GAIAjohan schreef op woensdag 29 april 2009 @ 18:57:
[...]
Sterker, het is nog nooit zo lang geduurd dat LFS geupdated werd. Daarnaast was er een mogelijke update aangekondigd in december, maar horen we geen drol van de ontwikkelaars..

En ja, ik heb LFS S2..
Ja goed, ik vind dat die shirocco (of hoe je dat ook goed spelt) _als_ ie komt en het idee erachter is een auto met weinig afstelmogelijkheden te hebben voor meer close racing - dan mag ie van mij wel realistisch zijn.
Laatst nog eens Rfactor demo geinstalleerd maar jongens zeg! wat is dat slecht! die baan (zag ik het goed dat die textures in de bochten gewoon misbruikt werden? heel erg lelijk), die auto's....ze hebben nog niet eens een poging ondernomen ze er snel uit te laten zien! en de besturing, ik kon overal vol in de remmen zonder ook maar iets te laten blokkeren. Op de eerste baan reed ik (ok, wel AI) gewoon voorop, nog nooit die baan gezien en absoluut geen goeie lijnen te pakken.
En Race07 vind ik wel grappig, deze heeft grafisch een steentje (of zeg eerlijk meerdere steentjes) voor op LFS, maar daar mis ik het realisme, en de uitgebreide mogelijkheden die LFS wel heeft Race07 is meer touring car (en dat is ook leuk) maar LFS heeft meer auto's in verschillende klassen.
Dat LFS niet zo snel geupdate word, vind ik niet erg, de enige upgrade die ze van mij mogen doen is misschien de textures in de auto aanpassen. Voor de rest perfect. Ik zou er niet warm of koud van worden als er in een update dadelijk echt een pitcrew is....
Daar is het mij nooit om te doen, ik wil racen, koude banden/overhitte banden echte race lijnen volgen, en bovenal wil ik kunnen wennen aan de auto's, klooien met mn sets. Ik was echt ff van de kaart toen ze alle hotlaps ge-reset hadden. Dat was pas een slechte zet.
Echter zonder meer blijft LFS realistisch, en is er ook online genoeg te doen om je op een avondje mee te vermaken.
edit: Maar als ik die filmpjes van Rfactor nu nog eens bekijk kan het best zijn dat ik wat mis ofzo....ziet er wel weer goed uit. - waarom is de demo versie dan zo vernaggeld?
Iracing verteld in dat filmpje dat het noord amerikaanse banen heeft, als ik daar dan toch 12-13 euro per maand voor zou gaan betalen, zou ik ietsje meer verwachten
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 295814 op 01-05-2009 12:07
]