HTC Touch Diamond2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 91.983 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-06 16:01

Wiebbe

<none />

toaomatis schreef op woensdag 22 april 2009 @ 08:02:
Ja, ik heb wel wat vreemds. Als ik op mijn *homepage*( jeweetwel die TF3D pagina met de klok, agenda en oproepen) op de klok druk, dan staat er ALTIJD:

GMT +2 Windhoek
apr 22 (Lokaal)

Maakt niet uit hoeveel steden ik toevoeg en/of ik andere default zet. Zelfs als ik die klok verwijder komt hij weer terug.

Ik wil gewoon GMT + 1 Zomertijd (NL) of zoiets, maar dat hebben ze niet helemaal begrepen :s

Ook heb ik bij de Klok van WiMo Config Scherm zelf GMT + 1 Amsterdag gezet 8)7

Iemand nog meer last?
Ja, maar het is nu toch ook GMT+2 door de zomertijd? Aangezien de engelsen geen zomer/winter tijd hebben gaan wij wel eentje naar voren, maar zij (omdat ze op GMT + 0 liggen) niet.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:24
Correct Wiebbe.

Over de batterij, is het niet zo dat er nu veel meer gespeeld wordt dan over een maandje? En dat het dus logisch is dat de batterij bij velen vrij snel leeg is? Interessanter zou zijn hoe lang de batterij het vol houdt nadat je de telefoon een maand in bezit hebt, dan lijkt me het verbruik wat eerder.

Maar al met al ga ik binnenkort ook maar een shoppen voor een Diamond2 :) Het merendeel zijn toch positieve reacties als ik dat hier lees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:29
Wiebbe schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:43:
Ja, maar het is nu toch ook GMT+2 door de zomertijd? Aangezien de engelsen geen zomer/winter tijd hebben gaan wij wel eentje naar voren, maar zij (omdat ze op GMT + 0 liggen) niet.
Ik was nog vergeten te vermelden dat die GMT +2 1 uur achter loopt op onze tijd.

Maar nu doet ie t wel na een reboot. Misschien was er ergens nog een bitje omgevallen 8)7

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!
500 posts and counting!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
toaomatis schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:58:
Ik was nog vergeten te vermelden dat die GMT +2 1 uur achter loopt op onze tijd.

Maar nu doet ie t wel na een reboot. Misschien was er ergens nog een bitje omgevallen 8)7
Ok nu breekt me klomp.

Als ik naar de tijd van 3DTF ga dan zie ik daar een lijstje staan met een aantal steden:

[ ] Amsterdam: 10.02
[ ] Tilburg: 10.02
[ ] Breda: 10.02
[#] GMT+2 Windhoek: 9.02

De laatste is dus geset, maar de tijd staat wel op 10.02.

Als ik naar Instellingen -> Klok en Alarm ga staat daar ook WEER GMT +2 Windhoek, maar wel met de 10.02 tijd 8)7

Edit:

En wel verdomme! Als ik hem in het Instellingen -> Klok en Alarm GMT +1 Amsterdag zet en ok en opsla. Dan ga ik terug naar dat scherm en wat staat er GMT +2 Windhoek |:( |:(

Wat doe ik fout?!
Ja, waarvan de helft van jou en volkomen offtopic ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Matis op 22-04-2009 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Je weet toch dat Windhoek niet in Nederland ligt, maar in Namibie?
:+

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
EWK schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:58:
[...]

Je weet toch dat Windhoek niet in Nederland ligt, maar in Namibie?
:+
My point exactly. Hoe haalt die telefoon het in zn hoofd dan. Dat is mijn hamvraag;

Ik heb nu weer GMT +1 Amsterdam ingesteld, Ok gedrukt, Ja gedrukt, weer Klok en alarm geopend en toen naar 11 uur verzet.

Het vreemde is dat wanneer ik naar de TF3D klok gaat zet hij hem zelf naar GMT +1 Praag, .....

Het lijkt dus of dat HTC niet helemaal de tijdzones van WiMo snapt.

[ Voor 12% gewijzigd door Matis op 22-04-2009 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 16:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Miyamoto schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:47:
Over de batterij, is het niet zo dat er nu veel meer gespeeld wordt dan over een maandje? En dat het dus logisch is dat de batterij bij velen vrij snel leeg is? Interessanter zou zijn hoe lang de batterij het vol houdt nadat je de telefoon een maand in bezit hebt, dan lijkt me het verbruik wat eerder.
Misschien wel. De mijne ligt al een weekje op het postkantoor (steeds geen tijd om op te halen....!!) maar vrijdag gaat dat ervan komen en dan zal ik het eens vergelijken met mijn Touch Cruise. Die gaat drie dagen mee (ik schat zo'n 90% bellen, 10% mailen/internetten via wifi of 3G). Zodra ik uitgespeeld ben :p zal ik mijn bevindingen hier posten.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:46
toaomatis schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:05:
[...]

My point exactly. Hoe haalt die telefoon het in zn hoofd dan. Dat is mijn hamvraag;

Ik heb nu weer GMT +1 Amsterdam ingesteld, Ok gedrukt, Ja gedrukt, weer Klok en alarm geopend en toen naar 11 uur verzet.

Het vreemde is dat wanneer ik naar de TF3D klok gaat zet hij hem zelf naar GMT +1 Praag, .....

Het lijkt dus of dat HTC niet helemaal de tijdzones van WiMo snapt.
Dat was overigens bij de Diamond 1 ook al zo; maar kan me eigenlijk niet zo boeien zolang de juiste tijd maar in beeld staat mag mijn TD best denken dat ik in Praag zit, of whereever.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117429

Phusebox schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:06:
[...]
Dat was overigens bij de Diamond 1 ook al zo; maar kan me eigenlijk niet zo boeien zolang de juiste tijd maar in beeld staat mag mijn TD best denken dat ik in Praag zit, of whereever.
Ja dat dacht ik eerst ook alleen stonden mijn afspraken allemaal een uur telaat in mijn agenda omdat de exchage server wel op de juiste tijd zone stond.. dus het maakt wel degelijk uit in sommige gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneezyThunder91
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 18:46
Weet iemand toevallig welke grootte foto je het best kunt gebruiken voor bij je contact? Kan het niet echt in de handleiding vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-06 08:34
Dat maakt niet uit....je pakt een bepaalde foto en dan krijg je de mogelijkheid om zelf een stukje uit de foto te knippen dat je wilt gebruiken, ideaal imo :D

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneezyThunder91
Dat klopt, maar ik heb een logo en dat wordt dus nu gecropped. Ik wil dus weten hoe groot ik het logo moet maken dat deze er volledig op past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Arbeider schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:20:
Dat klopt, maar ik heb een logo en dat wordt dus nu gecropped. Ik wil dus weten hoe groot ik het logo moet maken dat deze er volledig op past.
Waarschijnlijk worden de gecropte foto's bewaard op de telefoon/memcard. Daar eens kijken wat de afmetingen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-06 08:57
Momenteel heb ik mijn D2 zo ingesteld dat wanneer deze in de standby modus staat en ik een emailtje krijg dat het ledje dan gaat knipperen, echter doet mijn telefoon dit niet bij het ontvangen van een sms terwijl mijn telefoon in standby staat. dan moet ik em werkelijk uit standby halen en dan pas komt het smsje binnen. Wie iemand hoe ik dit kan veranderen?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 14-06 10:36
Ondertussen de video kwaliteit eens getest, met Coreplayer (Mediaplayer herkend geen enkele file!). De kwaliteit is erg goed te noemen, het hoge resolutie scherm is perfect voor het afspelen van films. Ik heb o.a. een avi van Shrek 2 van Newzbin geplukt en die ziet er fantastisch uit! Omschakelen van normale modus van/naar landscape gaat zeer vloeiend, en zonder problemen met het afspelen (audio out-of-sync oid). Coreplayer is een aanrader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:18

allstarted1

WTRFTS

Anoniem: 117429 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:33:
[...]

Ja dat dacht ik eerst ook alleen stonden mijn afspraken allemaal een uur telaat in mijn agenda omdat de exchage server wel op de juiste tijd zone stond.. dus het maakt wel degelijk uit in sommige gevallen.
Dit is voor zover ik begrepen heb een foutje in TF3D, de cookers op XDA lopen ook tegen deze fout aan in de port van Rhodium Manilla naar de eerste Touch Pro bv.

Omdat ik niet weet of ik mag linken, de oplossing die XBMod hanteert hiervoor :) :
Warning: WorldClock and appointments being off by 1 hour

This is for those that have problems with appointments showing the wrong time.
The current manila stores timezone by their offset and only that.
a gmt+1 city has the value "-60" and a gmt+2 has the value "-120".
When changing the time (or even just go into worldclock or alarm view) the manila will set your systems time zone to the first gmt+X setting on the list.

Example
I set my systems time zone to gmt+1 berlin\rome.
I go into world clock and click the Done button.
I go back into Clock & Alarms and now my time zone is gmt+1 w africa.

The bad news is that I cannot create a fix for this on the current build, the good however is that there is a workaround and that it's been fixed in the latest manila.

Workaround
Go into Settings\System\Clock & Alarms and set your correct time zone.
If touchflo's time is off by one hour, go into World Clock and adjust the time accordingly.
Go back into Clock & Alarms and change the time zone back to what you selected.
Do NOT go into World Clock or Alarm view as it will set the time zone wrong again.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneezyThunder91
Zie nu net een raar ander probleem. Alle verjaardagen en fesstdagen staan een dag te vroeg bij de contactpersonen.

Bijvoorbeeld: Mijn trouwdag is 26 september 2007, maar bij de contacten staat deze nu op 25 september 2007.

Bij de agenda staan ze wel goed. Heel erg vreemd. In outlook 2007 staan ze wel goed. Tijdzone en landinstellingen zijn hetzelfde op de telefoon als in outlook 2007/exchange 2007. Iemand anders ook dit probleem?

[ Voor 15% gewijzigd door SneezyThunder91 op 22-04-2009 13:40 . Reden: Voorbeeld gegeven. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
  • Laatst online: 28-02 10:33
Dafmay, heb je ook de laatste versie van Coreplayer? Volgens mij vandaag uitgekomen (v 1.3.2).

Ik dacht ook in één van de topics gelezen te hebben dat iemand het geluid van een 'los onderdeel' constateerde bij de TD2. Inmiddels heb ik dat ook maar dat is volgens mij dat aluminium plaatje op de achterkant waar de camera in zit. Als ik met mijn vinger op de achterkant tik hoor je een trilling maar die is weg als ik mijn andere vingers licht tegen dat driehoekje houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Paledo schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:44:
Dafmay, heb je ook de laatste versie van Coreplayer? Volgens mij vandaag uitgekomen (v 1.3.2).
Yep dat is 'm.
Ik dacht ook in één van de topics gelezen te hebben dat iemand het geluid van een 'los onderdeel' constateerde bij de TD2. Inmiddels heb ik dat ook maar dat is volgens mij dat aluminium plaatje op de achterkant waar de camera in zit. Als ik met mijn vinger op de achterkant tik hoor je een trilling maar die is weg als ik mijn andere vingers licht tegen dat driehoekje houd.
Had ik ook gelezen. Op mijn toestel heb ik hetzelfde als jij, dus gelukkig geen issues. De bouwkwaliteit (tot nu toe) is erg goed, beter eigenlijk dan ik had verwacht. Ik was bang dat een plastic-aanvoelend toestel zou zijn...maar niets is minder waar _/-\o_ Voelt zeer degelijk aan, en vooral de aluminium rand en onderkant (bij de toetsen) geeft een luxe gevoel aan het toestel. Klein cosmetisch minpuntje...de volumetoetsen aan de zijkant hadden wat mij betreft meer verzonken en eventueel kleiner gemogen. Maar goed dat is miereneuken :) Nu na bijna 1 week spelen...een heerlijk toestel, waarop alles perfect werkt...en een zeer soepel en snel TF3D menu.

[ Voor 18% gewijzigd door dafmay op 22-04-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

crazylegs schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:30:
Momenteel heb ik mijn D2 zo ingesteld dat wanneer deze in de standby modus staat en ik een emailtje krijg dat het ledje dan gaat knipperen, echter doet mijn telefoon dit niet bij het ontvangen van een sms terwijl mijn telefoon in standby staat. dan moet ik em werkelijk uit standby halen en dan pas komt het smsje binnen. Wie iemand hoe ik dit kan veranderen?
volgens mij een sw probleempje, want dat hebben er meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Laatst online: 14-06 08:57
Anoniem: 111759 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:32:
[...]

hmmm balen.. benieuwd wanneer de eerste fix wordt uitgebracht :)

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 111759 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:32:
[...]

Ook dat was bij de TD1 al zo; zoek even naar "wake on sms" bij XDA forum ofzo. Zal vast wel op dezelfde manier te fixen zijn als bij de TD1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
Ik mag toch hopen dat HTC in een nieuwe ROM dit probleem van 1uur bij afspraken oplost of niet ?
Indien deze al langer bekend was is het nog minder te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crazylegs schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:15: ik heb de hele dag HSDPA dr bij aan staan, ik ga nu is een dag proberen zonder.
Persoonlijke ervaringen met HSDPA zijn ook energievretend, dan wel icm een SonyEricsson W902!
Maar die is ook binnen 14 uur leeg, als ik een beetje internet (uurtje ofzo) dus misschien is dat 't...
dafmay schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:32:
Ondertussen de video kwaliteit eens getest, met Coreplayer (Mediaplayer herkend geen enkele file!). De kwaliteit is erg goed te noemen, het hoge resolutie scherm is perfect voor het afspelen van films. Ik heb o.a. een avi van Shrek 2 van Newzbin geplukt en die ziet er fantastisch uit! Omschakelen van normale modus van/naar landscape gaat zeer vloeiend, en zonder problemen met het afspelen (audio out-of-sync oid). Coreplayer is een aanrader...
Klinkt goed, is ook 1 van de mainpunten waarom ik 'm zou willen hebben :)

En waar blijven jullie ProductReviews? Sommigen hebben 'm al een paar dagen :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-04 21:38
Heb 'm ook sinds n paar uurtjes binnen.

