Er zijn op het moment meerdere manieren om computerspellen legaal te downloaden. Ik vraag me echter af of games legaal downloaden iets is waar wij als gamers op zitten te wachten. Downloaden op zich is ons niet meer vreemd maar je mist toch iets van een dvd box die je zelf uit het rek kan pakken. Als een dvd box je niet interesseert waarom download je dan niet illegaal? Vind je het vervelend dat je dan updates mist of weet je niet hoe je beveiliging moet omzeilen?
Voor jullie heb ik de volgende vragen:
Downloaden jullie spellen al legaal? Of blijft de winkel favoriet?
Wat is voor jullie de reden dat je een spel legaal of illegaal haalt?
Vinden jullie ook (net zoals Warren Spector) dat games goedkoper moeten worden?
Naast deze discussie heb ik voor mijn opleiding een enquête opgezet om onderzoek te doen naar het legaal en illegaal downloaden van computerspellen. Als je weleens computerspellen koopt en/of download zou ik je willen vragen om mij te helpen en deze enquête in te vullen. Zo kunnen we zien of de meningen en voorspellingen ook uit het onderzoek komen! De enquête is anoniem en zal niet voor andere doeleinden dan dit onderzoek worden gebruikt. Wel zal ik de uitkomsten uiteraard nog hier publiceren!
http://www.thesistools.com/?qid=71211&ln=ned
[dit topic is van tevoren goedgekeurd door een mod]
Voor jullie heb ik de volgende vragen:
Downloaden jullie spellen al legaal? Of blijft de winkel favoriet?
Wat is voor jullie de reden dat je een spel legaal of illegaal haalt?
Vinden jullie ook (net zoals Warren Spector) dat games goedkoper moeten worden?
Naast deze discussie heb ik voor mijn opleiding een enquête opgezet om onderzoek te doen naar het legaal en illegaal downloaden van computerspellen. Als je weleens computerspellen koopt en/of download zou ik je willen vragen om mij te helpen en deze enquête in te vullen. Zo kunnen we zien of de meningen en voorspellingen ook uit het onderzoek komen! De enquête is anoniem en zal niet voor andere doeleinden dan dit onderzoek worden gebruikt. Wel zal ik de uitkomsten uiteraard nog hier publiceren!
http://www.thesistools.com/?qid=71211&ln=ned
[dit topic is van tevoren goedgekeurd door een mod]