Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueKeenan
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Vreemd om dan toch te lezen dat vodafone gebruikers in een keer berichten krijgen dat ze vertraagd zijn.

De beste man zei dat ze vandaag zijn binnen gekomen en dat deze week verzonden zullen worden.

Overigens als vodafone branded telefoons uitdeeld stuur ik hem linea recta terug want van dat soort praktijken houd ik niet. Dus als iemand mischien daar wat verlichting op kan schijnen zou het fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
Bij studentmobiel is inmiddels de witte ook op voorraad. Verleden week besteld en heb hem gisteren thuis gekregen. 2 jarig Hi-25 abo voor 19,95 per maand + onbeperkt internet (12mnd maar 2,50) + 105 voor toestel.
De zwarte versie is goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
  • Laatst online: 23:25
Voor zover ik weet zijn de toestellen niet Vf branded. Anders was het toestel ook 'n stuk goedkoper geweest. Bij mijn n95 had ik wel het Vf branded toestel, 1-jarig abo, en maar 20 euro bijbetalen. (toen was het toestel ook net uit). Dan moet het er vaak ook bij staan en zou de Vf versie ook als apart toestel bijgevoegd zijn in de beschikbare toestellen (net zoals de eu versie's e.d) Ik heb bij bestelmaar.nl nagevraagd of er dan ook zo'n fijn vf logo op zou staan maar dat was volgens hun niet zo.

De mevrouw die ik gisteren aan de lijn had zei dat ze net waren binnen gekomen. Ze ging er vanuit dat ik 'm vrijdag heb (maar het kon ook net maandag worden :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Studentmobiel heeft mooie aanbiedingen bij voor Vodafone, alleen is een verlenging weer helemaal niks, vergeleken met een nieuw abbo. En het liefst blijf ik bij Vodafone gezien de internetsnelheid :@

Een 2jarige verlenging 27,50 met onbeperkt internet: 142 euro bijbetalen.
Een 2jarig nieuwe abbo 27,50 met onbeperkt internet én onbeperkt sms: 64 euro bijbetalen

Die van Hi zijn ook niet verkeerd, maar van Vodafone internet naar Hi (384kbps) internet is een flinke val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
  • Laatst online: 06-11-2024
AjaxArena schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:17:
Studentmobiel heeft mooie aanbiedingen bij voor Vodafone, alleen is een verlenging weer helemaal niks, vergeleken met een nieuw abbo. En het liefst blijf ik bij Vodafone gezien de internetsnelheid :@

Een 2jarig nieuwe abbo 27,50 met onbeperkt internet én onbeperkt sms: 64 euro bijbetalen

Die van Hi zijn ook niet verkeerd, maar van Vodafone internet naar Hi (384kbps) internet is een flinke val.
Hi heeft een nieuw internetabonnement, Eindeloos Online Xtrasnel (1024kbps). Enige is dat je internetabonnement €15 wordt en dus de actie van 1jr maar €2,50 komt te vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Whats-the-nam3 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:27:
[...]

Hi heeft een nieuw internetabonnement, Eindeloos Online Xtrasnel (1024kbps). Enige is dat je internetabonnement €15 wordt en dus de actie van 1jr maar €2,50 komt te vervallen.
Ja I know, maar dat is weer niet de bedoeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whats-the-nam3 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 08:30:
Bij studentmobiel is inmiddels de witte ook op voorraad. Verleden week besteld en heb hem gisteren thuis gekregen. 2 jarig Hi-25 abo voor 19,95 per maand + onbeperkt internet (12mnd maar 2,50) + 105 voor toestel.
De zwarte versie is goedkoper.
Inmiddels is dat toestel daar al van 107 naar 88 Euro gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf a.s. Donderdag morgen vroeg te bestellen bij Hi, ook voor contractverlenging.
Ook de Hi Eindeloos XtraSnel 1Mbit internet zit er standaard bij geloof ik, als ik dat vrouwtje van de verkoop afdeling mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:28

Mfpower

In dubio

AjaxArena schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:17:

Ik ben ook op zoek naar een n97 abo met vodafone verlenging. VF is niet erg toeschietelijk voor bestaande klanten. Ik heb het idee om het als volgt te doen, weet iemand of dit kan? :

Vodafone huidige abo laten omzetten naar prepaid. Vervolgens een nieuw abonnement aanvragen met N97 met nummerbehoud vanaf prepaid. Zo kun je gebruik maken van de hogere kortingen bij nieuwe abonnementen, en toch VF behouden. Denk ik... of weet iemand of dit niet mogelijk is? Nadeel is dat je even moet wachten tot je je telefoon krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 19:16
Mfpower schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:49:
[...]

Ik ben ook op zoek naar een n97 abo met vodafone verlenging. VF is niet erg toeschietelijk voor bestaande klanten. Ik heb het idee om het als volgt te doen, weet iemand of dit kan? :

Vodafone huidige abo laten omzetten naar prepaid. Vervolgens een nieuw abonnement aanvragen met N97 met nummerbehoud vanaf prepaid. Zo kun je gebruik maken van de hogere kortingen bij nieuwe abonnementen, en toch VF behouden. Denk ik... of weet iemand of dit niet mogelijk is? Nadeel is dat je even moet wachten tot je je telefoon krijgt...
Ik heb gewoon mijn abbo opgezegd en nieuw afgesloten.. was enige snelle oplossing.. zelfs na contact te hebben gehad met vodafone was er niets anders aan te doen. Of zo'n 80 euro extra betalen voor het toestel!

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower

Mfpower

In dubio

Razor109 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:38:
[...]

Ik heb gewoon mijn abbo opgezegd en nieuw afgesloten.. was enige snelle oplossing.. zelfs na contact te hebben gehad met vodafone was er niets anders aan te doen. Of zo'n 80 euro extra betalen voor het toestel!
Hoe heb je dan je nummer behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mfpower schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 17:44:
[...]

Hoe heb je dan je nummer behouden?
als je het abbonnement opzegt dan wordt het een prepaid nummer.. en dan kan je een nieuw abb aanvragen.. dat geldt niet als verlenging.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2009 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:53
Whats-the-nam3 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:27:
[...]

Bij GSMWeb hebben ze nu wel een aktie voor de Xtrasnel van Hi.
Aktie Eindeloos Online XtraSnel (2 jaar): 12 mnd Eindeloos Online XtraSnel voor € 7,50 p/mnd
http://www.gsmweb.nl/kpn/index_toestel.htm

Dat icm de N97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
Dit topic is niet om je persoonlijke bestelling te bespreken. Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 08-07-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hij staat nu ook eindelijk op de T-Mobile.nl shop. Eerst alleen in de zakelijke maar nu dus ook in de persoonlijke shop. Wel jammer dat ik niet kan kiezen voor de internet snelheid die ze aanbieden bij de iPhone-abonnementen...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mfpower schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:49:
[...]

Ik hoop dat ik niet offtopic reageer, maar er blijkt wat onduidelijkheid te zijn. Abo omzetten naar prepaid en meteen inporteren is niet mogelijk. Heb het eens nagevraagd en kreeg als antwoord dat het nummer minimaal drie maanden prepaid moest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
Ik weet niet of het precies 3 maanden is maar sowieso duurt het een tijd voor het verwerkt is. En dan vooral weer van prepaid naar weer een vast nummer. Maar volgens mij kan je beter wat aandringen bij Vf als het om verlenging gaat. zoals eerder te lezen heb ik via de "tweede lijn" er nog 50 euro af weten te krijgen zodat ik maar 8.84 betaal voor het toesel. Daar ga ik die toestanden van abo>prepaid> abo niet voor in gang zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower

Mfpower

In dubio

etienne100 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:06:
Ik weet niet of het precies 3 maanden is maar sowieso duurt het een tijd voor het verwerkt is. En dan vooral weer van prepaid naar weer een vast nummer. Maar volgens mij kan je beter wat aandringen bij Vf als het om verlenging gaat. zoals eerder te lezen heb ik via de "tweede lijn" er nog 50 euro af weten te krijgen zodat ik maar 8.84 betaal voor het toesel. Daar ga ik die toestanden van abo>prepaid> abo niet voor in gang zetten.
Ok dat is wel nuttige informatie. Jammer alleen dat direct via VF het toestel een simlock heeft.
Edit:
Ik zie 'm nu ook staan bij de persoonlijke verlengingopties van Vodafone. 18,84 bijbetalen voor een VF 35 abo. Niet slecht, en dan ook nog het eerste jaar 50% korting op abo!

Misschien moet ik de simlock dan maar op de koop toe nemen voor een jaartje ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Mfpower op 08-07-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regul
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:36
Mfpower schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:48:
[...]

Ok dat is wel nuttige informatie. Jammer alleen dat direct via VF het toestel een simlock heeft.
Vandaag is mij door iemand van VF verteld dat er geen simlock op zit.

Ik belde met wat vraagjes over de N97 en vertelde mij bijvoorbeeld ook dat de telefoon gewoon via Nokia te updaten is.

Ik vraag me dus wel af of deze informatie allemaal klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Regul schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:10:
Zie hiervoor ook deze post :
Gepost door vfwebrelationsaa op 24/06/2009 16:25
Ter verduidelijking:

Vanaf week 27 zullen alle nieuw te introduceren postpaid handsets simlock vrij geleverd worden.
Dit heeft een aantal voordelen voor de klant. De voordelen zijn voornamelijk zichtbaar in Vodafone winkels waar de klant onmiddellijk de aangekochte handset kan gebruiken.
Uitzonderingen hierop zijn Vodafone exclusieve handsets zoals HTC Magic en prepaid handsets.
De simlock op bestaande toestellen en de unlock procedures blijft gehandhaafd.

Jan
Vodafone Web Relations
Bron : http://www.telecomvergelijker.nl/thread/27943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohnee
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:29
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:48:
Vanaf a.s. Donderdag morgen vroeg te bestellen bij Hi, ook voor contractverlenging.
Ook de Hi Eindeloos XtraSnel 1Mbit internet zit er standaard bij geloof ik, als ik dat vrouwtje van de verkoop afdeling mag geloven.
Hij staat er nog niet op, hopen maar dat dit waar is en niet weer zo'n broodje aap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:08
Regul schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:10:
[...]

Ik belde met wat vraagjes over de N97 en vertelde mij bijvoorbeeld ook dat de telefoon gewoon via Nokia te updaten is.

Ik vraag me dus wel af of deze informatie allemaal klopt...
Ik heb 2 dagen geleden ook m'n N97 van Vodafone ontvangen. Het toestel heeft een VF firmware, maar hier staan geen hinderlijke zaken in. Ik vond alleen hier en daar een link naar Vodafone Live. Geen logo's op het toestel etc.

De firmware voor deze speciale productcode van VF is nog niet beschikbaar. Ik heb hem zelf geflashed naar de NL productcode met behulp van J.A.F.

van 0587371: N97 VF NL B
naar 0587245: N97 Netherlands (NL) CV B

Aangezien ik alleen een simkaart van VF heb kan ik niet zien of er wel of geen simlock op zit. Volgens het programma J.A.F. is het toestel simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren een zwarte N97 besteld bij VF als verlenging. In "mijn aanbieding" stond een witte N97 met € 168 bijbetaling met 2 jaar € 22,50 (1ste jaar 50%) + internetabbo. Maar ik wilde de zwarte dus het gratis nummer gebeld. Kreeg ik een prijs door van € 200-203 bijbetaling. Natuurlijk niet mee eens. Na 40 minuten en 3 afdelingen verder, vervolgens toch bij de afdeling Loyalty de zwarte voor de lage prijs gekregen. De zwarte komt pas 20 juli weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kohnee schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 06:49:
[...]

Hij staat er nog niet op, hopen maar dat dit waar is en niet weer zo'n broodje aap :)
Dit is geen 'broodje aap verhaal'. Naar aanleiding van de post van Kohnee direct Hi gebeld. Met mijn klantengeschiedenis (4 jaar KPN/Hi en Hi 45 abbo met internet) krijg ik gratis voor twee jaar de zwarte N97 NL editie. Inclusief het eerste jaar 2,50 euro voor internet. Kon ook één jaar nemen, dan moest ik 100 euro bijbetalen en geen korting op internet.

A.s. disdag wordt de telefoon bezorgd volgens de meneer van Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 08:42

JointFillah

Techno Addict

Mfpower schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 22:48:
[...]

Ik zie 'm nu ook staan bij de persoonlijke verlengingopties van Vodafone. 18,84 bijbetalen voor een VF 35 abo. Niet slecht, en dan ook nog het eerste jaar 50% korting op abo!
Ik kreeg hetzelfde aanbod :)
Gisteren ook verlengd (2jr) met Vodafone basis 35eur + zorgeloos internet. Bijbetalen: EUR 18,84
'Voordelen:'
- 50% korting voor 12 mnd
- Gratis Voordeel SMS/MMS

Nadeel: Levertijd n97 black: 'binnen 2 weken'. Die eerder door PK68 genoemde 20 juli kan dus wel kloppen.

~* Peace, Love & XTC *~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
Die 20 juli klopt inderdaad :( Maandag besteld en zou het toestel vrijdag of maandag krijgen. Bij navraag stond ik ineens in de "back order" en levering (verwacht) op 20 juli. Dus dat is ook nog niet eens zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hoort hier niet thuis. Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 09-07-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Was vandaag in de Vodafone shop, daar werd me verteld dat het toestel 35 Euro zou kosten, ik ben op de wachtlijst gezet en als het toestel binnen is bellen ze me, alleen nu lees ik hier dat het toestel via internet 18,84 kost, ben ik in de winkel verkeerd voorgelicht of is het toestel in de winkel inderdaad iets duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Winkelprijzen zijn hoger dan online prijzen (aanbiedingen uiteraard uitgezonderd), het verschil valt me hier zelfs nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Nu online
MarlyS schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 04:41:
Winkelprijzen zijn hoger dan online prijzen (aanbiedingen uiteraard uitgezonderd), het verschil valt me hier zelfs nog mee.
Ja ok, maar is dat ook zo wanneer het van de zelfde organisatie is? In dit geval dus Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:10

racoon

mooowwww

Fijn dat je er een besteld hebt, maar dit voegt niets toe aan het topic. Lees de topicwaarschuwing aub.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 12-07-2009 14:31 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Phoolie schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:53:
[...]
Ja ok, maar is dat ook zo wanneer het van de zelfde organisatie is? In dit geval dus Vodafone.
Natuurlijk, bij een "echte" winkel moeten de lonen van de medewerkers, de huur van het pand, etc. betaald worden. Vodafone winkels zitten gewoonlijk op A-lokaties, midden in het stadscentrum = hoge huur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Nu online
MarlyS schreef op zondag 12 juli 2009 @ 16:20:
[...]

Natuurlijk, bij een "echte" winkel moeten de lonen van de medewerkers, de huur van het pand, etc. betaald worden. Vodafone winkels zitten gewoonlijk op A-lokaties, midden in het stadscentrum = hoge huur.
Daar heb je inderdaad wel een punt. Denk ook dat ik ook maar wacht tot het toestel in de winkel weer binnen is, dan kan ik het toestel ook eerst even in de hand houden alvorens tot koop over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit willen we hier niet zien, lees de topicwaarschuwing: Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 13-07-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorian29 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 20:52:
[...]

Bij GSMWeb hebben ze nu wel een aktie voor de Xtrasnel van Hi.

[...]

http://www.gsmweb.nl/kpn/index_toestel.htm

Dat icm de N97.
Dat is ook te bestellen via Hi zelf, zowel nieuw abo als verlenging. Inclusief dezelfde korting.
(Let op: korting is altijd 12 maanden, het abo 24 ;))
De Hi Online korting is ook leuk, maar als je gaat verlengen kan je helemaal jezelf rot lachen om de korting.
(Al zal Hi altijd als laatste lachen natuurlijk)

Gsmweb zou ik persoonlijk ontwijken als de pest. Enorm belabberde service. Met een duur toestel als deze zou ik ze absoluut niet vertrouwen. Maar that's me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Op studentmobiel kan je er de zwarte krijgen voor 46 euro bij een Hi25 (hele contractduur voor 19,95) + eindeloos online (1e jaar 2,50 daarna 9,95), oftewel totaal kosten:

€647,20

Niet verkeerd, alleen schrikt de internetsnelheid van Hi mij altijd af. Van 3,6 mbps van Vodafone naar 384kbps van Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 16:34
lees ff de n97 topic, dan zie je dat je bij studentmobiel uk toestel krijgt ;)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Golf2vr6 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 00:07:
lees ff de n97 topic, dan zie je dat je bij studentmobiel uk toestel krijgt ;)
Oei ja, had het niet gemerkt en verblindt door het feit dat ze op de site een EU white aanbieden en de andere geen aanduiding hebben. Ging vanuit dat dat de normale Nederlandse was.

Nog ff verder kijken dan. Via Vodafone-site en winkel is ook zo irritant, krijg je te maken met late firmwares e.d., al is dat aanbod ook verdomde interessant :P

(50% korting eerste jaar bij 35 abbo + internet met 18 euro bijbetalen, of zelfde bij een 27,50 met 108 euro bijbetalen, zoals eerder gezegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
*weg* zie Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten voor het waarom

[ Voor 85% gewijzigd door pven op 14-07-2009 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort dingen kun je zelf uitzoeken door het topic door te lezen. Dit willen we hier dus ook niet zien. Lees Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 14-07-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem besteld bij belcompany en inmiddels binnen, nl versie simlockvrij met vodafone 35 en internet. Toestel was gratis en 1ste 12 maanden 50% korting op het abonnement. Super deal dus. Geweldige telefoon na firmware update nog nergens problemen mee. Inmiddels moet je iets bijbetalen bij belcompany maar nog steeds is het een superdeal. Toestel wordt binnen een week geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AjaxArena schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:23:
Niet verkeerd, alleen schrikt de internetsnelheid van Hi mij altijd af. Van 3,6 mbps van Vodafone naar 384kbps van Hi.
Is nu 1Mbit voor 5 euri extra per maand...
je hebt gelijk, voor een toestel als de N97 is 384Kbit te gaar.
Maar gelukkig heeft Hi ondertussen de XtraSnel bundel, daar moet je dan naar vragen.

Trouwens misschien een handig weetje voor de mensen die bij Hi hebben besteld en het toestel nog niet binnen hebben:
KPN en Hi hebben een batch van 550 toestellen moeten verdelen Vrijdag, die waren uiteraard in 1 klap weg. Er zijn kennelijk nog geen nieuwe toestellen binnen. Kan dus helaas even duren :( Ben hier zelf ook de dupe van. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
Dat zelfde hoorde ik ook bij Vf. Toen ik bestelde waren de toestellen er nog maar op het eind van de dag niet meer. Ze hadden ze moeten verdelen over de winkels. De 20-ste komen ze binnen en ook dan moet er weer verdeeld worden over winkels. Maar volgens de medewerker vioel dat wel mee. Hooguit 2 of 3 danwel 5.... :? Hij kon me ook niet vertellen of mee telt wanneer je besteld hebt of hoe dat in z'n werk gaat. Met andere woorden kan je de 20-ste ook wel weer pech hebben (want hoeveel er binnen kwamen wist hij ook niet :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:12:
ik heb hem besteld bij belcompany en inmiddels binnen, nl versie simlockvrij met vodafone 35 en internet. Toestel was gratis en 1ste 12 maanden 50% korting op het abonnement. Super deal dus. Geweldige telefoon na firmware update nog nergens problemen mee. Inmiddels moet je iets bijbetalen bij belcompany maar nog steeds is het een superdeal. Toestel wordt binnen een week geleverd.
Mja, maar probeer je dat met een verlenging dan kost het opeens 172 euro. Ze willen de klanten wel behouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemen19
  • Laatst online: 15-09 19:28
Net contact gehad met de klantenservice van Vodafone betreffende de status van mijn order, ik kreeg toen een 013 nummer waa de afdeling zat die gaat over de inkoop of iets dergelijks. Anyway, daar wisten ze me te vertellen dat de Nokia N97 op 3 augustus pas weer uitgeleverd gaat worden aan Vodafone. Heb de datum van 20 juli nog genoemd maar de mevrouw was erg stellig en duidelijk, 3 augustus komt hij weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
  • Laatst online: 22:49
Weet iemand of pdashop.nl de Eu,UK of NL versie levert? Ik heb net de klantenservice proberen te bellen maar krijg geen verbinding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Bobermo schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:32:
Weet iemand of pdashop.nl de Eu,UK of NL versie levert? Ik heb net de klantenservice proberen te bellen maar krijg geen verbinding..
Geachte heer,

De N97 die wij leveren is een NL versie.

Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer (+31) (0)10 2170277. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit e-mailadres benaderen.

Met vriendelijke groet,

Marjan Kooijmans
PDAshop.nl

Nederlands dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasbro
  • Laatst online: 12-11-2010
Ik begrijp 'HELEMAAL' niks van de Vodafone klantenservice. Ik heb dinsdag 7 juli telefonisch m'n abo te verlengen in combinatie met de Nokia N97. Die meneer kon de Nokia N97 direct uit voorraad leveren. Heb ondertussen al drie gebeld over wanneer ik 'm thuis bezorgd zal krijgen, tussen de 5 tot 10 werkdagen werd allen drie de keren aan me verteld. De posts hierboven zeggen allenmaal dat de Nokia N97 20 julie of zelfs 3 augustus weer binnen zullen komen. Al zijn er wel een paar mensen in dit forum die 'm al wel hebben via Vodafone online en die kregen 'm rond 7 juli. Vandaag weer gebeld met de klantenservice en ze zijden gewoon weer dat het 5 tot 10 werkdagen zal duren. Van 20 juli of 3 augustus wist de meneer niets. Ik vertelden de meneer dat het misschien handig was als ie even op dit forum kwam uitleggen hoe het zit met die levertijden, daarop ging ie keihard lachen maar hij wilde dat wel doen. We wachten af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wat mij opviel, vorige week (10-7) was de N97 €79,95 bij contractverlenging via de Hi site voor 2 jaar icm. eindeloos online. Sinds een paar dagen is dit verhoogd naar €149,95.

Iemand enige idee waarom? Introductiekorting ofzo? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Vodafone blijft idd heel onduidelijk:

1e medewerker doet een aanbod van 143 euro bijbetalen bij een 2jarig 27,50 abbo. Mijn Myvodafone geeft 108 euro aan. Maar zij geeft aan dat ik ook voor een 35 abbo kan gaan en dit op elk willekeurig moment (per direct) kan verlagen met een boete van 20 euro, met behoud van korting. Dat leek mij al sterk.....

...en dat bleek uit gesprek met een andere medewerker die aangaf dat verlagen pas na 6 maanden mogelijk is en de korting van het eerste jaar daarmee ook vervalt. Oftewel Vodafone informeert slecht en de aanbiedingen zijn nog steeds niet aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Hi is het toestel nog niet voorraad. Vorige week kreeg ik de zelfde sms. Heb hem al op 2 Juli Besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 16:30:
Bij Hi is het toestel nog niet voorraad. Vorige week kreeg ik de zelfde sms. Heb hem al op 2 Juli Besteld.
Ik heb het toestel 9 juli besteld bij Hi (verlening van 2 jaar, gratis). Volgens de klantenservice zou het toestel afgelopen dinsdag geleverd worden. Natuurlijk niets ontvangen en gelijk gebeld. Maar inderdaad wat jij al zegt, niet op voorraad. Terwijl op de website van Hi staat dat de levertijd nu 2 tot 5 dagen is. Tijdens mijn bestelling stond zelfs nog op de site dat de telefoon binnen 24 uur geleverd zou worden. Ze hebben zelf dus ook geen enkel idee.

Verder ben ik stinkend jaloers op iedereen die de telefoon al heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:59:
[...]

Ik heb het toestel 9 juli besteld bij Hi (verlening van 2 jaar, gratis). Volgens de klantenservice zou het toestel afgelopen dinsdag geleverd worden. Natuurlijk niets ontvangen en gelijk gebeld. Maar inderdaad wat jij al zegt, niet op voorraad. Terwijl op de website van Hi staat dat de levertijd nu 2 tot 5 dagen is. Tijdens mijn bestelling stond zelfs nog op de site dat de telefoon binnen 24 uur geleverd zou worden. Ze hebben zelf dus ook geen enkel idee.

Ik sprak vandaag ook nog iemand van de Hi klantenservice. Werd geescaleerd naar een of andere KPN gozer omdat ik nu weer een ander verhaal kreeg te horen. Gast van de KPN was behulpzaam en gaf netjes antwoord.
Bleek dat dat gelul over die batch toestellen die ze zouden hebben ontvangen en dat er toestellen tekort waren door een verdeling, de grootste bullshit was... Niets van waar.

Het toestel was nog nooit op voorraad geweest en is nog steeds niet op voorraad.
Nokia heeft nog niet geleverd en daar wachten ze op, niets geen gezeik met nabestellingen en toestellen, lol.
Wel handig, van die klantenservice medewerkers die een lul verhaaltje de wereld in helpen om je wat meer geduld aan te praten. *zucht*

Dus bij Hi is het nog steeds "2 tot 5 dagen", maar dat is blijkbaar een relatief begrip, ze tellen de dagen anders geloof ik. Dat zei hij er nog bij "het kan ook wat langer duren". Dat was een beetje zweverig...
Ik hoop voor iedereen die hem besteld heeft dat er snel geleverd gaat worden. Ben er persoonlijk slecht over te spreken. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemen19
  • Laatst online: 15-09 19:28
Uberhaupt! Vond het bij Vodafone ook al een raar verhaal. Ik heb nu trouwens wél de SIM kaart van mijn nieuwe abonnement gekregen van Vodafone. Het toestel laat dus nog even op zich wachten maar ze proberen zo de boel kalm te houden ofzo. Nog meer mensen die 3 augustus gehoord hebben van Vodafone? Of zeggen ze allemaal wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower

Mfpower

In dubio

Tiemen19 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 20:57:
Uberhaupt! Vond het bij Vodafone ook al een raar verhaal. Ik heb nu trouwens wél de SIM kaart van mijn nieuwe abonnement gekregen van Vodafone. Het toestel laat dus nog even op zich wachten maar ze proberen zo de boel kalm te houden ofzo. Nog meer mensen die 3 augustus gehoord hebben van Vodafone? Of zeggen ze allemaal wat anders?
Ik heb nog maar even niet besteld (ook omdat ik ws toch liever geen branded versie wil). Ik heb van de week VF nog even gebeld om te vragen wanneer ze op voorraad waren. Ook gevraagd hoe het met branding/locks enzo zat. Over de voorraad hadden ze inderdaad hetzelfde verhaal (3 augustus). Over lock/branding zeiden ze dat de toestellen die reeds waren geleverd niet gelocked, wel branded zijn. Maar ze zeiden ook dat de nieuwe lichting misschien wel gelocked zouden zijn! Dat heeft me helemaal weerhouden te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasbro
  • Laatst online: 12-11-2010
Hoe komen al andere wietstokken dan wel zo snel aan een 'N97'? Import? gereserveerd? Ik zit ook nog steeds te wachten op m'n N97 van Vodafone. Besteld op 07-07-09. Elke medewerker bij vodafone zegt 5 tot 10 werkdagen. Ze zeggen kennelijk tegen iedeeen wat anders over de data. Er is nu ook een reclame van Vodafone betreft de N97, daar wordt natuurlijk niet gezegd dat we tegen iedereen die informeerd over de N97 dat ze 'm niet op voorraad hebben! Ik wacht in spanning af op 21-07-09, het zal wel niet dat ie geleverd wordt. Ik wacht ook nog steeds op verklaring van Vodafone over de levertijden van N97 op dit forum, zoals ik al eerder schreef.

Wachten...... Wachten ..... Wachten..... en nog eens Wachten!!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 30 juni besteld bij BC ik heb nu eindelijk gister bericht gehad dat de goedkeuring contract bij Vf rond is. Nu zal die zaerdag de 18-7 geleverd worden, ben benieuwd of het nu waar is wat ze zeggen. Ik hoop het wel na 19 dagen wachten na bestelling die ze van te voren beloven voor 3 juli in huis te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
klaasbro schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 23:42:
Hoe komen al andere wietstokken dan wel zo snel aan een 'N97'? Import? gereserveerd?
Ik ben geen wietstok maar heb ook al 2 weken. Gewoon via Algebeld.nl besteld met vodafone abo. NL toestel btw!

Kijk net op de site daar, hebben ze een nieuwe aanbieding met 100 euro music gratis erbij:

Nokia N97 Music-Navigation Pack Black or White
Inclusief navigatielicentie van 12 maanden voor Walk and Drive! + EUR 100,- muziek downloads uit de music store!

[ Voor 29% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-07-2009 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw, speciaal voor de N97 heb ik mij hier op Tweakers aangemeld. Mijn excuses als ik beginnersfouten maak.

Goed, de N97 dus, ik heb het toestel ook besteld, bij KPN Hi, Hi 30 abo 2 jarige verlenging voor 80 euro op 11 juli. Maar nog steeds geen berichten over levertijden. Ik heb een paar keer gebeld. Iedereen spreekt elkaar tegen bij de CS.

Ik ben hier erg geirriteerd over, maar blijkbaar heeft Vodafone ook leveringsproblemen. Iemand sprak over 20 juli als leveringsdatum bij Vodafone, iemand die wat zinnigs kan vertellen over een leveringsdatum van Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He he ik heb eindelijk mijn n97 binnen na 19 dagen wachten, mu er mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:37:
He he ik heb eindelijk mijn n97 binnen na 19 dagen wachten, mu er mee aan de slag.
Jaloers... ;)

Wat ik trouwens heel erg vreemd vond, is dat ik de N97 eerst telefonisch had besteld voor een verlening van 2 jaar Hi 30 plus Eindeloos Online. Het toestel kostte mij 149,00 euro en het maakte niet uit of je een Hi20 (verlenging van mijn huidige abo) of een duurder abonnement zou nemen.

Vervolgens keek ik een dag later bij Hi voor een persoonlijke aanbieding met de N97 op de Hi site: Kostte het toestel mij opeens 79 euro. Ik natuurlijk de 1e bestelling cancellen en voor deze aanbieding gegaan.

Van beide bedragen met dezelfde condities heb ik een schriftelijke bevestiging (lees: email) ontvangen.

Iemand een soortgelijke ervaring? Waar zit het verschil dan in?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Zie mijn post op de vorige pagina, hetzelfde verhaal. Ook geen idee waarom, eerst was ie 79,-, toen 149,- (nu nog steeds..) Ben ook wel benieuwd hoe dit nou zit. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulltje schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 14:42:
Zie mijn post op de vorige pagina, hetzelfde verhaal. Ook geen idee waarom, eerst was ie 79,-, toen 149,- (nu nog steeds..) Ben ook wel benieuwd hoe dit nou zit. :/
Blijft heel erg vreemd.

Is jou misschien wat meer bekend over de levertijden? Op de Hi site zag ik dus dat ze binnen 24 uur leveren. Voor mij was dit de pull factor om mij over de streep te trekken en te bestellen.

Ik heb hem op 11 juli besteld en ik heb alleen maar 2 smsjes gekregen dat het toestel niet op voorraad is.

Baal er van dat de informatievoorziening zo belabberd is, overigens niet alleen bij Hi ook bij andere providers zijn er problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Geen idee hoe het met levertijden zit, volgens mij duur 't gewoon weer ff voordat er er een lading binnen is.. Ik hem 'm nog niet besteld, wacht wel ffies tot de prijs weer is gezakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:10

racoon

mooowwww

weet er iemand wat de levertijd is bij de t-mobile shops?

Ze zouden hem afgelopen woensdag binnen krijgen, maar zeggen nu al a.s. dinsdag.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lastig, ik heb zelf geen flauw idee, al heb ik het idee dat de fysieke winkels de toestellen eerder krijgen dan de online shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Genoeg semi-slowchat en speculatie nu. Dit topic is voor het posten van informatie. Niet voor het vragen en gissen naar levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Hi site staat momenteel dat de levertijd 2 tot 5 dagen is ('voor 17.00 uur besteld...' etc. is weggehaald zo lijkt het), ik zit nu inmiddels op 7, maandag hang ik weer aan de lijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Er zijn WEER een hoop replies getrashed. Als we nu weer moeten waarschuwen gaat dit topic weer voor onbepaalde tijd op slot. Hou je aan de regels aub. Die topicwaarschuwing staat er niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar algebeld.nl levert dus standaard de NL versie ?

Wat is er niet duidelijk aan de bovenstaande modbreak? :?

[ Voor 39% gewijzigd door pven op 19-07-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Laatst online: 14-09 22:14

Saninl

Hmm, ik zit toch te twijfelen. Een abo met Hi (+ internet) scheelt 100,- (24 maanden) met een abo van Vodafone (+ internet).

Maar het schijnt dat het internet van Hi echt te sloom is :(

Ook dit is niet de bedoeling, Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 19-07-2009 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl

Saninl

Commentaar mag via mail / DM of het feedbacktopic.

[ Voor 203% gewijzigd door pven op 19-07-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:59:
[...]

Inmiddels via een omweg de telefoon binnen. Bij de Hi winkel geweest en daar hadden ze toevallig nog één N97 liggen. Hij was wel gereserveerd maar de reserveerder nam zijn telefoon herhaaldelijk niet op. Dus ik mocht hem meenemen. Moest wel mijn order bij de klantenservice annuleren. Was verder geen probleem. In plaats van gratis moest ik nu 60 euro bijbetalen.

Mijn advies dus aan alle Hi klanten, verleng niet via de klantenservice maar via de winkels. Zij krijgen af en toe exemplaren geleverd.

Hi internet vind ik trouwens niet te langzaam. Internetpagina's laden best snel. Alleen heb ik me laten vertellen dat youtube niet gratis is. Wie weet daar meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:50:
[...]

Inmiddels via een omweg de telefoon binnen. Bij de Hi winkel geweest en daar hadden ze toevallig nog één N97 liggen. Hij was wel gereserveerd maar de reserveerder nam zijn telefoon herhaaldelijk niet op. Dus ik mocht hem meenemen. Moest wel mijn order bij de klantenservice annuleren. Was verder geen probleem. In plaats van gratis moest ik nu 60 euro bijbetalen.

Mijn advies dus aan alle Hi klanten, verleng niet via de klantenservice maar via de winkels. Zij krijgen af en toe exemplaren geleverd.

Hi internet vind ik trouwens niet te langzaam. Internetpagina's laden best snel. Alleen heb ik me laten vertellen dat youtube niet gratis is. Wie weet daar meer over?
Gefeliciteerd dat jij nu een gelukkige bezitter bent van een N97! _/-\o_ Ik zou zo met je willen ruilen.

Wat voor abonnement heb jij als ik vragen mag en voor hoe lang? Ik zou tekenen voor die condities. Heb nu een Hi 30 voor 2 jaar, heb er 80 euro voor moeten betalen. Ik heb 3 jaar Hi 20 gehad nu dus een upgrade.

Het is toch vreemd van de Hi winkel dat zij het toestel weer in de verkoop brengt wanneer de persoon die gereserveerd heeft zijn telefoon niet opneemt? Ze kunnen bijv. de voicemail inspreken etc. Maar goed, dat is mijn mening.

Ik heb hem via de Hi website besteld, maar misschien dat ik deze week nog langs een Hi winkel ga (eerst morgen nog even bellen).

Bedankt voor de tip trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrgerritsen
  • Laatst online: 11-10-2024
Inmiddels 12 dagen geleden dat ik mijn abbonement verlengt heb via Klantenservice van KPN met de Nokia N97 als toestel.
Bijna dagelijks met ze gebeld.

Tot vanmorgen telkens tehoren gekregen dat het toestel net die dag binnen zou komen en de dag erna uitgeleverd zou worden. Vanmorgen konden ze echter niks zeggen over wanneer het toestel binnen zou komen.

Daarom maar de verkoop afdeling opgebeld. Daar konden ze me vertellen dat het toestel erg moeilijk leverbaar is en dat hij over 2 weken verwacht wordt.

Helaas gaat het dus nog weer even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
2 weken geleden besteld bij Vf want ze waren toen op voorraad. Een dag later niet meer en levering zou 20 juli worden. Vanochtend gebeld en ja hoor; levering 3 augustus :( Toen ik bestelde was het een "fictieve voorraad :? en 20 juli was kennelijk ook een gok. Maar ze wisten nu zeker dat 3 augustus wel goed zou komen. Ik ga vanmiddag maar eens langs de Vf shop in de stad, misschien dat die nog wel iets hebben.
Alleen weiger ik, zoals in een eerdere post bij Hi, ineens veel meer bij te gaan betalen.

En anders lijkt het me met al die belofte's die niet nagekomen worden en goede reden om de contractverlenging ongedaan te maken en ergens anders te gaan "shoppen". Ik heb besteld vanwege de toen vermelde levering en die komen ze nu voor de tweede keer al niet na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl

Saninl

Oke, ik ben eruit. Ik ga voor de Nokia N97 met een Vodafone E27,50 basis abonnement. Daarbij (natuurlijk) mobiel internet (wat is eigenlijk te prijzig vind :@ ).

Ik betaal het eerste half jaar: E23.70 per maand (E13,75 + E9,95).
Ik betaal het tweede half jaar: E37.45 per maand (E27,50 + E9,95).

Ik heb dan het snelle internet en 200 belminuten of 400 sms berichten.

Ik zat nog erg te twijfelen met het (in het totaal in 24 maanden) ongeveer E100 goedkopere Hi, maar ik heb er toch vanaf gezien omdat ik het niet zie zitten ivm alle beperkingen qua internet.

Ik ga het vanavond afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de CS van Hi gebeld. Meneer Niels van de klantenservice zegt dat het 1 augustus wordt. Nou dan treedt in dat geval plan B in werking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij vertellen de heren en dames van de klantenservice aan iedereen iets anders..
Heb op 10 juli zodra ik de mail van KPN kreeg dat de N97 daar binnen was en besteld kon worden binnen een paar minuten mijn bestelling geplaatst. Vervolgens geen orderbevestiging gekregen dus daar vorige week maandag over gebeld, toen moest ik een nieuwe bestelling plaatsen "want het was vast misgegaan" en volgens deze mevrouw zou ik het toestel binnen 3-5 werkdagen in huis hebben en ook dezelfde dag een orderbevestiging krijgen. Vervolgens weer geen orderbevestiging gekregen dus dinsdag weer gebeld, toen kreeg ik een jongeman aan de telefoon die mij vertelde dat dat kwam omdat het toestel niet op voorraad was. Hij vertelde mij dat het toestel in de loop van deze week weer binnen zou komen en dat ik 'm dan zou ontvangen. Hierbij vertelde ik hem dat het me niet uitmaakte als het iets langer zou duren maar dat ik het toestel wel graag voor 4 augustus zou willen hebben aangezien ik dan op vakantie ga. Hij kon mij toen vertellen dat ik het toestel dan ál láng in huis zou hebben.

Right.. Ik belde vandaag toch nog maar even voor de zekerheid met KPN en nu kreeg ik een meneer aan de telefoon die me vertelde dat er bij KPN nog niet eens een datum vast staat wanneer de telefoon geleverd gaat worden bij hun maar wel dat er 106 mensen samen met mij op het toestel zitten te wachten.. Vervolgens lees ik hier dat er verteld wordt dat het toestel 1 augustus pas bij KPN binnen komt, of over 2 weken pas.. Zijn dit van KPN nu allemaal verkooppraatjes om de klanten tevreden te houden? Als ik ergens een hekel aan heb is het mensen voorliegen, oké en geduld hebben is ook niet mijn sterkste kant moet ik zeggen. Zeker niet omdat ik (waarschijnlijk met velen van jullie) al maanden op dit toestel zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan men van Tweakers niet om een officiele reactie vragen bij de providers vanwege het wanpresteren. :P

We zullen het hiermee moeten doen, kan me trouwens ook voorstellen dat een Nokia haar flagshipdevice exclusief wil houden de eerst paar weken, dus dat andere partijen langer moeten wachten om de N97 te mogen verkopen.

Maar ik blijf het herhalen, ik vind dat Hi een spelletje met haar klanten speelt... |:(

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:24:
[...]

Gefeliciteerd dat jij nu een gelukkige bezitter bent van een N97! _/-\o_ Ik zou zo met je willen ruilen.

..........

Bedankt voor de tip trouwens. :)
Ik heb een Hi 45 abonnement met internet (2 jaar). Ik heb het toestel meegekregen omdat die persoon een aantal keer zijn telefoon niet op nam. De verkoopster vermoedde dat hij dit expres deed. Zijn/haar voicemail was ingesproken. Via deze weg wil ik deze persoon daar hartelijk voor danken ;)

Volgens de verkoopster kwam het prijsverschil van 60 euro (klantenservice of in de winkel) door het volgende: De abonnementcondities van de klantenservice zijn slechter dan van de winkels. Denk bv aan 10 seconden bellen = 1 minuut via de klantenservice, en via de winkel niet. Aangezien de winkels meer overhead kosten maken kunnen zij op deze manier toch concurreren met de klantenservice. Klinkt heel aannemelijk vind ik.

Succes met het bemachtigen van de telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etienne100 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:29:
2 weken geleden besteld bij Vf want ze waren toen op voorraad. Een dag later niet meer en levering zou 20 juli worden. Vanochtend gebeld en ja hoor; levering 3 augustus :( Toen ik bestelde was het een "fictieve voorraad :? en 20 juli was kennelijk ook een gok. Maar ze wisten nu zeker dat 3 augustus wel goed zou komen. Ik ga vanmiddag maar eens langs de Vf shop in de stad, misschien dat die nog wel iets hebben.
Alleen weiger ik, zoals in een eerdere post bij Hi, ineens veel meer bij te gaan betalen.

En anders lijkt het me met al die belofte's die niet nagekomen worden en goede reden om de contractverlenging ongedaan te maken en ergens anders te gaan "shoppen". Ik heb besteld vanwege de toen vermelde levering en die komen ze nu voor de tweede keer al niet na.
Vandaag met mij vriendin in de Vf shop geweest, op zoek naar een N97 voor haar. Natuurlijk niet op voorraad. Er is een wachtlijst van 14 mensen in deze winkel (Alkmaar). De verkoopster heeft geen idee wanneer ze de telefoons weer binnenkrijgt. Ze hebben één keer een levering gehad van zeven stuks. Ik denk dat je bezoek aan de stad daarom ook niks heeft opgeleverd.

Mijn vriendin heeft uiteindelijk een witte N97 bij One in de winkel gekocht. Zie trouwens mijn bovenstaande post waarom ik meer moest bijbetalen bij Hi. Het bedrag (60 euro inclusief auto lader) vind ik best meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:18:
[...]

Ik heb een Hi 45 abonnement met internet (2 jaar). Ik heb het toestel meegekregen omdat die persoon een aantal keer zijn telefoon niet op nam. De verkoopster vermoedde dat hij dit expres deed. Zijn/haar voicemail was ingesproken. Via deze weg wil ik deze persoon daar hartelijk voor danken ;)

Volgens de verkoopster kwam het prijsverschil van 60 euro (klantenservice of in de winkel) door het volgende: De abonnementcondities van de klantenservice zijn slechter dan van de winkels. Denk bv aan 10 seconden bellen = 1 minuut via de klantenservice, en via de winkel niet. Aangezien de winkels meer overhead kosten maken kunnen zij op deze manier toch concurreren met de klantenservice. Klinkt heel aannemelijk vind ik.

Succes met het bemachtigen van de telefoon!
Ok, was vandaag in de Hiwinkel geweest, of ik hem online zou kopen of via de fysieke winkel, het maakt niet uit in mijn geval. Aanschafprijs bleef 80 euro voor 2 jaar Hi 30 met een verlenging.

Ze hadden hem wel op voorraad black edition, maar ze waren allemaal gereserveerd. De (overigens zeer behulpzame) verkoper pleegde nog overleg met zijn meerdere of hij alsnog een toestel mocht verkopen aan mij, maar dat ging helaas niet door. Hier had ik uiteraard alle begrip voor.

Ik ga het morgen nog even ergens anders proberen. Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Mensen, we hoeven hier niet de actuele shop voorraad te weten van elke shop op elke plaats. Hou het aub globaal en to the point :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:02:
Mensen, we hoeven hier niet de actuele shop voorraad te weten van elke shop op elke plaats. Hou het aub globaal en to the point :)
Uiteraard. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik vind het wel grappig om iedereen hier te zien stressen nav. het niet voorradig zijn van de toestellen.

Ik ben een beetje aan het afwachten moet ik zeggen, ik ga er pas 1 bestellen als de storm een beetje is gaan liggen denk ik. Denk namelijk dat de postbode ons huisje geen leuk adres meer gaat vinden als ie steeds een volwassen man naar de deur ziet rennen als een dolle hond wanneer hij wat komt afgeven.

Kwam trouwens gaaf aanbod tegen op smartphonesstunt.nl

Nokia N97 Wit Kleur Wit Vodafone Zorgeloos Mobiel Internet € 9,50 icm EUR 35 - 2 jaar
Geen aansluitkosten ter waarde van € 52,50
De eerste 12 maanden betaalt u € 17,50 per maand aan abonnementskosten in plaats van € 35,00
Geen verzendkosten ter waarde van € 7,50
En dan krijg je het toestel gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:38:
[...]

Ok, was vandaag in de Hiwinkel geweest, of ik hem online zou kopen of via de fysieke winkel, het maakt niet uit in mijn geval. Aanschafprijs bleef 80 euro voor 2 jaar Hi 30 met een verlenging.
Misschien heb je er helemaal niks aan, maar is het niet iets om dit te doen?
N97 Black, 2 Jarig Hi 25 abonnement, 19.95 p/m + 1e jaar Eindeloos online voor 2.50, en maar 20 euro bijbetaling. Dat is toch iets minder dan de 80 euro bijbetalen die jij aangeeft bij een Hi 30 abonnement.

http://www.gsmwijzer.nl/s...on_id=560#bestelformulier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorian29 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:55:
[...]

Misschien heb je er helemaal niks aan, maar is het niet iets om dit te doen?
N97 Black, 2 Jarig Hi 25 abonnement, 19.95 p/m + 1e jaar Eindeloos online voor 2.50, en maar 20 euro bijbetaling. Dat is toch iets minder dan de 80 euro bijbetalen die jij aangeeft bij een Hi 30 abonnement.

http://www.gsmwijzer.nl/s...on_id=560#bestelformulier
Klinkt interessant, maar hoe zit het met de 'nazorg' van dit soort verkoopkanalen? Ik heb namelijk 0 ervaring met dit soort websites, ik vind naast prijs ook de service erg belangrijk. En is de actuele status van de voorraad ook daadwerkelijk actueel? En dus niet zomaar als marketingtool 'binnen 24 uur leverbaar' op de site kalken.

Ok, na mijn postings zul je denken dat de service van Hi beneden peil is, maar laten we erop houden dat de problemen zijn ontstaan door het feit dat de N97 een erg gewild toestel is. Daarvoor ben ik altijd prima geholpen door de mensen van Hi.

Toch bedankt voor je reactie, I'll keep that in mind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Nu online
Heeft er iemand enig idee hoe lang die actie van vodafone nog geld? Het zou namelijk wel zonde zijn als het toestel straks geleverd kan worden en die actie is voorbij. Al zal er dan ongetwijfeld een andere mooie aanbieding komen. Mocht de actie gaan verlopen kan ik er natuurlijk ook nog altijd voor kiezen om mijn abbonement toch via de Vodafone site te verlengen, maar ik haal het toestel liever in de winkel, aangezien ik een toestel altijd eerst even vast wil houden om te weten of deze lekker in de hang ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
Mmh, kom er ook net achter dat Studentmobiel en Gsmwijzer exact hetzelfde zijn qua prijs.
En ze zijn gevestigd op hetzelfde adres, dus dat verklaart de boel.

Afgaand op de shopreviews van Studentmobiel is het wel degelijk een betrouwbaar bedrijf. http://tweakers.net/shopr...nt-nl.html?Page=1#r_75093

Kijk ook eens naar de aftersales, lijkt mij allemaal toppie geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorian29 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 22:19:
Mmh, kom er ook net achter dat Studentmobiel en Gsmwijzer exact hetzelfde zijn qua prijs.
En ze zijn gevestigd op hetzelfde adres, dus dat verklaart de boel.

Afgaand op de shopreviews van Studentmobiel is het wel degelijk een betrouwbaar bedrijf. http://tweakers.net/shopr...nt-nl.html?Page=1#r_75093

Kijk ook eens naar de aftersales, lijkt mij allemaal toppie geregeld.
Ja, ik heb je informatie bekeken, het ziet er heel goed uit zelfs. Ik overweeg serieus om het toestel dan via 1 van deze verkooppartijen aan te schaffen. Studentmobiel bijvoorbeeld.

Heb jij toevallig ervaring met dit soort bedrijven? Of andere medetweakers? Ik zou graag een Black NL edition willen ontvangen, maar er staat ook een White EU bij als optie? Zal net weer mij gebeuren dat ik verkeerde bestelling in de bus ontvang. 8)7

Het liefst heb ik hem uiteraard van een partij waar ik 100% een goed gevoel bij heb zoals Hi of andere telecomaanbieders met een fysiek verkooppunt. Maar goed, we zullen zien, ik zal ze eerst eens mailen over de leverstatus en levertijd, want ik heb de N97 liever gisteren dan vandaag... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

Ik heb vandaag mijn N97 binnen gekregen, bestel met HI bij Studentmobiel. Vrijdag besteld. vandaag binne. Heb de Black versie. Prima te vertrouwen en gewoon doen zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
Probleempje is dan wel dat mijn contract op 15 december afloopt.. zal dus nog even geduld moeten uitoefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
tijmeng schreef op maandag 20 juli 2009 @ 22:52:
Ik heb vandaag mijn N97 binnen gekregen, bestel met HI bij Studentmobiel. Vrijdag besteld. vandaag binne. Heb de Black versie. Prima te vertrouwen en gewoon doen zou ik zeggen
Kun je aangeven of dit een EU, UK of gewoon de echte Benelux/NL versie is?

Ik zie ook dat je op Simshop.nl een leuke aanbieding hebt. Voor verlenging tot nu toe de beste optie zelfs:

2jarig 35 abbo + internet voor 86 euro. Via My Vodafone kan ik deze ook krijgen voor 18 euro, maar wil toch het liefst een "schone" versie. Geen branding, geen late firmwares etc.

[ Voor 28% gewijzigd door BlisterAMG op 21-07-2009 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AjaxArena schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 01:43:
[...]

Kun je aangeven of dit een EU, UK of gewoon de echte Benelux/NL versie is?

Ik zie ook dat je op Simshop.nl een leuke aanbieding hebt. Voor verlenging tot nu toe de beste optie zelfs:

2jarig 35 abbo + internet voor 86 euro. Via My Vodafone kan ik deze ook krijgen voor 18 euro, maar wil toch het liefst een "schone" versie. Geen branding, geen late firmwares etc.
Misschien een gekke vraag maar wat is het verschil nou tussen al die versies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijmeng schreef op maandag 20 juli 2009 @ 22:52:
Heb jij de originele doos plus inhoud erbij gekregen? Wat ik van de studentmobielsite zelf vandaan heb kunnen halen, dit is de inhoud van de studentmobielversie:

Nokia N97
Thuislader
Accu
Headset
Datakabel

Als ik hem vergelijk met de inhoud van de doos van een 'Hi toestel' (aanschaf via de Hi site):

Accu
Datakabel
Garantiebewijs
Handleiding
Oplader
Poetsdoekje
Stylus

Dus bijv. geen (Nederlandsetalige) handleiding bij studentmobiel. Geen stylus en zelfs geen poetsdoekje. |:(

Of kan jij het tegendeel bevestigen? En kan je aangeven of je een NL Black Edition hebt ontvangen? Ik hoor graag van jou. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
Naar de winkels gaan heeft in zoverre geen nut omdat die (de Vf shops in ieder geval) ze ook allemaal niet hebben. De verkoper wist het ook niet en kon geen enkele datum van levering noemen. Wel kan er een verschil ontstaan tussen shop en online. Die meneer die ik van de week sprak vertelde mij namelijk dat de shops en de online toko verschillende inkoop kanalen hebben. Of dit waar is weet ik niet maar hij klonk wel heel overtuigend (maar dat deden die andere ook steeds :( ) Het verhaal dat de eerste levering ook verdeeld was over de shops was volgens hem dus niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:20:
[...]

Heb jij de originele doos plus inhoud erbij gekregen? Wat ik van de studentmobielsite zelf vandaan heb kunnen halen, dit is de inhoud van de studentmobielversie:

Nokia N97
Thuislader
Accu
Headset
Datakabel

Als ik hem vergelijk met de inhoud van de doos van een 'Hi toestel' (aanschaf via de Hi site):

Accu
Datakabel
Garantiebewijs
Handleiding
Oplader
Poetsdoekje
Stylus

Dus bijv. geen (Nederlandsetalige) handleiding bij studentmobiel. Geen stylus en zelfs geen poetsdoekje. |:(

Of kan jij het tegendeel bevestigen? En kan je aangeven of je een NL Black Edition hebt ontvangen? Ik hoor graag van jou. ;)
alles zit erbij, poetsdoekje enz!

Ik heb de normale black besteld. Dat is de UK versie, zelfde als de NL versie. Nederlandse taal kun je gewoon instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijmeng schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 13:21:
[...]

alles zit erbij, poetsdoekje enz!

Ik heb de normale black besteld. Dat is de UK versie, zelfde als de NL versie. Nederlandse taal kun je gewoon instellen.
Hmmm, probleem is dat UK achterloopt met de firmware updates als ik het goed heb begrepen en dat je geen NL handleiding krijgt (mijn Engels is voldoende, maar heb liever een NL handleiding), dit zijn voor mij echt minpunten. Ovi Suite zal trouwens dan ook in het Engels zijn, of kan je daar ook de Nederlandse taal voor instellen?

Ik heb hen trouwens nog gemaild of ze ook de NL versie leveren, want ik zie nergens staan dat ze UK versies leveren van de N97 Black Edition. Alleen bij 'White EU' staat dat het toestel een 'QWERTZ' (= Duits) toetsenbord heeft.

Even afwachten maar.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2009 13:38 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste