Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 11:02
Vanmorgen om 10.00 uur bij Tfortelecom besteld. Om 14.00 uur een telefoontje gekregen voor de afspraak. Morgen tussen 12.15u en 16.15u wordt mijn white N97 geleverd. :9 Ik heb een kpn flexibel online 265. Eerste jaar €25,95 en €4,50 internet. Tweede jaar €20 (na downgraden) en internet €9,95. Kosten voor het toestel + verzendkosten €46,74. Mooie deal of niet

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 22:14

Saninl

Ik heb hem dan toch gekocht, met een vodafone 27,50 incl internet abo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ pinokkia en Saninl

Gaat het om nieuwe contracten of contractverlengingen?

Studentmobiel wordt het ook niet voor mij, aangezien zij niet de NL versies van de N97 leveren.

@ Saninl

Heb je al mee kunnen nemen of moet je hem net als pinokkia ook nog ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 09:45:
[...]

Misschien een gekke vraag maar wat is het verschil nou tussen al die versies ?
iemand een zinnig antwoord??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 20:16:
@ pinokkia en Saninl

Studentmobiel wordt het ook niet voor mij, aangezien zij niet de NL versies van de N97 leveren.

@ Saninl

Gaat om nieuwe contracten. Ik krijg hem thuis geleverd. Heb hem op http://telecom.tforteleco...dGetAbo/310881/31/42/KPN/
Echt super snelle levering (dag van bestelling. De volgende dag leveren) voor een superlage prijs!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met white en black versies. Zijn die door elkaar heen beschikbaar bij de providers, of heeft de ene die kleur en de andere die kleur...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Hi in de winkels en online hebben ze vooralsnog alleen de zwarte versie in de aanbieding. Als je geluk hebt, kunnen ze jou een toestel aanbieden, ik wacht al sinds 10 juli op mijn toestel. :( Sommige Tweakers wachten nog langer, maar goed, dat verhaal is bekend.

Verder weet ik dat de T for Telecom bij mij in de buurt momenteel nog witte toestellen heeft, maar er is meer vraag naar zwarte toestellen. Maar ik denk niet dat bepaalde providers alleen 1 bepaalde kleur aanbieden, als ik je vraag goed begrijp.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2009 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 21:10:
[...]

iemand een zinnig antwoord??
Sorry, maar heb je Google al geprobeerd?

Sommige landen hanteren een andere letterindeling bij de hardware toetsenborden, Belgie en Frankrijk hebben een AZERTY indeling, Duitsland weer QWERTZ, in Nederland hebben we dus QWERTY. Daarnaast verschillen de toestelversies in de firmware updates, UK firmware updates bijv. schijnen later uit te komen dan bijv. Nederlandse fwu's.

Succes verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Bij de Belcompany te Doetinchem en Arnhem hebben ze de zwarte N97 in overvloed. Terwijl de witte net 1 op voorraad hebben. Persoonlijk vind ik de witte mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 22:25:
Bij de Belcompany te Doetinchem en Arnhem hebben ze de zwarte N97 in overvloed. Terwijl de witte net 1 op voorraad hebben. Persoonlijk vind ik de witte mooier.
Het is alleen interessant wanneer je een nieuw abonnement neemt, contractverlenging is gewoon te duur, zelfs met een 2jarig abonnement. Ik spreek in het geval bij een Hi abonnement, dat is mijn ervaring. Van de andere providers heb ik geen verlengingsinformatie.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:53
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:20:
[...]

Heb jij de originele doos plus inhoud erbij gekregen? Wat ik van de studentmobielsite zelf vandaan heb kunnen halen, dit is de inhoud van de studentmobielversie:

Nokia N97
Thuislader
Accu
Headset
Datakabel

Als ik hem vergelijk met de inhoud van de doos van een 'Hi toestel' (aanschaf via de Hi site):

Accu
Datakabel
Garantiebewijs
Handleiding
Oplader
Poetsdoekje
Stylus

Dus bijv. geen (Nederlandsetalige) handleiding bij studentmobiel. Geen stylus en zelfs geen poetsdoekje. |:(

Of kan jij het tegendeel bevestigen? En kan je aangeven of je een NL Black Edition hebt ontvangen? Ik hoor graag van jou. ;)
Ik heb eergisteren ook de N97 Black van Studentmobiel ontvangen. Er zit alles bij wat je noemt behalve de garantiekaart, die zit er niet bij. Je factuur is je garantiebewijs (2 jaar). Er zit een Engelstalige gebruiksaanwijzing bij, maar bij de bevestiging van je bestelling zit een link naar een nederlandse versie (PDF) Verder is alles van het toestel in het Nederlands. En wat maakt het uit de de firmware van de UK versie iets later komt. Kan je mooi even de kat uit de boom kijken en later beslissen, naar aanleiding van de reacties hier, of je hem wel of niet update! Ovi-suite (2.0 beta) is voorlopig alleen nog in het Engels. Heeft verder niks met een UK versie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Laatst online: 14-09 22:14

Saninl

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 20:16:
@ pinokkia en Saninl

@ Saninl

Ik heb hem met een nieuw contract, omdat een verlenging duurder is.. Dus nu moet ik wachten op overzetting van simkaart ed. Ik kan nu helaas ook nog niet volledig gebruik maken van me telefoon :S

En ik heb hem gewoon mee kunnen nemen, bij belcompany, beide kleuren nog zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn N97 Black Edition nu binnen via de Belcompany in Amersfoort. 70 euro voor een 2jarige verlenging Hi 30, prima prijs want zij zijn zelfs 10 euro goedkoper dan wanneer ik hem online zou bestellen bij Hi.

Voor mij een goede aanbieding, hoewel er vast wel betere aanbiedingen zijn, is mijn blijdschap er niet minder om. ;)

Ik ga ermee aan de slag. Succes gewenst voor de medetweakers die op zoek zijn naar een goede aanbieding of nog op hun toestel wachten.

Gr. Linkshalf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf de HI Site:

Levertijd 5-10 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:24:
Vanaf de HI Site:

Levertijd 5-10 werkdagen
Reken er maar op dat ze de toestellen voor 1 augustus nog niet binnen hebben, ik heb vanochtend gebeld en de mevrouw van de CS wist nog geen afleverdatum te noemen. Gelukkig ben ik sinds deze middag voorzien van een N97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Heb gister een mail gekregen van 1 van mijn beste matties die werkzaam is bij Vodafone met een screenshot van het programma Coach waarmee de actuele voorraadstatus kan worden opgezocht:

Beschikbaar aantal: -658
Verwachte leverdatum(benadering): 03-08-09
Prijs: 553.78euro

De datum van de mail is 21.07.09 om 12.31uur.

Klopt dus met wat er al eerder door de mensen van VF aan de telefoon gesuggereerd is geworden. Hopelijk heb ik m dan 4 augustus in huis...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 08:42

JointFillah

Techno Addict

CaptainM schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 17:24:
Kijk das interessante info!
Beschikbaar -658? Zeker 658 reserveringen? Dan mogen ze nog best een flinke lading binnenkrijgen ook...

~* Peace, Love & XTC *~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Linkshalf, Jij was het wachten ook echt helemaal zat he :P Same here, heb vandaag een toestel opgehaald met een Hi-abonnement 35 + extra snel internet en kreeg het toestel gratis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

JointFillah schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 17:28:
[...]

