Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-05 21:16
@hierboven.

Had gister ochtend ook gebeld.

Meneer zei inderdaad al direct oh die is niet meer op voorraad!
De mini hebben we nog wel.

Dus ik zo heel brutaal, het is toch van de zotte als je hem voor de kerst heb besteld.
Oh meneer het kan zijn dat hij dan nog bij de bash zit die we nu nog hebben en nog uitgeleverd moet worden.

Dus ik zo meneer u spreekt zich zelf wel lekker tegen. Ja dat klopt had de informatie nog niet opgezocht voordat ik zei dat hij er niet meer was.... Maar we wachten gewoon lekker af.
Rekening word toch betaald door VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04:06

XyS

0.o.O

Hoop dat jullie hem nou eens krijgen zeg :\
Wat krijg je uberhaupt voor updates van VF?
Want ik heb alleen de eerste mail gekregen met het contract enzo, krijg je voor de rest nog mailtjes of een belletje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:10
XyS schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:19:
Hoop dat jullie hem nou eens krijgen zeg :\
Wat krijg je uberhaupt voor updates van VF?
Want ik heb alleen de eerste mail gekregen met het contract enzo, krijg je voor de rest nog mailtjes of een belletje ?
Ik heb in totaal drie mailtjes gehad en heb de telefoon dus al binnen:

1) Direct na bestellen als automatische bevestiging
2) Bevestiging dat mijn order was verwerkt (Na 2 weken kreeg ik die)
3) Bevestiging dat abonnement was omgezet (Ik had verlenging bij VF)

Voor de rest niets. Ook niet dat de telefoon verstuurd is of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

Mister_Gaus schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:25:
[...]

Oke, nouja ik hoop dat het een beetje vlug geregeld kan worden met tele2. +-50 euro betalen voor 250 minuten is ook niet alles :')
Maargoed ik lees hier dat de n97 mini's wel op voorraad zijn dus dat is in elk geval al positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Mister_Gaus schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:25:
[...]

Oh daar ging het bij mij dus al mis.... heb alleen de automatische bevestinging gehad.
Order zou moeten zijn verwerkt lijkt mij.... contract loopt al vanaf december dus dat neem ik aan.

Raak dus niet in paniek als het anders loop dan het hier staat...

Heb maar weer gemaild naar me vrienden VF want ik ben het zat! Sta zelf op het punt om de hele boel te annuleren. Maar aan de andere kant ik wacht vanaf voor de kerst dus zou nog wel een keer boven aan het lijstje staan |:(

EDIT:

_/-\o_ hulde! Geen 15min de wacht maar me mail beantwoord na 10min.
Een mailer is sneller bij VF :X

Vroeg of ze nog gingen leveren.
Uw order staat nog op 'await shipping', dit betekend dat het wel in het distributiecentrum is, alleen nog niet verstuurd. Helaas heeft het magazijn een achterstand van uitleveren met wel ongeveer 2 weken. Vandaar dat Uw order nog niet bij U is aangekomen. Wel zal het de Nokia N97 zijn. Nogmaals onze excuses hiervoor.
Dus moet weer wachten, maar ik wacht al zo lang :Z

offtopic:
e-mailadres is te verkrijgen via pm, is namelijk een intern mail adres.

[ Voor 25% gewijzigd door Chris89 op 28-01-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:50
Dat van het magazijn zeggen ze al sinds begin dit jaar.... En iedere keer zeggen ze 1 tot 2 weken.
Zal mij benieuwen hoe lang er nog gewacht moet worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Robsta86 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:43:
Dat van het magazijn zeggen ze al sinds begin dit jaar.... En iedere keer zeggen ze 1 tot 2 weken.
Zal mij benieuwen hoe lang er nog gewacht moet worden....
klopt na 12 januari is der niks meer verstuurd (2 weken)
En dus sinds een paar dagen worden er weer orders uitgeleverd.
De schade schijnt 19.500 orders te zijn.... (Dit getal is genoemd op Telecomvergelijker)
Het kan dus nog wel eens langer gaan duren dan die 2 weken wat ze nu zeggen....

Word dus gewoon weer wachten :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
Ik had vandaag een mail binnen van VF; Je telefoon is verzonden. Hij staat ook nog op de datum van vandaag maar het track&trace nummer dat er bij zit werkt niet (meer). Ik hoop niet dat ik nog een telefoon binnen krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Mister_Gaus schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:22:
Ik had vandaag een mail binnen van VF; Je telefoon is verzonden. Hij staat ook nog op de datum van vandaag maar het track&trace nummer dat er bij zit werkt niet (meer). Ik hoop niet dat ik nog een telefoon binnen krijg...
Kijk eens naar het nummer van je vorige parketje van tnt. Is deze niet gewoon hetzelfde?
Anders kan het zijn dat de mail later verstuurd is.

Is de code anders dan zou ik even met TNT bellen: 058-2333333.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50051

Ik heb vandaag dan ook mijn N97 binnen gekregen... ik heb de 19e een aanbieding gehad, de 22ste was het contract verwerkt en vandaag was dus de levering.

Heel apart allemaal omdat ik echt vaak gebeld heb, bijna dagelijks. De ene kon me vertellen dat ze binnen waren, de ander vertelde me dat het wel tot week 2/3 van februari kon duren en weer een ander wist helemaal niets! Ze spraken elkaar goed tegen dus.

gisteren met iemand aan de lijn gezeten en die had in allerlei systemen gekeken en op allerlei manieren geprobeerd (althans, dat liet hij mij doen geloven) en heb toen gezegd dat ik wel een weekje zou wachten. Vandaag bij toeval thuis en prompt wordt telefoon aangeboden :-S

Veel suc6 met dit mooie apparaat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Anoniem: 50051 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:55:
Ik heb vandaag dan ook mijn N97 binnen gekregen... ik heb de 19e een aanbieding gehad, de 22ste was het contract verwerkt en vandaag was dus de levering.

