HTC Touch Diamond2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 91.941 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:43
Een (relatief) nieuwtje...mat-zwarte cover voor de TD2 :

http://www.engadgetmobile...an-b-for-your-touch-diam/

Ik denk dat het een mooi alternatief is voor de hoogglans standaard cover. Is iemand 'm reeds tegengekomen voor bijv pre-order?

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 06-05-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
over geluidskwaliteit gesproken, heeft iemand SRS WOW HD al geprobeerd?

[ Voor 14% gewijzigd door Tk55 op 06-05-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 15:10:
Een (relatief) nieuwtje...mat-zwarte cover voor de TD2 :

http://www.engadgetmobile...an-b-for-your-touch-diam/

Ik denk dat het een mooi alternatief is voor de hoogglans standaard cover.
Is iemand 'm reeds tegengekomen voor bijv pre-order?
Noopz, heb 'm nergens kunnen vinden nog, ziet er trouwens wel erg slick uit zeg!

Review van SlashGear
Met echt 33.000 mooie foto's (die ik vandeweek even in de TS ga verwerken)

Overall, though, HTC have moved the Windows Mobile game on with the Touch Diamond2, producing a handset that’s more attractive, more usable and more integrated than those that came before it. Ironically, the handsets they’ve just bettered are generally their own: sometimes it seems as though HTC are the only Windows Mobile game in town.

At MWC, the PeopleCentric announcement felt like HTC’s answer to Palm’s Synergy: a more connected way of handling information on a mobile device. If we’re honest, it can’t quite live up to how Palm webOS manages data, but it’s the best performing data management system on a Windows Mobile device we’ve seen. The few consistency flaws we’ve run across - which could well be fixed in production firmware - haven’t undermined how useful it can be to isolate conversations on a contact-by-contact basis, and if you’ve been looking for an excuse to tidy up your address book then this is it.

The HTC Touch Diamond2 is, then, most of what’s best about the Touch HD, with the compact scale of the original Diamond, and the cleverest incarnation of TouchFLO 3D. That adds up to the best Windows Mobile 6.1 handset on the market, and one which is well-placed for the Windows Mobile 6.5 upgrade later on in 2009.

Review van CNET UK
The HTC Touch Diamond2 is packed with features, including great Web-browsing capability and a big, beautiful screen. HTC has done its best to patch the usability flaws of Windows Mobile with the TouchFLO interface. But, while we like TouchFLO's design, we feel it just doesn't make enough of a difference once you move past the home screen. We still needed a stylus to get the most out of the millions of tiny options, and the choice of a resistive touchscreen doesn't help.

But, if you don't mind wielding the tiny wand and you'd happily trade the instant usability of the iPhone for a barn full of features, the Diamond2 could be for you.

Review van The UK mobile phone blog
The new HTC Touch Diamond2 easily surpasses its predecessor thanks to a larger and higher resolution screen, better camera and nicer design. The other obvious comparison for the Diamond2 will be its bigger brother, the Touch HD. Though the features included in both phones are almost identical, the Diamond2 does serve up as a worthy alternative for those who want a more pocket friendly Windows Mobile device over the larger Touch HD whilst the updated TouchFLO 3D interface offers an improved, more fluid method of operating the phone. As a broader comparison, but one which is seemingly unavoidable, the Touch Diamond2 offers enough to act as a worthy competitor to the excellent iPhone 3G. While the camera blows the iPhone’s 2.0 Megapixel away, the tweaked Touch FLO 3D puts the Diamond2 on a level playing field in terms of user interface and Windows Mobile offers far more in the way of customisation.

Review van Mobiletechaddicts
HTC have produced another excellent device, the handset oozes build quality with the exception of the plastic battery cover. The screen is simply stunning and the sensitivity of the resistive screen is the nearest thing to capacitive we have seen. Its a joy to use and its a powerful phone too.

TouchFlo3D is a great home screen / overlay to the operating system and this time it does go that bit deeper which makes the whole Windows Mobile experience so much better. The flow of the icons and flick responses are now instant without any of the lag we had seen previously. The camera produced some great results in good light conditions and was much more responsive than previous HTC cameras, but the lack of a flash will render it pretty useless in poorer light conditions.

As a phone it worked perfectly, great audio quality, hangs onto the signal with above average results, the integration of contacts, text messages, emails etc is also another great feature. Battery life while not fantastic would easily get through a day of heavy use with push email, web browsing and moderate phone use.

Not wanting to dwell on the point for too long, but no 3.5mm headset jack is a pain and one omission that we can never understand or forgive, its just plain annoying now, especially as there is no adaptor included.

For a high end phone the packaging is not very impressive either and a few people are complaining about the lack of a case in the box, not really a problem as lets be honest who ever uses the stock case anyway, for a phone of this price and style it deserves much more.

So should you buy it ?, if your a Windows Mobile lover and don’t input lots of text this is the crème de la crème of keyboardless Windows phones, if you do input lots of text it may be wiser to wait for the Touch Pro2 which should be here in a few months. Sure it has a few flaws, like the accelerometer only works in a few applications, a better music and video player should have been included and that 3.5mm headset jack, the biggest flaw though is Windows Mobile 6.1, its just not good enough for this top end hardware and this is the kicker, HTC have confirmed that this device will get an update to Windows Mobile 6.5 and because of that, this device should be very appealing.

Review van TracyandMatt
This device has been a pleasure to use over the past week. The screen size is nice and clear, it feels solid in the hand and the screen is easy to read even in sunlight. The TouchFlo is responsive, and superfast. The camera is OK, the GPS superb and the reception is better than the original Diamond. The battery is a powerhouse, the keyboard is a pleasure to type on, and the sound quality is great.

I didn't like a few niggly things like trying to find out how to rename my device, or add a shortcut for a program I have saved on my MicroSD card but then again I am a "power user" of HTC devices. I liked this device so much I wanted one as soon as I saw it, even before I had held one in my hand. I liked this device so much I pre-ordered it the DAY it showed up on websites for sale. The package arrived at home, and I was so excited I forgot I had a girlfriend.. Ok that bit was a lie.

Is the device worth an upgrade from the original Diamond? Logically , no. unless you really do use GPS a lot, and are passionate about battery life. Upgrade from a non Windows Mobile device.. without a shadow of a doubt.

A small note here: The Exchange integration alone is so brilliant, it warrants a review all on its own! If you are serious about using this in a business environment, and want a review, please let us know in the comments section.

Review van TechRadar
The Diamond2 isn't just a nip and tuck update of the original HTC Touch Diamond – it has some significant improvements which make it worth your attention.

We liked

Chief among these is its glorious new larger touch screen which takes up almost the full face of the phone. Video viewing may not be quite so breathtaking as the Touch HD but it's not far off – pictures and video look great on it and the new zoom bar allows you to get deep into your pics onscreen.

Email is as effective and easy to set up as ever, and the web browser is a dream, with that zoom bar every bit as effective as the iPhone's pinch feature.

Other improvements include the improved casing – it feels much sturdier now than the original Diamond which, though lightweight, did feel cheaper and more plasticky than its impressive spec would suggest it should.

Memory has also been beefed up, with the onboard capacity doubled to 512MB and the ability to accept up to 16GB microSD cards, though none is supplied. Battery life is better too, and we managed three days of moderate use before we had to recharge.

Special mention must go, as it always does with HTC's Windows Mobile handsets, to the very lovely TouchFLO 3D interface, which has always been good, but now has a few extra eye-catching animations to lift it well above the underlying Windows Mobile 6.1 OS, which, fortunately, you'll have little cause to use.

We didn't like

The 5 megapixel camera is an improvement on the original Diamond's snapper, though it still lacks the clarity, depth, colour and sharpness of other 5 megapixel camera phones such as the Nokia N79 or the Sony Ericsson C902.

Verdict

To sum it up, the Diamond2 is the do-it-all jewel in HTC's crown, and the most creditable alternative to the iPhone available anywhere at the present time.

[ Voor 106% gewijzigd door CLB op 06-05-2009 19:23 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 17:11:
[...]

Noopz, heb 'm nergens kunnen vinden nog, ziet er trouwens wel erg slick uit zeg!
Zekers, zodra ie beschikbaar is dan ga ik 'm aanschaffen. Ook veel minder een fingerprint-magnet...nu nog het scherm fingerprint-friendly maken... 8)
Reviews, reviews, en meer reviews...
Wat hebben wij toch allemaal een top phone in huis! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diac21
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-05 23:24
Ik lees weinig problemen met het internet. Toch staat er af en toe eentje tussen. Ik had mijn probleem al eerder gepost, maar dat is al weer een tijdje terug.

Ik kan niet op internet met opera of IE. Ook kan ik niet met GMaps iets doen en ook kan ik de mail niet ophalen (fout bij synchroniseren). Wel kan ik youtube filmpje (zij het zeer traag) bekijken en weather bijwerken.

Ik heb gegevensverbindingen aan staan in de comm manager. Al meerdere malen soft reset gedaan. En heb WLAN uitstaan als ik gprs of 3g probeer. Ik heb een USIM kaart dus dat is het probleem ook niet...

Heeft iemand enig idee wat ik er aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299417

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243919

diac21 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 19:49:
Ik lees weinig problemen met het internet. Toch staat er af en toe eentje tussen. Ik had mijn probleem al eerder gepost, maar dat is al weer een tijdje terug.

Ik kan niet op internet met opera of IE. Ook kan ik niet met GMaps iets doen en ook kan ik de mail niet ophalen (fout bij synchroniseren). Wel kan ik youtube filmpje (zij het zeer traag) bekijken en weather bijwerken.

Ik heb gegevensverbindingen aan staan in de comm manager. Al meerdere malen soft reset gedaan. En heb WLAN uitstaan als ik gprs of 3g probeer. Ik heb een USIM kaart dus dat is het probleem ook niet...

Heeft iemand enig idee wat ik er aan kan doen?
Proxy uitgezet onder settings > connections > Set up my proxy
en dan uitvinken? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-05 19:57
Oplossing voor de afgekapte aanwijzingen in TomTomNavigator 7:

Speel een stille MP3 af, zorg ervoor dat ie blijft herhalen.
Start TTN7 op en... voila, alle aanwijzingen worden volledig uitgesproken :)

Er zwerft ook een cab (mortscript+mp3) rond waarmee je dit automatisch uit kunt voeren.

Credits: Helmut en Eugene7 @ xda-developers.com

Google is je vriend

3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attack
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-01 16:49
Meer mensen last van het feit dat beeld en geluid bij een video opgenomen met de Diamond2 vreselijk out of sync is? Kan ik dat ergens fixen? Is zo niet om aan te zien. Geluid komt een stuk later dan het beeld. Schat zeker een seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 19:40:
Wat hebben wij toch allemaal een top phone in huis! _/-\o_
Zijn allemaal opgenomen in de TS :)
TS is bijna vol qua grootte, dus deel 2 zal een TS hebben die:
- Of bestaat uit twee posts, zodat de grootte er niet meer toe doet
- Of waarin alle 'conclusies' en 'verdicts' van de reviews niet letterlijk zullen bevatten (kost nogal veel bytes)
mayen schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:30:

Er zwerft ook een cab (mortscript+mp3) rond waarmee je dit automatisch uit kunt voeren.
Opgenomen in de TS!
attack schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:32:
Meer mensen last van het feit dat beeld en geluid bij een video opgenomen met de Diamond2 vreselijk out of sync is? Kan ik dat ergens fixen? Is zo niet om aan te zien. Geluid komt een stuk later dan het beeld. Schat zeker een seconde.
Is dat bij het afspelen op de Touch Diamond2 zelf of op de computer?
Want als ik dit zie: http://www.pocketnow.com/...1134/review/VIDEO0001.mp4 is 't _/-\o_

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298734

Die mat backcover vind ik persoonlijk een stuk mooier als die wat er nu op zit. Zodra ik die kan vinden gaat er zo eentje op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223266

mayen schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:30:

Credits: Helmut en Eugene7 @ xda-developers.com

Google is je vriend
Fijn dat er een oplossing is voor het "spraak" probleem in tomtom. Maar...
Is het dan de bedoeling dat je elke keer voordat je tomtom wilt gebruiken een stil mp3tje moet af laten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223266

Anoniem: 298734 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:17:
Die mat backcover vind ik persoonlijk een stuk mooier als die wat er nu op zit. Zodra ik die kan vinden gaat er zo eentje op :)
Inderdaad een erg mooie achterkant. Mat zwart vind ik een stuk mooier dan de glanzende variant. Maar zoals je in het onderschrift bij de foto kunt lezen praten ze over $35. Voor die prijs mogen ze hem houden, echt duur voor alleen een achterkantje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-05 19:57
Anoniem: 223266 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:31:
[...]

Fijn dat er een oplossing is voor het "spraak" probleem in tomtom. Maar...
Is het dan de bedoeling dat je elke keer voordat je tomtom wilt gebruiken een stil mp3tje moet af laten spelen?
Ben bang van wel 8)7

Er is dus wel een fix te vinden op xda-developers, maar die is gemaakt voor de Kaiser...
Heb de fix zelf nog niet getest op m'n TD2, want ik zit serieus te denken om over te stappen op Igo8, ziet er nl. ook erg mooi uit en werkt ook goed.
Misschien iemand anders?

3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hmm...het is een fix, maar nou niet echt een erg handige imo.
Er is dus wel een fix te vinden op xda-developers, maar die is gemaakt voor de Kaiser...
Heb de fix zelf nog niet getest op m'n TD2, want ik zit serieus te denken om over te stappen op Igo8, ziet er nl. ook erg mooi uit en werkt ook goed.
Misschien iemand anders?
iGo8 kan ik beamen...werkt uitstekend op de TD2. Ps Gisteren ook McGuider 7.71 geinstalleerd en ook die werkt perfect! Met ook nog eens TT7 op m'n TD2 kan ik niet echt meer verkeerd rijden dacht ik zo ;)

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 06-05-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attack
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-01 16:49
CLB schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:02:
[...]

Is dat bij het afspelen op de Touch Diamond2 zelf of op de computer?
Want als ik dit zie: http://www.pocketnow.com/...1134/review/VIDEO0001.mp4 is 't _/-\o_
Aan dat voorbeeld kun je niet zien of beeld en geluid synchroon lopen. :?

Het doet zich voor bij afspelen op pc en op de Diamond2 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 223266 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:36:
[...]

Inderdaad een erg mooie achterkant. Mat zwart vind ik een stuk mooier dan de glanzende variant. Maar zoals je in het onderschrift bij de foto kunt lezen praten ze over $35. Voor die prijs mogen ze hem houden, echt duur voor alleen een achterkantje
De $ staat laag, maar ben met je eens...het blijft duur voor een stukkie plastic. Maar we weten...accessoires voor mobiele telefoons zijn nu eenmaal aan de dure kant, men weet...de klant koopt het toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagosch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-06 14:57
Ik zou nog even bericht doen als ik mijn TD2 weer zou gaan opladen, om aan te geven of er al verbetering in zit.

Ik moet zeggen, ja! :*) De accu is nu 14% en ik heb nu 2 dagen vol kunnen spelen enz.. Ik verwacht dat het de komende ladingen nog beter gaat worden. Dit wordt nu de 3e keer dat k hem oplaad.

Hier de power info gegevens:
Last full charge: 7.30 uur dinsdag 5 mei 2009
Standby time: 36.17 uur
talk time: 27 min
Device usage: 2.26 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:48

Meneer iCy

swarma

dafmay schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:44:
[...]

Hmm...het is een fix, maar nou niet echt een erg handige imo.

[...]

iGo8 kan ik beamen...werkt uitstekend op de TD2. Ps Gisteren ook McGuider 7.71 geinstalleerd en ook die werkt perfect! Met ook nog eens TT7 op m'n TD2 kan ik niet echt meer verkeerd rijden dacht ik zo ;)
Sinds ik een N95 heb moest ik eigenlijk noodgedwongen een andere navigatieprogramma gebruiken en sindsdien wil ik alleen maar McGuider.

Ga in Mei mijn abbonement verlengen en neem de MDA Compact V, is hetzelfde toestel als de HTC Touch Diamond 2, maar ik vind dat het zwarte stukje onder toetsen mooier dan het grijze van de HTC model. Jammer dat t-mobile er altijd zoveel meuk op zet :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
Je kan ook wachten tot TomTom 7 officieel uitkomt i.p.v. met illegale versies te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
attack schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 21:46:
Aan dat voorbeeld kun je niet zien of beeld en geluid synchroon lopen. :?

Het doet zich voor bij afspelen op pc en op de Diamond2 zelf.
Je ziet idd geen lipsync, maar als hij over 'n bloemetje praat zie je die ook in beeld ;)
abusimbal schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 22:46:
Je kan ook wachten tot TomTom 7 officieel uitkomt i.p.v. met illegale versies te werken.
En die is allang officieel uit, maar niet los verkrijgbaar, wat die (voorlopig) ook nog lang niet is...

En wat betreffende die cover, $35,- is een adviesprijs.. Is omgerekend 26,- en die zal wel weer zakken...
En ach, als je een beetje mooi en exclusief wil zijn betaal je daar toch voor, TD2 met 'n $2 cover is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
r.vd.essenburg schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 22:27:
Ik zou nog even bericht doen als ik mijn TD2 weer zou gaan opladen, om aan te geven of er al verbetering in zit.

Ik moet zeggen, ja! :*) De accu is nu 14% en ik heb nu 2 dagen vol kunnen spelen enz.. Ik verwacht dat het de komende ladingen nog beter gaat worden. Dit wordt nu de 3e keer dat k hem oplaad.

Hier de power info gegevens:
Last full charge: 7.30 uur dinsdag 5 mei 2009
Standby time: 36.17 uur
talk time: 27 min
Device usage: 2.26 uur
ik kijk naar aanleiding van je bericht even naar hoe mijne het momenteel doet en dan zie ik:

last full charge: 2:20, dinsdag 14 april 2009
standy time: 9h54m
device usage: 530u52m !!!!!! :D
8)7
volgens mij heb ik 'm ongeveer 3 uur gebruikt, de batterij is nu @ 45%

[ Voor 4% gewijzigd door Tk55 op 06-05-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 11:44
Net terug uit Frankrijk en een positieve ervaring met deze telefoon rijker.

13 uur navigeren achter elkaar met iGO8 gaat vlekkeloos. In Frankrijk heeft NoData het uitstekend gedaan, dus dat programma is ook te vertrouwen. Op de vakantiebestemming heb ik bluetooth en wifi uitgeschakeld. De batterij gaat dan waanzinnig lang mee, na 24 uur waren er twee groene blokjes van de batterijmeter in de systeeminstellingen afgesnoept. Volgens een snelle inschatting komt dat op ca. 5 dagen standby tijd. Vind ik netjes.
Verder geen opmerkelijke zaken te melden, behalve dan dat deze telefoon de upgrade vanaf de Diamond1 dubbel en dwars waard is!

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:38

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Leuke vakantie gehad? :)

Die twee streepjes in 24u zegt niet zoveel, hoeveel heb je ermee gebeld etc in die periode?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:36
Goed nieuws:

Mijn hoofdaccu staat nu nog op 3 groene streepjes met de volgende informatie:
Laatst volledig opgeladen: 15:34, dinsdag 5 mei 2009
standby-tijd: 39 uren, 17 minuten
Gesprekstijd: 0 uren, 11 minuten
Toestelgebruik: 2 uren, 27 minuten
Ik heb daarbij Direct Push, Gegevensverbinding en Telefoon aanstaan en ik heb een beetje internet gedaan, sms en bellen, ook wat mailtjes verwerkt en een beetje muziek geluisterd.

Al met al is er nu nog ruim 30% over voor de batterij :)

Edit: *as we speak* valt er een blokje van mn batterij af :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Matis op 07-05-2009 09:24 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:18:
Leuke vakantie gehad? :)

Die twee streepjes in 24u zegt niet zoveel, hoeveel heb je ermee gebeld etc in die periode?
Je hebt gelijk, in die tijd 5 minuutjes internet over een Edge verbinding, maar verder helemaal niets.
Ik wou er mee zeggen dat ie 5 dagen standby zou kunnen staan als je er verder helemaal niets mee doet :)
Prima vakantie gehad, prachtig weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Toestel lijkt me een waardige opvolger van mijn TyTN II; ja, die heb ik nog steeds.
Een hardware toetsenbord heb ik niet nodig en maakt het toestel alleen maar dikker wat weer afdrukken ten gevolge heeft in/op je spijkerbroek terhoogte van broekzak.

Dat er nu meer een eigen HTC jasje om het WM OS zit lijkt mij bij dit toestel minder iritant dan bij de TyTN; het toestel is gladder, groter beeldscherm en nog belangrijker: beeldscherm ligt niet verzonken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagosch
toaomatis schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:23:
Goed nieuws:

Mijn hoofdaccu staat nu nog op 3 groene streepjes met de volgende informatie:

[...]

Ik heb daarbij Direct Push, Gegevensverbinding en Telefoon aanstaan en ik heb een beetje internet gedaan, sms en bellen, ook wat mailtjes verwerkt en een beetje muziek geluisterd.

Al met al is er nu nog ruim 30% over voor de batterij :)

Edit: *as we speak* valt er een blokje van mn batterij af :'(
Dit hele verhaal is bij mij ook ong. van toepassing. Zet jij hem 's nachts ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-04 12:14

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

T-Mobile heeft nu ook de Diamond2 onder de naam MDA Compact V. Is deze toestel qua specificaties hetzelfde als de Diamond2? Kan ik hiermee de HardSPL flashen als deze uit komt en nieuwe roms in bakken?

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181175

Ik vlieg binnenkort naar San Francisco, CA. Het lijkt mij aardig onderweg een filmpje op de TD2 te kijken om de tijd van oversteek Atlantische Oceaan wat te doden. Wellicht 2 filmpjes. Maar... gaat de accu dit trekken? Ik kan dit natuurlijk van te voren even testen maar misschien heeft iemand al een volledige film op zijn TD2 gekeken en kan mij dan vertellen hoeveel accu-inhoud dit kost? Dat ik niet met een lege accu arriveer...

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 181175 op 07-05-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
r.vd.essenburg schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:11:
Dit hele verhaal is bij mij ook ong. van toepassing. Zet jij hem 's nachts ook uit?
Nee hoor, 's nachts (00 - 07) staat hij gewoon aan in standby zeg maar. En als ik hem wegstop zet ik m zelf altijd al op standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Vectrox schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:38:
T-Mobile heeft nu ook de Diamond2 onder de naam MDA Compact V. Is deze toestel qua specificaties hetzelfde als de Diamond2? Kan ik hiermee de HardSPL flashen als deze uit komt en nieuwe roms in bakken?
Zal geen probleem moeten zijn... er was ook geen verschil in flashen met de Touch Diamond en MDA compact IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225332

Het is hier geen helpdesk. Aub eerst zelf moeite doen om het antwoord te vinden, en dit aangeven in je post alvorens je hier een vraag stelt.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 07-05-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Mijn taakbeheer icoontje is weg sinds ik MS3.0 (of sinds advanced config, weet het niet meer )
op mijn D2 heb staan. Als ik dus naar TouchFlo ga dan zie ik helemaal rechtsbovenaan een leeg vakje zeg maar. Hoe krijg ik deze weer terug?

[ Voor 14% gewijzigd door P.E.No.1 op 07-05-2009 14:51 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0n
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:56
vandaag eindelijk mijn toestel binnen. en gelijk al een vraag ;)

mijn vodafone abbo gaat pas over 1 maand in, en heb nu dus nog 1 maand Tele2, zonder internet bundel. Dus ik wil nu echt niet op internet gaan, want dat kost vrij veel.

nu staat er wel bovenin me scherm een G, is dat internet? ik hoop het niet ;) hoe kan ik er voor zorgen dat hij gewoon deze maand niet op internet gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Bart0n schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:21:
vandaag eindelijk mijn toestel binnen. en gelijk al een vraag ;)

mijn vodafone abbo gaat pas over 1 maand in, en heb nu dus nog 1 maand Tele2, zonder internet bundel. Dus ik wil nu echt niet op internet gaan, want dat kost vrij veel.

nu staat er wel bovenin me scherm een G, is dat internet? ik hoop het niet ;) hoe kan ik er voor zorgen dat hij gewoon deze maand niet op internet gaat?
doe eens een search in dit topic voor "nodata"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0n
thanks gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik voortaan ook is de handleiding ipv gelijk zo'n uitgebreid device aan te zetten en te gaan klootviolen ;)
NoData is inderdaad een goede, en ik zou ook even alle internetinstellingen veranderen / verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Na 48 uur normaal gebruik moest mijn TD2 toch aan de lader, de batterij was toen 10% leeg en hij begon irritant te piepen.

Dus 44 uur standby (wel met directpush. muziek) en 3,5 uur gebruik (internet, spelletjes) en 30 min beltijd moest hij er toch aan geloven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:43
Anoniem: 181175 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:41:
Ik vlieg binnenkort naar San Francisco, CA. Het lijkt mij aardig onderweg een filmpje op de TD2 te kijken om de tijd van oversteek Atlantische Oceaan wat te doden. Wellicht 2 filmpjes. Maar... gaat de accu dit trekken? Ik kan dit natuurlijk van te voren even testen maar misschien heeft iemand al een volledige film op zijn TD2 gekeken en kan mij dan vertellen hoeveel accu-inhoud dit kost? Dat ik niet met een lege accu arriveer...
Haal je makkelijk!! Ik heb laatst voor de lol in bed een filmpie gekeken en dat was 1 streepje.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
tzeunis schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:50:
Haal je makkelijk!! Ik heb laatst voor de lol in bed een filmpie gekeken en dat was 1 streepje.
Zo makkelijk kun je dat nu ook weer niet extrapoleren. Dat er na één uur maar één streepje af is wil niet zeggen dat je na twee uur twee streepjes kwijt bent.

Natuurlijk kun je er gemakshalve wel vanuit gaan dat je de tweede film ook kan kijken, maar het ontladingsvermogen van een accu verloopt exponentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Ik heb mijn leather Case van PDair binnen. Vorige week besteld in Hong Kong via Ebay en vandaag al in huis. Zeer snel. Kostte mij 20 euri inc verzenden. Daar krijg je ze hier nergens voor!

Past precies en netjes afgewerkt. Sluiting door middel van een magneet drukken die goed past. Verder de case als gegoten eromheen en is het scherm prima te bedienen. Op de achterzijde is een bevestigingspunt om de bijgeleverde beltclip te monteren.

Hier wat pics:
Afbeeldingslocatie: http://i43.photobucket.com/albums/e394/Tzeun/IMG_2302.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.photobucket.com/albums/e394/Tzeun/IMG_2304.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.photobucket.com/albums/e394/Tzeun/IMG_2305.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.photobucket.com/albums/e394/Tzeun/IMG_2306.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.photobucket.com/albums/e394/Tzeun/IMG_2308.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door tzeunis op 07-05-2009 17:30 . Reden: Pic linkjes toegevoegd! ]

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-04 04:48
tzeunis schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:10:
Ik heb mijn leather Case van PDair binnen. Vorige week besteld in Hong Kong via Ebay en vandaag al in huis. Zeer snel. Kostte mij 20 euri inc verzenden. Daar krijg je ze hier nergens voor!

Past precies en netjes afgewerkt. Sluiting door middel van een magneet drukken die goed past. Verder de case als gegoten eromheen en is het scherm prima te bedienen. Op de achterzijde is een bevestigingspunt om de bijgeleverde beltclip te monteren.

Hier wat pics:
Vind dit altijd zo zonde van de looks van het toestel :'(. Maarja over een jaar heb jij een mooier toestel dan degene die 'm zonder case bij zich dragen. Keuzes hè :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Facundo schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 18:52:
[...]

Vind dit altijd zo zonde van de looks van het toestel :'(. Maarja over een jaar heb jij een mooier toestel dan degene die 'm zonder case bij zich dragen. Keuzes hè :9
Inderdaad.. ik ben er altijd erg zuinig op... wil um ook weer goed verkopen over een jaartje... en ivm met mijn werk is zon case geen overbodige luxe :)

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:48

Meneer iCy

swarma

tzeunis schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:10:

Hier wat pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaaf hoesje, ik ga hem ook bestellen zodra ik mijn abbonement heb verlengd :d

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Kan iemand wat meer vertellen over de handsfree / het geluid van de speaker.

Bij de TD1 was het bijzonder schel en was de handsfree eingelijk niet te gebruiken.

Is het bij deze versie beter/goed?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181175

toaomatis schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:00:
[...]

Zo makkelijk kun je dat nu ook weer niet extrapoleren. Dat er na één uur maar één streepje af is wil niet zeggen dat je na twee uur twee streepjes kwijt bent.

Natuurlijk kun je er gemakshalve wel vanuit gaan dat je de tweede film ook kan kijken, maar het ontladingsvermogen van een accu verloopt exponentieel.
Dank voor jullie reacties. Ik ga dus twee films van pak-hem-beet 2 uur speelduur per stuk op mijn SD laden en dan zie ik wel waar ik en de batterij zich na de eerste film bevinden. En anders de tweede bewaard voor de terugreis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anders even zorgen voor 'n 2e batterij... Ik heb ze nu nog niet gezien, maar die zullen binnenkort wel verschijnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
CLB schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 21:17:
Anders even zorgen voor 'n 2e batterij... Ik heb ze nu nog niet gezien, maar die zullen binnenkort wel verschijnen!
Ik zag op de site van Pdaplus dat er een adapt extra accu is. Ik geloof 1800am en die kan je dan weer gebruiken om je tel op te laden. Gewoon met een mini USB

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178298

Heeft er iemand anders al het volgende probleem gehad met Opera:
Ik kan niet meer pannen. Als ik cirkels maak wordt in of uit gezoomd terwijl de pagina eigenlijk verschoven zou moeten worden. Scrollen lukt dus niet meer.
Ik heb het toestel al herstart, alle mogelijke boosdoende software verwijderd, maar toch blijft het probleem.
Ik heb opera 9.51b2 gedownload en geïnstalleerd en daarin heb ik hetzelfde probleem.
alle andere software op de D2 lijkt correct te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tzeunis schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 21:21:
Ik zag op de site van Pdaplus dat er een adapt extra accu is.
Ik geloof 1800am en die kan je dan weer gebruiken om je tel op te laden. Gewoon met een mini USB
Ik zie niks hoor: http://www.pdaplus.nl/cat...ond-c-131_747_1481.html.. Misschien ander model?

@ icecream: Je hoeft toch geen cirkels te maken, maar je moet 'swipen'? Pagina 138 uit de handleiding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
CLB schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 01:07:
[...]

Ik zie niks hoor: http://www.pdaplus.nl/cat...ond-c-131_747_1481.html.. Misschien ander model?

@ icecream: Je hoeft toch geen cirkels te maken, maar je moet 'swipen'? Pagina 138 uit de handleiding!
Wellus ;) Alleen niet onder de diamond2 sectie: http://www.pdaplus.nl/catalog/adapt-adp1800-p-3278.html

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126540

Heeft iemand zo'n stil mp3 tje in de aanbieding om die oplossing van de afbrekende TomTom teksten te proberen (linkje svp)? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Anoniem: 126540 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:49:
Heeft iemand zo'n stil mp3 tje in de aanbieding om die oplossing van de afbrekende TomTom teksten te proberen (linkje svp)? _/-\o_
Ik geef je geen linkje, want in dit topic staat DUIDELIJK vermeld waar het gevonden kan worden en er mag niet gelinkt worden naar die site.

Ik stel voor om een bericht of 30 omhoog te lezen en dan opzoek te gaan naar "Helmut en Eugene7".

offtopic:
Misschien wordt het eens tijd voor een deel twee? O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Matis op 08-05-2009 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagosch
Nou ik ben zelf eigenlijk niet van plan om constand een MP3 te laten afspelen, kost volgens mij ook nog eens extra stroom. Ik irriteer me er momenteel nog niet aan, maar is het wel zover dan stap ik over op igo of mcguider ofzo. schijnt dat die ook prima werken.

En om even terug te komen op het antwoord van toaomatis over het accu verbruik. 48 uur is wel op zn max, met BT en een HSDPA verbinding constand aan, langer krijg ik hem ook niet werkend. Ik bel diverse keren per dag en sms'en komt ook vaak genoeg voor op een dag. Al met al moet ik zeggen dat dit voor mij wel voldoende is.

Ik moet wel zeggen dat op sommige plekken het ontvangst met mijn oude telefoon beter was dan met mijn TD2. Ik weet niet of dit software bepaald is, maar waarschijnlijk komt er nog wel een update rom uit waarbij kleine euvels wel verbeterd zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ajaa maar dat is geen batterij, dat is via via via je TD2 opladen. En dat kan ook met 40 andere soortgelijke systemen!
toaomatis schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:11:
offtopic:
Misschien wordt het eens tijd voor een deel twee? O-)
O neehoor, wees maar gerust :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180439

Je weet best dat dit niet de bedoeling is :/

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 08-05-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik heb inmiddels de PDair pouch ontvangen en ik ben zeer tevreden. Het hoesje is van uitstekende kwaliteit, mooi afgewerkt (wit stiksel) en ziet er prachtig uit. Ook sluit de pouch erg goed om de TD2, zodat ie lekker stevig zit. Een aanrader!

Zie dafmay in "HTC Touch Diamond2"

Edit : ik zal later vanavond nog een paar foto's plaatsen...

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 08-05-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:47
dafmay schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:05:
Ik heb inmiddels de PDair pouch ontvangen en ik ben zeer tevreden. Het hoesje is van uitstekende kwaliteit, mooi afgewerkt (wit stiksel) en ziet er prachtig uit. Ook sluit de pouch erg goed om de TD2, zodat ie lekker stevig zit. Een aanrader!

Zie dafmay in "HTC Touch Diamond2"

Edit : ik zal later vanavond nog een paar foto's plaatsen...
Goed om te horen! Ik ga hem gelijk bestellen. Zoals je weet wachte ik immers op jouw bevindingen ;)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft nog niemand die customized tasjes van $39,99 via eBay binnengekregen?
Met eigen leersoort, eigen kleuren, eigen tekst, eigen initialen enzovoort.. Zitten erg mooie tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
DPhoenix schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:14:
[...]

Goed om te horen! Ik ga hem gelijk bestellen. Zoals je weet wachte ik immers op jouw bevindingen ;)
Inderdaad :) Maar echt, je kunt 'm meteen bestellen want de kwaliteit, en dat voor eur 21,-- incl verzenden, is uitstekend! Ik had het eigenlijk niet verwacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
dafmay schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:22:
[...]

Inderdaad :) Maar echt, je kunt 'm meteen bestellen want de kwaliteit, en dat voor eur 21,-- incl verzenden, is uitstekend! Ik had het eigenlijk niet verwacht....
De prijs is nu ongeveer 23 euro incl. verzendkosten. Tja, de koersen he ;). Ik heb hem ook besteld via de door jou aangeven link op eBay. >>> Hoort idd op het shoppingforum.

[ Voor 12% gewijzigd door DPhoenix op 08-05-2009 11:51 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Het is hier geen Ebay-ervaringentopic. Voor aankoopzaken kun je in Shopping Forum terecht. Ontopic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Anoniem: 180439 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:10:
[mbr]Je weet best dat dit niet de bedoeling is :/ [/]
Inderdaad.... mijn excuses.

Maar wat ik zei wat dus wel "legaal" was: Igo8 werkt prima op de DM2.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Heeft iemand hier al een Sandisk 16GB (class 4) ultra kaartje erin zitten? Ik heb nu mijn trage 8GB class 2. ben nog aant het overwegen om deze te bestellen. Iemand ervaringen?

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:52
tzeunis schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:58:
Heeft iemand hier al een Sandisk 16GB (class 4) ultra kaartje erin zitten? Ik heb nu mijn trage 8GB class 2. ben nog aant het overwegen om deze te bestellen. Iemand ervaringen?
koop gewoon class 6

geen 2 of 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
PainkillA schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 12:34:
[...]

koop gewoon class 6

geen 2 of 4
Er is geen 16GB class 6.... dat is t probleem!

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het enige verschil met die classes is de snelheid. Waarom denk je de snelste nodig te hebben? Wat ga je erop zetten dat je zo'n transfersnelheid nodig hebt? Ik kan het me voorstellen dat wanneer je veel video's erop en eraf gaat halen via de pc, dat je dan een hoge snelheid wilt.. maar zo niet, dan zou ik niet voor een snelle en duurdere kaart gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

tzeunis schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:13:
[...]

Er is geen 16GB class 6.... dat is t probleem!
Ownee?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is toch gewoon te lezen op de FrontPage :9 Tevens is dit geen software-topic.
RoD schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:18:
Het enige verschil met die classes is de snelheid. Waarom denk je de snelste nodig te hebben? Wat ga je erop zetten dat je zo'n transfersnelheid nodig hebt? Ik kan het me voorstellen dat wanneer je veel video's erop en eraf gaat halen via de pc, dat je dan een hoge snelheid wilt.. maar zo niet, dan zou ik niet voor een snelle en duurdere kaart gaat.
Just my thoughts, wat ik hier toen ook aankaartte. Zou nodig zijn voor 't wegschrijven van de VGA-filmpjes en TomTom.. Zelf denk ik dat alle kaartjes ruimschoots voldoen en de TD2 de beperkende factor zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
Nee! Deze heeft een class 6 rating, maar wanneer deze kaart getest wordt, blijkt het ook maar een class 4 te zijn! Gast op XDA vermeldt dit ook en op google staan er verschillende testen over.
Ik heb zojuist de Sandisk Ultra 16GB class4 besteld voor 60 euri. Leek me een mooie prijs.

PS: bedankt voor de antwoorden op mn vraag. :)

[ Voor 4% gewijzigd door tzeunis op 08-05-2009 13:44 . Reden: PS toegevoegd ]

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Nu binnen 6 uur een vermindering van de batterij van 10%. Vanmorgen na een hele nacht opladen erafgehaald en vandaag twee telefoontjes van 4 minuten gehad en voor de rest ligt ie stand-by op mn buro (ben aan t werk). Is dit normaal? Vindt het toch aardig wat energieverbruik voor alleen twee telefoongesprekken. Ik heb hem vannacht met opzet de hele nacht laten opladen ( hij stond ook nog uit) omdat ik hem gister ook had opgeladen omdat ie na 1 dag al compleet dood was. Moet ik me zorgen maken om de batterij of nog niet? Wordt het nu beter of niet? Ik dacht het dus zelf van wel maar het lijkt nu toch sneller te gaan dan ik dacht met de batterij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
P.E.No.1 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:20:
Nu binnen 6 uur een vermindering van de batterij van 10%. Vanmorgen na een hele nacht opladen erafgehaald en vandaag twee telefoontjes van 4 minuten gehad en voor de rest ligt ie stand-by op mn buro (ben aan t werk). Is dit normaal? Vindt het toch aardig wat energieverbruik voor alleen twee telefoongesprekken. Ik heb hem vannacht met opzet de hele nacht laten opladen ( hij stond ook nog uit) omdat ik hem gister ook had opgeladen omdat ie na 1 dag al compleet dood was. Moet ik me zorgen maken om de batterij of nog niet? Wordt het nu beter of niet? Ik dacht het dus zelf van wel maar het lijkt nu toch sneller te gaan dan ik dacht met de batterij....
Draaien er geen programma's oid op de achtergrond? Ik merkte namelijk wel dat opera soms nog gewoon blijft lopen en dan staat ie NIET bij de taskmanager! Ik weet niet of het veel is, mijne is gisteren opgeladen om 19uur; regelmatig mee gebeld, wifi, etc en nu nog geen streepje eraf; hele balk is groen.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik zou hem vanmorgen kunnen hebben, maar m'n vriendin had geen geld, werd onder rembours gebracht. Nu helaas wachten tot maandag :(

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
tzeunis schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:40:
[...]

Draaien er geen programma's oid op de achtergrond? Ik merkte namelijk wel dat opera soms nog gewoon blijft lopen en dan staat ie NIET bij de taskmanager! Ik weet niet of het veel is, mijne is gisteren opgeladen om 19uur; regelmatig mee gebeld, wifi, etc en nu nog geen streepje eraf; hele balk is groen.
Nee, er draait niets op de achtergrond. Zit in Mobile Shell 3.0 en daar zie ik de batterij indicator op dit moment dus 90% aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maak er maar een TR voor aan.

In Deel 2 die hopelijk vandaag nog gestart wordt (ik ben weekendje weg, ben zondagmiddag weer terug)
ga ik ook een 'accesoires' sectie plaatsen.. Liefst alleen HTC accesoires, maar anders ook goede 3rd party muk!

Heeft iemand die Deluxe Cradle al? Lijkt me erg mooi, en ook handig ivm 2e batterij opladen..
En zijn er mensen die al games hebben geprobeerd op de Touch Diamond2 en zoja welke en hoe werken ze?

Worms ofzo? Of dat ene Red Alert achtige spel... pff ben de naam kwijt.. Speelde dat uren op m'n Qtek S200.

[ Voor 37% gewijzigd door DaannO op 09-05-2009 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

In 6 uur, 10% er af. Zou dus kunnen betekenen dat hij het 6*10=60 uur, dus 2 1/2 dag vol houdt.
Lijkt me verder niet heel schokkends voor een telefoon met zoveel functies.
Verder maakt het niet uit of hij nou uit aan de lader ligt, of aan staat.

Edit:
CLB schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:53:

Heeft iemand die Deluxe Cradle al? Lijkt me erg mooi, en ook handig ivm 2e batterij opladen..
De 'deluxe cradle'? Heb deze uit China (ebay) laten komen:
Afbeeldingslocatie: http://www.22055.nl/Tweakers/IMAG0016.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door EWK op 08-05-2009 14:59 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
[quote]CLB schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:53:
[...]

Lees 't topic eens door, gebruik de search, lees de reviews...
Alle vragen die je stelt zijn echt te simpel en allang uitgebreid beantwoord.

[...]

Het gaat mij erom of meerdere mensen dezelfde ervaringen hebben met de batterij..sorry hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EWK schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:54:
De 'deluxe cradle'? Heb deze uit China (ebay) laten komen:
[afbeelding]
Dat is de 'deluxe' inderdaad (zo noemen ze 'm hier om 'm maar voor 40,- te kunnen verkopen)
Hoe bevalt die? Ziet die er mooi uit, matched die met de TD2? Wat kun je er allemaal mee? Audio-out?

Er komt wel steeds meer 3rd party muk op eBay zeg:
Screenprotectors / usb kabeltjes / sillicone cases / autoladers / tasjes / stylussen / opladers..
Waarvan meer dan de helft natuurlijk universeel is, en helemaal niet speciaal voor de Touch Diamond2 :9

Wat me nog een beetje tegenvalt zijn de third party batterijen / cradles.. Vind 't vrij lang duren :O

Hmm wel originele 100mAh batterij gevonden: http://www.pdashop.nl/pro...ch-diamond2-1100-mah.html
P.E.No.1 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:01:
Het gaat mij erom of meerdere mensen dezelfde ervaringen hebben met de batterij..sorry hoor
Staat toch allemaal in dit topic en is makkelijk te vinden met behulp van de 'searchfunctie' Sorry hoeft niet hoor :)

EDIT @ Hieronder: Ajaa you're right, ik vind 'm wel 'luxe' door de batterij-adapter maar idd qua naamstelling klopt 't niet

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 08-05-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-06 07:10
CLB schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:11:
[...]

Dat is de 'deluxe' inderdaad (zo noemen ze 'm hier om 'm maar voor 40,- te kunnen verkopen)
Hoe bevalt die? Ziet die er mooi uit, matched die met de TD2? Wat kun je er allemaal mee? Audio-out?

.....
Dit is dus niet de Deluxe cradle maar de standaard uitgebreid met bat.charger ;)

De Deluxe heeft een glimmende afwerking.

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

RoD schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:18:
Ik heb een class 2 kaartje zover ik weet, Sandisk 16gb. Deze doet toch al zo'n 4.5mb/s zie niet in waarom je meer nodig zou hebben. tenzij je elke dag gigabytes aan data veranderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
pt0x schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:23:
Ik heb een class 2 kaartje zover ik weet, Sandisk 16gb. Deze doet toch al zo'n 4.5mb/s zie niet in waarom je meer nodig zou hebben. tenzij je elke dag gigabytes aan data veranderd..
Ik heb een Kingston kaartje van 8 Gb volgens mij, werkt prima hoor. Snelheid is goed genoeg en zoals Pt0x al zegt, ik zie het voordeel niet.

De processor/FSB is toch niet snel genoeg om de theoretische maximum snelheid te halen.

offtopic:
Mijn 3gbps sata-poort schijf haalt ook maar 500mbps

[ Voor 3% gewijzigd door Matis op 08-05-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Weet iemand of HTC Footprints zoals deze nu op de HTC Touch Cruise zit ook beschikbaar wordt voor de HTC Touch Diamond of dat het echt een ingebakken applicaties is in de HTC Touch Cruise zelf. Als ik via Google zoek zie ik alleen informatie omtrent HTC Footprints op de HTC Touch Cruise.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik heb mijn toestel vanaf vanochtend 9 uur aan staan, daarvoor volledig opgeladen. Nu, 8 uur later, heb ik pas 4% verbruikt van de accu. Batterij indicator staat nu dus op 96%.

Wat staat bij mij uit :
- wifi
- BT
- push internet
- automatisch ophalen emails
- automatisch ophalen weerbericht

Wat staat aan :
- Gegevensverbinding (3G icoontje)

Vandaag heb ik totaal zo'n 15 minuten gebeld en verder eigenlijk niets gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart0n
Ik had eerst op mijn SE alle contacten meerdere nummer gegeven ( wat ook in de touch diamond kan ) maar nu heeft hij al die nummer apart neergezet en met /h /m /w erachter ( werk, huis, mobiel etc )

Om dat allemaal in de telefoon aan te passen is nog al een gedoe. Is het ook mogelijk om met activesync je contacten aan te passen?

edit: al gevonden, gewoon aanpassen in outlouk en klaar

7 uur standbytijd, en 2 uur toestelgebruik. Zit nu op 50% van accu ( gister binnegehad dus zit nog mee te spelen ) dat is wel redelijk lijkt mij ?

[ Voor 7% gewijzigd door Bart0n op 08-05-2009 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-twin
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-06 15:11
Ik heb het volgende probleem, als ik bluetooth aanzet moet ik telkens de zichtbaarheidsmodus aanzetten. is er ergens een instelling te vinden die automatisch de zichtbaarheidsmodus aanzet?
Let wel, de "zichtbaarheidsmodus uitschakelen" staat op "nooit".

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 9 E-S, Boiler 300 L, Buffervat 50L. Husdata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees net op de FP dat WM6.5 in September uitkomt en dat er nog een TD2 versie aankomt van HTC zelf, maar dan met 3,5mm aansluiting... Hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
CLB schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 18:35:
Ik lees net op de FP dat WM6.5 in September uitkomt en dat er nog een TD2 versie aankomt van HTC zelf, maar dan met 3,5mm aansluiting... Hmmm...
Ja ik las het ook en voelde me een beetje genaaid, niet dat ik zo heel vaak muziek luister op mn tellie, maar een 3,5 mm plug was IMO beter geweest. Immers heb ik puike oortjes ;) Nja we zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
  • Laatst online: 00:45
toaomatis schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:10:
[...]

Ja ik las het ook en voelde me een beetje genaaid, niet dat ik zo heel vaak muziek luister op mn tellie, maar een 3,5 mm plug was IMO beter geweest. Immers heb ik puike oortjes ;) Nja we zien wel
Dan pak je toch een 3rd party converter? Heb ik ook gedaan voor mijn oude phone... Die dingen kosten een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, maar dan moet er dus weer per se zo´n converter tussenhangen. Imo behoorlijk irritant. En daarnaast vind ik het belachelijk dat dé standaard wat betreft geluid op portable devices niet ondersteund wordt. Elke telefoon die geen 3,5mm-aansluiting heeft, is imo per definitie achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Het is niet toegestaan om een link te plaatsen (toch?) maar op Ebay heb ik nu al een omzetter voor HTC toestellen gevonden, op het plaatje lijken ze maar een paar cm groot, dat zal mij niet in de weg zitten. Maar goed, iedereen heeft andere wensen! :)

[ Voor 5% gewijzigd door NLCJ op 08-05-2009 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Laatst online: 08-06 13:06
Ik probeer er op te gamen ( GBA emulator, worms world party, age of empires, simcity 2000), maar het ontbreken van een D-Pad is een groot gemis.
Lopen of scrollen op de map word op die manier onmogelijk of erg moeilijk gemaakt. AOE1 en Simcity 2000 zijn er nog wel op te spelen (lopen goed! :) ), maar WWP is compleet onmogelijk. Verder dan een wapen selecteren kom je simpelweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
RoD schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:16:
Ja, maar dan moet er dus weer per se zo´n converter tussenhangen. Imo behoorlijk irritant. En daarnaast vind ik het belachelijk dat dé standaard wat betreft geluid op portable devices niet ondersteund wordt. Elke telefoon die geen 3,5mm-aansluiting heeft, is imo per definitie achterhaald.
My point exactly, vooral dat eerste. Ik dacht ergens in de beschrijving gelezen te hebben dat de TD2 ook een 3,5mm plug zou krijgen, maar dit blijkt dus de versie 2 (oid) te worden.

Het gaat me ook niet om het geld, maar wel weer een ellendig blokje wat er tussen komt! Nja we zien wel waar het schip strandt, ik wacht iig met smart op de nieuwe WiMo en een nieuwe ROM van HTC, want er zitten nog best wat torren in mijn tellie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCJ
Zolang dat het enige verschil is met deze Touch Diamond 2 vind ik het OK. Anders ga ik me ook best wel genaaid voelen (ik krijg hem morgen :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja ik zou nou niet perse een 3,5mm aansluiting willen. Zou 'm toch niet permanent als PMD gebruiken, maar 't is natuurlijk wel handiger. Maar als je 'n headset wilt met knopjes (voor gesprekken) ben je weer de sjaak, aangezien die met 3,5mm aansluiting weer veel kosten. Die van HTC met extUSB kost maar 2 tientjes ofzo. Zal dit gerucht vannacht ook even in de (nieuwe) TS opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178298

CLB schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 01:07:
[...]

Het probleem was dat er niets gebeurde als ik swipte en normaal zou er niet gezoomd mogen worden bij het maken van cirkels en dat gebeurde dus wel.
Ik heb gewoon backup genomen, het toestel naar fabrieksinstellingen teruggebrach, backup terug en toen kon ik terug verder zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik had nog foto's beloofd te plaatsen van mijn nieuwe PDair pouch. Helaas heb ik geen fotocamera, dus kan geen foto's maken van de pouch met daarin de TD2. Maar neem van mij aan dat het een perfect fit is! Kwalitatief zeer goed en voor een mooie prijs (rond eur 22,-- incl verz kn)

Zie mijn post dafmay in "HTC Touch Diamond2"

Afbeeldingslocatie: http://img17.imageshack.us/img17/327/imag0046d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img16.imageshack.us/img16/4127/imag0047e.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 08-05-2009 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Mooi dingetje dafmay!
Loop nu nog zonder bescherming rond en dat heeft z'n tol al geëist. Ik zoek zo'n dunne pouch zoals voor de TD1, maar dit ziet er ook erg mooi uit.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De prijzen- en levertijddiscussie mag in het volgend topic en dus niet hier.