HTC Touch Diamond2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 91.945 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231565

abusimbal schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:30:
[...]

Ik zit met dezelfde vraag. Ook hardware.info TV filmpjes staat flash player nodig. Kom je op de site van Adobe met enkel desktop windows mogelijkheid, geen win mobile.
http://www.adobe.com/prod...tpc/downloads/player.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-06 16:52
tzeunis schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:41:
[...]

Jip, wanneer ik me TD2 kantel tijdens het typen, gaat mijn scherm in landscape. Misschien ff je g-spot ;-) uitlijnen. Zit bij instellingen en dan links onderin --> alle instellingen.
ja dat werkt al maar ik bedoel als je op een huidig smsje klikt en je daarop wilt replyen. Dan zie je bovenaan nog het ontvangen bericht staan en kan je eronder verder gaan typen. Dat scherm wilt niet kantelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diac21
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-05 23:24
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:52:
Paragon, misschien heb je net zo'n slechte accu als Pedro, die heeft hem omgeruild en is nu wel tevreden. Zie Pedr0 in "HTC Touch Diamond2"

Ik heb verder nog geen irritaties behalve dat Wifi + vast ip adres = 3G die wel verbindt maar geen data kan verwerken. Er zijn meer mensen met dat probleem, n.a.v. mijn topic op XDA. D'r gaat dit weekend een mailtje naar HTC, eens kijken of ze er iets mee kunnen. Is domweg een bug natuurlijk. Maar kennelijk wel toestel afhankelijk, ik heb het tot drie keer toe in dit topic op GOT aangehaald en nul reacties gehad, waaruit ik concludeer dat of niemand wifi i.c.m. vast ip adres gebruikt, of ik de enige met dit probleem ben. Dat laatste maakt het voor HTC natuurlijk lastig om bijv. een hot fix te ontwikkelen.
Ik heb het probleem ook! Ik weet alleen niet of ik een vast ip gebruik. Maar ik krijg geen dataconnectie meer. Youtube doet het gek genoeg nog wel (zij het heel traag) en het weer kan ik ook nog downloaden. Maar google maps en IE of opera geven allemaal foutmeldingen dat een dataverbinding noodzakelijk is en dat de huidige instellingen niet goed zijn. Ik ben zelfs naar een HI winkel geweest in amsterdam, maar zij konden mij niet helpen omdat ze geen idee hebben wat er fout was, want mijn instellingen waren gewoon goed :(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
PainkillA schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 19:02:
[...]

ja dat werkt al maar ik bedoel als je op een huidig smsje klikt en je daarop wilt replyen. Dan zie je bovenaan nog het ontvangen bericht staan en kan je eronder verder gaan typen. Dat scherm wilt niet kantelen
Klopt daar kwam ik ook al achter.
Hij kantelt alleen als je een los smsje tiept.

Ik heb nu trouwens ook nummers in me telefoonlijst staan die hij niet wil terug bellen..
Is gewoon een software bug. want bellen via de contactlijst werkt wel.

hopelijk komt er snel een update, of een bootloader zo dat er custom firmware opkan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_density
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 14:50
Nice :)
Afbeeldingslocatie: http://sturkenboom.prutz0r.nl/img/td2_hoesje_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sturkenboom.prutz0r.nl/img/td2_hoesje_02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er goed uit! Hij lijkt wat groot, of zit er aan de binnenkant nog extra bescherming langs de kanten?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_density
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 14:50
Aan de binnenkant zit een zachte stof en aan één zijde zit iets dikker soort schuim in. Lijkt misschien groot maar is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
weet iemand hoe ik in TF3D mn mail kan ophalen via die mail tab? na het instellen van mijn mail heeft ie de laatste 50 opgehaald maar nu haalt ie ze niet meer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:36
Tk55 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 13:35:
weet iemand hoe ik in TF3D mn mail kan ophalen via die mail tab? na het instellen van mijn mail heeft ie de laatste 50 opgehaald maar nu haalt ie ze niet meer op...
Ja, als je het via de standaard WM interface doet komt er te staan kan niet syncen, sync mislukt.

reboot verhelpt dat probleem bij mij elke keer (2 x per dag ofzo 8)7 )

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:50
Miyamoto schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 16:06:
[...]

Bij mij toch ook niet hoor. Even getest als ik bij het jaartal 2009 invoer ipv geboortedatum, maar ook dan zijn ze niet zichtbaar.

Hopelijk weet iemand een oplossing, want dat is inderdaad wel een gemis!
Klopt, dit gaat niet automatisch, je hebt 2 opties (waarvan je er 1 moet uitvoeren)

1. alle verjaardagen handmatig in de agenda zetten.
2. verjaardag bij contact invullen, daarna syncen, outlook zet ze we in de agenda

Doe je allebei, dan heb je iedereen dus 2x in je agenda staan :(

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
toaomatis schreef op zondag 03 mei 2009 @ 13:40:
[...]

Ja, als je het via de standaard WM interface doet komt er te staan kan niet syncen, sync mislukt.

reboot verhelpt dat probleem bij mij elke keer (2 x per dag ofzo 8)7 )
dat werkt niet helaas... ik moet er wel even bij vermelden dat ik geen data connection gebruik maar gewoon wifi thuis, maar dan zou ie toch alsnog mail op moeten halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Nu online
Ik heb vandaag mobile shell 3.0 er op gezet, maar nu heb ik al me simcontacten weer in me contacten staan, met touch3d kon je die verbergen, kan dat met mobile shell ook? kan het namelijk nergens vinden.
Of is het misschien ergens een reg instelling?

kan je trouwens met een reginstelling, simpel instellen waar hij mee moet opstarten, met touchflo of met mobile shell?

[ Voor 19% gewijzigd door Tito129 op 03-05-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Deze flash player is out of date...tenminste voor veel sites heb je een nieuwere nodig. You need to upgrade your flashplayer zegt bijvoorbeeld Gametrailers.com

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-06 14:43
Tito129 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 17:13:
Ik heb vandaag mobile shell 3.0 er op gezet, maar nu heb ik al me simcontacten weer in me contacten staan, met touch3d kon je die verbergen, kan dat met mobile shell ook? kan het namelijk nergens vinden.
Of is het misschien ergens een reg instelling?
Zelf gebruik ik het Contacts scherm van MS3, dus rechts naast Launcher. Die kun je namelijk helemaal zelf configureren door je eigen keuzes voor contacten erin te zetten. De grootte van de "vakjes" kun je instellen op small, medium of large. Zodoende kun je erg veel contacten op het 1e scherm laten zien (20 contacten obv smal).
kan je trouwens met een reginstelling, simpel instellen waar hij mee moet opstarten, met touchflo of met mobile shell?
Je kunt vanuit Instellingen van WinMo het Today scherm aanpassen, en daar TF3D uitvinken. Misschien moet je daarna nog even een soft reset doen, maar mijn ervaring is dat de telefoon het netjes onthoudt...en dus alleen maar MS3 opstart. Je ziet het uiteraard snel genoeg door naar het Today screen te gaan, dan zul je namelijk de standaard WinMo layout te zien krijgen (indien je andere today items nog hebt aangevinkt). Ik heb trouwens alle today items uitgevinkt, zodat de telefoon alleen maar MS3 in geheugen laadt...

Edit : nog een tip. Zet in de MS3 settings de animatie uit...dat maakt alles nog een stukker vlotter :)

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 03-05-2009 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243919

P.E.No.1 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 17:16:
[...]

Deze flash player is out of date...tenminste voor veel sites heb je een nieuwere nodig. You need to upgrade your flashplayer zegt bijvoorbeeld Gametrailers.com
Skyfire is je enige optie ;)

Flash is veel te zwaar voor onze pocket pc'tjes. Skyfire is een browser die flash draait op hun cpu's en vervolgens dat streamt naar jouw telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
GSM Arena heeft een uitgebreide review geplaatst van de TD2 :

http://www.gsmarena.com/htc_touch_diamond2-review-347.php

As to the first Diamond, we believe it's got an upgrade it can be proud of. Other than the lack of a D-pad and the faceted rear, the Number 2 is superior in both hardware and software. Of course we can see the point of those who will miss the original Diamond's D-pad. But we guess the interface, processing power, imaging and storage capacity you get in return are a fair deal. Even the more mainstream styling of the Diamond2 is not a downside. Feels like HTC took something home from working on the XPERIA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
hoe verander ik de threaded sms instelling? ik krijg nu AABB (met A mezelf en B contactpersoon), ik wil graag ABAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:38
nou, mijn eerste review ever staat online op tweakers.net.. Laat mij weten wat jullie er van vinden, en vooral wat er nog ontbreekt ;)

productreview: HTC Touch Diamond2 NL Zwart review door ChessSpider

Ik wil gaan voor de volle 5 sterren, dus er moet vast nog wat dingetjes toegevoegd en veranderd worden. Ik kijk uit naar jullie reacties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Ik heb een vraag over mijn DM2. Als ik bijvoorbeeld video's wil kijken van Vimeo.com waar ik vaak op zit via www.rollernews.com ofzo. krijg ik de melding dat ik een nieuwe flash plugin moet hebben. Ik heb de flash player voor wimo al geinstalleerd maar dat werkt niet.

Iemand een idee?

Daarnaast hierbij nog verkort mijn eerdere (onbeantwoorde) vraag.

Als ik Wifi verbinding heb, worden alle data verbindingen (GPRS/UMTS/HSDPA etc) dan ook gepauzeerd zodat als ik online ga, (inet, weer, msn etc.) er gebruik wordt gemaakt van Wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
pt0x schreef op zondag 03 mei 2009 @ 21:17:
...
Daarnaast hierbij nog verkort mijn eerdere (onbeantwoorde) vraag.

Als ik Wifi verbinding heb, worden alle data verbindingen (GPRS/UMTS/HSDPA etc) dan ook gepauzeerd zodat als ik online ga, (inet, weer, msn etc.) er gebruik wordt gemaakt van Wifi?
Ik merk dat inderdaad wifi voorrang krijgt op een data verbinding. Of er daadwerkelijk puur en alleen dan ook wifi wordt gebruikt en niet af en toe data verbinding...dat kan ik je niet garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06 19:38

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Heeft iemand zijn Tomtom icoontje bij de programma lijst gekregen? Het werkt allemaal goed nu, maar ik moet steeds de verkenner in om hem te starten.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BeQuietAndDrive schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:06:
Heeft iemand zijn Tomtom icoontje bij de programma lijst gekregen? Het werkt allemaal goed nu, maar ik moet steeds de verkenner in om hem te starten.
http://forum.pocketinfo.n...578-tomtom-niet-menu.html

Open Bestandsbeheer
zoek Storage Card\TomTom\TomTom Mobile.exe
kies menu-1.bestand-8.maak snelkoppeling
ga nu naar Windows\Start Menu (of Windows\Start Menu\Programma's) en kies Gereed.

