*knip* En dat is wel weer genoeg offtopic.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 03-08-2009 23:12 ]
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 03-08-2009 23:12 ]
Dat klopt niet. Het eerste half jaar krijg je € 24,95 abokosten en € 2,50 kosten voor altijd internetten. Daarna wordt het € 24,95 abokosten + € 10 internetkosten (dus voor een duur van 18 maanden).funk80 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:30:
Mensen die de N97 icm Telfort willen : 300 minuten plus data bundel,2 jaar 27.45 pmnd de gehele looptijd,
telefoon gratis,alleen aansluitkosten 24,95
http://www.phonehouse.nl/...elfort/300/2jaar/?data=28
[ Voor 24% gewijzigd door RV op 03-08-2009 23:27 . Reden: Info weggehaald (overbodig) ]
Dat van die eerste 6 maanden heb ik idd over het hoofd gezienThe_ReVenger schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:25:
[...]
Dat klopt niet. Het eerste half jaar krijg je € 24,95 abokosten en € 2,50 kosten voor altijd internetten. Daarna wordt het € 24,95 abokosten + € 10 internetkosten (dus voor een duur van 18 maanden).
Kan gebeuren, maar dat scheelt je alweer € 135,-funk80 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:29:
[...]
Dat van die eerste 6 maanden heb ik idd over het hoofd gezien
[ Voor 13% gewijzigd door RV op 03-08-2009 23:33 ]
De medewerker van Vodafone vertelde mij dat ze met een nieuw systeem bezig zijn die de bestellingen afhandeld of iets in die richting. De uiteindelijke orders moeten ze nog altijd handmatig invoeren en daar zat wat tijd tussen vertelde ze mij.Xmasjos schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 13:50:
Ik heb op 9 juli mijn abo bij vodafone ook verlengd met een nokia n97... Volgens vodafone heb ik dat de 17e gedaan, wat dus al niet klopt, maar verder heb ik ook te horen gekregen (moest ik zelf voor bellen....) dat ik KANS heb om 'm deze week te krijgen, want er staan er blijkbaar nogal veel in bestelling en ze leveren niet op volgorde van bestelling (!) Ik wist dat de service slecht was, maar dat ik voor zoiets kleins zelf moet bellen en dat ik niet eerder op de lijst word gezet terwijl ik wel snel was met bestellen...?!
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2009 14:13 ]
Verwijderd
Ik heb mijn abonnement op 14 juli verlengd bij VF met de N97. Kreeg per email bericht dat de order 17 juli is ontvangen. Heden (4 aug) nog geen telefoon ontvangen.Xmasjos schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 13:50:
Ik heb op 9 juli mijn abo bij vodafone ook verlengd met een nokia n97... Volgens vodafone heb ik dat de 17e gedaan, wat dus al niet klopt, maar verder heb ik ook te horen gekregen (moest ik zelf voor bellen....) dat ik KANS heb om 'm deze week te krijgen, want er staan er blijkbaar nogal veel in bestelling en ze leveren niet op volgorde van bestelling (!) Ik wist dat de service slecht was, maar dat ik voor zoiets kleins zelf moet bellen en dat ik niet eerder op de lijst word gezet terwijl ik wel snel was met bestellen...?!
Verwijderd
Verwijderd
Blijft raar dat de statuschecker op de vodafone site niet werkt, terwijl je wel online verlengt...zou toch niet zo'n probleem moeten zijn. Blijkbaar hebben ze zoiets van 'laten we de klanten een online-verleng optie aanbieden, dit vervolgens handmatig invoeren en de link tussen het systeem dat online werkt en het systeem dat wij hier gebruiken, onbruikbaar maken'. Snap er niks vanVerwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:09:
Jogens even een update over de levering van Vodafone.
Ik heb net vodafone gebeld over de levering van mijn toestel wat ik op 17 juli heb besteld.
.Slecht nieuws voor ons allemaal Vodafone heeft de order die ze op 03/08 binnen zouden krijgen niet gehad.
Volgens de dame in kwestie is er een nieuwe te verwachte datum en dat wordt maandag 10 augustus.
Dus helaas moeten we weeer een week langer wachten.
Ik heb daarna gevraagd of hij in de vodafone winkel wel in voorraad is.
Ook hier waren leverings problemen en dus een wachtlijst.
Verwijderd
Ik heb de verlenging per telefoon gedaan,en was al klant.The_ReVenger schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:19:
[...]
Blijft raar dat de statuschecker op de vodafone site niet werkt, terwijl je wel online verlengt...zou toch niet zo'n probleem moeten zijn. Blijkbaar hebben ze zoiets van 'laten we de klanten een online-verleng optie aanbieden, dit vervolgens handmatig invoeren en de link tussen het systeem dat online werkt en het systeem dat wij hier gebruiken, onbruikbaar maken'. Snap er niks van
Mijn abonnement was op 22/07 verlopen en heb op de 23e het contract verlengd met de N97.Xmasjos schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 14:27:
Mijn orderstatus kan ik ook niet bekijken... Hetzelfde probleem dus... Ergens deze maand moet ik 'm wel in huis krijgen. Als ik m deze week niet krijg, ga ik zeuren over korting... k moet er genoeg voor betalen, maar ik betaal wel voor een mobiel die ik ook zsm in huis wil hebben...
btw... Er is nog niks van mijn rekening afgeschreven... Is dat bij jullie (vodafone-klanten) ook zo?
Verwijderd
Verwijderd
waar staat dat op de vf site, want kan het niet vindenVerwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:43:
5 augustus staat er op de site van Vodafone bij de N97:
"Toestel is beperkt leverbaar, kan enkele dagen tot maximaal 2 weken duren."
Ze garanderen derhalve dat we hem vóór 19 aug binnen hebben
Dat staat bij het gedeelte van de verkoop van de N97Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:04:
[...]
waar staat dat op de vf site, want kan het niet vinden
[ Voor 81% gewijzigd door pven op 05-08-2009 19:13 ]
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Geldt dat voor 1 of 2 jarig abonnement?Fr3d27 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:12:
eerst via VF een abbo geprobeerd.
Telefoon leveringen en de gewenste verlenging kwam niet.
Zo ver ik weet kan het nog tot eind AUG duren voordat de telefoon via VF geleverd wordt.
Nu dus naar Telecom.nu gegaan, waar ik én niet hoeft te betalen én ik het toestel gegarandeerd volgende week in huis heb.
Overigens als je naar Belcompany gaat.. daar is de telefoon in de winkel het goedkoopst bij het vodafone 35 en onbeperkt internet nl. €50,-
Bij alle overige winkels kost de telefoon minimaal 120 tot zelfs 190 bij t for Telecom. Prijzen dateren van zaterdag 1 aug
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Verwijderd
Zal wel 2 jarig zijn...pinokkia schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:35:
[...]
Geldt dat voor 1 of 2 jarig abonnement?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2009 00:54 ]
Hou je vast...Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 00:52:
Vandaag maar weer eens met vf gebeld.
Zoals het er nu voor staat komt de eerst volgende levering 10 aug binnen.
Dus volgende week moeten er een hoop mensen hier blij gemaakt gaan worden.
We wachten maar weer af.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
ehm slik?
Verwijderd
Dat ziet er idd niet al te best uit.
<start rant>pinokkia schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:02:
Ik snap niet dat mensen bij vodafone zelf bestellen. Ik had de mijne binnen 24 uur geleverd gekregen. (20-7 besteld en 21-7 geleverd. Gewoon een Nederlands toestel en simlockvrij.
Verwijderd
dat is toch achteraf gepraat wat je nu doet, want niemand wist dat die dingen uitverkocht waren. Vodafone had niks op de site gezet.pinokkia schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:02:
Ik snap niet dat mensen bij vodafone zelf bestellen. Ik had de mijne binnen 24 uur geleverd gekregen. (20-7 besteld en 21-7 geleverd. Gewoon een Nederlands toestel en simlockvrij.
www.rinkel.nldenan schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:37:
[...]
(iemand nog goede alternatieven in de regio Nijmegen?).
...
[ Voor 69% gewijzigd door GKW op 06-08-2009 13:42 ]
Sterker nog: bij het plaatsen van de order stond duidelijk dat het toestel binnen 5 werkdagen geleverd zou worden. Ondertussen is het al ruim 10 dagen geleden en ik hoorde niets van Vodafone. Als ze dit bij alle klanten gedaan hebben is het logisch dat het zo enorm druk is op het callcentre dat je niemand aan de lijn krijgt.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:39:
[...]
dat is toch achteraf gepraat wat je nu doet, want niemand wist dat die dingen uitverkocht waren. Vodafone had niks op de site gezet.
Als je er ietsjes sneller doorheen wilt komen moet je niet kiezen voor orderstatus checken,maar nr 1 verlengen abonnement,je komt gewoon bij dezelfde mensen terecht alleen kom je sneller aan de beurtdenan schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:00:
[...]
Sterker nog: bij het plaatsen van de order stond duidelijk dat het toestel binnen 5 werkdagen geleverd zou worden. Ondertussen is het al ruim 10 dagen geleden en ik hoorde niets van Vodafone. Als ze dit bij alle klanten gedaan hebben is het logisch dat het zo enorm druk is op het callcentre dat je niemand aan de lijn krijgt.
Bij mij hebben ze gezegd dat ik hem binnen 10 dagen zou krijgen...denan schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:00:
[...]
Sterker nog: bij het plaatsen van de order stond duidelijk dat het toestel binnen 5 werkdagen geleverd zou worden. Ondertussen is het al ruim 10 dagen geleden en ik hoorde niets van Vodafone. Als ze dit bij alle klanten gedaan hebben is het logisch dat het zo enorm druk is op het callcentre dat je niemand aan de lijn krijgt.
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 06-08-2009 14:38 ]
Dat is geen achteraf gepraat.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:39:
[...]
dat is toch achteraf gepraat wat je nu doet, want niemand wist dat die dingen uitverkocht waren. Vodafone had niks op de site gezet.
Ik ben vanmorgen bij de nieuwe Vodafone-shop in Groningen geweest. In combinatie met een éénjarig Vodafone 27,50 abonnement incl.internetbundel moet ik eenmalig 80 euro bijbetalen voor de N97. Toestel is simlockvrij en zonder logo's, enkel een Vodafone-live icoontje in het menu. Bij de Phonehouse in Groningen kan ik voor 25 euro de originele Nokia software erop zetten.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 00:53:
Zal wel 2 jarig zijn...
NO WAY dat ze de N97 voor 50 euro weggeven bij een VF35 abbo.
Veel plezier ermee!general_p schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:42:
ik heb even contact gehad bij rinkel.nl ik heb hem daar besteld net, bij vodafone geannuleerd. Bij rinkel hebben ze er nog voldoende op voorraad werd mij verteld.
Bedankt voor de Tip!!
[ Voor 4% gewijzigd door GKW op 06-08-2009 15:57 ]
Alleen de software is branded idd... Verder kun je ook gewoon zelf de software van Nokia zelf downloaden en erop zetten...TweakersOnly schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:04:
[...]
Ik ben vanmorgen bij de nieuwe Vodafone-shop in Groningen geweest. In combinatie met een éénjarig Vodafone 27,50 abonnement incl.internetbundel moet ik eenmalig 80 euro bijbetalen voor de N97. Toestel is simlockvrij en zonder logo's, enkel een Vodafone-live icoontje in het menu. Bij de Phonehouse in Groningen kan ik voor 25 euro de originele Nokia software erop zetten.
Jammer alleen van de levertijd, naar verwachting 4 tot 5 weken.
Dat klopt, maar dan blijft het nog steeds branded softwareXmasjos schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:02:
[...]
Alleen de software is branded idd... Verder kun je ook gewoon zelf de software van Nokia zelf downloaden en erop zetten...Gratisch!
Verwijderd
Verwijderd
Jij blijft ook bezig he?Phoolie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 23:36:
[...]
Dat klopt, maar dan blijft het nog steeds branded software
En jij blijft ook eigenwijs he?
[ Voor 8% gewijzigd door Phoolie op 07-08-2009 00:21 . Reden: Voor de discussie verwezen naar het juiste topic ]
[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 07-08-2009 10:32 ]
is dat een aanbieding danTweakersOnly schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 15:04:
[...]
Ik ben vanmorgen bij de nieuwe Vodafone-shop in Groningen geweest. In combinatie met een éénjarig Vodafone 27,50 abonnement incl.internetbundel moet ik eenmalig 80 euro bijbetalen voor de N97. Toestel is simlockvrij en zonder logo's, enkel een Vodafone-live icoontje in het menu. Bij de Phonehouse in Groningen kan ik voor 25 euro de originele Nokia software erop zetten.
Jammer alleen van de levertijd, naar verwachting 4 tot 5 weken.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
mooiRoD schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:34:
Die vind je alleen in Groningen. Daar heb je de actie dat je dezelfde korting bij een één-jarig abo krijgt, als dat je bij een twee-jarig abo zou krijgen. Daarbovenop komt nog de "standaard"-Vodafone-actie. Het is een speciale actie ivm een of andere opening, hoorde ik. Is verder ook niet zo belangrijk. Belangrijker is dat je in Groningen op dit moment de beste deal vindt voor de N97
[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 07-08-2009 14:15 ]
Is inderdaad een actie, 2 weken geleden is een nieuw Vodafone-shop geopend aan de Herestraat 2. Je krijgt toestelprijs met korting voor een 2jarig abonnement, terwijl je maar een eenjarig abonnement hoeft af te sluiten.icecreamfarmer schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:31:
[...]
is dat een aanbieding danwant ik vind hem nergens zo goedkoop niet eens met een 2 jarig abbo
en ook op de site niet
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 07-08-2009 15:27 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Okay prima dan begint er toch wat schot in de zaak te komen.camera schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 21:38:
Inmiddels bericht ontvangen van vodafone dat de n97 morgen wordt geleverd. Bestelling 11/7; nieuwe klant. Eerder bericht ontvangen dat ik een bluetooth headset als compensatie voor de late levering zal ontvangen.
Verwijderd
Hier exacte hetzelfde voor de n97 van mijn vriendin, bestelling van 12-7 ook nieuwe klant en ook eerst bericht ontvangen van de bluetooth headset. De n97 wordt morgenmiddag (8-8-2009) eindelijk geleverd! Toch netjes dat ze als compensatie een bluetooth headset kado doen.camera schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 21:38:
Inmiddels bericht ontvangen van vodafone dat de n97 morgen wordt geleverd. Bestelling 11/7; nieuwe klant. Eerder bericht ontvangen dat ik een bluetooth headset als compensatie voor de late levering zal ontvangen.
Hij zegt toch ook niet dat dat niet zo is? Waarom begin je daar elke keer over? Het hoeft daar niet de hele tijd over te gaan.Phoolie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 23:36:
[...]
Dat klopt, maar dan blijft het nog steeds branded software
Lees voor de verandering nog eens goed, dat was een reactie op een reactie. Ik reageerde op dat het updaten van de firmware gratis kon, dit klopt inderdaad. Echter was dit (de reactie dat het gratis kon) een reactie op iemand die aangaf dat hij voor een bepaald bedrag zijn firmware kon laten updaten naar een originele Nokia firmware (niet branded dus). Zo gek is het dan toch niet om te vermelden dat het branded is? Ik krijg een beetje het idee dat er hier een aantal mensen nog steeds niet willen geloven dat de VF toestellen (heel beperkt) branded zijn. Mocht het niet zo zijn kom dan met bewijzen, dan ben ik best bereid dit te geloven, zolang je dit niet kan respecteer dan gewoon de regels van tweakers (of lees ze op zijn minst).The_ReVenger schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 23:57:
[...]
Hij zegt toch ook niet dat dat niet zo is? Waarom begin je daar elke keer over? Het hoeft daar niet de hele tijd over te gaan.
Maar goed, ik hoop in ieder geval dat die N97 snel geleverd wordt, branded of niet. Zolang er maar geen lelijk Vodafone logo opstaat vind ik het prima!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door pven op 08-08-2009 09:04 ]
Verwijderd
Jij krijgt in mijn geval gelijk bij mij stond net 8;20 tnt op de stoep met mijn N97.Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 02:18:
Ik heb vandaag ook contact gehad met vodafone. En de man vertelde mij dat ze gisteren 2000 stuks binnen hadden gekregen. Verder wist hij me te vertellen dat de kans 99% is dat ik hem volgende week binnen krijg, exacte datum kon hij niet geven. Ik heb mijn abbonement verlengt op 17-07-09. Ik moet wel vertellen dat hij niet specifiek heeft gechecked wanneer ik de nokia heb besteld.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2009 08:51 ]
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door pven op 09-08-2009 13:06 ]
Nee ok daar heb je dan gelijk in. Het valt gewoon op dat je overal bij verteld dat het branded is. Waarom zouden mensen niet willen geloven dat ze branded zijn? Als het zo is, dan is het gewoon zo. Dat er voor sommige een andere draai aan branded wordt gegeven, boeien. Als ze dat toch willen blijven geloven, wat maakt dat jou uit?Phoolie schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 00:15:
[...]
Lees voor de verandering nog eens goed, dat was een reactie op een reactie. Ik reageerde op dat het updaten van de firmware gratis kon, dit klopt inderdaad. Echter was dit (de reactie dat het gratis kon) een reactie op iemand die aangaf dat hij voor een bepaald bedrag zijn firmware kon laten updaten naar een originele Nokia firmware (niet branded dus). Zo gek is het dan toch niet om te vermelden dat het branded is? Ik krijg een beetje het idee dat er hier een aantal mensen nog steeds niet willen geloven dat de VF toestellen (heel beperkt) branded zijn. Mocht het niet zo zijn kom dan met bewijzen, dan ben ik best bereid dit te geloven, zolang je dit niet kan respecteer dan gewoon de regels van tweakers (of lees ze op zijn minst).
Verwijderd
Ik heb op 16/7 verlengd....Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 08:48:
[...]
Jij krijgt in mijn geval gelijk bij mij stond net 8;20 tnt op de stoep met mijn N97.![]()
Ik heb hem ook velengd op 17/07/09 dus hopelijk komt hij ook bij jou binnen.
Ik ga er mee aan de slag.
Ps ook de juiste lader zit er bij ik hoorde dat daar nogal wat problemen mee waren (de ac10-e)
Die laatste zin was niet voor jou bedoeld, dat ging vooral over de personen die hier nogal wat offtopic onzin neerzetten en regelmatig door de MODs gecorrigeerd dienen te worden.The_ReVenger schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 11:38:
[...]
Nee ok daar heb je dan gelijk in. Het valt gewoon op dat je overal bij verteld dat het branded is. Waarom zouden mensen niet willen geloven dat ze branded zijn? Als het zo is, dan is het gewoon zo. Dat er voor sommige een andere draai aan branded wordt gegeven, boeien. Als ze dat toch willen blijven geloven, wat maakt dat jou uit?
Wat je laatste zin betreft, die vindt ik nogal triest. Ik ben nog altijd langer lid dan jou en ken de regels prima!!
[ Voor 9% gewijzigd door Phoolie op 09-08-2009 13:00 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door pven op 10-08-2009 14:45 ]
[ Voor 87% gewijzigd door pven op 10-08-2009 18:09 ]
Ik al op 9/7, maar dat is dus pas op 17/7 ingevoerdVerwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 20:30:
[...]
Ik heb op 16/7 verlengd....
Bij mij niemand met een N97 op de stoep.
[ Voor 88% gewijzigd door pven op 10-08-2009 20:56 ]
Verwijderd
Ik heb op 16/7 verlengd maar op mijn contract stond de datum van de 29e...Xmasjos schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 19:45:
[...]
Ik al op 9/7, maar dat is dus pas op 17/7 ingevoerdScheelt meer dan een week! Ik ga sowieso een schadevergoeding eisen. Ze zeiden dat de wachttijd 10 werkdagen na de orderbevestiging was. Nou, ik heb meteen na mijn verlenging een (automatische) orderbevestiging gehad en die geldt dus, omdat ze me nooit hebben verteld dat ergens problemen waren etc. Zelfs als ik nu naar de rechter zou moeten stappen, krijg ik het nog voor elkaar. Misschien zelfs wel zonder advocaat!
Verwijderd
Ik hoop het voor je.....911GT2 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:06:
Vandaag besteld bij KPN. Er wordt gezegd levering deze week nog.
[ Voor 7% gewijzigd door pven op 11-08-2009 07:33 . Reden: namen van medewerkers verwijderd ]
[ Voor 77% gewijzigd door pven op 11-08-2009 08:26 ]
enquote: MailGastDe telefoon is gloednieuw en ontsloten voor alle netwerken.
De telefoon wordt geleverd met alle toebehoren en 24 maanden internationale garantie.
De prijs voor een telefoon is 140 euro verzendkosten inbegrepen.
Als u koopt 3 telefoons de prijs is 350 euro verzendkosten inbegrepen
ik zou zeggen trap er niet in, hoe mooi het ook lijkt.. Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat dit mogelijk is. Of zou je deze gasten onder rembours kunnen laten versturen? Als het dan een nokLa betreft of wat anders kan je deze nog weigeren.quote: Andere MailGastDe telefoon is gloednieuw en ontsloten voor alle netwerken.
De telefoon wordt geleverd met alle toebehoren en 24 maanden internationale garantie.
De prijs voor een telefoon is 140 euro verzendkosten inbegrepen.
Als u koopt 3 telefoons de prijs is 350 euro verzendkosten inbegrepen
Een echte golver is nooit uitgeput
Onder rembours laat die pakketdienst je ook niet eerst in de doos kijken. Eerst betalen, dan ontvangen. Anders zitten hun met een geopende doos en hebben zij het gedaan.LoBbY_1 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:51:
Hallo iedereen, ik heb stiekem even lopen neuzen op marktplaats. Nu ben ik daar een paar keer een n97 tegen gekomen voor prijzen die volgens mij echt niet te vertrouwen zijn.Als voorbeeld heb ik hierbij KLIK. Nu heb ik puur uit nieuwsgierigheid eens twee van deze personen gemaild. En kreeg ik het volgende terug
[...]
en
[...]
ik zou zeggen trap er niet in, hoe mooi het ook lijkt.. Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat dit mogelijk is. Of zou je deze gasten onder rembours kunnen laten versturen? Als het dan een nokLa betreft of wat anders kan je deze nog weigeren.
Mooie uitspraak van zo'n medewerker die toch nooit precies weten hoe het er voor staat. Die zit alleen maar achter de telefoon en heeft niet zoveel zicht op voorraad ect.esveldt86 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:40:
Ik heb ook mijn Vodafoneabbo verlengt.
Gister contact gehad met klantenservice. Sprak toevallig de man die de inkoop doet van de telefoons. En ze hebben gister ook weer een lading N97`s binnengekregen!
Hij beloofde dat ik hem eind deze week, begin volgende week thuisbezorgd zou krijgen!
Ik ben benieuwd!!!
Ik zit bij Vodafonebasvanhees schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:21:
[...]
Zit je bij hi of vf?. ik zit bij hi en heb vorige week vrijdag al zo mail gehad!
`Vonkie schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:54:
"Sprak toevallig de man die de inkoop doet van de telefoons."
En die zit aan de telefoon bij de klantenservice? Geloof je het zelf?
Verwijderd
Gaat jullie verhaal om de witte toestellen?Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:39:
Ik weet niet waar Hi/Vodafone hem inkopen, maar wij zouden morgen een groot aantal N97's binnen krijgen. Vandaag kwamen deze aan bij de leverancier, en wat blijkt?
Het is Oost-Europese voorraad, dus hier hebben wij niets aan. Mocht je dus een e-mail krijgen met de info dat het toestel wéér is uitgesteld... Dan weet je nu waarom.
De witte toestellen worden nu volgende week verwacht.
Wat is er mis met Oost-Europese voorraadVerwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:39:
Ik weet niet waar Hi/Vodafone hem inkopen, maar wij zouden morgen een groot aantal N97's binnen krijgen. Vandaag kwamen deze aan bij de leverancier, en wat blijkt?
Het is Oost-Europese voorraad, dus hier hebben wij niets aan. Mocht je dus een e-mail krijgen met de info dat het toestel wéér is uitgesteld... Dan weet je nu waarom.
De witte toestellen worden nu volgende week verwacht.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Ze hebben eergister nieuwe lading binnengehad. Hij wordt vandaag bij me afgeleverd! heb 4 aug mijn abbo laten verlengenThe_ReVenger schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:56:
Iemand enig idee wanneer Vodafone weer een nieuwe lading binnenkrijgt?
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 12-08-2009 14:12 ]
[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 12-08-2009 15:03 ]
Gefeliciteerd. Je presteert het om alle modbreaks en waarschuwingen in dit topic te negeren, zelfs terwijl er twee modbreaks boven jouw post staan.polo306 schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:56:
mijne besteld per begin augustus.5 of 6 aug..en gister binnen gekregen,via gsmweb.nl
zat netjes een ac-10e lader bij.
Netjes en snel geleverd..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq