd om te bellen met Vodafone maar ik kwam er gewoon niet eens door.... Kreeg alleen maar in-gesprek toon......

Echt vreselijk frustrerend dit! Wou ze eigenlijk aan de hand wat ik hier zoal gelezen heb hier eens mee confronteren en vragen waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn... Mischien maar goed ook dat ik er niet doorgekomen ben! :X

Morgen nog maar eens proberen...
Dit mega frustrerend ja! Maar welk telefoonnummer heb jij gebeld?
Zijn er namelijk 2: 0800-0200043 en 0800-0200580.
Misschien lukt het met het andere nummer het wel.
Het eerste nummer werd ik er direct uitgeknald en de 2de stond ik extreem lang in de rij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
haha rampzalig, toevallig heb ik zelf ook gister beide nummers gebeld, om alleen maar het ingesprek-toontje aan te horen...

ik ga ervanuit dat we de mobieltjes niet zullen ontvangen, ben het een beetje zat aan het worden

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Verveelde me vandaag op me werk dus dacht pak de telefoon nogmaals.
VF weer gebeld.

Ja meneer wij hebben een nieuwe koeriersdienst... De TNT express.
Daardoor is het helaas niet mogelijk om in te zien waar de telefoon zich nu bevind.
Oh lekker dan hebben jullie dus een zwart gat tussen het distributiecentrum en het aankomen bij de klant.
Ja dat is helaas niet anders want bij ons is de boel nog niet geïmplementeerd. 8)7
Toestelen van ruim 500 euro in een zwart gaat laten verdwijnen is geen goedkoop grapje!
We kunnen u wel beloven dat u toestel onderweg is!

Donderdag en vrijdag ben ik weer vrij dus weer even bellen!
Ja ze gaan me daar echt een keer uitkotsen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Nu online
Vandaag ook maar weer eens gebeld...
Dat eerste nummer wat hierboven genoemd wordt idd weer in gesprek toon, en dat andere nummer 10 minuten in de wacht gestaan. Gevraagd wanneer ik nu eindelijk mijn telefoon en abbo binnen krijg. Ja meneer uw aanvraag is in goede orde ontvangen en afgehandeld. Ik zeg ja dat zeggen jullie al meer dan anderhalve week, ik wil weten wanneer ik het spul binnenkrijg.

Ja het ligt bij het magazijn en die lopen achter i.v.m. drukte einde van het jaar en overgang naar nieuwe bezorgservice... Gevraagd wanneer het opgestuurd wordt maar daar kan hij natuurlijk geen antwoord op geven. Mensen die eerder besteld hadden zouden eerst hun toestel krijgen dus ik moest maar gewoon wachten.

Flauw wordt je ervan... Nog ff opmerking gemaakt dat het wel zo netjes is om klanten op de hoogte te houden als bestellingen langer duren als dat gebruikelijk is en dat ze er maar een potje van maken.

Toen wist die jongen niet meer zo goed wat die moest zeggen hehe.... Nou the soap goes on...................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
Ik heb vandaag ook maar weer eens gebeld. Ongeveer 10 minuten in de wacht.

Ja de N97 is inderdaad gisteren binnen gekomen. Dus ik zeg mooi, wanneer krijg ik hem nu. Ja voor het eind van de week moet hij bij u zijn. Dus ik zeg ja dat zeggen ze nu al drie weken, hoe weet ik dat het nu echt is. Ja u staat op de lijst dus hij moet worden uitgeleverd.

Dus ik zeg ik wacht nu al een maand en ik las op internet dat mensen hem in januari hebben besteld en geleverd krijgen binnen een week, hoe zit dat dan? Daar hadden ze uiteraard geen antwoord op.

Afwachten maar weer en als ik donderdag nog niets heb gehoord ga ik eens flink lopen zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Mijn vriendin heeft blijkbaar een verkeerde telefoon besteld. Bij VF staat 3x dat ze de N97 heeft besteld. Maar op haar ontvangstbewijs staat dat ze de mini krijgt. VF kon het ook niet oplossen, het immers goed. Nu zit ze met naar N97. Ik heb ook gevraagd hoe het bij mij zat. Bij mij was het wel goed :s

Overigens heb ik net mijn Simkaart ontvangen. Er staat dat ik een 2jarig VF35 abonnement heb besteld en deze binnenkort wordt geactiveerd. Nergens staat dat ik internet blox heb en ook dat ik een actietarief van 22.25 ga betalen. Is dat bij jullie ook zo?

