HTC Touch Diamond2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 91.971 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:51
FRD schreef op zondag 26 april 2009 @ 13:29:
[...]

Dat is in te stellen, weliswaar heb ik het nog niet gevonden in de gewone windows config, maar in de 'advanced config' ( http://www.touchxperience...d-configuration-tool.html ) kun je instellen dat hij zen scherm uitzet als de lichtsensor bedekt is door je oor
Handig! Ik ben 'm nu aan het uittesten...

edit : wow...veel extra advanced settings om te gebruiken!

edit 2 : onder het kopje "HTC TouchFLO" is de "Finger pressure" in te stellen. Ik heb 'm op Custom=1 gezet en wat een verschil...ik hoef nu geen druk uit te oefenen op het scherm als voorheen standaard wel nodig was _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door dafmay op 26-04-2009 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:59
Anoniem: 60111 schreef op zondag 26 april 2009 @ 13:17:
Hebben de mensen met een TD2 hier last van? Of is het niets om je zorgen over te maken?
Nou heb ik nog niet extreem veel gebeld, maar n.a.v. deze berichten even geprobeerd om het gesprek "per ongeluk" te beëindigen met m'n wang, maar dat is me niet gelukt :+

Nog een leuk programmaatje: MyMobiler. Hiermee kun je je telefoon via de pc besturen en o.a. screenshots maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:30
Anoniem: 111480 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:52:
:( :( Ik heb een vrij irritant probleem gevonden in het Telefoonscherm
In het telefoonscherm verschijnen boven het toetsenbord een aantal contacten. Als ik op deze contacten druk gaat de telefoon soms proberen te bellen maar geeft een foutmelding:
"Opdracht wordt niet ondersteund". Dit is het geval bij (sommige) contacten die in het telefoonscherm weergegeven worden met als icoontje ontvangen of gemiste oproep. Hier staat dan alleen de naam en geen nummer.
Verder in de lijst staan dan de "echte" contactpersonen. Als ik daarop klik wordt er wel gelijk gebeld.

Hebben meer mensen dit probleem, of kan iemand dit ook eens op zijn toestel uitproberen.
Ik zit eigenlijk niet te wachten op een Hard reset maar zit daat wel aan te denken.

:(
Heb ik ook last van.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-04 21:38
Heb ook nog geen last van dat door m'n wang/oor het gesprek beeindigd wordt. Je moet best wel nauwkeurig op zo'n toets drukken wil dat gebeuren volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Hier ook. Het verschil zit hem volgens mij in hoe je het nummer hebt opgeslagen. Bij sommige contacten staat wel een nummer in die lijst, bij andere niet. Volgens mij is het formaat +316.... geldig en het formaat 06-.... niet, waarbij die laatste de melding geeft 'Opdracht wordt niet ondersteund'.

edit: Hmm toch niet (altijd) :? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Miyamoto op 26-04-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:55

DON PAPA

Tweaker-fan

dafmay schreef op zondag 26 april 2009 @ 12:30:
[...]

Na installatie van Mobile Shell wordt atomatisch TF3D gedeactiveerd. Maar je kunt deze gewoon weer activeren, of naast MS gebruiken...
Ik heb hem nu ook draaien, en is inderdaad een hele verbetering mag ik wel zeggen.
Heel erg bedankt voor deze tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
EJSEJS schreef op zondag 26 april 2009 @ 23:17:
[...]
Ik heb hem nu ook draaien, en is inderdaad een hele verbetering mag ik wel zeggen.
Heel erg bedankt voor deze tip ;)
Graag gedaan :) Ik was ook blij verrast, omdat ik niet had verwacht een mooiere en/of beter functionerende shell te vinden voor de TD2. Ik vond TF3D al zo mooi en het werkt zeer soepeltjes. Maar het kan dus toch nog beter en mooier d:)b De mogelijkheden zijn enorm met Mobile Shell, ik ben al de hele dag aan het spelen en configureren...hahaha. Ook heb ik ondertussen SPB weather geinstalleerd en die wordt mooi geintegreerd in Mobile Shell...een aanrader omdat ie o.a. meer steden aankan dan de standaard versie in Mobile Shell. Oh en SPB Backup is een goede backup app voor de TD2.

Het enige dat ik een beetje mis van TF3D is de muziekspeler...die was mooi geintegreerd. Dat is in Mobile Shell helaas niet het geval. De standaard windows media player is een ramp, ook omdat ie een giga hoeveelheid geheugen gebruikt :( Ik gebruik nu dus Coreplayer voor muziek, maar ben nog op zoek naar een betere app. Tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:55

DON PAPA

Tweaker-fan

SPB weather heb ik inmiddels ook draaien, is inderdaad ook een heel mooi progie, ik ga ook even opzoek naar SPB backup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 12-06 08:34
Anoniem: 162916 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:44:
[...]

De accu is gewoon niet goed dan, hier geen problemen; houdt het makkelijk 2 dagen vol.
Iemand hier nog meer last van dan? Ik hoop niet dat ik me tel. dan kwijt ben, dat ze hem dan bijvoorbeeld moeten opsturen? :(

Straks maar eens naar de Belcompany gaan dan. Hopelijk geven ze een nieuwe batterij, het is gewoon garantie neem ik aan. Ding is nog geen 2 weken oud, lol

/Heb ik weer........

[ Voor 21% gewijzigd door Pedr0 op 27-04-2009 08:44 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 21:00
Pedr0 schreef op maandag 27 april 2009 @ 08:31:
Iemand hier nog meer last van dan? Ik hoop niet dat ik me tel. dan kwijt ben, dat ze hem dan bijvoorbeeld moeten opsturen? :(

Straks maar eens naar de Belcompany gaan dan. Hopelijk geven ze een nieuwe batterij.

/Heb ik weer........
Ja en nee,

ik heb mijn batterij nog nooit helemaal dood laten gaan, maar ik moet m na 24h wel weer opladen omdat ie een volgende 24h niet haalt. Ik heb wat activesync en sync mail troep aanstaan, internet af en toe en bel en sms gewoon.