Heel apart allemaal omdat ik echt vaak gebeld heb, bijna dagelijks. De ene kon me vertellen dat ze binnen waren, de ander vertelde me dat het wel tot week 2/3 van februari kon duren en weer een ander wist helemaal niets! Ze spraken elkaar goed tegen dus.

gisteren met iemand aan de lijn gezeten en die had in allerlei systemen gekeken en op allerlei manieren geprobeerd (althans, dat liet hij mij doen geloven) en heb toen gezegd dat ik wel een weekje zou wachten. Vandaag bij toeval thuis en prompt wordt telefoon aangeboden :-S

Veel suc6 met dit mooie apparaat!!
Waar had jij hem besteld? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heeft iemand al daadwerkelijk een rekening gekregen van zijn actie abonnement? Want bij mijn vriendin is nu gewoon €59,50 afgeschreven voor de 450/900 abonnement. Geen korting gezien!

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-02-2023
heb je niet meteen gebeld naar VF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
ReseT schreef op zondag 31 januari 2010 @ 09:02:
Heeft iemand al daadwerkelijk een rekening gekregen van zijn actie abonnement? Want bij mijn vriendin is nu gewoon €59,50 afgeschreven voor de 450/900 abonnement. Geen korting gezien!
Zo als al gezegd word. Even achteraan bellen.
Heb ook me eerste rekening ontvangen en daarin staat keurig actie korting 50%.
Kan eerlijk te zijn niet helemaal goed zien als hij klopt omdat hij betaald is door VF.
VF moet wel want ze mogen niks van me rekening afschrijven. Heb geen contract getekend dus dan is het gewoon puur diefstal als ze het wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50051

Chris89 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:10:
[...]

Waar had jij hem besteld? :o
Ik was gebeld (tenminste, mijn vriendin wilden ze bellen maar ik was toevallig thuis en heb de aanbieding aangenomen, ze vond de tels toch niet mooi :P ) en kreeg via de telefoon een aanbieding.

Vrijdag is hij binnengekomen bij mijn ouders (daar staat contract nog op) en heb vrijdag ook nog een mail gekregen dat hij verstuurd is (op vrijdag!! :-s ) en dan ook nog eens naar het adres van mijn vriendin... ik snap er geen moer van, misschien komt er nog één binnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
zzzz echt he .. iedreen krijgt ze binnen bhalve ik :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
maravsdying schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:02:
zzzz echt he .. iedreen krijgt ze binnen bhalve ik :@
Heb hem ook altijd nog steeds niet hoor :@ Dus je bent niet alleen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
Net gebeld (precies 20mins indewacht, wachttijd wordt steeds hoger), wat ik te horen heb gekregen:

Ik stond boven aan de lijst deze week.

En er komt deze week weer een nieuwe lading n97's binnen.

Dus we wachten afffffffffffffffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
maravsdying schreef op maandag 01 februari 2010 @ 17:29:
Net gebeld (precies 20mins indewacht, wachttijd wordt steeds hoger), wat ik te horen heb gekregen:

Ik stond boven aan de lijst deze week.

En er komt deze week weer een nieuwe lading n97's binnen.

Dus we wachten afffffffffffffffffffff
Lekker dus weer... geen moer opgeschoten en nog steeds hetzelfde verhaaltje....
Vorige week zeiden ze oh hij is op.... maar denk dat de jouwe nog wel bij de ouwe lading zit :S
Niet dus... niks gehoord. Niks gezien... ben de hele dag thuis geweest.

Als ik morgen een beetje tijd heb, dan weer even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
Denk dat ik morgen weer bel, en dan de alternatieven ga bespreken met hun, want de mini konden zij me wel direct opsturen... hopen dat ze de N900 hebbe :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
maravsdying schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:41:
Denk dat ik morgen weer bel, en dan de alternatieven ga bespreken met hun, want de mini konden zij me wel direct opsturen... hopen dat ze de N900 hebbe :F
Alternatieven hebben ze waarschijnlijk niet. Ze kunnen alleen de telefoon aanbieden die op de site staan zeg maar van directsales. Had hier voor namelijk een 5800XM besteld was niet leverbaar en dus een alternatief aangeboden gekregen: Samsung star of de nokia 6500. Totaal niet vergelijkbaar dus maar bijbetaald en de N97 genomen. Dus maar even wachten....
Mini schijnt direct leverbaar te zijn maar als ik al zolang hoor dat de nokia n97 op voorraad is en achter blijkt dat ze nu besteld moeten worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
laaaaaaaaaaaal

krijg net te horen dat het echt echt ECHT 8 februari een groot groot GROOT lading n97 binnen zal komen!!!

:@ :@ :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
^^ Hetzelfde kreeg een collega van mij ook te horen, toen hij afgelopen vrijdag belde.
Zijn toestel zou dan enkele dagen daarna bezorgd worden. Hoop voor hem (en voor jullie :)) dat het klopt, hij wacht al sinds 9 december.

[ Voor 13% gewijzigd door Marly op 03-02-2010 04:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

Even gebeld met VF, duurt nog zo'n 10 dagen voor ik iets hoor waarshcijnlijk. Komt ook door het nummerbehoud van tele2.

Ze hebben de abonnementen veranderd op die directsales site trouwens.
Ik heb nu het 375min abbo voor 26euro, nu staat er een 450min abbo voor 27,50 bij.
Jammer genoeg was het niet mogelijk om over te stappen (behalve door de aanvraag te annuleren en dan het 450 abonnement af te sluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-03 17:02

Macabre

Euhh...

Macabre schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:24:
Nou, volgens mij ben ik lekker slim geweest. Eerst bestellen via directsales.vodafone.nl/smm en daarna pas dit draadje tegengekomen.

Ik ga over van T-Mobile (einddatum 26-02-2010) naar het abbo van € 26,-
Ik hoop ten eerste dat het nummerbehoud en dus de opzegging richting T-Mobile goed gaat. Niet dat ik met dubbele kosten zit straks.

Heeft iemand hier ervaringen mee toevallig?

Verder zal ik jullie op de hoogte houden wanneer mijn N97 Mini arriveert. (Vandaag dus de besteldatum)
Iemand enig idee hoe lang het nummerbehoud-proces duurt? (Dit is te zien op de T-Mobile site alleen tot op heden staat er dat ze nog niets hebben gehoord van mijn nieuwe aanbieder).

Mijn oude T-Mobile phone + SIM is gestolen en nummerbehoud is/wordt op die SIM aangevraagd.
Nu heb ik wel een nieuwe SIM gekregen van T-Mobile en heb ik mijn nieuwe SIM nummer doorgegeven aan VF maar ben benieuwd of het nu langer zal gaan duren.

Dit dus omdat mijn abo bij T-Mobile afloopt op 26 februari en geen zin heb in dubbele kosten oid.

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Macabre schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:51:
[...]

Iemand enig idee hoe lang het nummerbehoud-proces duurt? (Dit is te zien op de T-Mobile site alleen tot op heden staat er dat ze nog niets hebben gehoord van mijn nieuwe aanbieder).

Mijn oude T-Mobile phone + SIM is gestolen en nummerbehoud is/wordt op die SIM aangevraagd.
Nu heb ik wel een nieuwe SIM gekregen van T-Mobile en heb ik mijn nieuwe SIM nummer doorgegeven aan VF maar ben benieuwd of het nu langer zal gaan duren.

Dit dus omdat mijn abo bij T-Mobile afloopt op 26 februari en geen zin heb in dubbele kosten oid.
Normaal gesprekken is nummerbehoud binnen 2 weken voor elkaar. Echter doordat jij sim kwijt ben zou het langer gaan duren omdat er een nieuwe aanvraag moet gedaan worden.
Hoelang dit gaat duren kan ik niet zeggen. Daar voor moet je echt de klantenservice bellen.
Op de site van T-mobile kan jezelf de status opvragen naar een externe provider (Vodafone).

Echter wat lopen ze kutten met die sites van directsales.VF.nl (site ingekort). Heleboel advertenties zijn veranderd en op site vond ik het volgende bericht:
Door het grote succes van deze campagne ervaren wij op dit moment problemen met de uitlevering en kan het zijn dat een bestelling die u heeft geplaatst via deze website niet op tijd wordt bezorgd.

De last die u hiervan ondervindt betreuren wij ten zeerste. Helaas kunnen de medewerkers van de Vodafone klantenservice u op dit moment geen aanvullende informatie geven.

Wij stellen u zo snel mogelijk persoonlijk op de hoogte via e-mail of telefoon.
Bron: link

Morgen maar weer even zelf verhaal halen 8)7 Dus even bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
Nou geen wonder dat daar veel vraag naar is, 50% korting en dat hier in NL :D massa's komen erop af.
Niet kunnen leveren is hun eigen probleem, nu ook het onze maar goed... ze doen er kennelijk niks aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aprinsen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05 09:45
Gisteren werd ik gebeld voor VF, met de vraag wat mijn SIM-kaart nummer was voor nummerbehoud.

Ik heb toen gelijk gevraagd wanneer de telefoon geleverd wordt. Mij werd mee gedeeld dat ze er geen op voorraad hadden, en pas verwachten vanaf 20 februari de telefoon te kunnen leveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
HAhaHA lache met die gaste bij voda :D de verhalen worden alsmaar sterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
OMFG waar zijn ze mee bezig!

Denk we maar eens moeten dreigen dat ze in gebreken zijn en dus strafbaar volgens de wet.
Als je dit voor laat komen kan je er volgens mij een aardig sla'tje uithalen....

Maar heb zelf niet gebeld nog.... te druk op me werk!

Trouwens ze moeten je op de hoogte stellen als hij na 30 dagen niet geleverd kan worden. Staat in de algemene voorwaarden.

[ Voor 19% gewijzigd door Chris89 op 04-02-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
04-02-2010 Ons antwoord
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Om uw vraag te beantwoorden is het belangrijk dat ik uw persoonlijke gegevens kan verifiëren. Ik mag u alleen informatie geven over het mobiele nummer waarmee u bent ingelogd in My Vodafone.

U kunt hier inloggen en uw vraag opnieuw aan ons stellen.

Heeft u problemen met inloggen of bent u geen klant meer, neem dan contact op met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
----------------------------------------------------------------
Vodafone Klantenservice
01-02-2010 Uw vraag
Goedendag,
Ik wil graag een vraag stellen over mijn abonnement. Hiervoor moet ik ingelogd zijn op My Vodafone. Als ik wil registreren dan krijg de volgende melding: "Je kunt momenteel jezelf niet registeren voor My Vodafone, probeer het later opnieuw."
Ik toekomstige klant bij VF, ik stap over van Hi.
Mijn nummer is 06xxxx
Toen maar gebeld. Ik heb al 4 andere nummers gekregen omdat ik niet de juiste afdeling kon krijgen... En toen zeiden ze, ja je moet de actie afdeling hebben: 0800 020043.. terwijl ik eerder wel geholpen kon worden :S

4Feb 16:00 : 0800 020043 geeft nu een bezet toon, niet eens een wacht toon. Dus waar kan ik nu met mijn vragen heen?

[ Voor 4% gewijzigd door ReseT op 04-02-2010 16:15 ]

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Tjah lekker rot dus....

Vond nog iets leuks op de VF site:
DOOR EEN TECHNISCHE STORING KUNNEN TOT DINSDAG 8 FEBRUARI A.S. GEEN BESTELLINGEN WORDEN GEPLAATST, EXCUSES VOOR HET ONGEMAK
Bron: zelfde als de post hier boven van me

Lach me weer kapot! Zeggen ze dat ze een hacker hadden terwijl de fout gewoon bij hun legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342082

Hallo allemaal,

Hier weer bericht van mij,
Net contact gehad met belnu.nl. Ze verwachte volgende week het toestel binnen te krijgen, Heb het nummer behoud alvast laten aanvragen. want 14feb. is mijn contract afgelopen bij hi.
Ze hadden mij laats verteld bij belnu.nl toen ik het wou annulere dat ik het niet meer kon annuleren omdat het al goed gekeurd is en vandaag zei me een andere medewerkerster dat kan niet, want we vragen dat pas aan als het toestel op voorraad is, zeg tege haar dat heb ik die ook gezegt maar goed,
Heb het aangevraagd zodat ik zowiezo 14feb. kan bellen en hopen dat ik voor die tijd de telefoon heb want ga de 15e op vakantie..

ik hou jullie op de hoogte.

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Heeft iemand ervaring met Castle Telecom?

Nu zag ik dat de N97 mini bij een Tmobile Relax25 (2jr) gratis is. Vergeleken met een Belco (110,-), Phonehouse(125,-) of Tmobile (59,-) scheelt dat nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
Weet iemand of ik de bestelling nog kan cancelen, ik geef het op.

En bel ze vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Heeft totaal geen zin om te cancelen.

Had vrijdag gebeld en hij lag in het magazijn voor verzending.
Ja legt hij al 2 weken dus ik heel bot oh nog niet verstuurd.
Dus hij na kijken in track en trace en toen zei hij van hij is idd niet verzonden.
Het enigste wat je kan doen is afwachten dus oh lekker dan....

Dus toen gezegd oh kunnen jullie het niet eens naar hogerhand spelen. Heb dus een klacht ingediend en het zo worden uitgezocht binne 2 weken dus wacht het af. Vervolgens is het voor mij ook klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

Kreeg vrijdag mijn simkaart binnen icm een brief betreffende het nummerbehoud.
Vandaag even gebeld naar VF en meneer kon mij vertellen dat het nummerbehoud 4 feb goedgekeurd was.
Hij ging gelijk doorgeven dat mijn telefoon verstuurd kon worden. Een tijdje later kreeg ik dan ook een mailtje dat mijn order in behandeling genomen was.
Tot nu toe gaat het bij mij nog voorspoedig, hopen dat ze de 10 werkdagen verzendtijd waar kunnen maken!

De telefoon is wel op voorraad dus dat zou geen probleem moeten veroorzaken.
(gaat om een n97 mini)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Xolon schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:52:
Heeft iemand ervaring met Castle Telecom?

Nu zag ik dat de N97 mini bij een Tmobile Relax25 (2jr) gratis is. Vergeleken met een Belco (110,-), Phonehouse(125,-) of Tmobile (59,-) scheelt dat nogal.
Castle is een prima shop met vaak erg scherpe acties.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Email comunicatie met 2call.nl

Geachte Heer/Mevrouw,
dinsdag, februari 9, 2010 11:30
Hartelijk dank voor uw bestelling bij 2call.nl met de volgende
gegevens:
- Order nummer: 123456
- Vernieuwing T-Mobile Relax Particulier 24 maanden
- 1 x Nokia N97 32GB Black:

woensdag, februari 10, 2010 10:15
Wij hebben uw aanvraag met ordernummer 123456 ontvangen en deze is bij T-Mobile in behandeling genomen.

woensdag, februari 10, 2010 10:45
Uw aanvraag met ordernummer 123456 is akkoord bevonden door T-Mobile.
De order is doorgezet naar ons magazijn voor verdere afhandeling.
U ontvangt nog een bevestiging van het magazijn zodra uw order afgehandeld is.

woensdag, februari 10, 2010 11:25
Wij hebben uw aanvraag met ordernummer 123456 ontvangen en verwerkt.
De volgende producten zijn verzonden via TNT Post en zullen binnen 1 werkdag bij u afgeleverd worden:
- 1x Nokia N97 32GB Black
- 1x Vernieuwing T-Mobile Relax Particulier 24 maanden

Met andere woorden zo kan het ook !! alles binnen 2 dagen geregeld. :+
http://www.2call.nl/
Meerdere telefoon nu besteld de afgelopen jaren, en altijd correct behandeld zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:50
Ik werd gisterochtend toen ik lekker lag te slapen (nachtdienst....) wakker gebeld door een of andere miep,
die wou een afspraak maken om mijn bestelling van Vodafone langs te komen brengen, wanneer ik thuis was.

Ik zeg nou bespaar je de moeite want ik heb mijn bestelling 2 of 3 weken terug al geannuleerd!\

Oh is dat zo? Wij weten nergens van...

Vodafone heeft de administratie etc dus echt perfect op orde........ Maar goed nieuws voor jullie, ze beginnen
dus wel met uitleveren blijkbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-03 17:02

Macabre

Euhh...

Macabre schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:51:
[...]

Goed, even een update.

Ingelogd op My T-Mobile, en ik zie netjes een aanvraag nummerbehoud staan van vandaag met de gewenste porteringsdatum van 10-03-2010.
Maar heel iets eronder staat ook dat mijn verzoek op 10-03-2010 is afgekeurd.

Ik bel naar T-Mobile, ze weten me er niets over te vertellen en ik moet maar naar VF bellen, wat ik wel vreemd vindt omdat T-Mobile het verzoek toch afkeurd?!

Maargoed, ik VF bellen. (Ik werd zowaar binnen 2 minuten geholpen! Hulde!)
Ook VF kon geen afkeuring vinden en wisten me te melden dat mijn SIM kaart al opgestuurd was vandaag.
Dit heeft dus vast met bovenstaande te maken, werd mij ook medegedeeld door de VF medewerker.
Hopelijk heeft zijn vorige collega toch direct mijn nieuwe SIM nummer doorgegeven bij de aanvraag nummerbehoud.

Ik moest het maar gewoon proberen zei hij.

Kortom, we wachten weer af.

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342082

Ja, ik snap het ook niet..
Had vanmiddag om 12u gebeld.. mij vertelde ze dat ze volgende week opvooraad zouden zijn, maar dat ik dan op vakantie ben zou ik het bij het postkantoor kunnen ophalen als ik terug zou zyn..
Nummerbehoud zou k vn tmobile wat van horen maar nog nx van gehoord.. en zondag is mn abbo bij hi ooknog afgelopen haha.. ben eens benieuwd..
Maar nu zie ik net mijn mail.. heb ik om 5u een mail gekregen met:
Geachte mevrouw ***, De status van uw bestelling bij www.belnu.nl is op 10-02-2010 gewijzigd naar: Uw bestelling is verzonden.

Snap er nx van... zie ook nergens iets staan van ordernr waar ik het pakketje kan volgen dus....

• Chris89
Vandaag de hele dag gewerkt. Kom ik thuis heeft de koerier gebeld (waarschijnlijk dynafix).
Ouders waren thuis dus die hebben het doorgeven.

En en en??

Ja je raad het al hij wordt geleverd!! En dan wel de maandag tussen 8 en 13.00uur. Wat toevallig als ik vrij ben dus komt ontzettend mooi uit.

Koerier belt je dus voor een afspraak en stuurde vervolgens na je email een bevestiging. In deze email staat een track en trace code. Zo kan je hem dus volgen.

We wachten gespannen weer af! Dat wordt ontbijten bij de voordeur maandag :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maravsdying
fokop met vodafone, geduld is op.

ik heb al een nieuwe iphone tmobile besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
maravsdying schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:19:
fokop met vodafone, geduld is op.

ik heb al een nieuwe iphone tmobile besteld
Terecht!
Vandaag zou me telefoon worden geleverd tussen 8 en 13.00uur.
Word je om kwart voor 2 gebeld door de koerier. :(
Wegens het slechte weer in Limburg hebben wij onze koeriers vandaag niet op pad gestuurd! :| Lul dat wist je vanochtend vroeg ook al.... oftewel ze waren nog lam van het carnavallen :X en was niet verantwoord om 3uur te rijden naar me huis.....

Nu komt hij zaterdag pas.... ben helaas niet eerder thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-04 20:19
Hier mijn ervaring met VF (online verlenging) NOOIT MEER!!!!

31-01-10
Verlenging aangevraagd in combi met N97 ik ben van 27,50 na 35,00 gegaan

04-02-10
Email gekregen dat de verhoging van men abbonement is door gevoerd en dit klopt ik heb een saldo van 35 euro om te besteden

08-02-10
Gebeld naar VF op nr 0800-0200056 ik werd vlot terwoord gestaan (binnen 5 minuten) ik gevraagd naar voor velen de bekende weg. Waar blijft mijn toestel? De mevrouw vertelde me dat hij al op 2 februari uit het magazijn was verzonden!!!! en er is hier nog geen GLS koerier aan de deur geweest |:(

10-02-10
Er was nog steeds geen pakket binnen ik weer gebeld naar VF op zelfde nummer. Meneer vertelt mij dat het toestel op 2 februari niet is verzonden maar er een order nummer is aangemaakt voor het toestel. Ik dus maar weer wachten

16-02-10
Ik bel weer op naar VF want de levertijd van het toestel is overschreden (2 weken)
Wordt je vertelt dat het toestel allang bij jou had moeten zijn.... (waarom bel ik naar hun toe.... omdat ik hem nog niet heb) Gaan ze de order na kijken en ik krijg een nummer van GLS om daar verder te vragen wnat hij zou daar moeten liggen. Ik naar gls gebeld op nummer 0246488020 en de meneer daar kan een bestelling op 30-12-09 als laatste achterhalen. Klopt dat is een pakket voor me ouders geweest maar van vodafoon hebben ze nog helemaal niks binnen gehad! Ik weer terug naar VF bellen en het eenigste wat ze doen is een vermissing aanmaken :(

Ik heb 1 wijze les geleerd nu. Ik bestel nooit meer online en ga gewoon naar de dichtst bij zijnde telefoonboer en doe voortaan in de winkel verlengen

en wat hier heel veel mensen al zeggen burn in hell VF! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Gisteren belde TNT express dat ze een levering hadden van VF. En volgens mij hadden ze maandag geprobeerd te bellen. Aanstaande vrijdag gaat mijn abonnement in. Bij mij gaat alles netjes op tijd? Zit wel een 1.5 maand tussen ivm nummer portering. Ik snap niet hoe het verschil zo groot kan zijn :s

ID4.1M Honey Yellow

• DeadDevil6210
Voor zover ik tot nu toe weet kan ik nog lekker wachten tot ze iets uit die vermissing gehaald hebben....
Iemand eenig idee of ik hier nog wat uit kan halen? want ik zit nu dus zonder telefoon en ik betaal wel gewoon me abbo kosten.. (deze ga ik hoe dan ook terug crediteren)

• XyS

XyS

0.o.O

Telefoon ligt bij het postbedrijf en ik wacht nu dus op een belletje.
Al met al heeft het dan een maand geduurt, inclusief nummerbehoud.
Vind ik opzich heel netjes. :)

(het is alleen te hopen dat ze mijn telefoon niet 'kwijtraken' :> )

• Chris89
Kumar Wolters schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:57:
Voor zover ik tot nu toe weet kan ik nog lekker wachten tot ze iets uit die vermissing gehaald hebben....
Iemand eenig idee of ik hier nog wat uit kan halen? want ik zit nu dus zonder telefoon en ik betaal wel gewoon me abbo kosten.. (deze ga ik hoe dan ook terug crediteren)
Bij VF besteld via die directsales actie?
Dan is de regel als volgt: wacht je langer dan 30 dagen op je mobiel dan worden de kosten van het abonnement gecrediteerd. Dit word echter pas gedaan als je toestel word geleverd.

Spreek uit ervaring! Mijn eerste maand is gecrediseerd en de volgende moet nog gebeuren maar heb me telefoon niet. Deze krijg ik echter zaterdag. Dus kan crediteren van 27 december tot zaterdag :p heerlijk geen telefoon kosten een paar maanden! Baal er van dat hij nu al komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346150

Sinds ik al tijden op GoT loop te lezen, is het misschien ook maar eens tijd geworden een accountje aan te maken.

Ik ben momenteel bezig met het uitzoeken van een nieuwe telefoon (evt in combi met een "nieuw" abb.) aangezien mijn Nokia N95 er de brui aan gegeven heeft (bijna letterlijk en figuurlijk)

Zodoende ben ik door veel te zoeken gekomen op een mooie aanbieding van VF:

Een Nokia N97 Mini in combinatie met 275 / 550 belmin. / sms + onbeperkt internet voor 22,50 (2 jr.)
of een Nokia N97 'normaal' voor 2,50 p/m meer. Maar tevens ook 350 / 700 belmin. / sms

Ik ben al sinds ik een GSM heb aangemeld bij VF, allereerst als prepaid en hedendaags als sim-only abb.-houder.

Over het algemeen geen problemen met VF (her en der door eigen fouten --> bel minuten --> overschreidingen abbo --> wat uitermate veel geld kost bij een sim-only abb). En de storingen van tegenwoordig.

Vind het niet erg om bij VF te blijven, maar vraag me af of de aanbieding die mij gedaan is een beetje prijstechnisch in orde is. Want volgens mij is het best een aardige aanbieding dacht ik zo.. (veel lees ik hier over T-Mobile dat haar 'zaakjes' beter op orde heeft. Maar concrete vergelijkbare abbonnementen lees ik dan niet heel veel over met concrete cijfers.)

Al met al, goede keuze? (wat betreft prijs? Want volgens mij zit ik wel goed met het toestel :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

Qua prijs is het een hele goede aanbieding, heb geen andere provider kunnen vinden met 375 min en snel internet voor 26 euri.

Ik ben gebeld door dynalogic, of ik even terug kan bellen om een afspraak te maken voor de aflevering van mijn mobiel.
Net even de site bekeken maar ze zijn morgen jammergenoeg niet bereikbaar. Maandag even bellen om een afspraak te maken, leukk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Bij mij leek alles tot nu toe vlekkeloos te lopen. abonnementsgegevens kloppen, correcte telefoon geleverd en op tijd! Maar wat blijkt nu, die mensen van de afdeling 0800 0200043 kunnen gewoon niet werken. Er is geen nummerbehoud aangevraagd! Wat een andere VF medewerker mij vertelde is dat nummerbehoud is aangevraagd deze daarna is afgewezen (kan wel zijn door huidige HI abo) en daarna deze (waarschijnlijk handmatig) weer is goedgekeurd :s

Op het contract staat iets in over het ontbinden van de overeenkomst binnen 7 dagen omdat het op afstand is afgesloten. Iemand daar ervaring mee?

[ Voor 3% gewijzigd door ReseT op 20-02-2010 10:05 ]

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Joepie koerier kwam langs! Eindelijk.
Haalt de papieren erbij met een contract die niet eens klopt...
Dus koerier is weer terug met alles :s Maandag VF bellen woeihhh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Chris, je hebt ook wel alle pech, maar wat klopte er niet aan je contract, je eigen gegevens, of die van het abo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
Ik heb gisteren wat beter nieuws gehad

De telefoon is terecht en wordt dinsdag afgeleverd door gls deze zeggen zelf dat ze de telefoon pas dondag ontvangen hadden van VF met een hele zooi andere pakketen van VF dus volgens mij houd VF je flink aan het lijntje en vertellen ze je de ene na de andere grap. Naja afwachten tot dinsdag maar weer
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Marly schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 18:42:
Chris, je hebt ook wel alle pech, maar wat klopte er niet aan je contract, je eigen gegevens, of die van het abo ?
Maar wat er aan de hand was: Ik had de n97 besteld met een 22,25 abbo (abbo 35 en internet). Maar die koerier kwam doodleuk met een contract aanzetten van €13,75 per maand zonder internet. Dus ik zei zo oh die is mooi goedkoop :-o. Kijk verder en me internet ontbreekt dus ik zeg van me contract klopt niet, maar heb wel de juiste in me mail staan. Zo die ook mogen. Dan moet ik even bellen. Meneer komt terug en zegt van helaas mogen wij dit niet doen.... Wij moeten alleen het contract wat er bij hoort retouren bij mijn baas :(
Ik raad u aan om maandag te bellen met VF en dan zie ik u van de week wel weer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-03-2021
op 11 februari de n97 mini via vodafone directsales besteld (telefonisch) contract is de maandag erna overgezet naar het nieuwe abbo (had al een abonnement bij vodafone).

vanmiddag directsales gebeld.. deze heeft het 1 en ander nagevraagd en het schijnt dat de nokia n97 mini 8 maart weer binnen komt en dat ik die dezelfde week dan kan verwachten..

kgeloof er weinig van maar ik denk ik meld het toch even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

Bij mij klopte alles wel hoor, alles geregeld binnen 1 maand en precies zoals de medewerkers mij vertelden.
Chris is gewoon een pechvogel denk ik :(

Nu even wachten tot mijn abbo ingaat :P
Leuk een beetje spelen met dat ding.. al 2x helemaal opgeladen binnen 2 dagen :')

[ Voor 17% gewijzigd door XyS op 24-02-2010 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
@hierboven.

Ben blij dat er met me meegeleefd word.
Maar er nog want morgen ochtend worden 2 toestellen bezorgd.
(Had er 1 besteld maar door een fout van hun blijkbaar heb er nu 2.....)
Zal er wel een weigeren.

Het is toch een leuk dingetje om mee te spelen. We wachten het af!
Spannend :9~

• Sjors81
  • Laatst online: 23:26
XyS schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 20:05:
Bij mij klopte alles wel hoor, alles geregeld binnen 1 maand en precies zoals de medewerkers mij vertelden.
Chris is gewoon een pechvogel denk ik :(

Nu even wachten tot mijn abbo ingaat :P
Leuk een beetje spelen met dat ding.. al 2x helemaal opgeladen binnen 2 dagen :')
denk niet dat chris een pechvogel is hoor. het internet staat vol met dit soort reacties. Wacht zelf ook al sinds half december op mijn n97 mini via directsales.vodafone.nl

• Chris89
Sjors81 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:14:
[...]

denk niet dat chris een pechvogel is hoor. het internet staat vol met dit soort reacties. Wacht zelf ook al sinds half december op mijn n97 mini via directsales.vodafone.nl
Koerier kwam net langs met 2 pakketjes en klopte allebei weer niet...
Dus net gigantisch tegen ze uitgevallen en binnen 24 uur zouden ze een nieuw contract naar de koerier sturen.
Dat is meteen de laatste kans en dan ben ik er helemaal klaar mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-05 10:25
Als ik via Vodafone verleng, middels die speciale verleng site van ze 'voor een persoonlijke aanbieding' en ik bestel de Nokia N97 mini, is het dan voor 100% zeker dat ik dan een Vodafone branded model krijg?

Want daar voel ik natuurlijk niet zoveel voor, zijn er mensen hier die dit toestel ook van deze site hebben van Vodafone die dit kunnen beamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
johan12 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:47:
Als ik via Vodafone verleng, middels die speciale verleng site van ze 'voor een persoonlijke aanbieding' en ik bestel de Nokia N97 mini, is het dan voor 100% zeker dat ik dan een Vodafone branded model krijg?

Want daar voel ik natuurlijk niet zoveel voor, zijn er mensen hier die dit toestel ook van deze site hebben van Vodafone die dit kunnen beamen?
Sowieso als je via vodafone bestelt/verlengt krijg je een branded toestel. Dit is verder geen probleem hoor, gewoon een keer langs een NSP en je toestel is niet meer branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-05 13:46
Zojuist een N97 Mini Black besteld bij GSMweb.nl i.c.m. een T-Mobile Relax 25 + Web'n Walk besteld voor in totaal €462,80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Telefoon nu wel officieel binen met kloppend contract!
Ben tevreden ondanks het extreem lange wachten.
Maandag even bellen voor een schade vergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wordt bij VF momenteel van het kastje naar de muur gestuurd wat betreft voorlichting.

De eerste medewerker van Direct Sales gaf mij aan dat ik 6 maanden van te voren kon verlengen, ook al stond op de site dat het 4 was. Maar dat zou veranderd zijn of iets dergelijks. Heb helaas de naam niet gevraagd van deze man, want hij heeft mij super te woord gestaan en wist al mijn vragen te beantwoorden waardoor ik met de minuut positiever werd!

Maar de personen daarna (2x) gaven aan dat het pas vanaf 4 maanden kan, de VF-winkel gaf aan dat óók op internet via Direct Sales 6 maanden is, net zoals in de winkel en toen ik vandaag weer belde wat betreft voorraadstatus N97 (worden deze week uitgeleverd), gaf de medewerkster aan dat het 4 maanden was.

Heb het idee dat niemand dus echt duidelijkheid kan geven, daarom de vraag of iemand hier zijn of haar toestel 6 maanden van te voren heeft weten te verlengen via Direct Sales.

Ben benieuwd, anders moet ik nog maar eens gaan bellen en een 'supervisor' aanspreken. Want voor mij is het van belang, zit zonder telefoon (nouja, een of andere oldscool motorola als backup) ...en wil dus snel een nieuwe bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankN-NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-03-2021
Net gebeld met het wel bekende 0800 nummer.. binnen 10 seconden iemand aan de lijn waarvoor hulde daarna 10 seconden in de wacht gezeten op verzoek van hun..

mevrouw: gaat het om een verlenging??
ik: ja mevrouw dat klopt
mevrouw: met als toestel n97 mini
ik: ja mevrouw ook dat klopt
mevrouw: mijn excuses voor het ongemak maar uw toestel is nog niet geboekt. ik ga direct een mail sturen om dit alsnog te doen en hier krijgt u dan vanzelf een bevestiging... normaal gebeurd dit binnen 2 werkdagen en kunt u uw toestel binnen 2 weken verwachten
ik: oké das al vaker gezegt
mevrouw: ja ik zie het mijn excusus maar dit ligt bij een andere afdeling en waarom dit niet is gedaan kan ik u niet vertellen.
ik: en nu?
mevrouw: ik verzoek u dit nog even af te wachten en als u maandag geen bericht hebt nog eens contact op te nemen
ik: oke..
mevrouw: nogmaals mijn excuses

kortom gewoon acceptabele wachttijd waarvoor hulde... afwerking van de bestelling is slecht maar ze hebben inmiddels tenminste het goede toestel in de bestelling

ff afwachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
fjnijhof schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:16:
Net gebeld met het wel bekende 0800 nummer.. binnen 10 seconden iemand aan de lijn waarvoor hulde daarna 10 seconden in de wacht gezeten op verzoek van hun..

mevrouw: gaat het om een verlenging??
ik: ja mevrouw dat klopt
mevrouw: met als toestel n97 mini
ik: ja mevrouw ook dat klopt
mevrouw: mijn excuses voor het ongemak maar uw toestel is nog niet geboekt. ik ga direct een mail sturen om dit alsnog te doen en hier krijgt u dan vanzelf een bevestiging... normaal gebeurd dit binnen 2 werkdagen en kunt u uw toestel binnen 2 weken verwachten
ik: oké das al vaker gezegt
mevrouw: ja ik zie het mijn excusus maar dit ligt bij een andere afdeling en waarom dit niet is gedaan kan ik u niet vertellen.
ik: en nu?
mevrouw: ik verzoek u dit nog even af te wachten en als u maandag geen bericht hebt nog eens contact op te nemen
ik: oke..
mevrouw: nogmaals mijn excuses

kortom gewoon acceptabele wachttijd waarvoor hulde... afwerking van de bestelling is slecht maar ze hebben inmiddels tenminste het goede toestel in de bestelling

ff afwachten dus..
nou laat dat 'ff' maar weg, dit is mij al tig keer verteld. wacht ook al sinds 26-12-2009.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetakman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05 09:47
Ik heb hem pas afgelopen maandag besteld. ondertussen contact gehad omdat hij er de volgende dag zou moeten zijn. nu ik dit allemaal lees baal ik wel een beetje dat ik zolang moet gaan wachten. Er is mij verteld dat er deze week een lading is binnengekomen en verzonden zijn en dat ik me telefoon volgende week al kan verwachten. Zou mooi zijn als dat lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
thetakman schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:29:
Ik heb hem pas afgelopen maandag besteld. ondertussen contact gehad omdat hij er de volgende dag zou moeten zijn. nu ik dit allemaal lees baal ik wel een beetje dat ik zolang moet gaan wachten. Er is mij verteld dat er deze week een lading is binnengekomen en verzonden zijn en dat ik me telefoon volgende week al kan verwachten. Zou mooi zijn als dat lukt
ga er maar niet van uit. er wordt je iedere keer weer iets anders verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetakman
  • Laatst online: 26-05 09:47
Annulleer je abonnement bij Vodafone, ga gewoon simpel naar The phone house, kost 24,95 per maand heb je Hi en een 30 euro Abbo voor 24,95.. Owja en je hebt je telefoon gewoon een dag later in huis. ik heb hem al. geanulleerd ging direct goed bij vodafone, en direct besteld. 50 minuten later direct Telefoontje van Koerier voor afspraak. Shit wat een Service :O echt Ziekelijk goede service bij the Phone house..

Waarom vodafone? kut service en duurder ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:10

Nanax

Ik ben sjaak niet

Inmiddels het nieuws van de helpdesk dat de N97 voorloppig niet meer geleverd gaat worden door voda. Mensen die een bestelling uit hebben staan worden in de loop van de week gebeld met alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donatelloo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-04 07:28
Alleen de grote? Heb de N97mini besteld. De man die ik aan de telefoon had vertelde me dat er nog meer dan genoeg hiervan aanwezig waren.

Ben benieuwd wanneer ik gebeld wordt door de koerier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels is de N97 ook van de site bij Vodafone afgehaald (directsales)

En ik maar denken dat ze begin maart honderden hadden binnen gekregen zodat ik 'm morgen kon bestellen (dan pas kan dat ivm met mn huidige abbo :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donatelloo
Ik heb een N97mini besteld en een N97 is naar me onderweg, terwijl ik de mini wil...

Was een fout in het systeem zeggen ze. Moet ik dus nog 2 weken wachten tot ik hem om kan ruilen als een nieuwe koerier voor de deur staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag ook een N97 mini besteld =) via VF Directsales.

En heb het nu voor elkaar gekregen om mijn abbo 6 maanden van te voren te verlengen (ipv 4), net zoals de eerste medewerker aan mij verteld had! (terwijl 4 anderen toch telkens 4 maanden zeiden..)

Duurt me 2 - 3 weken voordat ie binnen is. Met een kapotte telefoon is dat lastig, maargoed, wacht al een maand voordat ik kon verlengen !

Nu afwachten hoe snel alles gaat!

En @ Donatello, mochten ze MIJ een N97 groot sturen. Vind ik het óók goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donatelloo
ik ben bang dat ik met die grote nog problemen heb met GPS, camera en software. Daarom wil ik een mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tot mijn eigen verbazing bleek vandaag de koerier langs te zijn geweest om mijn Nokia N97 Mini te leveren welke ik vorige week donderdag 18 maart besteld had via VF Directsales.

Ik had enkel verwacht dat ie eerst zou bellen, maar dat is niet gebeurd. Maar hij stond voor de deur, helaas was ik daar dan weer niet. Na wat belwerk blijkt dat ik 'm morgen kan komen afhalen :)

ben heel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
  • Laatst online: 20:17
Heb 17 maart de nokia n97 mini besteld voor de actieprijs van €22,50.

Direct erna een bevestiging van mijn bestellingen gehad.

Op 18 maart kreeg ik een mailtje dat:
De levering van uw bestelling is helaas vertraagd omdat het toestel door onvoorziene omstandigheden tijdelijk niet leverbaar is. We stellen u zo snel mogelijk op de hoogte van de verwachte leverdatum. Onze excuses voor dit ongemak.

Toen heb ik er heen gebelt en gevraagd hoelang het duurde voordat de n97 mini weer binnen kwam. Als antwoord kreeg ik te horen dat deze donderdag 25 maart weer binnen komt en dat die dan direct wordt verstuurd.

Ik ben benieuwd hoe het afloopt, als ik dit allemaal lees was het misschien beter dat ik er niet aan begonnen was. Maarja, lees deze klachten pas achteraf.

Voor het zelfde geld word mijn bestelling wel netjes optijd geleverd voor woensdag de 31e.

Enviline 7.0 e-s split + HR300 boiler. 7,7 KWp solar 10*oost/ 11*west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem nu goed en wel in mijn handen :)

Had ik niet verwacht (werd gezegd 2-3 weken.., maar had al met nog langer rekening gehouden)!

Nu maar eventjes mee gaan spelen en bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
@ Dawes
Toch raar dat jij je toestel al binnenhebt terwijl ik heb een dag eerder heb besteld. Nja, beter voor jou... :*)

Heb vandaag weer een mail gehad:

De levering van uw bestelling is vertraagd. Het toestel dat u heeft gekozen is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer de nieuwe levering plaatsvindt. Zodra we de verwachte leverdatum weten, stellen we u zo snel mogelijk op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak.

Tegen mij is gezegt donderdag, dus wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donatelloo
Dawes dat is wel heel snel. Ik heb 10 maart besteld de mini en heb hem nog niet binnen. Ze leveren me zelfs perongeluk de N97 stond in een mail. Heb echter nog niks gehoord en ook nog niemand aan de deur geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik had op vrijdag al een mail ontvangen van Vodafone dat hij was verzonden. Met een track- en tracenummer (welke welliswaar niet werkte) en maandag bleek hij dus langsgekomen te zijn.

Tegelijkertijd was op de donderdag dat ik hem bestelde ook gelijk mijn abbo al omgezet naar het geen wat ik besteld had..

is het bij jullie niet zo gegaan dan?

*(Gaat nu maar eens kijken in het gebruikerstopic, want ik probeer van alles maar er lukt weinig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
Ik heb een compleet nieuw abonnement. Ga van prepaid van andere provider naar dit abonnement zonder nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
weet iemand trouwens of de n97 mini simlockvrij wordt geleverd via het directsales kanaal van vodafone (je weet wel, die met die laaaaaaaaaaannnnnnnnnnggggggggggeeeeeeee levertijden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
Ik kreeg vandaag een mailtje van online pakket dienst. Hierin stond een telefoonnr. om een afspraak te maken voor de levering. Heb net gebelt en mijn n97 mini word morgen tussen kwart over 4 en half 9 thuis bezorgd.

Keurig binnen 10 werkdagen dus... Heb hem namelijk woensdag 17 maart besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donatelloo
Ik wacht helaas al een lange tijd op mijn foon van directsales-pagina van vodafone. Pakketje blijkbaar zoekgeraakt met de post. Vermissingstraject opgestart en blijkt dat hij weer retour is bij vodafone. Wordt dus nieuwe opgestuurd. Ben benieuwd hoelang ik dan nu moet wachten.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste