Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik ben niet bekend in de wereld van de Spiegelreflex Camera's.
Ik heb een beetje rondgekeken en meeste mensen zijn wel te spreken over de Nikon Camera's.

Bij de Mediamarkt zie ik nu een aanbieding; Nikon D60 18-55 VR voor €388, is dit een mooie deal?

Ik ga gewoon lekker voor de fun fotograferen, is niet mijn werk ofzo, maar vind wel leuk dat ik mooie foto's kan maken.

Nog een vraag wat is "18-55"? Zie het bij alle spiegelreflex camera's, hoe hoger hoe beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat je vraag hier prima beantwoord kan en gaat worden worden:

[starters] Ik wil een dSLR, wat nu? Deel 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 14:26
Volgens mij heb je nog niks zelf uitgezocht over dit onderwerp. ER lopen hier verschillende vergelijkings topics over de verschillende DSLR's van nikon/canon en er loopt hier Het grote Nikonmount-objectieven-topic V8.0 bijv ook een topic over de verschillende objectieven. Zomaar een toestel kopen zou ik niet doen. Een DSLR heeft voor en nadelen. Vooral voor een beginner veel nadelen ( objectieven wisselen etc )daarentegen zijn er veel voordelen als je er enigzins mee om weet te gaan. Nogmaals, eerst zelf lezen.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik zou zelfs bijna zeggen.. koop geen spiegelreflex camera. Als je niet weet wat 18-55 betekent, moet je misschien maar niet in de DSLR wereld stappen. Ik zou me zelfs sowieso eens goed in de wereld van de fotografie verdiepen, want ook een compact camera heeft een lens met een bepaald bereik, alleen wordt daar vaak de term 'zoombereik' gebruikt door een x keer zoom aan te geven.