Al met al normaal gebruik van mijn TD2 (althans waar hij IMO voor gemaakt is).

Ik denk dat ie wel 48h mee zou gaan als ik hem echt helemaal leeg laat lopen, maar dat wil ik niet riskeren ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-06 18:56
Op de een of andere manier krijg ik geen thumbnails meer in de youtube client, niet heel erg maar wel raar. Iemand anders dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ok, heb zojuist een nieuwe accu gekregen bij de BelCompany.

De accu moet sowieso 2 à 3 dagen mee kunnen gaan zegt die gast. Wel is het belangrijk de eerste 5x bij 10% van de accu hem 8u tot 12u op te laden, ook al geeft ie aan na 3u vol te zijn!

[ Voor 9% gewijzigd door Pedr0 op 27-04-2009 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Heeft iemand enig idee of t-mobile dit toestel ook gaat verkopen?

8)7
T-mobile Compact V:

[ Voor 18% gewijzigd door Wii4all op 27-04-2009 15:28 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 16:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wii4all schreef op maandag 27 april 2009 @ 14:47:
Heeft iemand enig idee of t-mobile dit toestel ook gaat verkopen?
Heb je de startpost al eens bekeken?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op zondag 26 april 2009 @ 13:41:
[...]
Vriend van me draait het, weliswaar niet op 'n Touch Diamond2, maar ziet er erg mooi uit inderdaad..
Persoonlijk zou ik nog liever Mobile Shell 3 draaien dan Touch Flo 3D denk ik, mja ik heb niet eens een TD2 :+
Ga daar eens actie op ondernemen dan ;) Het is een geweldige telefoon....nog veel beter dan ik al had verwacht.

Ps Inmiddels de PDair leather vertical pouch kunnen bestellen...binnenkort in huis en ik zal dan uiteraard mijn bevindingen doorgeven...

http://cgi.ebay.com/PDair...8&_trksid=p3286.m20.l1116

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 27-04-2009 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111480

Hier moeten dan toch meer mensen last van hebben. Waarom sommige mensen wel en anderen niet. Heeft iemand al contact opgenomen met HTC?
Wat is het verschil tussen degene die er wel last van hebben en niet?

Het is een irritant probleem moet dus opgelost worden lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 111480 schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:46:
[...]
Hier moeten dan toch meer mensen last van hebben. Waarom sommige mensen wel en anderen niet. Heeft iemand al contact opgenomen met HTC?

Ja hoor lekker duidelijk op deze manier 8)7 Meld even over welk probleem je het hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

dafmay schreef op zondag 26 april 2009 @ 23:30:
[...]

Graag gedaan :) Ik was ook blij verrast, omdat ik niet had verwacht een mooiere en/of beter functionerende shell te vinden voor de TD2. Ik vond TF3D al zo mooi en het werkt zeer soepeltjes. Maar het kan dus toch nog beter en mooier d:)b De mogelijkheden zijn enorm met Mobile Shell, ik ben al de hele dag aan het spelen en configureren...hahaha. Ook heb ik ondertussen SPB weather geinstalleerd en die wordt mooi geintegreerd in Mobile Shell...een aanrader omdat ie o.a. meer steden aankan dan de standaard versie in Mobile Shell. Oh en SPB Backup is een goede backup app voor de TD2.

Het enige dat ik een beetje mis van TF3D is de muziekspeler...die was mooi geintegreerd. Dat is in Mobile Shell helaas niet het geval. De standaard windows media player is een ramp, ook omdat ie een giga hoeveelheid geheugen gebruikt :( Ik gebruik nu dus Coreplayer voor muziek, maar ben nog op zoek naar een betere app. Tips zijn welkom.
http://s2p.ac-s2.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:42:
Ga daar eens actie op ondernemen dan ;)
Haha als jullie mij als TS nou een TD2 doneren :9
Ben wel bezig met het maken van m'n eigen ROM, best grappig, best onzinnig :+
dafmay schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:52:
Ja hoor lekker duidelijk op deze manier 8)7 Meld even over welk probleem je het hebt...
Uhm volg de originele quote?
Even normaal reageren kan ook gewoon :/

[ Voor 7% gewijzigd door DaannO op 27-04-2009 21:13 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40944

Bij Windows Live kun je instellen dat de telefoon bijvoorbeeld ieder uur automatisch je mail bijwerkt, gedurende bijvoorbeeld 08:00 en 17:00. Bij pop3 email accounts vind ik deze optie niet. Is het wel mogelijk om ook hier een gedeelte van de dag in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Wat is je probleem? Je vroeg toch naar een betere app voor muziek?

[ Voor 22% gewijzigd door pven op 28-04-2009 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Hey, thanks! Ziet er uit als een mooie muziekspeler voor op de TD2. Ondertussen had ik ook al Pocket Tunes gevonden, die is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:32:
Wat is je probleem? Je vroeg toch naar een betere app voor muziek?
M'n probleem is dat ik een uitleg mis over die link die je plaatst ;)
Dat het naar een muziek-app zou leiden begrijp ik ook wel, maar 'n uitleg is wel handig...
Wat is 't voor app, werkt het snel, ziet het er mooi uit, wat is er speciaal aan, gooi er 'n screenshotje bij?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

CLB schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:56:
[...]

M'n probleem is dat ik een uitleg mis over die link die je plaatst ;)
Dat het naar een muziek-app zou leiden begrijp ik ook wel, maar 'n uitleg is wel handig...
Wat is 't voor app, werkt het snel, ziet het er mooi uit, wat is er speciaal aan, gooi er 'n screenshotje bij?
Wat voor app het is, hoe het eruit ziet, wat er speciaal aan is en een screenshot staat allemaal op die pagina die ik je linkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even normaal reageren kan ook gewoon :/

[ Voor 76% gewijzigd door DaannO op 27-04-2009 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Heren, heren...rustig toch.

Nog even over die s2p muziekspeler. Heel erg beperkt qua mogelijkheden, en vrij zwaar voor het RAM geheugen. Dus nee, voor mij geen optie...ik blijf (voorlopig) bij Pocket Tunes. Maar toch bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de volledigheid nogmaals het probleem:

In het telefoonscherm verschijnen boven het toetsenbord een aantal contacten. Als ik op deze contacten druk gaat de telefoon soms proberen te bellen maar geeft een foutmelding:
"Opdracht wordt niet ondersteund". Dit is het geval bij (sommige) contacten die in het telefoonscherm weergegeven worden met als icoontje ontvangen of gemiste oproep. Hier staat dan alleen de naam en geen nummer.
Verder in de lijst staan dan de "echte" contactpersonen. Als ik daarop klik wordt er wel gelijk gebeld.

Hebben meer mensen dit probleem, of kan iemand dit ook eens op zijn toestel uitproberen.
Ik zit eigenlijk niet te wachten op een Hard reset maar zit daat wel aan te denken.

Hoop dat het zo voor iedereen duidelijk is. Doel van het forum lijkt me problemen op te lossen en niet te zoeken naar vormfouten in de posts

TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nokken nu :|

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 27-04-2009 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Zouden het misschien sim nummers / contacten kunnen zijn? Ik weet dat indien je bij Telfort zit, en dus op het kpn netwerk, de telefoon continue een roaming icoontje bovenin scherm heeft staan. De telefoon ziet dus dat het kpn netwerk wordt gebruikt, terwijl de simkaart van Telfort is....vandaar de roaming melding. Heb ik ook op mijn telefoon. Bijvoorbeeld bij vernieuwen van het weer via spb weather krijg ik ook steeds de melding "No free connection available"...en ook dit heeft met "roaming" te maken. Enfin...omdat jij een melding krijgt "opdracht wordt niet ondersteund", zou het kunnen zijn dat het om de combinatie simkaart nummers en "roaming" gaat?

Is iets dat ik mij nu zo bedenk, heb geen idee of dit het is en hoe het op te lossen. Behalve natuurlijk de tel nrs van de simkaart verwijderen. Hoop dat je snel een oplossing vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

dafmay schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:24:

Nog even over die s2p muziekspeler. Heel erg beperkt qua mogelijkheden, en vrij zwaar voor het RAM geheugen. Dus nee, voor mij geen optie...ik blijf (voorlopig) bij Pocket Tunes. Maar toch bedankt voor de tip.
Pocket tunes kende ik zelf nog niet. Heb je dat gekocht? Of is er ergens een lite versie o.i.d. te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Voor wie het interessant vindt, hier een paar screenshots van Mobile Shell 3 op mijn TD2.

Afbeeldingslocatie: http://img402.imageshack.us/img402/7900/screen02z.png Afbeeldingslocatie: http://img172.imageshack.us/img172/1310/screen03l.png

Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/9992/screen04p.png Afbeeldingslocatie: http://img144.imageshack.us/img144/546/screen07oni.png

Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/417/screen08c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mag schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:55:
[...]
Pocket tunes kende ik zelf nog niet. Heb je dat gekocht? Of is er ergens een lite versie o.i.d. te krijgen?
Heheh 't is een "test-versie" ;) Overigens versie 4.1, want daar is een 480x800 VGA skin voor te dl-en, zie :

http://www.pocket-tunes.c...index.php?os=WinMo&id=164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
dafmay schreef op maandag 27 april 2009 @ 23:06:
Voor wie het interessant vindt, hier een paar screenshots van Mobile Shell 3 op mijn TD2.
Dat ziet er goed uit :9~

Misschien morgen maar eens proberen, gaat je batterij ook langer mee? Gebruikt het veel (meer) RAM dan standaard TF3D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300374

Hoi allemaal,

Aangezien jullie de meeste info hebben over de TD2 heb ik besloten om me ook te reggen.

Direct heb ik ook een vraag. Nu heb ik mn e-mailfunctie in TD2 met Windows Live laten synchroniseren. Nu gooit hij gelijk al mijn mailadressen die ik in Windows Live heb in mijn contactenlijst waar de telefoonnummers staan.

Nu wil ik deze eruit hebben, moet ik dit 1 voor 1 eruit halen, of kan ik alles in 1x verwijderen? Had ruim 150 mailadressen erin staan die dus nu tussen de telefoonnummers staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
toaomatis schreef op maandag 27 april 2009 @ 23:34:
[...]

Dat ziet er goed uit :9~

Misschien morgen maar eens proberen, gaat je batterij ook langer mee? Gebruikt het veel (meer) RAM dan standaard TF3D?
Sterker nog, Mobile Shell verbruikt minder geheugen dan TF3D. Ik heb nu direkt na opstarten telefoon net over de 100MB vrij RAM geheugen. TF3D is dan dus volledig gedeactiveerd en alleen Mobile Shell draait. Voorheen met TF3D had ik na opstarten telefoon slechts zo'n 85-90MB vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

dafmay schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:24:

Ik lees nu net in X1 topic ook iets over "Nitrogen";
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=455750

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=159229&d=1235156554

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mooie look, Prima player, alleen niet al te handig in gebruik (playlists, media browser). Nog even mee spelen, misschien dat ik een handigheidje vind...dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Anoniem: 300374 schreef op maandag 27 april 2009 @ 23:40:
Hoi allemaal,

Aangezien jullie de meeste info hebben over de TD2 heb ik besloten om me ook te reggen.

Direct heb ik ook een vraag. Nu heb ik mn e-mailfunctie in TD2 met Windows Live laten synchroniseren. Nu gooit hij gelijk al mijn mailadressen die ik in Windows Live heb in mijn contactenlijst waar de telefoonnummers staan.

Nu wil ik deze eruit hebben, moet ik dit 1 voor 1 eruit halen, of kan ik alles in 1x verwijderen? Had ruim 150 mailadressen erin staan die dus nu tussen de telefoonnummers staan.
Ik heb dat ook gehad, ik vond niets anders dan ze één voor één te verwijderen :) |:(
Anoniem: 111480 schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:15:
Voor de volledigheid nogmaals het probleem:

ik heb het nu een paar keer keer geprobeerd als ik dit ook kan reproduceren maar bij mij werkt het allemaal correct om naar de personen te bellen.. (allé van die dak geprobeerd heb), geen idee waaraan dat het kan liggen en dus ook geen idee wat ik anders zou hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178298

Hoi iedereen, morgen (welja, vandaag eigenlijk) ontvang ik de UK versie van het toestel, dus deze zal een UK adapter bevatten. Nu vroeg ik mij het volgende af: vormt het een probleem dat ik de batterij de eerste keer oplaad via de USB kabel die verbonden is aan een PC i.p.v. aan de adapter of maakt dit geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Zo, heb de eerste stap gezet richting de aankoop van het toestel.
Gister mijn oude toestel verkocht en bij de volgende pay-day ga ik deze aanschaffen.

heb ik nog ff de tijd om mij te verdiepen in Wimob :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40
Anoniem: 300374 schreef op maandag 27 april 2009 @ 23:40:
Hoi allemaal,

Misschien syncen met google of outlook en daar alle mailadressem er uithalen en weer terug syncen.
Je kan bij windows live bij de 1e keer aanmelden trouwens kiezen of hij dat moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hoe is trouwens het handsfree gebeuren van de diamond 2, veel verbetering tov. de diamond 1?
Nu is de speaker heel erg schel.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:43
Ik heb um binnen en ik zeg: waaaw! Wat een verbertering tov mijn touch cruise! Wat een schermpie..

Maar ik ben een beetje navigon geil en laat die nu net niet werken bij mij... iemand hier ook last van of zijn er mensen die um wel draaiend hebben? Versie 7.3.x
Igo8.3.2 werkt als een zonnetje..

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
@Tim B: synchroniseer jij ook met Exchange? Ik wel en heb dus ook last van dat probleem bij sommige contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Wat is er gebeurd met de TS?? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06-2024

Big Womly

Live forever, or die trying

FRD schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:01:
[...]
Wat is er gebeurd met de TS?? :? :?
DjWannaB2002 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:18:
Mooi begin, maar TS kan nog opgeleukt worden, maar neem aan dat je daar nog aan werkt :)
:+
Ik denk dat hij gewoon een beetje p*ssed is... Z'n reacties zijn gemod dus ik weet het verhaal erachter niet, interesseerd me trouwens ook geen zier, maar vind het jammer dat iedereen hier nu voor moet boeten. Het was wel een leuke TS...
Kunnen de mods die niet terugplaatsen?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180439

Misschien even een nieuw topic starten? Ik heb alles nog wel in de cache staan denk ik.. Kan ik wel teurghalen.. ik denk niet dat de TS terugkomt aan zijn reacties te zien... erg jammer..
Allemaal korte lontjes tegenwoordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
WTF, what happened?? :|

CLB: dm mate!

[ Voor 26% gewijzigd door Pedr0 op 28-04-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
dafmay schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:27:
Zouden het misschien sim nummers / contacten kunnen zijn? Ik weet dat indien je bij Telfort zit, en dus op het kpn netwerk, de telefoon continue een roaming icoontje bovenin scherm heeft staan. De telefoon ziet dus dat het kpn netwerk wordt gebruikt, terwijl de simkaart van Telfort is....vandaar de roaming melding. Heb ik ook op mijn telefoon. Bijvoorbeeld bij vernieuwen van het weer via spb weather krijg ik ook steeds de melding "No free connection available"...en ook dit heeft met "roaming" te maken. Enfin...omdat jij een melding krijgt "opdracht wordt niet ondersteund", zou het kunnen zijn dat het om de combinatie simkaart nummers en "roaming" gaat?

Is iets dat ik mij nu zo bedenk, heb geen idee of dit het is en hoe het op te lossen. Behalve natuurlijk de tel nrs van de simkaart verwijderen. Hoop dat je snel een oplossing vindt...
Ik heb Vodafone en heb het probleem ook... Het rare is dat het niet altijd en niet bij alle nummers is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 16:06

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nogal kinderachtig. Ben me aan t orienteren op een nieuwe telefoon (opvolger van de ouwe vanilla HTC Touch) en dan is het een beetje jammer dat zo'n topic start dan gewoon compleet wordt verwijderd omdat de TS 't niet met moderation eens is. M'goed waar ik nieuwsgierig naar ben is de snelheid... een collega van me heeft een Diamond1 en klaagt dat de menu's enzo nogal traag zijn (contacten oproepen uit de lijst -> duurt 2 of 3 seconden voordat er uberhaupt iets gebeurt). Op mn ouwe touch ziet t er allemaal minder fancy uit maar het gaat wel redelijk snel allemaal. Hoe is de Diamond2 te vergelijken met de Diamond1 qua snelheid?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Ik heb geen Diamond1 gehad, maar ik vind de snelheid van de Diamond2 oke. Dat was ook een beetje mijn zorg voor de aanschaf, maar heb tot op heden niet gemerkt dat het 'langzaam' zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
klein vraagje hier,
heeft iemand het voor elkaar gekregen om de weather database te veranderen zodat ook andere plaatsen toegevoegd kunnen worden.
behalve de standaard ingestelde plaatsen??
bij de oude td1 kon dat met weatherdatabase editor.
nu heb ik wel een database editor gevonden maar daarmee lukt het niet en loopt na het toevoegen van een plaats met bijbehorende code de tf3d weather applicatie vast en start tf3d opnieuw op.
erg vervelend.

iemand een ioplossing voor dit probleem en misschien een duidelijke uitleg hoe het wel moet??

alvast erg bedankt voor de oplossing en reactie.

ik heb overal gezocht maar krijg de uitleg niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hiervoor de Touch Cruise gehad, maar deze DM2 is stukken sneller. Menu reageert erg snel contacten zijn erg rap; kdenk een seconde (210 contacten in mijn lijst).

Wat ik wel irritant vind is dat de start knop niet het oude windows menu eruit haalt, maar de program tap zeg maar... Iemand een idee hoe dat aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

firefighter2 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:01:
klein vraagje hier,
heeft iemand het voor elkaar gekregen om de weather database te veranderen zodat ook andere plaatsen toegevoegd kunnen worden.
behalve de standaard ingestelde plaatsen??
bij de oude td1 kon dat met weatherdatabase editor.
nu heb ik wel een database editor gevonden maar daarmee lukt het niet en loopt na het toevoegen van een plaats met bijbehorende code de tf3d weather applicatie vast en start tf3d opnieuw op.
erg vervelend.

iemand een ioplossing voor dit probleem en misschien een duidelijke uitleg hoe het wel moet??

alvast erg bedankt voor de oplossing en reactie.

ik heb overal gezocht maar krijg de uitleg niet duidelijk.
Even wachten en XDA in de gaten houden... komt allemaal op gang nu.
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=478

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Linken is (nog steeds) not done

Ja, de community komt nu op gang en je moet ff geduld hebben. Telefoon is nog geen twee weken uit. De eerste custom roms van D1 kwamen pas na 2 maanden echt op gang.

De radio stack blijft tot nu toe het moeilijkste om dat netjes te houden/maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:20

13art

Moderator Mobile
Strange van die TS :S Maar zal wel weer goed komen denk ik.
Vind zelft trouwens die MS3 er nog niet zo gelikt uitzien als de TF3D2 maar goed dat wordt dus kiezen tussen functionaliteit en geheugen vs mooi uiterlijk...

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Heeft iemand vandaag al het weer bekeken?

spoiler:
Je ziet regendruppels op het glas, die er door een ruitenwisser af worden gehaald. Vond het wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Tito129 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:37:
Heeft iemand vandaag al het weer bekeken?

spoiler:
Je ziet regendruppels op het glas, die er door een ruitenwisser af worden gehaald. Vond het wel geinig.
Als je bij weather aan de linker kant van het woord "weather" drukt en daarna aan de rechterkant dan krijg je een demo van alle animaties. Het lukt soms niet in een keer dus gewoon paar keer blijven tappen op beide kanten totdat je de goede plek hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Hoe zit het nou met dat GPS? Er is mij door de verkoper verteld dat er GPS op de D2 zit maar ik vind alleen Google maps en dat gebruikt internet. En dat wil ik niet. Zit er nu een GPS ontvanger in de D2 of niet. Kan het zo 1,2,3 niet vinden. Zo niet, wat moet ik dan doen om wel GPS te krijgen? Heeft de verkoper mij verkeerd ingelicht?

[ Voor 6% gewijzigd door P.E.No.1 op 28-04-2009 12:59 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Mag schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:50:
Als je bij weather aan de linker kant van het woord "weather" drukt en daarna aan de rechterkant dan krijg je een demo van alle animaties. Het lukt soms niet in een keer dus gewoon paar keer blijven tappen op beide kanten totdat je de goede plek hebt
Haha, das wel geinig :) Ik vind het er allemaal wel gelikt uitzien ;)
P.E.No.1 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:58:
Hoe zit het nou met dat GPS? Er is mij door de verkoper verteld dat er GPS op de D2 zit maar ik vind alleen Google maps en dat gebruikt internet. En dat wil ik niet. Zit er nu een GPS ontvanger in de D2 of niet. Kan het zo 1,2,3 niet vinden. Zo niet, wat moet ik dan doen om wel GPS te krijgen? Heeft de verkoper mij verkeerd ingelicht?
Als je bij de specs van de pricewatch had gekeken had je gezien: GPS Chipset A-GPS. Dus het antwoord is ja. Verder kun je je GPS niet standaard gebruiken AFAIK.

[ Voor 41% gewijzigd door Matis op 28-04-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
toaomatis schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:00:
[...]

Haha, das wel geinig :) Ik vind het er allemaal wel gelikt uitzien ;)

[...]

Als je bij de specs van de pricewatch had gekeken had je gezien: GPS Chipset A-GPS. Dus het antwoord is ja. Verder kun je je GPS niet standaard gebruiken AFAIK.
Dus zelf een prog. installeren begrijp ik? Zoals TomTom ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
P.E.No.1 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:05:
[...]

Dus zelf een prog. installeren begrijp ik? Zoals TomTom ofzo?
Nee hoor, gps werkt ook via google maps, gewoon bij de opties van google maps aanvinken dat hij gps moet gebruiken.
Voor snellere fix even gps gegevens downen via a-gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Tito129 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:18:
Nee hoor, gps werkt ook via google maps, gewoon bij de opties van google maps aanvinken dat hij gps moet gebruiken.
Lees zijn eerste post:
P.E.No.1 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:58:
Google maps en dat gebruikt internet. En dat wil ik niet.
Je gewoon TomTom installen en dat werkt prima! Gebruik standaard ook geen internet, wel heb ik middels de QuickFix app (internet!!) de satelliet gegevens binnengehaald, zodat ie veel sneller fixt, maar jij zou dan max 12 mins moeten wachten voor een goede fix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Tito129 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:18:
[...]

Als ik dat doe dan gebruikt ie ook automatisch GPRS. En dat wil ik dus niet. En kan ik ook verkeersnavigatie gebruiken op die manier, net als TomTom bijvoorbeeld?
toaomatis schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:21:
[...]

Lees zijn eerste post:

[...]

Je gewoon TomTom installen en dat werkt prima! Gebruik standaard ook geen internet, wel heb ik middels de QuickFix app (internet!!) de satelliet gegevens binnengehaald, zodat ie veel sneller fixt, maar jij zou dan max 12 mins moeten wachten voor een goede fix ;)
Welke versie van TomTom. is er ook een freeware routeprogramma ofzo?

[ Voor 35% gewijzigd door P.E.No.1 op 28-04-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
P.E.No.1 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:24:
Welke versie van TomTom. is er ook een freeware routeprogramma ofzo?
Ik zelf draai nu TomTom 7 - v7.910.9185 :X :X

Of er freeware programma's zijn, dat weet ik niet; Sorry :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:43
Linken is (nog steeds) not done

Excuse me... O-)

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
Een fabrikant van tasjes gevonden.
http://www.valenta.eu/?p=home

Heb ook een Diamond II besteld, overmorgen halen, ben benieuwd of er ook een azerty keybord in te stellen valt.
(België ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296080

Ik was ff met mijn TD2 aan het spelen en wilde dus ff de voorbeelden van afbeeldingen, video's en muziek naar me pc kopiëren (Sample..), maar nu staan deze bestanden niet op mijn PC en ook niet op mijn telefoon. Het lijkt mij dat ze niet zomaar verdwenen kunnen zijn. Iemand een idee waar ze kunnen staan of weet iemand waar ik ze op internet ergens vandaan kan halen?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Anoniem: 296080 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:41:
Ik was ff met mijn TD2 aan het spelen en wilde dus ff de voorbeelden van afbeeldingen, video's en muziek naar me pc kopiëren (Sample..), maar nu staan deze bestanden niet op mijn PC en ook niet op mijn telefoon. Het lijkt mij dat ze niet zomaar verdwenen kunnen zijn. Iemand een idee waar ze kunnen staan of weet iemand waar ik ze op internet ergens vandaan kan halen?

alvast bedankt :)
Uhh, de fotos zullen waarschijnlijk nog in je usbkabel zitten. Als je op de mini-usb stekker blaast terwijl het andere uiteinde in je pc zit zullen ze er waarschijnlijk wel uitkomen.

Als je de foto's ECHT heel graag terug wilt zul je een harde reset moeten doen denk ik!

offtopic:
Waarom zou je die foto's überhaupt terug willen? |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Matis op 28-04-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Nu met mijn nieuwe accu kan ik met zekerheid zeggen dat me eerste accu echt een "rotte appel" was.

Na 12uur onder de oplader gelegen te hebben en vanmorgen om 07:00u eraf gehaald te hebben is er nu nog maar 1 streepje af. Bij mijn vorige had ik nog maar 1 streepje over!

* Pedr0 is weer blij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-06 17:40

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Is misschien wel een tip die in de TS moet als belangrijk: Laadt je batterij eerst 12 uur achterelkaar op, ook als ie aangeeft dat ie vol is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op maandag 27 april 2009 @ 23:06:
Ziet er schon uit dafmay!
Anoniem: 178298 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 01:04:
Hoi iedereen, morgen (welja, vandaag eigenlijk) ontvang ik de UK versie van het toestel, dus deze zal een UK adapter bevatten. Nu vroeg ik mij het volgende af: vormt het een probleem dat ik de batterij de eerste keer oplaad via de USB kabel die verbonden is aan een PC i.p.v. aan de adapter of maakt dit geen verschil?
Waar baseer je dat op? Hier in NL aangeschaft is gewoon NL lader hoor ;)
Anoniem: 180439 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:37:
Misschien even een nieuw topic starten? Ik heb alles nog wel in de cache staan denk ik.. Kan ik wel teurghalen.. ik denk niet dat de TS terugkomt aan zijn reacties te zien... erg jammer..
Allemaal korte lontjes tegenwoordig ;)
Waarom... En niks cache, copyright ;)
SnoeiKoei schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:45:
Nogal kinderachtig. Ben me aan t orienteren op een nieuwe telefoon (opvolger van de ouwe vanilla HTC Touch) en dan is het een beetje jammer dat zo'n topic start dan gewoon compleet wordt verwijderd omdat de TS 't niet met moderation eens is.
Zeg dan niks..
Anoniem: 180439 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:05:
Iemand een idee hoe dat aan te passen?
Registry-tweak die het zou kunnen fixen?
abusimbal schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:13:
Heb ook een Diamond II besteld, overmorgen halen, valt.
(België ;) )
Denk niet dat het out of the box kan, maar third party software is er toch wel icm AZERTY?
Pedr0 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:36:
Nu met mijn nieuwe accu kan ik met zekerheid zeggen dat me eerste accu echt een "rotte appel" was.
_/-\o_
JensinatoR schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:47:
Is misschien wel een tip die in de TS moet als belangrijk:
Laadt je batterij eerst 12 uur achterelkaar op, ook als ie aangeeft dat ie vol is...
Komt erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crusader schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:59:
@Tim B: synchroniseer jij ook met Exchange? Ik wel en heb dus ook last van dat probleem bij sommige contacten.
Ja ik synchroniseer inderdaad met exchange. Ik gebruik daarvoor software van Vodafone.
Misschien dat het daar inderdaad aan ligt. Verklaart ook waarom het niet bij iedereen fout gaat. Nu alleen nog kijken of er een oplossing te vinden is. Hard reset zal dus wel niets brengen.
Iemand een idee hoe we dit gaan oplossen??

Tim B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier hebben we de DM-functionaliteit voor ;)

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 28-04-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60111

abusimbal schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:13:
Een fabrikant van tasjes gevonden.
http://www.valenta.eu/?p=home

Heb ook een Diamond II besteld, overmorgen halen, ben benieuwd of er ook een azerty keybord in te stellen valt.
(België ;) )
Zitten wel leuke tasjes bij, alleen niet erg duidelijk qua afmetingen en zo, dat vind ik toch niet direct ergens terug. En aangezien er nog geen TD2 voorkomt in de compatibiliteitslijst zou dat wel handig zjin. Natuurlijk kan je de afmetingen van de ondersteunde phones wel vergelijken. Nu, waarschijnlijk komen er binnenkort wel meer TD2 cases.

Iets meer info is trouwens te vinden op http://www.morecases.nl/. Blijkbaar is dat het bedrijf die ze maakt, ze hebben ook nog andere merken. In de folder op deze site staan trouwens prijzen bij.

De Valenta cases zijn trouwens te krijgen bij pdashop/smartphoneshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Binnenkort nog een leuke progje: http://www.allaboutphones...ule-op-HTCtoestellen.html

tmc voor de diamond, samen met igo8 ideaal!
Het was wat prusten om hem op landscape het hele beeldscherm te laten gebruiken maar het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40944

Anoniem: 40944 schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:30:
Bij Windows Live kun je instellen dat de telefoon bijvoorbeeld ieder uur automatisch je mail bijwerkt, gedurende bijvoorbeeld 08:00 en 17:00. Bij pop3 email accounts vind ik deze optie niet. Is het wel mogelijk om ook hier een gedeelte van de dag in te stellen?
Iemand hier nog een antwoord op :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zodoende ook in de TS geimplementeerd in een nieuwe rubriek: 'Tip of the Day'
Anoniem: 180439 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:26:
Hier hebben we de DM-functionaliteit voor ;)
Dankje (react op originele bericht)
Anoniem: 60111 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 19:58:
De Valenta cases zijn trouwens te krijgen bij pdashop/smartphoneshop.
Dan vind ik die cases van CLB in "HTC Touch Diamond2" veel mooier!
_/-\o_

EDIT: Tevens heb ik besloten om geen 'Software'rubriek aan de TS toe te voegen.
Dit om de simpele reden dat op de Touch Diamond2 gewoon Windows Mobile draait en er dus geen speciale Touch Diamond2 applicaties bestaan. Wel is er een link opgenomen naar Het Windows Mobile Software Topic waar men gewoon kan discussieren over allerie software-applicaties en andere muk voor Windows Mobile. :)

EDIT @ Hieronder: Zie dit bericht en dan de eerste 'edit' ;)

EDIT @ Hieronder II: En dan editten heh :+ >:)

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 28-04-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:55:
[...]
Ziet er schon uit dafmay!
Danke schon :) Ben nog steeds erg in m'n sas met Mobile Shell 3. Het werkt perfect en zeer soepeltjes, en is erg uitgebreid. Plus geheugengebruik is lager dan TF3D...ook een zeer welkom voordeel.

edit : done :)

[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 28-04-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Tito129 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:09:
Binnenkort nog een leuke progje: http://www.allaboutphones...ule-op-HTCtoestellen.html

Het was wat prusten om hem op landscape het hele beeldscherm te laten gebruiken maar het werk.
Dat is zeker mooi nieuws zeg! TMC is zeer waardevol voor zowel TT7 als iGo8. TMC werkt nu nog wel in mijn versie van TT7, maar geloof dat deze maar voor een beperkte tijd functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172906

Tito129 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 20:09:
Ik gebruik het volgende in de sys.txt van iGO8 en werk perfect schermvullend in landscape:

[folders]
app="%SDCARD%/iGo8"

[interface]
resolution_dir="400_240"
maxzoom2d=6000000
show_exit=1
screen_x=800
screen_y=480
popup_info=1
poi_show_all_btn=1

[rawdisplay]
highres=1
screen_x=800
screen_y=480
class="landscape"
driver="GDI"

[debug]
show_oneway_3d=1
show_oneway=1
show_gps_pos=1
skip_eula=1
show_pedestrian=1
poi_labels=1
show_arrows_on_route=1
tts_min_ready_wav=1
tts_getaway_time=200
tts_expected_engine_delay=1400
reserve_memory=2097152
sound_q_length="200"
no_file_cache="0"
cache="1024"
enable_roadshadow=1

[map]
popup_info=1
show_labels=1
3d_max_tiltlevel=9000

[msnd]
msnd.start=0

[tts]
tts_buffer=131072
tts_logics=3
priority="HIGH"
always_say_road_names=1
announce_street_name=1
announce_exit_directions=1
skip_exit_numbers=0

[sound]
queue_length=200
ding=0

Ik heb zowel de sys.txt op de SD card als in Programmabestanden aangepast.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 172906 op 28-04-2009 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Ik heb alleen dit er in staan.
[interface]
show_exit=1
vga=0
resolution_dir="800_480"

[rawdisplay]
highres=0
screen_x=800
screen_y=480

Gebruik de kikker skin die native 800x480 ondersteunt.
Wel eerst je igo in landscape zetten en daarna de sys.txt aanpassen.
Ik heb igo alleen op sdcard staan, heb gewoon een snelkoppeling naar programfiles gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
CLB schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:55:
Waar baseer je dat op? Hier in NL aangeschaft is gewoon NL lader hoor ;)
Waarschijnlijk baseert ie dat op het feit dat ie 'm in de UK heeft besteld.
(wellicht vanwege de momenteel leuke wisselkoers)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
400 pond is niet echt leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
hoesje is besteld.
ik wil de gok wel wagen.

zodra ik hem binnen heb zal ik foto's plaatsen. en mijn ervaring delen

[ Voor 7% gewijzigd door firefighter2 op 28-04-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60111

firefighter2 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:50:
[...]

hoesje is besteld.
ik wil de gok wel wagen.

zodra ik hem binnen heb zal ik foto's plaatsen. en mijn ervaring delen
Thanks!

Als ik de phone koop wil ik ASAP bescherming (case) ervoor! Eén van de redenen waarom ik hem nog niet aangeschaft heb is omdat ik een case wil die praktisch is en waarmee de phone nog in mijn broekzak past. Ik ben niet echt te vinden om hem aan mijn broeksriem te hangen of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
Anoniem: 60111 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 23:05:
[...]

Thanks!

Als ik de phone koop wil ik ASAP bescherming (case) ervoor! Eén van de redenen waarom ik hem nog niet aangeschaft heb is omdat ik een case wil die praktisch is en waarmee de phone nog in mijn broekzak past. Ik ben niet echt te vinden om hem aan mijn broeksriem te hangen of zo...
ik had ook zo'n hoesje voor mijn daimond 1.
die beviel erg goed nl.

je hoort van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:32
[...]

Thanks!

En dit dan?

http://www.invisibleskinz...ouchdiamond2_preorder.htm

De marketing blahblah klinkt goed...... nuuuuuu de ervaringen?

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-06 08:38
[...]

Thanks!

Same, en omdat ik geen vage sluitingsmechanismen erop wil heb ik deze besteld. Als het goed is past hij er goed in, en kan ik hem snel pakken en erin doen. Ik doe hem toch alleen in mijn jas of broekzak.

Maarja, leveren duurt natuurlijk wel even en het is wel prijzig voor "zomaar een hoesje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-06 18:56
Moet zeggen na het toestel bijna 2 weken gebruikt te hebben begin ik het steeds irritanter te vinden.

Irritatie nr 1:
Messenger verbind bijna nooit, dacht eerst dat de softreset de oplossing was, maar dat bleek toeval te zijn.

Irritatie nr 2:
De youtube applicatie laat geen thumnails meer zien

Irritatie nr 3:
De levensduur van de batterij. Gisteren nog maar eens extra lang aan de lader gehangen om twaalf uur losgekoppeld. Hooguit 10min gebeld, 10min geinternet en m'n mail wordt elke 2 uiur gechecked. 5x geprobeerd met MSN te connecten en 2x een soft reset gedaan. 5min wifi gebruikt omdat ik wilde weten of msn het dan wel deed.

Heb nu nog 3streepjes groen over.

edit: hard reset gedaan en nu doet msn het weer. youtube toont ook weer thumbnails... Das hardreset nr 3 in 12 dgn.

[ Voor 8% gewijzigd door paragon op 29-04-2009 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De invisible shields staan bekend om hun goede kwaliteit. Check bijvoorbeeld ook eens de ervaringen icm de iPhones. En de 3e hardreset in 12 dagen vind ik ansich nog netjes aangezien je in die periode heel 't toestel tuned naar jouw eigen wensen. Ik was ook altijd een een week bezig om alles in te stellen hoe ik 't wilde en daarna was 't altijd, ode aan de PDA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 16:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Paragon, misschien heb je net zo'n slechte accu als Pedro, die heeft hem omgeruild en is nu wel tevreden. Zie Pedr0 in "HTC Touch Diamond2"

Ik heb verder nog geen irritaties behalve dat Wifi + vast ip adres = 3G die wel verbindt maar geen data kan verwerken. Er zijn meer mensen met dat probleem, n.a.v. mijn topic op XDA. D'r gaat dit weekend een mailtje naar HTC, eens kijken of ze er iets mee kunnen. Is domweg een bug natuurlijk. Maar kennelijk wel toestel afhankelijk, ik heb het tot drie keer toe in dit topic op GOT aangehaald en nul reacties gehad, waaruit ik concludeer dat of niemand wifi i.c.m. vast ip adres gebruikt, of ik de enige met dit probleem ben. Dat laatste maakt het voor HTC natuurlijk lastig om bijv. een hot fix te ontwikkelen.

[ Voor 68% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 29-04-2009 09:58 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Gister met windowslive bezig geweest. Eerst het toestel laten verbinden met mn draadloze router zodat ik internet had. Daarna dus verbinden met MSN etc. Bleek later dus wel dat ik GPRS internet ook aan had staan. Hoe kan dat nou? Ik had toch internet met WiFi? Waarom connect ie dan toch met GPRS? Zeer iritant. :(

edit:

Als je een sms ontvangt met daarin een telefoonnummer, is het dan ook mogelijk om dat nummer gelijk te bellen. Dit is mij niet gelukt namelijk. Met mijn Nokia N73 kon dit wel ( en tig andere telefoons)

Is het ook mogelijk een plaats in Friesland aan te geven ivm het weer. Deze kan ik niet vinden namelijk.

[ Voor 34% gewijzigd door P.E.No.1 op 29-04-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Heb hem nu ook. Ben gister naar de MM in Zwolle geweest en m daar maar meegenomen voor €449,--

Echt een super scherm. Een verademing tov mijn Touch Cruise.
Mijn TC gaat nu alleen nog dienen als Tomtom/Navigon, en de TD2 gebruik ik nu als mijn PDA.
Heb al een cradle besteld uit Honkong en zal ik ergens volgende week wel ontvangen.

De inisible shield ook in preoder besteld, aangezien de TC twee flinke klassen heeft opgelopen de afgelopen anderhalf jaar.
Nu XDA aan het afstruinen voor tweaks enzo. Maar het toestel is tot nu toe boven verwachtingen!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-04 04:48
Is het ook mogelijk een plaats in Friesland aan te geven ivm het weer. Deze kan ik niet vinden namelijk.
Dat kon op de HTC Touch HD met weatherdatabase icm accuweather. Ik denk echter niet dat hetzelfde .cab file werkt op de diamond2. Ze zullen op XDA hier wel bezig mee zijn, het moet dus wel kunnen als het ook op de Touch HD kan. Even wachten dus nog..

[ Voor 21% gewijzigd door Facundo op 29-04-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Interview met een PR-manager van HTC over de ontwikkeling van de TD2, ten opzichte van de TD. Wellicht interessant.

En een stukje over de TP2

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 29-04-2009 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
Anoniem: 111480 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:24:
[...]

Ja ik synchroniseer inderdaad met exchange. Ik gebruik daarvoor software van Vodafone.
Misschien dat het daar inderdaad aan ligt. Verklaart ook waarom het niet bij iedereen fout gaat. Nu alleen nog kijken of er een oplossing te vinden is. Hard reset zal dus wel niets brengen.
Iemand een idee hoe we dit gaan oplossen??

Tim B
Ik heb geen branded toestel en heb dus geen Vodafone software, daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Waar kan ik ergens mijn DeviceID vinden? Ik zie wel een p/n en s/n maar ik moet een andere hebben. Iemand die me opweg kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Pedr0 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:38:
Waar kan ik ergens mijn DeviceID vinden? Ik zie wel een p/n en s/n maar ik moet een andere hebben. Iemand die me opweg kan helpen?
ttnavigator.bif ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De prijzen- en levertijddiscussie mag in het volgend topic en dus niet hier.