* EWK vraagt zich af wat Pedr0 aan het doen is
* EWK weet het al
[/offtopic]
Nog een tip:
Ik heb een aanpassing gemaakt zodat er bij start (de programma's) een icoon staat en die mij gelijk naar een nieuwe sms laat typen.
Mocht iemand interesse hebben, hier staat ie online.
Hoi!
Hoe open ik een MMS?? Hij download wat maar er gebeurt niets verder? 
edit : lat mar kreeg een bericht dat het niet gedownload kon worden..ook vreemd trouwens. misschien een niet ondersteund bestandsformaat?
edit : lat mar kreeg een bericht dat het niet gedownload kon worden..ook vreemd trouwens. misschien een niet ondersteund bestandsformaat?
[ Voor 50% gewijzigd door P.E.No.1 op 29-04-2009 15:58 ]
PSN id: PENo1
Ik geloof dat dit aan de MMS instellingen zou kunnen liggen; even opvragen bij de provider.P.E.No.1 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:46:
Hoe open ik een MMS?? Hij download wat maar er gebeurt niets verder?
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Volgens mij moet je eerst een mms gestuurd hebben met het toestel, voordat je mmsjes kunt ontvangen. Anders krijg je een link naar een website waar je hem online kunt bekijken
Ik had ergens gelezen over een applicatie waarmee je altijd kan zien waar je telefoon zich bevind. Dat dus erg handig is wanneer je telefoon kwijt of gestolen is.
Weet iemand nog de naam van dat programma? Ik kan het nergens vinden.
Weet iemand nog de naam van dat programma? Ik kan het nergens vinden.
Google Latitude
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Of Wimp
OK - so someone steals your phone. What is the first thing they're going to do? Change the SIM card right? The W.I.M.P. application will automatically detect a change in the SIM card and send you a text message containing the new number. You can then use that number to track the device's location or even ring the phone!
Hoi!
Anoniem: 296080
Vanmiddag mijn geheugenkaartje (16 GB!) binnen gekregen. Ik ga natuurlijk gelijk muziek en films op mijn mooie telefoon plaatsen, muziek werkt goed maar helaas wil ie de films niet afspelen.
Films heb ik allemaal apart in map geplaatst met het .avi bestand + ondertiteling (.srt).
Ik heb al geprobeerd of het werkte zonder het .srt bestand maar dit was niet het geval en volgens mij moet de TD2 gewoon .avi bestanden kunnen afspelen.
Als ik het bestand handmatig open in WMP krijg ik de foutmelding: "Kan het bestand niet afspelen"
Iemand een idee waarom het niet werkt??
Films heb ik allemaal apart in map geplaatst met het .avi bestand + ondertiteling (.srt).
Ik heb al geprobeerd of het werkte zonder het .srt bestand maar dit was niet het geval en volgens mij moet de TD2 gewoon .avi bestanden kunnen afspelen.
Als ik het bestand handmatig open in WMP krijg ik de foutmelding: "Kan het bestand niet afspelen"
Iemand een idee waarom het niet werkt??
Ik zou je files afspelen met bijvoorbeeld Coreplayer
Hoi!
Yep Coreplayer werkt perfect voor afspelen avi's en zo'n beetje ieder ander formaat. Waar Mediaplayer bij mij helemaal niets (!) wilde afspelen, was het met Coreplayer geen enkel probleem.
Overigens is het wel zo dat .avi niets zegt over de werkelijke inhoud van de videofile. Daarvoor moet je weten met wat voor codec, zowel audio als video, de file gecodeerd is. En natuurlijk zaken zoals bitrate, resolutie, fps, etc.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar wanneer je Coreplayer gebruikt dan hoef je ook geen rekening te houden met dit soort onzinRoD schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:17:
Overigens is het wel zo dat .avi niets zegt over de werkelijke inhoud van de videofile. Daarvoor moet je weten met wat voor codec, zowel audio als video, de file gecodeerd is. En natuurlijk zaken zoals bitrate, resolutie, fps, etc.
Coreplayer is inderdaad een goede speler, maar domweg kijken naar de container van de videofile is gewoon niet handig.
Doel je dan op kwaliteit van de video? Of mis ik iets...RoD schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:22:
Coreplayer is inderdaad een goede speler, maar domweg kijken naar de container van de videofile is gewoon niet handig.
Edit : frapant dat de 1e avi welke ik afspeelde met Coreplayer meteen van een waanzinnig goede kwaliteit was. Betreft trouwens Shrek 2...
[ Voor 19% gewijzigd door dafmay op 29-04-2009 19:25 ]
Om nog even terug te komen op de diverse cases / pouches voor de TD2. Ik heb ondertussen deze besteld.

Prijs incl verzendkosten eur 21,--. Zodra ik 'm binnen heb zal ik foto's schieten en mijn bevindingen hier plaatsen...
http://www.pdair.com/cata...1000630&products_id=17567
Ik heb 'm hier besteld :
http://cgi.ebay.com/PDair...8&_trksid=p3286.m20.l1116

Prijs incl verzendkosten eur 21,--. Zodra ik 'm binnen heb zal ik foto's schieten en mijn bevindingen hier plaatsen...
http://www.pdair.com/cata...1000630&products_id=17567
Ik heb 'm hier besteld :
http://cgi.ebay.com/PDair...8&_trksid=p3286.m20.l1116
[ Voor 37% gewijzigd door dafmay op 29-04-2009 19:43 ]
Nou, dat kan ja. Zaken zoals bitrate, resolutie, aspect ratio zeggen natuurlijk wat over de kwaliteit. Daarnaast is de ene codec beter dan de andere. Maar mijn punt is, mocht een video niet werken, kijk dan niet domweg naar de container, want dat zegt niksdafmay schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:24:
[...]
Doel je dan op kwaliteit van de video? Of mis ik iets...
Anoniem: 47200
weet iemand hier hoe je 3g kunt disablen. Ik heb NoData al geinstalleerd voor de overige gprs dingen. Ik weet alleen niet 100% zeker of hij 3g dan ook blokkeert. Zou een beetje zonde zijn als je eerste factuur gelijk 50eu is ofzo
Oh ja ik vat 'mRoD schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:44:
[...]
Nou, dat kan ja. Zaken zoals bitrate, resolutie, aspect ratio zeggen natuurlijk wat over de kwaliteit. Daarnaast is de ene codec beter dan de andere. Maar mijn punt is, mocht een video niet werken, kijk dan niet domweg naar de container, want dat zegt niks
Anoniem: 296080
Oke, ik heb coreplayer nu werkend op mijn telefoon. Nu heb ik nog één laatste vraag: Is het ook mogelijk om hier ondertiteling onder te zetten?dafmay schreef op woensdag 29 april 2009 @ 18:57:
[...]
Yep Coreplayer werkt perfect voor afspelen avi's en zo'n beetje ieder ander formaat. Waar Mediaplayer bij mij helemaal niets (!) wilde afspelen, was het met Coreplayer geen enkel probleem.
Het lijkt mij wel mogelijk, maar ik heb niks kunnen vinden hoe het werkt met coreplayer. Ik neem aan dat mensen dit wel werkend hebben gekregen
Als ik het goed heb begrepen, kun je met NoData specifieke of alle data verbindingen disablen. Disable dus eea en kijk dan of je nog steeds data connectie kunt verkrijgen..toch?Anoniem: 47200 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:55:
weet iemand hier hoe je 3g kunt disablen. Ik heb NoData al geinstalleerd voor de overige gprs dingen. Ik weet alleen niet 100% zeker of hij 3g dan ook blokkeert. Zou een beetje zonde zijn als je eerste factuur gelijk 50eu is ofzo
edit : zelf even getest, en inderdaad het werkt voor geen meter
[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 29-04-2009 20:07 ]
Geen idee, ik wil nooit ondertiteling onder mijn films...is hoogst irritant en leidt alleen maar af. Maar dat terzijdeAnoniem: 296080 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:56:
[...]
Oke, ik heb coreplayer nu werkend op mijn telefoon. Nu heb ik nog één laatste vraag: Is het ook mogelijk om hier ondertiteling onder te zetten?
Het lijkt mij wel mogelijk, maar ik heb niks kunnen vinden hoe het werkt met coreplayer. Ik neem aan dat mensen dit wel werkend hebben gekregen
[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 29-04-2009 20:11 ]
Een goede mediaspeler downloaden scheelt natuurlijk sowieso een boel gezeik. Niemand houdt van kieskeurige mediaspelersdafmay schreef op woensdag 29 april 2009 @ 19:55:
[...]
Oh ja ik vat 'mAlleen is het zo verdomde moeilijk om erachter te komen waarom een bepaald videobestand niet wordt afgespeeld, juist omdat er zoveel criteria zijn. Dus dan is de beste optie Coreplayer te gebruiken, omdat die gewoonweg alles afspeeld
PreciesRoD schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:04:
[...]
Een goede mediaspeler downloaden scheelt natuurlijk sowieso een boel gezeik. Niemand houdt van kieskeurige mediaspelers
Anders 'bak' je de subs even 'in' de film? Of je download gelijk een goede film met ingebakken subs
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 223266
Hoe kan het nou dat je met het programma NoData geactiveerd alsnog ongewild data kunt gebruiken?
ik zit hier in zuid frankrijk en kan zeggen dat, in tegenstelling tot eerdere berichten, NoData gewoon perfect functioneert. Opera ook, daarmee schrijf ik dit bericht. Wou ik even melden ;-)
If it ain't broken, play with it till it breaks.
HahaCrusader schreef op woensdag 29 april 2009 @ 22:08:
ik zit hier in zuid frankrijk en kan zeggen dat, in tegenstelling tot eerdere berichten, NoData gewoon perfect functioneert. Opera ook, daarmee schrijf ik dit bericht. Wou ik even melden ;-)
Hmm, echt stom. Het toevoegen van een "normale" ringtone is erg makkelijk. Gewoon het bestand in \my documents\my ringtones\ dumpen en klaar. Maar mijn custom ringtones zijn niet zichtbaar als ik de ringtone wil veranderen voor ontvangen SMS messages.
Iemand enig idee?
En dafmay, welke apps vind jij totnutoe interessant dan?
Iemand enig idee?
Sorry, kan ff niets bedenken. Hopelijk heeft iemand anders de gouden tip...ChessSpider schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:41:
Hmm, echt stom. Het toevoegen van een "normale" ringtone is erg makkelijk. Gewoon het bestand in \my documents\my ringtones\ dumpen en klaar. Maar mijn custom ringtones zijn niet zichtbaar als ik de ringtone wil veranderen voor ontvangen SMS messages.
Iemand enig idee?
SPB Mobile Shell (!)En dafmay, welke apps vind jij totnutoe interessant dan?
iGo8
TT7
Memmaid
Coreplayer
Pocket Tunes
SPB Weather
SPB Backup
SPB Screenshot
Callstat V2
J.S. Advanced Configuration Tool 3.3
...dat is het wel zo'n beetje (tot nu toe)
[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 30-04-2009 00:00 ]
Anoniem: 180439
Heeft iemand al navigon geprobeerd. Mijn 7.3.x (Yarda) versie loopt vast met opstarten...
Total Commander gebruikte ik altijd om in mn registry te komen, te tweaken en om om bestanden te beheren. En natuurlijk games! Iemand al wat geprobeert? Worms ofzo? Zal vanmiddag nog wel even mn oude gamelijst neergooien!
Anoniem: 298734
Ik ben er vanmorgen achter gekomen dat het geborsteld staal snel krast... Ik heb zeer kleine, haarfijne krasjes... Valt eigenlijk niet zo heel erg op. Maar aangezien ik altijd heel voorzichtig ben met mijn toestellen vind ik het best jammer...
ik heb juist een heel handig programmatje gevonden om de afbeeldingen van je contactpersonen te syncen met facebook (wat ze zogezegd beloofd hadden dat ingebouwd ging zijn in touchflo
)
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-booksync.html
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-booksync.html
Is het mogelijk om -zoals op mijn oude HTC- een bevestiging te krijgen dat een SMS is verzonden? Dus een 'message sent' berichtje na het verzenden. Nu doet het toestel helemaal niets en is het maar de vraag of hij weg is (wat meestal wel zo is natuurlijk, maar heb er graag even bevestiging van).
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
SMS folder > meer > menu > extra > opties > sms/mms > "bezorgingsbevestiging vragen"BeQuietAndDrive schreef op donderdag 30 april 2009 @ 13:42:
Is het mogelijk om -zoals op mijn oude HTC- een bevestiging te krijgen dat een SMS is verzonden? Dus een 'message sent' berichtje na het verzenden. Nu doet het toestel helemaal niets en is het maar de vraag of hij weg is (wat meestal wel zo is natuurlijk, maar heb er graag even bevestiging van).
Dit werkt alleen als je OF een nieuwe sms tikt of via het standaard windows menu ene sms tikt.dafmay schreef op donderdag 30 april 2009 @ 14:02:
[...]
SMS folder > meer > menu > extra > opties > sms/mms > "bezorgingsbevestiging vragen"
Als je via de TF3D op een sms reageerd werkt het NIET!
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik vroeg mij nog af...is het eigenlijk mogelijk om engelse taal te kiezen voor TF3D, menu's e.d. ? Ik neem aan van niet, heb nergens een instelling gevonden.
Dan had je de UK versie moeten aanschafen of de ROM flashen naar 'n UK versie..
Hebben er meer mensen last van, dat toestel pas trilt en geluid geeft bij een smsje als je hem met het knopje bovenop aanzet.
Vind het behoorlijk irri dat ik steeds moet kijken of ik een berichtje heb.
Iemand een oplossing voor?
Heb je bij Instellingen > Geluiden en meldingen > Meldingen wel de instellingen voor geluiden en trillen voor de specifieke gebeurtenissen aan gezet? Zeer uitgebreide mogelijkheden naar mijn mening, erg fijn...werkt prima.Tito129 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 16:13:
Hebben er meer mensen last van, dat toestel pas trilt en geluid geeft bij een smsje als je hem met het knopje bovenop aanzet.
[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 30-04-2009 16:27 ]
Ja heb ik gedaan, het gebeurd ook niet altijd, dat is het vage.dafmay schreef op donderdag 30 april 2009 @ 16:25:
[...]
Heb je bij Instellingen > Geluiden en meldingen > Meldingen wel de instellingen voor geluiden en trillen voor de specifieke gebeurtenissen aan gezet? Zeer uitgebreide mogelijkheden naar mijn mening, erg fijn...werkt prima.
En het trillen is ook heel kort. dat voel ik niet in de broekzak,
heeft er iemand ervaring met het gewoon in je zak dragen van de telefoon? Is het scherm erg krasgevoelig?
Ik draag hem on beschermt in mn lege broekzak geen probleem. Wordt alleen snel vet, maarja welke telefoon niet!PainkillA schreef op donderdag 30 april 2009 @ 17:07:
heeft er iemand ervaring met het gewoon in je zak dragen van de telefoon? Is het scherm erg krasgevoelig?
Niet echt krasgevoelig, maar ik draag hem ook als enige in mn broekzak!
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Anoniem: 298734
Dit had ik ook, en een harde reset heeft dat probleem opgelost voor me...Tito129 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 16:13:
Ik heb sinds vandaag gemerkt dat ik kleine krasjes op het geborsteld staal heb, en heb deze ook alleen in mijn broekzak gedragen zonder andere dingen erbij. Maarja, het blijft een gebruikersvoorwerp. Het is te hopen dat de krasjes mij over een week niet meer storen:Ptoaomatis schreef op donderdag 30 april 2009 @ 17:17:
[...]
Ik draag hem on beschermt in mn lege broekzak geen probleem. Wordt alleen snel vet, maarja welke telefoon niet!
Niet echt krasgevoelig, maar ik draag hem ook als enige in mn broekzak!
Anoniem: 111759
is een bekend softwareprobleem. veel meer mensen hebben daar last vandafmay schreef op donderdag 30 april 2009 @ 16:25:
[...]
Heb je bij Instellingen > Geluiden en meldingen > Meldingen wel de instellingen voor geluiden en trillen voor de specifieke gebeurtenissen aan gezet? Zeer uitgebreide mogelijkheden naar mijn mening, erg fijn...werkt prima.
is het het beste om als je films afspeeld op je diamond 2 deze te resizen naar 800x480 of iig passend hierin? Grotere resolutie zie je toch niet en kost alleen maar ruimte?
Hmm vreemd dan dat er in dit topic weinig van bekend lijkt te zijn of over geschreven is...Anoniem: 111759 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 17:53:
[...]
is een bekend softwareprobleem. veel meer mensen hebben daar last van
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 30-04-2009 18:36 ]
ik heb mijn htc gister gehaald en ben er erg blij mee.
typ dit nu via het toestel maar moet er wel erg aan wennen op fora haha.
ik heb tot nog toe maar een vraag.
standaard staat mijn toestel ingesteld om vodafone live te gebreuken.
maar nu heb ik mijn wlan ingesteld en vraag mij af of al het verkeer
automatisch via deze verbinding gaat.
als ik namelijk inlog op tnet, dan zie ik mijn ip van thuis.
maar bij mijnip.nl zie ik die van vodafone?
ik kan nergens info vinden hierover.
proxy staat uit btw.
proxy staat uit btw.
Inderdaad, dat is niet echt nuttig. Groter dan de native resolutie van het scherm levert geen kwaliteitswinst op.PainkillA schreef op donderdag 30 april 2009 @ 18:08:
is het het beste om als je films afspeeld op je diamond 2 deze te resizen naar 800x480 of iig passend hierin? Grotere resolutie zie je toch niet en kost alleen maar ruimte?
daimond tweak downloaden van xda forum.Tito129 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 16:13:
staat onder de touch daimond 1 vermeld.
dan de instelling slaapstand inschakelen onder tabblad sms.
nu gaat telefoon uit de slaapstand bij binnenkomende sms.
en niet pas als je beeldscherm zelf aanzet.
ik hoop dat dit je probleem oplost.
groeten marc
het beltoontje kopieren naar apparaat/windows.ChessSpider schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:41:
Iemand enig idee?
dan vindt je hem wel in het lijstje.
succes
groeten marc
Ik heb even met Igo8 gespeeld en verschillende sys.txt files getest.
De instellingen die eerder genoemd werden in het forum, geven mij mij een slechte resolutie; grotere pixels. Met de instellingen die ik nu heb, is alles veel mooier en heb je een groter overzicht.
Mijn sys.txt.
[rawdisplay]
highres=0
screen_x=800
screen_y=480
Het gaat dan om dit stukje. Igo kiest nu zelf de bijbehorende resolutie e.d. Scherm is dat uiteraard landscape.
De instellingen die eerder genoemd werden in het forum, geven mij mij een slechte resolutie; grotere pixels. Met de instellingen die ik nu heb, is alles veel mooier en heb je een groter overzicht.
Mijn sys.txt.
[rawdisplay]
highres=0
screen_x=800
screen_y=480
Het gaat dan om dit stukje. Igo kiest nu zelf de bijbehorende resolutie e.d. Scherm is dat uiteraard landscape.
[ Voor 3% gewijzigd door tzeunis op 30-04-2009 22:18 ]
| Losing my religion |
Ik heb ook dat advanced config dingetje gedownd, maar die draait niet bij mij. Onjuiste versie van .net compact framework of zoiets...
Ik mag aannemen dat versie 3.5 er toch wel opstaat?? Of moet ik die weer los installeren?
Ik mag aannemen dat versie 3.5 er toch wel opstaat?? Of moet ik die weer los installeren?
| Losing my religion |
Wil ook wel eens weten of Navigon werkt op de Diamond II.Wie draait hem?Anoniem: 180439 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 00:05:
Heeft iemand al navigon geprobeerd. Mijn 7.3.x (Yarda) versie loopt vast met opstarten...
Bij de Diamond 1 moest ik die iig nog installeren...tzeunis schreef op donderdag 30 april 2009 @ 23:05:
Ik heb ook dat advanced config dingetje gedownd, maar die draait niet bij mij. Onjuiste versie van .net compact framework of zoiets...
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
kijk maar eens een paar pagina's terugdafmay schreef op donderdag 30 april 2009 @ 18:18:
[...]
Hmm vreemd dan dat er in dit topic weinig van bekend lijkt te zijn of over geschreven is...
Ik heb nu McGuider draaien op de Diamond2 en draait als een zonnetje. Is qua functionaliteit wel vergelijkbaar met Navigon (ook lane assist, gesproken afritnummers). Navigon vind ik op een PNA nog ietsje fraaier, maar op deze resolutie draait Navigon niet echt lekker. Je kunt hem wel aanpassen naar deze resolutie maar dan krijg je eigenlijk uitgerekt beeld en uitgerekte icoontjes.Bluto schreef op donderdag 30 april 2009 @ 23:21:
[...]
Wil ook wel eens weten of Navigon werkt op de Diamond II.Wie draait hem?
McGuider ondersteunt de resolutie wel standaard.
P8
los installeren. staat er niet op.tzeunis schreef op donderdag 30 april 2009 @ 23:05:
Kijk eerst eens of ie na een paar keer opladen niet beter wordt, voordat je conclusies trekt.
Op de site van Brodit staan nieuwe autohouders! Toppie!
The holder with 3-in-1 adapter is the choice for you who want to connect a headset to your device while charging it. You can also connect the device to your stereo AUX input in order to play MP3-files. 3 cm adapter cable.
When you put the device in the holder, it is automatically connected to:
- Mini USB for charging
- 3,5 mm audion for sound out
- HTC Ext USB for original headset
Erg handig lijkt me...
http://www.brodit.com/images/519011.jpg
The holder with 3-in-1 adapter is the choice for you who want to connect a headset to your device while charging it. You can also connect the device to your stereo AUX input in order to play MP3-files. 3 cm adapter cable.
When you put the device in the holder, it is automatically connected to:
- Mini USB for charging
- 3,5 mm audion for sound out
- HTC Ext USB for original headset
Erg handig lijkt me...
| Losing my religion |
Ik heb ook even een film omgezet naar Xvid(avi) met CloneDVD moile. Het bestand is 1,5GB groot geworden. Res: 852x480; 25fps. Audio MP3 128kbit. Maar t hapert als een dulle...
Gebruikt ik de verkeerde instellingen? Kan iemand mij dit vertellen?
| Losing my religion |
Dit topic is niet bedoeld voor het bespreken van allerlei converteersoftware en hun instellingen. Maar als ik jou was zou ik eens naar de bitrate kijken van de video.tzeunis schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:57:
Ik heb ook even een film omgezet naar Xvid(avi) met CloneDVD moile. Het bestand is 1,5GB groot geworden. Res: 852x480; 25fps. Audio MP3 128kbit. Maar t hapert als een dulle...
Kan ik ook een nieuwe versie van flash installeren op de TD2. Sommige sites gebruiken flash en die filmpjes etc kan je dan niet eens kijken. Gametrailers.com bijvoorbeeld.
Dit is toch een vraag gerelateerd aan de Diamond2?? Wat zijn de beste instelling om een DVD om te zetten naar een AVI voor de DM2... Lijkt mij een normale vraag voor in dit topicRoD schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:58:
[...]
Dit topic is niet bedoeld voor het bespreken van allerlei converteersoftware en hun instellingen. Maar als ik jou was zou ik eens naar de bitrate kijken van de video.
| Losing my religion |
Waar speel je 'm mee af? Hopelijk niet met WMP, maar met coreplayer of TCPMP!
Inderdaad coreplayer; laatste versie.CLB schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:26:
Waar speel je 'm mee af? Hopelijk niet met WMP, maar met coreplayer of TCPMP!
| Losing my religion |
Voor de beste outputinstellingen voor de TD2 kun je hier terecht, en die kun je hier ook in dit topic vinden. Voor het instellen van software, de werking en dat soort zaken moet je in CSA zijn.tzeunis schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:14:
[...]
Dit is toch een vraag gerelateerd aan de Diamond2?? Wat zijn de beste instelling om een DVD om te zetten naar een AVI voor de DM2... Lijkt mij een normale vraag voor in dit topic
Ik probeerde de MMS-instellingen op te vragen bij de provider KPN-Telfort maar ik kreeg een bericht dat het niet mogelijk is. WTF? Kan dit toestel niet MMSen of ligt het aan Telfort?Ronald schreef op woensdag 29 april 2009 @ 16:34:
[...]
Ik geloof dat dit aan de MMS instellingen zou kunnen liggen; even opvragen bij de provider.
Volgens mij slaat dat nergens op. Je zou gewoon instellingen altijd op moeten kunnen vragen bij de provider.
Dit is wat ik kreeg als sms:RoD schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:07:
Volgens mij slaat dat nergens op. Je zou gewoon instellingen altijd op moeten kunnen vragen bij de provider.
Gratis bericht van Telfort: het is helaas niet mogelijk deze instellingen te gebruiken. Wij zullen de instellingen daarom niet versturen...
vreemd..
Vraag ze is op voor een ander toestel... De Diamond1 / Samsung Omnia ofzo, is namelijk ook gewoon Windows Mobile
je hebt toch een tooltje in de TD zitten die de providerinstellingen automatisch ophaalt. Dat is het eerste wat hij doet als je de eerste keer opstartP.E.No.1 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:26:
[...]
Dit is wat ik kreeg als sms:
Gratis bericht van Telfort: het is helaas niet mogelijk deze instellingen te gebruiken. Wij zullen de instellingen daarom niet versturen...
vreemd..
Perfect dat Brodit nu diverse houders (passive, active, tilt) voor de TD2 heeft! Binnenkort maar eens via pdashop of telecomtelecom aanschaffen...dank voor de tip!tzeunis schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:52:
...
gozer, dat is zowat 2mbit/s dat trekt een EEEpc haast niet eenstzeunis schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:57:
gewoon verder comprimeren, en uiteraard mag de resolutie ook wel native
Hier staat wat
Nou het is eindelijk gelukt, via de website van Telfort de instellingen voor een HTC touch gedaan en het werkt.CLB schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:27:
Vraag ze is op voor een ander toestel... De Diamond1 / Samsung Omnia ofzo, is namelijk ook gewoon Windows Mobile
[ Voor 14% gewijzigd door P.E.No.1 op 01-05-2009 17:17 ]
Khad al gemeeld met die @ PDASHOP, maar ze hebben nog geen idee. We moeten de site maar in de gaten houden. Ik denk dat ebay sneller zal zijn!dafmay schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 16:41:
[...]
Perfect dat Brodit nu diverse houders (passive, active, tilt) voor de TD2 heeft! Binnenkort maar eens via pdashop of telecomtelecom aanschaffen...dank voor de tip!
| Losing my religion |
Iemand antwoord op bovenstaand?pt0x schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:43:
ik heb mijn htc gister gehaald en ben er erg blij mee.
proxy staat uit btw.
Weet iemand hoe ik de TD2 zover krijg dat ie verjaardagen laat zien...eventueel met alarm? Op het moment heb ik de verjaardagen in het daarvoor betreffende vak in het Contact gezet, maar de TD2 doet er niets mee
Als dit niet kan, dan heb ik nog de mogelijkheid om verjaardagen in de calender te zetten, maar dat vind ik nogal onlogisch en omslachtig (dubbel).
Als dit niet kan, dan heb ik nog de mogelijkheid om verjaardagen in de calender te zetten, maar dat vind ik nogal onlogisch en omslachtig (dubbel).
[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 01-05-2009 21:43 ]
weet iemand hoe ik bovenaan mijn scherm zo'n balkje (over de volle breedte) krijg die de batterij status aangeeft? ik heb t een paar keer gezien op screenshots maar kan t niet zo gauw vinden..
Om even antwoord te geven op mijn vraag; het antwoord kan je hier vinden.ChessSpider schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:41:
Iemand enig idee?
Je moet het converteren naar WMA formaat, dan werkt het opeens wel.
Ik gebruik hier Batti 2.4 voor. Helemaal naar wens te configureren.Tk55 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 22:10:
weet iemand hoe ik bovenaan mijn scherm zo'n balkje (over de volle breedte) krijg die de batterij status aangeeft? ik heb t een paar keer gezien op screenshots maar kan t niet zo gauw vinden..
Ik heb 'm nu 1 pixel hoog, helaas bijna niet te zien hier onder

3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936
Anoniem: 299417
Nu nog wachten tot ze te koop zijntzeunis schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:52:
Erg handig lijkt me...
thx dat is 'm!mayen schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 23:04:
[...]
Ik gebruik hier Batti 2.4 voor. Helemaal naar wens te configureren.![]()
Ik heb 'm nu 1 pixel hoog, helaas bijna niet te zien hier onder, klik voor een vergroting...
[url="http://home.zonnet.nl/mayen1/xda/TD2_with_Batti2.4.jpg"][afbeelding][url]
De verjaardagen die je invult bij de contactpersonen worden al automatisch ook in de agenda gezet, maar er wordt idd niet gezegd dat deze een melding moet geven, dat kan je dan natuurlijk wel manueel bij de verjaardagen in de agenda doen...dafmay schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 21:10:
Weet iemand hoe ik de TD2 zover krijg dat ie verjaardagen laat zien...eventueel met alarm? Op het moment heb ik de verjaardagen in het daarvoor betreffende vak in het Contact gezet, maar de TD2 doet er niets mee![]()
Dit hoort hier dus niet, zie de topicwaarschuwing.
[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 02-05-2009 10:17 ]
ik kan die tool niet echt vinden. Heb je mischien een link hiernaartoe?firefighter2 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 22:02:
[...]
daimond tweak downloaden van xda forum.
staat onder de touch daimond 1 vermeld.
dan de instelling slaapstand inschakelen onder tabblad sms.
nu gaat telefoon uit de slaapstand bij binnenkomende sms.
en niet pas als je beeldscherm zelf aanzet.
ik hoop dat dit je probleem oplost.
groeten marc
[edit]
vraag al beantwoord.
vraag al beantwoord.
[ Voor 106% gewijzigd door pt0x op 02-05-2009 13:01 ]
uh linkje? Ik wilde je DM sturen maar die accepteer je niet. Mijn MSN contacten zijn niet verwijdert, maar zijn niet zichtbaar in het hoofdscherm. Andere contacten kunnen wel een gesprek met mij starten.
In WLM zijn mijn contacten wel zichtbaar.
Dat had ik inderdaad wel verwacht, maar helaas krijg ik de verjaardagen niet in mijn calender te zien. Bijvoorbeeld was een maat van mij op de 30e apr jarig, maar heb geen enkele melding hiervan op startscherm of in calender gezien. En ja, de verjaardag staat prima ingevuld in zijn contact. Vreemd...of zie ik iets over het hoofd?FRD schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 00:51:
[...]
De verjaardagen die je invult bij de contactpersonen worden al automatisch ook in de agenda gezet, maar er wordt idd niet gezegd dat deze een melding moet geven, dat kan je dan natuurlijk wel manueel bij de verjaardagen in de agenda doen...
Ik heb nu maar allemaal meetings in de agenda gezet voor alle verjaardagen...met alarm, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik geen verjaardagen ga missen.
De afgelopen dagen heb ik het volgende vreemde probleempje. Tijdens opladen (lichtnet) gaat na verloop van tijd niet meer het groene indicatorlampje (batterij volledig opgeladen) branden. Bij wijze van test uiteraard uren achter elkaar (>3) laten opladen. Het vreemde is dat de energiemeter in instellingen > systeem wel aangeeft dat de batterij volledig opgeladen is.
Soms gebeurd het ook dat na uren achter elkaar opladen, de energiemeter net het laatste balkje niet weergeeft, het lijkt dan alsof batterij niet volledig opgeladen zou zijn. Als ik dan toestel een soft reset geef, dan geeft energiemeter daarna wel aan 100% opgeladen
Als ik het toestel uitzet en dan aan de oplader hang, dan gaat na normale periode (<=3 uur) wel het groene indicatorlampje branden. Dan werkt alles dus naar behoren.
Ik ga er dus even vanuit dat het een softwarematig probleempje is. Denk ook dat er slechts 1 oplossing voor is...een hard reset. Daar heb ik eigenlijk weinig zin in, dus doe het hier voorlopig maar even mee.
Ik ga nog proberen de batterij volledig leeg te laten lopen, daarna met toestel uit volledig opladen...kijken of daarmee toevallig misschien de batterij zichzelf heeft ge-reset (laadcircuit).
Iemand anders wellicht nog ideeën of tips?
Soms gebeurd het ook dat na uren achter elkaar opladen, de energiemeter net het laatste balkje niet weergeeft, het lijkt dan alsof batterij niet volledig opgeladen zou zijn. Als ik dan toestel een soft reset geef, dan geeft energiemeter daarna wel aan 100% opgeladen
Als ik het toestel uitzet en dan aan de oplader hang, dan gaat na normale periode (<=3 uur) wel het groene indicatorlampje branden. Dan werkt alles dus naar behoren.
Ik ga er dus even vanuit dat het een softwarematig probleempje is. Denk ook dat er slechts 1 oplossing voor is...een hard reset. Daar heb ik eigenlijk weinig zin in, dus doe het hier voorlopig maar even mee.
Ik ga nog proberen de batterij volledig leeg te laten lopen, daarna met toestel uit volledig opladen...kijken of daarmee toevallig misschien de batterij zichzelf heeft ge-reset (laadcircuit).
Iemand anders wellicht nog ideeën of tips?
Bij mij toch ook niet hoor. Even getest als ik bij het jaartal 2009 invoer ipv geboortedatum, maar ook dan zijn ze niet zichtbaar.FRD schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 00:51:
De verjaardagen die je invult bij de contactpersonen worden al automatisch ook in de agenda gezet, maar er wordt idd niet gezegd dat deze een melding moet geven, dat kan je dan natuurlijk wel manueel bij de verjaardagen in de agenda doen...
Hopelijk weet iemand een oplossing, want dat is inderdaad wel een gemis!
Je hebt gelijk, ik had het juist ook nog eens getest en de datums kwamen inderdaad niet in de agenda terrecht, maar het rare was dat ik een eindje geleden 2 verjaardagen ingevuld had en toen ik dan later in de agenda keek stonden die er wel in.Miyamoto schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 16:06:
[...]
Bij mij toch ook niet hoor. Even getest als ik bij het jaartal 2009 invoer ipv geboortedatum, maar ook dan zijn ze niet zichtbaar.
Hopelijk weet iemand een oplossing, want dat is inderdaad wel een gemis!
Nu ik even terugdacht wat ik toen gedaan had wist ik weer dat ik hem in tussentijd wel gesynct had met outlook en outlook wel de verjaardagen van de contactpersonen in zn agenda zet (en door de agenda terug te syncen kwamen deze dus in mn gsm terrecht
misschien is dit ook de oplossing voor jullie?
Hoesje besteld afgelopen woensdag avond en vandaag binnen gekregen dus lekker snel geleverd. En het hoesje bevalt goed precies wat ik wilde, een gewoon simpel hoesje wat bijna geen extra ruimte inneemt. De TD2 Zit er netjes in past perfect.Anoniem: 60111 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:43:
Iemand hier ervaring mee? Zowel bedrijf als hoesje?
http://www.gsm-cover.nl/epages/62059267.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/62059267/Products/hoesje-case-htc-touch-diamond-2
Gewoon even zelf nadenken, veel vragen die je stelt zijn ansich simpel op te lossen of hier al beantwoordP.E.No.1 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 17:16:
[Nou het is gelukt, via de website van Telfort de instellingen voor een HTC touch gedaan en het werkt.
Mischien wat reallife pics met de TD2 erin en eruit? Of naast elkaar enzo? Lijkt me idd mooi en simpel hoesje!mr_density schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 16:41:
En het hoesje bevalt goed precies wat ik wilde,
Ik zit met dezelfde vraag. Ook hardware.info TV filmpjes staat flash player nodig. Kom je op de site van Adobe met enkel desktop windows mogelijkheid, geen win mobile.P.E.No.1 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:08:
Kan ik ook een nieuwe versie van flash installeren op de TD2. Sommige sites gebruiken flash en die filmpjes etc kan je dan niet eens kijken. Gametrailers.com bijvoorbeeld.
kan je eigenlijk met sms ook in landschapmodus type? Als ik mijn scherm kantel gebeurt er niets.
Jip, wanneer ik me TD2 kantel tijdens het typen, gaat mijn scherm in landscape. Misschien ff je g-spot ;-) uitlijnen. Zit bij instellingen en dan links onderin --> alle instellingen.PainkillA schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:38:
kan je eigenlijk met sms ook in landschapmodus type? Als ik mijn scherm kantel gebeurt er niets.
| Losing my religion |
Dit topic is gesloten.
Let op:
De prijzen- en levertijddiscussie mag in het volgend topic en dus niet hier.
De prijzen- en levertijddiscussie mag in het volgend topic en dus niet hier.