Je zou nu een icon TomTom Mobile moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Thanks, die uitleg had ik ook al gevonden maar die menu opties komen niet voor in het menu van de TD2. Dat is zo'n Touch Flow stijl menu, ook in de verkenner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BeQuietAndDrive schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:29:
Thanks, die uitleg had ik ook al gevonden maar die menu opties komen niet voor in het menu van de TD2. Dat is zo'n Touch Flow stijl menu, ook in de verkenner.
Klopt inderdaad niet helemaal. Je moet zijn bij : Mijn apparaat > Programmabestanden > Navigator. Daar klik je op TomTom navigator en houd vast > in nieuw venster (menu) klik kopieren. Ga daarna naar Windows > Startmenu > Programma's. Dan Menu > bewerken > snelkoppeling plakken...voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die werkt beter, dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

dafmay schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 15:14:
De afgelopen dagen heb ik het volgende vreemde probleempje. Tijdens opladen (lichtnet) gaat na verloop van tijd niet meer het groene indicatorlampje (batterij volledig opgeladen) branden. Bij wijze van test uiteraard uren achter elkaar (>3) laten opladen. Het vreemde is dat de energiemeter in instellingen > systeem wel aangeeft dat de batterij volledig opgeladen is.

Soms gebeurd het ook dat na uren achter elkaar opladen, de energiemeter net het laatste balkje niet weergeeft, het lijkt dan alsof batterij niet volledig opgeladen zou zijn. Als ik dan toestel een soft reset geef, dan geeft energiemeter daarna wel aan 100% opgeladen :?
Ik heb hier precies hetzelfde probleem, bij mij is het gekomen na dat ik MS3 er op heb gezet, ook na een hard reset blijft het probleem bestaan. Dus ik ben ook wel benieuwd of iemand een oplossing voor dit probleem heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
EJSEJS schreef op maandag 04 mei 2009 @ 10:58:
[...]
Ik heb hier precies hetzelfde probleem, bij mij is het gekomen na dat ik MS3 er op heb gezet, ook na een hard reset blijft het probleem bestaan. Dus ik ben ook wel benieuwd of iemand een oplossing voor dit probleem heeft...
Geinig, ik was tot dezelfde conclusie gekomen, maar dan wel dat het blijkbaar "slechts" aan de batterij widget van MS3 ligt. Ik heb deze verwijderd van de "lifestyle" tab, en heb nu geen problemen meer zoals eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:57:
GSM Arena heeft een uitgebreide review geplaatst van de TD2 :

http://www.gsmarena.com/htc_touch_diamond2-review-347.php

As to the first Diamond, we believe it's got an upgrade it can be proud of. Other than the lack of a D-pad and the faceted rear, the Number 2 is superior in both hardware and software. Of course we can see the point of those who will miss the original Diamond's D-pad. But we guess the interface, processing power, imaging and storage capacity you get in return are a fair deal. Even the more mainstream styling of the Diamond2 is not a downside. Feels like HTC took something home from working on the XPERIA.
Staat in de TS!
ChessSpider schreef op zondag 03 mei 2009 @ 21:07:
nou, mijn eerste review ever staat online op tweakers.net..
Laat mij weten wat jullie er van vinden, en vooral wat er nog ontbreekt ;)

productreview: HTC Touch Diamond2 NL Zwart review door ChessSpider

Ik wil gaan voor de volle 5 sterren, dus er moet vast nog wat dingetjes
toegevoegd en veranderd worden. Ik kijk uit naar jullie reacties ;)
Staat ook in de TS!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

dafmay schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:13:
[...]

Geinig, ik was tot dezelfde conclusie gekomen, maar dan wel dat het blijkbaar "slechts" aan de batterij widget van MS3 ligt. Ik heb deze verwijderd van de "lifestyle" tab, en heb nu geen problemen meer zoals eerder.
Ow dan ga ik dat ook maar even doen, bedankt voor de TIP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181175

Heb mijn TD2 nu een kleine week in bezit. Mijn vorige was de "oer"-HTC Touch, dus deze is een reuzestap vooruit. Ben vooral te spreken over de snelle GPS-fix, zelfs binnenshuis, en de goede cameraresultaten, waarvan hier een voorbeeld: klik. Niet verkeerd toch, qua detail en kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Anoniem: 181175 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:39:
Heb mijn TD2 nu een kleine week in bezit. Mijn vorige was de "oer"-HTC Touch, dus deze is een reuzestap vooruit. Ben vooral te spreken over de snelle GPS-fix, zelfs binnenshuis, en de goede cameraresultaten, waarvan hier een voorbeeld: klik. Niet verkeerd toch, qua detail en kleur?
Idd een hele nette foto, beetje alpha correctie maar daar ontkom je niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
EJSEJS schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:23:
[...]
Ow dan ga ik dat ook maar even doen, bedankt voor de TIP ;)
NP. Zie voor meer info :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=511367

Lijkt erop alsof 3rd party batterij apps de problemen inderdaad veroorzaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162916

Tk55 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 20:11:
hoe verander ik de threaded sms instelling? ik krijg nu AABB (met A mezelf en B contactpersoon), ik wil graag ABAB
Vraag me dit ook af, ik gruwel van de sms-thread feature. Wil gewoon losse smsjes hebben, kan het nergens vinden in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan niet via instellingen, kan wel geregeld worden via het register!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Nu online
Weet iemand of het mogelijk is of je met s2u2 met de home knop kan vergredelen ipv dat hij de touch3d vergredeling gebruikt, nu heb ik er vaak 2 vergredelingen opzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-04 04:48
Kun je ook je Live mail laten binnenkomen zonder dat hij al je contactpersonen bij je contacten gaat zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
Anoniem: 243919 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 18:39:
[...]

Skyfire is je enige optie ;)

Flash is veel te zwaar voor onze pocket pc'tjes. Skyfire is een browser die flash draait op hun cpu's en vervolgens dat streamt naar jouw telefoontje.
Flash veel te zwaar. Waarom kan hij dan video afspelen ? Ook zwaar.
Indien websites met flash niet werken dan valt de TD2 mijn ongeloofelijk tegen. Veel website gebruiken flash.

Heb ook Flash Lite 3.1 geprobeerd, werkt ook niet.

Mijn mobiel internet ook nog niet aan de praat gekregen.

A, ja en nog iets.

Hoe kunnen jullie TomTom 7 navigator op jullie TD2 hebben (legaal) als deze nog niet uit is ?
Iemand nog iets gehoord wanneer deze te koop is ?
Laats een interview met baas TomTom gezien waarin stond zeer binnenkort, maar dat is vaag.

[ Voor 18% gewijzigd door abusimbal op 04-05-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zegt 't zelf al, is niet legaal te verkrijgen, trek zelf je conclusies maar...

EDIT @ Hieronder: Geen idee, heb zelf geen TD2 (nog niet), dus ik zou even Googlen! Succes!

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 04-05-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
CLB schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:01:
Kan niet via instellingen, kan wel geregeld worden via het register!
waar precies? en werkt ie dan ook goed in de TF3D interface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Tk55 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 16:46:
[...]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=368046

There is also this:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Setting s\OEM\SMSInboxThreadingDisabled
DWORD value set to 1.
You have to create the OEM folder yourself but apart from that it seems to work okay.

[ Voor 33% gewijzigd door dafmay op 04-05-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Anoniem: 162916 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:00:
[...]

Vraag me dit ook af, ik gruwel van de sms-thread feature. Wil gewoon losse smsjes hebben, kan het nergens vinden in de instellingen.
in de registry:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSAvailable"=dword:1
0=old style
1=threaded style

@dafmay: ze werken allebei :9
maar de smsjes in de TF3D interface wil ik dus threaded houden maar als je een smsje aantikt gaat ie ze sorteren op persoon ipv datum/tijd

[ Voor 19% gewijzigd door Tk55 op 04-05-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Tk55 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:11:
ik snap nog steeds niet dat ie in tf3d de messages niet normaal weergeeft :?
Omdat ik het hartstikke fijn vind :) Zo hoef ik nooit opzoek naar een smsje waarop ik een reactie krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
[...]
0=old style
1=threaded style

@dafmay: ze werken allebei :9
Ze werken allebei, echter er zit wel een belangrijk verschil in! Jouw registry edit disabled ook meteen de sms notificatie, en dat lijkt mij niet de bedoeling. Als je de xda thread verder doorleest dan zie je dat pas. Op pagina 2 meldt men dat de andere registry hack de sms notificatie wel intact laat...

...deze moet je dus hebben :

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Setting s\OEM\SMSInboxThreadingDisabled
DWORD value set to 1.
You have to create the OEM folder yourself but apart from that it seems to work okay.

Bron : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=368046

[ Voor 34% gewijzigd door dafmay op 04-05-2009 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243919

abusimbal schreef op maandag 04 mei 2009 @ 16:32:
[...]

Flash veel te zwaar. Waarom kan hij dan video afspelen ? Ook zwaar.
Indien websites met flash niet werken dan valt de TD2 mijn ongeloofelijk tegen. Veel website gebruiken flash.

Heb ook Flash Lite 3.1 geprobeerd, werkt ook niet.
Programmatuur voor flash is niet te vergelijken met programmatuur voor het afspelen van video. De niet voor de mobile geschreven (en vooral daarom zware) versie van Adobe Flash moet eerst omgezet worden. Daarnaast zit je met licenties die door iemand betaald moeten worden.
Flash Lite is een compromis waar Microsoft en Nokia de licenties voor hebben betaald. Je kan ook wachten tot je een ons weegt op initiatieven als deze.

Ik ging er vanuit dat je een oplossing zocht. Skyfire is momenteel de oplossing. Naar mijn mening een hele goede. Werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Door de dodenherdenking is mn bericht nu kwijt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

toaomatis schreef op maandag 04 mei 2009 @ 20:02:
Door de dodenherdenking is mn bericht nu kwijt :S
Dude...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Heus, ik shit je niet. Ik ramde op verzenden en toen kwam ik bij zon zwartscherm met de melding over dodenherdenking. Nja post weg, maar ik zal m ff opnieuw rammen!

Het kwam er dus op neer dat ik nog geen custom-software en/of reg tweaks gedaan heb, omdat ik dus nog een maandje of wat wil wachten op roms van htc zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toaomatis schreef op maandag 04 mei 2009 @ 20:10:
Heus, ik shit je niet. Ik ramde op verzenden en toen kwam ik bij zon zwart scherm
met de melding over dodenherdenking. Nja post weg, maar ik zal m ff opnieuw rammen!
is de policy van GoT, dus even geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Om 20.00 gaat het hier normaalgesproken op 4 mei 2 minuten op zwart. Lijkt me niet zo gek, en eigenlijk hoor je daar dus geen last van te hebben, die twee minuutjes :>

Kunnen we nu weer ontopic :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]
0=old style
1=threaded style
Voor al dat gepriegel in de registry is Advanced Configuration Tool in het leven geroepen. Hierin ook alle SMS-instellingen tot in detail te regelen. Tweakers met Windows Mobile kunnen niet zonder. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 181175 op 04-05-2009 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 181175 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 21:59:
[...]
Voor al dat gepriegel in de registry is Advanced Configuration Tool in het leven geroepen. Hierin ook alle SMS-instellingen tot in detail te regelen. Tweakers met Windows Mobile kunnen niet zonder. :)
Inderdaad :) En ook Memmaid is een handige tool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Als ik Mobile Shell 3.0 afsluit gaat de TD2 niet meer automatisch in TouchFlo. Hoe kan dit? :? Ook kan ik internet in MS 3.0 niet meer in landscape bekijken. Is dit aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat je TouchFlo 3D hebt uitgeschakeld neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
CLB schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:43:
Omdat je TouchFlo 3D hebt uitgeschakeld neem ik aan?
Ik heb niets uitgeschakeld, ik had eerst een trialversie geinstalleerd en als ik daar de optie leave MS aanklikte ging de D2 gewoon weer naar TF3D. Nu heb ik een andere versie geinstalleerd en als ik nu leave MS doe dan opent TF niet zegmaar. Hoe kan ik dit weer aan zetten dan? Ik kon het niet vinden..
edit: laat maar, gevonden....
Nu wil ik alleen nog weten hoe ik kan internetten in landscape in MS3.0

[ Voor 9% gewijzigd door P.E.No.1 op 04-05-2009 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dafmay schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:30:
[...]

Inderdaad :) En ook Memmaid is een handige tool...
... met ingebakken registry-editor. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-04 04:48
Tk55 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 16:46:
[...]

hihi, already fixed geloof ik, advanced config tools gewoon gebruiken O-)

[ Voor 50% gewijzigd door Facundo op 05-05-2009 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagosch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-06 14:57
Nou sinds afgelopen zaterdag heb ik ook mijn TD2 (WWE) binnen. Het toestel bevalt mij prima, heb tot zover nog geen problemen mee gehad.

Even een vraag voor de mensen die heb nu ong. een week of langer hebben. Hoe staat het met jullie accuduur? Was die direct aan het begin goed, of is deze na een x aantal keer opladen drastisch verbeterd?

Ik heb mijn accu sinds afgelopen zaterdag 2 x moeten opladen, de accuduur is wel iets verbeterd, maar dat ik kan zeggen wow, is ook niet van toepassing.

Ik heb bij Bluetooth constant aan en een microsoft direct push verbinding via HSDPA aan staan. Verder als gewoon gebruik (bellen en sms'en).

Wat is jullie mening, heb ik een slecht accu of moet ik meer geduld hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:45
Ik zou als het enigsinds mogelijk is bluetooth niet continu aanlaten? Nu niet echt het meest energie-zuinige protocol?

Mijn TD2 hangt nu aan de lader trouwens.
Laatst volledig opgeladen: 13:39, zaterdag 2 mei 2009
standby-tijd: 44 uren, 30 minuten
Gesprekstijd: 0 uren, 10 minuten
Toestelgebruik: 5 uren, 18 minuten

Mss handig als wat meer mensen deze gegevens plaatsen (Al weet ik niet of dat in dit topic mag/kan?) Zie Instellingen - Meer - Tabblad Systeem - Energie - Tabblad Informatie.

Hier nog een leuk tooltje voor je batterij. Eerst sdkcerts.cab installeren, daarna FInixNOverBatteryIconsOnly.cab

Normaal zet ik mijn telefoon 's nachts uit, maar vannacht even getest en hij heeft in 10 uur tijd (slaapkop...) 2% batterij verbruikt. Dus daarvoor hoef je het ook niet te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Bluetooth is een vreter inderdaad. Bij mij werd de accu na een paar keer opladen wel beter, althans voor mijn gevoel. Ik heb het niet gemeten of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagosch
Miyamoto schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:50:
Ik zou als het enigsinds mogelijk is bluetooth niet continu aanlaten? Nu niet echt het meest energie-zuinige protocol?

Mss handig als wat meer mensen deze gegevens plaatsen (Al weet ik niet of dat in dit topic mag/kan?) Zie Instellingen - Meer - Tabblad Systeem - Energie - Tabblad Informatie.

Hier nog een leuk tooltje voor je batterij. Eerst sdkcerts.cab installeren, daarna FInixNOverBatteryIconsOnly.cab

Normaal zet ik mijn telefoon 's nachts uit, maar vannacht even getest en hij heeft in 10 uur tijd (slaapkop...) 2% batterij verbruikt. Dus daarvoor hoef je het ook niet te doen. :)
Ok, deze informatie ga ik ook posten als mijn accu weer behoefte heeft om op te laden. Heb hem vanacht de gehele tijd aan de lader gehad, ben benieuwd. Vanacht is trouwens de tweede keer dat ik hem oplaad.

Persoonlijk zet ik bleutooth niet uit, aangezien ik een parrot in de auto heb en nogal vaak onderweg ben. En ikzelf ben te lui om steeds bluetooth aan en uit te zetten. O-)

[ Voor 0% gewijzigd door Zagosch op 05-05-2009 11:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:56:
Bluetooth is een vreter inderdaad. Bij mij werd de accu na een paar keer opladen wel beter, althans voor mijn gevoel. Ik heb het niet gemeten of zo.
Voor mijn gevoel werd inderdaad de accu ook wat beter na een paar keer opladen. Heb deze eergister voor het laatst opgeladen en zit nu nog op 29% en heb toch regelmatig met de TD2 lopen kloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagosch
P.E.No.1 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:22:
[...]

Voor mijn gevoel werd inderdaad de accu ook wat beter na een paar keer opladen. Heb deze eergister voor het laatst opgeladen en zit nu nog op 29% en heb toch regelmatig met de TD2 lopen kloten...
Ok zag in een eerdere reactie van jou dat jij ook nog problemen had met de accu, ben je terug gegaan naar de winkel, of is dit dezelfde accu nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
r.vd.essenburg schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:30:
[...]

Ok zag in een eerdere reactie van jou dat jij ook nog problemen had met de accu, ben je terug gegaan naar de winkel, of is dit dezelfde accu nog?
Het is nog dezelfde accu. Maar ik blijf het nog wel in de gaten houden. In het begin ging de accu dus echt snel leeg maar nu lijkt het beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
P.E.No.1 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:44:
Het is nog dezelfde accu. Maar ik blijf het nog wel in de gaten houden. In het begin ging de accu dus echt snel leeg maar nu lijkt het beter.
Same here, na een week van gebruiken is de accu idd verbeterd. Hij kan nu +/- 48 uur mee (pushmail, 3g/hsdpa, internetten, bellen en smsen). Dan aan de lader en dan istie in 2 tot 3 uur weer vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagosch
P.E.No.1 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:44:
[...]

Ok duidelijk. Ik zal dat tooltje even installeren van rooot, is iig wat duidelijker als de huidige bar. Het ziet er naar uit dat ik gewoon meer geduld moet hebben. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Nu online

Ik vind dat nog best netjes, dat redt mijn accu niet eens..
Toch maar is wat beter in de gaten hiouden.

Ik heb trouwens mobile shell, maar vind touch3d misschien wel net zo mooi/handig.. alleen die agenda functie is zo slecht.
Iemand daar een vervanger voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagosch
Tito129 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:10:
[...]

Ik vind dat nog best netjes, dat redt mijn accu niet eens..
Toch maar is wat beter in de gaten hiouden.

Ik heb trouwens mobile shell, maar vind touch3d misschien wel net zo mooi/handig.. alleen die agenda functie is zo slecht.
Iemand daar een vervanger voor?
Zelf moet ik zeggen dat die agenda functie verre van slecht is. Het beheer makkelijk en is makkelijk te bedienen. Wat vindt jij er vervelend aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Beste,

Ik maak inmiddels ook gebruik van Mobile Shell 3.0 een prachtig snel-werkend programma.

Nu heb ik hetvolgende vraag ;

Is het mogelijk om Menu start te kunnen verkleinen :

Met diamond Tweak moet dit mogelijk zijn, maar nu zonder succes. Bij mijn vorige daimond1 toestel was het wel gelukt.

ik wil dus het menu start verkleinen met kleine pictogrammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Wordt jullie toestel ook vrij warm als je hem oplaad? warmer als de temperatuur van mijn handpalm. niet schrikbarend maar toch.

Zelfde geld voor de lader. is dat normaal? bij mijn nokia(s) heb ik hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is niet ongebruikelijk, dus ik zou me er niet al teveel zorgen om maken. Zeker als het niet schrikbarend warm wordt, zoals je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
...
Dank voor de tip...erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagosch
pt0x schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:05:
Wordt jullie toestel ook vrij warm als je hem oplaad? warmer als de temperatuur van mijn handpalm. niet schrikbarend maar toch.

Zelfde geld voor de lader. is dat normaal? bij mijn nokia(s) heb ik hier geen last van.
Dit is normaal, mijn oude HTC (herald) had hier ook last van, mijn huidige TD2 heeft dit precies hetzelfde. Hij wordt niet gloeiend heet, maar gewoon 'lekker' warm. In mijn ogen hoef jij je geen zorgen te maken.

Ik heb het idee dat iedereen dit wel heeft mijn zijn of haar toestel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
r.vd.essenburg schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:47:
[...]

Dit is normaal, mijn oude HTC (herald) had hier ook last van, mijn huidige TD2 heeft dit precies hetzelfde. Hij wordt niet gloeiend heet, maar gewoon 'lekker' warm. In mijn ogen hoef jij je geen zorgen te maken.

Ik heb het idee dat iedereen dit wel heeft mijn zijn of haar toestel. ;)
Mijn Diamond (1) heeft dat iig ook. Net zoals de P3600 die ik daarvoor had.
Opladen, GPS of G3 resulteert in een goede handenwarmer. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik heb sinds vanochtend een vreemde issue. Mijn TD2 laat geen enkel geluid meer horen bij inkomend gesprek, sms, mail, enz. Afspelen muziek oid geen probleem. Als ik naar Geluid ga in Menu en dan Geavanceerd > Meldingen, welke gebeurenis en beltoon ik ook kies, ik krijg geen geluid! En als ik daarna op OK klik (rechtsboven), dan blijft dit scherm hangen.

Ik heb natuurlijk een soft reset gedaan...geen oplossing. Iemand enig idee?

Inmiddels een hard reset gedaan, kon ook geen kwaad ivm het vele (de)installeren van diverse apps.

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 05-05-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
dit haal ik dus echt bij lange na niet, ik kan t nu niet zien want hij denkt dat ik de batterij zondag heb opgeladen terwijl dat vannacht was, maar ik heb dan iets van standby tijd: 8 uur, toestelgebruik: 6 uur :? eens kijken of het beter wordt anders misschien brakke batterij, maar geloof dat die nog slechter presteerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:45
Als de datum van opladen niet klopt, heb je hem dus blijkbaar niet 100% opgeladen :)
Via Energie zie je de status van de batterij. Het lampje wordt volgens mij eerder groen... Heb je de batterij al een paar keer langer opgeladen? Anders zou je dat ook nog kunnen proberen.

Natuurlijk is bovenstaande ook afhankelijk van je gebruik! Als je continu WiFi/Bluetooth aan hebt en een film afspeelt haal je ook geen 44 uur ;)

Ik vraag me trouwens wel af of de 500 uur standby / 6 uur gesprekstijd (Zie specificaties HTC) gehaald kunnen worden?? De standby-tijd zou nog kunnen, daar de batterij 's nachts (scherm uit) in 10 uur tijd zo'n 2% verliest. Maar als ik kijk naar mijn gegevens vraag ik me af of die 6 uur gesprekstijd haalbaar is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
@ rooot, zullen we even belletje doen dan? :P best vreemd dat ie niet volledig oplaadt als ie de hele nacht aan de oplader ligt maarja :) ik post wel even wat ik de volgende keer haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagosch
Tk55 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 16:45:
@ rooot, zullen we even belletje doen dan? :P best vreemd dat ie niet volledig oplaadt als ie de hele nacht aan de oplader ligt maarja :) ik post wel even wat ik de volgende keer haal.
Waar ik achter ben gekomen, is dat hij de laatste oplaad datum pas noteert als het toestel tijden het opladen aan staat. Als het toestel uit staat, dan veranderd deze datum niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
r.vd.essenburg schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 16:51:
Waar ik achter ben gekomen, is dat hij de laatste oplaad datum pas noteert als het toestel tijden het opladen aan staat. Als het toestel uit staat, dan veranderd deze datum niet. :/
Uhh, toestel uit FTW 8)7, derhalve zal ik nooit de specificaties halen (had ook niets anders verwacht). Ook is die tijd niet helemaal nauwkeurig, want hij gaat al tellen als de telefoon volledig opgeladen is, mar nog steeds aan de netspanning hangt (althans dat heb ik), want als ik 's ochtends wakker wordt en mn tellie heeft de hele nacht aan de lader gehangen is hij toch al een uur of 5 onderweg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Laatst online: 06-05 22:04
wat zijn jullie bevindingen over deze gsm? Wil hem namelijk zelf ook aanschaffen, maar ben nog aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm er zijn ongeveer 52.000 views, ongeveer 850 posts en ongeveer 30 uur werk in dit topic gestoken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Samson_1990 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 21:06:
wat zijn jullie bevindingen over deze gsm? Wil hem namelijk zelf ook aanschaffen, maar ben nog aan het twijfelen.
Op welke punten twijfel je dan?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Samson_1990 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 21:06:
kom doe eens een beetje moeite joh...
Om kort te gaan...de telefoon bevalt uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
...en weer een nieuwe review :

http://www.phonearena.com/htmls/review.php?id=2151

As a whole, the Diamond2 proves to be a worthy successor in the lineup and it´s not a disappointment, except for the fact it´s less innovative alongside of previous models. The Touch brought out both TouchFLO and design that had been hard to imagine by then, while the Touch Diamond featured the awesome TouchFLO 3D and even shinier design. The Diamond2 is more ordinary looking phone, but it´s been devised as phone to allow easier use from the get go, features more robust battery, system memory that makes for faster response, memory expansion slot and even better interface than before. Throw excellent in-call quality into the deal and the HTC Touch Diamond2 definitely is one of the best Windows Mobile phones at present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Laatst online: 06-05 22:04
GGS_206 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 21:29:
[...]

Op welke punten twijfel je dan?
gebruiksvriendelijkheid. En of ie wel z'n geld waard is.

Heb al enkele reviews gelezen maar zou toch graag de mening hebben van mensen die hem al enkele maanden in gebruik hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Samson_1990 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 21:39:
[...]

Heb al enkele reviews gelezen maar zou toch graag de mening hebben van mensen die hem al enkele maanden in gebruik hebben.
...heb je nu al zelf wat moeite gedaan, ipv verwachten dat andere mensen dat voor jou gaan doen?

Oftewel...LEES het topic door en gebruik de zoekfunctie. Er zijn in dit topic enorm veel gebruikservaringen de revue gepasseerd, dus je kunt een heel goed beeld opmaken en je keuze bepalen (wel of niet de TD2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb al enkele reviews gelezen maar zou toch graag de mening
hebben van mensen die hem al enkele maanden in gebruik hebben.
Er staan 15 zeer uitgebreide reviews in de TS genoemd, daar staat alles wat je wil uitvoerig benoemd...
Tevens is deze TopicStart een maand geleden gestart, de eerste TD2's werden een week later pas uitgegeven.
En zoals ik al eerder zei, er is genoeg, meer dan genoeg informatie te vinden in dit topic!

Hier heb je m'n mening: Koop 'm niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

[...]

Dan moet je dit topic doorlezen, want dit is namelijk een ervaringentopic. Hier vragen wat de gebruiksvriendelijkheid is, is dus nogal dubbelop. Het is hier geen helpdesk die kant en klare antwoorden geeft, dus ik stel voor dat je je even inleest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Bedankt RoD,

Enige waar ik nu nog van baal is dat ik geen streaming media kan afspelen via Opera, zoals eerder aangegeven vanwege de Flash beperking :(

Twijfel nog of ik skyfire ga installeren of niet. hoop eigenlijk op een andere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik heb een vraagje, ik heb een telfort Surf & Mail onbeperkt en als modem heb ik gekozen voor GPRS, G3 op de telefoon bij mijn instellingen. Maar als ik wil gaan video bellen krijg ik steeds de melding dat er geen G3 netwerk beschikbaar is. Maar boven in de balk zie ik wel constant een groote G en daarnaast de verbindings sterkte meter met een kleine G er bij. Ik zou dus denken dat ik wel op het G3 netwerk zit, dus wie heeft er een oplossing voor de melding die ik steeds krijg als ik wil gaan video bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178298

EJSEJS schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 00:00:
Ik heb een vraagje, ik heb een telfort Surf & Mail onbeperkt en als modem heb ik gekozen voor GPRS, G3 op de telefoon bij mijn instellingen. Maar als ik wil gaan video bellen krijg ik steeds de melding dat er geen G3 netwerk beschikbaar is. Maar boven in de balk zie ik wel constant een groote G en daarnaast de verbindings sterkte meter met een kleine G er bij. Ik zou dus denken dat ik wel op het G3 netwerk zit, dus wie heeft er een oplossing voor de melding die ik steeds krijg als ik wil gaan video bellen...
Die G staat voor GPRS en niet voor 3G (niet G3). GPRS is gewoon te traag voor een video gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Met andere woorden, je zal pas kunnen video bellen als er een H in de plaats van die G staat. H staat voor HSPA. 3G is niet overal beschikbaar, dus val je dan terug op gewone trage GPRS.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Oke bedankt voor deze uitleg, het is mij nu geheel duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-04 21:09
Ik zit bij (het Belgische) Proximus en heb een abonnement van mijn werkgever. Ik mag internet via de provider niet veel gebruiken vanwege te duur.

Is er een programma dat op geplande tijdstippen wifi aanzet. Het nodige van internet haalt (mail, weather update, push internet, etc.) en dan weer wifi uitzet.
Dit om batterij te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WiFi heeft niks te maken, met je provider en / of extra kosten. Behalve via hotspots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
ik denk dat hij bedoelt dat, terwijl ie op z'n werk zit, de telefoon om de x tijd wifi aanzet, mail ophaalt en dan wifi weer uit zet

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-04 21:09
JarlSX schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:27:
ik denk dat hij bedoelt dat, terwijl ie op z'n werk zit, de telefoon om de x tijd wifi aanzet, mail ophaalt en dan wifi weer uit zet
Klopt
Ik wil, indien er een wfi netwerk aanwezig is (thuis of op m'n werk), op geplande tijdstippen internet verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Zo, heb de TD2 ook net besteld.

Ben benieuwd wanneer ik m krijg, en hoe hij me bevalt. Heb nu de SE K810, dus dit zal een flinke vooruitgang zijn. Straks ook nog es een 12V lader bestellen, of gelijk een actieve Brodit. Heb ik nu ook en bevalt goed icm TomTom.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 12:37
Hoe ervaren jullie de geluidskwaliteit tijdens het telefoneren van dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
el frikandel schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:35:
Hoe ervaren jullie de geluidskwaliteit tijdens het telefoneren van dit toestel?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het voldoende vind, zeker niet goed of zeer goed. Klinkt ietwat blikkerig en ver-af. Ik heb het veel beter gehad op bijv de Samsung Innov8 en de Nokia N95.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De prijzen- en levertijddiscussie mag in het volgend topic en dus niet hier.