[ Voor 29% gewijzigd door ReseT op 19-01-2010 19:42 ]

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
*update*

Vandaag rond vijfe gebeld, natuurlijk eerst kwartier in de wacht.
Blijkt nu dus dat de n97 black, wat ik dus had besteld niet op voorraad was..........
Midden volgend week komt het binnen bij hun, dus wordt weer 2/3 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
ReseT schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:20:
Mijn vriendin heeft blijkbaar een verkeerde telefoon besteld. Bij VF staat 3x dat ze de N97 heeft besteld. Maar op haar ontvangstbewijs staat dat ze de mini krijgt. VF kon het ook niet oplossen, het immers goed. Nu zit ze met naar N97. Ik heb ook gevraagd hoe het bij mij zat. Bij mij was het wel goed :s

Overigens heb ik net mijn Simkaart ontvangen. Er staat dat ik een 2jarig VF35 abonnement heb besteld en deze binnenkort wordt geactiveerd. Nergens staat dat ik internet blox heb en ook dat ik een actietarief van 22.25 ga betalen. Is dat bij jullie ook zo?
Ik had een contract verlenging maar in de bevestigingsmail (Ik heb geen brief gekregen) staat: Nieuw contract Vodafone Basis 35. Met daar onder U krijgt de eerste 24 maanden 50% korting. Over de blox wordt inderdaad niets vermeld, maar deze is wel gewoon geactiveerd bij mij.
maravsdying schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:37:
*update*

Vandaag rond vijfe gebeld, natuurlijk eerst kwartier in de wacht.
Blijkt nu dus dat de n97 black, wat ik dus had besteld niet op voorraad was..........
Midden volgend week komt het binnen bij hun, dus wordt weer 2/3 weken wachten.
WTF: Bij mij beweerden ze dat er gisteren een nieuwe lading was binnen gekomen en dat ik hem voor het eind van de week zou hebben. Ik hoop maar dat jij lager op de bestellijst staat dan ik. (Niet voor jou, maar wel voor mij ;) ). Wanneer heb jij besteld en wanneer is je bestelling doorgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
nou uhh mailtjes opgezocht

bestelling heb ik geplaatst op 18/12/2009
en order verwerkt, CONTRACT in goede orde ontvangen naar distri blabla 8/1/2010

verder nog een vraag, want ik heb geen contract ofso ontvangen/ondertekend of wat dan ook...
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
ReseT schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:20:
Om er zeker van te zijn wat er die simkaart staat. Zo ik je aanraden om je te registeren bij myvodafone.
Bij contract kan je zien welk contract erop staat. Bij blox kan je ook zien dat er een internetblox aanvast zit.
Helaas moet je wachten tot vodafone een rekening stuurt om het bedrag te controleren.

Ik weet dit omdat ik me simkaart al een tijd in gebruik heb. Vanaf 28 december 09. Abbo kosten worden vergoed tot mijn toestel geleverd word. Dus mooi VF op kosten jagen. (Gelukkig staat alles zwart op wit dus krijg me geld zowiezo terug)

Wil helemaal niet lullig doen maar mag hopen dat ik me telefoon nog eerder dan jullie allemaal hierzo :X
Had een nokia 5800 17 november besteld was. Doordat deze niet leverbaar was. Heb ik hem op 10-12-09 telefonisch gewijzigd.

Telefoon is op 5 jan en op 12 jan verstuurd volgens VF. Door een fout is hij 2 keer verstuurd....
VF heeft geen flauw idee waar de telefoons nu uit hangen. Of nog in het distributiecentrum of ergens bij TNT.
Doordat het systeem nog niet samenwerk met het systeem van de koerier TNT. Kunnen ze me geen status geven.... :(

Edit: misschien ook nog wel een leuk draadje: http://www.telecomvergelijker.nl/thread/27913

[ Voor 3% gewijzigd door Chris89 op 19-01-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
maravsdying schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:48:
nou uhh mailtjes opgezocht

bestelling heb ik geplaatst op 18/12/2009
en order verwerkt, CONTRACT in goede orde ontvangen naar distri blabla 8/1/2010

verder nog een vraag, want ik heb geen contract ofso ontvangen/ondertekend of wat dan ook...
iemand een idee?
Uhm, als VF chronologisch werkt ben ik eerder aan de beurt. Ik heb namelijk mijn bestelling op 17-12 geplaatst en op 4-1 is mijn order verwerkt en abonnement omgezet naar het nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Nu online
Ik had hem de 16e besteld... Maar ik ben inmiddels uit de race!
Heb VF gebeld dat ze die telefoon mogen houden! Heb er geen zin meer in.
Verwacht van de week m'n iPhone 3GS met t-mobile abbo.

Als ze nieuwe klanten al zo behandelen bij VF ben ik benieuwd hoe ze met bestaande klanten omgaan...

Gr Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
Net weeeeeeeeeeeeeeer gebeld.

Sim kaart is geblokkeerd voor het opsturen, omdat mobiel niet op voorraad is.
Deze wordt uiterst voor 1 februari geleverd... heb ik te horen gekregen.
Ik w8 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
Ik heb maar weer eens een belletje gewaagd, aangezien vorige week werd beweerd dat ik de telefoon zou krijg vandaag. Je kan het natuurlijk al weer raden:

Ik: Ik zou vandaag mijn telefoon krijgen maar ik heb hem niet gezien.
VF: Ja de N97 is niet meer op voorraad 8)7
Ik: Wanneer komt hij dan wel?
VF: Ja meneer er is geen verwachtte leverdatum, dus ik kan er niets van zeggen.
Ik: Waarom beweerden ze vorige week dan anders?
VF: Dat weet ik ook niet meneer.
Ik: Ik baal er gewoon van dat ik systematisch word voorgelogen door jullie. Er wordt nu al drie weken beweerd dat hij aan het eind van de week komt.
VF: Ik weet niet met wie u gesproken, maar ik kan niet meer zien dan dat er geen voorraad is. |:( Wij kunnen er ook niet meer aan doen, het probleem ligt bij nokia (mooi afschuiven is dat).
Ik: Jullie moeten toch wel weten waarom er geen voorraad is en waarom ik nog steeds geen telefoon heb?
VF: Ik kan het voor u laten uitzoeken.

Dus nu wordt ik terug gebeld ALS ze meer weten. (ze zullen dus wel niet bellen :X )
maravsdying schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:58:
Net weeeeeeeeeeeeeeer gebeld.

Sim kaart is geblokkeerd voor het opsturen, omdat mobiel niet op voorraad is.
Ik w8 af.
Ik heb ongeveer een kwartier geleden gebeld en die persoon die wist dus niets te vertellen.

[ Voor 16% gewijzigd door Mister_Gaus op 20-01-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
@Iedereen.

Helaas ben ik zelf niet in de gelegenheid geweest om vandaag te bellen.
Maar als het waar is dat hij nu weer niet op voorraad is. Dan verklaard het meteen waarom me toestel nog steeds niet is geleverd.
Ontzettend balen dit weer :S Morgenochtend en morgen middag even bellen.

Je krijgt namelijk toch 2 keer een ander verhaal te horen.... :X
Was me vorige week donderdag beloofd om hem binnen 2 weken binnen te krijgen. Het is morgen 2 weken verder en ik leg nog dagelijks op de deurmat voor de deur :o TNT vind me onderhand wel zeilig als ik der nog steeds zit na 2 weken :(

Edit:
Lees me mail net.

Zie dat ik een mailtje had VF. Had een kwaad mailtje gestuurd naar de algemene helpdesk.
Deze mail had ik terug om 16.16 uur.
Goedemiddag heer *****,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan nog steeds geen toestel ontvangen te hebben.

Ik begrijp dat dit zeer vervelend voor u is, vooral omdat u het toestel voor uw werk wilt gebruiken.
Volgens onze gegevens is de order in behandeling maar worden er 2 toestellen in plaats van 1 naar u toe gestuurd. Hiervan bent u al op de hoogte gebracht.

Helaas kan ik niet zien waar de toestellen zich momenteel bevinden. Dit in verband met de verhuizing van ons magazijn.

Uiteraard krijgt u een maand gratis abonnementskosten gecrediteerd. Hiervoor zult u een creditnota ontvangen.
Mijn excuses voor het ongemak.

Alvast een fijne avond toegewenst.
Als je dit zo lees schijnt me telefoon toch geleverd te worden en hoor niks van leveringsproblemen.
Mag hopen dat ik niet word voorgelogen en binnen een paar dagen toch 1 van de 2 toestellen binnen heb.

[ Voor 47% gewijzigd door Chris89 op 20-01-2010 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
Ik zou graag willen weten waar ik een klacht zou kunnen indienen, want als ik een mailtje stuur
naar vodafone, krijg ik als antwoord dat dit een ander afdeling is... en zij dus niks over kunnen zeggen... ook niet over de abo bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
maravsdying schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:50:
Ik zou graag willen weten waar ik een klacht zou kunnen indienen, want als ik een mailtje stuur
naar vodafone, krijg ik als antwoord dat dit een ander afdeling is... en zij dus niks over kunnen zeggen... ook niet over de abo bestelling
Voor klachten gewoon een email versturen naar de link die hierin staat:
http://www.vodafone.nl/overvodafone/contact/
Kijk maar als er iets uit komt... ze kunnen alleen contractkosten compenseren en meer niet waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Net weer even gebeld. Ja word nog een keer een stalker van dat nummer.

Na alle memo's weer doorgenomen te hebben. Kon meneer mij vertellen dat ze sinds 12 januari niks meer hebben verzonden. Daardoor hebben ze een achterstand opgelopen.
Ze zeiden mij dat alles is verwerkt en nu alleen nog wachten is tot het verzonden kon worden.
De meneer in kwestie kon mij vertellen dat voor 1 februari de achterstand was weg gewerkt.
Dus hij zei dan heeft u het toestel zeker over 2 weken in huis.

Het enigste positieven wat hij mij kon zeggen dat is dat de eerste maand keurig is terug gestort op me rekening. (nog niet nagekeken)

Dus voor de rest bel ook maar even en kijken of het verhaal overeenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
maravsdying schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:58:
...
...
Chris89 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:40:
...
De meneer in kwestie kon mij vertellen dat voor 1 februari de achterstand was weg gewerkt.
Dus hij zei dan heeft u het toestel zeker over 2 weken in huis.
...
Als we twee keer het zelfde verhaal hebben dan zal het wel kloppen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
Ik ga vandaag gewoon nog een keer bellen, ook al zeggen zij dat, geloof er geen bal meer van :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
maravsdying schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:00:
Ik ga vandaag gewoon nog een keer bellen, ook al zeggen zij dat, geloof er geen bal meer van :F
Is natuurlijk ook een optie! Laat maar even horen wat eruit kom.
Ben het bellen namelijk meer dan zat namelijk.... :X

Edit: Niet gebeld meer?

[ Voor 3% gewijzigd door Chris89 op 24-01-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:02

XyS

0.o.O

Zo, ook een n97 mini besteld.
Zolang het met een maand geregeld is vind ik het best.
Hoelang wachten jullie nu al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
XyS schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:59:
Zo, ook een n97 mini besteld.
Zolang het met een maand geregeld is vind ik het best.
Hoelang wachten jullie nu al?
De meesten 1 tot 1,5 maand. Dus veel plezier met wachten....

@maravsdying: Nog gebeld?

Misschien morgen maar weer eens bellen, kijken of ze iets weten. Maar ik ben er eigenlijk ook een beetje klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
Ja had wel gebeld nog, niets bijzonders uitgekomen.
Ik denk dat het deze week wordt geleverd. Ik ben ook niet meer van plan te gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Mister_Gaus schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:05:
[...]
Misschien morgen maar weer eens bellen, kijken of ze iets weten. Maar ik ben er eigenlijk ook een beetje klaar mee.
Kan morgen misschien nog wel even bellen als ik me kapot verveel! Morgen nog een mooie vrije dag dus vandaar. Misschien weten ze al eens iets meer....
Net als de mensen hier boven, ben der eigelijk ook al meer dan klaar mee!

BTW. Me rekening is betaald door VF _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
Ja, ik heb dus niet gebeld want het is niet meer nodig!
Ik heb hem binnen! _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Mister_Gaus schreef op maandag 25 januari 2010 @ 10:54:
Ja, ik heb dus niet gebeld want het is niet meer nodig!
Ik heb hem binnen! _/-\o_ :9~
Lekker hoor! :D
Alleen is nu wel duidelijk dat ze niet chronologisch te werk gaan....
Had hem namelijk eerder besteld en heb nog geen TNT gezien hier :(
Zo maar weer eens bellen :(

Edit: niet gebeld.... geen tijd gehad

[ Voor 4% gewijzigd door Chris89 op 25-01-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 14:51

Macabre

Euhh...

Nou, volgens mij ben ik lekker slim geweest. Eerst bestellen via directsales.vodafone.nl/smm en daarna pas dit draadje tegengekomen.

Ik ga over van T-Mobile (einddatum 26-02-2010) naar het abbo van € 26,-
Ik hoop ten eerste dat het nummerbehoud en dus de opzegging richting T-Mobile goed gaat. Niet dat ik met dubbele kosten zit straks.

Heeft iemand hier ervaringen mee toevallig?

Verder zal ik jullie op de hoogte houden wanneer mijn N97 Mini arriveert. (Vandaag dus de besteldatum)

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Macabre schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:24:
Nou, volgens mij ben ik lekker slim geweest. Eerst bestellen via directsales.vodafone.nl/smm en daarna pas dit draadje tegengekomen.

Ik ga over van T-Mobile (einddatum 26-02-2010) naar het abbo van € 26,-
Ik hoop ten eerste dat het nummerbehoud en dus de opzegging richting T-Mobile goed gaat. Niet dat ik met dubbele kosten zit straks.

Heeft iemand hier ervaringen mee toevallig?

Verder zal ik jullie op de hoogte houden wanneer mijn N97 Mini arriveert. (Vandaag dus de besteldatum)
Ben zel van T-mobile naar VF gegaan. Nummerbehoud is bij direct goed gegaan.
Alleen moest ik wel steeds me status controleren via T-mobile (kan je online doen ergens.)
VF zelf houd je namelijk niet op de hoogte....

Helaas is mijn nummer al over vanaf 28 december en loopt mijn contract ook al....
Toestel heb ik helaas nog steeds niet..... Dus ik wens je succes met wachte :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
@mister_guas

Moest jij nog wat invullen, contract ofso ?? Vertel 's wat meer!!! :D:D
Welk kleur had jij besteld dan?
Ik heb de zwarte n97 besteld :F

Nog niets ontvanden btw...

[ Voor 25% gewijzigd door maravsdying op 25-01-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
maravsdying schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:17:
@mister_guas

Moest jij nog wat invullen, contract ofso ?? Vertel 's wat meer!!! :D:D
Welk kleur had jij besteld dan?
Ik heb de zwarte n97 besteld :F

Nog niets ontvanden btw...
Ik had een verlenging bij VF dus moest geen contract tekeningen. Mijn moeder heeft alleen een handtekening gezet, werd verder niet moeilijk over gedaan dat ik het niet zelf was.
Ik had geen speciale kleur besteld, maar ik heb de zwarte gekregen. (Volgens mij levert VF alleen zwarte)

Ik heb alleen geen stylus gekregen, dus misschien dat ik daar nog ff achteraan moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Mister_Gaus schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:55:
[...]

[...]
Ik heb alleen geen stylus gekregen, dus misschien dat ik daar nog ff achteraan moet.
Stylus werd alleen bij de eerste batch geleverd, dus ongeveer een half jaar geleden. Overigens kan je op Ebay hele nette imitatie-stylussen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342082

Hallo allemaal,
6 weken geleden had ik bij studentmobiel de nokia n97 besteld, Hij was op voorraad! 3 weken later: Sorry, hij is nog steeds niet leverbaar... Terwijl wel tegen mij gezegt te hebben hy is op vooraad, Nou oke laat maar gaan, Order geanuleerd..
Bij belnu.nl Werd mij 2 weken geleden verteld: Natuurlijk mevr, hij is zeker op vooraad! Contract getekend want dan zou ik de gsm thuis gestuurd krijgen! ivm nummerbehoud etc..
Nou gistere kreeg ik een email: Toestel tijdelijk niet leverbaar en toennet:
Wij kunnen u melden dat het toestel zo goed als uitverkocht is in Nederland.
Wat de verwachte tijd gaat worden kunnen wij u momenteel nog niet melden, daar daarover nog geheel geen berichten naar buiten zijn gekomen. Daar het toestel al enige tijd niet meer voorradig is en al onze medewerkers hiervan op de hoogte zijn kunnen wij ons niet voorstellen dat u is aangegeven dat het toestel voorradig was. Indien dit wel is gebeurd uiteraard daarvoor onze excuses. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Belnu.nl

Ja ik heb toennet ook gebelt, ik zeg ja hoezo wordt mij gezegt dat hij op vooraad is.. dat snap ik dus niet.
Maja mijn abbonement is 14feb afgelopen dus nu maar hopen dat ik hem voor die tijd heb pfff,. wat een problemen voor zon telefoon gwoon te leveren!
Ik ben al veel geld kwyt om steeds na hun te bellen en uren in de wachtrij te staan!
Maja volgens hun kan ik het contract niet meer anuleren dus dan maar afwachten pfff hahaha,, wordt je tocvh niet goed van he?

PS: volgens alle gsm verkopers (INTERNET) zijn ze gewon op vooraad maar geloof er geen *** vn

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Anoniem: 342082 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:16:
Maja volgens hun kan ik het contract niet meer anuleren dus dan maar afwachten pfff hahaha,, wordt je tocvh niet goed van he?
Contract kan je op juridische gronden annuleren. Dit omdat hun niet leveren wat er in het contract staat.
De kosten van het bellen zijn gewoon terug te vragen. Je leid namelijk schade doordat hun in gebreken zijn!

Heb het zelfde verhaal met vodafone en die compenseren nu me rekening tot het toestel is geleverd.

Hoop dat je hier iets aan heb!

EDIT:

Vodafone proberen te bellen ma na 3 keer 9 min in de wacht te staan was ik het meer dan zat :( Dus geen contact gehad...

[ Voor 10% gewijzigd door Chris89 op 26-01-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
zat in de file dus weer gebeld, kon het niet laten... standaard minstens kwartier in de wacht

het zou deze week geleverd worden en de toestellen zijn waarschijnlijk binnen(wist hij niet zeker LOL)

maar goed :D

ik heb hoop gekregen door mister_gAUs ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Nu online
Jammer dat jullie nog steeds moeten wachten en niet weten waar jullie aan toe zijn!
Snap echt niet waarom vodafone hier niet duidelijker over communiceert naar z'n (nieuwe) klanten toe...

Ik ben inmiddels in het bezit van m'n Iphone 3GS en ben blij dat ik m'n N97 geannuleerd heb hehe..
Ben niet zo geduldig aangelegd... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342082

Chris89 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:23:
[...]

Contract kan je op juridische gronden annuleren. Dit omdat hun niet leveren wat er in het contract staat.
De kosten van het bellen zijn gewoon terug te vragen. Je leid namelijk schade doordat hun in gebreken zijn!

Heb het zelfde verhaal met vodafone en die compenseren nu me rekening tot het toestel is geleverd.

Hoop dat je hier iets aan heb!

EDIT:

Vodafone proberen te bellen ma na 3 keer 9 min in de wacht te staan was ik het meer dan zat :( Dus geen contact gehad...
Bedankt! fijn om te weten. Ik hoorde ook van een ander telefoon site, dat hij waarschijnlijk de 1e of 2e week van feb. geleverd wordt meer kunnen ze niet zeggen. Ik moet die gsm gewoon hebben dus ik wacht het gewoon even af.. pff hahah dat het zo moeilijk is om dia gsm gewoon te leveren haha..
Dan maar weer wachten met zn alle..

p.s heb weer 2 mails gekregen van gsm netwerke via internet. Wij hebben het toestel in vooraad! Jaja smoesjes.. moet wel eerst contract tekenen en errna krijg je te horen..
Sorry is niet leverbaar.
En verschrikkelijk dat je zolang aan de telefoon moet zitten, Zijn dadelijk meer kwijt dan het toestel kost hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Anoniem: 342082 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:48:
En verschrikkelijk dat je zolang aan de telefoon moet zitten, Zijn dadelijk meer kwijt dan het toestel kost hahaha
Bij welke shop heb jij dan besteld, want het klantenservice-nummer van de Vodafone actie is een gratis nummer :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
hey boyz

Gister weer gebeld, niet op voorraad.
Dus die gast: wij kunnen u eventueel wat anders aanbieden, N97mini en nog paar andere weet niet meer welke.
Ik: Nee, ik wacht nu al zolang, dus ik kan nog wel een weekje of 2 wachten

:/
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste