Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 22:17
Geen matches
Snelheid van t-mobile internet vind ik een beetje tegenvallen anders had ik ook een tmobile abbo genomen. Vodafone qua internet snelheid is gewoon lekker, natuurlijk ook wat duurder totaal prijs

kreeg net een mail terug van typhone.nl

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Het toestel dat u wenst is nog niet leverbaar. \

en dat terwijl er 3 werkdagen levertijd staat :)

[ Voor 34% gewijzigd door Alessandr0 op 28-08-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-07 16:07
Matched: b7610
Bij de site van samsungmobile inderdaad wel ja. Maar ik had het dan ook over samsung.nl
BLACKfm schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:20:
Ik zag zojuist bij de vodafone site dat er bij staat dat deze 'medio september' leverbaar is

klik
Op de site van T-Mobile kan ik hem ook nog niet vinden, maar PDA Shop heeft het over 4 september. En deze datum zie ik op meerdere plekken. Wat bovendien ook wel overeen komt met de releasedates van andere Samsung telefoons (vaak ook op vrijdag)
A_to_the_S schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:08:
voor degene die het zich nog afvroegen. op de site van Samsung staat dat de Omnia Pro wel HSUPA heeft...

http://nl.samsungmobile.c...werty-b7610-specification
Het leek me eigenlijk ook wel logisch dat deze telefoon dat ook had. Aangezien ze heel erg veel op elkaar lijken.
Wat ik echter vreemder vind is het verschil in prijs. PDA shop geeft 449,- aan, maar de Omnia 2 is daar 579,-

Wat ik verder nog in het Omnia 2 topic zie is:
By the way, as a general response to all those users that contact us claiming the Omnia II CPU clock speed is actually 800MHz instead of 667Mhz, we just have to say that Samsung have not officially revealed the actual numbers. In the same time however, the official data sheet of the ARM11-based CPU used clearly states that the maximum clock for the platform is 667MHz. We think that should be enough to clear up the issue.
Dus dat zou zo maar eens wat minder kunnen zijn. Toch is het nog meer dan 90% van de telefoons geloof ik?
GSM Arena had een nieuwe review van de Omnia 2 en daar staat het ook.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313824

Geen matches
Alessandr0 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 19:24:
Dacht dat dit toestel officieel door Samsung voorgesteld zou worden aankomende vrijdag tijdens de Miljonair fair of zo samen met de omnia 2, hoop dat het doorgaat
Je had helemaal gelijk. Het toestel is gisteren officieel voorgesteld.
Dat wordt de komende weken bij de brievenbus slapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:53

Steve79

wie weet!?

Geen matches
Samsung Nederland kondigd de Samsung Omnia II en Samsung Omnia Qwerty aan

KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 18:30
Geen matches
paar dingen vind ik opmerkelijk

* Als je de fora beetje doorleest wereldwijd zijn er nog maar weinig landen waar het toestel te verkrijgen is. Het lijkt er wel gewoon op dat ie vanaf volgende week naar de shops wordt verzonden. Immers, je gaat niet zo'n heel event in noordwijk organiseren en zeggen toestellen per direct leverbaar zijn ...en dat vervolgens niet doen.. Interessant dus

* Omnia II heeft in iedergeval nederlandse widgets zoals telegraaf en buienradar...is dus echt een duidelijk nederlandse ROM.

* Hoeveel verschillen de beide toestellen wat betreft hardware..(uiteraard buiten toetsenbordje en iets groter schermpje om ). Lijken ze echt zoveel op elkaar en betekent het dus dat de "patser" dingen van de omnia II ook gewooomn op de Pro kunnen....ehh dat zeg ik verkeerd..ik begreep dat hij nu officieel de Omnia Querty heet!...vond pro mooier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313824

Geen matches
Bij Pro moet ik altijd gelijk aan werk denken. QWERTY is wel ok. lekker belangrijk, als tie maar komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06 22:23

BLACKfm

o_O

Geen matches
Anoniem: 313824 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:48:
Bij Pro moet ik altijd gelijk aan werk denken. QWERTY is wel ok. lekker belangrijk, als tie maar komt..
Precies, maar pro bekt toch lekkerder :+ .

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaguya
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-03 15:31
De Omnia II heeft iig wel een 800mhz cpu, zoals te zien op het volgende plaatje:
http://timg.eprice.com.tw...ec8ef8f59e0c71f6f87ae.jpg

Volledige review[in het Chinees]: http://www.eprice.com.tw/...ge=1&list_page=1&rt=87619

Dus als de B7610 dezelfde CPU heeft, kan deze maximaal 845MHZ aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-07 22:31
Geen matches
De samsungmobile site geeft ook gewoon 800MHz op in de specificaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
ben trouwens ook erug benieuwd of deze samsung straks ook tmc ondersteund voor realtime verkeersinfo in navigatiesoftware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6360

Geen matches
xon schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:00:
ben trouwens ook erug benieuwd of deze samsung straks ook tmc ondersteund voor realtime verkeersinfo in navigatiesoftware
Dat zou het helemaal perfect maken, tmc (garmin zumo) heeft me gisteren nog behoed voor een hele dikke file op de a28 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Geen matches
Hij kan wel RDS ontvangen voor de radio. Maar ik weet niet of je daar met je navigatie wat mee kunt doen.
Misschien dat er een 3rd party app is die dat kan regelen, maar dat zou je kunnen uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Geen matches
xon schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:00:
Heb de vraag gesteld en hij is beantwoord :'( :
A_to_the_S in "Het TomTom Navigator 6 & 7 Topic | Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
ik gebruik IGO dat dat wel heeft..maar wil niet zeggen over de hardware die zichzelf laat vinden. De omnia (heb ik nu) kan het in iedergeval niet..ja via een ENORME omweg met een hoop gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
Iemand die hem al live heeft gezien in een shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:53

Steve79

wie weet!?

Geen matches
Wel een Eerste ervaring met de Samsung Omnia Qwerty

Nu snel naar een eerste review >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
Steve79 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 14:34:
Wel een Eerste ervaring met de Samsung Omnia Qwerty

Nu snel naar een eerste review >:)
Nice :9~

Maar wat je daar schrijft:

De Samsung Omnia Qwerty is inmiddels breed beschikbaar in Nederland, klopt niet echt want zie hem nog nergens liggen

[ Voor 19% gewijzigd door Alessandr0 op 31-08-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
" ook onze versie beschikte nog niet over de laatste firmware"

dat vind ik geen goed teken..als het toestel deze week in de winkels zou moeten liggen hebben ze tijdens een presentatie die afgelopen vrijdag was vast wel een recent toestel..

ARRGHHH NIET MET HET DISPLAY OP DE STENEN>>ARRGH

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/12517260669383/Samsung-Omnia-Qwerty.jpg

edit:

http://www.allaboutphones...htingen-voor-week-36.html

released...

[ Voor 59% gewijzigd door xon op 31-08-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
xon schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 15:25:
" ook onze versie beschikte nog niet over de laatste firmware"

dat vind ik geen goed teken..als het toestel deze week in de winkels zou moeten liggen hebben ze tijdens een presentatie die afgelopen vrijdag was vast wel een recent toestel..

ARRGHHH NIET MET HET DISPLAY OP DE STENEN>>ARRGH

[afbeelding]

edit:

http://www.allaboutphones...htingen-voor-week-36.html

released...
Zie hem nog nergens maar denk dan eind van de week :9

laatste firmware of niet als hij maar uitkomt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Geen matches
Kreeg vandaag een anoniem telefoontje en hoopte dat het de leverancier van vodafone was (met goed nieuws natuurlijk), het was echter een collega. Maar als ik morgen niks hoor is het 'een nieuwe maand' en 'mag' ik weer bellen naar vodafone waar me toestel blijft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
BLACKfm schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:30:
Kreeg vandaag een anoniem telefoontje en hoopte dat het de leverancier van vodafone was (met goed nieuws natuurlijk), het was echter een collega. Maar als ik morgen niks hoor is het 'een nieuwe maand' en 'mag' ik weer bellen naar vodafone waar me toestel blijft :).
Had ze vandaag gebeld en hij was er nog niet(vodafone) ze weten ook nog niet wanneer hij komt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
mmm..de prijs kruipt langzaam naar de 400 euro bij de prijsvergelijkers

edit: Net een mailtje gehad...aanstaande woensdag zou de eerste partij geleverd worden en verstuurd..tenmiste bij de shop waar ik heb besteld..

[ Voor 50% gewijzigd door xon op 01-09-2009 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Laatst online: 10:49
Geen matches
is er al iets bekend over hoelang de accu mee gaat,
Ik las ergens anders zo een 2-3 dagen voordat hij opgeladen moet worden. en bij intensief gebruik 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
xon schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:36:
mmm..de prijs kruipt langzaam naar de 400 euro bij de prijsvergelijkers

edit: Net een mailtje gehad...aanstaande woensdag zou de eerste partij geleverd worden en verstuurd..tenmiste bij de shop waar ik heb besteld..
Welke shop heb jij besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
REDSD schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:37:
is er al iets bekend over hoelang de accu mee gaat,
Ik las ergens anders zo een 2-3 dagen voordat hij opgeladen moet worden. en bij intensief gebruik 1 dag.
Is toch bij alle smartphones ongeveer zo

[ Voor 3% gewijzigd door Alessandr0 op 01-09-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
Alessandr0 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 10:39:
[...]

Welke shop heb jij besteld dan?
algebeld..

maar is niet meer de goedkoopste inmiddels..check kieskeurig.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Geen matches
Iemand enig idee hoe lang een naam van een contactpersoon mag zijn?

Afgelopen donderdag bij de Belcompany in A'dam geweest en die gaven dat de telefoon week 43 bij ze geleverd wordt.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
Donde schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 11:49:

Afgelopen donderdag bij de Belcompany in A'dam geweest en die gaven dat de telefoon week 43 bij ze geleverd wordt.
Nou week 43 is wel heel laat :D hij is al uit en ik verwacht hem zelf deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-07 14:06
Geen matches
Besteld via hi.nl (abo verlenging)

Maar kreeg net een bericht dat het toch iets langer duurt weer. Onduidelijk is wanneer. Maar we wachten geduldig af. Ik red het nog wel met mijn HTC s710
Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.

Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is,ontvang je een sms. De koerier zal je bellen we je om een afleverafspraak te maken.

Groeten van Hi

[ Voor 52% gewijzigd door Snakeye2209 op 01-09-2009 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
eigenlijk duurt het altijd wel langer als je via de providers bestelt....komt gewoon weer terecht in een logge organisatie die alles weer moet inboeken en klaarmaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
Ik zie bij veel 2 en 3 september staan, hopen dat het klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
Snakeye2209 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:31:
Besteld via hi.nl (abo verlenging)

Maar kreeg net een bericht dat het toch iets langer duurt weer. Onduidelijk is wanneer. Maar we wachten geduldig af. Ik red het nog wel met mijn HTC s710

[...]
LOL ik zie dat de Omnia II pas 1 oktober word geleverd daar bij HI.nl :o dan gaat je pro nog wel wat langer duren geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Geen matches
Alessandr0 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:47:
[...]
Had ze vandaag gebeld en hij was er nog niet(vodafone) ze weten ook nog niet wanneer hij komt :'(
Zo, ik weet niet wat er met de vodafone site was, maar die klapte er steeds uit en moest minuten wachten voordat er een pagina geladen was.

Hoe dan ook toch gebeld en wisten mij te vertellen dat "het toestel in backorder is en wij deze elke dag verwachte". Lekker boeiend nieuws dus weer.

"Het is meestal zo dat er weer wat is met de toestellen zoals software fouten of vertraging in de levering waardoor de levertijd niet overeenkomt als wat we op de website hebben staan", Oh rly?

Helaas, dus nog langer wachten bij vodafone. Maar met positieve moed dat deze natuurlijk elke dag geleverd kan worden (met in het achterhoofd dat dit net zo goed volgend jaar kan zijn :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190609

Geen matches
Ben aan het twijfelen tussen de Omnia Pro en Omnia II.
Ik vraag me af of het werken met het vast geheugen in de Omnia II (8 of 16 gig) een merkbare snelheidswinst oplevert ten opzichte van het werken met geheugen via een microSD zoals bij de Omnia Pro. Iemand hier ervaring mee?
Is de Omnia Pro geschikt om in je broekzak te dragen gezien de afmetingen van het toestel (112.6 x 57.8 x 16.2 mm.)? Kan het nog niet proberen omdat hij nog nergens in de winkels ligt..
Op internet staan nog geen goede reviews welke deze twee toestellen tegen elkaar uitzetten.. Uit de losse reviews lijkt de interface van de Omnia Pro iets zakelijker, maar neem aan dat deze ook op de Omnia II kan worden customized.

Hoop eigenlijk dat Tweakers binnenkort een leuke review plaatst :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
Anoniem: 190609 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 08:36:
Ben aan het twijfelen tussen de Omnia Pro en Omnia II.
Ik vraag me af of het werken met het vast geheugen in de Omnia II (8 of 16 gig) een merkbare snelheidswinst oplevert ten opzichte van het werken met geheugen via een microSD zoals bij de Omnia Pro. Iemand hier ervaring mee?
Is de Omnia Pro geschikt om in je broekzak te dragen gezien de afmetingen van het toestel (112.6 x 57.8 x 16.2 mm.)? Kan het nog niet proberen omdat hij nog nergens in de winkels ligt..
Op internet staan nog geen goede reviews welke deze twee toestellen tegen elkaar uitzetten.. Uit de losse reviews lijkt de interface van de Omnia Pro iets zakelijker, maar neem aan dat deze ook op de Omnia II kan worden customized.

Hoop eigenlijk dat Tweakers binnenkort een leuke review plaatst :p
Ik wil je wel een klein beetje op weg helpen..

Ten eerste de space..want het is natuurlijk geen werkgeheugen. Het gaat hier puur om mb's waarop je data op kan slaan. Ik zou hier nog geen eens over nadenken omdat je voor nog geen twee tientjes 8gb microsd geheugen in de telefoon stopt. Vast geheugen in dit soort apparaten zijn altijd VEEL duurder dan los geheugen. Mocht dit je twijfelpunt zijn...gewoon 8 GB (of hoeveel je wilt) los geheugen kopen.

Verder zal je je keuze moeten bepalen naar aanleiding van de manier hoe jij met het toestel om wilt gaan (Die is mooi he haha). Anders gezegd..als je veel mails maakt, twittert, webpagina's bekijkt, agenda bijwerkt dan is een querty toetsenbordje het antwoord en dus de " Pro".

Het nadeel is dat een toetsenbordje nog steeds ten koste gaat (kijk de htc's maar) van het gewicht en grote van het toestel wat al snel ietsje lomper wordt.

Kies je voor de Omnia II (heb zelf de gewone Omnia gehad (en verkocht)) dan heb je een veel smaller toestel met bijna dezelfde specs. Deze is iets meer ingericht voor de fun en ziet er iets gelikter uit. Toch heb ik me DOOD zitten ergeren aan een onscreen toetsenbordje. Hoe groot het scherm ook is het blijft altijd klooien met je vinger en het goed intoetsen van de juiste letter op het onscreen toetsenbord. Ik heb veel 3th party software geprobeerd maar het probleem blijft. Nu verwacht ik dat dat het bij de omnia II wel iets beter geregeld is dan de gewone omnia doordat het schermpje ietsje groter is..toch blijft het concept hetzelfde.

Owja..de pro is ook stukje goedkoper..zal binnen korte tijd onder de 400 komen verwacht ik en zal over een maand of 2 wel rond de 375 zitten

Succes met je beslissing

ps: Vandaag zou mijn toestel binnenkomen en worden verstuurd..ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 11:51
Geen matches
xon schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:04:
[...]

Ik wil je wel een klein beetje op weg helpen..

Ten eerste de space..want het is natuurlijk geen werkgeheugen. Het gaat hier puur om mb's waarop je data op kan slaan. Ik zou hier nog geen eens over nadenken omdat je voor nog geen twee tientjes 8gb microsd geheugen in de telefoon stopt. Vast geheugen in dit soort apparaten zijn altijd VEEL duurder dan los geheugen. Mocht dit je twijfelpunt zijn...gewoon 8 GB (of hoeveel je wilt) los geheugen kopen.

Verder zal je je keuze moeten bepalen naar aanleiding van de manier hoe jij met het toestel om wilt gaan (Die is mooi he haha). Anders gezegd..als je veel mails maakt, twittert, webpagina's bekijkt, agenda bijwerkt dan is een querty toetsenbordje het antwoord en dus de " Pro".

Het nadeel is dat een toetsenbordje nog steeds ten koste gaat (kijk de htc's maar) van het gewicht en grote van het toestel wat al snel ietsje lomper wordt.

Kies je voor de Omnia II (heb zelf de gewone Omnia gehad (en verkocht)) dan heb je een veel smaller toestel met bijna dezelfde specs. Deze is iets meer ingericht voor de fun en ziet er iets gelikter uit. Toch heb ik me DOOD zitten ergeren aan een onscreen toetsenbordje. Hoe groot het scherm ook is het blijft altijd klooien met je vinger en het goed intoetsen van de juiste letter op het onscreen toetsenbord. Ik heb veel 3th party software geprobeerd maar het probleem blijft. Nu verwacht ik dat dat het bij de omnia II wel iets beter geregeld is dan de gewone omnia doordat het schermpje ietsje groter is..toch blijft het concept hetzelfde.
Het interne geheugen is wel degelijk anders dan dat van een SD kaartje. De Omnia 2 (en ik ga ervan uit de Pro ook wel) maakt gebruik van DPRAM (info. Dit geheugen is sneller dan dat van een SD kaart. Dat geeft de Omnia 2 mijns insziens toch een grotere pluspunt mee, doordat je daar gelijk 8/16 GB van hebt. Ik heb er nog een 1GB kaartje extra inzitten waar de navigatie software opstaat, maar de rest gaat allemaal naar de main storage :)

Het onscreen toetsenbord van de Omnia 2 kun je ook pas over oordelen als je hem gebruikt. Ik ben er persoonlijk erg tevreden mee. Het reageert snel en door het gebruik van de XT9 dictionary is een spelfout niet erg en kom je direct op het goede woord uit. Beheren van mijn agenda/mail/sms gaat enorm snel, iets wat ik zelf niet verwacht had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
xon schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:04:
[...]

ps: Vandaag zou mijn toestel binnenkomen en worden verstuurd..ben benieuwd!
Heb je ze al gebeld?, want ik weet bijna zeker dat hij vandaag niet uitkomt. Maar bij algebeld.nl staat 2 september levertijd dus ben mischien ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Geen matches
Alessandr0 schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:13:
[...]

LOL ik zie dat de Omnia II pas 1 oktober word geleverd daar bij HI.nl :o dan gaat je pro nog wel wat langer duren geloof ik
Waar heb je dat zien staan dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Snakeye2209 op 02-09-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
Snakeye2209 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:40:
[...]

Waar heb je dat zien staan dan?
http://shop.www.hi.nl/hi/...-II-i8000/TSAI8000bl.html

Staat onderaan: Wordt geleverd vanaf 1 oktober.
Trouwens bij de omnia pro staat hetzelfde

[ Voor 3% gewijzigd door Alessandr0 op 02-09-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
Jaguar645 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 10:47:
[...]

Het interne geheugen is wel degelijk anders dan dat van een SD kaartje. De Omnia 2 (en ik ga ervan uit de Pro ook wel) maakt gebruik van DPRAM (info. Dit geheugen is sneller dan dat van een SD kaart. Dat geeft de Omnia 2 mijns insziens toch een grotere pluspunt mee, doordat je daar gelijk 8/16 GB van hebt. Ik heb er nog een 1GB kaartje extra inzitten waar de navigatie software opstaat, maar de rest gaat allemaal naar de main storage :)

Het onscreen toetsenbord van de Omnia 2 kun je ook pas over oordelen als je hem gebruikt. Ik ben er persoonlijk erg tevreden mee. Het reageert snel en door het gebruik van de XT9 dictionary is een spelfout niet erg en kom je direct op het goede woord uit. Beheren van mijn agenda/mail/sms gaat enorm snel, iets wat ik zelf niet verwacht had!
Eens dat het sneller is....toch vraag ik me af of dit merkbaar is en zo of je het geld ervoor over hebt. Als ik voor het laden van een divx'je 3 sec langer moet wachten ipv 100 euro meer betalen bij de aanschaf (ik noem maar even wat) dan kies ik toch echt voor die eenmalige 3 sec. Maar goed dat is natuurlijk aan iedereen zelf om te beoordelen. Als het puur gaat om opslag dan werkt een SD kaartje prima. Ik heb overigens nu mijn Samsung I780 weer even in gebruik na mijn omnia te hebben verkocht. Deze is veel langzamer omdat het gewoon een twee jaar oude telefoon is. Ik gebruik hier IGO op met alle kaarten op een SD kaartje en ook dit werkt snel en prima.

Wat betreft het tikken onscreen. Smaken verschillen zullen we maar zeggen...

Ik ben van mening dat een querty toetsenbord het altijd zal winnen wat betreft snelheid en gemak boven een onscreen toetsenbordje. Dat T9 heb je uiteraard ook gewoon met Querty..

Wel fijn dat je zo tevreden bent over je toestel...is namelijk qua hardware bijna hetzelfde als de pro :-)

@Allessandr0

Nee ik heb ze nog niet gebeld en ga ook niet zenuwachtig aan de lijn hangen. Als ze hem binnen hebben versturen ze hem. En je zal zien dat op het moment hij is verstuurd je langzaam bij kieskeurig op de prijzenpagina overal groene " voorraad vinkjes" ziet opkomen. Ik verwacht ook niet dat ie precies vandaag komt maar wel deze week. Immers ben je als Samsung niet heeeel erg slim bezig als je bakken met geld verbrast aan een miljonair feestje in noordwijk en zegt dat ie vanaf volgende week in de winkel zal liggen naast de II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Geen matches
Alessandr0 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:49:
[...]

http://shop.www.hi.nl/hi/...-II-i8000/TSAI8000bl.html

Staat onderaan: Wordt geleverd vanaf 1 oktober.
Trouwens bij de omnia pro staat hetzelfde
Damn je hebt gelijk....lekker dan... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
ok..nieuwe leverdatum is vrijdag of maandag..dan maandag of dinsdag uitleveren..

Door verschillende shops bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
xon schreef op woensdag 02 september 2009 @ 14:33:
ok..nieuwe leverdatum is vrijdag of maandag..dan maandag of dinsdag uitleveren..

Door verschillende shops bevestigd
Hmm hopen dat het nu wel doorgaat :) , heb zelf geloof ik al 20 reminders bij webshops en niemand die hem nog binnen heeft dus ja we wachten af 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Geen matches
sorry mensen, misschien wat off topic of stomme vraag, maar ik doe het toch.

Ik zit al 3 weken heeel erg te twijfelen tussen de Omnia Qwerty (voor mij de beste WinMo die nu uit is) en de beruchte iPhone. De Omnia Qwerty is geweldig. Als ik geen iPhone neem, neem ik de Qwerty.

Tot nu toe neig ik heel erg naar de Qwerty, maar de iPhone:
- de applicaties zijn simpel weg ge-wel-dig! (en dat is waar je je smartphone uiteindelijk voor koopt)
- alle moderne applicaties (zoals Augmented Reality) worden eerst uitgebracht op de iPhone (of soms Android)
- veel mooiere en betere spellen.
- updates zijn vrij frequent omdat Apple maar 2 telefoons heeft om te ondersteunen. (in tegenstelling tot WinMo
- alles werkt gladjes en ziet er gelikt uit...
- lekker snel (omdat er maar 1 programma tegelijk kan draaien, wat ook een beetje een nadeel is)

Dus mag ik jullie vragen, waarom jullie geen iPhone nemen. (nogmaals sorry, maar ik zit er echt mee...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6360

Geen matches
VEEEEEEEEEEEEEL duurder en je zit aan t-mobile vast als je hem bij een abo wilt bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Geen matches
Om nog maar niet te spreken over de na-kosten. Voor windows mobile kun je nagenoeg alles ' voor niks' krijgen.

Daarbij speel je op een smartphone (en zeker met de specs van tegenwoordig) ook 'vette games' hoor. Er is een Playstation (1) emulator die prima werkt, het enige nadeel is de besturing. En voor zowat alles is wel een emulator te vinden.
En genoeg multiplayer games (maar dat zal je ook wel voor de iphone hebben).

Voor mij persoonlijk is het kostenplaatje belangrijker naast de specs, ik ben niet van plan extra geld uit te gaan geven aan software en door een fabrikant in de gaten gehouden gaan worden en dat zij bepalen wat je wel en niet mag doen en laten met je telefoon.

Het mag dan enovatief zijn, dat iphone geval, maar behalve voor het 'hebbe hebbe hebbe' gehalte doet een WM phone niets onder voor de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
Slecht nieuws mensen, als zelfs samsung nl niet weet wanneer hij geleverd wordt aan de webshops dan weet niemand het. Ik denk zelfs dat het 1 oktober word:

Geachte heer/mevrouw,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung mobiel.

Bij deze informeren wij u, dat wij nog geen uitspraak hierover hebben.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Centre op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Caroline Cardose

Contact Centre Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.

[ Voor 5% gewijzigd door Alessandr0 op 02-09-2009 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:42
Geen matches
A_to_the_S schreef op woensdag 02 september 2009 @ 16:55:
sorry mensen, misschien wat off topic of stomme vraag, maar ik doe het toch.

Ik zit al 3 weken heeel erg te twijfelen tussen de Omnia Qwerty (voor mij de beste WinMo die nu uit is) en de beruchte iPhone. De Omnia Qwerty is geweldig. Als ik geen iPhone neem, neem ik de Qwerty.

Tot nu toe neig ik heel erg naar de Qwerty, maar de iPhone:
- de applicaties zijn simpel weg ge-wel-dig! (en dat is waar je je smartphone uiteindelijk voor koopt)
- alle moderne applicaties (zoals Augmented Reality) worden eerst uitgebracht op de iPhone (of soms Android)
- veel mooiere en betere spellen.
- updates zijn vrij frequent omdat Apple maar 2 telefoons heeft om te ondersteunen. (in tegenstelling tot WinMo
- alles werkt gladjes en ziet er gelikt uit...
- lekker snel (omdat er maar 1 programma tegelijk kan draaien, wat ook een beetje een nadeel is)

Dus mag ik jullie vragen, waarom jullie geen iPhone nemen. (nogmaals sorry, maar ik zit er echt mee...)
Voor mij geen iPhone om o.a. de volgende redenen:
* Gebrek aan echt toetsenbord, vind ik gewoon zo fijn werken een echt toetsenbord.
* Prijs/operator. iPhone is gewoon damn duur (heb ook geen zin in t-mobile)
* Geslotenheid van het apple platform
* Geen ware multitasking
* Matige camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
Dit voegt niets toe, en bovendien graag met iets meer inhoud en iets minder loos geblaat posten.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 04-09-2009 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
Alessandr0 schreef op woensdag 02 september 2009 @ 19:54:
Slecht nieuws mensen, als zelfs samsung nl niet weet wanneer hij geleverd wordt aan de webshops dan weet niemand het. Ik denk zelfs dat het 1 oktober word:

Geachte heer/mevrouw,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung mobiel.

Bij deze informeren wij u, dat wij nog geen uitspraak hierover hebben.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Centre op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Caroline Cardose

Contact Centre Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.
haha....don't worry...dit soort mails zijn ZOO standaard en hebben ze zo van geleerd. Je komt op een compleet andere ingang van het bedrijf binnen ..ze hebben geen idee

komt echt goed deze weken :-)

• Alessandr0
Geen matches
Yeah zie ook overal week 37 staan dus ja. We shall see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Geen matches
:( :( Ik begin hier wel een beetje moe van te worden, nu staat er bij smartphoneshop.nl dat de leverdatum 10-09-2009 is...
http://www.smartphoneshop...ia-qwerty-onyx-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen matches
Modbreak:Levertijden, releases en dat soort meuk mag in een ABO-topic Telecomproviders. Niet hier.

Ook de discussie over wel of geen iPhone hoort hier niet thuis. Laat iedereen dat gewoon zelf beslissen.

[ Voor 34% gewijzigd door RoD op 04-09-2009 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Geen matches
RoD schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 02:00:
[modbreak]Levertijden, releases en dat soort meuk mag in een ABO-topic Telecomproviders. Niet hier.

Ook de discussie over wel of geen iPhone hoort hier niet thuis. Laat iedereen dat gewoon zelf beslissen.[/]
Ach, niemand heeft er toch problemen mee? En wat valt er nou meer te vertellen dan wanneer dat ding nou eens uitkomt. Wordt er desnoods maar een nieuw topic geopend, tenslotte is deze al niet meer relevant met een verkeerde titel en een TS die wel eens geüpdate mag worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
[modbreak]Levertijden, releases en dat soort meuk mag in een ABO-topic Telecomproviders. Niet hier.

Ook de discussie over wel of geen iPhone hoort hier niet thuis. Laat iedereen dat gewoon zelf beslissen.[/]
Sja ik zie ook geen problemen met wat voorpret. Dat hoort er toch een beetje bij tussen de nerds..want dat zijn de gene die nu in dit topic kijken en posten. De " huisvaders" die over 4 maanden bij the phonehouse een telefoon aangesmeerd krijgen en niet weten hoe die werkt kijken nu toch nog niet..

Maar goed wat de mods zeggen dat is heilig he :-)

edit: Ik ben de schuldige wat betreft de openeningspost maar tegelijkertijd alles behalve handig omdat er gelikt uit te laten zien. Omdat er dingen opstonden die inmiddels al achterhaald waren heb ik zojuist een grove update gedaan. Mochten mensen er wat moois van willen maken let me know in PM'etje..

[ Voor 18% gewijzigd door xon op 04-09-2009 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Geen matches

Excuus, ik zal erover ophouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316915

Misschien een stomme vraag, maar is de samsung b7610 louvre op de vodafone site hetzelfde toestel als de omnia pro op de belcompany site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Anoniem: 316915 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 10:23:
Misschien een stomme vraag, maar is de samsung b7610 louvre op de vodafone site hetzelfde toestel als de omnia pro op de belcompany site?
Ja en ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
Offtopic (misschien mag dat wel)

Krijg net een berichtje van 2 leveranciers waarop ik e-mail herinnering heb opgegeven dat ie leverbaar is

Offtopic
:)

Laten we afspreken dat als ie uitgeleverd wordt we dan gewoon ophouden over de levertijden en abbo's en het eens echt over dit mooie stukje electronica gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
xon schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 11:17:
Offtopic (misschien mag dat wel)

Krijg net een berichtje van 2 leveranciers waarop ik e-mail herinnering heb opgegeven dat ie leverbaar is

Offtopic
:)
Van wie dan?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
Geen matches
Ik ontvang net 'n paar minuten geleden 'n SMS van de vodafone klantenservice dat mijn toestel klaar ligt bij de vodafone winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Geen matches
NIKDCC schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 12:31:
Ik ontvang net 'n paar minuten geleden 'n SMS van de vodafone klantenservice dat mijn toestel klaar ligt bij de vodafone winkel :)
Vodafone in Zuid-Korea zeker?! :p
Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
laat maar wat foto's zien als je hem hebt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
wel potverdorrrie! :-)...je bent de eeeerste!

[ Voor 4% gewijzigd door xon op 05-09-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Geen matches
FOTO'S, anders is het niet waar :P.

Ben je er inmiddels dan van in bezit (neem tenminste aan dat je um dan gelijk gaat ophalen....
Ik heb helaas nog niks gehoord, maar dit verhoogt de spanning wel voor komende week :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
of hij speelt er nu mee of hij zit te lullen want volgens mij is hij nergens nog leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Geen matches
Ik heb in Arnhem alleen nog maar de Omnia 2 zien liggen bij T-mobile. En dat was nog achter glas ook.
Vind dat ze bij Samsung maar een rare manier van leveren hebben. Geef gewoon een datum en wat zekerheid. Nu is het maar afwachten of ie binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chriroz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-07 17:03
Geen matches
Ik ben ook eerug benieuwd naar de foto's zowel van als met het toestel :P

[ Voor 33% gewijzigd door chriroz op 06-09-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
chriroz schreef op zondag 06 september 2009 @ 11:14:
Ik ben ook eerug benieuwd naar de foto's zowel van als met het toestel :P
Er staat trouwens een foutje in de TS querty moet natuurlijk qwerty zijn.
thanks..aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317147

Geen matches
zit er een stylus bij geleverd? zo ja, kun je de stylus opbergen in het toestel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-02 15:33
ja de stylus zit los in de doos (in zakje met handleiding) en past in toestel. Is telescopisch.

Ik heb de telefoon gisteren bij een Vodafone winkel in Amsterdam (Rokin) opgehaald. Hij is dus echt leverbaar.
Het toestel is snel en werkt prima. Ik heb ook een dag met de Omnia II gespeeld en ik merk qua snelheid weinig verschil.

Vreemd genoeg zitten er op de B7610 minder widgets ivm de Omnia II.Zo ontbreekt de weer widget, terwijl deze wel in alle promotiefoto's van de telefoon te zien is. Heb email naar Samsung gestuurd om te vragen hoe dat kan.

Verder zeer tevreden. Omschakelen van work naar prive modus duurt lang, Is eigenlijk het enige waar ik niet helemaal blij mee ben, maar is zeker geen big deal.

Heb geen camera hier, dus kan geen foto's maken, maar geloof me hij is in principe op voorraad bij de Vodafone winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
Damn wie heeft er tegenwoordig geen foto(camera) thuis :o Naja dan bel ik morgen vodafone op om te verlengen :)

[ Voor 75% gewijzigd door Alessandr0 op 06-09-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig
Geen matches
tsja, ben niet thuis, maar op werk en geen camera hier. Veel plezier met de telefoon morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
leergierig schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:38:
tsja, ben niet thuis, maar op werk en geen camera hier. Veel plezier met de telefoon morgen.
Je komt ooit thuis vandaag neem ik aan>? maak dan een foto haha. Sorry maar ik kan gewoon niet geloven dat iemand hem al heeft, mischien komt het wel door al dat uitstellen van samsung dat ik er een hard hoofd in heb gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
Geen matches
Ben nu onderweg om 'm op te halen, maar 't is 'n lange rit naar 't hoge noorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
NIKDCC schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:51:
Ben nu onderweg om 'm op te halen, maar 't is 'n lange rit naar 't hoge noorden ;)
Maakt niet uit ook jij komt ooit nog thuis vandaag maak dan maar een paar foto's als je wilt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Alessandr0 schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:43:
[...]

Je komt ooit thuis vandaag neem ik aan>? maak dan een foto haha. Sorry maar ik kan gewoon niet geloven dat iemand hem al heeft, mischien komt het wel door al dat uitstellen van samsung dat ik er een hard hoofd in heb gekregen :D
maak dan een foto met de camera in een spiegel ofzo. Ik wil hem zien O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
bij de andere online shops staat 7 sept (morgen) in de verwachting dus kan best wel denk ik hoor. Vind het een beetje ziek als er er om gelogen wordt en geloof ik echt niet.

Dat van die widgets vind ik ook wel raar en tegelijkertijd jammer..toch is de pro minder gericht op fun en multimedia maar dit zal vast wel later te fixen zijn met een update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
Anoniem: 317147 schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:09:
[...]

maak dan een foto met de camera in een spiegel ofzo. Ik wil hem zien O+
ja ook een manier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig
Geen matches
hoe voeg je hier eigenlijk een foto toe. ben erg nieuw hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
even een vraag. Als ik mijn samung bestel via een onlineshop zoals studentenmobiel. En bij hun staat verwachte levertijd week 37. maar op hi.nl staat dat hi de telefoon levert vanaf 1 oktober. Maar als ik hem bestel bij studentenmobiel met een hi abbo. Krijg ik hem dan week 37 of pas vanaf 1 oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
Forum FAQ #forumsoftware

Daar staat wat over plaatjes plaatsen, weet zelf ook niet precies hoe ben ook nieuw

[ Voor 90% gewijzigd door Alessandr0 op 06-09-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
Anoniem: 317147 schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:36:
even een vraag. Als ik mijn samung bestel via een onlineshop zoals studentenmobiel. En bij hun staat verwachte levertijd week 37. maar op hi.nl staat dat hi de telefoon levert vanaf 1 oktober. Maar als ik hem bestel bij studentenmobiel met een hi abbo. Krijg ik hem dan week 37 of pas vanaf 1 oktober?
week 37 mits hij dan uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Geen matches
leergierig schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:29:...Omschakelen van work naar prive modus duurt lang, Is eigenlijk het enige waar ik niet helemaal blij mee ben, maar is zeker geen big deal....
hhm.... dat is wel erg jammer. ben benieuwd of het lang of heeel laaaaannnggg duurt...

(het is druk in dit topic. Links van de 'Geplaatst op...' boven elk bericht staat een blauw poppetje (betekent dat diegene aanwezig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Bij welke onlineshop komt hij op 7 september uit? ik kom alleen maar shops tegen waar hij 10 september uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
Anoniem: 317147 schreef op zondag 06 september 2009 @ 15:30:
Bij welke onlineshop komt hij op 7 september uit? ik kom alleen maar shops tegen waar hij 10 september uitkomt.
http://www.viptronics.nl/product_info.php?products_id=135664

Maaruh vertrouw er niet teveel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
haha oke doe ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Geen matches
zit er een micro-SD in de doos? of moet ik die er nog bij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chriroz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-07 17:03
Geen matches
psssst... TS: qwuerty = qwerty (eerste 6 letters bovenaan je toetsenbord) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
Geen matches
Koopzondag maar laat de VF shop nou de enigste zijn die dicht is :(
Nouja 'n ander filiaal was open, maar daar hadden ze 't toestel niet op voorraad. De bedrijfsleider wist overigens wel waar 't over ging en het toestel is zeker voor me binnen. Hij stuurt 'm morgen naar me op en dan heb ik 'm dinsdag of woensdag...
Erg jammer dit, had graag wat fotootjes en 'n eerste ervaring gedeeld...
De webshops zullen denk ik vanaf morgen ook wel echt gaan uitleveren verwacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
NIKDCC schreef op zondag 06 september 2009 @ 17:13:
Nouja 'n ander filiaal was open, maar daar hadden ze 't toestel niet op voorraad.
:D gewoon wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
Dit artikel is op dinsdag 01 september 2009 aan ons assortiment toegevoegd

hier hebben ze hem al denk dat er nu meerdere webshops volgen :*)

hmmm als ik voorraad check doe bij hun staat er nog 0 dus mischien toch niet :/

[ Voor 37% gewijzigd door Alessandr0 op 07-09-2009 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
Alessandr0 schreef op maandag 07 september 2009 @ 08:12:
Dit artikel is op dinsdag 01 september 2009 aan ons assortiment toegevoegd

hier hebben ze hem al denk dat er nu meerdere webshops volgen :*)

hmmm als ik voorraad check doe bij hun staat er nog 0 dus mischien toch niet :/
nu slaan we een beetje door met ze allen denk ik :-)

offtopic: @allesandr0 bij die vipgasten kijk je naar een online voorraad systeem van de groothandel (gaat meer om ICT spul). Als ze hem inboeken komt ie er in voor en kan je hem opzoeken...maar voorraad datum schuift meestal telkens door naar de dag van vandaag als ze niet weten wanneer die echt op voorraad komt.

Als ie echt bij Vodafoon ligt (maar dan wel UNbranded) dan komt ie echt deze dagen in de gewone shops..komt echt goed!

Volgende post een review van iemand met foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Geen matches
Afgelopen zaterdag langs de Belcomany A'dam(Nieuwendijk) en daar gaf de verkoper aan dat de telefoon pas over een paar maanden zou uitkomen.
Toch maar even gevraagd om in het systeem te controleren en daar kreeg de verkoper toch de verrassing dat de telefoon in week 36/37 wordt verwacht. 8)7

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
Die ene gast die gisteren zei dat hij hem al heeft maar geen foto's kon maken op zijn werk was gewoon gelul want hij is allang thuis geweest en ik zie nog steeds geen foto's dus een hoax :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:42
Geen matches
Alessandr0 schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:39:
Die ene gast die gisteren zei dat hij hem al heeft maar geen foto's kon maken op zijn werk was gewoon gelul want hij is allang thuis geweest en ik zie nog steeds geen foto's dus een hoax :D
Of tis er gewoon niet van gekomen/heeft er niet aan gedacht/geen zin...

Hoe dan ook, volgens de site waar ik besteld heb zou hij begin deze week binnenkomen. Hopelijk is dat waar, we merken het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Geen matches
Net even gekeken bij wat shops in Duitsland (waar die trouwens al onder de 300 euro is gekomen) maar ook daar nog niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Geen matches
m0ridin schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:35:
[...]

Of tis er gewoon niet van gekomen/heeft er niet aan gedacht/geen zin...

Hoe dan ook, volgens de site waar ik besteld heb zou hij begin deze week binnenkomen. Hopelijk is dat waar, we merken het wel.
Hij vroeg gisteren nog hoe hij een foto kon plaatsen hier, dus hij had er zeker nog wel aan gedacht. Maar dat soort gasten blijf je altijd houden, anderen een beetje jaloers maken van ''oh ik heb hem al'' maar een foto leveren kan nu niet of ben nu op werk of ben ongesteld yeah right :X

Ik ben zelf net even hier bij alle shops langs geweest in de stad en niemand die hem had en wist wanneer hij geleverd zou worden. En van mijn 15 reminders ook nog niks gehoord en vodafone.nl zou mij bellen wanneer hij leverbaar was ook nog niks, dus ik denk echt dat niemand hem nog heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Zit er ook een sd kaart bij en een bescherm hoesje als je hem binnen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-06 12:14
Geen matches
Nou, ik heb het toch echt gehaald vandaag :D Amsterdam, ergens bij Kalverstraat hadden ze hem.

Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://tbohiphop.net/upload/files/1/07092009352.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tbohiphop.net/upload/files/1/07092009353.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tbohiphop.net/upload/files/1/07092009354.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tbohiphop.net/upload/files/1/07092009355.jpg

Kan iemand mij trouwens vertellen of het echt zo is dat ze bij vodafone niet meer de helft van je contract periode 50% korting geven (ingaande vandaag), maar dat het nu 1/4 van je contract periode is geworden.
Er werd mij namelijk verteld dat de eerste genoemde aanbiedingen niet meer gelden. Ik heb ook aansluitkosten moeten betalen. Op de site staan gewoon de oude aanbiedingen, maar misschien hebben ze het nog niet veranderd?
Wel dikke 80-100 euro verlies geleden :9
Pagina: 1 2 ... 29 Laatste