Kijk das interessante info!
Beschikbaar -658? Zeker 658 reserveringen? Dan mogen ze nog best een flinke lading binnenkrijgen ook...
Ik denk dus ook dat het om 658 reserveringen gaat en steeds als er via de online shop van VF of per telefoon een abo+toestel wordt verkocht, hier 1tje bij komt. Dan moeten ze er toch wel 1000+ krijgen, willen ze aan de vraag voldoen. Anders kunnen lui die wat later besteld hebben nog een keer gaan wachten op de volgende batch.

offtopic:
Ook een techno addict! 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Techno Overlord op 22-07-2009 19:24 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 18:32:
@Linkshalf, Jij was het wachten ook echt helemaal zat he :P Same here, heb vandaag een toestel opgehaald met een Hi-abonnement 35 + extra snel internet en kreeg het toestel gratis! :)
Ja, op zich wil ik best wachten hoor, maar de informatievoorziening bij Hi m.b.t. de levertijd van dit toestel is echt zwaar onder de maat. Je hoort wel tig verschillende verhalen, ik wil niet het risico lopen dat ik deze zomer een N97 misloop. ;) Beetje overdreven, maar je begrijpt wat ik bedoel.

Nu lees ik dat je ook een Hi gebruiker bent, weet jij hoe je een Hi profiel aanmaakt op je tel. t.b.v. het syncen van je telefoonboek? Ik heb daar problemen mee. En mijn contacten zijn heel belangrijk...

Gaarne een PM, want ik ben nu off-topic bezig. :P Alvast bedankt voor je moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 17:24:
Heb gister een mail gekregen van 1 van mijn beste matties die werkzaam is bij Vodafone met een screenshot van het programma Coach waarmee de actuele voorraadstatus kan worden opgezocht:

De datum van de mail is 21.07.09 om 12.31uur.

Klopt dus met wat er al eerder door de mensen van VF aan de telefoon gesuggereerd is geworden. Hopelijk heb ik m dan 4 augustus in huis...
Dat zou kunnen kloppen ik heb hem afgelopen vrijdag 17/07 besteld met een contractverlenging van 2 jaar.
De persoon aan de telefoon vertelde me dat ik op de wachtlijst kwam en de nieuwe levering op 03/08 zou plaats vinden. Ik heb ook gevraagd of het toestel simlock vrij zou zijn hij antwoorde met Ja. Dan moeten ze er toch heel veel binnenkrijgen.Als je dit landelijk gaat bekijken heb ik er nog eenhard hoofd in. Maar laten we positief blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb vorige week bij vodafone ook mijn abbo verlengd met een N97.
Dus als ik geluk heb krijg ik mijn N97 4 aug binnen.
Beetje laat maar het is niet anders,
Vind het vreemd dat mensen hier zomaar prijzen aannemen die winkels aangeven of de prijze die op de site vermeld staat.
Zo staat er op de site van vodafone dat de N97 bij een vodafonebasis 35,- 1 Jaar 299 euro moet kosten en met korting komt ie op zo'n 230 euro.
Wat je nou moet doen?!?!?
Bel effe naar de klantenservice ipv zomaar te bestellen op de site...en vraag korting omdat iedereen last heeft van de recessie ;-)
Zo kwam ik met een vriendelijke vrouw van vodafone klantenservice tot een deal van 175 euro voor dat zelfde abonnementje.

Dan heb ik dus maar een contract van 1 jaar.
6 maanden 50 procent korting op abbo kosten.
En 6 maanden 50 procent korting op internet.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Dat is wel zuur als ik dit lees. Ik heb namelijk met tegenzin een 2 jarig abo bij VF afgesloten. 42,50 per maand met zorgeloos internet en dan moet ik nog 19euro bijbetalen. Ik wil ook een 1 jarig abonnement. Die 175euro betaal ik dan liever dan een 2 jarig abonnement. Dat is dus 125euro korting op het toestel dat je hebt gekregen. Ik ga eens nadenken of ik de order dan niet annuleer zodat ik daarna een nieuwe kan plaatsen voor een 1 jarig abonnement....

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:24:
Dat is wel zuur als ik dit lees. Ik heb namelijk met tegenzin een 2 jarig abo bij VF afgesloten. 42,50 per maand met zorgeloos internet en dan moet ik nog 19euro bijbetalen. Ik wil ook een 1 jarig abonnement. Die 175euro betaal ik dan liever dan een 2 jarig abonnement. Dat is dus 125euro korting op het toestel dat je hebt gekregen. Ik ga eens nadenken of ik de order dan niet annuleer zodat ik daarna een nieuwe kan plaatsen voor een 1 jarig abonnement....
Ik geloof dat je na het plaatsen van je order 9 dagen de tijd hebt om te annuleren.
Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Ik had nog 10 maanden een simonly lopen van 17,50 euro, dus ik belde op naar de klantenservice dat ik die af wilde kopen.
Dat is 10 maanden x 17,50= 175 euro.
Dus die mevrouw zei dan kan je beter gewoon verlengen met 2 jaar enz enz.
Waarop ik zei dat ik niet wilde verlengen met 2 jaar maar met 1 jaar.
Zij effe naarkijken en kwam met die grote bedragen, waarop ik zeg dat ik met 175 euro voor het afkopen goedkoper uit ben.
Toen kwam ze zelf al met een lager bedrag waarop ik zeg ik wil 175 euro uitgeven en niet meer.
Ze is effe na gaan vragen of dat mogelijk was en dat was mogelijk.

Gewoon bellen dat is beter dan zomaar via internet een contract afsluiten.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:32:
[...]

Reken er maar op dat ze de toestellen voor 1 augustus nog niet binnen hebben, ik heb vanochtend gebeld en de mevrouw van de CS wist nog geen afleverdatum te noemen. Gelukkig ben ik sinds deze middag voorzien van een N97.
Vanuit Hi of op een andere manier!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:47
Heb de mijne vorige week opgehaald zonder te bestellen bij de tmobile shop.
Flex 45 + de duurdere internet, 1 jarig voor 130 euro. Had nog wat tmobile punten die ik ingeleverd heb en kreeg hem voor 87 euro mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:34:
[...]

Vanuit Hi of op een andere manier!?
Ik had hem eerst besteld bij Hi op de website, maar die heb ik geannuleerd aangezien ik nu een toestel via Belcompany Amersfoort heb gekocht.

Hi 30 een 2-jarige verlenging voor 70 euro, daarbij is BC zelfs 10 e goedkoper dan Hi zelf in mijn geval met dezelfde condities.

Maar BC Amersfoort had nog maar 1 toestel over, precies ook de kleur de ik graag wil (zwart).

Als ik jou mag adviseren, mocht je besluiten het toestel in de winkel te kopen, vermijd de grotere steden. Je hebt meer kans op succes als je naar de middelgrote/kleinere steden gaat op zoek naar een N97.

Good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Even een update voor de mensen die hem bij VF besteld hebben, de actuele voorraadstatus vanuit Coach:

4001339 Nokia, N97, Black, Vlive, HSDPA # -979 Each € 553.78 Leverdatum 03-08-2009

979 stuks in backorder dus.

Gaat erg hard dus....

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:16:
Even een update voor de mensen die hem bij VF besteld hebben, de actuele voorraadstatus vanuit Coach:

4001339 Nokia, N97, Black, Vlive, HSDPA # -979 Each € 553.78 Leverdatum 03-08-2009

979 stuks in backorder dus.

Gaat erg hard dus....
Dan hoop ik dat er 1000 binnekomen...

Dan zit ik er zeker bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:00:
[...]

Ik geloof dat je na het plaatsen van je order 9 dagen de tijd hebt om te annuleren.

Ik had nog 10 maanden een simonly lopen van 17,50 euro, dus ik belde op naar de klantenservice dat ik die af wilde kopen.
Zij effe naarkijken en kwam met die grote bedragen, waarop ik zeg dat ik met 175 euro voor het afkopen goedkoper uit ben.
Toen kwam ze zelf al met een lager bedrag waarop ik zeg ik wil 175 euro uitgeven en niet meer.

Succes
Dat doe je netjes dan. Als ik naar mijn verlengaanbod kijk, kan ik me niet voorstellen er zo'n deal uit te halen.
Bij een 2jarig 35 abbo kost het 18 euro bijbetalen. Ga ik naar 1 jaar, dan vragen ze 252 euro, oftewel 230 euro voor dat 2e jaar. Voor 175 euro zeg ik ook meteen ja. Je zit er maar 1 jaar aan vast en daarna kan je een cheap simonly abbo nemen (is wel een telefoon waarvan ik verwacht dat ik 'em meer dan 1 jaar hou ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor Hi klanten:

Volgende week komen er 100 toestellen binnen.
De overige 1000 toestellen worden op 6 Augustus geleverd aan Hi.
Vanaf die dag is het dus 2 tot 5 werkdagen.

Hi kan geen enkele garantie maken wie het toestel volgende week krijgt en wie in Augustus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Laatst online: 18-05-2020
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:00:
[...]

Succes
Het is altijd slim om te bellen en tevens de internetpagina van VF ernaast te houden.
Heb zelf zojuist mijn Abo verlengd (35+9.5 internet 2 jaar) met de 50% korting etc. en moet 10 euro bijbetalen, is ietsjes goedkoper dan het zelf online te verlengen.

Het 1 jarige verhaal zit als volgt,de grootte vd korting hangt samen met je verbruik buiten je bundel,
dus als je bijv een 35 abo hebt en je belt n paar keer voor 100 euro krijg je meer korting.
Bij mij was dit niet zo en zou het 240 euro kosten. Dit dus volgens VF
Klopt het dat je vaak buiten je bundel belde ?

Ze hebben vandaag een grote levering de deur uitgedaan en de latere bestellers zijn idd 3 aug aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij doen ze maar een dotje bij Vodafone
Ik heb abb verlengt met 2 jaar Vodafone €35 p.m en bijbetaling van €95,-
Ik zie nu zoveel verschillende prijzen,dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Laten we hopen dat het toestel simlockvrij is?? Volgens degene die ik aan de telefoon heb gehad bij Vodafone was het toestel niet gelocked. Ik denk dat ze ook geen tijd hebben om al die toestellen te locken omdat het daar veel te druk voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 20:58:
Volgens mij doen ze maar een dotje bij Vodafone
Ik heb abb verlengt met 2 jaar Vodafone €35 p.m en bijbetaling van €95,-
Ik zie nu zoveel verschillende prijzen,dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Laten we hopen dat het toestel simlockvrij is?? Volgens degene die ik aan de telefoon heb gehad bij Vodafone was het toestel niet gelocked. Ik denk dat ze ook geen tijd hebben om al die toestellen te locken omdat het daar veel te druk voor is.
Je redenatie gaat echt nergens over, dat heeft er echt niks mee te maken of ze druk zijn hoor. Maar het toestel is simlock vrij, Vodafone levert namelijk tegenwoordig alle (behalve die vodafone only toestellen) toestellen zonder simlock. Maar als jij 95 bij hebt betaald, dan heb je hem zeker niet bij Vodafone zelf gehaald? Dan kan het wel kloppen dat je meer betaald, die toestellen zijn namelijk unbranded en zijn wat duurder.

Als je inderdaad niet je toestel bij Vodafone hebt gehaald kan je dan aangeven waar je hem wel hebt gehaald?

[ Voor 5% gewijzigd door Phoolie op 24-07-2009 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:13:
[...]
Je redenatie gaat echt nergens over, dat heeft er echt niks mee te maken of ze druk zijn hoor. Maar het toestel is simlock vrij, Vodafone levert namelijk tegenwoordig alle (behalve die vodafone only toestellen) toestellen zonder simlock. Maar als jij 95 bij hebt betaald, dan heb je hem zeker niet bij Vodafone zelf gehaald? Dan kan het wel kloppen dat je meer betaald, die toestellen zijn namelijk unbranded en zijn wat duurder.

Als je inderdaad niet je toestel bij Vodafone hebt gehaald kan je dan aangeven waar je hem wel hebt gehaald?
Gewoon besteld via vodafone nr 1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:13:
[...]

P.s jou redenatie klopt ook niet ik heb een vriend die 3 weken geleden een N96 heeft besteld en gewoon gesimlocked is met de software van vodafone er op. Terwijl ik ongeveer 5 maanden geleden een N96 bij vodafone heb besteld en die was simlock vrij ra ra hoe kun jij dit staven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk80 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 18:46:
[...]

Het is altijd slim om te bellen en tevens de internetpagina van VF ernaast te houden.
Heb zelf zojuist mijn Abo verlengd (35+9.5 internet 2 jaar) met de 50% korting etc. en moet 10 euro bijbetalen, is ietsjes goedkoper dan het zelf online te verlengen.

Het 1 jarige verhaal zit als volgt,de grootte vd korting hangt samen met je verbruik buiten je bundel,
dus als je bijv een 35 abo hebt en je belt n paar keer voor 100 euro krijg je meer korting.
Bij mij was dit niet zo en zou het 240 euro kosten. Dit dus volgens VF
Klopt het dat je vaak buiten je bundel belde ?

Ze hebben vandaag een grote levering de deur uitgedaan en de latere bestellers zijn idd 3 aug aan de beurt.
Idd daar heb je n punt,
Ik heb vorig naar een vodafone 100 abbo gehad plus internet plus onbeperkt sms.
ook daar nog buiten de bundel....
Nu inmiddels een vaste relatie en na aflopen conbtract een sim only 17,50 genomen ;) die ik dus af wilde kopen enz enz want dat staat in het verhaal.
Kan dus kloppen dat het daar mee te maken heeft.

Maar zoals ik nog meer lees een vodafone 35 voor 2 jaar en dan nog 95 euro bijbetalen???
NEVERNOOITNIET

moet je toch iets beter je huiswerk doen.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 22:11:
[...]

Gewoon besteld via vodafone nr 1200
Nou, dan heb je mooi te veel betaald, want als je gewoon via hun site een verlenging van 2 jaar aanvraagd met een 35 Euro abbo en het internet abbo betaal je nog maar 18 Euro bij, in de winkel is dit iets van 35, maar zeker geen 95.
[...]

P.s jou redenatie klopt ook niet ik heb een vriend die 3 weken geleden een N96 heeft besteld en gewoon gesimlocked is met de software van vodafone er op. Terwijl ik ongeveer 5 maanden geleden een N96 bij vodafone heb besteld en die was simlock vrij ra ra hoe kun jij dit staven?
En toch klopt het wel, het gaat namelijk om nieuwe toestellen, de N96 bestaat al een behoorlijke tijd, daar gaan ze dan niet ineens die simlock afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal

het gaat helemaal nergens over bij hi..

ik heb mijn n97 besteld op 14 juli en nog steets niks binnen..

dus wacht al 2 weken.. en ja.. 2 van die k#t sms'jes gehad :(

dit is echt een slechte zaak van hi.. want hij stond een paar dagen geleden nog op de hi site aangeboden met daar onder 2/5 dagen levertijd :?

ik heb nu net gekeken maar kon hem dus niet meer vinden
of dit nou goed of slecht nieuws is

kpn bied hem trouwens nog wel aan..

ik hoop voor iedereen en mezelf dat snel geleverd word..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:25
Ik weet niet wat er aan de hand is bij VF maar staat daar net de postbode ineens aan de deur! En met de N97 :*) Mogelijk dat er dan toch nog wat is binnen gekomen de 20-ste. Gelukkig maar dat ik net thuis was want anders was het nog maandag geworden. Dus misschien dat er meer van jullie ook geluk hebben vandaag. Zo zie je maar dat echt niemand bij Vf echt lijkt te weten hoe of wat.

Ik zie wel de meest rare bijbetalingen hier bij iedereen. Ik heb m voor 8.84 eur (verlenging 35 2 jaar). Had ook nog even bij de belcompany gekeken maar daar was het dan 90 euro en daar had ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:11
De verschillende prijzen komt door je klantwaarde, het komt er simpel gezegd op neer: Hoe meer ze aan jou verdienen hoe meer korting je krijgt. Bel je dus vaak buiten je bundel, dan krijg je een hogere klantwaarde, omdat ze meer aan je verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb en zojuist binnen en ben helemaal happy!
Wat een gaaf ding en wat een service zeg.

Ik heb em via abonnement.nl besteld donderdag. Vrijdag is ie verstuurd incl mijn nieuw abonnement en is zojuist geleverd. Super snel.
Heb een vodafone basis 35 icl eindeloos i-net + navigatie pack . 56 euro betaald voor 2 jaar.

Vraagje:
Ik heb het navigation pack genomen maar kan niet echt een navigatie programma vinen. Of bedoelen ze daar nokia maps mee ?

Ik ben nu aan et prutsen en uit te zoeken wat waar zit :). Krijg alleen tot nu toe de widget niet veranderd.
edit; Tis gelukt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2009 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark28179
  • Laatst online: 21:02
ik heb mijn n97 20-07 besteld via de klantenservice van vodafane. Heb een contract verlenging gedaan van 1 jaar i.c.m een vodafone 70 abo en zorgeloos sms en internet (abbo had ik reeds al) moest eerst 180 betalen. Dat wed toen 130. En toen zei de verkoper zal eens overleggen of we die 130 niet samsam kunnen doen. Dus nu hoef ik er 65 euro voor te betalen en de eerste 6 maanden 50% korting op abbo en sms en internet.

Prima deal toch? Zou hem rond 8 augustus in huis hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark28179 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 23:29:
ik heb mijn n97 20-07 besteld via de klantenservice van vodafane. Heb een contract verlenging gedaan van 1 jaar i.c.m een vodafone 70 abo en zorgeloos sms en internet (abbo had ik reeds al) moest eerst 180 betalen. Dat wed toen 130. En toen zei de verkoper zal eens overleggen of we die 130 niet samsam kunnen doen. Dus nu hoef ik er 65 euro voor te betalen en de eerste 6 maanden 50% korting op abbo en sms en internet.

Prima deal toch? Zou hem rond 8 augustus in huis hebben
Dat is zeker een prima deal..
Gewoon onderhandelen dus!!

Mag ook wel voor een vodafone70...
Maar als je het verbruikt een prima abbo.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Ik zat net even te kijken op de site van BelCompany, daar is het toestel 60 Euro bij een VF verlenging voor 2 jaar met internet. Het verschil is dus een stuk minder geworden met wanneer je het toestel bij VF zelf haalt. Ik denk dat ik van de week dus maar eens ga kijken bij BelCompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kalua85 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 16:06:
De verschillende prijzen komt door je klantwaarde, het komt er simpel gezegd op neer: Hoe meer ze aan jou verdienen hoe meer korting je krijgt. Bel je dus vaak buiten je bundel, dan krijg je een hogere klantwaarde, omdat ze meer aan je verdienen.
Daar klopt echt niks van ik heb een vodafone €35 en ik betaal maandelijks door telefoneren naar buitenland en van buitenland naar nederland gemiddeld €170 bij en niks geen extra korting hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 20:34:
[...]

Daar klopt echt niks van ik heb een vodafone €35 en ik betaal maandelijks door telefoneren naar buitenland en van buitenland naar nederland gemiddeld €170 bij en niks geen extra korting hoor.
Heb je daar wel naar gevraagd dan? Ze gaan je dat natuurlijk niet zomaar aanbieden, als jij er de gewone prijs voor wilt betalen dan is dat voor hun mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:50
Tja, dan maar mijn verhaal!

Ik had 2x vodafone 35 plus 2x 9,50 internet.

Dit abbo heb ik in december 2007 afgesloten, met 2x n95 8GB, ik heb toen 44,95 per toestel betaald.
TOESTELLEN WAREN NON-BRANDED, EN SIMLOCKVRIJ!!!
Mijn zwager heeft 2 maanden na mij precies het zelfde abbo afgesloten, die heeft niets betaald voor het toestel, maar hij heeft wel een vodafone branded MET simlock gekregen.

Geen pijl op te trekken dus.....

Nu he ik 5 maanden voor het einde van mijn contract, naar vodafone gebeld met de mededeling dat ik graag 2x de n97 wil hebben.

Dit was geen enkel probleem, toestel kost 59 euro, 35 per maand, en het eerste jaar maar 17,50 (de 50% kortingsactie). Maar dan moest ik hem wel met internet van 9,50 nemen, anders was hij behoorlijk duurder!!!! Hoeveel duurder weet ik niet meer precies, maar ik schrok erg van de prijs!!!

Dit is nu een week of 3 geleden, en het toestel zou dus 20 julie komen, dit is inmiddels verschoven naar de eeste week van juli, dit is gekomen door het kras-in-de-lens-probleem, is mij verteld.
Het kras-in-de-lens-probleem is nu dus opgelost.

Voor de mensen die denken dat ik flink vaak buiten de bundel gebeld heb, forget it!!!!! Ik belde nog geen 20 minuten per maand, omdat ik vlak na de aanschaf van de n95-2 de iphone 3g gekregen had, en die vond ik makkelijker.... Dus het heeft NIETS met je belverbruik te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
DennisV1984 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 21:57:
Tja, dan maar mijn verhaal!

Ik had 2x vodafone 35 plus 2x 9,50 internet.

Dit abbo heb ik in december 2007 afgesloten, met 2x n95 8GB, ik heb toen 44,95 per toestel betaald.
TOESTELLEN WAREN NON-BRANDED, EN SIMLOCKVRIJ!!!
Mijn zwager heeft 2 maanden na mij precies het zelfde abbo afgesloten, die heeft niets betaald voor het toestel, maar hij heeft wel een vodafone branded MET simlock gekregen.

Geen pijl op te trekken dus.....
Hoezo niet, een branded toestel is altijd goedkoper.
Nu he ik 5 maanden voor het einde van mijn contract, naar vodafone gebeld met de mededeling dat ik graag 2x de n97 wil hebben.

Dit was geen enkel probleem, toestel kost 59 euro, 35 per maand, en het eerste jaar maar 17,50 (de 50% kortingsactie). Maar dan moest ik hem wel met internet van 9,50 nemen, anders was hij behoorlijk duurder!!!! Hoeveel duurder weet ik niet meer precies, maar ik schrok erg van de prijs!!!

Dit is nu een week of 3 geleden, en het toestel zou dus 20 julie komen, dit is inmiddels verschoven naar de eeste week van juli, dit is gekomen door het kras-in-de-lens-probleem, is mij verteld.
Het kras-in-de-lens-probleem is nu dus opgelost.

Voor de mensen die denken dat ik flink vaak buiten de bundel gebeld heb, forget it!!!!! Ik belde nog geen 20 minuten per maand, omdat ik vlak na de aanschaf van de n95-2 de iphone 3g gekregen had, en die vond ik makkelijker.... Dus het heeft NIETS met je belverbruik te maken...
En ook dat snap ik dus niet helemaal, het heeft zeker wel met je belverbruik te maken. Jij geeft aan dat je bijna niet belt, vandaar dat je dus geen extra korting krijgt. Overigens is die 59 euro wel wat duur, als ik jou was zou ik daar nog eens over bellen, als je namelijk via de vodafone site kijkt naar een aanbieding voor verlenging, dan is dat nog geen 20 euro voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
Ik betaal liever iets meer, en ontvang dan een non-branded versie.

Wel wat duur, je moet niet vergeten dat ik hem een week of 3 á 4 geleden heb besteld, en dat mijn abbo nog 5 maanden loopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
DennisV1984 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:30:
Ik betaal liever iets meer, en ontvang dan een non-branded versie.

Wel wat duur, je moet niet vergeten dat ik hem een week of 3 á 4 geleden heb besteld, en dat mijn abbo nog 5 maanden loopt....
Ja, maar als je rechtstreeks bij vodafone bestelt krijg je een branded versie. Een paar weken terug was het toestel inderdaad nog wel iets duurder, maar je contract kan je toch pas verlengen 3 maanden voor het einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
Er is aan die van mij weinig branded aan hoor. Bij het opstarten komt er geen rood scherm met een groot Vf logo zoals bij mijn n95 die wel branded was maar gewoon alleen het nokia opstart gedeelte. Wat ik alleen zie is het Vf-live (dus de startpagina Vf als je het web op gaat) En in het onderdeel berichten staat een map met Vf mail (en die gooi ik er uit en voeg de hotmail toe) Nergens een logo op het toestel en verder kom ik niets raars tegen.

En dat voor 8.84 euro bij een verlenging Vf35. En zoals ik al eerder aangaf; je moet niet bij die "eerste lijns" gaan hangen als je belt. Gewoon zeggen dat je al klant bent en wilt verlengen maar dat je anders wel ergens anders iets gaat zoeken. Zo werd ik daarna doorgeschakeld en toen kon er nog 50 euro vanaf.
En ik bel zelden over mijn bundel heen dus dat moet niets uitmaken.

Levertijden zijn ook maar zo zo want hij zou pas 3 augustus binnenkomen bij Vf en ik kreeg 'm afgelopen zaterdag (25-ste) zo ineens binnen (maar misschien hadden ze er nog een zonder kras op de lens gevonden.... :? . Dus al met al blijft het toch een gok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
etienne100 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:48:
Er is aan die van mij weinig branded aan hoor. Bij het opstarten komt er geen rood scherm met een groot Vf logo zoals bij mijn n95 die wel branded was maar gewoon alleen het nokia opstart gedeelte. Wat ik alleen zie is het Vf-live (dus de startpagina Vf als je het web op gaat) En in het onderdeel berichten staat een map met Vf mail (en die gooi ik er uit en voeg de hotmail toe) Nergens een logo op het toestel en verder kom ik niets raars tegen.
[...]
Dan is je toestel dus wel branded, de firmware is dus van vodafone en dus moet je langer wachten op nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:34:
[...]
Ja, maar als je rechtstreeks bij vodafone bestelt krijg je een branded versie. Een paar weken terug was het toestel inderdaad nog wel iets duurder, maar je contract kan je toch pas verlengen 3 maanden voor het einde?
Phoolie jij snapt het niet helemaal je bent tegen iedereen aan het zwetsen,die betaald teveel een aander moet weer afdingen. We zitten niet in Turkije maar in nederland. En ik heb al verteld dat ik veel buiten de bundel bel en ik krijg hem ook niet goedkoper. Ps en het toestel is NIET branded is ook al paar keer verteld.Iets beter opletten ipv elke keer die onzin te schrijven. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:34:
[...]
Dat is onzin,
Als je een goede vf klant bent kan je een jaar voor beeindigen verlengen..
Mijn vader belt veel minder en die kan pas 6 maanden voor beeindigen contract verlengen.
Dat is volgens een medewerker van vf klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:42:
[...]

Phoolie jij snapt het niet helemaal je bent tegen iedereen aan het zwetsen,die betaald teveel een aander moet weer afdingen. We zitten niet in Turkije maar in nederland. En ik heb al verteld dat ik veel buiten de bundel bel en ik krijg hem ook niet goedkoper. Ps en het toestel is NIET branded is ook al paar keer verteld.Iets beter opletten ipv elke keer die onzin te schrijven. _/-\o_
We zitten inderdaad niet in Turkije, maar als je niet vraagt om korting zal je het ook nooit krijgen. Dat jij geen korting krijgt wil niet zeggen dat dat bij andere niet zo is. Hoe weet jij trouwens zo zeker dat je geen branded toestel hebt, zoals ik net al aan etienne100 aangaf zijn de vodafone branded N97 toestellen niet te herkennen aan een logo of een simlock. Met branded bedoel ik dus dat er een vodafone firmware op zit.
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:57:
[...]

Dat is onzin,
Als je een goede vf klant bent kan je een jaar voor beeindigen verlengen..
Mijn vader belt veel minder en die kan pas 6 maanden voor beeindigen contract verlengen.
Dat is volgens een medewerker van vf klantenservice.
O ok, dan ben ik in de war met het opzeggen van je abbonement, dacht dat de periode voor verlengen ook 3 maanden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Je kan dus écht wel afdingen bij Vodafone, als of je in Turkije zit. Ik had eerst gewoon een abo afgesloten via de telefoon. Daarna had ik wat posts hiero gelezen en zag ik dat andere wel dik hebben liggen afdingen. Ik kom zelf van een T-Mobile Zakelijk Flex abo met een N95.

Ik had eerst een N97 met 2 jarig abo voor 42,50 met internet. Na de posts hier te lezen heb ik afgelopen vrijdag teruggebeld. Ik wilde me abo omzetten naar een 1 jarig abo en dat ik dan wel een bedrag bij betaal voor de telefoon. De meneer aan de lijn zei eerst 300euro. Daarna begon ik dus mijn afdingpraatje. Eerst ging het niet, totdat ik zei dat ik bij mijn huidige provider hem wel goedkoper kon krijgen. Daarna zei die dat ik begin deze week teruggebeld zou worden omdat ik een nieuwe klant was en ik dus meer korting zou krijgen.

Begin deze week niets gehoord dus zelf maar teruggebeld. Eerst zou het 300 zijn, nu kreeg ik m al voor 240. Ik zeurde nog ff wat door en toen kreeg ik iemand anders aan de lijn die m voor 215euro met een 42.50 abo kon geven met internet en voordeel sms.

Afdingen bij VF gaat dus zeker wel, voelde me of ik een goude ketting ging kopen in Turkije maar het scheelde me dus 95euro!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
Ik heb hem vandaag binnen gekregen van vodafone, en ik kan je verzekeren dat hij niet branded is, en ook zonder simlock in de doos zat!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennisV1984 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 20:48:
Ik heb hem vandaag binnen gekregen van vodafone, en ik kan je verzekeren dat hij niet branded is, en ook zonder simlock in de doos zat!!!
Hey Dennis,
Wanneer had je m besteld als ik vragen mag??

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
Ik heb geen kaart van een andere provider dus kan niet zien of er een simlock op zit. Ik heb door de verlenging gewoon mijn sim kaart over moeten zetten dus daarom verschijnt waarschijnlijk dat vf live gedeelte en die mailbox in het toestel. Zijn er nog andere manieren om dit te achterhalen (software versie ofzo?)

Ik heb het toestel 6 of 7 juli besteld en 25 juli ontvangen (levering is kennelijk niet meer gebonden aan vaste data)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
Hey Dennis,
Wanneer had je m besteld als ik vragen mag??

Groetjes
Ik had hem rond de 10e van juli besteld.. telefonisch bij vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennisV1984 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:53:
[...]

Ik had hem rond de 10e van juli besteld.. telefonisch bij vodafone...
Ok,
Ik heb m de 16e besteld...Ook telefonisch.

Dus ik hoop er volgende week bij te zitten.
Zoals ik de berichten hier lees komt er 3 aug een grote vracht binnen.

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
Lees de topicwaarschuwing, dit hoort hier niet.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 29-07-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
Dat verhaal van die grote vracht klopt ook niet. Er is al veel eerder geleverd dan dat ze uiteindelijk zouden doen. Zelfs voor de Vf medewerker blijft het steeds weer onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
*knip* Alsjeblieft

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 29-07-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Ben zelf vandaag ook even bij een Vodafone shop geweest. In Hengelo geven ze aan dat ze de telefoon pas EIND augustus weer op voorraad verwachten. Dat was voor mij voldoende om te weten dat ik 'em daar in ieder geval niet bestel.

Overigens: ik zie net op de site van simshop dat de actie van 50% korting op het eerste jaar is verlengd tot eind augustus?! Bij Vodafone waarschuwden ze me nog dat de actie dit weekend eindigt. Weet iemand hier meer over want op de site van Vodafone kan ik het antwoord niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemen19
  • Laatst online: 19:28
Ik heb van de week al contact gehad met de koerier. Mijn telefoon wordt 11 augustus geleverd. Ik ben nu op vakantie maar anders hadden ze hem deze week al langs kunnen brengen. Heb overigens op 10 juli telefonisch besteld. Overigens ben ik blij te horen dat ik dus blijkbaar geen krasgevoelige camera lens krijg en ook dat de telefoon niet branded is voor het grootste gedeelte. Vodafone heeft mij afgelopen week ook 2 maal gebeld om de status van mijn order door te geven. Ben zeer tevreden met de service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JointFillah
  • Laatst online: 12-09 08:42

JointFillah

Techno Addict

Gisteren stond er ineens een TNT-man voor de deur met een doosje voor mij! Jawel, hij's binnen!

Dit alles zonder ook maar een mailtje of iets van Vodafone, maargoed...

Dat verhaal van 1 grote batch rond 3 augustus zal dus wel niet kloppen idd.

ff voor de record:
- Besteld via 'Mijn aanbod' op vodafone.nl
- Verlenging abo
- Besteld op 8 juli
- Ontvangen op 28 juli
- Branding lijkt niet verder te gaan dan een shortcut naar VF Live!

[ Voor 9% gewijzigd door JointFillah op 29-07-2009 21:17 ]

~* Peace, Love & XTC *~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JointFillah schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 21:16:
Gisteren stond er ineens een TNT-man voor de deur met een doosje voor mij! Jawel, hij's binnen!

Dit alles zonder ook maar een mailtje of iets van Vodafone, maargoed...

Dat verhaal van 1 grote batch rond 3 augustus zal dus wel niet kloppen idd.

ff voor de record:
- Verlenging abo
- Besteld op 8 juli
- Ontvangen op 28 juli
Vandaag gebeld naar klantenservice en er werd mij verteld dat de eerste week van aug een levering zou komen.
Kans is groot dat ik daar bij zit.

Dus blijkbaar toch wel een batch rond 3 aug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk iemand bij Hi die dat kreng ondertussen al binnen heeft?
Ik kreeg nu weer "11 Augustus" te horen :-|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 23:19
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 07:15:
Is er eigenlijk iemand bij Hi die dat kreng ondertussen al binnen heeft?
Ik kreeg nu weer "11 Augustus" te horen :-|
Na gisteren weer met Hi gebeld te hebben wist de medewerker me te vertellen dat ze geen idee hebben over de levertermijn. "Out of stock" is minimaal nog 2 weken, maar over een leverdatum daarna durfde hij niets te zeggen. Zijn advies: Annuleren en in een fysieke shop halen :? . Dus, gisteren m'n order (die ik 13-07 had geplaatst) geannuleerd en het toestel bij de belcompany gehaald. (2jr verlenging, hi20 (20E) + Eindeloos Online (2,50E)) en 115E betaald voor het toestel. _/-\o_

Al met al wel iets duurder als bij Hi, maar ik ga niet nog eens 2+ weken zitten wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollen Boy
  • Laatst online: 12-09 11:04

Pollen Boy

It's me !

Uit het niets kwam de 28ste de tnt met de N97 ;) vorige week vrijdag wist de dame van vodafone me nog te vertellen dat hij 3 augustus verstuurd zou worden :?

- Verlenging abo
- Besteld op 8 juli
- Ontvangen op 28 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-03 00:43
ik heb mijn abonnement verlengd via Hi. Hele goeie deal want ik betaal het eerste jaar minder voor me abonnement dan nu en krijg het toestel voor 19,95. Ik heb op 11 juli telefonisch verlengd en heb een bevestiging van de 13e dat het toestel zal worden geleverd. nog geen uur later een mailtje dat het toestel niet op vooraad is. Heb ook 2 sms-jes gehad daar over. Heb aantal malen met de klantenservice gebeld en die weten mij niets te vertellen. Het is afwachten en ligt buiten hun nu want toestel zou rechtstreeks van Nokia naar de bezorger gaan.. Hier lees ik ook allemaal andere verhalen dus ze vertellen maar wat daar. Ik heb gezegd dat ik het vreemd vind dat in een winkel (zelfs kpn en hi shops) het toestel gewoon te krijgen is. Ik ben op zich tevreden met deze verlenging want in een winkel kost het toestel me gewoon veel meer maar begin er nu toch onderhand genoeg van te krijgen. Waar ik helemaal niet over te spreken was was de manier waarop de medewerker de verbinding verbrak. Ik zei ok dan wacht ik nog wel even en meteen was ie weg. zonder het gesprek af te sluiten. was echt in staat om terug te bellen en mijn beklag te doen dat je zo een gesprek niet kan beëindigen. doe zelf soortgelijk werk en het minste wat je kan doen is het gesprek normaal af te sluiten..ook al kan je de klant niet helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Lees de topicwaarschuwing. Dit willen we hier niet zien.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 30-07-2009 13:57 ]

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenDargo
  • Laatst online: 03-10-2024
Net mail van Vodafone gehad:

U heeft op 13-07-2009 bij de Vodafone Online winkel een bestelling geplaatst met ordernummer xxxxxxxxx. Hartelijk dank hiervoor.

Het toestel dat u heeft gekozen, komt weer op voorraad. De levering wordt nu verwacht in de tweede week van augustus. Heeft u aangegeven uw huidige nummer te behouden, dan is het mogelijk dat uw bestelling later wordt bezorgd. De koerier zal contact met u opnemen over tijdstip en plaats van bezorging.

De levering van uw toestel heeft door onvoorziene omstandigheden langer geduurd dan gepland. Onze excuses voor het ongemak. Daarom bieden wij u een gratis Bluetooth-headset aan ter compensatie voor de vertraging. Deze zal worden meegeleverd met uw order.

Heeft u nog vragen? In de Help van de Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online winkel

Wat heb ik nou aan zo'n Bluetooth-headset... had hem liever al binnen gehad :?

edit: Maar wel netjes van ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne ook vandaag besteld via de site van Vodafone en kreeg een email dat ze binnenkort weer verwacht worden. Aangezien "binnenkort" wel een erg onduidelijk woord is toch maar gebeld en inderdaad volgens de dame zouden ze 3 augustus weer binnen komen. Ze vertelde dat er al ruim 800 besteld zijn die door die zending hun telefoon kunnen krijgen.

Wat ik wel jammer vind is dat het binnen 24 uur geleverd principe eigenlijk een loze belofte is, als de telefoons 3 augustus binnenkomen (op voorraad is) dan zou je hem dus in feite binnen 24 uur, dus 4 augustus mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etienne100 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:45:
Dat verhaal van die grote vracht klopt ook niet. Er is al veel eerder geleverd dan dat ze uiteindelijk zouden doen. Zelfs voor de Vf medewerker blijft het steeds weer onduidelijk.
Dat verhaal klopt wel ik heb vandaag 30/07 gebeld.
Heb mijn abbonement verlengt met de N97 op 17/07 ;) . Nieuwe zending komt 03/08 binnen en worden tussen 4/08 en 06/08 uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:19
ZenDargo schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:51:
Net mail van Vodafone gehad:

U heeft op 13-07-2009 bij de Vodafone Online winkel een bestelling geplaatst met ordernummer xxxxxxxxx. Hartelijk dank hiervoor.

Het toestel dat u heeft gekozen, komt weer op voorraad. De levering wordt nu verwacht in de tweede week van augustus. Heeft u aangegeven uw huidige nummer te behouden, dan is het mogelijk dat uw bestelling later wordt bezorgd. De koerier zal contact met u opnemen over tijdstip en plaats van bezorging.

De levering van uw toestel heeft door onvoorziene omstandigheden langer geduurd dan gepland. Onze excuses voor het ongemak. Daarom bieden wij u een gratis Bluetooth-headset aan ter compensatie voor de vertraging. Deze zal worden meegeleverd met uw order.

Heeft u nog vragen? In de Help van de Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online winkel

Wat heb ik nou aan zo'n Bluetooth-headset... had hem liever al binnen gehad :?

edit: Maar wel netjes van ze...
Ook ik kan dit bevestigen.
Zelfde schrijve gehad.
Overigens ben ik een nieuwe klant van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark28179
Furrr schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 11:47:
[...]

Ook ik kan dit bevestigen.
Zelfde schrijve gehad.
Overigens ben ik een nieuwe klant van Vodafone.
Nou ik heb hem vorige week besteld via de klantenservice van vodafone, maar ik heb nog geen brief binnen gehad over een zending of over wanneer ik hem krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een email ontvangen met het volgende:

Geachte XXX
Helaas hebben wij nog niet vernomen wanneer het door u bestelde toestel hier geleverd gaat worden.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Online winkel

Lekker vaag !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:19
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 18:58:
Vandaag een email ontvangen met het volgende:

Geachte XXX
Helaas hebben wij nog niet vernomen wanneer het door u bestelde toestel hier geleverd gaat worden.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Online winkel

Lekker vaag !!!
EDIT: Nevermind... Ik zie t al in je voorgaande post.. ;)

Dat is idd vreemd.
Wanneer heb je jouw toestel besteld?

[ Voor 6% gewijzigd door Furrr op 31-07-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
AjaxArena schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 16:47:
[...]
Overigens: ik zie net op de site van simshop dat de actie van 50% korting op het eerste jaar is verlengd tot eind augustus?! Bij Vodafone waarschuwden ze me nog dat de actie dit weekend eindigt. Weet iemand hier meer over want op de site van Vodafone kan ik het antwoord niet vinden...
De aktie is vandaag nog steeds zie ik op de site van VF, dus ik neem aan dat het ook deze maand nog is. Ik zag namelijk eerst ergens op een site dat het tot 31-07 zou zijn.
JointFillah schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 21:16:
[...]
Eindelijk iemand die begrijpt dat het toestel wel branded is (er staat namelijk VF firmware op), maar dat dit niets te maken heeft met een simlock of een VF opstartlogo.

Het enige nadeel dat er kleeft aan de branded versie is dat je langer moet wachten op firmware updates.

[ Voor 38% gewijzigd door Phoolie op 01-08-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark28179
*weg* Lees de topicwaarschuwing aub. Dit willen we niet zien.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 01-08-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Volgens de site van BelCompany is de netwerkactie van VF geldig t/m 06-09

http://www.belcompany.nl/...t%20vodafone%20online.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark28179 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 16:44:
[mbr]*weg* Lees de topicwaarschuwing aub. Dit willen we niet zien.[/]
Toestel is NIET branded ik heb hem vandaag binnen gekregen.
Inderdaad shortcut naar VF Live staat erop,maar.
Als een toestel branded is betekent dit dat je bij het opstarten ook het vodafone logo ziet.
En dat is niet het geval dus kun je hem zo updaten met de nieuwe firmware van nokia.
Ik ben zelf wekzaam in de mobiele telecom dus helaas voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark28179 schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 16:44:
[mbr]*weg* Lees de topicwaarschuwing aub. Dit willen we niet zien.[/]
Wat is dit elke keer voor een onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 23:45:
[...]

Toestel is NIET branded ik heb hem vandaag binnen gekregen.
Inderdaad shortcut naar VF Live staat erop,maar.
Als een toestel branded is betekent dit dat je bij het opstarten ook het vodafone logo ziet.
En dat is niet het geval dus kun je hem zo updaten met de nieuwe firmware van nokia.
Ik ben zelf wekzaam in de mobiele telecom dus helaas voor jou.
Anders zoek je eerst even uit wat branded inhoud voordat je die onzin uitkraamt, het toestel bevat firmware van Vodafone, vandaar ook die link naar Vodafone live, wat dus betekent dat het toestel dus WEL branded is. Jij zal (via de normale weg) dus ook je firmware nog niet kunnen updaten, aangezien Vodafone eerst de nieuwe firmware moet vrijgeven.

En speciaal voor jou (omdat je me anders waarschijnlijk voor de 83e keer weer niet geloofd en het zelf weer beter weet) een linkje naar het N97 topic, waar dit exact hetzelfde uitgelegd staat:
CoNNaiZ in "Nokia N97 - Deel 2"

Als 1 link niet genoeg is, zoek daar dan even verder, er staat daar nog veel meer.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 23:46:
[...]

Wat is dit elke keer voor een onzin?
Als je je dit afvraagt kan je misschien beter de regels eens lezen, er is daar dus iets neergezet (en later aangepast door een MOD) wat tegen de regels was.

Speciaal voor jou hier even de link naar de regels (die ook in de opening post staat, misschien handig als je die altijd even als eerste doorleest):
Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 11% gewijzigd door Phoolie op 02-08-2009 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furrr schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:21:
[...]

EDIT: Nevermind... Ik zie t al in je voorgaande post.. ;)

Dat is idd vreemd.
Wanneer heb je jouw toestel besteld?
Ik heb het toestel op 30 juli besteld. Jammer, Ik denk ook niet dat het veel nut heeft om naar een andere provider te gaan omdat ze volgens mij overal moeilijk te leveren zijn. Maar als ik lees dat sommigen echt ruim 2 weken wachten op hun toestel wordt ik niet vrolijker en geduld is al niet mijn sterkste kant. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 10:37:
[...]

Ik heb het toestel op 30 juli besteld. Jammer, Ik denk ook niet dat het veel nut heeft om naar een andere provider te gaan omdat ze volgens mij overal moeilijk te leveren zijn. Maar als ik lees dat sommigen echt ruim 2 weken wachten op hun toestel wordt ik niet vrolijker en geduld is al niet mijn sterkste kant. :+
Geen idee waar je het toestel besteld hebt, maar er zijn genoeg winkels die het toestel wel direct kunnen leveren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* Ontopic graag.

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 02-08-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
*weg* Zie Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 02-08-2009 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tajvdz
*weg* feedback mag via DM of mail

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 02-08-2009 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:16:
[...]
Geen idee waar je het toestel besteld hebt, maar er zijn genoeg winkels die het toestel wel direct kunnen leveren hoor.
Ok, dan ga ik toch eens rondzoeken en bellen want wie weet.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:04
huh.
gister was de n97 white met onbeperkte data nog 80 euro en nu 124 euro.telefoons worden steeds goedkoper en niet duurder toch?
dit allemaal op de gsmweb site.
Ik zal ze eens mailen.

het ging om een n97 white data abb van telfort 300 voor 1,5 jaar.
strange !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

Phoolie schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 00:21:
[...]
Anders zoek je eerst even uit wat branded inhoud voordat je die onzin uitkraamt, het toestel bevat firmware van Vodafone, vandaar ook die link naar Vodafone live, wat dus betekent dat het toestel dus WEL branded is. Jij zal (via de normale weg) dus ook je firmware nog niet kunnen updaten, aangezien Vodafone eerst de nieuwe firmware moet vrijgeven.

En speciaal voor jou (omdat je me anders waarschijnlijk voor de 83e keer weer niet geloofd en het zelf weer beter weet) een linkje naar het N97 topic, waar dit exact hetzelfde uitgelegd staat:
CoNNaiZ in "Nokia N97 - Deel 2"

Als 1 link niet genoeg is, zoek daar dan even verder, er staat daar nog veel meer.

[...]
Als je je dit afvraagt kan je misschien beter de regels eens lezen, er is daar dus iets neergezet (en later aangepast door een MOD) wat tegen de regels was.

Speciaal voor jou hier even de link naar de regels (die ook in de opening post staat, misschien handig als je die altijd even als eerste doorleest):
Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten
Ik hoop dat ik hier gewoon volgens de regels blijf, aangezien het me niet duidelijk is of ik hier op mag reageren ivm de branding? Het voegt in ieder geval wel wat toe bij deze post, mbt de geleverde telefoons van Vodafone (in mijn ogen).

Ik heb namelijk ook een telefoon van Vodafone (N82) en, al is het geen N97 (welke ik wel vandaag besteld heb), deze bevat gewoon een Vodafone life! link en wat andere dingen van ze. Máár, de firmware kan ik gewoon updaten van de Nokia site zónder op speciale firmware van Vodafone te moeten wachten. En het Vodafone gedeelte blijft er gewoon opstaan. Dus ik zou me daar niet druk over maken...

[ Voor 0% gewijzigd door RV op 03-08-2009 18:37 . Reden: Post hieronder gelezen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Branding, firmware en dergelijke mag gewoon in het techtopic in NBM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort zaken horen hier niet thuis. Overleg met Vodafone.

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 03-08-2009 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
The_ReVenger schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 18:28:
[...]

Ik hoop dat ik hier gewoon volgens de regels blijf, aangezien het me niet duidelijk is of ik hier op mag reageren ivm de branding? Het voegt in ieder geval wel wat toe bij deze post, mbt de geleverde telefoons van Vodafone (in mijn ogen).

Ik heb namelijk ook een telefoon van Vodafone (N82) en, al is het geen N97 (welke ik wel vandaag besteld heb), deze bevat gewoon een Vodafone life! link en wat andere dingen van ze. Máár, de firmware kan ik gewoon updaten van de Nokia site zónder op speciale firmware van Vodafone te moeten wachten. En het Vodafone gedeelte blijft er gewoon opstaan. Dus ik zou me daar niet druk over maken...
Ik hoop dat ik hier toch nog even uitleg over mag geven, het feit dat die VF dingen er nog steeds inzitten betekent dus dat je nog steeds de VF firmware hebt. Deze firmware komt altijd later uit, vaak wel gewoon goed hoor, alleen slopen ze er nog wel eens wat dingen (VOIP bijvoorbeeld) uit.

Ik denk dat het branded verhaal zo wel duidelijk moet zijn voor iedereen. Mochten er nu toch nog vragen over zijn, stel die dan in het juiste topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Laatst online: 18-05-2020
Mensen die de N97 icm Telfort willen : 300 minuten plus data bundel,2 jaar 27.45 pmnd de gehele looptijd,
telefoon gratis,alleen aansluitkosten 24,95

http://www.phonehouse.nl/...elfort/300/2jaar/?data=28
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste