hatsjoe123 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:30:
Heb 'm ook sinds n paar uurtjes binnen.
Eerste indruk; mooi toestel, toestel met touchscreen is nieuw voor mij dus wel erg wennen.
Vind dat touchflo wel erg snel overschakeld naar standaard winmo, vooral bij (geavanceerde) instellingen...
Maar goed, eerst maar handleiding beetje doorpluizen dat scheelt n hoop vragen hier

Een paar uurtjes verder het een en ander doorgelezen, maar zit wel met enkele vragen. Misschien dat mensen die het toestel al een paar dagen hebben het zo kunnen beantwoorden
"Toestenblokkering" / Scherm uitschakelen
Ik heb het nu zo ingesteld dat het scherm na een paar minuten uit gaat, omdat anders het (vergrendelde) startscherm in beeld blijft. En het lijkt me dat dit nogal veel van de accu verbruikt.
Echter moet ik om het toestel weer te gebruiken dan iedere keer op de 'uit-knop' drukken, om weer beeld te krijgen.
Op mijn vorige toestel had ik gewoon een screensaver met de tijd erin, kan iets dergelijks niet?
Internet
Als ik even op internet zit en vervolgens afsluit, ga ik er vanuit dat er geen dataverkeer meer is. Echter blijft het G tekentje bij de bereikstreepjes staan. Dit gaat meteen weg als ik ervoor kies om Gegevensverbinding bij Communicatie uit te zetten.
Hoort de verbinding (of in ieder geval het icoontje) vanzelf uit te gaan, of blijft dit geactiveerd als je eenmaal internet hebt gebruikt?
Telefoonscherm
Een kleinigheidje. In het telefoonscherm verschijnen boven het toetsenbord een aantal contacten. Dit staat iedere keer op de weergave Oproepen/Contacten. Kan dit 1) niet blijvend op een andere weergaven 2) Kunnen de sim-contacten hier niet uit, of moet ik ze dan verwijderen?
In Contactpersonen geef ik de simcontacten namelijk niet weer.
Dan geen vraag meer.. maar een negatief puntje, de tab aandelen vind niet eenvoudig alle fondsen helaas.
Al met al wel tevreden met het toestel, zeer uitgebreid, maar daardoor af en toe wat veel zoeken
[
Voor 9% gewijzigd door
hatsjoe123 op 22-04-2009 20:28
]