Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 10:16
M3 SMGII schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:32:
telkens bij het intypen van deze dingen

busybox cp -a /data/app /system/sd/
busybox cp -a /data/app-private /system/sd/
busybox cp -a /data/dalvik-cache /system/sd/
busybox cp -a /data/data /system/sd/

komt er een melding te staat, normaal of niet? "cannot create system directory" ofzoiets na de eerste zin

edit: zie het het al, na het typen van busybox df-h staat er niet overal system/sd. Hoe kan ik dat wel zo krijgen dan?
de vraag is even of je wel bent begonnen met "su" en de vraag is natuurlijk ook heb je wel een app2sd rom gebruikt?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-06 11:35
Ik volg Android al een poosje en vanavond heb ik eens de stap genomen om Android op m'n Eee te zetten. Erg leuk om te doen, niet dus. Het duurde behoorlijk lang voordat hij geinstalleerd was, maar het resultaat mag er zijn. Ik heb een build gebruikt van december vorig jaar. Inmiddels zijn er al weer nieuwe builds. Misschien dat ik dat nog een keer kan proberen.

Android op de Eee PC is super, super snel. Binnen een halve minuut opgestart en enorm responsief. Helaas werken een aantal dingen nog niet zoals WiFi, muis en geluid. De ethernet kaart werkt wel en internet en dergelijke ook. Een aantal applicaties werken niet helemaal, een aantal helemaal niet en een aantal heel goed.

IM en Calendar werken bijvoorbeeld niet. Zodra ik ze probeer op te starten, gebeurt er niks. De browser, email en contacten werken heel aardig, alleen kan ik bijvoorbeeld niet syncen met mijn Gmail contacten. De mail werkt verder best aardig. De dialer werkt volgens mij zoals hij zou horen, maar je kunt alleen niet bellen. (Doh 8)7) Verder heb ik nog niet getest. In de browser kan ik helaas ook niet inloggen op Tweakers en Twitter. Ik weet niet exact waarom, misschien dat ik daar nog eens naar ga kijken.

En onder het mom, plaatjes zeggen meer dan duizend woorden:

De installatie
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3575/3484316456_ce243559f2.jpg

Het main menu
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3659/3483502397_9f6188cd53.jpg

De browser
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3303/3484317234_39770ea2d7.jpg

De mail applicatie
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3639/3483503117_e7f5da6403.jpg

Snake on a phone :+
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3297/3483503465_e5560a1a8c.jpg

De camera
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3584/3484318274_a49afde637.jpg

De dialer
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3644/3484319250_ef52b3be3b.jpg

De muziek applicatie:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3597/3483505107_c1c4f4aa3e.jpg

Notepad
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3600/3484319836_0720088efb.jpg

Home screen
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3331/3484320484_33611fb87a.jpg

Google Search Widget
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3603/3483506391_cbf395bbef.jpg

De telecomprovider
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3597/3483506849_33f7f3ebdd.jpg

Nu maar eens kijken hoe ik applicaties kan installeren en of het me gaat lukken om Wireless aan de gang te krijgen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:35

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

dev10 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:43:
Ik volg Android al een poosje en vanavond heb ik eens de stap genomen om Android op m'n Eee te zetten. Erg leuk om te doen, niet dus. Het duurde behoorlijk lang voordat hij geinstalleerd was, maar het resultaat mag er zijn. Ik heb een build gebruikt van december vorig jaar. Inmiddels zijn er al weer nieuwe builds. Misschien dat ik dat nog een keer kan proberen.

Android op de Eee PC is super, super snel. Binnen een halve minuut opgestart en enorm responsief. Helaas werken een aantal dingen nog niet zoals WiFi, muis en geluid. De ethernet kaart werkt wel en internet en dergelijke ook. Een aantal applicaties werken niet helemaal, een aantal helemaal niet en een aantal heel goed.

IM en Calendar werken bijvoorbeeld niet. Zodra ik ze probeer op te starten, gebeurt er niks. De browser, email en contacten werken heel aardig, alleen kan ik bijvoorbeeld niet syncen met mijn Gmail contacten. De mail werkt verder best aardig. De dialer werkt volgens mij zoals hij zou horen, maar je kunt alleen niet bellen. (Doh 8)7) Verder heb ik nog niet getest. In de browser kan ik helaas ook niet inloggen op Tweakers en Twitter. Ik weet niet exact waarom, misschien dat ik daar nog eens naar ga kijken.

*knip*
Is dat de 901 Of 1000?

[ Voor 31% gewijzigd door 42dpi op 29-04-2009 00:37 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
De 900. Eigenlijk is het de 701 met een groter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 14:54
Nice,

Samsung I7500 Hands-on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:42

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Sinds gisteren ook 1.5 geïnstalleerd en tot nu toe ziet het er allemaal "meer af" uit, animaties, het soft keyboard en over het algemeen net wat meer settings.

Wel een teruggang is dat sommige apps die ik gebruikte nu (tijdelijk) niet meer werken omdat sommige directe (systeem) API's zijn geblokkeerd - dit zal vanzelf opgelost worden zodra meer en meer mensen de 1.5 versie gaan gebruiken.

Wel heb ik er last van dat mijn kalender niet meer automatisch synct, ook al is dat zo ingesteld. Mail synchroniseert wel vrijwel meteen zodra een bericht binnenkomt. Iemand dit ook meegemaakt en een oplossing voorhanden?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Anoniem: 181496 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:26:
[...]

Download vanaf deze site : http://www.htc.com/www/support/android/adp.html
alleen de recovery image signed-dream_devphone-ota-147201.zip

Verander de naam van je zip in "update" zet hem op je flashkaart en start op met powerknop en home.
dan alt l, en daarna alt s.

Edit: hier staat ook hoe je het kan doen : http://www.androidworld.n...roid-g1-adp-naar-11/1693/
Ik heb wel ongelofelijk veel mazzel als dit zo gemakkelijk lukt, maar waarom dan die twee extra images en die vreselijk lange uitleg op de site van HTC als het door jouw aangewezen methode zo gemakkelijk lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
raydekok schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:32:
[...]

de vraag is even of je wel bent begonnen met "su" en de vraag is natuurlijk ook heb je wel een app2sd rom gebruikt?
ja ik ben begonnen met su en dan type ik busybox df -a ;komt er een hele lijst met dingen op zoals je zegt. Maar dan die andere commands werken niet.
Ik heb JF 1.43 RC9 rom. Weet niet of er apps2sd rom opzit of je die apart moet inzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-06 21:39

Balachmar

The truth is out there

KS1987 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:25:
[...]

Ik heb wel ongelofelijk veel mazzel als dit zo gemakkelijk lukt, maar waarom dan die twee extra images en die vreselijk lange uitleg op de site van HTC als het met jouw aangewezen methode zo gemakkelijk lukt?
Je moet ook die radio image hebben.
Die update je gsm spul. En je software image is daar waarschijnlijk van afhankelijk.
De normale procedure is eerst je radio image updaten, zoals op die website beschreven staat.
En daarna de andere image (ota) erop zetten en weer updaten.

Zo heb ik het gedaan en dat wordt door HTC aangeraden.
Als je de radio image niet update zou je best wel een problemen kunnen krijgen.
Echt zo heel moeilijk is het niet, gewoon regel voor regel doen wat er staat.
Dus eerst dit volgen:
Update the Device Radio Firmware
En daarna:
Copy the Recovery Image Package to the Device

En dan ben je klaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Balachmar op 29-04-2009 08:47 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:30
Ik heb nu al twee dagen achter elkaar dat 's morgens mijn tijd niet meer goed staat. Ik heb een Vodafone SIM en thuis ben ik altijd aangesloten op mijn WiFi.
Als ik het toestel opnieuw start of naar flight mode schakel en weer terug staat de tijd weer goed. Het is geen zomertijd/wintertijd verschil o.i.d. maar een compleet willekeurige afwijking.
Wie weet hoe de tijd synchronisatie gaat? Gebruikt Android bij voorkeur het WiFi om te syncen of gaat dat altijd over het telefoonnetwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

Balachmar schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:46:
[...]

Die update je gsm spul. En je software image is daar waarschijnlijk van afhankelijk.
De normale procedure is eerst je radio image updaten, zoals op die website beschreven staat.
En daarna de andere image (ota) erop zetten en weer updaten.

Zo heb ik het gedaan en dat wordt door HTC aangeraden.
Als je de radio image niet update zou je best wel een problemen kunnen krijgen.
Echt zo heel moeilijk is het niet, gewoon regel voor regel doen wat er staat.
Dus eerst dit volgen:
Update the Device Radio Firmware
En daarna:
Copy the Recovery Image Package to the Device

En dan ben je klaar.
Kan ik niet gewoon:

STAP 1:
rename radio image naar update.zip
copy & paste radio image on sd
Vervolgens:
Reboot the device into recovery mode by holding down the HOME key during reboot. When the device enters recovery mode, it displays a "!" icon.
With the recovery console displayed, open the sliding keyboard and hold down the ALT+l key combination to enable log output in the recovery console.
Next, hold down the ALT+s key combination to install the update. An "installing update" icon and progress bar (or a similar status message) are displayed ??when the progress bar completes, the installation is finished.
Press the HOME-BACK key combination to write the radio image, update the firmware, and automatically reboot. Note that if you do not use HOME-BACK at this point, the device will not load the updated radio image. After writing the radio image, the device shows a "updating firmware" icon for a few seconds and then automatically reboots in normal mode.

STAP 2:
rename recovery image naar update.zip
copy & paste recovery image on sd
Vervolgens:
Reboot the device into recovery mode by holding down the HOME key during reboot. When the device enters recovery mode, it displays a "!" icon.
With the recovery console displayed, open the sliding keyboard and hold down the ALT+l key combination to enable log output in the recovery console.
Next, hold down the ALT+s key combination to install the update. An "installing update" icon and progress bar (or a similar status message) are displayed ??when the progress bar completes, the installation is finished.
Press the HOME-BACK key combination to write the recovery image, update the firmware, and automatically reboot. Note that if you do not use HOME-BACK at this point, the device will not load the updated radio image. After writing the image, the device shows a "updating firmware" icon for a few seconds and then automatically reboots in normal mode.