Eerste indruk; mooi toestel, toestel met touchscreen is nieuw voor mij dus wel erg wennen.
Vind dat touchflo wel erg snel overschakeld naar standaard winmo, vooral bij (geavanceerde) instellingen...

Maar goed, eerst maar handleiding beetje doorpluizen dat scheelt n hoop vragen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219362

Zucht....

Gisteren heb ik mijn Touch Diamond (uno) in de prullenbak moeten gooien. Er zat een diepe kras in het scherm, waardoor het net leek alsof steeds een vinger op het scherm drukte...het scherm werkte gewoon niet meer. Ik dus een nieuw scherm (alleen Touch screen) kopen, proberen erin te zetten, maar ik kan je verzekeren... als je geen ervaring hebt met techniek, NOOIT AAN BEGINNEN. De schroefjes eruit halen ging nog wel, maar het schermpje loskrijgen niet.... Dus kapot. Goed, ding weggegooid, en we gaan gewoon verder (voor nog een stukje leedvermaak; ik was vergeten m'n telefoon te synchroniseren....dus nu mis ik de helft van mijn afspraken, maar dat is ook wel weer eens lekker).

ANYWAYS, dat is verleden tijd!

Nu wil ik, na het succes van de Diamond 1, de Diamond 2. Althans, ik twijfel nog tussen een Iphone en deze telefoon. De Iphone zal waarschijnlijk volgend jaar worden vervangen voor nieuwe modellen, dus als ik nu een abo-tje neem, zit ik na een jaar met een 'oud' toestel.
Ook niet handig, want ik wil natuurlijk wel helemaal up-to-date zijn.

De enige reden waarom ik WEL een Iphone zou kopen, zijn de vele app's die je erop kan zetten. Wat ik nu heeeel graag wil weten, zijn dit soort app's ook verkrijgbaar voor de Diamond 2? Bijvoorbeeld een muziek keyboard, of een speciale NU.nl app?

Zo ja, waar haal je zulke dingen vandaan?

Trouwens, als jullie nog meer argumenten hebben waarom ik WEL een Diamond 2 moet kopen en geen Iphone, hoor ik dat ook graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102013

Weet iemand hoe ik .cab bestanden kan installeren op mijn opslagkaart?
Op de diamond1 kon ik altijd selecteren waar ik een .cab bestand geïnstalleerd wil hebben (opslagkaart of apparaat)

maar op de Diamond2 heb ik deze mogelijkheid niet... weet iemand hoe ik weer op mijn opslagkaart kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Anoniem: 219362 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:18:
De enige reden waarom ik WEL een Iphone zou kopen, zijn de vele app's die je erop kan zetten. Wat ik nu heeeel graag wil weten, zijn dit soort app's ook verkrijgbaar voor de Diamond 2? Bijvoorbeeld een muziek keyboard, of een speciale NU.nl app?

Zo ja, waar haal je zulke dingen vandaan?

Trouwens, als jullie nog meer argumenten hebben waarom ik WEL een Diamond 2 moet kopen en geen Iphone, hoor ik dat ook graag!
app's voor WinMo zijn in alle geuren en kleuren te vinden op het internet
neem een idee voor een app, voeg er 'windows mobile' aan toe, plaats dit geheel in google en voila, een app (betalend of gratis) gevonden. Moest er nu toevallig voor jouw idee geen app zijn kan je die nog altijd (relatief eenvoudig met een beetje programmeerkennis, tis natuurlijk te zien hoe ingewikkeld je idee is :) ) via visual studio zelf schrijven :)

Ok, je hebt gelijk, het is niet zo gecentraliseerd zoals de apple app store maar het zou windows niet zijn moesten ze een (goed) idee niet overnemen van een niet nader genoemd bedrijf (ik ben geen apple-fanboy, zeker niet) dus komt microsoft af met de Windows Marketplace (die toch voor windows mobile 6.5 'ontworpen' wordt) zodat je op een centrale plaats ook applicaties gaat kunnen kopen, goed idee van microsoft é :) die marketplace zal dus samen met de release van WinMo 6.5 losgelaten worden
Een reden om de Diamond2 te nemen: HTC geeft een gratis upgrade naar WinMo 6.5 aan alle Diamond2 (en Pro2) gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
Iemand de tool dit op de frontpage staat al geprobeerd op de TD2 ?
nieuws: Tools maken onderklokken van HTC-smartphones mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Anoniem: 102013 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:20:
Weet iemand hoe ik .cab bestanden kan installeren op mijn opslagkaart?
Op de diamond1 kon ik altijd selecteren waar ik een .cab bestand geïnstalleerd wil hebben (opslagkaart of apparaat)

maar op de Diamond2 heb ik deze mogelijkheid niet... weet iemand hoe ik weer op mijn opslagkaart kan installeren?
Ik krijg die keuze wel. Zit je opslagkaart er goed in?

Ik installeer de cab's ook altijd vanaf mn opslagkaart. Misschien dat dat scheelt!
Nope en dat was ik eik ook niet van plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 219362 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:18:
De Iphone zal waarschijnlijk volgend jaar worden vervangen voor nieuwe modellen
de iPhone 3rd generation wordt deze zomer al bekend gemaakt :)
Trouwens, als jullie nog meer argumenten hebben waarom ik WEL
een Diamond2 moet kopen en geen iPhone, hoor ik dat ook graag!
Uhm lees 't topic door, lees de reviews, doe dat ook van de iPhone en beslis zelf 8)7
toaomatis schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:47:
Ik krijg die keuze wel. Zit je opslagkaart er goed in?

Ik installeer de cab's ook altijd vanaf mn opslagkaart. Misschien dat dat scheelt!
Moet inderdaad gewoon werken! Andere opslagkaartje gebruiken? Keertje formatteren en opnieuw proberen?
Hmm leuk als er 'overclocken' zou staan, maar dat zit er misschien nog aan te komen!
toaomatis schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:04:
Ja, waarvan de helft van jou en volkomen offtopic ;)
Zijn van de 534 posts, slechts 71 posts van mij, oftewel 13,3%, waarvan 0,3% offtopic is :+ (ja tel 't maar na)

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 22-04-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
hatsjoe123 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:30:
Heb 'm ook sinds n paar uurtjes binnen.

Eerste indruk; mooi toestel, toestel met touchscreen is nieuw voor mij dus wel erg wennen.
Vind dat touchflo wel erg snel overschakeld naar standaard winmo, vooral bij (geavanceerde) instellingen...

Maar goed, eerst maar handleiding beetje doorpluizen dat scheelt n hoop vragen hier :)
Een paar uurtjes verder het een en ander doorgelezen, maar zit wel met enkele vragen. Misschien dat mensen die het toestel al een paar dagen hebben het zo kunnen beantwoorden

"Toestenblokkering" / Scherm uitschakelen
Ik heb het nu zo ingesteld dat het scherm na een paar minuten uit gaat, omdat anders het (vergrendelde) startscherm in beeld blijft. En het lijkt me dat dit nogal veel van de accu verbruikt.
Echter moet ik om het toestel weer te gebruiken dan iedere keer op de 'uit-knop' drukken, om weer beeld te krijgen.
Op mijn vorige toestel had ik gewoon een screensaver met de tijd erin, kan iets dergelijks niet?

Internet
Als ik even op internet zit en vervolgens afsluit, ga ik er vanuit dat er geen dataverkeer meer is. Echter blijft het G tekentje bij de bereikstreepjes staan. Dit gaat meteen weg als ik ervoor kies om Gegevensverbinding bij Communicatie uit te zetten.
Hoort de verbinding (of in ieder geval het icoontje) vanzelf uit te gaan, of blijft dit geactiveerd als je eenmaal internet hebt gebruikt?

Telefoonscherm
Een kleinigheidje. In het telefoonscherm verschijnen boven het toetsenbord een aantal contacten. Dit staat iedere keer op de weergave Oproepen/Contacten. Kan dit 1) niet blijvend op een andere weergaven 2) Kunnen de sim-contacten hier niet uit, of moet ik ze dan verwijderen?
In Contactpersonen geef ik de simcontacten namelijk niet weer.

Dan geen vraag meer.. maar een negatief puntje, de tab aandelen vind niet eenvoudig alle fondsen helaas.

Al met al wel tevreden met het toestel, zeer uitgebreid, maar daardoor af en toe wat veel zoeken

[ Voor 9% gewijzigd door hatsjoe123 op 22-04-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien dat een handleiding doorlezen helpt?
hatsjoe123 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 20:24:
Internet
Als ik even op internet zit en vervolgens afsluit, ga ik er vanuit dat er geen dataverkeer meer is. Echter blijft het G tekentje bij de bereikstreepjes staan. Dit gaat meteen weg als ik ervoor kies om Gegevensverbinding bij Communicatie uit te zetten. Hoort de verbinding (of in ieder geval het icoontje) vanzelf uit te gaan, of blijft dit geactiveerd als je eenmaal internet hebt gebruikt?
Bladzijde 33 zou je hiermee je vraag kunnen beantwoorden ;)

@ paragon: Met externe software is er wel te switchen tussen landscape en 'normal'

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 22-04-2009 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
CLB schreef op woensdag 22 april 2009 @ 20:28:
Misschien dat een handleiding doorlezen helpt?

[...]

Bladzijde 33 zou je hiermee je vraag kunnen beantwoorden ;)
Dat is dus precies het punt, ik snap wel wat het icoon betekent. Dat grps in gebruik is. Echter de applicatie die het gebruikt is helemaal afgesloten. Dus mijn vraag, verandert/verdwijnt het icoontje automatisch, of zul je (om er zeker van te zijn dat er geen dataverkeer is) iedere keer naar Communicatie > Gegevensverbinding moeten om het uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:14
Ben een beetje aan het stoeien met landscape modus, maar het wil allemaal niet helemaal. Heb het veranderen van modus via de g senson ff uitgezet en het register aangepast zodat je zelf kan kiezen tudden staand een liggend. Zou graag remote desktop liggend gebruiken, maar elke keer kom ik langs het begin scherm en gaat de telefoon op portrait mode. Valt dit nog aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:49
(jarig!)
paragon schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:20:
Ben een beetje aan het stoeien met landscape modus, maar het wil allemaal niet helemaal. Heb het veranderen van modus via de g senson ff uitgezet en het register aangepast zodat je zelf kan kiezen tudden staand een liggend. Zou graag remote desktop liggend gebruiken, maar elke keer kom ik langs het begin scherm en gaat de telefoon op portrait mode. Valt dit nog aan te passen?
Ja dat kan, moet je evne g-config installeren, zie mijn post:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/31829623

Hmm zie ook dat ik 1 blauwe pixel heb..
Zit vast geen pixelgarantie op de toestellen..??
euh @hieronder

Probeer de proxy van vf is uit te zetten.
Bij mij werkte namelijk ook niks met die proxy aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Tito129 op 22-04-2009 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 11:33
Ik kan geen mail ophalen van mijn @home account via Vodafone Live. Telefoon geeft aan dat er niet gesynchroniseerd kan worden. Via Wifi kan het wel? :?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
ephymerous schreef op woensdag 22 april 2009 @ 22:57:
Ik kan geen mail ophalen van mijn @home account via Vodafone Live. Telefoon geeft aan dat er niet gesynchroniseerd kan worden. Via Wifi kan het wel? :?
Ja, dat is niet zo heel vreemd, immers kom je via WiFi al direct by @home binnen (ISP) via Vodafone moet je je verificatie aanzetten en nog meer meuk.

Wat de instellingen zijn weet ik niet, maar dat zou je vast ergens kunnen vinden op het WWW.

ik ben weer Spuit 11 ==> Tito129 in "HTC Touch Diamond2"

[ Voor 7% gewijzigd door Matis op 22-04-2009 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102013

heeft iemand de applicatie magic 8 ball kunnen vinden op de diamond2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299417

Ik heb vandaag maar even gebeld met de helpdesk van HTC betreffende het voicedailing. Het zit er dus niet op en volgens HTC zal dit er ook niet opkomen.
Vind ik erg jammer want kan op dit moment mijn carkit niet meer handsfree gebruiken als ik zelf wil bellen.

Weet iemand of hier nog een goed alternatief voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:14
Dit werkt echf perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tito129 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:49:
Hmm zie ook dat ik 1 blauwe pixel heb..
Zit vast geen pixelgarantie op de toestellen..??
Heb ik ook toentertijd gehad icm m'n Orange SPV M500, ben gewoon teruggegaan.
Was nog een heel geklooi met het veranderen van de verzekering, maar ik had wel 'n nieuw toestel! Give it a try!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-06 02:33
Bijgeleverde screenprotector is redelijk gevoelig voor krasjes. Nou is ie daar ook voor gemaakt, maar het valt mij op dat ik met Brando screenprotectors vrijwel krasloos wist te blijven na een half jaar gebruik.
Het scheelt natuurlijk wel dat ik geen pouch heb voor de Diamond2, wat ik bij de eerste Diamond wel had.

* Crusader gaat eens kijken of die pouches inmiddels een beetje verkrijgbaar zijn

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 12:18
Crusader schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:31:
Bijgeleverde screenprotector is redelijk gevoelig voor krasjes. Nou is ie daar ook voor gemaakt, maar het valt mij op dat ik met Brando screenprotectors vrijwel krasloos wist te blijven na een half jaar gebruik.
Het scheelt natuurlijk wel dat ik geen pouch heb voor de Diamond2, wat ik bij de eerste Diamond wel had.

* Crusader gaat eens kijken of die pouches inmiddels een beetje verkrijgbaar zijn
Een aantal pouches heb ik al gezien bij Pdashop.nl echter dat zijn alleen van die lederen. Ik meen me te herinneren dat er voor de Diamond1 destijds wat "zachtere (meer flexibel)" pouches waren.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen of de kalender-tab een overzicht van alle afspraken voor een hele week in 1 scherm kan tonen? Kan daar geen informatie of video's over vinden, en is toch een belangrijke feature voor mij.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Bij het verzenden/ontvangen van emails, krijg ik steeds de meldig "U bent momenteel aan het roamen. Synchroniseren kan resulteren in extra kosten". Het vreemde is dat ik helemaal niet aan het "roamen" ben...enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ik krijg de melding namelijk iedere keer en dat begint irritant te worden. Ps Ik maak connectie met 3G/HSDPA.

Edit : opgelost, hier het antwoord... http://forum.pocketinfo.n...ent-roamen-uitzetten.html

[ Voor 27% gewijzigd door dafmay op 23-04-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crusader schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:31:
Heb pas 1 mooie 'pouch' gespot op eBay:
Afbeeldingslocatie: http://www.siemshop.com/ebay/image/item_pic/pd3BHTD2VX1pc1.jpg
Voor zo'n 20 euro.. Ook heb ik frontjes gezien via Expansys.. Nog geen third party frontjes / accu's...
Montalbano schreef op donderdag 23 april 2009 @ 21:55:
Kan iemand mij vertellen of de kalender-tab een overzicht van alle afspraken voor een hele week in 1 scherm kan tonen? Kan daar geen informatie of video's over vinden, en is toch een belangrijke feature voor mij.
In 1 review werd dit ontkracht en dit was niet mogelijk... Hmm even kijken welke...

EDIT: Gewoon in die van Tweakers.net:
De Agenda-tab in TouchFlo, waar Knijnevel benieuwd naar was, is een mislukking. De vervanging voor de eveneens onwerkbare standaardkalender van Windows Mobile is niet geschikt voor intensief gebruik. Het irritantste is de invoer van nieuwe items in de agenda: dat moet via de standaard Windows Mobile-interface worden gedaan. Het bekijken van afspraken is eveneens lastig: jaar- en weekoverzichten ontbreken

Maar er kan natuurlijk een third party agenda worden geinstalleerd...

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 24-04-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyi64001
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-01 11:18
xyi64001 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 12:19:
Heeft iemand al een synchronisatie met exchange aan de praat gekregen? Op mijn vorige WM 6.5 toestel werkte dit perfect, maar wanneer ik deze configureer en probeer te synchroniseren breekt hij steeds na 1 seconde de synchronisatie af zonder foutmelding o.i.d.
Eindelijk werkend gekregen, bleek aan een verlopen certificaat te liggen. Sinds gisteren laat die youtube applicatie geen thumbnails meer zien, speelt verder wel de video's af. Bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 00:20:
[...]

Heb pas 1 mooie 'pouch' gespot op eBay:
[afbeelding]
Voor zo'n 20 euro.. Ook heb ik frontjes gezien via Expansys.. Nog geen third party frontjes / accu's...
Die ziet er zo op het eerste oog mooi uit. Heb je misschien een link ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb de T-Mobile internet instellingen (Pocket Internet Totaal) precies overgenomen zoals ze ook stonden in mijn HTC Touch Cruise (en conform website T-Mobile). Hij maakt ook keurig verbinding, maar webpagina's, aandelen, weerbericht etc kan niet worden opgevraagd. Hij geeft aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden (die melding komt ook direct, niet na een halve minuut pas of zo). Zie ik in de Diamond 2 iets over het hoofd ergens?

Als je kijkt bij de verbindingsdetails, zie je wel dat hij verbonden is met 'T-Mobile internet' voor bijv. 50 seconden.

[ Voor 12% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 24-04-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk naar de link van het plaatje ;) http://cgi.ebay.com/PDair...8&_trksid=p3286.m20.l1116

Afbeeldingslocatie: http://www.siemshop.com/ebay/image/item_pic/pd3BHTD2VX1pc2.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 24-04-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273486

Wat voor een touch scherm heeft deze phone, een capacitief scherm of een resistief scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is er mis met Google?

Maar:
We've got a Touch Diamond2 in the house, and while we wait for the unboxing video to upload to YouTube, here is a quick observation about the screen: the sensitivity is much improved over devices like the Touch Pro and Touch Diamond.
The screen requires a super light touch, and is quite similar in feel to a capacitive display (such as that on the iPhone)

En: nieuws: Microsoft stelt Windows Mobile 6.5 uit

EDIT @ Hieronder:
Misschien is het een van de verschillen in de software, maar het kan echt niet. Het zou ook kunnen dat de filmpjes een TouchFlo van de Pro2 (Rhodium Manila) draaien. Die versie is op internet veel beter te vinden. Ook tijdens de preview in Barcelona viel me het verschil al op: Pro2 draaide ook toen wel, Diamond2 niet.

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 24-04-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Mijn abonnement is afgelopen en ik zocht naar een nieuwe telefoon en heb uiteindelijk voor de Diamond 2 gekozen, vervolgens besteld bij smartphoneshop.nl, en krijg deze woensdag :) Het wordt mijn eerste echte touchscreen telefoon (ik heb nu de Samsung E900, ook met die gevoelige knopjes) en dus ook eerste WM device.

Ik dacht ergens in dit topic gelezen te hebben dat TF3D niet werkt in landscape, klopt dit? Hier is namelijk een filmpje van Pro2 met landscape TF3D: http://www.youtube.com/watch?v=i_9aHDC55cg&fmt=18

Heeft iemand al een idee hoe goed het onderclocken van de CPU resulteert in een langere batterijduur en is het mogelijk (en makkelijk?) je D2 te verbinden met je draadloze router? Dit laatste lijkt me handig voor thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Thanks. Mooie pouch hoor! Denk dat ik 'm ga aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Is het probleem met TomTom eigenlijk al opgelost? Kon het hier niet zo snel terugvinden?

Voor mij de belangrijkste reden om te upgraden naar de TD2 of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161108

kan je met de gps ontvanger in combinatie met google maps hem echt als gps gebruiken of moet je dan altijd een internet verbinding hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Phusebox schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:10:
Is het probleem met TomTom eigenlijk al opgelost? Kon het hier niet zo snel terugvinden?

Voor mij de belangrijkste reden om te upgraden naar de TD2 of niet.
Nope...helaas. Persoonlijk kan ik er mee leven, en helemaal omdat het een "test-versie" betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 161108 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:11:
kan je met de gps ontvanger in combinatie met google maps hem echt als gps gebruiken of moet je dan altijd een internet verbinding hebben?
In Google Maps kun je aangeven of GPS moet worden gebruikt, dus het lijkt helemaal buiten dataverkeer om te kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
Anoniem: 161108 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:11:
Je kan je positie bepalen middels google map en dan een route zoeken naar bijvoorbeeld rotterdam, maar hij wordt niet auotmatisch geupdate. beetje nutteloos. Wel heb je altijd internet nodig!

Het probleem is dat wanneer je de google map applicatie wilt downloaden google denkt dat je een touch dual hebt.

En daar is geen app voor. Misschien kan die nieuwe app wel gewoon als goede navigatie werken!

Edit: linkje naar Google Maps App voor Windows (.cab)

http://www.google.com/gmm/GoogleMaps.CAB

Normaal zit dit al standaard op je Telefoon geinstalleerd, maar weet niet hoe dat gaat met updates e.d.

[ Voor 13% gewijzigd door Matis op 24-04-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
toaomatis schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:15:
[...]
Edit: linkje naar Google Maps App voor Windows (.cab)

http://www.google.com/gmm/GoogleMaps.CAB

Normaal zit dit al standaard op je Telefoon geinstalleerd, maar weet niet hoe dat gaat met updates e.d.
Ik heb gisteren een update voor Google Maps geinstalleerd, direkt vanuit de web browser van mijn TD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-06 11:10
Zelf heb ik momenteel een TD en overweeg de overstap naar de TD2, maar wat is nu precies het probleem met TomTom? Kan dit zo snel niet terug vinden in het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:08:
Thanks. Mooie pouch hoor! Denk dat ik 'm ga aanschaffen...
Your Welcome! Als je 'm hebt reallifefoto's posten heh!
bluecupra schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 18:09:
Kan dit zo snel niet terug vinden in het topic
Dan kijk je in de TS: HTC Touch Diamond2

EDIT @ Hieronder: Bestel je 'm toch bij 'n andere user? http://cgi.ebay.com/PDair...5&_trksid=p3286.m20.l1116

Heb een nog mooiere gevonden eigenlijk:
http://cgi.ebay.com/D2-Cu...%3A0%7C293%3A1%7C294%3A50

D2:
Afbeeldingslocatie: http://i19.ebayimg.com/03/i/001/34/5b/7b1a_1_bo.JPG

Afbeeldingslocatie: http://i11.ebayimg.com/05/i/001/34/5b/7b75_10.JPG

Afbeeldingslocatie: http://i8.ebayimg.com/06/i/001/34/5b/7b9d_10.JPG
Maar helemaal zelf te 'tunen' qua kleurtjes van het leer, of ingeponsde initialen / namen enzo _/-\o_ :D

Hij heeft trouwens meer cases die helemaal aan te passen zijn voor de Touch Diamond2: E2 / D1 / B1 / A5 / F2

E2:
Afbeeldingslocatie: http://i8.ebayimg.com/01/i/001/42/21/5e99_10.JPG

A5:
Afbeeldingslocatie: http://i12.ebayimg.com/01/i/001/41/d9/6a09_10.JPG

D1:
Afbeeldingslocatie: http://i4.ebayimg.com/08/i/001/41/d9/dab8_10.JPG

B1:
Afbeeldingslocatie: http://i14.ebayimg.com/07/i/001/41/d9/94f3_10.JPG

F2:
Afbeeldingslocatie: http://i20.ebayimg.com/02/i/001/41/d8/e42e_10.JPG

Ook allemaal aan te passen qua kleur, materiaal, pinnetjes, initialen... Erg erg geil!

Bekijk hier gewoon anders heel z'n TD2 afdeling :+

[ Voor 74% gewijzigd door CLB op 24-04-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
CLB schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 18:24:
[...]
Your Welcome! Als je 'm hebt reallifefoto's posten heh!
Ja dat was ik zeker van plan, ware het niet dat soms bij aankopen via ebay en betaling met paypal, nog een creditcard nodig is. Vaak ook niet, en dan wordt het bedrag direkt van mijn bankrekening afgeschreven door paypal. Helaas is het bij deze ebay seller niet mogelijk zonder creditcard te betalen :( Heb namelijk geen creditcard (meer). Ik heb 'm een email gestuurd, even afwachten of ik een andere manier van betalen krijg aangeboden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overloaded
  • Laatst online: 04-06 19:04
Ik heb sinds 2 dagen gelededen mijn TD2 binnen en hij werkt super, op het wifi na...

Ik kan maar geen betere verbinding krijgen dan 2 van de 4 streepjes, terwijl mijn pa met een hp ipaq ding in het hele huis 4/4 verbinding heeft. Is dan gewoon de ontvanger in mijn TD2 bagger of is er iets mis met de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien zijn die 2 streepjes op je Touch Diamond2 wel evenveel als de 4 streepjes van je pa z'n iPaq...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Ik heb sinds gisteren mijn Diamond2 en ik ben er tot op heden ook heel tevreden over!
(Mijn eerste smartphone en dus tevens eerste Windows Mobile toestel, dus wel even wennen allemaal :))

Het typen via het Qwerty toetsenbord heb ik nu ook redelijk onder de knie. Valt me niet tegen moet ik zeggen.

QuickGPS scheelt trouwens wel echt veel bij het vinden van de satellieten. Een aanrader dus alvorens met GPS aan de slag te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223266

Ik vind deze echt een hele mooie, maar is het ding dan nog wel fijn om in de broekzak te doen? Ik bedoel, wat is de totale dikte dan wel niet van toestel + leren itui?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Laatst online: 11-06 17:26

ötzi

eclecticus

vraagje ;

Ik krijg een melding als ik een foto wil maken dat het geheugen vol is terwijl ik nog niks erop heb staan , iemand die weet hoe dit op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
Teveel actieve programma's misschien? Deze kun je vanuit het home-scherm sluiten. Rechtsboven klikken (of heet dat tikken?...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111480

:( :( Ik heb een vrij irritant probleem gevonden in het Telefoonscherm
In het telefoonscherm verschijnen boven het toetsenbord een aantal contacten. Als ik op deze contacten druk gaat de telefoon soms proberen te bellen maar geeft een foutmelding:
"Opdracht wordt niet ondersteund". Dit is het geval bij (sommige) contacten die in het telefoonscherm weergegeven worden met als icoontje ontvangen of gemiste oproep. Hier staat dan alleen de naam en geen nummer.
Verder in de lijst staan dan de "echte" contactpersonen. Als ik daarop klik wordt er wel gelijk gebeld.

Hebben meer mensen dit probleem, of kan iemand dit ook eens op zijn toestel uitproberen.
Ik zit eigenlijk niet te wachten op een Hard reset maar zit daat wel aan te denken.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:26:
Ik heb de T-Mobile internet instellingen (Pocket Internet Totaal) precies overgenomen zoals ze ook stonden in mijn HTC Touch Cruise (en conform website T-Mobile). Hij maakt ook keurig verbinding, maar webpagina's, aandelen, weerbericht etc kan niet worden opgevraagd. Hij geeft aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden (die melding komt ook direct, niet na een halve minuut pas of zo). Zie ik in de Diamond 2 iets over het hoofd ergens?

Als je kijkt bij de verbindingsdetails, zie je wel dat hij verbonden is met 'T-Mobile internet' voor bijv. 50 seconden.
Ik ben iets wijzer, hopelijk kunnen jullie me verder op weg helpen.

Ik had een Telfort simkaart erin gestoken, en hetzelfde probleem bleef voorkomen. Dus, hard reset uitgevoerd, T-mobile weer ingesteld en yeah: het werkte weer!

Echter, zodra ik mijn Wifi instellingen van mijn thuis netwerk erin zet, is het feest over.

Hij maakt dan automatisch verbinding via T-mobile zodra hij bijv. het weerbericht wil downloaden (er zijn dan geen andere data verbindingen actief), maar het bovenstaande probleem steekt dan weer de kop op. Idem met surfen. Het werkt dus alleen nog maar via Wifi. Wifi heeft bij mij een vast IP adres (ingesteld op de IEEE 802.11b/g wifi adapter). Als ik dat op dynamisch zet werkt 3G wel weer, maar uiteraard Wifi niet.

[ Voor 5% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 25-04-2009 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overloaded
  • Laatst online: 04-06 19:04
CLB schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:48:
Misschien zijn die 2 streepjes op je Touch Diamond2 wel evenveel als de 4 streepjes van je pa z'n iPaq...
Nee, want soms kan ik met 2 streepjes geen site openen omdat de verbinding te zwak is.
Had op google een beetje rond gekeken en op XDA was er ook iemand die hier problemen mee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampje
  • Laatst online: 27-03 19:48
Ik weet niet of het al eerder gemeld is hier.. maar ik heb al ingesteld dat als ik op het kruisje klik, dat hij dan het programma af sluit om RAM te besparen.

Nu heb ik CleanRam ook geinstalleerd en als ik die run, dan heb ik nog steeds 53% aan geheugen in gebruik. Nogal veel vind ik zelf. Alle programma's zijn dus als het goed is afgesloten.. Ook bij het opstarten istie nooit onder de 50%

Hoe los ik dit op? Wat kan ik eraan doen? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 223266 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 20:55:
Ik vind deze echt een hele mooie, maar is het ding dan nog wel fijn om in de broekzak te doen?
Ik bedoel, wat is de totale dikte dan wel niet van toestel + leren itui?
Bestel 'm en laat het ons weten... Nog niemand heeft een pouch voor de TD2 volgens mij...
overloaded schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 11:25:
Nee, want soms kan ik met 2 streepjes geen site openen omdat de verbinding te zwak is.
Had op google een beetje rond gekeken en op XDA was er ook iemand die hier problemen mee had.
Dat lijkt me weird... Sites moeten gewoon kunnen openen zij het wat langzamer...
Net of ik altijd vol Wi-Fi bereik moet hebben op m'n EEE om 'n site te openen :?
Djxl schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:01:
Nu heb ik CleanRam ook geinstalleerd en als ik die run, dan heb ik nog steeds 53% aan geheugen in gebruik. Nogal veel vind ik zelf. Alle programma's zijn dus als het goed is afgesloten.. Ook bij het opstarten istie nooit onder de 50%
Wat denk je van Windows Mobile zelf ;) Touch Flo 3D neemt ook al zo'n 17MB geheugen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampje
Gebruikt dat zo'n 100mb totaal dan? Dan zal het wel zo zijn, maar ik dacht dat dat wel lager zou zijn eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Djxl schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:31:
Gebruikt dat zo'n 100mb totaal dan? Dan zal het wel zo zijn, maar ik dacht dat dat wel lager zou zijn eigenlijk..
50-53% is heel normaal na opstarten. Daar is verder niets aan te doen. Een MemCleaner is erg handig, ik gebruik daar zelf Memmaid voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PDA-247 zegt:
It appears that TouchFLO 3D uses almost 17MB of program memory when activated which is a lot, but it does not appear to harm the physical performance of the device. I would argue that it makes navigation much quicker because of the way it is designed. Of slight concern is the relatively low program memory available which ranged from 80MB to 97MB which no applications running- this is not too bad and it will cope with most activities, but it would be nice to see more in a device that is so complete in other areas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampje
Oke, nvm dan!

Hier nog een foto geschoten met mn HTC Touch Diamond2:

http://www.flickr.com/photos/lampjuh/3472495361/sizes/l/

geen instellingen aangepast, zomaar ineens gemaakt. Ik ben tevreden over de kwaliteit in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Laatst online: 11-06 17:26

ötzi

eclecticus

Miyamoto schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:18:
Teveel actieve programma's misschien? Deze kun je vanuit het home-scherm sluiten. Rechtsboven klikken (of heet dat tikken?...).
er staat niks open behalve de camera dan , iemand die dit probleem ook heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Djxl schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 15:33:
Oke, nvm dan!

Hier nog een foto geschoten met mn HTC Touch Diamond2:

http://www.flickr.com/photos/lampjuh/3472495361/sizes/l/

geen instellingen aangepast, zomaar ineens gemaakt. Ik ben tevreden over de kwaliteit in ieder geval! :)
:) Ziet er zeker goed uit, in more ways than one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:43
Hallo peepz,

ik heb mijn TC na 1,5 trouwe dienst verkocht en voor de TD2 gekozen. Deze komt maandag en ik zie dat de cases beginnen te komen. Ik heb deze besteld van PDair...
http://cgi.ebay.com/PDair...0&_trksid=p3286.m20.l1116

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:43
Owja, en waar ik nog meer benieuwd naar ben:

welke navi software gebruiken jullie??
Ik had altijd navigon 7.3x en heb Igo 8.3x..

Draaien deze versies?

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
tzeunis schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:50:

Ik had altijd navigon 7.3x en heb Igo 8.3x..

Draaien deze versies?
Ik gebruik TT7 en iGo8 op mijn TD2. Draaien beiden prima, alleen TT7 heeft een kleine issue. Daar kun je genoeg over terugvinden in dit topic en in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:49
(jarig!)
Kwam vandaag nog wat leuks tegen op xda, zelf nog niet geprobeerd aangezien ik nog geen sd kaart heb.:
Enable GPS mode in the camera for geotagging and TomTom

--------------------------------------------------------------------------------

Like previous phones, the Topaz includes a mode for embedding your location (from the GPS) into photographs.

This can be enabled by changing the value of the DWORD value Enable from 0 to 1 in the registry at HKLM/Software/HTC/Camera/P10.

Initial indications are that the bug that plagues earlier versions (that of placing locations between 0 and 1 degree west of Greenwich to the east of Greenwich instead) is fixed.

To use this feature in TomTom Navigator, take a picture in GPS mode, then copy the photo out of the My POI folder into a folder named GEO-PHOTOS in the root of your storage card. Then TomTom can Navigate to Picture using the embedded co-ordinates.

Filbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 12-06 08:34
Wat ik ook doe....heel weinig of heel veel. de accu gaat niet langer mee als +- 17uur....zeg maar 1 dag!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162916

Pedr0 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 20:26:
Wat ik ook doe....heel weinig of heel veel. de accu gaat niet langer mee als +- 17uur....zeg maar 1 dag!
De accu is gewoon niet goed dan, hier geen problemen; houdt het makkelijk 2 dagen vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298734

Hier houd ie het +- 3 dagen 4 nachten vol...Dus ik zou eens terug gaan naar de winkel ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Yep same here, makkelijk 3-4 dagen standby bij normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Zoveel knappe koppen hier, en niemand kan me helpen met dit probleempje? BeQuietAndDrive in "HTC Touch Diamond2"

Moet een eitje/uitdaging zijn voor de kenner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Laatst online: 12:57

DON PAPA

Tweaker-fan

tzeunis schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:50:

Ik heb McGuider versie 7.71 op de TD2 en dat draait TOP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Oh ja de versie van TT7 welke ik draai is 7.910.9185.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nu vind ik de TF3D look erg mooi en strak eruitzien, maar er is een vervanger...Mobile Shell 3. Zie voor uitgebreide review :

http://www.4winmobile.com...spb-mobile-shell-3-a.html

..en voor screenshots http://www.spbsoftwarehou...ileshell/screenshots.html

Ik heb 'm inmiddels op mijn TD2 draaien en ik moet zeggen...heel erg mooi! Onwaarschijnlijk veel mogelijkheden en een geheel andere look.

Mij favoriet is de Lancher functie...fantastisch, in Advanced mode kunnen totaal 8x5 icoontjes (shortcuts) in 1 oogopslag op je scherm. Je kunt nog meer shortcuts toevoegen, maar dan wordt het scrollen. En omdat de icoontjes ongeveer de helft kleiner zijn dan de standaard formaat in TF3D zijn ze erg mooi grafisch.

Verder natuurlijk het Today scherm, waar het allemaal eigenlijk om te doen is. Mooi compleet met diverse shortcuts, en meerdere calender items onder elkaar (dus geen beperking tot slechts 1 item zoals bij TF3D). Op het Today scherm zie je naast de klok het weer van vandaag afgebeeld...ook erg leuk. Op het weer icoon klikken en je krijgt een week forecast te zien, per dag ingedeeld en per dagperiode (ochtend...middag...enz). Dus completer dan de TF3D versie.

Contacten scherm : (minimaal) 18 contacten direkt in zicht op 1 scherm...erg handig.

En dan zijn er nog de Lifestyle scherm...met widgets, zelf toe te voegen. En tot slot de "kubus" weergave van de menu's...eigenlijk teveel mogelijkheden om op te noemen. En je moet het zien om een idee te krijgen hoe goed alles werkt en hoe enorm mooi grafisch het allemaal is. Lezen dus die review...

Twee bijkomende voordelen...geheugengebruik is minder met Mobile Shell ipv TF3D. En scrollen gaat soepeler dan bij TF3D!

[ Voor 74% gewijzigd door dafmay op 26-04-2009 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Laatst online: 12:57

DON PAPA

Tweaker-fan

Misschien een stomme vraag, maar kan je die Mobile Shell 3 gewoon zo installeren, of moet je eerst de TF3D eerst verwijderen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40944

Hoe voorkomen jullie dat je met je oor het gesprek beeindigt? Ik dacht dat deze telefoon ook doorhad dat hij naar je oor ging net zoals de Iphone, maar dat is blijkbaar niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
EJSEJS schreef op zondag 26 april 2009 @ 09:37:
Misschien een stomme vraag, maar kan je die Mobile Shell 3 gewoon zo installeren, of moet je eerst de TF3D eerst verwijderen ??
Na installatie van Mobile Shell wordt atomatisch TF3D gedeactiveerd. Maar je kunt deze gewoon weer activeren, of naast MS gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60111

Anoniem: 40944 schreef op zondag 26 april 2009 @ 12:02:
Hoe voorkomen jullie dat je met je oor het gesprek beeindigt? Ik dacht dat deze telefoon ook doorhad dat hij naar je oor ging net zoals de Iphone, maar dat is blijkbaar niet zo.
Wou ik ook nog vragen. Dat "slide down" schermpje is wel leuk, maar verhelpt het per ongeluk beëindigen van gesprekken waarschijnlijk niet. Spijtig dat daar niet over nagedacht is...

Hebben de mensen met een TD2 hier last van? Of is het niets om je zorgen over te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRD
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-01 13:03

FRD

Hasta la Windows7, BABY!

Anoniem: 40944 schreef op zondag 26 april 2009 @ 12:02:
Dat is in te stellen, weliswaar heb ik het nog niet gevonden in de gewone windows config, maar in de 'advanced config' ( http://www.touchxperience...d-configuration-tool.html ) kun je instellen dat hij zen scherm uitzet als de lichtsensor bedekt is door je oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 16:18:
:) Ziet er zeker goed uit, in more ways than one.
Ik klaag ook niet over de fotokwaliteit hoor, erg netjes vind ik!
Ook erg mooie case! Niet helemaal mijn stijl :)
dafmay schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:10:
Nu vind ik de TF3D look erg mooi en strak eruitzien, maar er is een vervanger...Mobile Shell 3.
Vriend van me draait het, weliswaar niet op 'n Touch Diamond2, maar ziet er erg mooi uit inderdaad..
Persoonlijk zou ik nog liever Mobile Shell 3 draaien dan Touch Flo 3D denk ik, mja ik heb niet eens een TD2 :+

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De prijzen- en levertijddiscussie mag in het volgend topic en dus niet hier.