Die system image is dan meer een image als een ghost, als ik die erop zet ben ik al mijn custom settings kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
M3 SMGII schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:42:
[...]

ja ik ben begonnen met su en dan type ik busybox df -a ;komt er een hele lijst met dingen op zoals je zegt. Maar dan die andere commands werken niet.
Ik heb JF 1.43 RC9 rom. Weet niet of er apps2sd rom opzit of je die apart moet inzetten?
eens kijken. kijk hier eens en download een modded one.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=480582

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233158

Na lang wikken en wegen heb ik besloten dat mijn volgende telefoon een Android-toestel gaat worden. Helaas zit ik nog met een opzegtermijn van 3 maanden bij m'n Vodafoneabonnement. Nu op de G1 overstappen zou me dus nogal wat extra kosten. Gelukkig wisten de vriendelijke mensen van Vodafone mij te melden dat de HTC Magic rond 18 mei in Nederland te krijgen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-06 10:41
<KNIP>
Vet! heb zelf ook een e900, heb je toevallig een linkje naar een howto? of heb je zelf alles uitgezocht?
Was aan het denken om ooit een keer een touchscreen mod te doen, met android + touchscreen is het helemaal vet...

[ Voor 8% gewijzigd door ny-hardcore op 29-04-2009 11:44 . Reden: touchscreen ]

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:48

MsG

Forumzwerver

De installatie
[afbeelding]

Het main menu
[afbeelding]

De browser
[afbeelding]

De mail applicatie
[afbeelding]

Snake on a phone :+
[afbeelding]

De camera
[afbeelding]

De dialer
[afbeelding]

De muziek applicatie:
[afbeelding]

Notepad
[afbeelding]

Home screen
[afbeelding]

Google Search Widget
[afbeelding]

De telecomprovider
[afbeelding]

Nu maar eens kijken hoe ik applicaties kan installeren en of het me gaat lukken om Wireless aan de gang te krijgen. O-)
Merk je toch wel sterk dat het primair een telefoon-OS is? Als ik je screens zo zie lijkt dat er wel heel erg op. Voor een EEE zie ik zelf het voordeel nog niet van Android boven bijvoorbeeld Ubuntu.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 17:35

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 233158 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:18:
Na lang wikken en wegen heb ik besloten dat mijn volgende telefoon een Android-toestel gaat worden. Helaas zit ik nog met een opzegtermijn van 3 maanden bij m'n Vodafoneabonnement. Nu op de G1 overstappen zou me dus nogal wat extra kosten. Gelukkig wisten de vriendelijke mensen van Vodafone mij te melden dat de HTC Magic rond 18 mei in Nederland te krijgen is :)
Ja? Cool. Zit in precies hetzelfde schuitje. Ik wil ook ontzettend de G2. :-)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 18:39
Ik zoek liever een winkel waar ik een G1 kan verlengen met mijn Vodafone; ben erg gelukkig ermee en heb ruim 13 jaar nu een abo. Kan hem natuurlijk ook zonder simlock los kopen maar ik wil toch al een paar stappen lager met mijn maandkosten.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 22:52

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

MsG schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:04:
[...]

Merk je toch wel sterk dat het primair een telefoon-OS is? Als ik je screens zo zie lijkt dat er wel heel erg op. Voor een EEE zie ik zelf het voordeel nog niet van Android boven bijvoorbeeld Ubuntu.
Ja dat vraag ik mij ook af als ik zo naar de screens kijk. Hoe werken bijvoorbeeld de custom applicaties? Resizen die allemaal netjes mee?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-06 17:02
Deze versie van android is nog niet voor de desktop hoor ookal werkt ie wel al aardig zo te zien... Alleen die iconen geeft al aan dat het nog niet berekent is op de extra ruimte! De rest trouwens ook, de desktopversie gaat dat echt wel fixen!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281128

Een NL stap voor stap tutorial voor de ADP update naar 1.5. Veel makkelijker wordt het niet;)

http://www.androidworld.n...-adp-naar-15-cupcak/2846/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 22:48

MsG

Forumzwerver

watercoolertje schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:42:
Deze versie van android is nog niet voor de desktop hoor ookal werkt ie wel al aardig zo te zien... Alleen die iconen geeft al aan dat het nog niet berekent is op de extra ruimte! De rest trouwens ook, de desktopversie gaat dat echt wel fixen!
Alleen is het dan zo nieuw op de desktop dat ik alsnog de meerwaarde van een android-distributie versus een linux-distributie niet zie, maar goed dat is een ander verhaal :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

MsG schreef op woensdag 29 april 2009 @ 18:34:
[...]

Alleen is het dan zo nieuw op de desktop dat ik alsnog de meerwaarde van een android-distributie versus een linux-distributie niet zie, maar goed dat is een ander verhaal :).
Ik denk dat het zeer interessant kan worden als ze de app store goed van de grond krijgen en het zo weten te maken dat het op ieder platform kan draaien. Het gebruiksgemak gaat dan echt heel erg omhoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
YES!
Eindelijk gelukt op apps op SD te zetten! thx raydekok voor de instructies.
Verder wel een klein probleempje.Had een kaartje van 2gb gebruik om te testen. Nu staan al de apps natuurlijk op dat kaartje en zou graag alles overzetten naar mijn kaartje dat normaal in de gsm zit nl die van 8gb. Hoe moet ik het nu doen? Kan ik gewoon terug die instructies volgen of moet ik alle apps terug installeren via market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Er is een gerucht dat misschien overmorgen de nieuwe 1.5 update zal worden los gelaten *fingers crost*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
SD-kaarten en andere opslagmedia horen in OM thuis, niet in de Telecommunicatie-fora.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 29-04-2009 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
M3 SMGII schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:52:
[mbr]SD-kaarten en andere opslagmedia horen in OM thuis, niet in de Telecommunicatie-fora.[/]
ubuntu live cd gebruiken en dan nog eens proberen. anders g1 koppelen aan pc met usb en dan nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
Erhnam schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:06:
[...]

Ja dat vraag ik mij ook af als ik zo naar de screens kijk. Hoe werken bijvoorbeeld de custom applicaties? Resizen die allemaal netjes mee?
Je merkt inderdaad heel erg dat het een telefoon OS is. De muis en WiFi ondersteuning mis ik toch wel heel erg. Custom applicaties weet ik niet of die werken. Ik moet nog even kijken hoe ik die op m'n netbook ga krijgen.
Alleen is het dan zo nieuw op de desktop dat ik alsnog de meerwaarde van een android-distributie versus een linux-distributie niet zie, maar goed dat is een ander verhaal .
Mwah, ik denk dat als Android betere ondersteuning gaat krijgen voor netbooks en de Market gaat ook werken op netbooks het een mooie concurrent wordt voor de huidige gevestigde order op netbooks. Een netbook wordt toch hoofdzakelijk gebruikt om te browsen en mailen, en juist datgene doet m'n netbook nu akelig lekker. Verder lijkt het me heel gaaf als je een netbook zou hebben met Android, een 3G module en een GPS ontvanger. Dat lijkt me een hele mooie routeplanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181496

Balachmar schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:46:
[...]

Zit al in dat pakketje ;)
Ik heb het ook gedaan op deze manier, zonder 1 probleem.
Alleen moet je toegang tot je Root hebben, en dat heeft hij met een ADP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Zojuist de 1.5 release getest met m'n nieuwe headphones (Sony DR-BT21G/B)

http://www.sonystyle.com/...uctId=8198552921665095522

Paren ging snel en voor de rest werkt 't super! (Previous Track/Next Track/Volume +/-)

[ Voor 7% gewijzigd door falcon4ever op 30-04-2009 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

falcon4ever schreef op donderdag 30 april 2009 @ 02:50:
Zojuist de 1.5 release getest met m'n nieuwe headphones (Sony DR-BT21G/B)

http://www.sonystyle.com/...uctId=8198552921665095522

Paren ging snel en voor de rest werkt 't super! (Previous Track/Next Track/Volume +/-)
Ik heb deze alvast gekocht http://www.pdashop.nl/pro...tooth-stereo-headset.html 29.- geen geld voor het appraat getest met computer (werkt erg leuk met skype) getest op een HTC touch ging ook perfect en met mijn netbook eee 901 ik zit nu serieus te wachten op de T-mobile 1.5 update :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987

KS1987

no frills

Anoniem: 181496 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 00:39:
[...]

Zit al in dat pakketje ;)
Ik heb het ook gedaan op deze manier, zonder 1 probleem.
Alleen moet je toegang tot je Root hebben, en dat heeft hij met een ADP ;)
Inderdaad. Ik heb mijn methode van gewoon de handel op mijn sd te gooien - zonder die rits van htc instructies te volgen - gebruikt en vervolgens gewoon beginnen te volgen van de commando's die ingevoerd moeten worden bij het rebooten: het is gelukt. Verder merk ik kleine veranderingen, maar niets spectaculair. Zoals verwacht doen de meeste app's het niet meer, maar daar lig ik niet echt wakker om. Graag wat meer zakelijke toepassingen en het apparaat is top. Via power management batterij levensduur al naar 4 dagen kunnen brengen! (mild gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

bij mij werken bijna alle apps met 1.5 enkel wil de calender niet meer :(
Dus ff een wipe doen zometeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
kan je die Haykuro of die ADP1.5 gewoon downloaden en veranderen naar "update.zip" en dan gewoon installeren zoals je het gewoon doet of eerst wipe out doen?
oja vergeten te zeggen; ik zit nu op JF RC9 met root
Ben nog aan het twijfelen of ik het wel ga doen, maar wil ook animations in de menu's :p

[ Voor 9% gewijzigd door M3 SMGII op 30-04-2009 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

laat je telefoon gewoon voor een update checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
GoldenSample schreef op donderdag 30 april 2009 @ 17:36:
laat je telefoon gewoon voor een update checken.
er staat dat het de laatste firmware is.

Weet er al iemand een oplossing van mijn apps-probleem? Al mijn apps staan op mijn oude 2gb kaartje en ik wil ze overzetten naar mijn 8gb kaart. Maar heb eens geprobeerd om alle mappen van mijn oude kaart over te kopieren naar mijn nieuwe kaart en dan in gsm gestoken maar werkt niet. Telefoon blijft hangen bij het android-icoontje.

Ik zou dus denk ik alle apps vn mijn sdcard terug op de gsm moeten zetten en dan op mijn 8gb kaart zetten, maar weet totaal niet hoe ik dat moet doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

TerreurBV schreef op donderdag 30 april 2009 @ 04:33:
[...]

Ik heb deze alvast gekocht http://www.pdashop.nl/pro...tooth-stereo-headset.html 29.- geen geld voor het appraat getest met computer (werkt erg leuk met skype) getest op een HTC touch ging ook perfect en met mijn netbook eee 901 ik zit nu serieus te wachten op de T-mobile 1.5 update :D
De update wordt niet door T-Mobile gedaan, maar gepushed door Google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Anoniem: 218826 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 11:47:
[...]

De update wordt niet door T-Mobile gedaan, maar gepushed door Google :)
Ik vind dit vreemd want wat gaat er gebeuren als er straks tientallen telefoontjes met Android zijn. Gaat Google voor ieder telefoontje testen of de hardware werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Er is een gerucht dat misschien overmorgen de nieuwe 1.5 update zal worden los gelaten *fingers crost*
Ik hoop het want de manier welke op diverse website staat omschreven werkt bij mij, denk dat je dus echt root access nodig hebt om hem op dit moment te installeren.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

XIDESIGN schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 17:15:
[...]

Ik hoop het want de manier welke op diverse website staat omschreven werkt bij mij, denk dat je dus echt root access nodig hebt om hem op dit moment te installeren.
?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaman144
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 12:36

megaman144

waarom ik weet het niet

Krijg je de update ook via alleen wifi binnen?

amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

megaman144 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:28:
Krijg je de update ook via alleen wifi binnen?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog steeds geen update in NL? :(
Ik lees op XDA dat UK en USA hem al hebben... zal nu niet lang meer gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
schijnt in nl aanstaande maandag te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
is het alleen voor de ADP die cupcake?
Via wifi krijg ik zeker niks binnen, moet alles manueel doen.
Toen bij de release van RC9 moest ik het ook manueel doen, heb dan de JF RC9 gepakt toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
jf heeft zijn 1.5 adp versie uitgebracht...

http://jf.andblogs.net

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Laatst online: 23:14
de eerste boot na de jf1.5 update duurt echt een eeuwigheid, voor degenen die denken dattie hangt :)

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Erhnam schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 12:35:
[...]

Ik vind dit vreemd want wat gaat er gebeuren als er straks tientallen telefoontjes met Android zijn. Gaat Google voor ieder telefoontje testen of de hardware werkt?
Wij ontvangen eerst de nieuwe patch, bouwen deze om tot een mooie t-mobile style rom. Vervolgens gaan ze terug naar Google. Die zet ze er op en sturen weer 2 telefoons terug om te testen.

Daarna wordt de OK gegeven, en worden ze gepushed door Google.

Dat is hoe ik het weet vanuit de test fase nog voor de telefoons live gingen.
Het kan veranderd zijn dit weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Heeft er iemand al JF 1.5 op de G1 staan?Kan hij is checken of er ook nederlands bij staat.
Ik zit nu op The Dude 1.5 ADP en die heeft nederlands! Wel geen multi-touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M3 SMGII schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:36:
Heeft er iemand al JF 1.5 op de G1 staan?Kan hij is checken of er ook nederlands bij staat.
Ik zit nu op The Dude 1.5 ADP en die heeft nederlands! Wel geen multi-touch.
Ik heb hem er net opgezet, hij is alleen in het Engels met multitouch :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 02-05-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Anoniem: 181496 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:55:
[...]

Ik heb hem er net opgezet, hij is alleen in het Engels met multitouch :)
spijtig :'(
The Dude's heeft wel nederlands. Heeft stuk of 15 talen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293531

Is het niet mogelijk zonder al te veel moeite om die talen toe te voegen in een build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
P5ycho schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 10:11:
de eerste boot na de jf1.5 update duurt echt een eeuwigheid, voor degenen die denken dattie hangt :)
Nou, bij mij hing ie dus ook echt. Even gewiped en nogmaals feslashed, loopt alweer een paar uur prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Draai op dit moment JF 1.5 .. Als je het root eenmaal begrijpt is het echt heel erg makkelijk.
Anoniem: 293531 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:21:
Is het niet mogelijk zonder al te veel moeite om die talen toe te voegen in een build?
Ik heb eerst een versie geinstalleerd waar in nederlands zat, toen de JF 1.5 en nu is de helft nog nederlands.. Haha.. andere oplossing zou ik niet weten.

[ Voor 65% gewijzigd door green-tea op 02-05-2009 16:06 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

P5ycho schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:45:
[...]

Nou, bij mij hing ie dus ook echt. Even gewiped en nogmaals feslashed, loopt alweer een paar uur prima.
Ik had de gewone ADP 1.5 al en hij ging vrij vlot, echter heb ik met de JF1.43 update een keer een hanger gehad, maar gewoon opnieuw starten en 't was prima.
Van JF1.43 naar 1.5 ADP moest ik voor de callender om die werkend te krijgen een wipe doen.
Ook is van JF1.31 naar 1.41 (Denk ik) gehad dat m'n mail accounts niet ondhouden werden. Maar een wipe loste dat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Het lijkt op dit moment ook zo te zijn, dat je bij het updaten altijd het beste een wipe kunt doen. Zo voorkom je dat er zaken blijven staan uit de vorige build die conflicteren met de nieuwe. Ook op XDA zijn bijna alle problemen die je kunt krijgen met upgraden opgelost door gewoon de G1 even te wipen. Goede gewoonte dus!

ADP1.5 van JesusFreke draait trouwens als een zonnetje, ben nog geen enkel probleem tegengekomen! Het onscreen toetsenbord is erg fijn voor de korte input, als je iets meer te typen hebt, is het hardwarekeyboard fijner. Ook de meeste applicaties die ik geprobeerd heb werken ondertussen al met 1.5. Sommige applicaties staan nu met twee versies op de Market: <applicatie> en <applicatie> for Cupcake (of iets dergelijks). Mocht je dus problemen ondervinden met een applicatie, kijk dan even of er een update voor is (met een andere naam dus).

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Ik draai nu The Dude's ADP 1.5 en ben er ook zeer tevreden over, maar zou ook graag JF 1.5 is wille proberen. Maar dan ben ik weer alle app's kwijt.
Grote nadeel van JF is geen nederlands.
Verder ben ik wel blij met de nieuwe functies zoals animaties in de vensters, onscreen tobo, apps2sd,...
10x beter dan RC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor degene die de weer widget wil hebben ;)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=511351

Werkt alleen bij de 1.5 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de root gebruikers met creditcard, er is een "hack" om betaalde apps te activeren in de market.

Omdat ik niet zeker weet of dit wel helemaal legaal is doe ik maar een link naar het topic op XDA ipv een direct link.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=511432

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 293531 op 03-05-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Bedankt voor de tip! Deze app werkt echt, heb nu inderdaad paid apps in beeld :+
Nu even kijken hoe moeilijk het is om apps te kopen...

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Anoniem: 181496 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 23:03:
Voor degene die de weer widget wil hebben ;)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=511351

Werkt alleen bij de 1.5 versie.
weet je hoe je dit installeert zonder ADB?Ik heb geen ADB op de pc en weet ook totaal niet hoe het werkt. |:(
Liefst zoek ik en apk-file omdat je dat gewoon moet kopieren naar je sdcard en dan is dat klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
eindelijk labyrinth full version :P

ook even het eduroam WPA enterprise netwerk van school toegevoegd in de wpa_supplicant.conf. Wat een heerlijke telefoon is het toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-06 20:50
kan ik op deG1 ook een beetje normale autonavigatie zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb daarnet ook even JF 1.5 erop gezet en het ziet er aardig uit.Window transities aangezet, eindelijk een degelijke mediabrowser en je kan nu degelijk pairen met bluetooth, al zoek ik nog wel hoe ik fotos moet doorsturen met BT.

Ik kwam van RC9, maar kon probleemloos updaten naar ADB zonder te moeten wipen. Moest enkel de sqlite db van de superuser app wegwerpen omdat die wat lastig deed, maar daarna werkte het als een zonnetje :)

[ Voor 31% gewijzigd door boe2 op 04-05-2009 13:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
Boeboe schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:16:
Heb daarnet ook even JF 1.5 erop gezet en het ziet er aardig uit.Window transities aangezet, eindelijk een degelijke mediabrowser en je kan nu degelijk pairen met bluetooth, al zoek ik nog wel hoe ik fotos moet doorsturen met BT.

Ik kwam van RC9, maar kon probleemloos updaten naar ADB zonder te moeten wipen. Moest enkel de sqlite db van de superuser app wegwerpen omdat die wat lastig deed, maar daarna werkte het als een zonnetje :)
tja.. volgens mij werkt het doorsturen nog steeds niet.. alleen stereo bluetooth profile en auto pair geloof ik...

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
jarsiv schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:29:
kan ik op deG1 ook een beetje normale autonavigatie zetten
nav4all vind ik zelf erg handig, heel minimaal, weinig data verkeer (dus snel op mijn cheapo data abbo)...
geen kaart weergave alleen een pijl voor links/rechts/rechtdoor etc..

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-06 20:50
ny-hardcore schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:43:
[...]

nav4all vind ik zelf erg handig, heel minimaal, weinig data verkeer (dus snel op mijn cheapo data abbo)...
geen kaart weergave alleen een pijl voor links/rechts/rechtdoor etc..
Maar dan zit je in het buitenland met een uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
is er eigenlijk een verschil tussen de uk en de eu versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:46

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Ik heb sinds vandaag ook de G1 van T-Mobile, tot nu toe erg tevreden over.. Alleen zodra ik op de login page van GoT kom knalt ie terug naar het begin scherm.. :( Is hier al een oplossing voor? Nog niet echt iets kunnen vinden hier over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:00
Animal Mother schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:18:
Ik heb sinds vandaag ook de G1 van T-Mobile, tot nu toe erg tevreden over.. Alleen zodra ik op de login page van GoT kom knalt ie terug naar het begin scherm.. :( Is hier al een oplossing voor? Nog niet echt iets kunnen vinden hier over.
http://www.tweakers.mobi

En misschien doet hij het wel in een andere browser zoals Steel, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog geen Tmobile update? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M3 SMGII schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:25:
[...]

weet je hoe je dit installeert zonder ADB?Ik heb geen ADB op de pc en weet ook totaal niet hoe het werkt. |:(
Liefst zoek ik en apk-file omdat je dat gewoon moet kopieren naar je sdcard en dan is dat klaar :)
In de market kan je een prog vinden die "app installer" heet, na dat je die hebt geinstalleerd kan je het apk bestand op je sd zetten en uitpakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Animal Mother schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:18:
Dat is een bekende bug met de RC9 firmware, je moet javascript uitschakelen dan werkt het wel gewoon.
Dit is gelukkig opgelost in de nieuwste ( cupcake) firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Anoniem: 181496 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:36:
[...]

In de market kan je een prog vinden die "app installer" heet, na dat je die hebt geinstalleerd kan je het apk bestand op je sd zetten en uitpakken ;)
ja dat heb ik die app installer, maar dat werkt niet voor die weather widget omdat het geen apk-file is

edit: je bedoelt appmanager? Maar die werkt precies niet onder ADP1.5

[ Voor 8% gewijzigd door M3 SMGII op 04-05-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M3 SMGII schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:59:
[...]

ja dat heb ik die app installer, maar dat werkt niet voor die weather widget omdat het geen apk-file is

edit: je bedoelt appmanager? Maar die werkt precies niet onder ADP1.5
Ik heb die JF 1.5 draaien, en via die AppInstaller ( ModMyGphone.com) die widget kunnen installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
jarsiv schreef op maandag 04 mei 2009 @ 14:23:
[...]

Maar dan zit je in het buitenland met een uitdaging
klopt..heb alleen nog maar offboard navi gezien..geen tomtom style dingen in de market iig.

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

HTC Magic G2 met Android 1.5 videoreview door Vincent Everts:
http://blip.tv/file/2071781 (Nederlands)
http://blip.tv/file/2071553 (Engels)

[ Voor 24% gewijzigd door Tourniquet op 05-05-2009 01:12 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-05 21:59
De eerste (?) review van een nederlandse Magic is zojuist gepubliceerd. Om 00:00 exact, dus zal wel embargo op hebben gezeten. Er staat o.a. in dat Vodafone waarschijnlijk vandaag of morgen met de details omtrent de nederlandse introductie naar buiten komt. Ben erg benieuwd! Dit wordt waarschijnlijk mijn nieuwe telefoon. :) (Als de prijzen/voorwaarden een beetje redelijk zijn.)

http://www.androidplanet....e-htc-magic-in-nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domipost
  • Laatst online: 07-06 12:36
Niet helemaal de eerste, DaannO heeft er ook eentje geplaatst op z'n site All About Phones: http://www.allaboutphones.nl/reviews/78/HTC-Magic.html. Er schijnt er nog één te zijn, maar ik weet niet op welke site.
Ik heb zelf het toestel ook even gehad en wat mee geschreven met DaannO, erg prettig toestel over het algemeen. Android 1.5 werkt allemaal net wat lekkerder dan versie 1.1 en ziet er ook net weer wat strakker uit. Verder ziet het toestel zelf er stukken beter uit dan de G1 en is hij ook een stuk kleiner. Verder zijn de verschillen niet zo groot, wat betekend dat de Magic gewoon een prima telefoon is. Ik vind persoonlijk Android nog steeds het beste besturingssysteem (samen met het iPhone OS) en de tel is lekker uitgebreidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
weet iemand misschien hoe je meerdere e-mails in het programma "Email" kan selecteren. of moet je ze één voor één verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:42

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik heb nog wel een probleem met Android 1.5, sinds ik deze geflasht heb geeft mijn browser alleen een wit scherm bij HTTPS pagina's. Ik heb tot nu toe nergens iets over dit probleem kunnen vinden maar het lijkt me sterk dat ik de enige ben :)

Iemand hier een idee?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Wat ik niet snap is van T-mobile is geef gewoon aan waarneer er nieuwe updates uitkomen vage gedoe over ja eind april en nu weer begin mei :( heb je ook niks aan ik heb nu echt de neiging om m'n G1 te rooten en gewoon middel vinger naar t-mobile laat ze het lekker maar bekijken.

Vooral omdat ze nu in Engeland al lang en breed allemaal de update binnen hebben, druk gewoon de update er in een keer door voor iedereen.

(ik ben er een beetje gefrustreerd over, ik wil stereo bleutooth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
Hij staat nu 1.5 te downloaden hier op de G1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-06 05:53
jip_86 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:26:
Op een non-rooted T-Mobile g1 ? :o
Hier nog niets helaas .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Squall schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:33:
[...]

Op een non-rooted T-Mobile g1 ? :o
Hier nog niets helaas .....
Non rooted ja. Ik keek bij die handmatige check of er updates waren, toen was hij al bijna klaar met downloaden.

edit:
- Het ziet er allemaal net iets gelikter uit.
- Bootlogootje is veranderd, groene android logo is verdwenen :(
- Verder zit in de GUI net iets meer diepte doordat alle knoppen niet meer zo plat zijn.
- Buildnumber is CRB17, niet RC10 wat ik zou verwachten.
- Automatische oriëntatie wijziging moet je aanzetten. Staat default uit.
- Toetsen van on screen toetsenbord zijn wat priegelig als je telefoon dicht laat zitten/recht op houd.
- En geen crash meer op de Tweakers.net frontpage :)
- Foto en video camera kan ik niet helemaal zeggen of die sneller is. Scherm vervaagt iig wel sneller als teken dat de camera opgestart word.
- Klein testje van video upload >> http://www.youtube.com/watch?v=Vbs2ghsMuRs
- Copy paste zit in de browser zie ik :) , weet nog niet of het overal is

[ Voor 60% gewijzigd door jip_86 op 05-05-2009 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50

Sandyman538

SandstorM [148839]

jip_86 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:35:
[...]

Non rooted ja. Ik keek bij die handmatige check of er updates waren, toen was hij al bijna klaar met downloaden.
Hier nog niks, ook niet met de handmatige check.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

ik heb het afgelopen uur al 100 keer op check for update gedaan bij device info niks nakes nada...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

jip_86 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:35:
[...]

edit:
- Het ziet er allemaal net iets gelikter uit.
- Bootlogootje is veranderd, groene android logo is verdwenen :(
- Verder zit in de GUI net iets meer diepte doordat alle knoppen niet meer zo plat zijn.
- Buildnumber is CRB17, niet RC10 wat ik zou verwachten.
- Automatische oriëntatie wijziging moet je aanzetten. Staat default uit.
- Toetsen van on screen toetsenbord zijn wat priegelig als je telefoon dicht laat zitten/recht op houd.
- En geen crash meer op de Tweakers.net frontpage :)
Waar zit je in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

TerreurBV schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:51:
ik heb het afgelopen uur al 100 keer op check for update gedaan bij device info niks nakes nada...
Je hebt niks te doen? ;)

Ik ken het gevoel wel, mensen die op internet met precies dezelfde telefoon al wel een (langverwachte) update binnen hebben en bij jou werkt het dan (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Klein gat tussen Meppel en Zwolle in.

Klein testje van video upload >> http://www.youtube.com/watch?v=Vbs2ghsMuRs

[ Voor 18% gewijzigd door jip_86 op 05-05-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Sandyman538 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:55:
[...]

Je hebt niks te doen? ;)

Ik ken het gevoel wel, mensen die op internet met precies dezelfde telefoon al wel een (langverwachte) update binnen hebben en bij jou werkt het dan (nog) niet.
Ja precies en van die hoor ik hoe geweldig de 1.5 is, ik was een van de eerst die de G1 had (van mensen die ik ken) 30 jan 09:36 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

jip_86 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:56:
[...]

Klein gat tussen Meppel en Zwolle in.
Zit er ergens een anti update force barrière tussen Zwolle en Deventer dan ofzo :+

*edit ok ik heb checkin_failure: java.net.harmony.luni.platform.os.networksystem.connectstreamwithtimeoutsocketimpl(nativr method)
en dan lijst met verschilende ssl error's :o 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door 42dpi op 05-05-2009 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
TerreurBV schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:00:
[...]

Zit er ergens een anti update force barrière tussen Zwolle en Deventer dan ofzo :+
Geen idee, je zou het bijna denken :+. Misschien pushen ze wel op achternaam. Die begint nl met een B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

ik krijg nu alleen maar update Failures aaaarrrggg not now!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 16:23

-ko-

Leidend Voorwerp

jip_86 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:26:
Hier nog niets. Bevind me in Noord-Brabant, dichtbij de grens met Zeeland. Ben benieuwd.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Het gebeurd dus vandaag er komen steeds meer berichten binnen over de update dat mensen het nu ontvangen hebben. let it be :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
kan iemand met een non-rooted g1 de usb debugging optie aanzetten voordat je de 1.5 installed, of op update checked?

Deze zit bij settings >> applications >> Development >> usb debugging

en dan adb logcat mee laten lopen op de computer?

bijvoorbeeld met: adb logcat > log.txt

Ik wil de URL weten van waar de update gepushed word... er is nog geen ´losse´ rc van 1.5 te downloaden nl. alleen de adp versie....

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

nou nog een rooted 1.5 non adb van JF en ik ben gelukkig :P

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Nu is het in eens stil met de updates ik hoor geen gebruikers met nieuwe update..

[ Voor 85% gewijzigd door 42dpi op 05-05-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

TerreurBV schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:30:
Nu is het in eens stil met de updates ik hoor geen gebruikers met nieuwe update..
Ik denk dat ze jou overslaan >:)

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Dit topic behandeld alleen de Cupcake-releases van Android. Het is dus geen dumptopic over alles wat met Android te maken heeft.

Het bespreken van software voor Android kan hier.